۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۴

توصیه انتخاباتی بیل به اوباما

وی اضافه كرد ما ناگزیر هستیم از روش های مناسب قیمت كالاها را تا پایان سال جاری میلادی كنترل كنیم، زیرا انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر سال جاری برگزار می شود.
کد خبر : ۶۶۹۹۵
به گزارش صراط به نقل از ایرنا، كلینتون در مصاحبه با شبكه تلویزیونی CNBC خطاب به اوباما گفت: بهتر است در آستانه انتخابات به منظور حمایت سرمایه داران، قانون كاهش مالیات از سرمایه داران كه در زمان بوش به تصویب رسیده است را تمدید كند.

اوباما از زمان تبلیغات ریاست جمهوری خود در دوره گذشته تاكنون همواره مخالف قانون بخشودگی مالیاتی سرمایه داران بوده و می گوید، باید از سرمایه داران مالیات واقعی اخذ شود.

رییس جمهور سابق آمریكا خاطر نشان كرد در صورت موافقت اوباما با تمدید این قانون، سهامداران و سرمایه داران بزرگ به كمك اوباما خواهند آمد و شانس پیروزی در انتخابات افزایش می یابد.

'لوزنس سامرز' مشاور ارشد اقتصادی اوباما در حمایت از طرح بیل كلینتون گفت: بدون شك با لغو این قانون بهای برخی كالاها به ویژه سوخت در آمریكا افزایش خواهد یافت در صورتی كه هدف ما كنترل بهای حامل های انرژی تا پایان سال جاری است.

وی افزود: بنابراین پیشنهاد رییس جمهور سابق آمریكا در آستانه انتخابات منطقی به نظر می رسد و انتظار می رود كه اوباما به آن توجه كند.

وی اضافه كرد ما ناگزیر هستیم از روش های مناسب قیمت كالاها را تا پایان سال جاری میلادی كنترل كنیم، زیرا انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر سال جاری برگزار می شود.

تحلیلگران معتقدند هر چند كه سران آمریكا به صورت رسمی اعلام كرده اند كه این كشور سه سال پیش از بحران مالی نجات پیدا كرده است و رشد اقتصادی به كندی در آمریكا در حال رشد است، اما همچنان شاهد بیكاری و تورم در آمریكا هستیم.

بر اساس آخرین نظر سنجی ها باراك اوباما و میت رامنی از شانس پنجاه درصدی برای پیروزی در انتخابات برخوردار هستند.

میت رامنی با برجسته كردن نقاط ضعف اوباما به ویژه مشكلات اقتصادی تلاش می كند رقیب خود را از پیش رو بردارد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریكا در نوامبر سال جاری برگزار می شود.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز