۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۶

حسین رونقی ملکی دنبال چیست؟

در حالی که پدر رونقی ملکی در مصاحیه های متعدد با رسانه های معاند نظام از وضعیت بحرانی فرزند خود خبر داده و اعلام کرده بود که اگروی معالجه نشود طی روزهای آینده خواهد مرد، مشاهدات خبرنگار ما در بیمارستانی که وی بستری شده، مطالعه اسناد پزشکی و همچنین اظهارات پزشک معالج حکایت از واقعیت دیگری دارد .
کد خبر : ۶۷۰۳۱
اخیراً جوسازی های سنگین رسانه ایی توسط بی بی سی درباره یکی از محکومین دستگاه قضایی صورت گرفته و تلاش شده تا با وخیم نشان دادن وضعیت سلامتی وی ، موجبات آزادی موقت وی را فراهم آورند . این در حالی است که بررسی های خبرنگار بولتن نیوز، از پشت پرده اقدامات حسین رونقی ملکی و حامیان رسانه ای و سیاسی وی حکایت دارد.

بنابر این گزارش، در حالی که پدر رونقی ملکی در مصاحیه های متعدد با رسانه های معاند نظام از وضعیت بحرانی فرزند خود خبر داده و اعلام کرده بود که اگروی معالجه نشود طی روزهای آینده خواهد مرد، مشاهدات خبرنگار ما در بیمارستانی که وی بستری شده، مطالعه اسناد پزشکی و همچنین اظهارات پزشک معالج حکایت از واقعیت دیگری دارد .

بر اساس این  گزارش، بر خلاف ادعاهای خانواده متهم، بی بی سی و سایر رسانه های حامی رونقی ملکی، نه تنها کلیه های متهم از کار نیافتاده بلکه بیماری وی یک بیماری مادرزادی ( تنگی حالب ) بوده و ارتباطی با جریان بازداشت و زندان وی ندارد و این مهم توسط دکتر گوران  پزشک معالج وی نیز مورد تایید قرار گرفته است. در واقع این بیماری ، معمولی بوده و حالت اورژانسی نداشته و فقط بدلیل خودداری حسین رونقی ملکی از درمان ، تشدید شده است !

در برگه پذیرش بیمارنیز ، وضعیت جسمی متهم نرمال ثبت شده و مدارک موجود که در صورت نیاز قابل انتشار هم هست، از وضعیت عادیِ وی حکایت دارد.

 این مجرم که هم خود و هم خانواده اش درخواست بستری و معالجه اش را داشته اند ؛ پس از انتقال و بستری اش در بیمارستان هم مانع انجام عمل جراحی شده و هم کتباً مخالفت خود را با تزریق دارو و سرم اعلام نموده و لذا معلوم نیست در بیمارستان چه می کند ؟! البته کاملآً مشخص است که هدف آنها جوسازی و خارج نمودن زندانی از حبس بوده و دغدغه معالجه و بیم از مرگ وی کاملا کذب میباشد.

در این میان که پدر این مجرم سایبری به شدت در حال مصاحبه علیه دستگاه قضایی و مسئولین نظام جمهوری اسلامی است، مسئولین ذیربط نیز تاکنون با تامل و صبر با وی در حال مدارا هستند و تا کنون هیچ اقدامی علیه این اقدامات معاندانه نکرده اند که البته با توجه به مشخص شدن ماجرا و این ادعاهای دروغین مجرم مذکور و خانواده اش و حامیانش، از دستگاه قضایی و ضابطین انتظار می رود که نسبت به ایجاد هجمهء سنگین علیه نظام واکنش نشان داده و با حفظ روند موجود در مقابل جوسازی و فضا سازی مقاومت کند و تسلیم این بازی های هدفمند نشود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۵
۰
ازادي