۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۴
برنامه نوبت شما سخیف تر شد

گفتگوی زنده درمورد مسائل جنسی در بی بی سی

استفاده از كلمات دور از ادب اجتماعی توسط برخی بینندگان و باز گذاشتن فضای مصاحبه در تمام زمینه ها از دیگز جنبه های جذب مخاطب برنامه دیروز بی بی سی فارسی بود
کد خبر : ۶۷۷۰۹
"صراط" - شبکه تلویزیونی سلطنتی انگلستان " بی بی سی فارسی " ، در برنامه دیروز "نوبت شما" موضوع (آموزش مسائل جنسی در ایران، کمبودها و امکانات ) را با شیوه ای مخاطب جذب کن به بحث و گفتگو گذاشت .
به گزارش سرویس سیاسی صراط ، "برنامه نوبت شما "که در ظاهر قرار است یک برنامه تحلیلی توسط مردم باشد و هرکسی بتواند به راحتی از طریق تلفن ، ایمیل و پیامک به ارائه نظرات خود به صورت آزادانه بپردازد عملا به محلی برای القائات فکری جریان های هدایت کننده بی بی سی تحت نام مردم تبدیل شده است.
برنامه دیروز نوبت شما که در ظاهر برای ارتباط با مخاطبین در زمینه مسائل جنسی و مشکلات آن در ایران کلید خورده بود ، با توسل به شگرد های مخصوص همیشگی مورد انتظار از مجریان بی بی سی فارسی ، سعی در القای نظرات و اهداف خاصی داشت که همواره تهیه کنندگان برنامه های شبکه سلطنتی انگلستان با رنگ و لعابی به ظاهر مردمی به دنبال نقد وتحلیل آن به سمت هدفی که خود می خواستند سوق داده شد .
بسیاری از کسانی که با "برنامه نوبت" شما تماس گرفتند از نبود آموزش های جنسی مناسبت در ایران انتقاد کرده و به مشکلاتی که نبود آموزش صحیح در گوشه و کنار ایران ایجاد کرده اشاره داشتند .
رفتارهای غلط ، خشونت جنسی بر اثر کپی برداری از فیلم های پورنو و نبود منبع اطلاعاتی جایگزین، سرگردانی و عدم اطلاع از اینکه به سوال های کودکان در این زمینه چه جوابی باید داد، عدم رضایت جنسی زوج ها به دلیل نداشتن اطلاعات کافی درباره روابط جنسی و بالارفتن طلاق ها در ایران به دلیل نارضایتی جنسی از جمله مواردی بود که مجری بی بی سی با قرار دادن محور های آنها در زبان بینندگان سعی در نتیجه گیری در مورد این موضوعات در فضای امروز ایران داشت .

استفاده از كلمات سخیف و دور از ادب اجتماعی توسط برخی بینندگان و باز گذاشتن فضای مصاحبه در تمام زمینه ها از دیگز جنبه های جذب مخاطب برنامه دیروز بی بی سی فارسی بود که به نظر می رسد در شرایطی که بی بی سی اعلام کرده که با کاهش مخاطب روبه رو شده است این سیاست در جهت پروژه جذب مخاطب با ارائه مسائل سخیف و ترویج بی بند و باری در جامعه باشد .

عمق سیاه نمایی در رابطه با وضعیت وخیم جنسی در ایران در این برنامه زمانی رخ داد که یکی از بینندگان که خود را دانشجوی مامایی معرفی کرده بود به مجری این شبکه گفت : "به اقتضای حرفه ام با خانوم های زیادی برخورد دارم که در سنین نوجوانی تا جوانی هستند و وقتی برای مسائل شخصی و زنانگی مراجعه می کنند حتی از آناتومی ساده خودشان هم اطلاع کافی ندارند!"

این دروغ جهت دار در حالی مطرح شد که طی سال های اخیر وزارت بهداشت ایران چندین پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده را برای ترمیم مسائل جنسی در ایران راه اندازی کرده است که به مسائل مختلفی جنسی پرداخته و خدماتی از قبیل مشاوره آنلاین و پاسخ به سوالات مختلف در زمینه مسائل جنسی ارائه می دهد و از سویی نیز کلاس های ویژه قبل و بعد از ازدواج برای زوج های جوان همه روزه در مراکز آموزشی و درمانی سراسرکشور اجرا می شود .
 
بررسی های صورت گرفته در رابطه با برنامه نوبت شما نشان دهنده این حقیقت است که : مجریان اصلی این برنامه عملا ماموریت یافته اند سناریوی نوشته شده برنامه را به پیش ببرند و در این راه به نحوی گفت و گو ها و صحبت های مردم را کنترل کنند که برنامه در جهت دلخواه به پیش برود و حتی مدتی است به دلیل کاهش مخاطب به بررسی موضاعات مبتذل در جامعه می پردازد تا برای خود مخاطبی دست و پا کند و این پروژه تا جایی که در برنامه اخیر نوبت شما تبدیل به صحنه فحاشی مخاطبین این شبکه علیه هم شد ، در این برنامه یکی از بینندگان بی بی سی و شبکه فارسی وان علیه یک مخاطب دیگر شروع به فحاشی و نسبت دادن الفاظ بسیار زشت و رکیک کردند .

در حقیقت برنامه نوبت شما نشان داده است که از مخاطب همواره به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف شوم و استراتژی های بلند مدت رسانه ای استفاده می کند در این میان تنها نوبتی که متعلق به مردم نیست نوبت صحبت آزادانه و حاکی از حقیقت در روی خط آنتن زنده بي بي سي فارسي است .
نظرات بینندگان
رکسانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۱۰۱
۶۴
شبکه ی بی بی سی همیشه سعی می کند به صورت غیرمستقیم فرهنگ ایرانی را مورد هجوم قرار دهد. البته این سیاست استعمار پیر بوده و هست که ضربه ی خود را غیر مستقیم وارد کند. یعنی خنجر را از پشت بزند..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در کل حالم از همه مجری هاش بهم میخوره
خیلی کثیفن
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی مجبورت نکرده نگاهشون کنی برو همون شبکه خبر و 20:30 تون ببین خوش باش که ایران گلستان شده بقیه دنیا جهنم!
2e1n48
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی هم دلت بخواد! ایران همیشه واسه ما گلستانه شما هم که نمیدونم اگه واقعا کانادایی پس هیچ ربطی بهت نداره و اگه ایرانی میتونی بری همون کانادا یا هر جا که به نظرت گلستانه کسی مجبورت نکرده و کسی هم عاشق چشم و ابروت نشده که نزاره بری! :|
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید میشه بگی تو و امثال تو دنبال چی هستین چه فرقه ای هستین !!؟ هر جا که صحبت از امریکا و اسرائیل و ایضا رسانه های وابسته به اونها میشه تو ناراحت میشی پرخاش میکنی ! تو اصلا خودت حالیته چی میخوای ، و چی میگی !! ایران گلستان شده و بقیه دنیا جهنم !!! چه ربطی داره ! اصلا تو کدوم طرفی هستی چرا وقتی از دشمن تاریخی این مرز و بوم کوچکترین انتقادی میشه غیرتی میشی !؟ به نظر من اگه کلاهتو قاضی کنی این واقعیت و باید بپذیری که مشکل این مملکت و جود آدمای نق نقو و بی منطق و مدعی مثل جنابعالیه .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم بنده نه قدرتی دارم نه اصلاً ایران هستم که بخوام مشکلی ایجاد کنم. لابد تمام این اختلاس ها و سوء مدیریت ها و بهدر دادن های بیت المال و بالا رفتن آمار جرم و جنایت و بیکاری ها و اینها کار بنده و امثال بنده و شما ... هیج نقشی ندارید
2e1n48
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید یه سوالی ذهن منو درگیر کرده! شما که رفتین میشه در مورد ایران اضهار نظر نکنین و کاسه داغ تر از آش نشین؟ ما خودمون از پس خودمون و مشکلاتمون بر میایم. هر چی میکشیم از این ایرانیان ساکنِ اونوره D:
والا :|
با این شبکه ساختنشون و تحریکاتشونو رابط بین مردم و دشمنای کشورمون بودن و خیلی کارای دیگه...! البته شما که جز پرخاش کردن تو این جور سایتا کاری از دستت بر نمیاد منظور من از شما گنده تراشه ;)
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید
تصور من راجع به شما یه آدم منطقی بود
ولی الان تبدیل شد به یه آدم عقده ای بی منطق
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا سعید تو درست میگی !! با این فجایعی که شما گفتی و ما خبر نداشتیم و فقط تو ایران اتفاق میفته !! اصلا همه باید مثه جنابعالی بریم بیرون اینجا رو هم گل بگیرن تا وقتی همه چی گل و بلبل شد برگردیم و حال کنیم !
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
جواد ممنون از نظر لطفت و اظهار ادبت
خوشحالم که پیرو منطق فردی با ادبیات و طرز گفتار تو نیستم.
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۷۴
۷۵
شکر خدای را که دشمنان نظام پر برکت اسلامی را از احمق ها قرار داد . دشمنان نظام اسلامی غیر از مسایل جنسی و شایعه سازی چیزی ندارند که بگویند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
همون اسلامی که داری ازش دم میزنی نه تنها آموزش این مسائل را با رعایت حدودش ممنوع نکرده که واجب دونسته!یه کم مطالعه ات رو بیشتر کن چرا فرافکنی می کنی!
محمد رضا - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
تو لازم نیست بی بی سی رو ببینی برو ...... و همون پرس تیویتو ببین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
:)) شما ها شعورتون نمیخوره به این بحث ها!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به شما توصیه میکنم کتاب طب الصادق امام صادق علیه سلام رو بخونید میتونید توش از بهترین روشهای آموزشی جنسی ببینید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
.... دارید با هم دیگه بحث الکی می کنید . دشمن یه جا دیگست . بعضیاشون تو لباس دوست و بعضیاشون ....
اذر
|
Iran (Islamic Republic of)
اسلام هیچ وقت با اموزش مسایل جنسی مخالف نیست بلکه ریزتر و دقیق تر است ولی ولی بحث شبکه بهایی صهیونیستی بی بی سی یک چیز ویرانگر و نابودکنند جامعه و خانواده و جوانان است عزیزان
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم آقای تبریزی
تو یه تبریزی با غیرتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثبت به بخش اول صحبتت !
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۱۳۶
۲۵
کمبود دانش جنسی در ایران یه واقعیته که شما نمیتونید انکارش کنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته این موضوع شامل روحانیون نمیشه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون 12 نفری که منفی دادند ظاهراً از اساتید حرفه ای و اهل فن هستند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چاخان نکن دیگه! با وجود اینترنت و آماری که دست پلیس هست مطمئنا همه اقلا یه بار چنین اطلاعاتی رو سرچ کردن. خودم تو کافی نت نشسته بودم تو ایران، یه افقانی اومد کامپیوتر بغلی و شروع کرد به سرچ مطالب و عکسای اینجوری. شما نمیتونی؟! نرفتی؟
محمد رضا - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی بدبختی بیشتر از این نمیشه که میای دم از کمبود دانش جنسی میزنی اینجا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز از لبنان . آخه به اون سرچی که شما میگید طرف انجام داد که نمیگن دانش . به هیچ دردی نمیخوره و علمی نیست !
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر یا خانوم ناشناس که از آی پی لبنان نظر دادید: جهت اطلاع عرض می کنم مشکل بنده هم با همون سایت هاست، عزیز من سایت های با عرض پوزش پورنو که سایت های آموزش مسائل جنسی نیست!!!خیلی از خانواده ها به خاطر این سو برداشت دچار اشتباه شدن، منم حرفم همینه که وقتی به طور شرعی و قانونی آموزش نباشه مردم دست به دامن اون جور سایت ها مشن!
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
مگز در قدیم از 70- 80 سال پیش به قبل آموزش جنسی وجود داشته؟ بشر هزاران سال زندگی می کرده - مشکلی هم نداشته- تمام این مشکلات توی قرن اخیر درست شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی مثبت دادم
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
کمبود خیلی چیزای دیگه هم هست حالا باید مثل عقده ایها دست به کارهای غلط بزنیم و خودمونو توجیه کنیم که آقا مشکلات هست ! این چه فرهنگیه که هر ننه قمری مشکلی داره فوری گیر میده به وضع کشور ، تا میگن فساد میگن بله اقا جونا عقده ای شدن یا میگی فلان خلاف بله اقا محدودیته تو کشور این اتفاقها داره میفته ! حالا چون کمبوده ، برنامه ای که بوسیله یه مشت ادم فاسد تهیه شده که کوس رسوائیهای اخلاقیشون گوش فلکو کر کرده وهدفشون هر چی باشه نیت خیر نیست توجیه میشه !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درضمن اون دانشجوی مامایی عین حقیقت رو گفته خیلی از خانمهای در شرف ازدواج از چیزی خبر ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۸۷
۱۳
به قول حضرت علی (ع) شما نگاه نکنید حرف از دهن کی میاد بیرون بلکه باید درست و غلط و برحق بودنش بررسی بشود .
این کاملاً واضح و مشخصه کا ما در ایران برای اشخاص قبل از ازدواج هیچ آموزش جنسی نداریم . ما چه رابطه جنسی قبل از ازدواج قبول داشته باشیم یا چه نه قطعا در جانعه وجود داره و بهتره که حداقل برای جلوگیری از شیوع بیماریهایی نظیر ایدز به دانش آموزان اول دبیرستان به بعد اطلاع رسانی بشود چون بچه های این دوره اطلاعاتشون به نسبت نسل گذشته خیلی بالاتر و شاید حتی اول دبیرستان برای بخصوص دخترها دیر باشه . آشنا نبودن اکثر دختران هم با آناتومیشان یک واقعیت هست که هرکسی شک داره کافیه با چند پزشک ماما که قبولشون داره صحبت کنه تا به این واقعیت پی ببره .
ماهان
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام میگم اگه شما از همه جا بی خبری دلیل نمیشه که توی ایران آموزش نیست جهت اطلاع یه سری به فصل آخر کتاب علوم زیست اول دبیرستان بزن ببین آموزش ها هست یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ماهان عزیز آیا در ایران همه تا مقطع دبیرستان و کلاس اول تحصیل میکنند ؟ در ضمن فکر نمیکنم اطلاعات کافی داده باشند تو اون کتاب با توجه به انتقادات کارشناسان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اولی اونقدر مبهم و متناقض حرف زدی که هیچ نتیجه ای نمی شه از صحبتات گرفت در این مطلب فقط همون جمله ای که از اقا امام علی(ع)گفته ای قابل اتکاست و بس
شما در یکجا گفتید که ما در ایران برای اشخاص قبل از ازدواج هیچ اموزش جنسی نداریم و سه خط پایین تر گفتیدبچه های این دوره اطلاعاتشون به نسبت نسل گذشته خیلی بالاتره "منظورت از این تناقض گوی چه بوده هر چند از نوشته هات می شه فهمید که در نهایت به دنبال چی هستی می خوای بگی روابط نامشروع در ایران هم مثل سایر مناطق دنیا به یک معضل تبدیل شده و چاره ای بجز اموزش مسائل جنسی از دوران دبستان نمانده است و به زبان دیگر نه تنها باید روشهای جنسی اموزش داده شود که روشهای جلوگیری از حاملگی های زودرس هم باید به دختران کم سن و سال که باید به دنبال بازی های بچه گانه و تحصیل باشند اموزش داده شود که دقیقا مورد تاکیدتان به دختران بود در همان دوران کودکی!!!و دبستان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممکنه لطف کنی و بفرمای منظورت از اناتومی بدن یک دختر چیست لطف کن یه مقدار بیشتر مسئله رو باز کن نه اینکه صحبتهای کسان دیگه که از ماهواره می شنوی رو طوطی وار قرقره کنی
من منتظر جوابم هستم منظورت از اناتومی یک دختر چیست و چه تفاوتی با اناتومی یک پسر دارد که باید یک دختر در موردش اطلاع داشته باشه ولی برای یه پسر زیاد ضروری نیست
می شه بگی شما که با ماماها صحبت کردید نظرشون در این مورد چی بوده!!!!؟من بی صبرانه منتظر جواب سوالاتم هستم
نازی جووووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۲۶
۵۷
من حالم از این شبکه بهم میخوره ولی خدایی تو ایران خودمونم زیاد حواسشون نیست که چیا داره پخش میشه ها
چند وقت پیش بود برنامه زلال احکام رو داشتیم میدیدم از شبکه 3 که استاد رفیعی حرفایی میزد که باعث شد تا بنا گوش سرخ بشم و شبکه رو عوض کنم
وقتی خودمون ایراد داریم گمون نمیکنم ایراد گرفتن از یه شبکه درپیتی که بیننده ای هم نداره زیاد درست باشه
یا حق
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
بی بی سی اگه این همه مخاطب نداشت شماهارو اینقدر نمیسوزوند که به چرندگویی بیفتین
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
جان هر کی که دوس داری پسوندتو عوض کن یا تعداد واو هارو کم کن !!
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
از اسمت معلومه که وضعیت خوبی نداری
اولا دکتر رفیعی تو برنامه سمت خداست نه زلال احکام،دوو اینکه کارشناس برنامه زلال احکام حجت الاسلام فلاح زاده است.
اول درست ببین بعد اظهار نظر کن.
سوم،اگر هم بحثی در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران میشه در راستای دستورات اسلامه نه چیز دیگر .
حالا برو بی بی سی ببین حالت جا بیاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نازی خانم نکنه شما هم از همون خانمهایی هستی که اون ماما اشاره کرده !؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اون یکی برنامه رو چرا نمیگی!؟
گلبرگ که پنج شنبه ها پخش میکنه!؟آدم 10 کیلو کم میکنه موقع دیدنش از خجالت!!!
نازی جووووووووووون
|
Iran (Islamic Republic of)
جلال خان اگه از اسم ادما میشد به ذات اونا پی برد که وضعیتمون این نبود این 1
اما 2 من شاید اسم برنامه رو اشتباه گفته باشم اما معلومه که خودت تاحاالا این برنامه رو ندیدی که ظهرا میده
دقیقا یادم نیست کی بود اما حدودا یک ماه پیش که شبکه voa یه پارازیت حسابی هم روش رفت
و اما 3 اسلام خیلی دستورای دیگه هم داده چرا یکی نیست اونا رو بسط ونشر بده
یعنی اسلام خلاصه شده در بحثای جنسی و صیغه و تعدد زوجات
امثال شما هستن که ارزش دین بزرگی مث اسلام رو زیر سوال بردن
یا حق
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
امثال تفکراتی مثل نازی جون و نورا هستند که باعث می شن سطح آگاهی مردم پایین باشه که برای پاسخ گویی به سوالاتشون مجبور بشن دست به دامن مجری بی بی سی بشن،شما دیگه از ائمه و احادیث ما هم جلوتر افتادید!کافی یه سری به مباحث دینی بزنید تا ببینید که دین ما صحبت دررابطه با این مسائل و آگاهی بخشی رو با رعایت حدود شرعی نه تنها مجاز که واجب شمرده!
فرزین
|
Iran (Islamic Republic of)
ایول میترا خانوم.
تا بسوزن از بس بی بی سی مخاطب داره.
خوشحالم که روز به روز به مخاطبین شبکه وزین و اخلاقی بی بی سی اضافه میشه و از مخاطبین شبکه ضد ملی کم.
زنده باد بی بی سی
زنده باد حقیقت
محمد رضا - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
معلومه خیلیا از این کامنت داغ کردند ولی من خودم از این نازی شاکیم تو اصلا چرا مسیر ایران رو نگاه میکنی ؟؟؟؟؟؟
محمد رضا - تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
یه چیزم یادم رفت بهت بگم تو ... حالت از این شبکه بهم میخوره
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
با توجه به شناختت از اسلام اصلا در حدی نمی بینمت که بخوام باهات بحث کنم.
اگه دو خط قرآن میخوندی این حرف رو نمیزدی.
برو بچه جان
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ما الان متوجه شدیم که جلال قاری قرآنه!!!
جلال پیامتو رسوندی دیگه راحت باش!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به شما هم توصیه میکنم کتاب طب الصادق رو بخونید
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
همین شبکه 3 آقای دهنوی رو ندیدید؟ ببین چی میگه . آدم یه جوری میشه بخدا
نياز
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط ميترا
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا تو چرا داری میسوزی !!! میترا بی بی سی !! اصلا این بی بی سی دربست مال بابات ، مگه ما بخیلیم !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ
میخواستم مثبت بدم
حواسم نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم!وامثالهم که مدعی کمبود آموزشی هستین.خودت گفتی.برنامه گلبرگ که مخصوص زوج های جوانه کاملا همه جی رو توضیح میده
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۴۱
۶
حث و گفتگو در این مورد ایرادی نداره
نمیشه مشکلات و بیماری هایی که در این مورد رخ میدهد را کتمان کرد
حالا که نمیشه کتمان کرد پس باید به ان پرداخت
البته که طوری باشه شان یک رسانه عمومی رو حفظ کنه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بالاخره یه مثبت از من دشت کردی فرشته ی به قول خودت سیبیلو!!!!!!!!!!!!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
خدایا
ایا این حقیقت داره
من خواب نیستم
نورا
ان همیشه مخالف
ان ضد مرد
ان عاشق سینه چاک سید ایتالیایی
ان همیشه منفی دهنده به کامنت ها
به من مثبت داده
نه این یه خوابه من بیدار نیستم
این نمیتونه واقعیت داشته باشه
من خودمو ممممممممممممککککککککککشششششششششمممممممممم

این کامنت فقط یک شوخی بود هر گونه برداشت غیر از این ناصواب(نادرست) است
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بیداری!تو بیداری!خودتو نکش!!!
ضمنا غلط تایپی! داشتی!
میکشم درسته نه مکشم!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
خودمو مممممممممممییییییییییییکککککککششششششششششششمممممممممممممم
با تشکر از ویراستار عزیز (به سبک بابا اتی )
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مگه ارزشی ها قهوه ی تلخ هم میبینن!!!!!!!!!؟؟؟؟
وای من عاشق بابا اتیم! خیلی دوسش دارم!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگی !!!!!!
وای چه جالب
اتفاقا من خیلی ازش بدم میاد

فقط نقش هادی کاظمی (باباشاه) جدیدا هم رامین ناصر نصیر و یوسف تیموری
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
عجیبه!آخه من فکر میکردم تو از نقش دامبول السلطنه خوشت میاد!!!!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه بابا
فکر هم میکنی!!!!!!!!!!!!!!
اینو به عنوان یه شوخی قبول میکنم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
یه اشتباه نوشتم ببینم میتونی کم اطلاعی من رو به رخم بکشی
اگه پیدا کردی(یه اخر رو بکش)یه جایزه پیش من داری
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه دیگه ضایع شدی نوشتی یوسف تیموری ماستمالیش نکی مجید جان جیگر خاله!!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجا چت رومه ؟؟؟؟؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بله!!!
جوادی جوابتو گرفتی حالا برو لالا!!!!!!!!!!!
ضد نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
اصن اشک شوق تو چشام جمع شد وقتی دیدم نورا ومجید با هم آشتی کردن!میدونی؟یه حس عجیبی بهم دست داد!راستی نورا تو میتونی مثبت هم بدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۸
۳۳
حالا اونها یه غلطی کردن.
شما چرا برای بی بی سی تبلیغ میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۲۸
زني كه چرت و پرت ميگويد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۰۱ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۴۳
۲۸
واقعا اونجاتون بد داره میسوزه از این بی بی سی سلطنتی!!!
ناشناس
|
United States of America
برو آب بریز اونجا که میسوزه!
جواد
|
United States of America
بی چاره چرا باید بسوزه
وقتی مخاطبشون داره کم میشه و برای جلوگیری از این کم شدن مخاطب دارن به مسائل جنسی می پردازن
این بد بختها دارن به دریوزگی می افتن
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۳۹
۸
جدیدا درس تنظیم خانواده رو ورداشتن شکوه همسرداری جاش گذاشتن!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه با این گرانی همسر کجا بود که بخواد باشکوه هم باشه . چند سال دیگه تو کتابهای تاریخ مینویسند که در قدیم رسم بود دختر و پسر وقتی ببه سن جوانی رسیدند با هم ازدواج میکنند و نسل آینده را میسازند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب ؟
مانی آتش پیکر
|
Switzerland
|
۱۵:۱۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۳۳
امان از دست این بنگاه شایعه پراکنی
ناشناس
|
Switzerland
بنگاه واقعیت پراکنی میخوای بزن 20:30 !!!!!
ناشناس
|
Switzerland
:)))))))))))) 20:30!!!!!!!!!!
فرهاد
|
Switzerland
این بیست و سی بد جوری پیکرتو اتیش زده مانی !!!!
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۲۸
۷
همه چيز بهتر از دروغ است شما فعلا به دستاوردهاي مهم علمي - و اختراع تبلت و خراب كردن غرب بپردازيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماهم بهتره بشینی برنامه های بی بی سی وامریکا را ببینی (که روابط نامشروع عادی خودشان اعتراف میکنند ) واسه عقل های اکبند این رسانه ها خیلی خوبه بالاخره ادم های که از عقلشان استفاده نمیکنند باید چرندیات این شبکه را که هرروز بادروغ شروع میشه ببینند !!!!دستاوردهای علمی ایران برای هرایرانی وطن دوست باعث افتخار ه واین دستاوردها را حتی شبکه های فاسد غرب را هم به واکنش واعتراف وامیداره ولی واسه ادم های مزدور وحسود این پیشرفتهای علمی خیلی سخت وغیرقابل تحمله !!!پیشرفتهای که مستقل وبودن غرب وامریکا وباتحریم بدست اوردیم ..حالا از حسادت بترک شاهرخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همه چيز رو قاطي نكن فساد اخللاقي چه ربطي به اختراعات داره معلومه كه نتيجه تلاش عاقبت نتيجه است.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۶:۵۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۷
۰
خوب لابد فهمیدن مجرد زیاده!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۱
عكس رو درست كنيد مجري برنامه سياوش بود نه پونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اینکه به پونه علاقه خاصی دارند وگرنه در بی بی سی زنهای دیگری هم هستند :)
روباه صحرا
|
-
|
۲۲:۱۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۲۳
۰
همیشه طرف دار حق باشد حتی اگر به ضرر شما باشد...
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۲۳:۰۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۶
۲
این روزها تلویزیون از خطرات رایانه برای کودکان زیاد میگه اونم در تبلیغاتش درحالی که خطرات توی کوچه و خیابان به مراتب بیشتر است و کنترل کمتری هم روی انها می باشد .
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۰
بهتره در این مورد واقع بین باشیم من به اقتضای رشته تحصیلیم با افرادی سر و کار دارم که در شرف جدایی هستند نمیگم همشون ولی اغلب اونا به علت نارضایتی جنسی دست به خیانتای وحشتناکی زده بودند اینجور شبکه ها هم از این ضعف جامعه ما سواستفاده میکنن بهتر نیست به جای جبهه گیری اموزش درست رو جایگزین کنیم چون حتما میدونین کلاسهای اموزشی قبل از ازدواج به این صورت ابتدایی پاسخگوی این همه تبلیغات شبکه های ماهواره ای نیست
آزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
۶
۰
غریزه جنسی یکی از غرایز سرکش در انسان است که میتواند شخص ویا حتی خانواده وحتی یک مملکت را به تباهی بکشاند اما متاسفانه درایران بدلیل عدم آموزش صحیح در ایران این غریزه به یک بحران در کشور تبدیل شده وطوری در ایران با آن رفتار میکنند که گویی این غریزه در ایران وجود ندارد آیا بادو سه جلسه قبل از ازدواج میتوان این مسایل را حل کرد در حالی که این غریزه ازدوران نوجوانی شروع به فعالیت میکند اما شما خیل را حت دارید این مسایل را بسط به سیاست میدهید در ضمن صراط عزیز شما هرروز دارید از بی بی سی می گویید تا مردم را از آن دور کنید اما شما در واقع دارید این کانال را تبلیغ میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
۸
۰
کمبود آموزشهای جنسی در این مملکت اسلامی واقعیتی تردید ناپذیر است که نباید به انحا مختلف از ان گذشت لذا شایسته است ضمن استقبال از چنین آموزشها و نقادیها در این حوزه از سیاه نمایی و تعصبات بیجا بپرهیزیم. والله اعلم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
این الله اعلم رو خیلی باحال گفتی!
مثل این فتواها که آخرش میگن الله اعلم!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
۶
۷
به نظر من چه مرد وچه زن موقع بلوغ بايد اطلاعات صحيحي از دستگاه تناسلي خود بيماري هاي رايج انحرافات جنسي و حتي آموزش صحيح جنسي داشته باشه نه اينكه ازفيلمهاي نامناسب يا افراد كم اطلاع كسب كنه حالا به چه طريق وتو چه سني بايد كارشناسان نظر بدهند منتها كارشناسان خودمان نه بي بي سي و...
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت داری میگی کارشناس . چه فرقی میکنه ایرانی باشه یا خارج از ایران . حرف خوب خوبه چه اینا بگن چه اونا
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۹ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
جریان این تایید نظرات چیه؟ یک بار اومدم نظرم تایید نشده بود. ولی بعدش اومدم دیدم نظرم قبل از آخرین نظری که دفعه پیش دیده بودم ظاهر شده؟؟؟؟
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
۸
۱
خوب مگه چشه ؟ حتما اگه آگاهی رسوندن باشه حتما باید از تلویزیون خودمون باشه . دکتر های خودمون هم میرن اونجا تحصیل میکنن بعد میان اینجا . حالا چون از بی بی سی پخش شده مشکل داره ؟ چه اشکالی داره هر کس تو هر سنی آگاه بشه .

حتما این خوبه که یه جوون 20 ساله هنوز فکر کنه که باید دعا کنیم خدا هم صبحش بهمون بچه بده ؟؟؟؟؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
امسال رحلت امام خاطرات پرستار خصوصیه امام رو سایت ها منتشر کردن میگفت امام هرروز حتما بی بی سی گوش میداد.قابل توجه بعضیا!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان شما هم هر وقت امام شدی که تونستی همانطر که جلو پاتو می بینی حق وباطل هم از هم تشخیص بدی بی بی سی گوش کن البته فقط گوش کردن دیدنش که ..............
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آهان... ، خوب اینم خوبه ! غنیمته ! جنابعالی از امام یه چیزی یاد گرفتی ، برا آخرتت مفیده !!
امیر حامی دکتر جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
۴
۱۱
راستی یک سوال دارم از انهایی که بی بی سی وشبکه های ماهواری میبینی اخرش رابطه ان زن مجری قدوسی با رئیسش چی شود ان بی بی سی نیاد از کمبود جنسی در ایران حرف بزنه انها که دم از تمدن میزن چرا اینجور به همدیگه رم نمیکنن و انجا شوده خانه فساد نه شبکه همشون تا بالای سر تو فساد گیر کردن جالب بعد از انکه از کار اخراج میرن میرن شکایت میکنن میگن بهمون تجاوز شوده خدا این احمق را برای ما بزاره
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
امير جان!
رابطه اي كه آن مجري زن و رئيس آن شبكه داشته اند يك رابطه آزاد بوده(كه البته از ديد ما فساد تلقي ميشود) و اسمش تجاوز نيست كه اگر اينطور بود در قوانين آنجا جرم تجاوز بسيار بسيار سنگين و قاطع هست و كافي بود ايشان شكايت ميكردند تا پدر و پدر جد رئيس شبكه درايد
متاسفانه ما اسم اينگونه روابط را(كه خوب در فرهنگ و شريعت ما پسنديده نيست و مردود است) را به دلخواه(!) تجاوز ميگذاريم
ديگه اينكه اگر ادعاي مبني بر تجاوز شاكي درست باشد پزشكي قانوني اونقدر تخصص دارد كه فرق بين تجاوز و رابطه عادي را تشخيص دهد و آنقدرهم كه 20:30 ميگويد سيستم آنجا هركي هركي نيست!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
امیر جان مدرکت بغیر از اون تلفنی که یکی از دوستانتون به بی بی سی زد و .... نثار آن مجری بیچاره کرد که طرف مجبور به قطع کردنش شد. چیه؟ میشه بپرسم شما به اصطلاح مسلمان ارزشی با چه چیزهایی به این نتیجه درخشان رسیدی. صدا و سیما هم اگر سانسور نبود و کنترلی نبود شاید یکی زنگ میزد راجع یکی یک افترا ... در این حد می زد بنظرت باید قطع نمی کردند یارو هرچه دلش می خواهد دهن .... رو باز کنه و جلوی روی مردم به یک زن و مرد صرفاً بخاطر اینکه در بی بی سی هستند و مخالف میل شما کار می کنند نسبت .... بده و اونها هم پخش کنند؟
هانيه
|
Iran (Islamic Republic of)
نوش جون صادق صبا خدا نصيب شماهام بكنه كه حسرت به دل نمونين!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه کی باورش میشه یه پیرمرد به هر کی دم دستش برسه تجاوز کنه ؟ عقلت کجا رفته حامی دکتر جلیلی ؟! این قضیه زاییده ی تخیل کسی بوده که خودش دارای مشکلات ............. فراوانی است .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
شگرد برادران ارزشی صراط اینه که کلمات رو نقطه چین کنه که بقیه فکر کنند خیلی کلمات بدی بوده.

میخواستم یک نمونه از اون کلماتی که سانسور کردید رو بذارید ببینم چی بوده که شما سانسورش کردید. فقط و فقط فکرتون تخریب مخالف به هر وسیله ممکنه است.
سعید
|
Canada
|
۰۰:۵۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
۸
۱
یک چیز جالبی که دیدم اینها که دست اندرکاران این سایت و برادران ارزشی و ولایتمداری که طرفداری از اینها می کنند. صبح تا شب مشغول نگاه کردن بی بی سی و بخصوص مسائل جنسی و پیدا کردن روابط جنسی بین اینها هستند!
بعد جو گیر میشن خودشون زنگ می زنند یک تهمتی می زنند بعد خودشون بهش استناد می کنند!
قورقوری
|
Canada
خوب تو هم که دست اندرکار....هستی و همچنین دوست پسران و دوست دختران روشنفکر و غرب مدارت که از شما طرفداری می کنند صبح تا شب مشغول نگاه کردن 30"20 و رسانه ملی و خوندن مطالب روزنامه های وطنی و رصد کردن شخصیتهای نظام برای بهانه پیدا کردن هستند و در نهایت جو گیر می شید و خودتون جوسازی می کنید و بعد خودتون هم بهش استناد می کنید!
البته از نظر ما نقد سالم نه تنها بد نیست بلکه بسیار هم پسندیده هست اما شما با این طرز فکر و نوشته هاتون الله علم
سعید
|
Canada
قورقوری جان نقد کردن با لجن پراکنی جنسی و ناموسی فرق داره عزیزم. نظام شما و شخصیت هاش شما ادعای تقدس دارند شما مشکلت با نقد همونه جوابی ندارین به لجن پراکنی و تهمت زدن مسائل جنسی و ناموسی می پردازید
میثم
|
Canada
یعنی به نظر شما نباید تحقیق بشه که گوینده خبر چه نوع طرز تلقی از دنیا داره بعد به اون حرفی که میزنه توجه کنیم!!!!به طور مثال کگه یک سادیستی و منحرف جنسی بخواد برای شما و خانوادتون نسخه بپیچه بدون تحقیق در مورد اون فرد و حرفیش
اون نظرو می پزیری و در زندگیت اجرا می کنی؟؟؟؟
اگه یک بیمار روانی که از کشتن اذت می بره بهت بگه اگه در مراسم خاصی با منفجر کردن کشتن افرادی که اونجان کار درستی می کنی چون به دنیای ارمانی که مد نظرمونه نزدیکتر می شیم ایا شما بدون تحقیق در مورد خودش و اون نظرش میری و اینکارو می کنی؟
پس اگه اینجوره شما هم داری لجن پراکنی می کنی که اگه یکی یه جا کاری کرد از اون به این نتیجه میرسی که همه اونای که شما به اسم ارزشی می شناسی ادمهای هوسبازی هستند
یونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
۷
۵
آخه چی بگم خاک تو سر هر چی امله تو اینت مملکت واقعا شما فکر می کنید که با راه انداختن دو تا سایت تو اینترنت همه چی تمومه؟؟؟؟اون بدبختی که تو روستای دورافتاده ای اصلا نمیدونه چیزی به اسم کامپیوتر وجود داره چه برسه به اینکه بره تو اینترنت چه گناهی کرده؟؟؟ها ها ها ها !!!آقا اصلا میدونید چیه کشور ما به کل کثیف شده ؟؟؟و یه عده کله گنده هم به محض اینکه جنگ به امریکا یا اسرائیل یا هر کشور دیگه ای شروع بشه میرن تو هر سوراخ سمبه ای که گیر بیارن قایم میشن؟؟؟مشکل ایران می دونی چیه ......ه؟؟؟......ایی که دم از اسلام میزنن و به قول خودشون با ولایتن این کشور رو به گند کشیدن؟؟؟؟دروغ ایرانو پر کرده؟؟؟ مردم دیگه به هم اطمینان ندارن...؟؟؟ واقعا اصغر فرهادی بزرگ ترین افتخار تاریخ سینمای خاورمیانه رو کسب کرد و این ....ا گفتن که اسکار2012 ارزش چندانی نداره؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
این همه چرت وپرت گفتی که آخرش برسی به اصغر ترقه !! آقا برو پای بی بی سی کیف کن کار به این حرفا نداشته باش .
2e1n48
|
Iran (Islamic Republic of)
وای خدای من! شما باور دارین که اصغر فرهادی اسکار رو صرفا به خاطره فیلمش گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :O
ینی 1% هم مسائل سیاسی نبود؟؟؟؟؟؟ :O
خوبین؟ خانواده خوبن؟!!!!!!!!!!!!!!!
قورقوری
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا این چه ربطی به امل بودن یا نبودن داشت!!!!
یعنی می خوای بگی چون تو به این کشف بزرگ رسیدی خیلی با کلاسی!!!!!!!!!!!؟
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۳
اول برین ببینید بیشترین آمار سرچ مطلب سکس را در دنیا کجحا داره بعد بگید ایران کمبود نداره
دوم ببینید بیشترین آمار طلاق مربوط به چیه بعد بگید ایران کمبود نداره
سوم یک روز بگید که حجاب زورکی را حذف کردید بعد بگید ایران کمبود نداره
چهارم برین از گشتهای ارشادتون بپرسید آمار دخترها و پسرها تا چه سنی آمده پایین بعد بگید ایران کمبود نداره
پنج برین ببینید چقدر از اختلافهای زن و شوهرها سر صیغه کردن و یا رابطه نامشروعه بعد بگید ایران کمبود نداره
ششم برین جلو آیینه خودتون را ببینید بعد بگید من کمبود ندارم بعد سرتو بیار بالا ببین تو آیینه دماغت چقدره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دل پر دردی داری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما که از این اولشو و اخرش هیچی نفهمیدم!!!!
قورقوری
|
Iran (Islamic Republic of)
شما با دماغت مشکل داری اخه تقصیر ما چیه؟
نکنه انتظار داری پول جرای زیبای بینیتم ما بدیم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی امار این موارد در غرب کمتر از امارش در ایرانه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
لطفا خودتو نزن به اون راه
این امار سرچو از کجا اوردی؟چطور به این نتیجه رسیدی؟؟؟می شه بگی
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
۷
۳
خب واقعیت های جامعه ما رو گفتن. شما باید تشکر کنین ازشون.
نگفتن واقعیت تلخ به معنی نبودنش نیست. خودفریبیه.
ناخدای باخدا
|
United States of America
|
۱۴:۲۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
۱
۱۰
رییس بخش فارسی بی بی سی برای انکه روی کارمندانش به این نوع مسایل باز شود . کار کارگاهی کرده با پرسنل.. اول به سیاوش اردلان بهایی تجاوز کرده بغد هم به خانم پ .ق. مادر مرده ها بغداز بی سیرت شدن اقدا م به شکایت هم کردند.. ولی چون در جهت اموزش کارمندان به جهت اهداف چنین برنامه هایی بود ماست مالی کرد دولت فخیمه
سعید
|
United States of America
چقدر با خدایی عزیزم
کلاً ذهنت در این مسائل میچرخه
اینهمه استعداد داره هدر میدره
ناشناس
|
United States of America
مطمئن هستم تو هیچ بویی از دین نبردی و صد حیف که چهره کثیفتو پشت اسم با خدا عوض کردی .
ناشناس
|
United States of America
.... تو مرتد هستی تهمت لواط و زنا زدن جرمش میدونی چی اگه اثبات نشه؟....
تیزبین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲
مگر تو حوزه این بحثهای جنسی نمیشه
مگر امور جنسی مربوط به ادمها نیست
وادمها که علم غیب ندارند باید از جای یاد بگیرند
بابا شما صراطی ها خیلی مرتجع هستید
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
۳
۳
واقعیت عدم اطلاعات کافی جنسی در ایران انکار ناپذیر ولی زحمات دولت در این زمینه و فعالیت های خادمین انقلاب در این چند دهه غیر قابل انکار است در این زمان بسیاری از مراکز به صورت تلفنی و حضوری و البته رایگان در حال خدمات دهی هستند ولی متأسفانه برخی برای دانایی و آگاهی خودشون در این برنامه ها شرکت نمیکنند میگن دانش کمه خوب عزیزم خودت تنبلی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دو نمونه از زحمات دولت در زمینه آموزش جنسی در رسانه ملی :
قدیمیها بهتر کار میکردند !
دختر و پسر جوون سی سالشون شده هنوز بچه دار نشدن . خب برید یه کاری بکنید دیگه !
قورقوری
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی این دیگه اخرش بود ناشناس
خودتو زدی به....یت؟یا بقیه رو.....فرض کردی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
خب نمی خوان تو کشورشون آمار طلاق زیاد باشه و میان گرگ و میش نشه تفاوت قائل شد . ضمن اینکه این کارو از حوزه های علمیه ما کپی برداری کردند مگه اشکالی داره ؟
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
ای کاش اول خوب فکر کنیم بعد حرف بزنیم، اونم بدون هیچ تعصبی ...
ناشناس
|
France
|
۲۰:۵۴ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۴
۰
آموزش نمیخواد که، مگه عصر حجر آموزش بوده، که اگه آموزش تو این حوزه مهم بود الان شیش میلیارد جمعیت نداشتیم، بالاخره طرف از اینور اونور اطلاعات کسب میکنه به مشکل هم برخورد کنه میره کلاس های مشاوره، والا چیزی که ما تو فیس بوک می بینیم، جوونامون باید مجری های بی بی سی رو درس بدن!!!
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۲
۰
کار کار انگلیس هاست.
نيلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۳
۰
از روي بعضي از همين كامنت ها ميشه فهميد مشكلات جنسي در كشور ما كم نيست!
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۲
۲
وای این همه بیکار ، دارین درباره چی چی سی حرف می زنین که چی ؟ کار و زندگی ندارین ؟
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۳
۱
رسانه های خودمون هم تو .... چیزی از بی بی سی کم ندارن...
بیست و سی و بی بی سی یک رویکرد دارن.........
بی بی
|
Iran (Islamic Republic of)
تقريباً ميشه گفت كه درسته
علی محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۱
۲
۰
بی اطلاعی ازبرنامه های سیمای ایران دلیل این اظهارات مغرضانه است چندی پیش حجت الاسلام دکتردهنوی دربرنامه گلبرگ بسیارواضح وروشن این مسائل راتبیین کرد(درچندنوبت)واین بخشی است که من دیدم
سنجر
|
-
|
۰۷:۳۱ - ۰۵ تير ۱۳۹۱
۱
۰
نمیدونم چرا شبکه های ماهواره فکر میکنن همه مرد های ایران دچار مشکلات ظاهری و جنسی هستند و کچل هستند و خانم ها هم چاق و بی ریخت و بد هیکل هستند .؟؟؟تا حالا شما فکر کردین؟؟؟؟؟؟اگه فهمیدین به من هم بگین:))))