۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۶
تعریف شریف زاده از عرفان

آموزش زندگی بهتر با تجربه زنده به گور شدن توسط مرید مشایی

شریف زاده در لباس یک روحانی با اتکا به روشهایی که در آثار و اعمال هیچ یک از عرفای اسلامی به آنها توصیه نشده است با هدف تذکر و یاد آوری مرگ ، شاگردانش ( که اکثر آنها از زنان شوهر دار و دختران جوان انتخاب می شوند) را به بهشت زهرا برده و آنها را به خوابیدن در قبر مجبور می کند.
کد خبر : ۶۸۲۲۴
"صراط" - سعی بر تقلیل اسلام به عرفانی سطحی را می توان یکی از محورهای اصلی مطرح شده در مصاحبه بهمن شریف‌زاده در لباس یک روحانی با روزنامه اصلاح طلب شرق دانست. موضوعی که همواره در برگزاری کلاسهای این روحانی تحت عنوان " سیر و سلوک و عرفان " مطرح بوده و بر اشاعه آن تاکید دارد.


به گزارش سرویس سیاسی صراط، بهمن شریف‌زاده که خود را "برادر فکری مشائی" مینامد و اقرار می کند که " جلب" او شده است و سرسختانه‌ای از مواضع دینی! اسفندیار رحیم مشایی دفاع می کند از جمله افرادی است که کلاسهایی هم تحت عنوان سیر و سلوک و عرفان و به تاکید برای رفع مشکلات روحی – روانی و افسردگی و اختلافات خانوادگی مانند طلاق و ازدواج (در اکثر اوقات کلاسها به طور اختصاصی جهت نسوان، اعم از زنهای شوهر دار و دختران جوان برگذار می شود)برگزار می کند.
شریف زاده در لباس یک روحانی با اتکا به روشهایی که در آثار و اعمال هیچ یک از عرفای اسلامی به آنها توصیه نشده است با هدف تذکر و یاد آوری مرگ ، شاگردانش ( که اکثر آنها از زنان شوهر دار و دختران جوان انتخاب می شوند) را به بهشت زهرا برده و آنها را به خوابیدن در قبر مجبور می کند.


شایان ذکر است بر اساس اطلاعات واصله عده ای در این رابطه به دلیل ترس از خوابیدن در قبر امتناع کرده و تعدادی هم دچار افسردگی شده اند. برخی از شاگردان هم به علت عدم درک صحیح از موضوع تا اندازه ای افسرده شده و تعادل فکریشان را از دست داده اند که در پاره ای از موارد این وضعیت روحی منجر به ترک نماز برای مدتی در بعضی شاگردان می شود.
نکته جالب دیگر در کلاسهایی که این روحانی علاقه مند به رحیم مشایی به خصوص برای نسوان برگذار می کند آن است که شریف زاده در باب عشق به خداوند به گونه ای به تفسیر موضوع می پردازد و عشق به غیر خدا را نامطلوب توصیف میکند که موجب یک نوع بی مهری بین زنان و همسرانشان می شود.
شاید اعتقاد به همین گونه از عرضه عملی دین به نسوان است که شریف زاده را واداشته که در مصاحبه با روزنامه اصلاح طلب شرق به شدت تاکید کند: «تمام گفتار جناب آقاي مشايي كه او را متهم به پلوراليسم كردند در نحوه عرضه دين قابل تعريف است. من مي‌پرسم دين چگونه عرضه مي‌شود؟ ما در ارتباط با چگونگي عرضه دين مباحث گوناگوني را بايد طرح كنيم. دينداري سه بعد است. بعدي كه مربوط به رفتار است و تعبيرش مي‌كنند به فقه. بعدي كه مربوط به عقل است و تعبير مي‌شود به كلام، فلسفه و مباحث عقلي و بعدي كه مربوط به دل است كه تعبيرش مي‌كنند به اخلاق و عرفان؛ اين، معنويات دين است. انسان هم سه بعد دارد؛ جسم، عقل و دل. آنچه كه بيشتر از همه در جهان اسلام سيطره داشته، بعد فقهي دين بوده، يعني بايدها و نبايدها، حرام‌ها و حلال‌ها. وقتي تعليم و تربيت شما فقهي باشد چطور دين را منتقل مي‌كنيد؟ تكليف مي‌كنيد. يعني مي‌گوييد مردم اين‌طور باشيد يا اين‌طور نباشيد، این‌طور بپوشيد، اين‌طور نپوشيد؛ آقاي مشايي با عرضه دین صرفا به این روش مخالف است.
الزام صرف، دين را خراب مي‌كند؛ موجب پيدايش عكس‌العمل‌هاي منفي در مخاطبان مي‌شود. مثلا حجاب را در اين 33 سال چطور عرضه كرديم؟ با بايد و نبايد؛ مدام گفتيم بايد پوشش شما اين‌گونه باشد يا نبايد پوشش شما اين‌گونه باشد. البته اين نحوه عرضه‌اي است كه در همه كشورهاي اسلامي وجود دارد. چون آن چيزي كه آموخته شده فقط فقه بوده. اما عقل يا همان بعد دوم چيزي به نام بايد و نبايد درك نمي‌كند؛ عقل راه خودش را دارد؛ روشنگري، تبيين، قانع‌شدن، باوركردن. لذا فيلسوفان هم كارشان اين است. شما در كتاب‌هاي فلسفه اصلا بايد و نبايد نمي‌بينيد، اما كتاب فقه را كه باز مي‌كنيد از ابتدا بايد، نبايد مي‌بينيد و حلال است و حرام است. بنابراين عرضه دين با زبان صرفاً الزام از نگاه آقاي مشايي كار دقيقي نيست.»




البته این گونه از رفتارهایی که از سوی شریف زاده به عنوان یک فرد ملبس به لباس روحانی سر زده است را در دورانها و در مکانهای مختلف همواره شاهد بوده ایم و تسخیر عملی ذهن و فکر، بدون دادن اختیار به فرد برای تعقل چیزی نیست که تنها صرف شریف زاده باشد. در واقع در جهان امروز و دیروز بسیاری از افرادبوده اند که با تسخیر ذهن افراد و تمرکز آنها بر روی عشقی ساخته و پرداخته شده از توهمات ذهنی خود، دنیای موهوم و آکنده از توهمی را برای مریدانشان ساخته و در نهایت آنها را وادار به کارهایی کرده اند که شاید هرگز در حالت عادی انجام نمی دادند. اعمالی مثل خود کشی های دست جمعی، تن دادن به تجاوز، کشتن افراد برای براورده کردن خواسته های ساخته ذهن مرشد و . . . را می توان از این قبیل دانست که نه تنها داستان نیستند بلکه در عالم واقعیت و در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی بارها و بارها و توسط افراد سود جو مورد استفاده قرار گرفته اند.

خودکشی 913 نفری در کنار جیم جونز
در سالهای 1950 در ايالت ايندياناي آمريكا نمونه ای از این گونه توهمات ذهنی است که در نهایت منجر به فاجعه های انسانی شد و گویی در ایران و پس گذشت بیش از 60 سال، برخی افراد ملبس به لباس روحانی مانند شریف زاده و در قالب تفکرات منتصب به لیدر جریان انحرافی تازه موفق به کشف آن شده اند.
جيم جونز نیز يك كشيش ساكن ايالت ايندياناي آمريكا بود كه افكار خاصی! داشت. وي از تفسير انجيل و كتب مقدس ديگر، به نوعي فرضيه عدالت اجتماعي (سوسياليسم) دست يافته بود و آن را تبليغ مي كرد. چون پيروان او افزايش يافتند، كليساي خود را مستقل از فرقه هاي مسيحي ديگر اعلام داشت. وي برضد هرگونه فساد، تبعيض و مشكل تراشي براي خلق خدا بود و در سخنراني هايش دردهاي مردم و نارسايي هاي جامعه را مي شكافت و بيان مي داشت. در سال هاى ۱۹۵۰ در ايندياناپوليس عده زيادى به او توجه كرده و به سراغ او آمدند. عمده سخنان او عليه تبعيض نژادى بود و از همين جهت بيشتر سياهپوستان آمريكا به اين عقيده جلب شده و از پيروان پروپا قرص و جدى او به حساب مى آمدند (امروز نیز گویی در ایران و در قالب تفکرات منتصب به لیدر جریان انحرافی شاهد چنین جریانی هستیم که البته خوشبختانه تا کنون تنها برخی از مسئولین دولتی را به خود دچار کرده! ولی نتوانسته در عموم مردم رسوخ نماید) . جونز از باورهاى دينى اين طور بهره مى برد كه بايد مردم به يك گرايش مطلق برسند و سعى مى كرد در راه ترويج افكار خود از تمام مضامين و باورهاى مردمى استفاده كند.


جونز در بی هویتی و سردرگمی مردم ، خود را مطرح کرد و از خود هویت ساخت و به عبارت دیگر از اب گل آلود ماهی گرفت و خود را عنوان کرد. وعده سرزمین موعود را داد و با سخنرانی در کلیسای خودش ( موسوم به معبد مردم ) و همین طور در کالیفرنیا تعداد زیادی از مردم را دور خود جمع کرد و حتی در یکی از سخنرانی هایش چنین گفت : "اگر وجود خدا را در من ببینید اشکالی ندارد" و از زاویه ی دیگر می توان چنین دید که کشیش جونز ادعای خدایی می کرده!.
در سال ۱۹۶۵ جونز به همراه گروه خود به كاليفرنياى شمالى حركت كردند و در ناحيه مايوكيا، ساكن شدند. جونز بر اين انديشه بود كه عقايد خود را گسترش دهد و جماعت بيشترى را به طرفدارى از خود دعوت كند. پس از چند سال سكونت در آن منطقه در سال ۱۹۷۱ بار ديگر همراهان و پيروان خود _ كه اكنون تعداد آنها بيشتر شده بود _ را برداشته و به سان فرانسيسكو رفت.
شهرت او باعث شد كه شهردار سانفرانسيسكو وي را دعوت به فسادزدايي از سازمانهاي شهر كند و كميسيون مسكن شهر را به او بسپارد كه جيم با ساختن آپارتمان عمومي به خانه بدوشي در سانفرانسيسكو پايان داد و شهرت اجتماعي كسب كرد.

جيم جونز با طرح نظريات خاص خود در زمينه ماليات و بيت المال وارد درگيري با سازمان ماليات بردرآمد دولت فدرال شد.
در سال هاى ۱۹۷۰ كليساى جونز با اتهامات زيادى مواجه شد از جمله اين كه در روش مذهبى خود از رفتارهاى غيرانسانى و خارج از قاعده استفاده مى كند. جونز كمى زياده روى كرد و در تعاليم خود از تنبيه بدنى نيز بهره مى گرفت. بيشترين اتهاماتى كه به او مطرح بود عبارت بودند از آزار و اذيت فيزيكى به پيروان و حداكثر آزار و اذيت ياد شده نسبت به كودكان. جونز مبالغ زيادى را نيز به عنوان كمك و اعانه دريافت مى كرد كه منشاء بسيارى از اين پول ها مشخص نبود و اتهام اختلاس و فساد مالى نيز متوجه او شد. جونز بر اين عقيده بود كه از سوى مقامات تحت اتهام است چرا كه آنها از او مى ترسند و از قدرت گرفتن بيشتر از پيش او در هراسند.
با بالا گرفتن اين اتهامات در سال ۱۹۷۷ جونز طرفداران خود را جمع كرد و در سخنرانی خود قدم های فراتری برداشت و عنوان کرد امریکا دیگر جای ماندن ما نیست و ما باید به سرزمین موعودی مهاجرت کنیم که نه دغدغه ی مالی داشته باشیم و نه از بمب اتمی بترسیم. و در نتیجه یک روز همه را به دور خود جمع کرد و فرمان هجرت داد....
در نهایت جونز مردم را جمع کرد و اینچنین گفت :
«اول کودکان و بعد خودتان سیانور بخورید تا با هم بمیریم»



جونز در بلندگو فرياد مى زد كه مردم خود را از «لذت مرگ» محروم نكنند. قرص هاى سيانور بين مردم توزيع شد. هر كه سرپيچى كرده و قصد فرار داشت توسط گارد جونز به قتل رسيد. فقط ۱۰ يا ۱۲ نفر از افراد جونز زنده ماندند كه فرار كرده و به جنگل پناه برده بودند. 913 نفر کشته شدند که 276 تن از اين قربانيان، كودك بودند. جونز با گلوله خودكشي كرد.
البته روایات مختلفی در مورد این واقعه به خصوص آمار کشته شدگان وجود دارد که حتی بعضی از آمار به 1900 نفر هم می رسد.
نظرات بینندگان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۹
۵۳
اساسا بحران اوضاع فعلی فرهنگی و اجتماعی کشور مرهون تلاش های ... جریان فکری منحرف هست !
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کسانی که منفی دادین و بقیه عزیزان اگه قابلیت تامل کردن در مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه رو دارین ، نظریه های گروه منحرف رو با وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه تطبیق بدین ، متوجه می شین.
نگاهی هم به اوضاع حجاب و عفاف در جامعه و وضعیت خیابونای شهرتون هم بندازین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره بابا .تمام مشکلات بعد از انقلاب یعنی 30 سال گذشته و 30 سال آینده تقصیر ایناست ..
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتب که فرهنگ چماق و چماقداری جایگزین فرهنگ اصیل اسلامی که دین بشارت است می شود ، نتیجه اش می شود این ناهنجاری هائی که ممل خان ادعا می کنند !
چه می شد اگر جامعه تبلیغاتی اسلام چندین و چند حجت الاسلام قرائتی ( حفظ الله تعالی )داشت ؟؟؟؟
چه می شد اگر بسیاری از حضرات که جذبه میدان سیاست آنچنان مجذوبشان کرده که مسئولیت اصلی خود را که همانا تبلیغات موازین اسلامی است را با رفتار آمرانه عوض نموده اند ، نیم نگاهی هم به حوزه اصلی مسئولیت خویش داشته باشند تا دیانت را فدای سیاست نکنند !!!!
راستی مگر در سیاست چه چیزی وجود دارد که در دیانت نیست؟؟؟
چه خوب بود که متولیان مسائل فرهنگی در کشورمان به جای بام به بام فرستادن اسپایدرمن ها برای جمع آوری بشقاب ، برنامه هائی جذاب می ساختند تا به فقر فرهنگی متهم نشوند .
حق یار
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان عزیز ! روسای مهران آزادپی معتقدن طرفداری افراد بی حجاب از شخصیت های سیاسی نماد همگرایی به اصطلاح فرهنگی میان بدحجاب ها و دین مداران هست !! ..... در ویژه نامه جنجالی خاتون می نویسه : گاهی در میان مدافعان یک شخصیت کاملا دینی و مذهبی مانند احمدی نژاد و سیدحسن نصرالله بی حجاب هایی دیده می شوند که بسیار آتشی تر و انقلابی تر از مدافعان مذهبی ظاهر می شوند
گفته های این بنده خدا زمانی جالب میشه برای ما که در ویژه نامه خاتون تصویر دیدار ..... از نمایشگاه عکس ل.ا دیده میشه و تهیه کنندگان ویژه نامه سعی کردن حاتم بخشی های رییس دفتر رییس جمهور رو در راستای پروژه فرهنگ سازی میان بدحجاب ها معرفی کنن !!!
ضمن اینکه توجه داشته باشین ........ معتقده باید نسبت به معروف در جامعه شوق و محبت ایجاد کنیم (احتمالا با وام های میلیونی به بازیگران و معرفی کردن جالب زنان موفق محجبه !! البته زمانی که به فهرست زنان موفق محجبه نگاهی میندازیم نام افرادی نظیر م.ا - آ.ا - ه.ت - ت.ع و … رو می بینیم که عکس های منتشر شده از اونا در اینترنت گواهی میده که اینا تقیدی به حجاب اسلامی ندارن و تنها بخاطر رابطه با ...... در میان زنان با حجاب جای گرفتن ! و حتی به حج اعزام میشن)
در حالی که ما میدونیم جریان رسانه ای انحراف و ........ قصد دارن موضوع برخورد با بدحجابی را مضر نشون بدن و دولت و ... را مخالف آن معرفی کنن تا در کنارش بتونن به اهدافشون که همانا همراه کردن قشر بدحجاب جامعه با خودشونه برسن
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بگذارید در این قسمت روی صحبتم با خودم باشه که بعداً کسی معترض نشه و اون هم اینکه آدم هر چی که میکشه از نا دانی و نافهمی خودشه !!!!
اما من نمی دونم چی گفتم که جناب ممل به طرفداری از بی حجابی تلقی نمودند؟؟؟
- ممل خان ، یک عمره که دود موتور هاتون توی حلق مردمه و چماق هاتون توی خیابون بالا و پائین میره !!!! چه توفیقی در همه گیر شدن حجاب داشته اید ؟؟؟؟؟ - بحث ما با شما اینه که متولیان عرصه فرهنگ مشغول به چه کاری هستند که برخورد انتظامی در مورد حجاب شده است گزینه اول یا گزینه برتر ؟؟؟؟
حق یار
نسیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاملا با حرف آقای مهران آزادپی موافقم.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من کاملا با محمد موافقم آفرین
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای آزادپی حتما متولیان فرهنگی جامعه منم ؟؟ خب معلومه که بیشترین علت بوجود اومدن وضعیت فعلی در جامعه ، سیاستهای فرهنگی 8 ساله این دولت بوده و هست. اعتقادات فرقه ای و ارتباط دادن این تفکرات فرقه ای با مقوله ظهور و مهدویت منجر به بوجود چنین فسادی شده !
ابوالفضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۲
۴۷
خدا کنه به حق امام زمان این ...... سرنوشتش مثل جونز بشه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته سرنوشت خودش نه مردمي كه پاي سخناش نشستن! خداوند همه ما رو به راه راست و اعتدال هدايت كنه!
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۶۵
۶
چه جالب تخریب شخصیت به جای نقد تفکر
در کجای مطلبتون حرف های شریفز اده رو نقد کردید؟/؟؟؟کدومش رو رد و جواب دادید؟
نتیجه گیری و ربط این اتفاق با شریف زاده اوج ذلیل بودن فکرتون رو نشون میده.....
شما رو ارجاع میذم به سخنان رهبری که ادعای پیروی از دارید
:
اگر به نام عدالت‌خواهى و به نام انقلابيگرى، اخلاق را زير پا بگذاريم، ضرر كرده‌ايم؛ از خط امام منحرف شده‌ايم. اگر به نام انقلابيگرى، به نام عدالت‌خواهى، به برادران خودمان، به مردم مؤمن، به كسانى كه از لحاظ فكرى با ما مخالفند، اما ميدانيم كه به اصل نظام اعتقاد دارند، به اسلام اعتقاد دارند، اهانت كرديم، آنها را مورد ايذاء و آزار قرار داديم، از خط امام منحرف شده‌ايم.

و
· یک نفرى نظر فقهى می‌دهد، نظر شاذّى است. خیلى خوب، قبول ندارید، کرسى نظریه‏پردازى تشکیل بشود و مباحثه بشود؛ پنج نفر، ده نفر فاضل بیایند این نظر فقهى را رد کنند با استدلال؛ اشکال ندارد. نظر فلسفى‏اى داده می‌شود، همین جور؛ نظر معارفى و کلامى‏اى داده می‌شود، همین‏جور.

· مسأله‏ى تکفیر و رمى و این حرف‌ها را بایستى از حوزه ور انداخت؛ آن هم در داخل حوزه نسبت به علماى برجسته و بزرگ؛ یک گوشه‏اى از حرفشان با نظر بنده‏ى حقیر مخالف است، بنده دهن باز کنم رمى کنم؛ نمی‌شود این‏جورى، این را باید از خودِ داخل طلبه‏ها شروع کنید. این یک چیزى است که جز از طریق خودِ طلبه‏ها و تشکیل کرسی‌هاى مباحثه و مناظره و همان نهضت آزادفکرى و آزاداندیشى که عرض کردیم، ممکن نیست.

و لايجرمنّكم شنئان قوم على الّا تعدلوا
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظر می رسد قبل از بحث در باره سخن و نظر بايد سؤال کرد که چگونه ممکن است کسی در اوج عرفان ..........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آی دلم می خواست همیجور بهت مثبت بدم هادی آقا
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
عاشق امام خامنه ای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی صحبتهای حضرت آقا را با توجه به جو موجود رسانه های امثال صراط کنار هم میگذارم به این نتیجه میرسم که منحرفین اصلی کسانی هستند که بی دلیل به مشایی و احمدی نژاد تهمت انحرافی بودن میزنند. آفرین آقا هادی...
عارف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر تفکراتت آقای هادی. اجرت با آقا امام زمان
حمیــــــــــــــــــد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام هادی جان.
والا دیگه گوشمون از این تخریب کردناشون پر شده.
یه روز میگن رییس جمهور باید بره کاباره تاسیس کنه. یه روز میگن ضد ولایته. یه روز میگن بکلی مرتده.نمیدونم تا کی میخان این بنده خدا رو تخریب کنن و به خودش و اطرافیانش انگ بزنن.از خدا هم که نمی ترسیم خدا خودش بهمون رحم کنه. ولی خوب مطلب رو باز کردی داداشم
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حمید برو پی کارت یجور حرف میزنی انگار ما نفهمیم نمیدونیم مملکت چه خبره !! و اح ..... و مش ..... چی میگن و هدفشون چیه !!

اگه این حرفا تهمته حتما بنی صدر و ها .... و فائ .... و مهدی و موسوی و کروبی و امثالهم هم میتونن بگن به ما تهمت نزنین !!
سیدمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا هادی احسنت جواب آزادپی و دارو دسته اش رو خوب دادی اینا یه دسته اند که روشون کار کردن که حرف حساب حالیشون نمیشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۵۸
۴
بالاي سايت نوشته ايد با كسي عقد اخوت نبسته ايد ولي اين متني كه نوشته ايد ژيز ديگري مي گويد
من متن مصاحبه آقاي شريف زاده را در سايتهاي ديگر خواندم اين متن شما را هم خواندم
برداشتم اينست كه نويسنده اين متن يك عقد اخوت ناقابلي با شيطان بسته باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای غفوریان ، برادر عزیز از خدا بترس
محمد به نقل از غفاریان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چشم منبعد بیشتر می ترسم !
سیدمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر از شیطان بترس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۳۴
۱
خیلی ........ این اخبار ضد و نقیض را از کجا آوردید؟!!!
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۳
گور به گور بشه هر كسي بخواد مردم رو گو به گور كنه.
محمد رضا بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام ببخشید من شخصا با افکار م...... زیاد آشنا نیستم چیزی هم که رسانه ها و منبری ها میگن بیشتر شنیده ها و شایعات و مسائل غیر قطعی هست و مسموع نیست و قابل استناد هم نیست در کل با م...... زیاد موافق نیستم ولی این که کسی در قبر بخوابد که از احادیث اسلامی خود ما هست تعجب می کنم که صراط این مسئله را انحراف فرض کرده در احادیث سفارش شده هر چند وقت یک مرتبه سعی کنید در کفن خود و در قبر یا محلی شبیه اون بخوابید و به قبرستان سر بزنید تا همیشه به یاد مرگ باشید جالبه که صراط این احادیث اهل بیت را انحراف می داند شما از ائمه با سواد تر هستی ؟ عجب به خدا اما بعد سفارش شده در احادیث شیعه که محل نماز خواندن امام جماعت پایینتر از مردم دیگر باشد و در محلی شبیه به قبر یعنی محراب که همه دوستان دیدن که یک محل هست شبیه قبر به این دلیل که امام جماعت به یاد مرگ هم باشد و دلایل دیگه از جمله احادیث دیگه نماز خواندن در قبر یا محلی شبیه قبر که این عمل هم در احادیث سفارش شده من تعجب می کنم صراط چه طور این ها را انحراف به حساب اورده و واسه خودش بافته و گفته و از چه راهی و چه شکلی جونز را به م..... و شریف زاده متصل کرده و به هم گره زده و منگنه کرده بسیار عجیب هست جل الخالق به قول کروبی خوشا به هوشت حالا ببین هوش چه می کند با این تر فن صراط می خواد مردم را در مخالفت با م....... و هر کسی با او موافق باشد پایدار کند حالا چه کسی این پروژه را به صراط سفارش داده انجام بدن نمی دانم اینی که شما نوشتی تخریب شخصیت غیر منصفانه هست نه نقد و نظر دادن ما از شریف زاده و م...... خطرناکتر در کشور زیاد داریم از جمله انجمن حجتیه که امام فرمود مقدس معابان بی شعور ... مقدس های تند رو و همین طور فتنه گران سال 88 و پدر فتنه آقای معروف که همه علیه او شعار دادن مرگ بر .... در روز 9 دی و همه فرزندان و طایفه او برای نابودی نظام و اسلام وارد میدان شدن و تلاش کردن که خدا هم زد تو سرشون و خوارشون کرد چرا در مورد اونا و پرونده های فسادشان حرفی نمی زنید و سکوت می کنید ؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرین آقا محمد رضا... کم کم دارم به حرف شریف زاده در مصاحبه با شرق میرسم که میگفت بسیاری از مخالفان در اصل با عرفان دشمنی دارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۴۷
۲
سلام یک طرفه به قاضی نروید. درسته با این بابا مخالفید ولی با این طور نوشتنهای بی پایه دوستانی مثل بنده را از دست می دهید . تخریب مخالف با زدن هر حرفی شیوه اسلامی نیست و نتیجه عکس می دهد . در همه حال باید تقوا را رعایت کرد. همچون مولا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای کسی که هنوز ...... و فقط می تونم بهت بگم برات متاسفم
جوان ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای تاکید این جمله دوستمون این بخش از جمله شون رو دوباره می نویسم:
"تخریب مخالف با زدن هر حرفی شیوه اسلامی نیست (حتی شیوه انسانی نیست) . در همه حال باید تقوا را رعایت کرد.
سیدمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم برای شما ناشناس متاسفم شما هنوز....
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۳
۳
..... اسمش چی بود!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۴۲
۵
تخریب کنید....تخریب کنید

تخریب کنید که با تخریب و سیاه نمایی های شما صف ها بهتر جدا می شود و دوست و دشمن را بهتر می شناسیم......
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۵۳
۴
به خدا صراط نیوز مصداق خوارج و مارقین است خدا خوارج را لعنت کند که همه را کافر می پنداشتند حتی امام علی (ع) را
من از افراطیون و خوارج صراطی حالم بهم می خوره افکار اونا شبیه القاعده و طالبان است روزی برسد همین خوارج صفتان ....
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جون میخواااامت
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوارج کسانی هستند که می گويند ما نيازی به امام و رهبر نداريم و خودمان اسلام را می فهميم. خوارج ادعای پيروی از قرآن و نماز شب خواندن داشتند. مطمئنا خوارج همان هايی هستند که برای مقابله با رهبر اسلامی جامعه به دنبال حذف وزيران ولايتمدارند. خوارج کسانی هستند که برای توجيه غارت از بيت المال سر مردم را با بحث های مسخره ای مثل مکتب ايرانی و کوروش و ... گرم می کنند!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب است تمرين كنيم تا منتقدانه و مستدل با نظرات ديگران برخورد كنيم! اسلام دين اعتدال است و هر آنچه از اعتدال خارج شود مذموم است!
جلال (پاسخ به محسن فاضلی )
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب فاضلی یکی دیگر از اخلاق خوارج صفتان آسمان و ریسمان بافتن به همدیگر و هوچی گری است نوشته های شما چه ربطی به موضوع داشت بحث اختلاس را قوه قضائیه پیگیری کرده شما چه کسی رو متهم میکنی رئیس جمهور را ؟ این هم اخلاق خوارج صفتان است اتهام بیهوده به افراد مومن ثانیا شعار خوارج لا حکم الا لله است شبیه همون ( ما باکسی عهد اخوت نبسته ایم ) ملاک خوارج فقط و فقط خودشان هستند و حتی از رهبری هم عبور می کنند خودشان را بالاترین منبع صدور حکم می دانند به همین دلیل به زعم خوارج همه کافرند به جز انها و افکار کوچک آنها شک ندارم همین خوارج صفتان مغز فندقی برخی سخنان امام خمینی را ببینند حکم به تکفیر ایشان هم می دهند امام خمینی از ابن عربی به عنوان بزرگ مرد یاد می کند اما مغز کوچکان و جهال دینی به ابن عربی می گویند ممیت الدین حالا متوجه شدید خوارج چه کسی اند عزیزم ؟
حمیـــــــــــــــــــد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام
سکوت زییس جمهور باعث شده هر کسی هر صفتی که خودش دارد به ایشان نسبت بدهد.بفرمده خودشان که گفتند 60درصد حرفها را نمیشود تا آخر عمر هم فاش کرد .ایشان ملاحظات نظام را در نظر میگیرند ولی مخالفان ایشان ملاحظه این دنیای خودشان را. ئلی حق همواره پیروز است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۳۴
۳
وای به حال ایران و اسلام عزیز
وای به حال ایران و اسلام عزیز
وای به حال ایران و اسلام عزیز
چقدر سیاست زده هستیم هم در ترویج عقاید و هم در نقد ان
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اينقدر وای وای نکن. وای به حال خائنان به جيب ملت که حيا نکردند و به صندوق عمومی دست درازی کردند و با پررويی هر چه تمام تر، دو قورت و نيمشان هم باقی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محسن فاضلی مردم را .... فرض نکنید .ما با تمام مشکلات موجود میدونیم این داستان .............. !!! چرا به وجود اومد ه و برنامه ریزی شده که به کیا ختم بشه ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۱
۲۳
این هم شد عرفان?!تجربه مرگ با مرگ
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۴۱
۳
شریف زاده در لباس یک روحانی ...
در سن 25 سالگی بر مسند مدیریت یکی از حوزه‌هاي علمیه تهران نشسته، بیش از 25 سال است به تدریس فقه ، اصول، فلسفه و عرفان در حوزه‌هاي علمیه اشتغال دارد .
او عضو هیأت علمي‌پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامي ‌بوده و به مدت شش سال مدیریت گروه اخلاق و عرفان این پژوهشگاه را بر عهده داشته است.
استاد شریف‌زاده صاحب ده‌ها مقاله علمي ‌درخور توجه استTهمچنین صاحب ده‌ها کتاب منتشر شده است که از جمله آنها مي‌توان به اخلاق الهی در چندین جلد اشاره نمود...
آنوقت شما مینویسید شخصی در لباس روحانی.متاسفم
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محسن جان دقت ویژه داشته باش که تمام متحجرین ، در تمام ادوار تاریخ ، تنها به این علت که توان مقابله و مباحثه با یک تفکر را نداشته اند ، تمام تلاش خود را در جهت تخریب شخصیتی صاحب تفکر بکار بسته اند - اگر چه این امر جای تاسف بسیار دارد ، اما در یک کلام باید خدا را شکر نمود که دشمنان ما را از ........ ها آفریده است !
حق یار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر من خیلیهای دیگر هم درس داده اند فیل که هوا نکرده اند ایشان ناخن انگشت کوچک آقای بهجت آقای حق شناس هم نمی شوند شما از کی شنیدید که آقای بهجت به کسی حتی توصیه کرده باشد که توی قبر بخوابد دارید دین را به سمتی می برید که خودتان می خواهید نه خدا والله خیر الماکرین
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جوجه رو آخر پاییز بشمرین !
سیدمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس گرامی شما که از عرفان سردر نمیاری و خبر از روایات هم نداری چطور اظهار نظر میکنی؟ شما شاگردی آقای بهجت و حق شناس رو کردی؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۱۰
۱۰
بیچاره مردم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۲۷
۲
انحطاط اخلاق تا کجا؟ آقای صراط نیوز
با م....... هم اول همین کارارو کردین ولی نشد بعد رفتین چیزای دیگه مطرح کردین
این دنیا با قدرت و ثروتش همه مال شما اینقدر برای کسب آن خودتون رو توی لجن غوطه ور نکنید
سیدمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
براس صراط نیوز منتسب به شیطان متاسفم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۲۶
۱
صراط جراتش رو داری روز قیامت هم همین حرفها رو بزنی
روزی که پرده از تمام موارد برداشته می شود و نتیجه معلوم می شود که مصاحبه ی شریف زاده بر حق بود یا متن بدون سند یا عکس صراط
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روز قیامت زبانشان از کار میفته و دستی که باهاش قلم در دست گرفتند و تایپ کردند بر علیه اینها اعتراف میکنه !
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
۲۷
۰
صراط در کدام صراطی؟؟؟؟؟
با کسی عقد اخوت نبسته ایی بله کاملا از مطلب کینه جویانه اتان مشخص است
شمایی که این مطلب را نوشته ایید حتی یک بار هم مصاحبه ایشان را خوانده ایید
چقد وقیحانه قلم بر دست میگیرید و در این جهاد اکبر چقدر راحت همه مسایل کشور را به مسلخ میکشید
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۲۸
۰
به خدا قسم تا امروز شک داشتم شاید حق با م.......... نباشه ولی امروز مطمئن شدم که م......... رو شما میخواهید نابود کنید...

امام صادق علیه السلام فرمودند:" من روی علی مؤمنٍ روایه یریدُ بها شینَهُ و هدمَ مروّته لیسقُطَ من اَعیُن الناس، اخرجَه اله من ولایته الی ولایته الشّیطان فلا یقبله الشّیطان"
هر کس مطلبی را ضد شخص با ایمان نقل کند و هدفش ساقط کردن و شکستن شخصیت او باشد تا از چشم مردم بیفتد، خداوند او را از ولایت خود اخراج وبه ولایت شیطان دراندازد و شیطان نیز او را قبول نخواهد کرد. (یعنی چنین شخصی خودش چنان سقوط می کند که شیطان هم حاضر نیست او را بپذیرد)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۲۷
۰
سلام
ای کاش انقدر راحت از تریبونی که در اختیار داریم به دیگرون اتهام های واهی نمی زدیم

ای کاش نظرات دیگرون رو با استدلال رد یا قبول می کردیم

ای کاش خودمون رو در قامت افراد دگم نشون نمی دادیم

یعنی چی هی تکرار میکنی که جمعیت نسوان ..... در کلاسهای ایشون شرکت می کنه
تهمت نزن بی حیا

یا غیاث المستغیثین
سیدمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این سایت هم مدیون آقای شریف زاده است هم بانوانی که با همسرانشون و یا تنها شاگرد ایشانند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۲۶
۰
سلام
چرا این قدر در مورد حضرت حجت الاسلام والمسلمین مطالب عجیب وغریبی نوشتید که بعضیا هم سریع باور میکنند
کدوم یک از شاگردان حضرت استاد افسرده شده اند اگه شما در عمرتان برای یک بار هم شده با ایشان روبه رو بشوید متوجه اخلاق نیکوی ایشان میشوید چرا حرفای بی دلیل .بی سند را منتشر میکنید بنده یکی از هزاران شاگرد ایشان
انسان وقتی پای درس استاد میشینه اونوقت معنای درس رو میفهمه
اگه صراط رو خیلی قبول داشتم با این خبر کذبش دیگه قبول ندارم
چندتا ایراد نسبت به متن دارم ما که مثل شما بدون دلیل حرف نمیزنیم
1:شما اگه واقعا خیر خواه جامعه اسلامی هستید جرا تند تند حرفای کسایی رو میزنید که میخواهند اسلامی داشته باشند که منهای روحانیت باشه مثلا بدون سند میگید استاد کلاس عرفان دارند اصلا ولو بالفرض هم داشتته باشندچرا دارید به مخاطب بعضا بیخبر از همه جا القا میکنید که بیشتر شاگردان حضرت استاد خانوم هستند پس میخواهید که روحانیت رو زمین بزنید میخواهید بگید که تمامی روحانیون به وسیله معارف آل الله دنبال زن مردم هستند اگه اینگونه نیست پس چرا در متن اینگونه گنجانده شده است
2.در ضمن بسیاری از علمای دین روش زندگیشان اینگونه بود که در بعضی از شبها داخل قبور نماز میخواندند همین شهدایی که شما ازشون دم میزنید گاها خاطراتی ازشون موجود هستش که داخل قبور دعا میخواندند حالا بگید دور از مشی علمای سلف بود گرچه ما این بهتانی که شما به حضرت استاد زدید را قبول نداریم
3:اگه تا الان به م........ اعتقاد نداشتم با این مطالب سخیف سایت شما اعتقاد پیدا کردم
مطمئنم شما این مطالب را منتشر نخواهید کرد چون حرفام سندیت داره صراط که مطالب مستند را پخش نمیکند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من به مطالبی که اینجا خوندم کاری ندارم ولی برادر من مراقب باشید خودتون می گید علما !!!
کلینی عمری رو صرف دین کرد بعد اون همه مجاهده و ثمری که برای دین داشت شد ثقه الاسلام کلینی کی گفته هرکی خواست راه خدارو بره باید بره تو قبر بخوابه همه کارای دیگشون درست شده فقط مونده توقبر خوابیدن کجای قرآن یه همچین دستوری داده
چرا با دین این کارو می کنید تا این هم علاوه شود به همه چماقهایی که تشیع دارد از شیع اش می خورد
لعن الله علی المنافقین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۲۶
۲
بسم الله قاسم الجبارین
لعن الله علی الکاذبین
ای انسانی که عقل ووجدانت به ابلیس هدیه داده ای وچندی بعدشایدازفرماندهان اوشوی.پیشاپیش این سمت رابه توتبریک می گویم.
یک نکته:چوب خداصداندارد.
بدان توبااین افتراودروغ مدیون تمام کسانی شده ای که درسیاه مشقت ازآنان نام بردی
وآگاه باش قصاصی دردنیاخواهی شدوقصاصی درآخرت وآنچنان افتراودروغی برتوویاخانواده ات نسبت دهند،که چوب خدارااحساس کنی.
بس است پیراهن عثمان به نیزه کردن وهمراهی بابنی اسراییل.
من می دانم درزمان حیاتت چرخ روزگاروگذرعمرثمرعملت رابه توخواهدداد.نوش جان...
ازخداوندخواستارم تاافکارشیطانی ات راوآن جسم غرق دنیایت راکمتردرجحیم قراردهد.
خبط عظیمی کردی!شدی یارابلیس
"ان ربک لبالمرصاد"14/فجر
والسلام علی من اتبع الهدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الله اکبر هرکس که خلاف شما حرف بزند منافق است ایت الله بهجت که جنت خدا بر او باد فرمودن راه رسیدن به خدا سه چیز است
نماز اول وقت ترک گناه انجام واجب بدجور به خاکی زده اید مومنان خدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت
ک م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۲۷
۰
بیچاره مردم که باید شما رسانه ها را تحمل کنند با این افکار خاله زنکی و به دور از مسلمانی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۲۱
۰
باید یکی پیدا بشود رو در رو با حضور صاحب نظران ودر صورت صلاحدید بزرگان خبره از طریق صدا وسیما بحث و گفتگو کرد .وگرنه جمله ای از شریف زاده و بعد بیست جمله یک طرفه جواب دادن مشکل را حل نمی کند
حالا هرکس عرفان را با توجه به وضعیت خودش تعریف می کند و اکثرا هم عرفان را با توجه به ظاهر تعریف می کنند .
خلاصه عرفان یعنی شب شام غریبان نماز شبت را ترک نکنی
عرفان یعنی شهادت ۷۲ تن عزیز زیبا .................... ..
حاجی محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۲۳
۰
به نظر حقیر همون جور که دوستا اشاره کردن،این روش نقد،درست نیست.ما نباید به محض اینکه پیش خودمون فکر کردیم که تفکرات یه نفر(اونم یه کسی که میتونه صاحب نظر باشه) اشتباهه،میتونیم شخصیتشو تخریب کنیم،یا اینکه بهش هر انگی رو دلمون خواست بزنیم.باید نقد،منصفانه باشه،به دور از هیاهو کردن و شلوغ کردن و تکفیر کردن.البته ناگفته نمونه ای ن خبرگزاری رو یه عده دوستان متدین و کسایی که دغدغه دارن میگردونن،و هدفششون روشن کردن راه حق از باطله،ولی باید حواسمونو بدیم که ما اجازه نداریم با آبروی هیچ مسلمونی(اونم یه روحانی متتشخص) بازی کنیم.ودر آخر همه خصوصا خودم رو به ترس از خدا و تقوای الهی توصیه میکنم.التماس دعا
امیر حامی دکتر جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۰
۳۰
خدا راشکر که جریان انحرافی داره خودش نوشن بهتر ه میده مثل بهائی ها سلطنت طلب ها منافقین اصلاح طلب ها فراری و ان جنبش فتنه ولی خدایا از این بزرگی و کمکت ممنون که این .........احمق ها دشمن ما هستن ولی خدایش نابودشون نکن چون اگه نابود بشن ما به کی بخندیم .... نباشن به در نمیخوره
آرمان حامی دکترجلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو رو خدا اسم دکتر جلیلی رو خراب نکن.
يك طلبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۲۶
۰
واقعا شرم آوره شما معلومه اصلا عرفان وفلسفه نميشناسيد كه عرفان اسلامي را كه امثال شريف زاده درس ميدهند اينگونه با عرفانهاي كاذب مقايسه ميكنيد اين توهين شما توهين به عرفاني بود كه بزرگان ما در حوزه هاي علميه مطرح ميكردند از جمله در عرفان امام خميني.شما اين شخص را قبول نداريد من هم به او نقد دارم ولي اين مطالب چنان مفتضح بود كه چيزي جز شرمندگي در مورد سايتتان برايتان باقي نگذاشته شما را به خدايي كه قبول داريد به اسم دفاع از انقلاب تيشه به ريشه انقلاب نزنيد.اين نوع كارها نه تنها به نفع انقلاب نيست بلكه به دشمنان انقلاب ثابت ميكند كه يك مشت ..... در حال دفاع از انقلاب هستند.
دست از اين افراط در عقيده بيجا برداريد وبه عدالت ومنطق درمورد ديگران حرف بزنيد اين نوع مطالب شماها نشانگر اين استكه شما نه دردنيا ونه در آخرت اهل فلاح ورستگاري نيستيد وبهتره توبه كنيد واستغفار.
صرف نظر از پيگرد هاي حقوقي اين موضوع اگر هم دروغ ميخواهيد بگوييد شاخدار نگوييد كه كسي باورش نشود واين همه انتقاد را در بر داشته باشد.
دارم باورم ميشد كه در زمان ظهور عده اي مقابل امام زمان مي ايستند چون الان بطور صريح مقابل نظرات رهبري كه آزاد انديشي درچهارچوبه انقلاب هست اينگونه واكنش نشان داديد واقعا اگر اهل نقد هستيم درست انتقاد كنيم نه بافته هاي خودمان را بعنوان نقد هاي مزخرف به خورد مردم بدهيم.
از خواندن نظرات ديگران نمايان ميشد كه چقدر افتضاح نقد كرده ايد كه دوستاران شما هم صدايشان در آمده.اي كاش منتقدين شريف زاده وم...... به جاي تقليد از اين وآن مطالب اينها رو درست فهم ميكردند اكثر كسانيكه به حرفهاي اين دو اشكال ميگيرند از منتقدين جدي عرفان نظري هستند ومابقي هم بدنبال اينها در حركتند كه خلق را تقليدشان بر باد داد. بنده مطمئن بچه هاي صراط حتي يك كلمه هم عرفان نظري اسلامي مثل فصوص كه امام بر آن حاشيه ها دارد را نخواده اند واصلا بويي از عرفان هم نبرده اند. واقعا متاسفيم واز همه مردم بايد عذر خواست كه مدافعين انقلاب را درجبهه فرهنگي اين افراد برعهده گرفته اند.
الهي اهدنا الصراط المستقيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو خود شریفی نیستی ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه مطمئن باش من شريف زاده نيستم.شريف زاده اصلا به شماها نگاه هم نميكندتا بخواد اينجا وقتش را با يك مشت نادان تلف كن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس تو نادان اینجا چکار میکنی ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱
۲۷
۱
آخرتتون رو با این تهمتهای بی پایه و اساس خراب نکنید
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۲۵
۱
صراط حال می کنی که م...... به کوری چشم دشمنان چقدر طرف دار داره
کافیه یه نگاهی به کامنت های خودت و علامت های + یا - بندازی
تركزبان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۲
۲۳
دين اسلام آنقدر غني است كه احتياج به اين لاتاعلات ومريدانش ندارد ..... و.... بيسواد ..... در حال خودشان باشند تا اجل برسد وخودشان از اين توهم خلاص شوند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱۶
راستي از مانكنهاي سينمايي چه خبر
ديگه اونا را حج نميفرستن
............................
حالا اينو فرستادن جلو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا خدا خودش نخواد کسی را به خونش دعوت نمیکه ....مطمئن باش حضور اون بازیگر ها در آنجا هم با اجازه ی خودش بوده ..
حقیقت جو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حضور خیلی ها خیلی جاها بر خلاف خواست خدا و به خواست انسان های بی تدبیره مثل حضور ..... و ...... در کنار ..........
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۱:۴۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۲۶
۰
بهمن شریف زاده کیست؟

کسی که نزدیک به 10 سال مدیر حوزه علمیه مروی
آن هم با حکم حضرت آیت‌ الله مهدوی کنی
و مدرس درس کفایه در حوزه علمیه می‌باشد
ناشناس
|
UNITED STATES
من این آقا رو نمی شناسم اما بروید ماجرای بلعم باعورا در قرآن بخوانید می بینید که این چیزها برای کسی نه معصومیت می آورد نه مصونیت خدا در این فتنه ها عاقبت جوانان این مملکت را بخیر کند
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۲۶
۲
صراط جان بسیار مایه تاسف و شرمندگی همه اهل رسانه شدی ! و بر حسب تصادف دست روی کسی گذاشتی که بدون اغراق از شریف ترین انسان های روزگاره ! ای کاش سعادت پیدا می کردی و یک بار از نزدیک با ایشون نشستی داشتی و مطمئنم از این همه خزعبلاتی که در مورد این مرد شریف نوشتی ، شرمنده می شدی !
هر چند که انتظاری بیش از این از تو نداریم ! - حالا اگه میخوای یه بار دیگه به اصل ماهیت خزعبلاتی که اینجا ردیف کردی ، علی الخصوص تکرار مکرر کلمه ( زنان شوهر دار و دختران ) پی ببری ، یک بار دیگه برگرد و نظرات کاربرانی که برات کامنت گذاشتند رو از ابتدا مرور کن !
حق یار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای منحرف
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۲۳
۱
خجالت بکشید، نقد دارید بسم الله چرا توهین می کنید؟ کجا این بیچاره زن ها را داخل قبر خوابانده شما شاهدی دارید که اینچنین قلم را به لجن کشانده اید و براساس گزارشی دروغ اینچنین وقت ملت را می گیرید خجالت بکشید....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۴
۱
با تحمیل و زور نمی توان در مسائل فرهنگی موفق بود.
پس از سی سال از انقلاب نتیجه حجاب و دیگر مسائل فرهنگی را در جامعه می بینیم.
در جستجوی صراط
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۷
۱
به مسئولین صراط پیشنهاد میکنم اگر دیگر خدا و پیغمبر و آخرت برایشان اهمیتی ندارد، به فکر وجدان وشرف انسانی و آبروی خودشان باشند.
سعید علی بیگی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۱
واقعا سخیف ترین نقدی بود که میشد نوشت... نقدی سراسر تخریب و توهین خلاف نظر مقام معظم رهبری که در این ایام زیاد به کلام می آورند. توهین علنی به یک روحانی با سابقه فقط به جرم اینکه نظری مخالف شما دارد.
البته جالبه این مطلب تولیدی ... بوده و خود ..... اونو حذفش کرده و حالا صراط...
فاین تذهبون؟
از شاگردان استاد بزرگوار شریف زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۱
سلام

واقعا متاسفم که نام این سایت صراط است و صد افسوس که ........

نمی دانم فردای قیامت در پیشگاه خداوند چگونه می خواهید جواب تهمت هایتان به ایشان و شاگردانشان بدهید ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جوجه منحرف !
حمیـــــــــــــــــــــد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نا شناس چیزی بجز توهین بلدی؟
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر ضد ولایت فقیه ... مرگ بر جریانات و تفکرات انحرافی
mehrad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر بسیجی بی بصیرت
زینب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۶
۱
خیلی بی انصاف و دهن بین هستین شماها اصلا یه بار شریف زاده رو از نزدیک دیدین که اینطوری در موردش صحبت می کنین؟ اگه فقط 100 نفر این مطلبتو خونده باشن و اینها دهن به دهن نقل شه و فقط 2 نفر از اونها که شنیدن فوت کنن چه جوری می خوای آبروی ریخته یه مومن رو بهش برگردونی؟ مه فهمی چه کار میکنی مدعی ول ا ی ت؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنیدن کی بود مانند دیدن؟ خداوند ازشون نگذره آقای شریف زاده واقعا مرد شریفی هستن خداحفظشون کنه و از شر این شیاطین صراطی حفظشون کنه
انسیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
۱۸
۱
سلام
ببخشید یک ساله دارم توی این کلاس ها شرکت میکنم که علاوه بر خودم دوستانم خواهرم نیز حدود 10 سال است در این کلاس ها شرکت میکنم ولی چیز هایی رو که در مورد کلاس های جناب استادم گفتید رو نه دیدم نه شنیدم پس بهتر نیست قبل از نوشتن این متالب دروغین حداقل یکم اطلاعات کسب میکردین .
یه ادم معمولی وقتی میخواد در مورد چیزی نظر بده تا آخر اون موضوع رو در میاره .پس بهتر بود که شما هم میدیدید تا آخرش چی یاد میگیریم بعد نظر میدادین.
توی اون کلاس اکثرا جوون های تحصیل کرده و موتقد شرکت میکنند اعم از زن و مرد.
و هیچ کسی مجبور به انجام کاری نیست.
فکر میکنم توی این دوره زمونه جوون ها بهتر میتونن درست رو از غلط تشخیص بدن.
چرا ندیده قضاوت میکنید
ما در این کلاسا تربیت اسلامی میشیم
چیزی که با انقلاب خواستن بشه ولی نتونستند . حالا که یکی پیدا شده تا راه راسط رو نشون بده شما نمیذارید.
درست فکر کنید ، درست ، قضاوت کار شما نیست.
این رو بدونید.
تحمت به یک مومن کناه بزرگیه .
!!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خواهرم 42 سال ، مادربزرگم 493 سال و خودمم 53.5 سال داریم تو این کلاسا شرکت میکنیم . ما هم چیزی ندیدیم .
کلا عرفانهای منحرف خوبن
منصف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خواهر عزیز با این که کاملا موافق نظرات شما هستم ولی خواهشا در املای لغات به کار رفته بیشتر دقت کنید زشته
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۱۴
۱
من خودم مدتی در این کلاس ها ها حضور داشتم و خیلی هم راضی بودم و به دلایلی دیگر نتوانستم بروم.
مطالبتان درمورد کلاس های استاد شریف زاده خیلی غیرمنصفانه است . من هم در مورد دفاع ایشان از مشایی دلخورم ولی این باعث نمی شود ای تهمت ها را بزنم. از خدا بترسید و همه چیز رو با هم قاطی نکنید.
حنیف حسین ستاریان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۱
۱۶
۳
سلام بر اهل ایمان در ماه عزیز شعبان
مطهری ها، بهشتی ها و شریفزاده ها تا ابد خار چشمان خوارج مسلکان به ظاهر حزب اللهی خواهند بود
یا علی
حمیــــــــــــــــــــــد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام
حالا که زده بدلیل تراکم نظرها امکان انتشار نظر ندارم منم نظرمو اینجا میذارم.
صراط جان شما با کی مشکل داشتی که چنین مایه ابرو ریزی برای خودت شدی .با رییس جمهور.با مشایی.با حاج آقا شریف زاده.ببین میگیم چوب خدا صدا نداره همینه ها. چقدر رییس جمهورو هیئت دولت و اطرافیان دولت رو تخریب کردید ولی ایشان کوتاه آمدند یه دفعه بعلت خصومت با دولت اومدیدو با بد کسی در افتادیدتا آخر چوب خدا رو مزمزه کردید پس بیایید و عبرت بگیرید
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا به حرف گربه سیاه بارون نمیاد دوما مطهری رو با منحرفا همطراز نکن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل چرند جواب نده
حمیــــــــــــــــــــــــد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۱
۳
۱
سلام
برادران صراط.
خودتان نظرات مردم رو حتی از نظر مثبت منفی ها مقایسه کنید و از عداوت با دولت دست بکشید.عزیزانم مردم دیگه ملت زمان طاغوت نیستند و خودشان راه راست را از صراط ناراست بخوبی تشخیص میدهند با تخریب شخص نمیتوان اکثریت را از حقایق دور کرد .برای دنیا یتان و آخرتتان بهتر است هرجه زودترمسیرتان را عوض کنید وبه صف ملت بپیوندید. انشاله خدا همه ما را به صراط مستقیم هدایت فرماید
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جوابتو در مطلب وقتی شرح وظایف مدیران ادغام می شوند دادم بخون
حمیــــــــــــــــــــــــد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۱
۵
۲
سلام
برادران صراط.
خودتان نظرات مردم رو حتی از نظر مثبت منفی ها مقایسه کنید و از عداوت با دولت دست بکشید.عزیزانم مردم دیگه ملت زمان طاغوت نیستند و خودشان راه راست را از صراط ناراست بخوبی تشخیص میدهند با تخریب شخص نمیتوان اکثریت را از حقایق دور کرد .برای دنیا یتان و آخرتتان بهتر است هرجه زودترمسیرتان را عوض کنید وبه صف ملت بپیوندید. انشاله خدا همه ما را به صراط مستقیم هدایت فرماید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا شفات بده چهارمحالی !!! از 3000 تا چیزی بهت ماسیده ؟
sms
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۴
۰
بابا چرا گیر الکی میدید؟
خوابیدن داخل قبر رو که شهدای خودمون انجام میدادن مثلا شهید کاوه!
در ضمن من یک سخنرانی از آقای ماندگاری دارم که ایشون هم توصیه میکنن برید داخل قبر بخوابید(بر اساس روایات) پس ایشون هم جزو جریان انحرافیه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۹ - ۰۸ تير ۱۳۹۱
۲
۰
چه تحلیل بی سرو ته ای ؟؟ خودتان فهمیدید چی را به چی ربط می دهید؟
منصف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۱
۱
۰
ممنون از اینکه نظرات تمام افکار را نمایش میدهید ولی حیف که اخلاق رسانه ای و اسلامی را در خصوص افراد جامعه بالاخص افرادی که حامی نظام و ولایت بوده ولی نظر متفاوتی دارند رعایت نمی کنید و به جای نقد تهمت و افترا می زنید.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۷:۲۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
عنه صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم :

أكثِروا ذِكرَ المَوتِ ، فما مِن عَبدٍ أكثَرَ ذِكرَهُ إلاّ أحيا اللّه‏ُ قلبَهُ وهَوَّنَ علَيهِ المَوتَ .

پيامبر خدا صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم :

مرگ را فراوان ياد كنيد ؛ زيرا هيچ بنده‏اى آن را بسيار ياد نكرد ، مگر اين كه خداوند دلش را زنده گردانيد و مردن را بر او آسان ساخت .
لإمامُ الصّادقُ عليه‏السلام :

ذِكرُ المَوتِ يُميتُ الشَّهَواتِ في النَّفسِ ، ويَقلَعُ مَنابِتَ الغَفلَةِ ، ويُقَوّي القلبَ بمَواعِدِ اللّه ، ويُرِقُّ الطَّبعَ ، ويَكسِرُ أعلامَ الهَوى ويُطفِئُ نارَ الحِرصِ ، ويُحَقِّرُ الدُّنيا .

امام صادق عليه‏السلام :

ياد مرگ ، خواهش‏هاى نفس را مى‏ميراند و رويشگاه‏هاى غفلت را ريشه‏كن مى‏كند و دل را با وعده‏هاى خدا نيرو مى‏بخشد و طبع را نازك مى‏سازد و پرچم‏هاى هوس را درهم مى‏شكند و آتش حرص را خاموش مى‏سازد و دنيا را در نظر كوچك مى‏كند .

بحار الأنوار : 6 / 133 / 32 منتخب ميزان الحكمة : 518
عنه عليه‏السلام :

أكثِروا ذِكرَ المَوتِ ؛ فإنّهُ ما أكثَرَ ذِكرَ المَوتِ إنسانٌ إلاّ زَهِدَ في الدُّنيا .

امام صادق عليه‏السلام :

مرگ را فراوان ياد كنيد ؛ زيرا هيچ انسانى مرگ را بسيار ياد نكرد ، مگر اين كه به دنيا بى‏رغبت شد .

بحار الأنوار : 82 / 168 / 3 منتخب ميزان الحكمة : 518
رسولُ اللّه صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم :

مَنِ ارتَقَبَ المَوتَ سارَعَ‏في الخَيراتِ .

پيامبر خدا صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم :

كسى كه چشم به راه مرگ باشد ، در كارهاى نيك بكوشد .

بحار الأنوار : 77 / 171 / 7 منتخب ميزان الحكمة : 520