۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳

نامردی دولتمردان سابق به روایت نقدی

مظهر برجسته این تفکر خاندان عظیم الشأن پیامبر اکرم علیهم السلام‌اند که در طول حیات طیبه شان بدون توجه به سود شخصی و منافع و مطامع دنیوی سازندگی‌های عظیمی را شکل دادند.
کد خبر : ۶۶۹۰۶
به گزارش صراط به نقل از فارس، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی از دولتمردان سابق با پوشاندن قفسه اداره به جهاد سازندگی و انحلال آن در حق ایران اسلامی نامردی کردند.

سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت بسیج سازندگی استان لرستان که با حضور استاندار و شورای اداری آن استان برگزار شد، گفت: بر خلاف نظام‌های سرمایه‌داری که مبنای آن ثروت اندوزی و منفعت طلبی دنیوی است، نظام اسلامی به دنبال ثروت اندوزی نبوده و اصلی‌ترین غایت آن کسب رضایت خداوند است.

نقدی قاعده پیشرفت را حرکت برای خدا دانسته و تصریح کرد: مظهر برجسته این تفکر خاندان عظیم الشأن پیامبر اکرم علیهم السلام‌اند  که در طول حیات طیبه شان بدون توجه به سود شخصی و منافع و مطامع دنیوی سازندگی‌های عظیمی را شکل دادند.

وی تأسی از الگوی سازندگی امیرالمومنین علیه السلام را بر مسلمین فرض دانسته و خاطرنشان کرد: در الگوی توسعه اسلامی محور مردم بوده و اصالت حقیقی متعلق به مردم است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ساخت ده‌ها هزار مسجد، حسینیه، مدرسه و ... توسط مردم گفت: سال گذشته یک میلیون جهادگر بسیجی بدون هرگونه چشم داشت دنیوی در مناطق و روستاهای محروم حضور یافته و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی، بهداشتی و ... خدمت رسانی کرده‌اند.

وی به اهداف تشکیل بسیج اشاره کرده و تصریح کرد: امام خمینی علیه الرحمه تشکیل بسیج را برای اجتماع مردم قرار داده و این اجتماع و انسجام مردمی در طول 33 سال پیروزی انقلاب در عرصه‌های گوناگونی همچون دفاع مقدس موفقیت آمیز عمل کرده‌اند.

نقدی با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی توسط امام خامنه‌ای دامت برکاته عنوان کرد: برخی از دولتمردان سابق با پوشاندن قفسه اداره به جهاد سازندگی و انحلال آن و فاصله دادن جهاد از حالت مردمی در حق ایران اسلامی نامردی کردند که با تشکیل بسیج سازندگی از سوی امام خامنه‌ای دامت برکاته بار دیگر ملت عزیزمان طعم شیرین خدمت را احساس کردند.

وی با اشاره به استقبال 70 هزار پزشک به خدمت رسانی به محرومین گفت: طرح مصاحبه چهره به چهره با 40 هزار پزشک دیگر ادامه داشته و به منظور بهره مندی از تخصص مهندسین کشورمان در اردوهای جهادی مصاحبه با مهندسین نیز آغاز می‌شود.