۲۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
شفق

من مسلمان نیستم!

احساس غم و شادی از این دوره حسی بود برای همه، که از جهل و غفلت درباره وضعیت مسلمانان دنیا ناشی می شد؛ گاهی از صحبت های اساتید به وجد می آمدیم و گاهی از درد و دلهای مسلمانانِ مظلوم دنیا بغض عظیمی گلومون رو می گرفت،
کد خبر : ۷۰۸۵۳

به گزارش سرویس وبلاگ صراط، نویسنده وبلاگ شفق در آخرین به روز رسانی وبلاگ خود نوشته است:

اردوی(امت واحده) خیلی خوبی برگزار شد با اینکه گرما و محل اسکان در ابتدا کمی ذهنم رو مشغول کرده بود ولی حرارت دوستی ها خنده ها و شادی های بی وقفه و وحدتی که بین دوستان ایرانی و غیر ایرانی مسلمان بود جایی برای فکر کردن به سختی ها نمی گذاشت، غایت و هدف ما هم همین هست تحت هر شرایطی وحدتِ مسلمانان!

احساس غم و شادی از این دوره حسی بود برای همه، که از جهل و غفلت درباره وضعیت مسلمانان دنیا ناشی می شد؛ گاهی از صحبت های اساتید به وجد می آمدیم و گاهی از درد و دلهای مسلمانانِ مظلوم دنیا بغض عظیمی گلومون رو می گرفت، همون ابتدا دختر مالزیایی با دیدن یک کلیپ خیلی آروم اشک می ریخت و نمیدونم چرا من هیچ حسی نداشتم!!

به بعضی حرفها که دقت می کردم، فکر می کردم داستان و یا قصه هست، مصداق"شنیدن کی بود مانند دیدن" . در ناز و نعمت بزرگ شدیم با هزار آرزوی برآورده شده چطوری میخوایم شرایط بدبختی مردم " میانمار" رو باور کنیم؟؟؟!!!

این ها هیچکدام قصه نبود وقتی یکی از هندی ها از ایالت" گُجرات" و کشتار مسلمانان آن ایالت می گفت، وقتی اون آقای آذربایجانی(کشور) از مسلمان بودن %80 کشورش می گفت و اینکه حکومت لائیک حتی به قانون سکولار خودش وفا نمی کنه و باز هم مسلمانان رو مورد آزار قرار میدن، من هیچ حسی نداشتم جز جهالت و خواب!

من مسلمان نیستم! این همه مسلمان این همه درد و رنجی که می کشند و من هیچ نمیفهمم، شاید الان هم نفهمم چرا در کوچه بنی هاشم حضرت زهرا سیلی خورد؟ برای اینکه به مردم دنیا ظلم نشه؟ حکومت اسلامی بر پا شود؟؟!!

بعضی از افراد از اتحاد نداشتشون می گفتن، بعضی هم از غم نبود یک رهبر، اینجاست که باید از خودمون بپرسیم تا چه حد قدر ولایت فقیه و رهبری رو میدونیم؟

خلاصه جهل من از جهالت ابوجهل شاید ضربه زننده تر باشه؛ چرا؟ چون من دارم به آینده و اکنون خودم ظلم می کنم اطرافم رو نمیبینم، درک نمیکنم! وقتی می تونستیم با اعزام افراد(بعد از انقلاب اسلامی)به بعضی کشورهای به ظاهر مسلمان، جلوی خواب و اغماشون رو بگیریم، این کار رو نکردیم؛ راه و عرصه رو برای صهیون کثیف و خونخوار باز گذاشتیم تا با جنگ نرم و شستشوی مغزی مردم مسلمان آذری رو به لهو و لعب بکشاند، و به راحتی زمین هاشون رو تصرف کند!!!

با یک پست نمیشه گفت که مردم مسلمان چرا و چگونه نمی توانند از حقوق عادی برخوردار شوند؟ با صدتا هم نمیشه!

قصه من تموم شد برین به "بازی مزرعه رایگان من" ادامه بدین، همون روش و منش سخیف صهیون! پول بدین زمین مفتی در اختیار دنیا طلبان یهود قرار بدین، همتون هم میدونید مرز ایران و آذربایجان، "اسرائیل" در حال شهرک سازی هست! خب چه اشکالی داره بازی کنید؟ چه اشکالی داره از تمام نگینهای زرینی که در فلسطین اشغالی برش میخوره یکیش روی انگشترهامون باشه! ما که نمیدونیم با این پول خون مردم غزه رو توی شیشه میکنن!

من فقط به ظاهر مسلمانم!

هل من مغیث؟



..................................................................................................................

  • وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ
  • و ما بر آن هستیم که بر مستضعفان روی زمین نعمت دهیم و آنان را پیشوایان سازیم و وارثان گردانیم