۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۹

منتقد سرسخت احمدی‌نژاد در کابینه دولت!

شافعی در فروردین ماه سال 88 گفت : دخالت های بیش از اندازه دولت احمدی نژاد در بانک مرکزی باعث شده تا عزل ونصب هایی بی قاعده و بی برنامگی در این نهاد مهم اقتصادی نهادینه شود.
کد خبر : ۶۷۰۲۲
غلامرضا شافعی که روز گذشته با حکم وزیر صنعت و تجارت به عنوان معاون وزیر و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب شد، پیش از این رییس سازمان صنایع ملی ایران، معاون وزیر معادن و فلزات، وزیر صنایع و معاون دولت اول خاتمی، معاون سازمان برنامه و بودجه، وزیر تعاون دولت دوم هاشمی، مشاور رییس‌جمهور و سفیر سابق ایران در روسیه بوده است طی سالهای گذشته (دولت احمدی نژاد) نیز ظاهراً فعالیت های اقتصادی در بخش خصوصی داشته است .

وی در فروردین ماه سال 88 پس از جلسه فعالان اقتصادی با موسوی طرح اقتصادی میر حسین موسوی را خلاقانه خواند و تاکید کرد: دخالت های بیش از اندازه دولت احمدی نژاد در بانک مرکزی باعث شده تا عزل و نصب هایی بی قاعده و بی برنامگی در این نهاد مهم اقتصادی نهادینه شود.

غلامرضا شافعی معاون جدید وزیر صنعت و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع دولت دهم مواضعی در رد طرح هدفمندی یارانه ها نیز داشته است .

وی شهریور ماه سال 90 در مصاحبه با روزنامه اعتماد با بیان اینکه نحوه عملکرد دولت در پرداخت یارانه ها درست نبود، تصریح می کند: دولت احمدی نژاد به وظیفه قانونی خودش عمل نکرد.

وی در گفتگو با روزنامه اعتماد نیز می گوید: اگر در زمینه سیاست خارجی خصومت زدایی می شد شاید شاهد این مشکلات نبودیم.

وی می افزاید: در زمینه سیاست خارجی کشور نیازی به دشمن تراشی ندارد و یک دشمن هم زیاد است، اگر در رفتار دولت احمدی نژاد کم تدبیری دیده می شود این کم تدبیری ها در بخش صنعت و از جمله صنعت نفت نیز بی تاثیر نخواهد بود.

لازم به ذکر است اینها برخی از مواضع غلامرضا شافعی طی 2 ، 3 سال اخیر بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۴
۰
واه! اینها چه جوری میخوان با هم کار کنن؟؟؟
مجتبی
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۴۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
تمام کارنامه ی کاریش رو خط بگیرید فقط به سفیر بودنش به روسیه توجه کنید متوجه میشید جریان چی هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
سیاست پدر و مادر نداره