۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲

بازیگرایرانی در فیلم ضدایرانی + تصاویر

بازیگران اصلی این فیلم ایرانی بوده و در طول فیلمبرداری به زبان فارسی صحبت می کنند. چند بازیگر هالیوودی نیز در کنار ایرانیان به نقش آفرینی می پردازند که البته در کسوت فرشته نجات زن مظلوم داستان ظاهر شده و نماد امید و آگاهی او به حساب می آیند.
کد خبر : ۷۵۴۳۷
به گزارش صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران،"دوشیزگی (virginity)" نام جدید ترین اثر هالیوودی و ضد ایرانی غرب است که مراحل فیلمبرداری آن آغاز شده و طبق اعلام رسانه های خارجی تا اوایل سال 2013 آماده نمایش خواهد شد.

با درز برخی اخبار و اطلاعات از این پروژه دریافتیم که مضمون کلی این فیلم، روایت زنی ایرانی است که گاه و بی گاه مورد ظلم و غضب همسر و پدرش قرار می گیرد و از این رو به مرور زمان سرخورده و پریشان شده و بارها فکر خود کشی به سرش می زند.





در طول داستان، این زن هر بار که چشمان شوهرش را دور می بیند دست به خطایی بزرگ و ناشایست زده و به نوعی با او و دیگر اعضا خانواده لج بازی می کند.
مهمترین نکته در ساخت چنین فیلمی، ترسیم چهره ای دیو سرشت از مردان ایرانی است که چیزی جز روابط جنسی، انحصار طلبی و خشونت بلد نیستند. در مقابل آن زنان ایرانی موجوداتی سرخورده، بی ارزش و بدون آزادی هستند که تحت هر شرایطی از جانب مردان مورد آزار ، اذیت و سو استفاده قرار می گیرند.
بازیگران اصلی این فیلم ایرانی بوده و در طول فیلمبرداری به زبان فارسی صحبت می کنند.
چند بازیگر هالیوودی نیز در کنار ایرانیان به نقش آفرینی می پردازند که البته در کسوت فرشته نجات زن مظلوم داستان ظاهر شده و نماد امید و آگاهی او به حساب می آیند.
سعید خوزه، کارگردانی "دوشیزگی" را برعهده دارد، مردی نه چندان نام آشنا که در کارنامه هنری اش چیزی جز چند کلیپ شوی تصویری و مستند بازیگران قبل از انقلاب به چشم نمی خورد.




اما موضوع جالب توجه در این پروژه حضور کامران ملک مطیعی، فرزند کیومرث ملک مطیعی  است که مردم او را با نقش آقای دکتر در سری اول سریال زیر آسمان شهر به یاد دارند و در این پروژه نقش پدری بداخلاق و کوردل را بازی می کند.

آنچه مسلم است، هالیوود و دیگر غول های فیلمسازی دنیا، به این زودی ها قصد ندارند دست از سیاه نمایی و تحریف فرهنگ و تمدن ایرانیان بردارند.

ای کاش سینماگران ایرانی به جای سرمایه گذاری در پروژه های پر خرجی چون "لاله" به فکر مقابله با این تیپ حرکت های رسانه های غربی باشند.
 این فیلم اولین نیست و قرار نیست آخرین مورد آن هم باشد.
نظرات بینندگان
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
۳
۳
برای این افراد متأسفم.ولی اطمینان دارم خدا با ماست و انشالله مکرشان به خودشان برمیگردد.چاه کن همیشه ته چاه است
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا چه دل پر دردی داری مثل اینکه خیلی سختی کشیدی خاوری برات بمیره اونم ظلم کرده بهت؟
خدا از رنج و غم و غصه هایت کم کنه من آرزو می کنم که بتونی بعد از این همه سختی که کشیدی راحتی سراغت بیاد آخه بعد از هر سختی آسونی هست ما را در عم خود شریک بدانید .
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
۳
۴
بسیاری از زن های ایرانی رو میشناسم که پریشان و سرخورده و تحت ظلمند و بسیاری از مردان ایرانی که جز روابط جنسی، انحصار طلبی و خشونت چیزی بلد نیستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دنیا یکم از افرادی که میشناسی بزرگتره
پسرک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
۴
۱
چرا فیلمی نمیسازن از زن محجبه ای که در دادگاه با ضربات چاقوی یک اروپایی در مقابل چشم شوهرش جان داد.یا صحنه ای که در ان زنانی اروپایی در شوی لباسی بدون هماهنگی پلاکاردهایی بر ضد نمایش زنان و استفاده ابزاری از انان ظاهر شدند و چنان از زیر صحنه نمایش پایشان را گرفتن و کشیدند که با سر به زمین خوردند در صورتیکه برای دستگیری یه قاتل هم چنان خشونتی بکار نمیبرن.چرا درباره قتل فجیه بچه های حاضر در خانه فرقه دیویدیه فیلمی نمیسازن.چرا موتور هواپیمای مسافر بری نمیدن ولی دلشان برای زنان ما میسوزد چرا همین زنان مظلوم و ستم کش ما را با کودکانشان را در هواپیمای مسافر بری روی خلیج فارس تکه تکه میکنن؟پس میبینید اینها دلشون برای کودکان رواندا که با قمه تکه تکه شدن نسوخت برای زنان ما بسوزه؟به کشتار رواندا در اینترنت مراجعه کنید انجا که پدران رواندایی از سربازان سازمان ملل خواهش کردن برای جلو گیری از تکه تکه شدن و زجر کشیدن همه را به رگبار ببندند ولی این کار روهم دریغ کردن و رفتن و مردم را به قمه هایی که با کامیون تخلیه میشد سپردند.من یک کارگر ساده هستم شما تحصیل کرده ها جواب بدین
دخترک
|
Iran (Islamic Republic of)
اینایی که گفتی یه مورد و اتفاق هستن که برو حوادث ایران رو بخون و قتل های فجیعی که هر روز میشه ، ولی این فیلم داره کلیت یه دسته از آقایون غیر محترم یه جامعه رو می گه که به نظر من کمم نیستن، امیدوارم تاثیر گذار باشه چون تو داخل کشور که اجازه ی ساخت فیلم درباره حقایق زشت جامعه رو نمی دن
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز