۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰

بلایی‌که‌زمان‌جنگ ‌سر اسرائیل‌می‌آید

واضح است که جنگ آینده خسارات شدیدی به اسرائیل به ویژه در عمق آن به علت حملات موشکی وارد می شود، اما پاسخ اسرائیل هم بسیار شدید خواهد بود و علاوه بر اهداف موردنظر حزب الله، تاسیسات زیربنایی کشور لبنان را از بین خواهد برد.
کد خبر : ۶۶۹۹۳
به گزارش صراط به نقل از مهر، موسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به احتمال وقوع جنگ جدید در منطقه خاورمیانه تاکید کرد: واضح است که در جنگ آینده اسرائیل با آسیب های شدیدی به ویژه در عمق استراتژیک خود مواجه می شود.
 
موسسه مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا گزارشی روی پایگاه اینترنتی خود درباره احتمال وقوع جنگ در منطقه قرار داده است.

در این گزارش با اشاره به اظهارات تلویحی اخیر "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی ایران مبنی بر اینکه در صورت حمله به سوریه، اسرائیل مورد حمله قرار خواهد گرفت، آمده است: تهران به این مسئله اشاره می کند که از طریق همپیمانانش در منطقه که شامل سوریه، حزب الله لبنان و حماس می شود، اسرائیل را موشک باران خواهد کرد.

این موسسه مطالعاتی اظهارات اخیر "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان درباره مسئله ربوده شدگان را نیز نشانه حمایت جنبش مقاومت حزب الله از دمشق در صورت وقوع تهدیدی برای حکومت "بشار اسد" دانسته است.

در ادامه این گزارش آمده است: واضح است که جنگ آینده خسارات شدیدی به اسرائیل به ویژه در عمق آن به علت حملات موشکی وارد می شود، اما پاسخ اسرائیل هم بسیار شدید خواهد بود و علاوه بر اهداف موردنظر حزب الله، تاسیسات زیربنایی کشور لبنان را از بین خواهد برد.