۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۹

چاقی‌کروبی توجه CNNرا هم جلب کرد

«درست است، مهدی کروبی کمی وزن اضافه کرده است اما از کجا معلوم این موضوع به خاطر خوش گذشتن به او بوده باشد؟! به نظر من هیچ بعید نیست که مأموران حکومتی عمدا به او غذای چرب و پرکلسترول خورانیده باشند تا سکته کند.»!!!
کد خبر : ۶۶۹۴۱

به گزارش صراط به نقل از جام نیوز، می خواهند کروبی را با غذای چرب سکته بدهند!

«درست است، مهدی کروبی کمی وزن اضافه کرده است اما از کجا معلوم این موضوع به خاطر خوش گذشتن به او بوده باشد؟! به نظر من هیچ بعید نیست که مأموران حکومتی عمدا به او غذای چرب و پرکلسترول خورانیده باشند تا سکته کند.»!!!
 

سایت "بالاترین" (Balatarin) سه شنبه 16 خرداد (June.5) مطالب مختلفی را درباره دیدار اخیر خانواده کروبی با وی منتشر کرد که در همه آن ها چاق شدن او به شکل ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

به علاوه، مطلب جالبی از پایگاه اینترنتی شبکه "سی.ان.ان" (CNN) در بالاترین منعکس شده است که نویسنده این رسانه امریکایی نیز ضمن اشاره به دیدار کروبی با خانواده اش، بر چاقی وی متمرکز شده است.

بالاترین همچنین در مطلبی دیگر نوشت: «روزگار عجیبی شده! طرف تو چشم آدم نگاه می کنه میگه عکس کروبی را دیدی؟ دیدی چقدر چاق و چله شده بود؟ انگاری حصر خانگی بهش خوب ساخته! اون یکی در وبلاگش نوشته: حاج آقا مثل اینکه مرغ و جوجه زیاد میل می کنه و پیه و چربی اضافه اش از زیر لباسش زده بیرون.»

نویسنده این مطلب با ابراز ناخرسندی از انتقادات صورت گرفته، حبس خانگی را اینگونه بازتعریف می کند: «عجب! واقعا آدم زبان به دهان می ماند وقتی این همه وقاحت را می بیند! گویی این عده تعریف "حصر خانگی" را هنوز نمی دانند! حصر خانگی با زندان متفاوت است.

یعنی اینکه در حصر خانگی فرد نه در سلول زندان که در یک خانه نگهداری می شود. مسلما به فرد غذا می دهند اما موضوع این است که مأموران امنیتی از خروج فرد مورد نظر از خانه و انجام فعالیت‌های روزانه جلوگیری می کنند. فرد اجازه ندارد هرزمان که خواست با بستگان و دوستان خود دیدار کند یا به آن ها تلفن بزند. گزارش شده بود که حکومت به موسوی و کروبی حتی اجازه نمی دهد که کتاب در اختیار داشته باشند یا روزنامه بخوانند! شما تصور کن ببین در چنین شرایطی چه فشار روحی سنگینی به فرد وارد می شود! تنها، بدون دلمشغولی، کار و یا تفریحی! نه تلویزیونی، نه اینترنتی، نه کتابی، هیچی...! هر لحظه‌اش به اندازه چندسال طول می کشد!»

این نویسنده علاقمند به کروبی، در توجیه چاقی او می نویسد: «درست است، مهدی کروبی کمی وزن اضافه کرده است اما از کجا معلوم این موضوع به خاطر خوش گذشتن به او بوده باشد؟! به نظر من هیچ بعید نیست که مأموران حکومتی عمدا به او غذای چرب و پرکلسترول خورانیده باشند تا سکته کند. وانگهی خوب وقتی آدمی یک جایی محبوس است و تحرک ندارد، خوب چاق می شود دیگر؛ منتهی این چاق شدن الزاما به معنای این نیست که به فرد خوش گذشته است!»
 

نظرات بینندگان
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۵
۵
درود بر یار امام کسی که از انقدر از ارمانهای پیر جماران حمایت کرد تا در بند شد درود بر تو ای ازاده درود بر تو ای ادامه دهنده راه باکری ها و چمران ها
یا مهدی شیخ مهدی
یا حسین میر حسین
هنوز بر سر عهد خود ایتاده ایم
نيشخند
|
Iran (Islamic Republic of)
اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست عرض خود مي بري و زحمت ما مي داري
ايراني برسر گوري گريه مي كني كه اميدي بهش نيست فكر نون باش كه ...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۵۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۳
۲
زنده باد انسان ازاده ای که زیر بار ظلم نرفت.