۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۲

وطن‌فروشانی‌که‌موافق‌تحریم‌ایران‌هستند

"ما حمایت خود را از افزایش تحریم‌ها علیه نظام کنونی ایران ابراز می‌داریم تا از دست‌یابی آن به سلاح اتمی جلوگیری شده و تغییرات دموکراتیک شکل گیرد."
کد خبر : ۶۶۹۷۴

به گزارش صراط به نقل از فارس، 30 گروه ضدانقلاب که خود را سازمان‌های "ایرانی – آمریکایی" می‌خوانند، خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر بر ضد جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

بنابراین گزارش، در نامه‌ای به برخی نمایندگان نگره آمریکا، این سازمان‌های ضدانقلاب تصریح کرده‌اند: "ما حمایت خود را از افزایش تحریم‌ها علیه نظام کنونی ایران ابراز می‌داریم تا از دست‌یابی آن به سلاح اتمی جلوگیری شده و تغییرات دموکراتیک شکل گیرد."

این گزارش با اشاره به ناآرامی‌های سال 88 پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران مدعی شده است که اکثریت شهروندان ایرانی خواستار تغییر هستند.

در این نامه، ضدانقلاب ادعا کرده است که "بهار عربی فرصتی برای دموکراسی و فرصتی اقتصادی برای محرومین است اما برای حکومت ایران، تنها فرصتی است برای به خود متمایل کردن دیگر دولت‌ها و آوردن آنها تحت لوای نفوذ ایران." این بخش از نامه مزبور به خوبی نشان می‌دهد که ضدانقلاب نگران رشد محبوبیت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران پس از موج بیداری اسلامی در منطقه است.

در این نامه همچنین از سازمان منافقین و 3200 عضو آن که اکنون به کمپ لیبرتی منتقل شده‌اند، حمایت شده است.

ضدانقلاب در حالی خواستار تحریم اقتصادی بیشتر ایران شده است که هیچ گروه ملی‌گرا در جهان خواستار آن نمی‌شود که کشورش مورد تحریم قرار گیرد، بنابراین ادعاهای ملی‌گرایانه این جماعت با ارسال این نامه بالکل زیر سوال می‌رود، نه تنها برای ملت ایران که به خوبی به این امر واقف است، حتی برای مخاطبان این نامه.

این نامه که بهتر است نام آن "مانیفست وطن‌فروشی" نهاده شود، در حالی صادر می‌شود که تحریم نفتی ایران آخرین حربه غرب برای اعمال فشار بر کشورمان، بر سر برنامه هسته‌ای است. احتمالا نگرانی ضدانقلاب آن است که ایرانیان با سرافراز بیرون آمدن از زیر بار این تحریم‌ها، آخرین ضربه را به پروژه اعمال فشار علیه خود وارد آورند.

ایران بارها بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود تاکید کرده و ابراز داشته که برای رویکرد مبتنی بر "گفتگو – همکاری"، آماده است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۲۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۱
۴
۰
خاک بر سر منافق وطن فروش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
تحریم باشیم یانباشیم چیزی گیرمردم عادی نمی آیدولی درهردوصورت برای بعضیهانون وآب می شه
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
مشکل اصلی همه ما فقر فرهنگیه. باید از خودمون شروع کنیم. از داخل شخص خودمون. باید فرهنگمون رو اصلاح کنیم. وطن فر وشی و ترجیح دادن منافع شخصی به جمعی ناشی از فقر فرهنگیه. البته یکی از علتهای فقر فرهنگی اقتصاد ضعیف کشور هم هست. البته یکی از دلیلهاشه. ولی با اعتماد به نفس و تلاش میشه جای خالی این عامل رو هم پر کرد.