۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۲
افزایش تحرک تروریست های پژاک در مرزهای غرب

شکست سنگین پژاک با هوشمندی دیگری از سپاه

چند ماه ها قبل برخی از سر حلقه های این گروهک تروریستی که به خارج از مرز ها گریخته بودند به بهانه عضو گیری از میان جوانان کرد وارد برخی روستا های استان کردستان شده بودند که با عدم استقبال مردم و جوانان مواجه شدند . . .
کد خبر : ۷۰۷۳۲

"صراط" - شنیده ها حاکی از آن است که تعدادی ازعناصر گروهک تروریستی پژاک ، فعالیت خود را در برخی از مرزهای غربی و شمال غربی کشور افزایش داده اند .

به گزارش خبرنگار صراط، بر اساس گفته های یک شاهد عینی طی هفته های گذشته به علت حضور برخی از عناصر گروهک تروریستی پژاک در تعدادی از روستاهای شهرستان بانه درگيري شدیدی میان نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروه مسلح موسوم به " گريلاهايمان " رخ داده است که منجر به هلاکت تعدادی از تروریست های پژاک در این منطقه شده است .

بر اساس اخباری که بر روی سایت خبری گروهک تروریستی پژاک درج شده است ، یکی از سرکردگان این گروهک تروریستی با اعتراف به اینکه گروهک پژاک از لحاظ ساختاری و بدنه اجتماعی بسیار ضعیف شده است اعلام کرده : عناصر مسلح این گروه تروریستی به علت کمبود امکانات و ضعف نیروی انسانی در درگیری اخیر خود با سپاه پاسداران متحمل شکست های سنگینی شده اند .


حضور گروه های مسلح پژاک در مناطق مرزی ایران در حالی صورت می پذیرد که در پی عقب نشینی این افراد از مرزهای غربی کشور که به علت برخورد شدید سپاه پاسداران با عوامل این گروه تروریستی صورت گرفته بود ، سپاه به این گروهک اعلام آتش بس داده بود ، اما عوامل پژاک با سوء استفاده از موقعیت اعلام شده ، یکبار دیگر در صدد تثبیت موقعیت خود در منطقه بر آمده اند .

گفتنی است چند ماه قبل برخی از سر حلقه های این گروهک تروریستی که به خارج از مرز ها گریخته بودند به بهانه عضو گیری از میان جوانان کرد وارد برخی روستا های استان کردستان شده بودند که با عدم استقبال مردم و جوانان مواجه شدند .

انتشار اخبار فوق نشان از آن دارد که علی رقم اختصاص بودجه های کلان به گروهک تروریستی پژآک توسط ایالات متحده ، این گروهک تروریستی به علت عدم اقبال از سوی مردم کردستان روز به روز به سوی انزوا و نابودی پیش می رود .

نظرات بینندگان
امیر حامی دکتر جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۲۱ تير ۱۳۹۱
۲۷
۲
دست همتون درد نکنه ان شالله همه این مزدورها را به درک بفرستید
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۱
۲۶
۱
درودبررزمندگان دلاوروجان برکف سپاه پاسداران، اجرتان باامام حسین (ع)
سعید
|
CANADA
|
۲۲:۵۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۱
۴
۱۰
مشکلات اقتصادی و معیشتی و فرهنگی مناطق کرد نشین رو درست کنید خود بخود پژاک و اینها هم از بین میرند. گیرم اینم سرکوب کردید تا وقتی بی عدالتی باشه و تبعیض وضع همینه و کشورهای بیگانه هم سود می برند.
ناشناس
|
CANADA
عقل داری؟؟؟؟؟؟؟چه ربطی به داشتن؟؟؟؟؟ تا میاد یکی یه راه کجو درس کنه بعضیا هزارتا راه کج نشون میدن اینا هم میدونن دیگه کسی اندازه تو شعور نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! در ضمن کار سپاه به دولت هیچ ربطی نداره انتقاد کردن بلد نیستی چیزی نگی آبرومندتری
سپهر سمیعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۱
۲
۰
اگر فرماندهی کل قوا دست رئیس جمهور باقی میماند یا رکن رهبری در قانون اساسی گنجانده نمی شد، کشور مدتها قبل، همان زمانی که بنی صدر رییس جمهور (با ده میلیون رای زمانی که کل کشور زیر چهل میلیون جمعیت داشت) به باد رفته بود. احتمالا الان صدام هم اعدام نشده بود و همچنان رئیس جمهور عراق بزرگ (شامل خوزستان و کردستان ایران) بود. ما هم الان به جای کمک به سوریه و لبنان، احتمالا تمام ثروتهای ملی رو برای سرنگونی حکومت سوریه و تضمین امنیت اسرائیل باید هزینه میکردیم.
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۱
۲
۰
انشاالله همیشه پیروز باشن این بر و بچه های سپاه