۱۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۹

خاطره آیت الله یزدی از مهدی کروبی

من یکبار در یک زمانی شخصا از ایشان دعوت کردم که برای التیام یک جریانی در جامعه حضور پیدا کنند که در اواخر جلسه من از وی ناراحت شدم و به ایشان تندی کردم و گفتم شما را آورده ام که موضوع را حل کنید نه اینکه باعث شکاف بیشتری شوید و امروز می بینیم ایشان در چه وضعی است.
کد خبر : ۶۷۰۱۵
خبرگزاری مهر ، سخنان آیت الله محمدیزدی در جمع اعضای جامعه اسلامی مهندسین را منتشر کرد.

در بخشی از سخنان رئیس جامعه مدرسین آمده است:

بنده گاهی از آقایی که هم لباس من هست یاد میکنم که ایشان زمانی با بنده در مجلس بود و ما در یک اتاق مشترک کار میکردیم و ایشان حتی مسئولیت بنیاد شهید را برعهده داشت و من می دیدم که ایشان چقدر پرکار بود و خدمات زیادی را انجام میداد.

وی ادامه داد: من یکبار در یک زمانی شخصا از ایشان دعوت کردم که برای التیام یک جریانی در جامعه حضور پیدا کنند که در اواخر جلسه من از وی ناراحت شدم و به ایشان تندی کردم و گفتم شما را آورده ام که موضوع را حل کنید نه اینکه باعث شکاف بیشتری شوید و امروز می بینیم ایشان در چه وضعی است.

وی با طرح این سوال که چگونه می شودکه در یک فرد یا شخصیت حقوقی در فراز و نشیب ها دچار انحراف می شود بیان کرد: در شخصیت حقیقی مسائل روانی و عوامل درونی که از نفس نشات میگیرد مبنای تصمیم گیری است و در شخصیت حقوقی نیز این مدیران و متولیان هستند که میتوانند با تصمیم گیری های درست و به جا و حل مسائل و اختلافات در درون خود شخصیت حقوقی را کاملا حفظ و از انحراف دور کنند.

نظرات بینندگان
سرباز سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۶
درود بر شیخ شجاع و پر کار انقلاب جناب یزدی فکر کنم شما گمراه شدید چون اقای کروبی بخاطر راه امام به این وضع افتادن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به خاطر راه امام نه به خاطر تشنگی وحرص قدرت ...
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۶
سلام بر جلبک سبز.
هنوز نفس میکشید؟