۲۷ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۵
آیا اصلاح طلبان یک طرف بازی هستند؟

خاتمی و نوری ناجیان بازگشت اصلاحات

حضور نام هایی نظیر عبدالله نوری و سید محمد خاتمی در صدر لیست اصلاح طلبان برای انتخابات 92 منجر به پیگیری این تئوری از سوی برخی تحلیل گران شده که جبهه اصلاحات درصدد است اینبار خیلی سریعتر از . . .
کد خبر : ۷۱۵۳۰

صراط - آنچه از شواهد پیداست پازل انتخاباتی اصلاح طلبان بدون توجه به فضای موجود جامعه در حال تکمیل شدن است و از تحرکات چند ماهه اخیر آن ها می توان به این نتیجه پی برد که حامیان گفتمان مذکور، به جدیت مسئله حضور در ساختمان ریاست جمهوری را پیگیری می کنند .

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، جریان اصلاحات در حالی قبل از هر جریان سیاسی دیگری در کشور برای ورود به انتخابات دست به کار شده و تمام نیروهای خود را بر اساس تئوری حضور درحلقه مدیریتی کشور بسیج کرده است که ، بنا بر فرموده مقام معظم رهبری هنوز برای وارد شدن گروه های سیاسی به مسئله انتخابات بسیار زود است.اما به هر رو ، این جریان قصد دارد با ایجاد هماهنگی میان حلقه های خود و جریان کارگزاران سازندگی ، وارد عرصه رقابتی شود و در این مسیر تاکنون نام دو شخص رادیکال را هم برسر زبان ها انداخته است.

حضور نام هایی نظیر عبدالله نوری و سید محمد خاتمی در صدر لیست اصلاح طلبان برای انتخابات 92 منجر به پیگیری این تئوری از سوی برخی تحلیل گران شده که جبهه اصلاحات درصدد است این بار خیلی سریع تر از انتخابات 88 وارد عرصه شده و پروژه هایی نظیر پروژه سال 88 را پیگیری کند . جریان مذکور با استفاده از نام چهره های جنجالی خود برای جلب نظر قشر جوان جامعه وارد عمل شده است که با مروری بر تاریخچه شکل گیری و فعالیت های سیاسی این جریان متوجه خواهیم شد که پیگیری این استراتژی طرحی قدیمی است که اصلاح طلبان با تکیه بر آن همواره درصدد ورود به عرصه انتخابات هستند .


آنچه در این میان روشن است، بازگشت خاتمی و دیگر حلقه‌های جریان منزوی اصلاحات در شرایط کنونی نمی تواند به مصابه یک تهدید برای جریان‌های ارزشی نظام باشد اما نباید از یاد برد که تنها به این شرط اصلاح طلبان نمی توانند در انتخابات 92 حرفی برای گفتن داشته باشند که محافل سیاسی دلسوز انقلاب و نظام ، با هوشیاری و بینش عمیق تحرکات جریان اصلاحات را رصد کنند و به محض مشاهده اولین نشانه های انحراف که معمولا در اولین جلسات عمومی آنان برای انتخابات رخ می دهد ، آن را به جامعه اطلاع رسانی کنند .

از سویی ، در شرایطی که اختلافات درونی تمام هسته های جریان اصلاحات را دچار تشکیک و دو دستگی کرده است ، بهترین فرصت برای دیگر گروه های سیاسی نظام است تا با پرهیز از اختلاف درونی به مبانی ساختاری نظام توجه داشته باشند و همه تمرکز خود را روی بحث انتخابات 92 منعکس کنند ، تا جریان اصلاحات نتواند یک بار دیگر پا به عرصه بگذارد یا اگر هم بتواند به صحنه رقابت اصلی وارد شود آن قدر دچار چند دستگی باشد که حتی توانایی دست یابی به یک کاندیدای واحد را هم نداشته باشد .

این تشتت پس از اعلام مانیفست انتخاباتی خاتمی به روشنی خود را نشان داده است ، زمانی که برخی از چهره های این جریان مخالفت صریح خود را با حضور وی اعلام کردند و معتقد بودند دوران اشخاصی نظیر خاتمی به اتمام رسیده و باید روی یک گزینه سفید کار کرد . پس با وجود این شرایط می توان گفت علی رغم اینکه اصلاح طلبان تلاش می کنند خود را یک طرف پازل انتخابات نشان دهند ، هوشیاری دیگر گروه های سیاسی می تواند آنقدر آنان را در حاشیه های درونی براند که حتی به عنوان جزء کوچکی از پازل هم حرفی برای گفتن نداشته باشند .

نظرات بینندگان
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۴۲
۱۵
صراطی ها شاید براتون تلخ باشه اما مطمئنا انحرافی (همین گروهگ مدعی ارتباط با ظهور) که از داخل اصولگراها سر درآورد روی هر چی منحرف رو سفید کرده !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر خاتمی وطن فروش
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خطر اس.... صد برابر از خطر این کبریت های بی خطر بیشتره
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس محترم قطعا مرگ بر هم عاملین فتنه 88 و هم گروهک انحرافی فعلی که در واقع اجزاء یه پروژه هستن !
منتها نظر بنده که اون بالا دادم اینه که گروهک انحرافی که هم اینک در مدیریت اجرایی کشور نقش ایفا می کنه ، نسبت به تمام فتنه ها و همه انحرافات قبلی از زمان انقلاب تاکنون به مراتب پیچیده تر و خطرناکتر هست و متاسفانه این ..... از داخل طیفی که نام بردم سربرآورده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حضرت امام حسن عسکری(ع) کم آسایش ترین مردم ،انسان کینه توزاست -
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد م جان:
(مردم ، علم و دانش ، دین ، رهبری) رو بچسب که از قافله ی ارزشیه مردم ، علم و دانش ، دین و رهبری جا نمونی.
(صمد آقا با کلاس میشود)
مریم
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۲۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۵۶
۲۹
به سید محمد خاتمی اطمینان صد در صد داریم که دزد نیست دروغگو نیست بد دهن نیست بی ادب نیست ... سید بیا و صمیمانه تر و صادقانه تر از قبل ایران از دست رفته را به دوران عزت و شکوهش باز گردان.
یه نفر
|
UNITED KINGDOM
دیدن این پست کافیه .
http://www.seratnews.ir/fa/news/71337/عکس-بریدن-شاخ-گاو-با-اره-برقی
هموطن قریب ه
|
UNITED KINGDOM
زمان خاتمی فسادی اگر بود رو میشد در جامعه دید اما در این زمان فساد در خانه ها نفوز کرده و نمیشود آن را دید!!
یه نفر
|
UNITED KINGDOM
صراط کامنت منو بذار سرجاش !
دست نزن جیزه!
مجید
|
UNITED KINGDOM
مربم خانم
ببخشید شهرام جزایری زمان کدوم رئیس جمهور بوده؟
ما هم میگیم خاتمی دزد نیست ولی بین اطرافیانش کم دزد نیست
نمونه شهرام جزایری
کم یا زیادش مهم نیست مهم نفس دزدیه که این دولت داره جا پای دولت خاتمی میزاره
دروغ از این بزرگ تر که با شعار نفی دوره هاشمی اومد ولی تمام وزرای اقتصادی و فرهنگی دولتش به حزب هاشمی (کارگزاران)رسید؟
مطمئنا عزت این نیست که برای چند تا سانتریفیوژ به کشور های غربی التماس کنیم و بهمون اجازه ندن
خواهر
فرهاد
|
UNITED KINGDOM
اخه یه نفر جان بعضیها رو باید اون اره گذاشت رو گردنشون تا ملت از شر فتنه گریشون راحت بشه !!
امیر مشهدی
|
UNITED KINGDOM
آقا یا خانم یه نفر!!
واقعا از اینکه با آدمهایی امثال شما هموطن هستم، شرم دارم. قطعا تصورت بر آنست که در آن پستی که آمارش را دادی چنان سخنان گهرباری بر زبان آورده ای که حیف است دیگران نشنوند و نخوانند ولی در همان پست دوستی بخوبی جوابت را داده ..........؟؟ حیف آقای سید محمد خاتمی که بخواهد در این مملکت با وجود .........انی چون تو خدمت کند.. لیاقت امثال شما کسانی چون خودتان هستند.
رضا
|
UNITED KINGDOM
آقا مجید دزدی های شهرام جزایری در برابر سه هزار میلیارد دلار و فجایع کهریزک عددی زیر صفر است.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
اطمینان تو کافی نیست مگر تو کی هستی؟مهم این است اکثریت مردم رای میدهند وهمه دیدند
ice age
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۳۳
۱۷
درود بر خاتمی
ضد فتنه سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ و ننگ بر خاتمی
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر خاتمی مودب و با صداقت . کی خاتمی به رهبری جسارت کرد کی قانون را زیر پاگذاشت . کی توهین کرد کی تهمت زد کی دروغ گفت ؟ کی اختلاس کرد کی عوام فریبی نمود ؟ کی به مرجعیت و روحانیت بی حرمتی کرد؟ کی با تصمیمات غلطش دشمن تراشی کرد؟کی یاس و نا امیدی و بیماریهای روحی و روانی را بر جامعه تزریق کرد؟ و همه اینها در حالی بود که همه ائمه جمعه و جماعات ؛ نهادها و ارگانها با نفوذ و ... با وی مخالف بودند .کمی انصاف خوبه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آیت لله سید احمد امام جمعه موقت
طلبه رزمنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۳۰
۱۷
صراطی ها شما می گین با کسی عقد اخوت نبسته اید . من نه وابسته به بیگانگان هستم نه جزء فتنه گران نه حامیان منحرفین نه چپ نه راست . بلکه یک ایرانی مسلمان وطن پرست معتقد به مبانی انقلاب و اصول نظام هستم و صد البته با توده های مردم در ارتباطم. اگه انتخاباتی باشه بی طر فانه و بدون دخالت عمدی برخی ها شک نکنید هر کسی هم در مقابل آقای خاتمی کاندید بشه باخته . خاتمی هم مدیری توانمند هم فردی با صداقت و هم دارای محبوبیت ملی و بین المللی است. آرامش دهنده جامعه در اوج تلاطم و افسردگی است که هم اکنون مردم گرفتار آن هستند. در زمان ایشان تنها و تنها با اسرائیل مشکل داشتیم و الی یوم القیامه مشکل خواهیم داشت اما الان یک دوست در کل دنیا نداریم. هرگز اختلاس نکرد دروغ نگفت عوام فریبی نکرد به یاران امام تهمت نزد و همواره مودب و با شخصیت و رئیس جمهور برآزنده ملت بود. بیائید باور کنیم که عزت و ذلت دست خداست نه بنده گناهکار
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینکه مثل بنی صدر از مردم رای بگیریم مهم نیست مهم اینه که عملکرد یه مسوول جوری باشه که در درگاه باری تعالی و در محضر شهدا سربلند باشه !!!
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اداره محترم امور IP صراط ، جدیدا کامنتهایی با مشتقات اسامی طلبه شامل طلبه سبز،طلبه رزمنده ،طلبه جنگنده و ... پیدا شده انشاء الله که یکی نیستند ولی خوب در مورد نظرات مشعشع ایشان اینکه از جملات و انشای ایشان مشخص است که به بیگانگان وابسته هستند و هم جزو فتنه گران محترم می باشند، البته نه اهل چپ و نه اهل راست هستن بلکه کلا چپ کردن ،و صد البته با توده ایها هم در ارتباط هستند، ایشان مدعی هستند خاتمی مدیری توامند است ،8 سال ریاست جمهوری خاتمی برای اثبات بی عرضی گیشان کافی است ،ادعا کردند خاتمی آرامش دهنده قلبها در اوج تلاطم و افسردگی هستند !!!! نمی دونستم خاتمی مدرک روانپزشکی بالینی هم دارند ( البته امیدوارم مثل مدرک دکتراشون جعلی و افتخاری و ..شجریان ) نباشه، البته اگر دوران خاتمی ادامه پیدا می کرد مشکل اسراییل با ماهم حل می شد و دنیا بخوبی و خوشی می گذشت ، اما آقا گرگه ببخشید : آقای احمدی نژاد اومد و خاتمی رو خورد و کلی هم اختلاس کرد >> ببین طلبه جنگنده عزت و ذلت دست خداست از همین است که موسوی در حصر است و خاتمی پیش وهابیهاست .
جناب طلبه جنگنده بی طرفی و عدم وابستگی در فرمایشات شما موج می زند !!!!!!!!
کمی بیشتر تمرکز کنید تا داستان موش و گربه و داستانهای کودکانه تعریف نکنید این توهین به شعور مخاطب است .
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب "يه نفر" اين همه بد اخلاقي و دشنام سياسي براي چيست؟!

چرا به هر كسي كه ذره اي تفكرش با شما يكسان نيست هزار انگ و وصله ميچسبانيد؟!

آخر خدا را خوش مي آيد؟!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم با نظر طلبه رزمنده موافقم صداقت در حرفاش مشخصه و معلومه که واقع بین است چون به اصول و ارزشها هم احترام گذاشته و بسیار مودبانه حرفشو می زنه و افراطی .... ... .... , .... نیست
فقط ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طلبه جان، ذَهَبَ فعل ماضی است یا مضارع؟!!!!!!!!
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر جا نگاه میکنی نظرات مشعشع ! جنابعالی به چشم میخوره ، مظلوم نمایی به خاطر چیه !؟ این حرفای پرو پچی که راجع به خاتمی زدی اصلا ارزش منعکس شدن داره !!؟؟ در ضمن خیلی هم صراط داره بهت حال میده که چرندیات جنابعالی از جمله مقایسه یه مجرم منحرفو با حر رو منعکس میکنه !
طلبه جنبنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم موافقم
امیر حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انصاف داشته باشیم هم نظرات طلبه رزمنده رو با دقت بخونید هم جواب بی ادبانه و سرتاسر تند و توام با خشونت یه نفر را کدوم منطقی تر حرف می زنند. اولی فقط از محاسن خاتمی گفته و به هیچ کس توهین نکرده دومی انگار ارث پدرشو میخواد همش بد بیراه و توهین و تهمت و دروغ . آقای یه نفر مردم فهم شعور شان بیشتر از شماست . می تونید به رای مثبت و منفی یه نگاه بکنید
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر شما طلبه رزمنده
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پرستش مخصوص ذات مقدس خدامند است و کلمه وطن پرست در زمان طاغوت و اکنون بر زبان کسانی جاری است که ما از آنان بعنوان فتنه گران یاد می کنیم ، همین کلمه هویت طلبه رزمنده را فاش می کند که ایشان طلبه نیستند و ضمنا رزمنده هم نیستند چون اکثر رزمندگان الان سنی نزدیک به 50 سال دارند و توی نت پیدا نمی شن ( خیلی به ندرت ) اکثر کامنت گذاران از سن حدود 30 به پایین هستند ، جناب روح الطیبی عقاید کودتا گران مخملی یه ذره که چه عرض کنم خیلی با نظر ما فرق داره اما انگی هم من نزدم کمی اخبار رو جستجو کنید مطالب مهمی دستگیرتون میشه ، مثل اینکه دکتر خاتمی ! دکتر نیست ، آیا این تهمت است ، ناتوانی و ضعف مفرط دولت اصلاحات ( خصوصا ) در سالهای پایانی آیا امری غیر قابل رویت است که شما و امیرحسین آن را انکار می کنید ؟ مگر نه اینکه اطلاعات هسته ای ما توسط همکاران ( .... و طیف سازمان منحله و منحرف مجاهدین انقلاب ) خاتمی لو رفت که در پی آن شهدای هسته ای پرپر شدند و انبوهی از تحریم و تهدید و تحدید برای کشور بوجود آمد ، در مورد مثبت و منفی ها هم زیاد به خودتون فشار نیارید همون جور که نظرات شما کاملا بی طرفانه است ، این ها هم آنچنان اعتبار و ارزشی ندارد و به دلیل ناشناس بودن و عدم فراگیری در جامعه ارزش علمی ندارد ، درثانی مگه چه کسانی در سال 88 در کوچه و خیابان سطل آشغال آتش می زدند و ... همان ها امروز توی نت نشسته و کامنت می زنند ( نظرات سطل آشغالی ) البته با ارفاق 5 درصدش راسته بخصوص در مورد گرونی و جریان انحرافی ولی دفاع از خاتمی .... دوباره است ، یاد جمله گهر بار افتادم خاتمیت و ...یت
ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاتمی اگه رای می آورد سال ۸۸ کنار نمی کشید و دیگران رو جلو نمی انداخت!
در زمان خاتمی هم یادمونه که چقدر با ما دوست بودن! به خصوص وقتی محور شرارت شدیم!!
در ضمن، دوستان یادشون هست که وقتی سفرای کشورای اروپایی اومدن ایران واسه چی بود دیگه! واسه تهدید و تحقیر ملت!
حداقل الان جرات ندارن بیان تو خاک خودمون تهدیدمون کنن!
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
طلبه رزمنده ی عزیز:
از گنه کار بودن حضرتعالی شک ندارم.
اما اما اما
چقدر متظاهر و کوتاه فکری که حتی برای خودت هم ارزش قائل نیستی ، چه برسه به جناب خاتمی و بقیه.
البته مشکل امسال شماها هستید که اجازه دادید امسال آقای خاتمی و احمدی نژاد هر کار اشتباهی رو مرتکب بشن که تا سالهای سال مردم بیچاره تابانشو باید پس بدن.
(صمد آقا مردمی و ایرانی میشود)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱۴
۱۳
وقتی پیامبر قاتلان عمویش را به عنوان پرچمداران فتح مکه انتخاب کرد اگر این قوم لعین صراط الشیطان انجا بودند حتما پیامبر را میکشتند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱۰
۱۳
زمانی که پیامبر ولید را به عنوان پرچمدار سپاه فتح مکه انتخاب کرد اگر این قوم لعین صراط الشیطان انجا بودند حتما پیامبر را منحرف میخواندند و میکشتند
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱۴
۱۶
مريم خانم يواش برو پياده شو با هم بريم
كسي نگفت ايشان دزد و يا دروغگو است حرف اين است كه ايشان وابسته است نمونه افرادي كه به خارج رفتند و در خبر گزاريها و.... در حال فعاليت هستند از نمونه هاي تفكرات ايشان ميباشند.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۸
۱۴
مریم خانم خدا رو شکر مثل شمایی با اون پرچم بالا سرت بهش اطمینان 100 درصدی داره و تاییدش کرده . پس ما هم از این آدم وطن فروش دفاع می کنیم تا به امید خدا به درجه بالاتری از این جایگاهش برسه ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۲۲
۱۵
بازگشت سید و اصلاح طلبان یعنی بازگشت عقلانیت و صداقت و پاکی به دولت.
این دولت با انکار هلوکاست و گفتن اسرائیل باید محو شود باعث شد اسرائیل با مظلوم نمائی در صحنه جهانی به اهداف شومش برسد. ولی خاتمی با اندیشه و تدبیر حلقه محاصره اسرائیل را هر روز تنگتر میکرد.
این دولت با شعارهای توخالی از قبیل مدیریت جهان ( مدیریت قیمت مرغ در کشور ایران ) باعث خنده ی ملل مختلف به ما شد ولی خاتمی با گفتگوی تمدنها باعث احترام وتکریم سایر ملل شد.
این دولت با خودش اختلاس و دو روئی و ..... آورد ولی خاتمی صداقت ( کشف قتلهای زنجیری ) و پاکی را سر لوحه ی خود داشت.
خلاصه اینکه خاتمی و اصلاح طلبان= هر چه خوبی
احمدی نژاد و اصولگرایان= تمامی بدیهای روزگار
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاش هم اح ...... و هم خا ..... و هم ها ........ اینی بودن که هواداراشون میگن !!!
اگه بودن در حال حاضر اسرار هسته ای کشور لو نرفته بود ، 3000 تا سر جاش بود ، بی عفتی در جامعه وجود نداشت ، مرغ 8 تومن نبود و ......................
یه نفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب !!!
چقدر مطلب بی طرفانه و کارشناسی شده ای !!!!
اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود را امام خمینی گفت ، نه احمدی نژاد ، ایده گفتگوی تمدنها را هم روژه گارودی عنوان کرده بود و خاتمی ( این نشان صداقت و پاکی ) با سرقت ادبی به اسم خودش مطرح کرد که گارودی در واکنش به این اقدام از خاتمی شکایت کرد که با پادرمیانی سفارت ایران در فرانسه موضوع مرتفع شد ، قتلهای زنجیره ای بالاخره هم که معلوم شد بعد از 11 سال کار اصلاح طلبان تندرو بود .
فکر نکنم دیگه حرفی مونده باشه >
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای نا شناس جوک میگی !؟ راجع به چی صحبت میکنی ! خاتمی حلقه کجا رو تنگ تر میکرد !!؟ اون گفتگوی تمدنها که دیگه خود خاتمی هم روش نمیشه ازش حرف بزنه در واقع تمام خاصیت دولت خاتمی و طرح گفتگوی تمدنهاش همینه که یه عده مثه جنابعالی اسمشو به زیون بیارن و هر از گاهی به به و چه چه کنند ، طرحی که باعث مضحکه ما تو عالم شد هم نمایش مضحک خاتمی بود که هیچ کس هم تحویلش نگرفت ! اصلا مگه نظام استکباری حاکم بر جهان اجازه چنین بازیهایی رو میده !؟ اصلا دستاورد این آدم بعد از 8 سال با آنهمه امتیازاتی که داد و خیانتهایی که در بحث متوقف کردن فعالیت هسته ای و چیزهای دیگه انجام داد ، چی بود !!؟ تکریمی که گفتی کجا بود کف زدن تو سازمان ملل که برای همه کف میزنند برا جرج بوش و اباما و احمدی نژاد هم کف زدن اگه غیر این تکریم مد نظرت هست بگو تا ما هم بدونیم ، چی بد تر از این که تو یک دولت یه عده آدم سیاسی کار به فکر منافع خودشون و جناحشون دور هم جمع بشن و به جای کار کردن برای مملکت بیفتن دنبال کار سیاسی و هر روز یه فتنه ای درست کنند کشور رو بی ثبات کنند ! بله این هم از هنرهای خاتمی بود . با اون حساب کتابت هم معلومه چقدر حالیته !!
زرین فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب فرهاد سلام ، ............ مضحکه ست یا گفتگوی تمدن های به قول شما سرقتی آقای خاتمی؟ یکی از دستاورد های جناب خاتمی پارس جنوبی و داشتن قرارداد با بهترین شرکت های ایتالیایی ژاپنی آلمانی یا توتال فرانسه که اسامی دقیق یادم نیست بود که با بهره گیری از بهترین قطعات وتکنولوژی روز دنیا داشتیم پارس جنوبی رو رو به جلو می بردیم ،حال درباره ی مسائل هسته ای: در زمان جناب خاتمی عده ای از دانشمندان برجسته ی ما به شهادت رسیدند؟؟یا در زمان آقای دکتر احمدی نژاد.........؟ و یک سوال از جنابعالی دارم، آیا ایران هسته ای که می گویند ما چه استفاده ای تابحال از انرژی اتمی داشتیم؟ چند درصد گرانی های اخیر در زمان جناب خاتمی بود؟ با وجود این همه تخلفات سنگین اقتصادی ، دروغ ،...........یک سوال دیگر : جناب خاتمی هر روز چه فتنه ای را به راه می اندازند؟ چرا تابحال مراجع قضایی ایشان را دستگیر نکرده اند؟ مگر ایشان بقول امثال شما سردسته فتنه نیستند؟ میدانید امثال جنابعالی باید بخاطر تهمت ، دروغ ، بی احترامی ، و نفرین کردن های مکرر که به جناب خاتمی کردید باید از ایشان حلالیت بطلبید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۳۵
۱۷
ادب خاتمي مي ارزد به همه آنهايي كه هماكنون در راس اجرايي مملكت هستند . گروهي . . .
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مشکل اینه که برای مملکت داری ادب کفایت نمیکنه درایت و دین داری هم شرطه
و البته شجاعت
شجاعت احمدی تو قضیه هسته ای می ارزه به همه اون دولتمردهایی که برای 3 سانتریفیوژ به سه کشور اروپایی التماس میکردند
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا گیرم که حرف تو درست باشه خاتمی با ادب و به قول تو اینا بی ادب خوب که چی !!؟ یعنی مملکتو بدن دست یه ادم ...... اما با ادب همین کافیه ! ای کاش شما به اندازه ادب محبوبتون درک داشتید !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زرشک دوره قبلی
-محور شرارت
-قتلها دقیقا کار خاتمی به پیشنهاد آمریکا واز داخل حجاریان و....برای بد نام کردن ارگانها ومراکز امنیتی برای فشار به رهبر عزیزمان بود که الحمدلله خودشان رسوا شدند
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مشکله اصلی تر، اینه که دوران قلدر بازی که الان به اسم شجاعت تمام میشه به پایان ریسده، گرانی کمرشکن،تحریم پشت سر تحریم و انزوای بین المللی نتیجه همین شجاعت هاست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تاادب را چه معنی کنی ضمن انتقاد به احمدی نژاد اما یک انگشتش میارزد به همه اصلاح طلبای برانداز
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بله باید هم برای موضوعات با ارزش از خیلی چیز ها گذشت
اگه تحریم نکنند عجیبه
اهمیت انرژی هسته ای رو از اونجا بفهم که اروپا با این وضع اقتصاد خودش رو از نفت ایران محروم کرد برای این که ما همین چیز بی ارزش و قدیمی رو نداشته باشیم
این نشون از اهمیت موضوع هسته ای برای طرف مقابله و نشون از اهمیت واقعی موضوع هسته ای
و دقیقا این موضوع که الان اهمیتش معلوم میشه زمان دولت مرد های قبلی به راحتی داشت از دست میرفت چرا چون امریکا به ایران میگفت محور شرارت
چرا چون یه عده .... و ترسو در راس دولت بودند که فقط برای ما سیبیل ها شون رو تاب میدادند به خارجی که میرسیدند سرخاب سفید اب به خودشون میمالیدند چادر سر میکردند ترسوها
اون شرافت نبود عین ذلت بود
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا رضای تازه به دوران رسیده این مملکت سی سال به پشتوانه مردم جلوی زورگویی استکبار ایستاده و با تمام فشارهای دشمن ذره ای از حق خودش کوتاه نیامده ، طی همین مدت هم تعدادی مثل شما نق نقو هی وز وز میکنند که آقا نمیشه این دفعه دیگه چنین و چنان میشه ، اگه مملکت قرار بود به حرف شما بیش بره الان باید یه جیره خوری مثل شاه و یا مدل امروزیش ! مثل یکی از حکام سرسپرده عرب بر کشور حاکم بود و کشور عرصه تاخت و تاز امریکاییها بود ! آدمای بزدل تو دنیایی که قانون جنگل حاکمه جایی برای زندگی شرافتمندانه ندارند آقا رضا !!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انگلیسی ناشناس ! مثل خائنین 88 ، دیگه دست گروهک منحرف هم واسه ماها رو شده ، زحمت بکش دیگه بحثهای خنده دار دفاع از اینارو پیش نکش ، دیگه جایی مونده که این گروهک ..............؟
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا مجید عزیز:
انرژی هسته ای 200 تومن بسته ای.
ارزش انرژی هسته از حیات برای ما مهمتره.
اما اما اما
بشرطی که گول این روس های فرصت طلب رو نخوریم و با محافظت شدید از دانشمندان ایرانی دشمن شاد نکنیم خودمونو بعد غفلت خودمونو نندازیم گردن دیگران.
حالا ارزش دستگیری قاتلین دانشمندانمون چقدر می ارزه آقا مجید؟
(صمد آقا لات میشود)
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۵
۵
این دیدار چند سال پیش صورت گرفته است؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱۲
۱۶
برنامه اقتصادی و فرهنگی پیش کش . این جماعت همه چی قاطی T بالاخره توانستند تعریف جامع و مانعی از اصلاحات بدهند ؟ بعید می دانتم اربابشان چنین اجازه ای به آنها بدهد چون در این صورت باید دست رد به سینه منافقین و خیلی از بهائیان و فراری های برانداز بزنند .
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگر اصول گرايان تعريف جامع و مانعي از اصول گرايي داده اند؟!!!

اگر هم جريانات شما ارباب و رعيتي است لطفا آن را به جريان اصلاحات تعميم ندهيد. جريان اصلاحات بر پايه خرد جمعي و مشورت تصميمات در آن اتخاذ مي شود.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قرصاتو بخور!
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
معنی خرد جمعی رو هم فهمیدیم !! اینها اگه خرد داشتند که حمایت مردمی رو از دست نداده بودن و دربدر غربت و امریکا و انگلیس نمیشدن ، اگه خرد داشتن خودشونو با آشوب کشوندن مملکت مفتضح نمی کردن ، اگه خرد داشتن با ضد انقلاب فراری و منافق و بهایی و تروریستهای آدمکش همصدا نمیشدن ، اتفاقا حماقت و بلاهت سیاسی به اصطلاح اصلاح طلبان همین خطای فاحش اونها در همراهی با جریان برانداز بود که هیچ آبرو و اعتباری براشون نذاشته ! فقط یه سیاهی لشکر پادو که همه جا حمال الحطب این جریان هستن مثل جنابعالی ! حاضر هستن با آب و تاب از اصلاحات بگن در حالی که خود سران این جریان از بی اعتباری و بی آبرویی حتی حاضر نیستن تو انتخابات با نام اصلاح طلب یه میدان بیان !! آقای روح طبیب خوابی عزیز خواب !!!
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا مهدی جان سرکاری ها.....
حیفی ها ....
نذار اینقدر دکتر ببرنت و بعد بگن بخاطر شوکهای بعضی از آقایون نگهبان عصبی شدی.
(صمد آقا چشم شور و دکتر میشود)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۸
۱۰
قدرت بداست امابرای همسایه!!!
حبیب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۲۲
۱۴
خاتمی با وجودش آرامبخش روحی و روانی کشور و حتی درجهان است . چه میخواهید قبول کنید چه می خواهید قبول نکنید . فردی محبوب ؛ صادق ؛شیک و بسیار مودب است و هرگز اختلاس نکرد دروغ نگفت تهمت نزد عوام فریبی نکرد و دشمن نتراشید و همیشه از صلح و صفا و صمیمیت سخن گفت و می گوید
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این سید بزرگوار همواره همچون اجدادش منادی صلح و آرامش بوده و هست و هرگز بر طبل جنگ نمی کوبد
محمد تقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خودتون قضاوت کنید اینجا فضایی مجازی است که هر کس حداقل می تواند آزادانه رای دهد تعداد آرای منفی و مثبت را با هم مقایسه کنید تا از محبوبیت آقای خاتمی مطلع شودید. اینجا که اجباری برای رای دادن نیست هر کس آزادانه حرف می زند و رای می دهد . اندکی تامل لازم است همین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس اونایی که اطلاعات مهم کشورمانند برنامه هسته ای را لودادن ،برای خوش آمد غربی ها دست از همه ارزشهای خود کشیدند را چی میگید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ازخداوند میخواهم انشاالله همه دشمنان داخلی نظام راکه منافقانه نقش ستون پنجم دشمن رادارند اگر قابل هدایت نیستند رسوا وریشه کن ونابود شان بگرداند .آمین یارب العالمین
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱۱
۱۳
سايت محترم صراط:

اولا اصلاحات قبل از جريانات ديگر وارد عرصه نشده و پيش از اين چند تن ديگر نظير شهردار محترم تهران وارد كارزار شده اند.

ثانيا با توجه به شرايط شور اصلاحات از هر جرياني اكنون ارزشي تر است!

ثالثا كارگزاران سازندگي هنوز تصميمي براي ائتلاف با اصلاحات نگرفته اند.

رابعا اختلاف و چند دستگي در ميان اصول گرايان هم بيداد ميكند.

خامسا حتي به فرض شركت كردن دو كانديد اصلاحات و شكستن راي آنها در انتخابات با توجه به وضع كشور باز هم شانس زيادي خواهند داشت. در عين حال بعيد است كه اشتباه انتخابات 84 را تكرار كنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا جوش نزنید صلاحیت خاتمی تائید نمیشه که اگر میشد 3 سال قبل موسوی رو جلو نمینداخت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱۲
۱۲
زنده باد خاتمی
زنده باد احمدی نژاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پیوندشان مبارک!!! مرگ بر فتنه گر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاتمی هههههههههههه خاتمی اصلا کی هست؟
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جا:
هردوشونو میدم برات خودت اما قبلش خوبی های دوتاشون رو میگیرم برای خودم بعد خلع صلاح شدشونو میدم برای خودت.
(صمد آقا شورای نگهبان میشود)
امیر حامی دکتر جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۱
۱۴
۱۵
اصلاحات مرد کی میخواد زندش کنه اصلاحات مثل کمونیست مثل نازیسم مثل فاشیست و مثل نظام سر مایه داری رفت تو زباله دان تاریخ مرده که زنده نمیشه شما شنیدی مرده زنده بشه
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما كه از خدامونه ولي نظام سرمايه داري كي رفته توي زباله دان تاريخ كه م بي خبريم؟!!!
يك تبريزي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا چه ديدي شايد زنده شد ؛ هرچند شما به خدا اعتقاد نداريد !!!!!!!!
اصلاحات يعني از وضع موجود به وضع مطلوب رسيدن ؛ چرا برخي ها نمي فهمند كه فلسفه آفرينش؛ ظهور پيامبران؛ سكوت حضرت علي؛ صلح امام حسن ؛ قيام امام حسين ؛ غيبت امام مهدي همه و همه براي اصلاحات بوده ؛ وگرنه اصول گرايي خصيصه خيلي سطح پاينيي است ؛ چرا كه هر گروه و هر قوم و هر كشوري و حتي حيوانات هم براي خود اصولي دارند. پس براي رو سفيدي در دنيا و آخرت اصلاح طلب باشيد وگرنه شعار الكي و فحش و ناسزا و دورغ گويي بخاطر هي چي و پرخاشگري ؛ و تكرار بدون مطالعه كلمات برخي نان به روز خوران هيچ دردي از جامعه دوا نخواهد كرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلاحات که نمرده ولی صداقت ویکرنگی وعمل به وعده هاخیلی وقته که مرده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
..........
فلسفه آفرينش؛ ظهور پيامبران؛ سكوت حضرت علي؛ صلح امام حسن ؛ قيام امام حسين ؛ غيبت امام مهدي همه و همه برای حفظ اصول بوده و اصلاح امت جدشان .ضمنا ادب هم لازم است تابدانیم هموطنان تبریزیمان چقدر باادب هستند اگر چه این بی ادبی شم شامل همه نمیشود
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کمونیسم تو زباله دانه؟حیف که کره شمالیو کوبا نیستی وگرنه آدمت میکردن!
حسن
|
UNITED STATES
|
۰۲:۰۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۸
۹
در مورد خاتمی انصاف داشته باشید اولا فارغ از برخی انتقادها شخصیت و عملکرد قابل دفاعی داشت به خصوص در مقایسه با دولت اصول گرا دوم اینکه انصافا برای رهبری رییس جمهور بهتری بود تا احمدی نژاد. سوم اینکه ایران در شرایط بحرانی به امثال خاتمی نیاز دارد. اینها سرمایه های جمهوری اسلامی هستند. مگر اینکه برخی بخواهند از روی حسادت قضاوت کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۷
۱۱
آنچه از طرفداران اصولگرایی مشاهده می شود بی ادبی وبی نزاکتی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه بابا
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۸
۸
این دو نفر یا هر تعداد دیگه ای خودشونو ... بدن رئیس جمهور بعدی فیلسوف مهندس اسفندیار رحیم مشایی ناجی مردم از دست سرمایه داران زالو صفته. والسلام
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر صدایی در جواب این جمله در بیارم صراط سانسور میکنه بنا بر این خودتون یه صدای مناسب بعد از خوندن جمله بالا با صدای بلند جایگزین کنید
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صابر یه پس گردنی طلبت به خاطر این افاضات مضحک
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس ترکوندی !!!!!!!!!
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قادر خیلی بوقلمون صفتی!!!!!!!!!
صابر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جان تو هم خیلی مشکل داری ها هرکی طرفدارته نظرشو میزاری!!!!!!!!!
قادر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صابر ریز می بینمت سمبوسه
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا صابر عزیز لطفا ادب سیاسیتو رعایت کن تا بزرگ بشی.
(صمد آقا ناجی میشود)
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۹
۱۲
از شما صراطی های عزیز بخاطر فراهم کردن چنین شرایطی متشکرم که حداقل اجازه می دهید که مخاطبین حرفشون رو بزنند و اظهار نظر کرده و بعد هم آراء گویای تائید یا رد اظهار نظرهاست . این می شه یک نمونه ای از وضعیت موجود در جامعه.شخصا اعتقادم این است درود بر سه یاور حسینی / خمینیو دو سید حسینی ( خامنه ای و خاتمی )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تاریخ مصرف خاتمی تمام است امین جان
آرمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کجای کاری امین خان؟

خاتمی با اندیشه ها و آرای حضرت امام مخالف بود و هست.

مگه دوران ریاست جمهوری خاتمی یادت رفته؟
ادبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مردنی ها از این مردم چه میخوان خاتمی برو ........ .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاتمی مرده میفهمی مرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۵
۱۳
اصول گرایی یعنی تهمت به دیگران تخریب تزویر فریب
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۸
۱۴
از خداوند بزرگ می خواهم برای اقتدار و سربلندی ایران وایرانیان در جهان، دوباره خاتمی را به عنوان رئس جمهور به مردم ایران بازگرداند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا آن روز را نیاورد انشاالله
آرزو بر جوانان عیب نیست رضاجان
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آدمهای سیر هیچ گاه از گرسنه ها خبر ندارند،
اگر من هم مثل شما هر شب توی اینگلیس می رفتم پارتی،کاباره،دیسکو و کلی هم حال و خوشگذرانی می کردم صددرصد خوشی می زد زیر دلم و مثل شما می گفتم خدا اون روز را نیاره که آقای خاتمی دوباره رئس جمهور ایران بشه!بیچاره جوانهای ایران، چیزهایی را که شما هرشب توی اینگلیس راه می اندازی نمی خوان،فقط و فقط بازگشت اعتبار از دست رفته ایران در جهان و بهبود شرایط اقتصادی و کاری رو می خواهند!همین و بس
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۷
۱۰
سلام
امیدوارم همه کاندیدا با ازادی توی انتخابات شرکت کنن.
و کار اصلی رو مردم انجام بدن.....یعنی به هر کی رای بیشتر دادن اون رییس جمهور بشه.
زنده باد مردم ایران.
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نقل قول: "به هر کی رای بیشتر دادن اون رییس جمهور بشه."

احسنت
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۵:۰۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۱۲
۵
ازخداوند میخواهمانشاالله همه دشمنان داخلی نظام راکه منافقانه نقش ستون پنجم دشمن رادارند اگر قابل هدایت نیستند رسوا وریشه کن ونابود شان بگرداند .آمین یارب العالمین
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۱۳
۹
اگر بعض ها فکر مکنند که خاتمی صداقت دارد یکبار دیگر فتنه 88 را مرور کنند و باز هم انصاف داشته باشند قصاوت خواهن کرد که یک از سران فتنه همین محمد خاتمی است
روح الطبيبي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خير اينگونه نيست.

هيچ حركت راديكالي در آن زمان آقاي خاتمي نكرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرین رضا جان گل گفتی عزیز
ع ق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۱
۷
۷
نه قم میخواهیم نه کاشون نه اصول گرا نه اصلاح طلب
مرعشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ع ق

بنده حقیر هم ، همین اعتقاد را دارم.

نه اصولگرا و نه اصلاح طلب

تنها راه نجا،: فقط و فقط بازگشت مجدد "حضرت آیت الله هاشمی" به مسند قدرت

درود بر هاشمی همیشه قهرمان

نه قم خوبه ، نه کاشون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگر خدای نکرده مردم مرده باشند وبرخی هم در خواب ببینند مرعشی جان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۲۹ تير ۱۳۹۱
۱۱
۶
اصلاح طلبان بر خلاف راستی ها دارند با عقلانیت و مکر زیاد وارد انتخابات می شوند.در حال حاضر چند دستگی مرگ آوری در بین جناح راست موجود می باشد اصلاح طلبان با زیرکی می توانند عرصه را از راست گرفته.اینان با توجه به گرانی دوران هاشمی اوضاع 76 را به نفع خود تمام کردند الان نیز با توجه به موج شدید گرانی و تورم سرسام آور یک بار دیگر می توانند قدرت را در دست بگیرند.دلیل روی آوردن به شعار معیشت توده دال بر این مدعاست.یادمان نرود یک ریس جمهور اصواگرا بر سر کار هست و این به اصلاح طلبان کمک شایان می کند.ما با حمایت صرف در انتخابات 88 از احمدی نژاد این اجازه را به اصلاح طلبان دادیم که امروز بر ما با مکر فائق شوند.یادمان نرود با همین حمایت های بی دریغ احمدی نژاد را در جلوی خودمان علم کردیم.ما اشتباه کردیم اما هنوز دیر نشده است .به جای پرداختن به اصلاحات به دنبال راهکار باشیم وگرنه مردی از چپ بیرون آید و تکرار دیروز
مرعشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب محمد خان

بنده ، تورم 50 درصدی دوران آیت الله هاشمی را انکار نمی کنم.

ولی نباید این نکته را از ذهن دور داشت که آیت الله هاشمی در مقایسه با دیگر روسای قوه مجریه ( میر حسین موسوی ، خاتمی و احمدی نژاد) عملکرد بسیار درخشانی داشت و زیرساخت های مملکت را به بهترین شیوه تکمیل کرد.
غزل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۸ - ۳۰ تير ۱۳۹۱
۱
۰
خاتمی عزیزم ایران منتظر توست محبوب ترین مرد دوران به پا خیز
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۵ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۰
۵
درود بر خاتمی و نوری
اما اما اما
............... اگه این دوتارو تائید صلاحیت کنن.
البته فکر کنم این دفعه اگه .....................
(صمد آقا زندان بان میشود)
اصلاح طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۳
۶
پيروزي از ان ماست
چون ديگه اصولگرايان ديگر جايي بين مردم ندارند.
با اين همه خرابي اصولگرايان وضع ايران بهتر از اين نميشه.
من دانشجو ارشد كشاورزي هستم.من روي مزرعه كار ميكنم هر كيلو سيب زميني و از ما 80 تومن به زور ميخرن.
اما الان قيمتش تو بازار تهران 800تومنه.
دوره اقاي خاتمي هم همين پول و بهمون ميدادن . اما مردم خودتون قضاوت كنين.
ما كه توليد ملي داريم چرا بايد اون توليدو چند برابر قيمت هزينه كنيم.
به خدا تو همه كشورهاي اروپايي و امريكايي توليدات داخلي ارزون ترين قيمت و داره.
نه مثل ايران ....
زنده باد ايران


خواهشا نظر من رو هم تو صراط بگذاريد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۴
۱
در وسائل الشیعه برای اخلاق روزه‌دار در ضمن روایت مفصلی می‌خوانی: «روزه‌دار باید از دروغ، ‌گناه، مجادله، حسادت، غیبت، ‌مخالفت با حق، فحش و سرزنش و خشم، طعنه و ظلم و مردم‌آزاری، غفلت، معاشرت با فاسدان، سخن چینی و حرام خواری، دوری کند و نسبت به نماز، صبر و صداقت داشته و به یاد قیامت توجه خاص داشته باشد.
نظری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۵
۴
در تاریخ دروغگوئی بزرگتر از خاتمی وجود ندارد خاتمی با شعار اصلاحات امد ولی همه چیز را قابل اصلاحات کرد .
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۳۱ تير ۱۳۹۱
۰
۰
اگه این دفعه ........ اشتباه کنه با ........... صمد آقا با انگشتش چشم در میاره.
کوچیک و بزرگ هم نمیشناسه.
(صمد آقا تند تند متولد میشه)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
عبدالله نوری کاندیدای ما اصلاح طلبان است
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
مرعشی جان راست میگی.ما تو استراتژی هامون شکست خوردیم.اولین اشتباه چون منی روی برگرداندن از آیت الله هاشمی بودش تو سال 84،دومین اشتباه جناح راست حمایت صرف (حتی خودم)از کسی بودش که از حالت روحی خوب برخوردار نبود.مگه ماها امثال مشایی رو ندیدیم.لله که دیدم و به خاطر منافع سکوت و یا سیلی زدیم.
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد آقا جان:
نقش آدم خوبارو بازی نکن که بهت نمیاد.
(صمد آقا گوگولی مگولی میشود)
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
امیدوار خاتمی نامزد بشه بعد رای بیاره شاید اون بتونه مملکتو از این جهنمی که توش گیر کردیم نجات بده
ایرانی
|
IRAQ
|
۰۶:۲۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
تا به ایران بود ملا و مفتی به روز بدتر از این هم بیفتی(فکر کنم همین کافی باشه ساندیس خورای با وجدان !!!!!!!)