۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۱
خبری ناخوشایند برای مدیران ورزش

نماینده سابق مجلس مجری برنامه ورزش از نگاه دو می شود

علیرضا دهقانی نماینده مجلس هشتم که در راهیابی به دوره جدید پارلمان ناکام ماند به عنوان یکی از گزینه های اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» مطرح شده است.
کد خبر : ۶۸۰۸۹

"صراط" - نماینده سابق ایذه و باغملک به عنوان یکی از گزینه های اصلی اجرای یک برنامه ورزشی شبکه دوم سیما مطرح شده است.

به گزارش پایگاه خبری صراط، علیرضا دهقانی نماینده مجلس هشتم که در راهیابی به دوره جدید پارلمان ناکام ماند به عنوان یکی از گزینه های اجرای برنامه «ورزش از نگاه دو» مطرح شده است.
 
«ورزش از نگاه دو» که از سابقه اجرای بیش از دو دهه در ورزش تلویزیون برخوردار است تاکنون دارای مدیریت پایداری نبوده و در این دوران تیم های متعددی را با اجراهای جهانگیر کوثری، اسکندر کوتی، نیما نهاوندیان، محمد یوسف نژاد، امید گلمکانی، پوریا تابان و حمید سجادی تجربه کرده است اما جایگاه چندانی در میان برنامه های ورزشی رسانه ملی کسب نکرده و از طرفی علیرغم توجه ویژه مدیریت شبکه به این برنامه، نتوانسته تاثیرگذاری لازم را در ورزش کشور ایفا کند.

شنیده ها حاکی است، تیم فعلی «ورزش از نگاه دو» به جهت اجرا و جذابیت موضوعی انتقادهای مدیران شبکه و مدیریت رسانه ملی را به همراه داشته است. چرا که در ارزیابی عملکرد برنامه های ورزشی صدا و سیما در رتبه آخر قرار گرفته است.

دهقان و مدیران ورزش رودرروی هم

علیرضا دهقان در دوران نمایندگی مجلس و در جایگاه ریاست کمیته ورزش با مدیران سازمان تربیت بدنی و وزارت ورزش وارد چالش زیادی در خصوص انتصاب های سیاسی و غیر کارشناسی دستگاه ورزش شده بود که انتظار می رود در این میان مقاومت هایی برای عدم تحقق آن صورت پذیرد. وی از مخالفان ورود اهالی سیاست به ورزش به ویژه انتخاب اعضای هیات مدیره‌های جدید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود  که در مهرماه سال گذشته در زمان انتصاب های هیات مدیره دو باشگاه بزرگ پایتخت کار به تهدید هم کشیده شد.

وی در سخنان تندی در برنامه 90 از این اقدام به عنوان "نوعی عقب گرد در مدیریت ورزش" یاد کرده و گفته بود: مجلس درخصوص انتصاب های سیاسی و غیر کارشناسی وزارت ورزش در باره مدیرعامل پرسپولیس وارد عمل شده و در جلسه ای با اعضای کمیته ورزش و جوانان موضوع را بررسی خواهد کرد.
 
به نظر می رسد، خبر انتخاب این مجری برای برنامه ورزشی شبکه دوم سیما می تواند موجب ناخوشنودی مدیران ورزش را فراهم آورد.
 
شایان ذکر است، دهقان، پیش از نمایندگی مجلس شورای اسلامی در بخش ورزشی سیما به گویندگی اخبار ورزشی مشغول بوده است. وی در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران نامزد شد اما نتوانست آرای لازم را برای نمایندگی مجلس کسب کند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۱
مجری . نماینده مجلس. چه سنخیتی بین این دو میبینید؟ یک تجربه خوبش رو آقای دهقان در کارمامه داره؟ امیدواریم برا بقیه درس عبرت بشه
زعفر جني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۲۱
۱
واقعا متاسفم كه هروقت كسي رسانه اي شد ميتواند وزير شود وكيل شود و...
..........
زنبورك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۲۷
۳
.......

ثانيأ اون شاخ و شانه كشيدنها و تهديد و خط و نشانها ، مال زمان مجلس و تب نمايندگي بود ،... الهي هيچكس گرفتار غربت كارمندي ..... نشود.....!!

همه كه نميتونند عادل جون باشند ... و بعضيها .......!! و او ....... و همه را به سلابه بكشد.... !!

ثالثأ برخي هموطنان بختياري در اوائل انقلاب ميگفتند ، بختيار خوس خوسه بد بخت كِرد ....... !!

نتيجه گيري اخلاقي سياسي... ! البته بيشتر سياسي..... !! : نمايندگان محترم مجلس .. بخصوص اونهايي كه اميدي به انتخاب مجدد ندارند.... كمي آينده نگر باشند...... و پا تو كفش بعضيها .......... يعني ...... نكنند !!

به هر حال از همه برادران و خواهران ايماني .... درخواست ميشود ، براي ختم بخير شدن آخر و عاقبت ايشان دعا كنند .... !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زبورک جون با حال بود فقط با اجازتون گفته هموطنان بختیاری را تکمیل کنم.
( بختیار خوس خوسه بدبخت کرد- و گرنه ارتس من مستس بی آمریکا هم پستس بی)
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بی ربط بود!!!
در ضمن صلابه درسته!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قابل توجه ناشناس محترم در گويش بختياري تنها "ش" ضمير سوم شخص غايب متصل تبديل به "س" ميشود نه همه "ش" ها.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زنده باد بختیاری های دلاور و اصیل!
سالار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بختیار خوس خوسه بدبخت کرد- و گرنه ارتش مِن مُستس (مُشت) بی آمریکا هم پشتس بی
....................................................
یعنی بختیار بجای عاقبت نگری میخواست خیمه فرو افتاده شاهنشاهی رو دوباره برپا کنه درحالی که خود شاه هم صدای انقلاب ملت ایران رو شنید و حتی بختیار قبلا با شاه مخالف بود اما ...
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۱
....

4 سالی که تو مجلس بود چه گلی به سر مردم

و ورزش زد که تو صداوسیما بزنه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲
....
* * * * *
صراط جان ، عجب بلائي سر نوشته اين حقير آوردي .....؟!! سر.... وسط .... و ته آنرا به تيغ بي دريغ سانسور يا همان مميزي خودمون ... .سپردي ... !!

خدائيش صد رحمت به شير بي يال و دم و اشكم .... !! صراط جون تورو خدا اين چه كاري بود كه كردي ....؟!!! حالا ديگه خودمم به سختي متوجه ميشم چي گفتم و چي نوشتم ... چه رسد به مخاطبين و كاربران محترم ....!!

آقا به خدا آقاي عليرضا دهقان از دوستان خوب من است و من كلي به ايشان ارادت دارم ........ اصلأ ايشان از ..... من ...... ! بگذريم ...... ! آخه چرا اينهمه مطلب را لت وپار كرديد ..... محافظه كاريتونو شكر ..... ! آخه مطلب اينقدر به نظرتون خوفناك اومد ..... ؟
* * * * * *

ضمنأ نورا .... ! ...... اون صلابه اي كه تو ميگي .... يعني قلابي كه قصابها لاشه گوسفند با آن آويزون ميكنند ..... ! ولي اين سلابه ... يعني برهنه كننده و پوست كننده .... ! و اين به روش .... جون نزديكتر است .... !!

فهميدي نورا .........؟!!! اين دفعه به كاهدون زدي ... عيب نداره كاهدون جاي خيلي بدي هم نيست .... فقط مواظب باش....... .. !!!!
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۷
۴
....به درد مجری گری میخوره آقای دهقان چون از نزدیک باهاشون آشنا هستم اینو گفتم.
امين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۱
۱
۰
يادش بخير !‌اين دوستمون يه روزايي ....... / خدا ...
جمعی ازدلسوزان شهرستان فراموش شده باغملک
|
-
|
۱۰:۱۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۱
۰
۰
جناب آقای دهقان درطی 4سال حضور ÷رشوردرمجلس شورای اسلامی خدمات ارزنده ای را نصیب مردم باغملک نمودازجمله انتخاب سفیری مناسب وسیاس به نام آقای عبدالرضا باهوشکه نقش عمده ای درپروژه های عمران وآبادانی باغملک ایفا نمود.امید است این شهرستان در آینده نیز از وجود بی بدیل واستعدادهای وظرفیت های مدیریتی ایشان استفاده کافی ووافی رابنماید.