۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
همراه با صراط در المپیک 2012 لندن - 6

خداحافظی ندا شهسواری با المپیک لندن

شهسواری در حالی بازنده این دیدار شد که حریف آفریقایی او سال 1996 و همزمان با المپیک آتلانتا تا کنون حضور مستمر در بازی‌های المپیک داشته است . . .
کد خبر : ۷۳۰۵۰

تنها پینگپنگباز زن ایران در بازیهای المپیک لندن نتیجه نخستین دیدار خود را به حریفی از نیجریه واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

به گزارش سرویس ورزشی صراط ، ندا شهسواری نخستین پینگپنگ‏ باز ایران بود که رقابتهای خود در بازیهای المپیک لندن را از امروز شنبه آغاز کرد. این بازیکن در نخستین دیدارش که در ورزشگاه Excel برگزار شد به مصاف "اوشانایکه" از نیجریه رفت و با نتیجه 4 بر 3 متحمل شکست شد.

ندا شسواری گیم نخست دیدار برابر "اوشانایکه" را با برتری 13 بر 11 خود تمام کرد اما در گیم دوم با نتیجه 11 بر 8 شکست خورد. نماینده تنیس روی میز زنان ایران گیم سوم را هم با همین نتیجه واگذار کرد اما رقابت پایاپای او با حریف آفریقایی‌اش باعث شد برنده 11 بر 9 گیم چهارم شود.

شهسواری در حالیکه در مجموع چهار گیم 2 بر 2 با حریف خود مساوی بود، گیم پنجم را با اختلاف امتیاز بالا و با نتیجه 11 بر 4 واگذار کرد. البته این بازیکن با برتری مطلق و پیروزی 11 بر 5 در گیم ششم کار را به گیم هفتم و پایانی کشاند اما در این گیم با نتیجه 11 بر 3 شکست خورد و بازنده نهایی بازی شد.

شهسواری مغلوب بازیکنی شد که پنجمین حضور متوالی در المپیک را تجربه میکند

شهسواری در حالی بازنده این دیدار شد که حریف آفریقایی او سال 1996 و همزمان با المپیک آتلانتا تا کنون حضور مستمر در بازی‌های المپیک داشته است و امسال با رده جهانی 292 پنجمین حضور المپیکی خود را تجربه میکند. این در حالی است که تنیس روی میز ایران تاکنون هیچ نماینده زنی در المپیک نداشته است و ندا شهسواری برای نخستین بار موفق به کسب سهمیه این بازیها شد.

در هر صورت ندا شهسواری که با رنکینگ 491 در المپیک لندن شرکت کرد با پذیرفتن باخت 4 بر 3 مقابل "اوشانایکه" از دور مسابقات کنار رفت.

نوشاد عالمیان دیگر نماینده تنیس روی میز ایران در بازیهای المپیک لندن است. نخستین دیدار این پینگپنگباز کشورمان ساعت 22:30 امشب مقابل برنده دیدار "مایوسی آگبتولگو" از توگو  و"جوستین‌هان" بازیکن چینی الاصل استرالیا برگزار می‌شود. این دیدار نیز در ورزشگاه Excel برگزار میشود.

عالمیان در صورت پیروزی در دیدار امشب حریف "تانگ پنگ" بازیکن هنگ کنگی میشود که رنکینگ 31 جهان را در اختیار دارد.

نظرات بینندگان
sss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۱
۵
۱۰
زحمت کشیده، هنوز المپیک شروع نشده خانم حذف شدند، تبریک و صد البته تبریک،
پس پس پس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قهرمان شما نشستی کنار گود میگی لنگش کن .بفرما وسط اس اس اس
میلاد
|
UNITED STATES
|
۱۲:۲۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
بازم دمش گرم. ندا شهسواری رو عشــــــــــــــــــق است