۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
دور تازه سوء استفاده از نام بازیگر ها کلید خورد

هندوانه کشاورز زیر بغل مشایی

دوست دارم اولین کسی باشم که از مهندس مشایی دعوت کنم که برای کاندیداتوری ثبت نام کنند. نمی دانم آیا من تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی زنده خواهم ماند یا نه. اما مطمئنم که اگر مشایی در انتخابات شرکت کند . . .
کد خبر : ۷۳۹۴۳

"صراط" - آنطور که از تحرکات اخیر جریان انحرافی برخواسته است ، به نظر می رسد این جریان سعی دارد با بهره گیری از نام هنرمندان ، مرحله دوم پروژه ورود به انتخابات 92 را کلید بزند .

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، رسانه های وابسته به دولت در اقدامی جدید ، فضا سازی دعوت از لیدر این جریان را برای حضور در انتخابات آتی ریاست جمهوری با بهره گیری از نام برخی هنرمندان کلید زدند .محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در مصاحبه ای با ارگان روزنامه ایران اولین کسی است که از جامعه هنرمندان به طور رسمی از مشائی برای ورود به انتخابات آتی دعوت کرده است . وی در این مصاحبه عنوان می کند : " مهندس مشایی از دوستان خوب من است و از آدمهای فرهیخته این مملکت هستند .من آدمی هستم که به هیچ فرقه و گروهی متکی نیستم اما این مرد مردی است که واقعا فرهیخته است مردمش را دوست دارد، مملکتش را دوست دارد، مذهبش را دوست دارد، پاک بی آلایش و کوچکترین نقطه ضعفی در زندگی اش نیست، اینجاست که آدمهای دیگر نمی توانند این را ببینند شروع می کنند به زدن و اینجا و آنجا پشت سر حرف می زنند اما عامه مردم می دانند و می فهمند که مهندس پاک است! مسئله این است اینها حسادت است و این حسادت ها در درجه اول باعث زحمت خودشان می شود و گرنه برای این آدم هیچ خطری ایجاد نمی شود این آدم پاک، بی آلایش و به معنای واقعی یک مسلمان ایرانی است."

بنا بر این گزارش پروژه فضا سازی برای دعوت از "اسفندیار رحیم مشایی" از مدتی قبل با انتشار خبری در رابطه با نظر سنجی یکی از سایت های خبری در رابطه با وی شروع شد و در سایت روزنامه ایران اعلام شد که بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته "مشایی محبوب ترین چهره سیاسی در ایران است" و به نظر می رسد امروز با کشیده شدن این بحث به جامعه هنرمندان ، مرحله بعدی این فضا سازی هم در حال شکل گیری است .

سایت مذکور که با زیرکی خاصی به دنبال مطرح سازی چهره لیدر جریان خاص برای انتخابات 92 است و سعی دارد سرمایه انسانی پشت سر وی را زیاد جلوه دهد ، در ادامه مصاحبه با محمد علی کشاورز، توصیه ای را از وی درخصوص توصیه ای به مشایی سوال کرده است که با پاسخ جالب توجهی هم روبه رو شده : " من از همین تریبون به مهندس می گویم آقا به کسانی که اطرافت هستند و بدگویی می کنند اعتنا نکن راه درستی که می روی برو و به تهمت های دیگران گوش نکن چون ما عادت داریم که تهمت بزنیم !"

بازیگر سریال پدر سالار حتی پا را فراتر از این مسائل گذاشته است و عنوان کرده : " دوست دارم اولین کسی باشم که از مهندس مشایی دعوت کنم که برای کاندیداتوری ثبت نام کنند. نمی دانم آیا من تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی زنده خواهم ماند یا نه. اما مطمئنم که اگر مشایی در انتخابات شرکت کند، پیروز خواهد شد. یعنی واقعا باید مردم مهندس را ببینند و بشناسند و این میسر نمی شود مگر با گفت و گو مردم باید تفکر ناب مهندس را بشناسند مهندس خیلی کارها می خواست انجام دهد که جلویش را گرفتند ولی اگر بخواهیم این مملکت یک مملکت اسلامی و پیشرو باشیم می بایست فرهنگ را قوی کنیم"

گرایش رسانه های منسوب به دولت به مصاحبه با هنرمندان برای آماده سازی ذهنی ورود لیدر جریان خاص به انتخابات در حالی صورت می پذیرد که از ابتدای شروع به کار دولت دهم ، بارها و بارها شاهد بوده ایم که لیدر جریان انحرافی، دست به حمایت های بی دریغ مالی و غیر مالی از چهره های محبوب و مشهور سینما و موسیقی کرده و از اموال بیت المال، مبالغ هنگفتی را در اختیار آن ها قرار داده است ، این اقدامات، به همراه موضع گیری هایی که درخصوص نقد حجاب اسلامی، حمایت از فیلم های بدون ضابطه و تشویق هنرمندان ساختارشکن توسط لیدر این جریان و عواملش به روشنی این پیام را می رساند که این جریان، حساب ویژه ای بر روی اینگونه از هنرمندان و قشر وسیع طرفداران آنها بازکرده بود و به آنان برای یاری در چنین روزی امید داشت .

به نظر می رسد لیدر جریان خاص دولت حساب ویژه ای را برای بهره گیری از نام کسانی که محبوب هستند آغاز کرده است اما امثال محمد علی کشاورز ها باید بدانند محبوبیتی که در بین مردم به وسیله بهره مندی از امکانات بیت المال نظیر رسانه ملی به دست آورده اند بازیچه دست گروه ها و جریان های مسئله داری نیست که برای رسیدن به قدرت از هیچ راهی فروگذار نمی کنند و این دست بازیگر ها که به راحتی قربانی امیال برخی سیاسیون در راه اهداف شان می شوند به راحتی جایگاه خود را در بین مردم از دست می دهند .

نظرات بینندگان
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۹۲
۷۶
واسه ی خودش گفته ، نظر شخصی شه ،مگه کشاورز معیار و الگوی ما هست !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
پ ن پ:

ممل ولایتمدار، الگوی ماست!!
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای امین زنده !! الگوی شما یا اح ...... هست یا م .......

ضمن اینکه :
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد، ... و تحيت -انتصاب جناب آقاي اسفنديار رحيم مشايي به معاونت رئيس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالي و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگي ميان علاقمندان به شما است

سیدعلی خامنه ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این جالبه که هر مطلبی که آدم توی صراط میخونه سرو کله " نا بسیجی بی بصیرت اصلاح طلب"و "ممل آمریکایی"و "شمسی کوره" و "کوکب جووووووووووووون"و غلام پاشنه طلا فوراً پیدا میشه و ۲۴ ساعتم دارن برای هم لاو میترکونن. جالبیش اینجاست که تا به حال " نا بسیجی بی بصیرت اصلاح طلب" و "ممل آمریکایی" نگفتن که خودشون طرفدار کی هستن؟ دکتر احمدی نژاد ، مهندس مشائی، بقایی، رحیمی، ثمره همشون بدند؟ خوب شماها ۵ نفر رو اسم ببرین که برای ریاست جمهوری خوبن و دلایلتون هم عنوان کنید. مسئله اینجاست که حتی وجودشون ندارین که اسم بیارید، خجالت میکشید که حتی عنوان کنید که از کدوم کاندید حمایت میکنید. برای همین دورو بودن و مکّار بودنتونه که مردم مثل اینکه چند تا سوسک باشید از روتون ردّ میشن وبهتون اعتنا نمیکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من اشتباه منفی زدم
as
|
Iran (Islamic Republic of)
منم اشتباه مثبت رو زدم.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
اینکه جناب ........ به اینگونه درخواست ها پاسخ مثبت بده رو نمیدونم ، هر چند امیدوارم که این اتفاق بیفته ! اما دست جناب ناشناس رو که ماهیت امثال این جوجممغلام رو ، رو کرده از راه دور می بوسم !!!!
حقیر هم معتقدم این طیف اقتدارگرا به جای مخالفت با حامیان دولت و حامیان عدالت ، کاندیدای خودشون رو معرفی کنند تا بهشون نشون بدیم که یک من ماست چقدر کره میده ؟؟؟!!!! البته ............. همه حرف هامون با سند و مدرک خواهد بود و بهتره این متحجرین خشک مغز یادشون نره که 146000 سند بر علیه شون وجود داره و صد البته آسیاب به نوبت !
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس کانادایی تو چرا داری می سوزی از شمسی کوره و آمریکاییی و اینایی که گفتی ؟ دوس دارن ! تو اگه فکر میکنی داری میسوزی آب رو بریز اونجایی که آتیش گرفته
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
گروهک منحرف از اموال عمومی و بیت‌المال خرج کردن بی ضابطه و قانون رو بدون اشکال می‌دونه
خرج کردن از اموال عمومی برای توسعه دادن فرهنگ و هنر مبتذال رو بدون اشکال می‌دونن

حذف کردن رقیب و منتقدا و مخالفا با پرونده سازی و تهمت و.....

ارتباط گیری با آمریکائیا و جاسوسان و دلالا (هوشنگ امیراحمدی) رو برای پیشبرد اهدافشون دنبال میکنن

استفاده از امکانات و اموال عمومی رو برای محکم کردن خود در قدرت مشکل نمی‌دونن

تصرف پستها و مراکز اقتصادی که گردش مالی زیادی دارن یکی از استراتژی های ایناس و افرادی رو در اونجاها می‌گمارن که یا با فاسدان یا کاملاً مطیع اونان

قدرت طلب افراطی هستن و برای رسیدن به قدرت از بکارگیری هر عنصری که مطیع باشه بهره می‌برن

قدرت طلب افراطی هستن چون هر انتقاد و اعتراض بر حقی را تحمل نمی کنن و بلافاصله طرف رو حذف می‌کنن و اینو در عملکرد چن سال شون در دولت به عینه دیدین

قدرت طلب افراطی هستن چون از تمام ظرفیت و توان داخل حکومت بدون ‌ضابطه برای اینکه توی انتخابات مجلس پیروز بشن بهره گرفتن

اصلی ترین هدفشون برای گرفتن اکثریت مجلس یعنی حداقل دو سوم و 200 نفر این بوده که افراد نفوذ داده شده کاملاً هماهنگ و مطیع باشن تا در صورتی که لازم دیدن بتونن رفراندوم برگزار کنن
میانه رو
|
Iran (Islamic Republic of)
منم اشتباهی زدم
ضد نورا(فیلسوف)
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس کانادایی: فقط قالیباف
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ناشناس کانادائی یاانگلیسی یا هرچی!!!
ما مردم ایران صبرمیکنیم تا زمان موعودخودش واز بین هرچندنفری که صلاحیتشون برای شرکت درانتخابات ریاست جمهوری تائیدشد یکی راانتخاب میکنیم وبهش رای میدیم.فقط همین.
محمد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهدی جواب عاقلانه ای به ناشناس کانادایی دادی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به مهدی یا "شمسی کوره" یا "کوکب جووووووووووووون" یا "ممل آمریکایی" یا " نا بسیجی بی بصیرت اصلاح طلب" یا "فتنه گر" یا "برانداز" یا هرچی!!!

اولاً شما نماینده مردم ایران نیستی که بخوای براشون تصمیم بگیری. بعدشم اگر اینقدر خانم و نجیبی که تا به قول خودت تا زمان موعودخودش صبر کنی واز بین هرچندنفری که صلاحیتشون برای شرکت درانتخابات ریاست جمهوری تائیدشد یکی راانتخاب بکنی وبهش رای بدی.

پس خانمی کن، تا زمان موعودش برسه و طرف در انتخابات شرکت کنه و تاُیید صلاحیت بشه بعد شروع کن بهش دروغ و تهمت بستن.
فداییان اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
کانادایی بی وجود دم از وجود نزن که بی وجوداش رفتن از مملکت
بعدشم هنوز امدن کسی قطعی نشده که اسم ببریم
وقتی هم که قطعی شد ولایت ولایت ولایت مداری!!!
هر کی ولایی بود بهش رای میدیم
همین یه دلیل بسه
ولی یو اگه دلیل میخوای در حمایت از کاندیدام مورد نظر موقش طومار واست میپیچم
بسییجیم با بصیرت ساندیس خور نه راستم نه چپم فقط بالایی نه احمدی نه مشایی فقط ولایی هر کی تو این خط بود بسیجی نوکرشه نبود شرمندشه
اوکی شد واست
فداییان اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
میگن موضوع جدی شد
جناب مهران خان
درست منظورتو نگرفتم طیف اقتدار گرا رو؟
میشه مختصر توضیحی بدی
ببینم اصلا کدوم وری ای
اخه من کم میام تو بحث نظرات معمولا زیاد اشنایی ندارم با همه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به ناشناس کانادائی.
نه پس !! تو نماینده مردم ایرانی که داری اونجا...........!!!!
ضمنا
زنده باد فدائیان اسلام.
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۳۱
۶۶
من مرده و شما زنده .... ببینین همینا دنبال تبدیل ایران به سوریه دوم هستن یا نه
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بسیجی بی بصیرت

دقیقا برعکس

بی بصیرتی رو به بالاترین سطح رسوندی.
غلام
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا درست گفتی. انشالله با کنترلی که نظام روی تحرکات این گروهک داره دست و پاشونو جمع می کنیم قبل از اینکه کارو به اونجاها برسونن
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
روند ایجاد درگیری با قوای دیگر نظام - بی قانونی و شکستن قبح مبارزه علنی با قانون در نظام و شکستن ابهت مجلس - ایستادگی در برابر احکام حکومتی - استفاده از عناصر مساله دار و ایستادگی در برابر احکام ........... در عزل این افراد - نظرسنجی های ساختگی با هدف محبوب نشان دادن یکی از سران این گروهک که یکی از احکام حکومتی ولایی به نام وی صادر شد و .... در زمره ی اون زنجیره فتنه عمیقی هست که هر چه به زمان انتخابات ریاست جمهوری نزدیک میشیم ابعاد بیشتری از اون آشکار میشه و نگاه همه این اقدامات به نحوه برخورد شورای نگهبان با عضو این گروهک و رد صلاحیت احتمالی اون هست که مثل بحث تقلب که کلید واژه ی فتنه 88 بود ، کلید احتمالی فتنه عمیق جدید رو بسازن و شاید این رد صلاحیت یکی از اجزاء اون کلید باشه که با اون بخوان جلوی انقلاب وایسن .... یعنی سوریه
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان ببخشید بسیجی جان اخ ببخشید حسین جان ای بابا منظورم همون صراطه که یه نفر با این نام ها رو به جون ملت انداخته برای چندمین بار میگم مهندس مشایی به لطف احمق هایی مثل شما بین همه طیف های مردم محبوبه و در صورتی که در انتخابات شرکت کنه حتی بیشتر از دکتر رای میاره اونوقت غفاری ها و شریعتمداری ها و قالیباف ها و ... باید برن ... (بگذریم یک سال دیگه مشخص میشه جای خائنین به این ملت کجاست).
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت حق !! یک سال دیگه ؟؟ !!!!
در فتنه های آخر زمان خیلی از آدمای خوب هم دچار ریزش و سقوط میشن همینه که شما معتقد میشی رای مهندس !! خیلی زیاده چون برخی از منتظران ظهور به علت بی بصیرتی و گرفتار شدن در دام مهندس ها و دکترها !!! ، تیغ به صورت آقا خواهند کشید خیلی از شیعیان در این فتنه های امثال مهندس ها و دکترهای آخر زمان گرفتار میشن و از دینشون بر میگردن و حتی از دجال هم بدتر عمل می کنن
فدایی
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت حق ادب هم خوب چیزیه
البته کسی که اربابش اح...... باشه دیگه انتظاری ازش نیست
با همین شیوه جلو برین کلی رای جذب میکنید آفرین
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
ببینم جوجه تو پیشگو هستی یا نعوذبالله از عالم غیب و بالا با خبری؟تو چیکاره ای که برای بنده های خدا تصمیم می گیری و بد تر از دجال و منحرف و ... معرفیشون می کنی؟ تو چیکاره ای که از جانب خدا و امام زمان خوب و بد بودن مردم رو تعیین می کنی؟ اخه مردک تو و باقی عوامل صراط که تکلیفتون مشخصه اما می دونی تو فکر این طوازعطم!!!
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
فدایی جان شما نگران ادب و تربیت ما نباشید به حمد الله شما که ندیده و نشناخته من رو نوکر و مزدور اح..... می دونید و همچنین به راحتی به رییس جمهور منتخب و 25 میلیونی ملت توهین می کنید از ادب بسیار بالایی برخوردارید و دیگه نیازی نیست ما در مقابل عده ای خائن ادب! رو رعایت کنیم!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت حق دوستان ما پیشگو نیستن منتها چیزایی که باعث میشه چنین آینده ای در انتظار این گروهک باشه اینه :
ضعف در جهان بینی و همچنین در اعتقادات و مبانی فکری ، در تفکر جدا شدن از روحانیت و حرکت برای تضعیف روحانیت اصیل ، غرق شدن در هواهای نفس و غرور و تکبر و مسائل نفسانی ، خود خواهی ، خود محوری ، خود بزرگی بینی ضمن اینکه در خودبزرگ بینی و غرور تحلیلها و رفتاهای نادرست ، با ظاهر و آرایش خوشگل ارائه میشه که امثال تو مثل چی ! کیف کنین ، ایجاد نفاق (همون اختلاقهای و هواهای نفسانی نفاق رو میسازن ، قدرت طلبی افراطی ، ضعف و یا فقدان بصیرت و معرفت و داشتن بینش التقاطی و دنیازدگی و دنیاخواهی و ...

اینجورم نیست که بگین انحراف ساخته ی دست این و اونه و مقام عظمای ولایت چیزی از انحراف نفرمودن اتفاقا بحث انحراف موضوعی هست که حضرت امام خمینی و هم حضرت آقا بطور مرتب در موردش هشدار دادن بطور مثال حضرت آقا در سالگرد رحلت حضرت امام ، درباره مکتب امام و انحراف از مکتب امام صحبتایی داشتن فرمودن:
14/3/1390 «اگر کسی یا جریانی بخواهد به نام عقل گرایی، از ارزش های اسلامی و انقلابی عدول کند، این انحراف است»

و یکی از مصادیق این فرمایش حضرت آقا اینه :

«ما با مردم آمریکا و اسرائیل دوست هستیم... بنده به حرف هایم افتخار می کنم و آن ها را اصلاح نمی کنم، بلکه هزار مرتبه دیگر نیز تکرار می کنم که ما آحاد مردم دنیا را دوست داریم و این افتخار ماست که چون اعتقاد و آرمان هایمان انسانی است، در میان توده های مردم در دنیا دشمنی نداریم... ایران امروز با مردم آمریکا و اسرائیل دوست است ما مردم آمریکا را از برترین ملتها می دانیم.»

یکی از مصادیقش اینه :
طرح مکتب ایرانی در برابر مکتب اسلام است. «من بر مکتب ایرانی اصرار دارم، زیرا آن مکتب دریافت ناب از حقیقت، توحید و اسلام است. باید مکتب ایرانی را به دنیا معرفی کنیم. در واقع من باور دارم که واژه ایرانی ذکر است زیرا که ذکر واژه ای مرتبط با روح مؤمن است، مؤمنی که به جهان باور کرده و به دنبال ارزشهای متعالی است... برخی ها از من خرده می گیرند که چرا نمیگویی مکتب اسلام و می گویی مکتب ایران؟ از مکتب اسلام دریافت¬های متنوعی وجود دارد اما دریافت ما از حقیقت ایران و حقیقت اسلام، مکتب ایران است و ما باید از این به بعد مکتب ایران را به دنیا معرفی کنیم.» (سایت شورای عالی ایرانیان،14/5/89)

یکی از مصادیقش اینه :

طرح بیداری انسانی در برابر بیداری اسلامی است. فردی در این مورد در 24 اسفند 1389 در جلسه خادمان ایثارگران و خانواده شهدا از "بیداری انسانی" به عنوان عامل اصلی ایجاد حرکت های انقلابی در کشورهای منطقه یاد شده و بیان می شود:« قدرت های مستکبر جهان و دنباله های آنها در حال سقوط هستند و موجی از اعماق توده های ملت ها که موجی انسانی و بیدار کننده انسان هاست، برخاسته است و به اروپا و آمریکا خواهد رسید»

یکی از مصادیقش اینه :

تکیه بر باستان گرایی بجای اسلام گرایی است. یک عنصر انحرافی در کنفرانس انجمن سالیانه دانشگاههای باز می گوید: «کاوش های باستان شناسی نشان می دهد که انسان به خدا اعتماد داشته است اما چرا خدا محور وحدت نشده است؟ من می گویم مشکل این است که به تعداد انسان ها خدا هست و خدای هر انسانی با توجه به شناخت آن فرد از خدا با خدای فرد دیگر متفاوت است. ملت ها در طول تاریخ همواره یک خدا را نپرستیده اند چون انسان ها خداهای متفاوت دارند.»
«بودن کوروش در ایران اتفاقی نبوده است. کوروش سرمایه گذاری خداوند در ایران بوده است و خداوند ملت ایران را برگزیده است».

یکی از مصادیقش دفاع از اسلام حداقلی بجای قرائت اسلام حداکثری است. این فرد در جایی می گوید: «این انحراف است که کسی زیبایی را در فرار از انسان ها جستجو کند؛ چرا که نباید ورود یک گردشگر خارجی به کشور، ما را به هراس بیندازد. هنوز فکر می کنند روسری یک ذره تکان بخورد، همه عالم به هم می ریزد، در حالی که این توهمه، دروغه» و «زیبایی وسیله شیطان نمی شود، این منطق خیلی وارونه است منجلاب وسیله شیطان است، سیاهی، فقر، زشتی، پلشتی، و پلیدی وسیله شیطان است... ؛ در زیبایی و علم باید خدا را جستجو کرد، در قدرت باید خدا را جستجو کرد، عرفان این است»

حضرت آقا می فرماین «اگر کسی بخواهد به وسیله ی عقل گرائی، در مقابل دشمن بی تقوایی به خرج بدهد، وابستگی به وجود بیاورد، این انحراف است، این خیانت است.» (بیست و دومین سالگرد رحلت امام (ره)- 14/3/1390)

یکی از مصادیق حضرت آقا در تبیین شاخصهای شناخت انحراف از مکتب امام، موضوع زیر پا گذاشتن اخلاق به نام عدالت خواهی است. ایشون هشدار می دهن که: «اگر به نام عدالت خواهی و به نام انقلابیگری، اخلاق را زیر پا بگذاریم، ضرر کرده ایم؛ از خط امام (ره) منحرف شده ایم.»

و خیلی موارد دیگه لذا پیش بینی آخر و عاقبت چنین گروهکی سخت نیست
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام
دوستان
.دولت.حق...ابن.خبراهم.نيست...جو.الكي.نده.

بعدشم....استاد.ممل.مثل.هميشه.تند
اولا.اينكه.مجلسي.كه.دانشگاه.آزاد.رو.ميخواست.بندازه.تو.دامن................ابهتي.نداشت.كه
كسي.بخواد.بشكندش....
بعدش.ايستادگي.در.برابر.احكام.رو.دوبار.گفتي...و.اگرم.شده.باشه.اين.يه.اشتباه.از.طرف
احمدي.دلاور.بوده....كه.قابل.اقماضه....(دربرابر.كارايي.كه.كسي.جرات.مايه.گذاشتن.از.آبروش.رو.نداشت)
شما.اسمت.رو.از.ممل.بزار....سوپر.بصيرت...
اگه.فتنه.گر.اينقدر.احمق.باشه.كه.....تو.اين.فضا.كه.همه.به.همديگه.انگ.ميچسبونن.و....مشكوكن
..بخواد.كاري.كنه.كه.ديگه.نميشه.فتنه.گر....تحليلاي.بسيار.سطحي.تون.رو.پيش.خودتون.نگه.داريد....
بعدشم.اگه.كسي.هم.بخواد.بر.عليه.اين.كشور.با.ندونم.كارياش.كاري.بكنه....اون.شماييد.با.اون
افكار...سنگي.تون....اگرم.كسي.بتونه.كاري.كنه...اون.شماييد....
امام.سيد.علي.از.فتنه.هاي....ثقيفه.و...جمل.و..صفينش.به.كمك.سربازاي.پابرهنش.رد.شده
اگرم.فتنه.اي.در.كار.باشه.فتنه.ي.خوارجيانه...

.از.قضا.افكار.و.نوع.برخورد.و.تكفير.كردن.ديگران.توسط.شما.....شمارو.شبيه.ترين.دسته.به.خوارج......نشون.ميده....
الله.اعلم...
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
باز هم تفسیر به رای از جانب ولایتمداران ضد ولایت

کی رهبری گفتند از تاریخ کشور نباید حرف زد؟ کی گفتند نباید با مردم دنیا تعامل کرد؟ کی بیداری انسای رو غلط دونستند؟ و ...

اختلاف نظر وجود داره نشنیدی رهبری گفتند اختلاف نظر هست اما همیشه رییس جمهور به حرف رهبری گوش کرده؟ مشایی و احمدی نژاد هم نظراتی دارند که باید گفته بشن نه اینکه با انواع تهمت ها سعی کنید اختلاف به وجود بیارید اگر راست می گید جوابشون رو بدید نه اینکه تا اختلاسی از جانب خودتون صورت می گیره بگید ای وای مشایی بود! و ....

نه وقتش رو دارم و دوست دارم تعاریف و ستایش های کم نظیر رهبری از رییس جمهور و دولت رو اینجا بیارم چون همه می دونند و فقط منافقین عزیز توجهی به این سخنان ندارند.

فقط:

مقام معظم رهبری:مردم و مسئولان از صراط مستقیم انقلاب منحرف نشدند.

مقام معظم رهبری : تا زنده هستم اجازه انحراف نمی دهم.

صراط (و ممل):دولت منحرف شده است!

شریعتمداری : دولت منحرف شده است!

خاتمی و دارو دسته: دولت منحرف شده است!

مصباح و پایداری های عزیز: دولت منحرف شده است!

قالیباف لاریجانی و سایرین ساکتین فتنه:دولت منحرف شده است!

امریکا و دوستان:دولت احمدی نژاد از اول هم منحرف بود!

فتنه گران :دیدید از اول گفتیم دولت منحرف است؟!

و ... .

درود بر این تفاهم!!!


اقای دل عزیز نگران نباشید جو الکی نیست بزودی خیلی چیز ها مشخص میشه.
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
اعتقاد به اسلام منهای روحانیت و توسل به روش‌های غیر فقهی - متکی به اوهام و امور واهی - تلاش برای استفاده از روش‌های غیر قابل پیش بینی - اعتقاد به اینکه هدف وسیله را توجیه می‌‌کنه برای رسیدن به قدرت - در راستای منافعش از فاسدین حمایت می کنه - هرکس با هر فکر اگر مطیع باشد به کار گرفته می‌شود و اعتقادات افراد و پایبندیشان به اصول برایشان مهم نیست - قائل به مرزبندی منطقی با دیگران نیست - دنبال مدیریت مقامات عالی رتبه هستن - اعتقاد به مذاکره با آمریکا دارند -
میگن هاشمی در قدرت باشد بهتر است و دنبال ترویج دوقطبی هاشمی- احمدی نژادن -
نسبت به فتنه موضع نمی‌گیرن - نسبت به رویدادهای جهان اسلام موضع نمی‌گیرن -
دو قطبی سازی جامعه به جای وحدت جامعه -
تحریک احساسات عمومی و افراط گری به جای عقلانیت - هرزه پروری هنری به جای نخبه پروری هنری - بحران سازی زنجیره ای به جای آرامش مستمر - طراحی سلسله اقدامات با پوشش عملیات روانی به جای توسعه امنیت ملی - فاسد گزینی به جای صالح گزینی -
مطیع پروری مسئولین به جای رشید پروری و احترام به نظرات مختلف - رفتار نمایشی و بازیگری به جای رفتار منطقی و اصولی و باورمند - بی انضباطی مالی به جای انضباط مالی - حمایت از انحراف و فساد بجای نفی فساد و انحراف - اختلاط نا هنجاری با هنجارها (مرز شکنی هنجارها با ناهنجاری) به جای پایبندی به ارزشها و توسعه ی آن -
ایجاد چالشهای کاذب فرهنگی و اخلاقی به جای تثبیت ارزشهای فرهنگی و اخلاقی -
قدرت طلبی مطلق و توجیه همه اقدامات در راستای تثبیت و استمرار قدرت به جای انجام وظیفه و تکلیف الهی - تقابل با روحانیت و مرجعیت به جای تبعیت و پشتیبانی از روحانیت - همسویی با نظام سلطه به جای مأیوس کردن نظام سلطه - حادثه سازی و سناریو سازی برای جلب افکار عمومی به جای اقناع افکار عمومی و برخورد منطقی با آن -
نیرنگ و فریب و ریا و نفاق به جای اخلاص و صداقت و مردانگی - ولایت سازی برای ولایت گریزی به جای ولایت پذیری - پیمان شکنی به جای وفای به عهد و امانت داری - از ویژگی‌های باند انحرافی اینه که برای حفظ قدرت، مقابل هر ارزشی خواهد ایستاد و با هر گروهی وارد معامله می‌شود - قانون‌گریزی و سبک شمردن قانون و دور زدن قانون -
از دیگر ویژگی‌های این باند این است که در مقابل مکتب اسلام مکتب‌سازی و تئوری‌سازی می کنه باند انحرافی برای توجیه کردن تئوری‌های‌شان با دشمنان دیرینه‌ی اسلام طوری صحبت می‌کنند که آنها خوششان می‌اد
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
این گروهک منحرفه چون عصر آینده را عصر اسلامیّت نمیدونه بلکه عصر انسانیّت می‌دونه
منحرفه چون عصر حاضر را عصر غیبت نمی‌دونه بلکه عصر حضور (ظهور صغری) می دونه و میگه در عصر حضور امکان ارتباط مستقیم با ولی عصر(عج) وجود دارره
منحرفه چون مکتب انسانیّت را جایگزین مکتب اسلام می‌کنه
منحرفه چون برای شناخت اسلام خود و روش خود رو جایگزین روحانیت و روش فقاهت می‌دونه
منحرفه چون بی‌اعتنا به مظاهر دینی و شعائر و احکام شرعی هست و توجه به معنویات رو فقط مطرح می‌کنه
منحرفه چون با اندیشه تضادگرایی حتی مراجع و علما رو حذف می‌کنه و در جهت دوقطبی کردن جامعه حرکت می کنه
منحرفه چون ایجاد اضطرار و فریب و نیرنگ برای تغییر نظر مخالفین حتی مراجع و ولی فقیه رو مدیریت می‌کنه مثل موضوع احکام حکومتی
منحرفه چون دروغ و تهمت به مؤمنین را بلا اشکال می‌دونه و توجیه می کنه
منحرفه چون حذف منتقدین و مخالفین از اهل ایمان رو با پرونده سازی بلا اشکال می‌دونه
منحرفه چون آراء حزب الله را 6-5 میلیون دانستن و به علت حمایت روحانیت از ایشان کاهش 5 میلیونی برای آراء احمدی‌نژاد قائله است (که اگه حمایت ولایت نبود آراء 24 میلیونی می‌شد 30 میلیون !!)
منحرفه چون با ظاهر و اصول‌گرایی و دینداری، عقلانیب و خرد و حجت شرعی را زیر پا می‌گذاره
منحرفه چون آراء مردم به گفتمان انقلاب را آراء ذاتی آقای احمدی‌نژاد می‌دونه ، در حالیکه مقام معظم رهبری در سخنرانیهای مختلف، رأی مردم به ایشان را رأی به شعارها و آرمانها و اصول انقلاب نامیدن
منحرفه چون اختلاط زن و مرد در سالنهای ورزشی را بلااشکال می‌دونه
منحرفه چون عملاً تسامح و تساهل در عرصه فرهنگ و هنر را دنبال می‌کنه
منحرفه چون جنبشهای اسلامی و بیداری اسلامی را کار آمریکائیان تحلیل می‌کنه
و ..............................
غلام گله دار
|
Iran (Islamic Republic of)
چن تا منحرف گرفتم ریختم توی آغل گوسفندام دارن صدای بز تمرین می کنن
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل جان (بسیجی جان) از کجا کش رفتی این متن رو؟ حیف که ازادپی نیست.

ما منکر این نیستیم که دولت گاهی به قانون توجه نکرده اما چه قانونی؟ قانونی که کی تصویب کرده؟ قانونی که مجلس تصویب کرده؟! مجلسی که پرونده اش پره از طرح هایی مثل حقوق مادام العمر و 100 میلیون خونه نقلی و شرکت در اختلاس و غیبت همه روزه و سعی برای ناکام گذاشتن طرح هدفمندی و ...؟! خب طبیعیه که هر کس ذره ای به فکر ملت باشه همین کار دکتر رو انجام میده.

برای بقیه هم توضیحی نمیدم فقط پاسخ مهندس مشایی به فردی رو میارم که گفته مشایی احمدی نزاد رو سحر کرده!

((کسی آمده خدمت آقای دکتر احمدی نژاد گفته که آقا فلان شخصیت بسیار ارزشمند گفته می گن مشایی احمدی نژادو سحر کرده, شنیدین لابد , یه سحر هم آمد! من عجیب می دونم.. اصلا جامعه ی ما.. شاید ما متوجه نبودیم .. جامعه ی ما چطور ظرفیت داره این حرفها را بپذیرد.

من یه روزی خدمت حضرت آیت الله خزعلی عرض کردم گفتم حاج آقا ما تا بحال .. جبهه ی دین … دیانت .. تفکر شیعی .. تفکر اسلامی .. طرف ایمان, طرف خدا … اون طرف رو متهم کرده به سحر ؟ بر عکس بوده …

این طرف باطله ..طرف انحرافه که .. طرف شیطانه که طرف حقو متهم به سحر می کنه ..

چرا این طوریه .. دلیلش روشنه .. چون کسی که می گه فلانی ساحره چه قصدی داره ؟ قصدش چیه؟ قصدش اینه که بگه آقا اصلا گوش نده ؛ اصلا نبین ؛ اصلا نرو ؛ وگرنه آدم جبهه ی حق باشه هر کس می گه باطل می گه .. بله ما می دونیم کمونیزم باطله .. می دونیم مکتب اگزستانسیالیزم باطله .. می دونیم اومانیزم غربی باطله….میدونیم لیبرالیزم باطله.. ولی ما نمی گیم که آقا نرید سحر می شوید .. نه .. بر عکس .. می گیم این تریبون

من بارها در تریبون های مختلف در داخل و خارج گفتم ما بر آمده از نظام اسلامی .. امروز .. در … من در خیلی از دانشگاههای دنیا گفتم .. گفتم هر جایی کرسی ای دایر بشود.. نشستی برگزار بشود. .. بیاییم بحث کنیم … نظام مدیدیتی دینی ما با هر نوع نظام مدیریتی .. ما آماده ی بحثیم.. الانم می گم..

اساسا حق, حق ندارد.. جبهه ی حق, حق نداره که بیاد راه رو بِبُرِّه که .. چون اینجا یه سری آدمایی که اون طرف خط وایسادن , شما این خط رو قطع کنی … گفتگو رو .. بحث رو .. اونا همین جور در بطلانشون می مونن…باید بیایی میدان بدین … فرصت بدین.. تاببینی حق چیه .. باطل چیه ..

البته حضرت آیت الله خزعلی هم تایید فرمودن، گفتن ما تا حالا نداشتیم ..

مشایی باطله ؟ خب بیاین بحث کنیم دیگه ! اگه تو حقی چرا می گی این سحر می کنه ؟ تو که حق نداری اینو بگی.. تو باید بیای بگی مشایی چی می گه ؟ خب چی می گه ؟

بعد دین ما در برابر سحر مگه شکست خورده ست؟ هست؟ یعنی ما در برابر سحر ناتوانیم ؟ قدرت نداریم ؟ نور خدا در سحر هضم می شود؟ …

البته دلیلشو می گم چرا این .. اگه وقت کردین .. دلیلشو من می گم چرا این .. ولی اگه این رو بحث کنیم دیگه اون یکی می مونه ولی می زارم آخرولی خواستم بگم اصلا منطق باطله .. جبهه ی باطل جبهه ی حق رو متهم به سحر و جادو می کنه . پیغمبران متهم به سحرو جادو بودن.. اولیاء و اوصیا متهم به سحر و جادو بودن.. چرا ؟ برای اینکه اصلا مردم نرن پیش اینها .. چون می دونستن برن پیش اینها کارشون تمومه…
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین ممل جان (بسیجی جان) مثل اینکه مطلب رو نگرفتی این هایی که گفتی یعنی انحراف(البته خودن که گفتی منحرف شاید هم از جای دیگه ای کپی کردی باز) و رهبری هم که گفتند خبری از انحراف نیست یعنی اینقدر درکش سخته؟

زحمتی بکش برای این نوشته هات سند بیار اصلا نه برای 3 مورد از این نوشته ها سند بیار.

شرم نمی کنید که جوبایدن میگه احمدی نژاد باید بره و شما هم همین رو می گید؟ خجالت نمی کشید که مقامات اسرائیل ثانیه به ثانیه از شکایت و ترور احمدی نژاد می زنند و شما بهش تهمت یهودی بودن می زنید؟! احساس حقارت نمی کنید که مردم کشور های عربی احمدی نژاد رو یکی از محبوب ترین افراد خاور میانه می دونند اما شما مرتب تخریبش می کنید؟

شما ها شرف ندارید؟؟؟
دشمن فتنه مخالف انحراف
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت حق عزیر سندی بیشتر از اینکه آقا در یک کاغذ یادداشت برای احمدی نژاد نوشتن که مشایی رو برکنار کن و احمدی نژاد بعد از یک هفته اینکارو کرد و آخرشم کلی مسئولیت داد به مشایی؟
سندی بیشتر از قهر 11 روزه و عیان رئیس جمهور در برابر حکم آقا برای ابقای مصلحی؟
سندی بیشتر از اینکه آقا شخصا فرمودن که در ماجرای مصلحی در مقابل انحراف ایستادگی کردن؟
عزیزم این یعنی انحراف بوده و هست اما آقا ایستادگی کردن
ضمنا ممنون میشم آخرین جمله حمایتی رهبری از رئیس جمهورو با ذکر تاریخ برام بگی
ارادت
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
البته من همچنان در این فکرم که اون 7 روز چطور شد 11 روز! اما سخنان رهبری بعد از اون ماجرا:

شما ببينيد در همين پنج شش روز گذشته سر يك قضيه‌اى كه آنچنان هم از اهميت بالائى برخوردار نبود - سر مسئله‌ى اطلاعات و امثال اينها - چه جنجالى در دنيا راه انداختند. تحليلها را بردند به اين سمت كه بله، در داخل نظام جمهورى اسلامى شكاف ايجاد شده است، حاكميت دوگانه شده است، رئيس جمهور حرف رهبرى را گوش نكرده است! دستگاه‌هاى تبليغاتىِ خودشان را از اين حرفهاى سست و بى‌پايه پر كردند. ببينيد چطور منتظر بهانه‌اند. ببينيد چطور مثل گرگ در كمين نشسته‌اند كه يك بهانه‌اى پيدا كنند، هر جور ميتوانند، حمله كنند. ميدانند كه دولت مشغول تلاش و فعاليت و خدمت است. خب، واقعاً در كشور دارد خدمت انجام ميگيرد. هر جا خدمت باشد، هم مردم طرفدار هستند، هم رهبرى طرفدار است. ما كه راجع به شخص قضاوت نميكنيم؛ ما كار را، خط را، جهتگيرى را ملاك و معيار قرار ميدهيم. آنجائى كه كار و خدمت و تلاش هست، حمايت ما هست، حمايت مردم هست. و بحمداللَّه امروز كار دارد انجام ميگيرد. مسئولين دولتى هم حقاً و انصافاً دارند تلاش ميكنند؛ هم اعضاى دولت، هم بخصوص خود رئيس جمهور. اينها شب و روز ندارند؛ من مى‌بينم، من از نزديك شاهدم. اينها دائم مشغول كارند، مشغول خدمت و تلاشند. خب، اينها براى كشور خيلى باارزش است. بنده‌ى حقير هم طبق اصول بنا ندارم در كارها و تصميمهاى دولت وارد شوم. خب، مسئوليتها در قانون اساسى مشخص است؛ هر كس مسئوليتى دارد؛ مگر آنجائى كه احساس كنم يك مصلحتى دارد تفويت ميشود؛ مثل اينكه در همين قضيه‌ى اخير اينجورى بود؛ انسان احساس ميكند يك مصلحت بزرگى دارد مورد غفلت قرار ميگيرد، تفويت ميشود؛ خب، انسان وارد ميشود كه جلوى اين تفويت مصلحت را بگيرد. اين، مسئله‌ى مهمى نيست، نظائرش هم اتفاق مى‌افتد؛ اما مخالفين، دشمنان بيرونى، تريبون‌دارهاى بين‌المللى، بوقهاى تبليغاتى، از همين مسئله استفاده ميكنند براى اينكه فضاى تبليغاتى را شلوغ كنند.


اینهم بیانات رهبری در برابر افرادی که دولت رو برانداز می نامند!:يك وقت هست كه يك جريانى در مقابل انقلاب مى‌آيد قد علم ميكند به قصد كوبيدن انقلاب، خب، وظيفه‌ى هر كسى است كه دفاع كند. انقلاب از خودش دفاع ميكند، مثل هر موجود زنده‌ى ديگرى. انقلابى كه نتواند در دوران فتنه، در دوران ايجاد كودتاهاى گوناگون ـ سياسى و نظامى و امثال اينها ـ از خودش دفاع كند، زنده نيست. اين انقلاب زنده است؛ لذا از خودش دفاع ميكند، غالب هم ميشود، پيروز هم ميشود، برو برگرد هم ندارد؛ كمااينكه در سال 88 ديديد اين كار اتفاق افتاد. يك وقت اين است قضيه، يك وقت نه، قضيه، قضيه‌ى ايستادگى در مقابل يك حركت براندازانه و اينچنين نيست؛ اختلاف نظر، اختلاف سليقه، اختلاف عقيده احياناً است. اينها را بايستى هرچه ممكن است فرو كاست. اينجور چيزها را هرچه ممكن است بايد كم كرد. مشتعل كردن اين اختلاف نظرها مضر است.

دوست عزیز محض اطلاع شما رهبری فرمودند اگر کسی در مسئولیتی قرار نگرفت نشون از بی لیاقتی اون فرد نداره و ممکنه بتونه در پست های دیگه مفید باشه (نقل به مضمون)؟

رهبری کی گفتند مابل انحراف ایستادند؟!


در دیدار رهبری یادتون نیست ایشون تاکید کردند بر درست بودن سخن رییس جمهور (استقلال مجلس به معنای دخالت در کار دولت نیست که رییس جمهور از لفظ مبادا در مجلس استفاده کرد) و ...؟

سخنرانی ها همین چند روز قبل اقا رو هم اگر ببینید و با دقت بشنوید خیلی از مطالب دستگیرتون میشه.
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
دیدار رهبری با نماینده های همین مجلس اخری! منظورم بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر مش..... منحرف و خاتمی منافق
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
14.خرداد.حرم.امام...
يك شاخص ديگر، حجم خدمات عمرانى و آبادانى در اين كشور پهناور است. امروز شما ميتوانيد در همه‌ى گوشه و كنارهاى اين كشور، خدمات عمرانى را، خدمات آبادانى را، سازندگى را به معناى وسيع كلمه مشاهده كنيد؛ كه سال به سال هم افزايش پيدا ميكند. اين از جمله‌ى شاخصهاى مهم پيشرفت يك ملت است.رتبه‌ى علمى كشور در سال 2011 ميلادى؛ كه اينها همه‌اش افتخارآفرين است. اين هم قضاوت ما نيست؛ قضاوت مراكز علمىِ رسمى دنياست كه آنها دارند ميگويند. ميگويند رشد علمى كشور، يازده برابرِ متوسط رشد دنياست؛ و سال 2011 نسبت به سال قبل، بيست درصد هم افزايش پيدا كرده؛ اين را آنها دارند ميگويند.
**************
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت حق غرغره نکن چکار داری مطلب از کجا میاد تو جواب بده حالا میخواد مطلب و سوال از قبرستون دربیاد !! جواب شبهه روی دارین بدین نه اینکه تو اون آقای نقطه الکی صفحه سیاه میکنین ... ما جواببی ندیدیم از شما بجز غرغره کردن اینقدر غرغره میکنی دندونات میره تو حلقت
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
دل جان!!
جون تو شما از این دولت حمایت نکنی خیلی بهتره چون حمایت شما از تخریب بدتره،آخه برادر این سخنای حضرت آقا چه ربطی داشت به دولت؟
یعنی یکی تلاش کرده و به علم رسیده باید به پای دولت بذاریش؟

مرگ بر جریان انحرافی
آقاي.دل
|
Iran (Islamic Republic of)
ميدونيد...همين.بر.خورد.منافقانتونه.كه.باعث.ميشه.آدم.ازتون.خوشش.نياد....
چه.جورياست...وقتي.يكي.يه.جنسي.رو.احتكار.ميكنه.تا.قيمتش.بالا.بره.و.گرون.بفروشه.مقصر
دولته.....
اما.يه.بخشي.كه.موفق.ميشه.حاصل.تلاش.خودشه؟؟؟؟؟
شده.حكايت.باباي.من.....يه.حركت.خوب.كه.ميبينه..ميگه.به.من.رفته.و....حركت.ناجور.كه.ميبينه.ميگه.از.رفقات.ياد.گرفتي.....
ما.براي.دوست.داشتن.و.نداشتن.كسي.ميزان.و.معيار.داريم....
با.مسايل.صفر.و.يك.برخورد.نميكنيم......ما.آرمانگرايانه.فكر.ميكنيم...ولي.نسبي.عمل.ميكنيم.....كه.اينم.از.خميني.كبير.و.آقا.ياد.گرفتيم...
اما.شما.نسبي.فكر.ميكنيد.و.اقتدار.گرايانه.و.صفر.و.يك...و.به.معناي.دقيق..نهرواني.عمل.ميكنيد...
فیلسوف
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت حق حالا بین سنگ اون کسیو که به سینه میزنی آیا اصن تایید صلاحیت میشه؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۴۷
اين همشهري ما آدم فرصت طلب و خودبين است.معلوم نيست چقدر گرفته است چون بدون مواجب حرف نميزند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
یه وقت روزه ات باطل نشه !!!

کاش بهمون یاد میدادند،زبانومن رو بیشتر از شکمون نگه داریم"

پریشب جایی دعوت بودم،سخنران حاضر که یکی از مدیران استان بود، در جلسه ای که موضوع فرهنگی بر اون حاکم بود، شروع کرد از جریان انحرافی گفتن و چه تهمت های سنگینی که به مش....... نبست"

حالم بهم خورد از این همه تزویر و ریا" طرف با زبون روزه، خواستار چه چیزهایی که نشده بود"
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد، ... و تحيت -انتصاب جناب آقاي اسفنديار رحيم مشايي به معاونت رئيس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالي و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگي ميان علاقمندان به شما است
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۵۳
۹
چطور سلحشور میتونه از شریعتمداری و تفکراتش حمایت کنه ؟!!!
چطور فردوسی پور میتونه از سپاه حمایت و قدر دانی کنه ؟!!!
چطور فاطمه معتمد آریا میتونه از خاتمی حمایت کنه ؟!!!
چطور مادر زی زی گولو میتونه از میرحسین موسوی حمایت کنه ؟!!!!
چطور رسانه ملی میتونه چهره و سخنان رف را نمایش بده در واقع ازش حمایت کنه ؟!!!

چرا تو این مملکت فقط نمیشه از امثال مشایی حمایت کرد ؟
محمد (ممل)
|
Germany
اینارو میگم که بفهمی فرق اینا با بقیه چیه :

1- از اونجایی که منحرفا با علاقه ظاهری به عدالت ، مهدویت و با نام صالحین رو در روی انقلاب می ایستن ، تشخیص حق از باطل برای برخی ها امکانپذیر نیست

2- در فتنه اینا که در آینده بیشتر از اون می شنوید ، فرمولها پیچیده ‌تر هستش ، این فتنه آخر زمانی شبیه ‌ترین نوع فتنه ها به حقیقت هست پیچیدگیش نسبت به فتنه عمیق ۸۸ هم قابل مقایسه نیست

3- جریانای منحرف قبلی دستشون واسه ملت رو شده اما این گروهک انحرافی جدید با سر دادن شعارها و به کارگیری ترفندهای جدید (مثل داستان بهره گیری از حمایت امثال همین هنرمندا با پول بیت المال که نظیرشو در نمایشگاه برخی از خانوما دیدیم با هدف جلب حمایت طرفداران جریان سبز ) قصد رویارویی با انقلاب را داره و این جریان در آینده نزدیک به طور قطع به مقابله با انقلاب بلند خواهد شد
و خواهیم دید همون طیف 88 بعلاوه یه سری خوارج صفت کوفی مسلک دنباله روی همین طیف در فتنه عمیق آینده میشن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
.
وبلاگ نویسانی رو دریاب که به جرم حمایت از احمدی دلاور، توی اوین هستند و قرار 100 میلیونی براش صادر شده"

ای عدالت جمهوری اسلامی،سر تعظیم فرود باید آورد !!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
.
خلاصه تفکر ممل و کامنت هایش در صراط:

1-همه از بیخ منحرف و فتنه گر و بهایی و کمونیست و فراماسونر هستند، چرا؟؟؟؟؟ چون ما ولایتمدارها ! میگیم!!

2- هرکسی میخواد رییس جمهور بشه،با در اختیار داشتن *حق وتو* باید ما ولایتمدارها، اونو تأیید کنیم"
درسته میزان رأی ملت است،هست که هست، به ماچه!!!

3- رییس جمهور از دید ما باید بشینه یه گوشه و کاملا تشریفاتی باشه و مطیع دستورات"قبول نداری،کاندید نشید، خودمون کاندید داریم!!"

4- نه شرقی نه غربی، مگه ما چمونه؟؟؟؟سفره خودمون رو رنگین میکنیم!!!!
اگه رییس جمهوری بخواد، نون ما را آجر کنه، پرتش میکنیم بیرون!!!

5-ملت باید بگن: مرگ بر انگلیس و آمریکا " ولی خودمون باید بریم اونجا واسه تبلیغ اسلام !!!!منافع باید درنظر گرفت!!!
محمدرضا
|
Germany
الان واقعا معتقدی نمیشه حمایت کرد؟
به لطف بیت المال اینهمه پست و شغل و سایت و روزنامه درست کردن که چی بشه پس؟
الان کشاورز با عمه من مصاحبه کرده تا حمایت کنه؟
چطور تا اونایی که گفتی حرف میزنن اربابتون خس و خاشاک بهشون میبنده اما تا صراط حرف زد خفقان ایجاد شد؟
الحق که همتون مثل همید .
صدرا
|
Germany
خلاصه کامنتهای امین عاشق پیشه
اح...... عشق منه جون منه عمر منه
مش....... منحرف نیست خیلی شبیه هلو انجیری میمونه کارایی داره باشعوره
اح...... یه دونس دردونس تکدونس حرف نداره خوشگله
مش...... سالمه گاکه زلاله زحمتکشه
اح....... عشق منه عمر منه جون منه
مش...... عشق اح....... پاک کننده واااااااااااااااااااااااای خدا من مش.... و اح...... رو خیلی دوست دارم
محمد (ممل)
|
Germany
امین جان خلاصه کامنتای من اینی نیست که شما گفتی ، برادرم من انحراف و گروهک منحرف رو از گفتار حضرت آقا شناختم و تیکه خیلی کوچکی از بیانات و مصادیق ایشون در مورد انحراف رو در جواب دوستت دولت حق در کامنتای بالایی آوردم ، تازه بخشی ش رو ....
مطالعه کن شاید مفید واقع بشه
آقاي.دل
|
Germany
سلام....
سخناني.از.خميني.كبير...
مسوولين.نظام.اسلامي.بايد.بدانند.كه.عده.اي.از.خدا.بي.خبر....
براي.از.بين.بردن.انقلاب.هركسي.راكه.با.فكر.دفاع.از.طبقه.ي.فقرا.مستمندان.كار.كند....
وراه.اسلام.و.انقلاب.را.بپيمايد..فورا.اورا.كمونيست.و.التقاطي.مينامند...
حالاودوستان.ولايتمدار.دروغگو....بگن.كه.آيا.نميدونن.اولين.كسي.كه.از.واژه.ي.جريان.انحرافي
و.وجود.چنين.جرياني.صحبت.كرد......هاشمي.رفسنجاني.بود.....

آيا.كسي.از.شما....منكر.حمليت.اين.استاد.از.فتنست.....
حالا.شما.دنباله.رو.كسي.هستيد.كه.بر.عليه.آقا(ي.مظلومي.كه.داعيه.ي.ولايتمداريش.رو.داريد)
علنا.شمشير.كشيد......لطفا.توجيه.كنيد...
آقاي.دل
|
Germany
بازم.سلام...
يه.اصل.ساده.هست.(فكر.كنم.اين.صدمين.باره.كه.ميگم)كه.ميگه....دعوا.يا.بين.حق.و.باطله.....يا.بين.با.طل.و.باطل.....امكان.نداره.بين.دو.تا.از.جبهه.ي.حق.دعوا.بشه....
حالا.براي.اينكه.مقايسه.كنيم...يه.مبدا.حق.قرار.ميديم....
مبدا.حق..آقا.و.تفكراتش.....مبدا.باطل.هم.فتنه.و.حاميانش....
1-آقا.از.احمدي.دلاور.حمايت.ميكنه...
2-خاتمي.و.دارو.دستش.و.سبزيا.مخالف.آقا.هستند
3-خاتمي.و.دارو.دستش.مخالف.احمدي.دلاور.و.دارو.دستشن...
4-هاشمي.و.خانوادش.حامي.فتنه.هستند...
5-هاشمي.و.دارو.دستش.دشمن.احمدي.دلاور.هستند...
6-اسراييل.و.آمريكا.دشمن.آقا.هستند....
7-اسراييل.و.آمريكا.دشمن.دولت.احمدي.دلاورم.هستند....
8-مدعيان.دروغين.ولايتمداري.هم.دشمن.احمدي.دلاور.هستند...
لطفا.هركي.هر.نتيجه.اي.گرفت.بفرمايه
دشمن فتنه مخالف انحراف
|
Germany
آقای دل با بصیرت که هنوز کیبوردتو درست نکردی
پسرم الان که خاتمی از احمدی داره حمایت میکنه و احمدی هم برای اثبات وفاداریش داری وزرا و رفقای هاشمی رو منصوب میکنه
مثل اینکه یادت رفته شافعی وزیر کی بود و الان چی کاره شده یا ترکان که همه عالم و آدم میدونن آدم کیه الان چه مسئولیتی بهش دادن!!
ببین آدمی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی اونی که خودشو زده به خواب عمرا
یادمون نرفته که رهبری به خاتمی گفتن مهاجرانی رو بردار خاتمی اجرا کرد ولی به اجمدی گفتن اسفندیار نباشه بدتر هرچی پست بود دادن بهش
یا وزیر اطلاعاتو آقا دوباره ابقا کردن چه اتفاقاتی که نیوفتاد
واقعا متاسف میشم وقتی میبینم شما آدمای سرخوش چه قدر کوتاه بین هستین
آقاي.دل
|
Germany
واقعا.اين.يه.تيكه.از.حرفت.طلاست....
آدمي.كه.خوابه.رو.ميشه.بيدار.كرد....اما.كسي.كه.خودش.رو.به.خواب.زده.نميشه...
حالا.مصداق.اين.حرف...يا.منم....يا.شمايي....يا.هر.دوتامون....اميدوارم.هركي.مصداقشه..مصداق.
بخش.اولش.باشه....

اما.آدمي.هم.كه..به.زور.خودش.رو.بخواد.بيدار.نگه.داره.ويا.بيدار.نشون.بده........وقت.سحر.و....درست..سر.بزنگاه..خوابش.ميبره.....و..........
شهروند
|
Germany
|
۱۴:۱۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۱۳
۶۷
سلام ، راي ما محسن رضايي
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
آخــــــــــــــــــی !!!

اعتماد به نفسش ....." هیچ موقع روش کم نمیشه!!!
محمدرضا
|
Germany
آدم با بصیرتی هستی شهروند
آقاي.دل
|
Germany
به.نظر.من.منظور.آقا.از.شاه.سلطان.حسين.اين.آقا.بوده.....برنامه.هاش.فقط.بازي.با.كلماته...
سربازان..................
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۴۶
۶
از یه طرف میگن مش. . . آدم خرافاتیه
از اون طرف میگن آدم فوق العاده مـتجـدد ، لیبرال و غرب زده ای است که معتقـد به انسان محوری است.

از یک طرف میگن طرفدار چین و روسیه است.
از اون طرف میگن با آمریکا و انگلیسه.

از یک طرف میگن فوق العاده کوروش پرسته و به تخت جمشید اعتقاد داره
از اون طرف میگن طرفدار عربهاست.


فراموش نکنیم
"موج عظیم تهمت های جور واجور علیه یک نفر ، یکی از شیوه های شناخته شده جنگ روانی است"
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد، ... و تحيت -انتصاب جناب آقاي اسفنديار رحيم مشايي به معاونت رئيس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالي و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگي ميان علاقمندان به شما است

این هم تهمته ؟
ضد دروغ
|
Iran (Islamic Republic of)
از صراط عزیز خواهش میکنم آی پی این حامیان مش..... رو افشا کنه تا ببینیم میلاد و امین و دولت حق و صابر چند نفرن!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
به شدت از کامنت (ضد دروغ) حمایت میکنم"
صراط آی پی ها رو چک کن،تا سیه روی شود، هرکه در او غش باشد!!!

صراط آی پی ممل هم چک کن!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ضد دروغ عزیز و امین جان اگه حرف کسی حق باشه میخواد از دهان یه نفر در بیاد اگرم حرفی ناحق باشه میخواد از دهان یه میلیارد نفر بیاد بیرون !!

خب آخر و عاقبت این حالت این میشه که حرف اون یه نفر میزنه ساختار اون یه میلیاردو میترکونه !! حالا حرف ممل و امثال ممل اگه اشتباهه ؟ عاقلان دانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عکس العمل امین و ممل نشون میده که امین حسابش پاک است و ممل ریگی در کفش دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همینقدر که جلوی ولایت ایستاد و خنده به لب دشمن آورد بر علیه ملت و مملکت عمل کرده و خود به خود از اعتبار ساقط است
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۱۵
۵۰
آقای کشاورز یک عمر هنرمند بود
حالا میخواد" صنعتگر" از دنیا بره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب خداروشکر که لااقل قبول داری این بنده خدا هنرمند هست.. من کسایی رو میشناسم که همین الان خودشون رو جزء هنرمندان حساب میکنن و صد البته که اصلا نمیدونن هنر رو با چه املایی میشه نوشت، در عین حال هم بشدت صنعتگر تشریف دارن. البته نوع صنعتی که استفاده میکنن بدجور مورد توجه امثال شماها واقع میشه و اینجوریه که این هنر-صنعت بشدت طرفدار پیدا کرده و داره اپیدمی میشه!!!!!
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
حمید فتنهگر یکی هم پیدا شده از این آقا حمایت می کنه تو چرا میسوزی تا حالا می گفتید مشایی را کسی قبول نداره بموقع اش میفهمی چه خبر میشه مشایی مرد خداست
سید یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۱۱
۵۱
آقای کش . . . با گفتن این اراجیف محبوبیت پدرسالاری خود را در جامعه از بین نبر
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ولی اگه معتمدآریا و لیلی رشیدی و پگاه آهنگرانی و حمید فرخ نژاد بیایند از کسان دیگر دعوت کنند،محبوبیت خودشون را زیاد میکنند، نه؟؟؟؟؟

چه منطق زیبا و جالبی دارید!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۳۵
۴
.
از دست این صراط حسود"
عزیزان من:

یکی جلیلی را دعوت میکند،یکی لار....... را" یکی هم عارف را"
حالا این بنده خدا هم مش...... را دعوت کرده"
یه بار بگو مشکل این مش...... چیه؟
(باور کن ریاست جمهور شدن یا نشدن مش...... هیچ فرقی برای من نداره)

اگر معتقدید که میزان رأی ملت است،بذارید بیاد تو صحنه" بده آرای یه مشت مردم انحرافی رو میریزه تو کیسه نظام؟؟؟؟

مگه نمیگید میزان،رأی ملت است؟؟؟
پس چرا از *حق وتو* استفاده میکنید ؟؟؟؟

البته قانون سر جای خود، مطیع قانون هستیم"
قانون میگه:
باید مومن و معتقد به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران باشد"

مشکل مش...... چیه؟؟؟
شماها که ولایتمدار هستید،اینو به من بگید شما به فتوای کدام ولایت، مش....... را منحرف و فراماسونر و کافر و بهایی و ... میخوانید؟؟؟؟

بذارید مردم قضاوت کنند"چرا واسشون نسخه میپیچید؟؟؟؟

اگه مش........ منحرف است، بذارید امت حزب الله بزنه تو دهن این منحرف!!!

اگه مش...... رأی نداره،بذارید بیاد، تا آخر بشه،آبروش بره!! از این بهتر؟؟؟

شاید هم مشکل بعضیا !! را در جای دیگر باید جستجو کرد؟؟؟هان؟؟؟
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد، ... و تحيت -انتصاب جناب آقاي اسفنديار رحيم مشايي به معاونت رئيس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالي و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگي ميان علاقمندان به شما است
سیدعلی خامنه ای

اینم تهمته ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یکی از هزاران دلایل انحراف دولت احمدی نژاد از ارزشها

http://www.seratnews.ir/fa/news/73946/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۳۶
۹
طبق قانون اساسي آقاي مشائي مي تواند كانديدا شود و مانعي وجود ندارد. ايشان هيچ پرونده اي در قوه قضاييه ندارد. از رجال هم هستند. تجربه كامل هم دارد. بازم بگم
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا هم هستند دشمن نابود کن هم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه هنوز دور دورشه انشالله تا سیه روی شود هرکه درو غش باشد
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۳۴
۶
فقط شماها خوبین نه؟ تو این مملکت هرکی یه کاره ای شد انقدر پشتش زدن که آخرِ سر تبدیل به منحرف و فتنه گر و بی بصیرت و کوفت و زهرمار شد...بعد داعیه ی هدایتِ کلِ دنیا رو هم دارید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای جونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه آبجی چی می فهمی شما از فتنه برو یه کم شرح حال این مملکت مظلوم رو بخون شاید چشات واشه
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۶
۳۲
فاسدها دارن همه رو فاسد میکنن.
(صمد آقا مفسد میشود)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صمد اقا مفسد میشود؟!!!!
مگه نیست؟
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان:
کسی که وجه ی خوبی داره و شخصیتا آدم سالمیه ، وقتی حرف و نقل های زیادی به ناحق دنبالشه نباید خودش با انتخابات خراب کنه ، نباید علنی وارد سیاست بشه ، نباید برای خودش شخصیت فاسد بخره.
(صمد آقا با ایما و اشاره تیکه مینداره)
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
مشائی نباید با انتخابات آینده خودشو خراب کنه.
(صمد آقا مفسد میشود)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشائی نباید با انتخابات آینده خودشو خراب کنه!!!!!
مگه نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۳
۴۲
از این فیلمها و نون پنیر خوردن ها و زهد بازی های ریا کارانه و و محبوبیت های ساختگی زیاد دیده چشممون . تا کور شه چشم دشمنای خاتمی ، دوباره خاتمی میاد تا رنگ و سالوس و جیره خواری از دین را بزداید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
البته اجازه ایشون دست جورج سوروسه"
.............
اگر جناب سوروس رخصت داد، ممد ایتالیــــــــا میاد"
........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۱۰
۲۹
کم کم سر و کله اونایی که کنارش مینشستن و تابلوهاشون با پول ملت خریده میشد هم پیدا میشه تا یه دعوت از ایشان بکنند فقط اینا بدونن که آبرو را نمیشه با مال دنیا خرید
گمنام1359
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۵
۳۹
که چه؟حالا کشاورز بگه!!!!اولا شورا نگهبان تایید نمیکنه.دوما مردم دیگه ....نمیشن مگر عده ای قلیل که میخوان با شلوغ کردن ابراز وجود کنن.عشق است حامد بهداد تو اون جلسه ............................... کرد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۳۱
۶
باتوجه کلیه حرف و حدیث ها، ،تهمت ها وافترا هایی که به اسفندیار خان زده شده آنهم از طرف کسانی که خودشان صاف و صادق نبودن و امانت دار خوبی هم نبودنند وتا کنون قوه مجریه هم اقدامی انجام نداده لذا جناب مشاعی لهترین گزینه برای ریاست جمهوری می باشند
آقایان آزموده را آزمودن خطاست ... زیرا الان دبگه راه های به زمین زدن انقلاب را خوب یاد گرفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که جلوی ولایت بایسته دوست و حامی دشمنان قسم خورده نظام است اونا هم که سنگ این مردک رو به سینه می زنن اصولا از کسایی هستن که مرگ دین و مذهب آرزوی قلبیشونه انشالله که هرکس اینطور فکر میکنه این آرزو رو به گور می بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۱۱
۳۶
اقاي كشاورز هنرمنط خوبيه ولي از بازي سياست خبر ندارند بهتره كه خودشون را داخل اين بازي نكنند
حيف از هنر وسابقه خوبشون
فداییان رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۱۱
۴۶
خطاب به اونایی که سنگ مشایی رو به سینه میزنید شما همونایی هستید که روز عاشورا به حمایت از موسوی خائن به خیابونا اومدید و کف و سوت زدید اما به برکت وجود اقامون وحضور مردم انقلابی در 9دی اتش فتنتون خاموش شد و سردسته هاتون همچون خاتمی و موسوی و کروبی رسوا شدن و الان میخواید با استفاده از جریان انحرافی انتقام خودتونو بگیرید اما بدونید تا ما فداییان رهبر هستیم نمیزاریم انقلابی که با خون شهدا به اینجا رسیده از ما بگیرید
مرعشی
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت بر شما جناب "فدائیان رهبر"

بنده هم همین را می گویم.

تنها راه نجات نظام ، فقط و فقط حمایت از یاور صدیق رهبر ، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی است و نه هیچ کس دیگر.

مشایی و کروبی و خاتمی و موسوی و امثال آنها به غیر از خیانت کار دیگری نکردند.

درود بر هاشمی قهرمان
محمد (ممۀ)
|
Iran (Islamic Republic of)
هرهرهرهرهرهر .............. !!!

وای خدا مردم از خنده مرعشی جان کشتی مارو با این جوکی که گفتی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جالبه که چقدر کف زدن واسه این مردک تواین صفحه و جالبتر این که چقدر زیبا خدا پرده ها رو کنار می زنه اما مصداق صم بکم عمی فهم لایبصرون هم کم زیاد نیستند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
به به جناب مرعشی.مجددا سلام علیکم !!
kami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۴۱
۱۴
تا وقتی خاله زنکهایی مثل صراط منتقد مشایی باشن محبوبیتش بیشتر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اصولا آفتاب آمد دلیل آفتاب مگر موش کورهایی مثل شما از ترس آفتاب سوراخ موش می خرن ... تومن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۹
۶
آقا ما که بالکل رای نمیدیم.. هرکی میخواد بیاد، هرکی میخواد بره..
......................برادر....................
(نقطه چین ها از خودمه، هرکی هرچی دوست داره میتونه بذاره)
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۲۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۴
۱۸
از قدیم گفته اند یک دیوانه سنگی را به چاه می اندازه هزارتا عاقل نمی تونه درش بیاره این اظهار عقیده شده مصداق اون مثل!!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۲۰
۰
فبشر العباد الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوپهلو خرف زدنم هم هنری است ها
ناشناس
|
Spain
|
۲۳:۱۹ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۶
۱۸
اميدوارم ايشان اين آرزو را به ....ببرند
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۱۴
۱۲
رحیم مشایی چه قدرتی دارد خدایی
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
با سکوتش همه را دیوانه کرده
ضد نورا(فیلسوف)
|
Iran (Islamic Republic of)
چون هم خودش دیوونس هم طرفداراش
AMIRO
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۱
۲۵
۵
منم بهش رای میدم.
ضد ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۲۵
۳
ممل خان الان فک کن مشایی بد خیالت راحت میشه خدانکنه مملکت دست توبیفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ضد ولایت فقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر ولایت مدار بی بصیرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بزن به آب زرشک !
ناشناس
|
Canada
|
۰۰:۳۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۱۳
۱۹
مشائی اگه محبوبیتی داشته باش به خاطر مخالفت با رهبریه.اینو همه میدونند فقط نمیتونند بیان کنند.
ناشناس
|
Canada
به موقعش بیان می کنن
ناصر
|
Canada
ولایی تر از مشایی نیست با سکوتش پدر فتنه گران وساکتین ومنافقان را در آورده
ناشناس
|
Canada
آی تموم اونایی که این مردک قبله آماتونه انشالله از خواب خرگوشی بیدار شید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۲۴
۹
رای من مشایی
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
ایران یعنی مشایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انگليس يعني مش.....
امريكا يعني مش......
اسرائيل يعني مش........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باش تا صبح دولتت بدمد
ساچمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۲۶
۸
رحیم مشایی رای میاورد، شانسی که دارید این است که مثل شما وقتی به قدرت برسد مخالفینش را درو نمی کند،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
مگر خدا بخواهد تمام و کمال از ما قطع امید کند که این اتفاق بیافتد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۵
۲۳
دوستان مقاله ننويسند يك الي دو خط نظر در مورد ايشات كافي حتي زياد است
آنتی ویروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۲
۱۸
کامی جون تو معنای خاله زنک را بهتر میدونی !
فاظمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۷
۲۴
در مملکتی که بازیگرانشان رئیس جمهور تایید کنندو پاپش بگذارند همین می شود کخ یک روز پابرهنه رییس جمهور تعیین می کنند و یک شهردارچی رئیس جمهور می شود و مملکتی می شودهمچون آش شله قلمکار که داری لمس می کنیذ این بازیگرها برن به درد زندگی آشفته خود برسند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو چرا ناراحتی ومیسوزی فتنه گرا نیومدن ناراحتی فاطی فاطی
lمهریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۳
۲۲
انشاالله تاانتخابات بااین طرز فکرت نیستی مردم ایران به کسی رای خواهند داد که مانند بوقلمون رنگ عوض نکند وتابع رهبری برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ودر خط ولایت باشد نه اینکه مثل بعضیها تا هرکجابنفعشان هست تابع رهبر وهرکجا که نفع شخصی آنها ایجاب میکند بدون درنظر گرفتن وجود رهبری و در خط و خطوط نامشخص باشند پس آقاِ مشایی که قطعا به خودش اجازه نمیدهد ثبت نام کند وانتخاب فعلی ما سردا جبهه ها واستاد دانشگاههاومیرتوانمند ارگانها وتشکلهای انقلابی واسلامی جناب آقاِ دکتر قالیباف میباشد ک] قطعا مورد تائید ولایت وآیات عظام وحوزه ها میباشند
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۹
۲۰
از پدر سالار تا جریان انحراف ساز و از انحراف تا بر اندازی ! ؟ پاچه خواری تا بینهایت ...
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۲
۲۴
کاراشتباه که دفاع نداره
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۶
۲۷
فقط دعا کنید که حاج سعید(جلیلی)کاندید نشه وگر نه همتون باید کاسه کوزتون رو جمع کنید
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۳
۲۵
مگه هر کی بازیگر باشه دیگه حرفش درسته تو نظام ما نظر به دمکراسی و اکثریت هست که باید بگم اکثریت حامی دکتر کسی که دیدبان دیروز دیپلماس جبهه ما هست کسی که قدرت نظام به جهان نشان داد و ایرانی بودن زنده در دل مردم کرد این فرد دکتر سعید جلیلیاس الان سانسور کن صراط ولی اشکالی نداره
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۴
۲۱
با سلام:

نمی دانم این نامه واقعیت دارد یا نه ، اما همان روز ها که جناب کشاورز را با ان سن و سال با مدل موی اسبی می دیدم که از نبود اخلاق در میان جوانان امروزی شکایت می کرد !! همان روز دل بریدم از بعضیها ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امام علی هم موهاش بلند بوده !
سیدمصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۲۳
۸
حرف حساب جواب نداره !!!! استاد دقیق و خالص فرمود لب کلام را !!!! مشائی هم حرفهائی برای گفتن دارد !!! امتحانش مجانی است !!! دخالت نکنند انتخاب شود . ثابت میشود !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
۴
۱۲
مگه مشایی زیر بغلش هنوز جا برای هندوانه داره؟!
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۸
۱۳
همینمون مونده مشایی بشه رییس جمهور گل بود به سبزه نیز اراسته میشود
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۶
۲
برای این حقیر نکته جالب توجه همه کامنت ها ، امتیازات مثبتی است که به اظهارات حامیان دولت و امتیازات منفی عدیده ای است که به تخریب چیان مواضع دولت اختصاص داده شده ، با یه نگاه اجمالی به کامنت ها میشه به خوبی جایگاه حامیان دولت رو نزد مردم رصد نمود ،
حق یار
غلام گله دار
|
Iran (Islamic Republic of)
+ یعنی حقانیت منحرف ؟
برو یه کم تووی همین گوگل سرچ کن تا بفهمی
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
اخوی آخه جریان فتنه هم پول در اختیار داره و هم نیرو،یه مشت انسان زود باور رو استخدام کردن بشینن پشت کامپیوتر و فقط + یا - بزنن و هیچ خاصیت دیگه ای هم ندارن.
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتره به متنها بیشتر دقت کنی تا + یا - ها اخوی!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
قابل توجه سایر کاربران محترم !
- همه حرف ما با این گروه خشک مغز واپس گرا و اربابانشون اینه که ما اعتقاد داریم که یک رای ، تنها یک رای ه !!! و بقول امام (ره ) میزان ، رای رمدم است ! اما این حضرات حس می کنن رای شون مرغوب تر از همه مردمه !!!!!!!
شما رو به خدا یکی به اینا تفهیم کنه که اکثریت مطلق مردم نه شما رو میخوان و نه آراء مرغوبتون رو و نه رد صلاحیت های جهت دارتون رو !!!!!! - ...... تاریخ مصرف اینگونه افکار پوسیده تموم شده !! تا دیر نشده خودتون رو به روز کنید !!!!! البته اگر نمیخواید که از نا کجا آباد تاریخ سر در بیارید!!!!!!
حق یار
غلام گله دار
|
Iran (Islamic Republic of)
برو سراغ گوسفندا تورو چه به بحث سیاسی میکنم کامپیوترو تووی حلقتا منحرف آلوچه
حسین
|
Germany
|
۰۷:۳۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۳
۱۱
آقای کشاورز به سلامتی خبریه ؟!!!...
عبدالحکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۳
۱۱
فقط این یکی را رو کم داشتیم که ایشان افاضه فضل کنند.
سيد علي اصغرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۳
۱۱
جناب آقاي كشاورز واقعاً حالت خوبه!!!!!!!!
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب سید علی اصغرپور

فقط حال شما خوبه و بس. بقیه مردم همه مریضن!!
بسم الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۲
۴
صراط توچراناراحتی جناب مهندس مشایی ازقالیباف ولاریجانی و...بهتراست مثل احمدی نزادشبانه روز کارمیکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۴
۱۲
يه بازيگر آخر عمري به صورت فرمايشي وارد سياست بشه بهتر از اين نميتونه نظر بده!
هوشنگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۳
۳
بابا اقای کشاورز این حرفو نزن میگن تو هم ........... چون حقیقت به کام ولایتمداران کاسب تلخه!
امید ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱۳
۳
عرض ادب
شاید هندوانه گذاشتن مصداق تهمت باشد
سيد علي اصغرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۵
۱۲
خوبي آقاي كشاورز !!!!!!!
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
جناب سید علی اصغرپور

فقط حال شما خوبه و بس. بقیه مردم همه مریضن!!
سید یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۱
۳
۱
مشایی مرد بزرگیه...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۲
۰
مناظره درمان تمام دردهاست ..
هر کس انحراف داشته باشد مشخص می شود .... 50 تا 60 در صد مردم خالصند و ساکت و حق بین و حق شنو ...
1 تا 5 درصد ناخالص زیاده طلب مفت خور و گرد و خاک کن
3تا 4 در صد بی تفاوت
بقیه تحت تاثیر جو ( بادی ، آبی ) تشریف دارنند
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان آخه موضوع اینه که مدعیان خشک مغز ولایتمداری از ترس شنیدن افکار روشن توی پستو ها مخفی میشن و برای اینکه مطمئن هستند که ماهیتشون برای همه مردم رو میشه ادعا هائی دارن از قبیل اینکه مثلاً طرف قابل نیست که با مقام شاخص علمی ما مناظره کنه !!!!!!
به هر حال در تائید فرمایش جنابعالی به پشتوانه قولی که گرفته ام ، شخصاً حاضرم فضای مناظره مدعیان خشک مغز ولایتمداری رو با اصحاب روشنگری ایجاد کنم ! هر کی ادعا داره ، بسم الله
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۰
۱
همون هايي كه از احمدي نژاد متنفر بودند و اقدامات مشايي را در انتخابات رياست جمهوري كرده بودند پتك و ميزدند توي سر بچه حزب اللهي ها حالا شده اند طرفدار مشايي!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۳
۰
اگه انحرافی اینه پس اکثر مردم جزئ این دسته میشند
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر بصیرتت جناب ناشناس !!!!
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۴
۷
باسلام
متاسفم برای مملکتی که قرار بود اسلامی بشه و الگوش ادمای معتقدی باایمان باشند اما امروز اسلام محدود شده به توی خونه ها و الگوها شدند بازیگران و مثلا هنرمندانی که از اعتقاد بویی نبردن و حتی صراط شده تریبون پروسه بت سازی از اونا مگه کشاورز کیه استاد بازیگریه که باشه اینهمه استاد سینه سوخته و خاک مکتب خورده تو این مملکت هست که هیچ نشونی ازشون نیست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۱
۲
۹
همين آقاي كشاورز زماني بشدت از مهاجراني حمايت كردند ايشان آدم ساده دلي است درمسائل سياسي وارد نيست
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۰
۴
بسم رب الشهدا...
کجایند شهیددیالمه ها....؟!!!!!!
کسانی که با خوندن حرف های این آقای کشاورز به اصطلاح هنرمند حتی اندک ذره ای در دلشون نسبت به مشایی لرزش ایجاد شده ، یه سرچی تو اینترنت داشته باشن و کلیپ هایی که از برخورد مردم با مشایی در صحنه ی عمومی جامعه مثل روز بیست و دوم بهمن ماه سال 89 ازاین شازده گرفته شده رو یه نگاهی بندازن تا کاملا درک کنن که احساس قلبی مردم جامعه نسبت به مشایی چیه!!!
والسلام
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
گمنام جان یه ضرب المثل هست که میگه یه نفر ادعا کردکه من توی اصفهان هفت تا کرت رو با یک ضرب می پرم ، رندی پیدا شد و بهش گفت اخوی درسته اصفهان دوره ، ولی کرتش نزدیکه !!!!!!
اون فیلم هائی رو که شما ادعا می کنید ما هم دیده ایم و صد البته با توجه به ماهیت شعار دهندگان که دست بر قضا برای ما کاملاً شناخته شده هستند ، در اعتقادمون راسخ تر شده ایم !!!
اخوی چرا راه دور میری؟؟؟؟؟؟توی همین اخبار همین سایت نظرات منفی و مثبت در مورد مهندس رو مطالعه بفرمائید و امتیازاتی رو هم که به این اخبار داده شده رو رصد بفرمائید !!!!! قطعاً مجبور خواهید شد که عادلانه قضاوت کنید - انشاءالله
در این سحرگاه اولین شب قدر بصیرت و تقوای الهی را برای خودم و همه برادران و خواهران خوبم از درگاه خداوند متعال خواستارم !
حق یار
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
۱
۵
توجه.....توجه......توجه..
درجریان باشین که خیلی ها اصلا به این موضوعات (مشائی و...) اهمیت نمیدن که حتی بخوان به نظرات امتیاز مثبت یامنفی بدن!! بنابراین طرفداران اسلام امریکائی!! اگه میبینن بعضی نظرات مندرجه موافق با این جریان کلی امتیاز مثبت داره خوش به حالشون نشه وخیال کنن طرفدار زیاددارن.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جان همین حساسیت که در کامنت شما موج می زنه و شما رو بر این داشته که قبول زحمت بفرمائید و برای امتیازات هم یک قصه ای درست کنید ؛ نشون میده که خیلی هم براتون بی اهمیت نیست !!!! کمی واقع بین باشید !!!!!
و اما مردم شریف ایران این موضوع رو در پای صندوق های رای به اثبات خواهند رسوند ، هر چند که بقول معروف مشت ، نمونه خرواره
شما هم هر چقدر جستجو بفرمائید از آقایان احمدی نژاد و مشائی ولایتمدار تر پیدا نخواهید نمود و اگر سراغ دارید معرفی کنید تا ما هم به ایشان رای بدهیم !
حق یار
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا مهران لطفا اقای احمدی نژاد را به مشائی گره نزن!! قابل مقایسه نیستن.چیزی که هست منه مدیر از کسی که درست یا غلط خودم مسئولیتی بهش دادم ناچارم دفاع کنم! اینو میفهمی؟؟ شرط اول یک مدیر موفق بودن همینه.اقای احمدی نژاد این اقا را فقط گذاشت رئیس دفتر.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
هرکسی ریی جمهور شد وظیفه داره 1 - به جای مکتب اسلامی مکتب ایرانی رو که از فرهنگ غنی ایرانیان ساخته شده رو قرار بده
2 - با تمامی دولتهای دنیا منجمله امریکا و انگلیس و اسرائییل رابطه ی نزدیکی برقرار کنه 3 - به جای حیف و میل کردن ثروت ملی در امر موشک و پوشک و بمب اتم این ثروت ملی رو میان تمام مردم ایران تقسیم کنه 4 - اونقدر خودش رو قدرتمند کنه که نفر اول در راس نظام و تصمیم گیریها بشه.
ناشناس
|
France
|
۰۲:۵۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
بابا شما ها لطف کنین خودتون را به......... نشون بدین . ایا ابراز نظر در قاموس شما حرفه عوض کردنه. فکر کنم مصداق شما / گربامنی دریمنی پیش منی بامن نئی پیش منی در یمنی/
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
اقای مهران ازادپی
من اگر به موضوع امتیازات اشاره کردم به خاطر "حساسیت!!!!" نبود..کامنت های قبل رااگر به دقت بخونی میبینی که به این موضوع اشاره کردن که ببینید چقدر نظر مثبت نسبت به ایشان هست!! لذا گفتم درجریان باشن که خیر.ازاین خبرها هم نیست.
جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
من که سر از حرفهای شماها در نمیارم انتخابات که هنوز مشخص نشده هنوز معلوم نیست کی کاندیداتور میشه شماها خودتون میبرید و میدوزید...!