۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵

تصاویر/اولین مهدکودک تلفیقی نابینایان

مهدکودک گل گندم مشهد اولین مهد کودک تلفیقی نابینایان در کشور است که در آن کودکان نابینا در کنار سایر کودکان به آموزشهای تخصصی نظیر آموزش مهارت‌های زندگی وآموزشهای پیش از مدرسه می پردازند و در کنار آن، آموزش‌ و مشاوره‌های تخصصی نیز برای خانواده‌های این کودکان در نظر گرفته می شود.
کد خبر : ۶۷۰۲۰

نظرات بینندگان
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۴
۰
سپاس برای خداوندی که نعمت های بزرگی در اختیار ما قدرنشناس ها گذاشته.......
چرا؟
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خداوند متعال 124000 پیامبر(س) و 14 معصوم (ع) برای پیداکردن راه، برای ما فرستاد. در آیات و احادیث، راه چگونه زندگی کردن آمده است. یکی از راههای درست زندگی کردن توجه کردن به دستورات الهی است.
چطور برای استفاده کردن از یک رادیوی دوموج، به بروشور و کاتالوگ تولید کننده آن نگاه می گنیم ولی برای درست زندگی کردن به بروشور و کاتالوگ الهی نگاه نمی گنیم. ؟؟؟؟؟؟
امروزه استفاده کردن از تکنولوژیهای پیشرفته در راستای درست زندگی کردن، عین توجه به آموزه های دینی است.
سوال؟
چرا چنین ناهنجاریهایی در کودکان دیده می شود و نهایتا به دنیا می آیند و یک عمر در عذابند و علاوه بر پدر و مادر، یک حجم عظیمی از بیمارستان و..... باید درگیر این مسائل باشد.
عالمان دین و عالمان علم با یکدیگر هماهنگ باشند و جلوی این نوع نابسامانی ها را بگیرند. این کار شدنی است.
امروزه آزمایشات گوناگون در قبل از ازدواج و حین بارداری، میتواند جلوی این ناهنجاریها را بگیرد .
همه چیز را به نام خداوند تمام نکنیم. این ناهنجایها تقصیر خداوند نیست، تقصیر آدم ها است. خداوند راه درست زندگی کردن را آموخته است ولی متاسفانه ما از آن استفاده نمی کنیم.
خدای تمام جهان و ممالک این زمین، یکی است. چرا در کشورهای پیشرفته این ناهنجاریها کمتر دیده می شود. آیا خداوند با آنها رفاقت بیشتری دارد.؟؟؟؟؟؟
یاسمین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
شکرت خدا...........