۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸

ذبح کودکان و زنان در شهر حماة!

تروریست‌های سوریه دو هفته پس از کشتار فجیع کودکان در الحوله، جنایت هولناک دیگر را در نزدیکی شهر حماة مرتکب شدند و اعضای چند خاندان را در یک روستا به صورت جمعی ذبح و همچنین با گلوله کشتند.
کد خبر : ۶۶۹۲۰
به گزارش صراط به نقل از فارس، هنوز مردم و نظام سوریه از شوک کشتار تروریست‌های مسلح در الحوله بیرون نرفته‌اند، که گروهک‌های مسلح کشتار هولناک دیگری مرتکب شدند.

منابع خبری سوری خبر دادند که روز گذشته (6 ژوئن 2012) تروریست‌های مسلح کشتاری در روستای القبیر در ریف حماة مرتکب شدند که 78 شهید بر جای گذاشته است.

این در حالی است که روز گذشته وزرای کشورهای غربی و عربی از جمله آمریکا، انگلیس، ایتالیا و فرانسه و قطر و عربستان و اردن و دیگر کشورها در ترکیه در همایشی تحت عنوان مبارزه با تروریسم گرد هم آمدند و برای تشدید کمک‌های مالی و تسلیحاتی خود به تروریست‌های سوریه هیئت هماهنگی تشکیل دادند.

دام‌پرس سوریه اعلام کرد که بیشتر افراد قربانی، که زنان و کودکان و سالخوردگان هستند با چاقو ذبح شده‌اند و تعداد کل کشته‌ها 78 نفر است که به نظر می‌رسد 37 نفر دیگر هم ربوده شده‌اند [و احتمالا اجسادشان در محل دیگری یافت خواهد شد].

این کشتار در زمانی اتفاق می‌افتد که حدود 2 هفته از کشتار الحوله می‌گذرد که در آن بیش از 100 نفر کشته شد و بیشتر آنان زنان و کودکانی بودند که با چاقو یا گلوله مستقیم و از فاصله نزدیک کشته شده بودند.

رسانه‌های غربی و عربی مانند رویترز، سی‌ان‌ان، الجزیره و العربیه به مانند کشتار الحوله باز هم مدعی شدند که این منطقه با تانک گلوله باران شد سپس نیروهای هوادار نظام اقدام به کشتار مردم کرده‌اند اما منابع سوری اعلام می‌کنند که دیگر برای همه روشن شده است که ارتش سوریه نه تنها از این کشتارها سودی نمی‌برد بلکه نیازی به کشتار کودکان یا زنان آن هم با سلاح سرد ندارد.

این در حالی است که کشته‌های الحوله نیز همه از خانواده‌های حامی نظام سوریه بودند.

گفته می‌شود 35 نفر از کشته‌ها فقط از یک خاندان هستند.

اسامی بخشی از قربانیان :

1- جاسم الیتیم.

2-محمد الیتیم.

3-فیصل الیتیم.

4-ابراهیم الیتیم4 ساله.

5-احمد علی الیتیم.

6-عزو الیتیم.

7-محمد الیتیم.

8- نوفل الیتیم.

9- فطیم الیتیم.

10-حمزة الیتی محمد رشید الیتیم.

11- منفیة صطیف.

12-حمیرة العبدلله.

13-14-15-16علی و محمد وخالدو فارس فرزندان حسین الیتیم.

17-18ایمن ومحمد پسران حمود الیتیم.

19جاسم الیتیم.

20-رشید الیتیم.

21-22-23 محمد و علی و ابوهم خیرو الیتیم.

24-عبدالله الیتیم.

25-سلوم الیتیم.

26- حسین الیتیم.

27-منصور الیتیم.

28-محمد علوان.

29-صلاح علوان.

30-مهدی علوان.

31- حمود الیتیم.

هنوز کشته‌های دیگری نیز هستند که اسامی آنان مشخص نشده است.

مانند کشتار الحوله که کشته‌شده‌ها از خاندان‌های مشخصی بودند که یا حامی نظام سوریه بودند یا حاضر به تظاهرات علیه دولت نمی‌شدند یا یکی از بستگان آنان در انتخابات پارلمانی شرکت و نماینده پارلمان شده بود، در کشتار جدید هم همانگونه که از اسامی خانوادگی قربانیان مشخص است، ترورریست‌ها خانواده‌های معینی را برای کشتار بی‌رحمانه خود انتخاب می‌کنند.

این کشتارها نوعی جدید از جنایت در سوریه است که پس از انفجارهای شدید و خونین و ترورهای هدفمندی است که در ماه‌های گذشته در سوریه با حمایت کشورهای غربی و عربی به دست تروریست‌ها انجام شد.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۸
۰
خدايا! خودت به دادشون برس به ظالم فرصت نده
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز