۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰

قتل همسر به دست زن شیطان‌صفت

کد خبر : ۷۶۱۳
ایران: ششم خرداد همزمان با كشف جسد متلاشي شده مرد جواني در يكي از شهرك‌هاي اطراف قم، بازپرس كشيك جنايي و مأموران پليس رسيدگي به اين جنايت را در دستور كار قرار دادند.در بررسي‌ها مشخص شد قرباني مرد 37 ساله‌اي به نام «رضا» بوده و داراي همسر و فرزند است.

در مراحل مقدماتي، از آنجا كه خودروي قرباني هم كنار پيكر بي‌جانش رها شده و آثار تزريق مواد روي دست‌هاي مرد جوان به چشم مي‌خورد، فرضيه مرگ وي بر اثر تزريق مواد مخدر قوت گرفت، با اين وجود قاضي «ناصر عتباتي» دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را براي تعيين علت قطعي مرگ صادر كرد.

از سوي ديگر كارآگاهان جنايي در ادامه تحقيقات پس از شناسايي خانواده قرباني به تحقيق از همسر وي پرداختند. زن جوان درباره ناپديد شدن همسرش گفت: هفته پیش شوهرم بي‌خبر از خانه خارج شد و ديگر بازنگشت، ضمن اين‌كه نمي‌دانم با چه كسي قرار ملاقات داشت و با چه انگيزه‌اي پس از تزريق مواد به زندگي‌اش پايان داده است.

كارآگاهان كه با اطلاع از تناقض‌گويي‌هاي «آرزو» به وي مشكوك شده بودند، وي را به‌طور نامحسوس تحت‌نظر گرفتند.همچنين با دستور بازپرس پرونده فهرست مكالمات تلفني اين زن نيز رديابي شد تا اينكه راز تماس‌هاي او با مرد غريبه‌اي به نام «جلال» فاش شد.

از سوي ديگر، پزشكي قانوني بر‌خلاف شواهد موجود در محل جنايت، اعلام كرد «رضا» اعتياد به مواد مخدر نداشته و بر اثر خفگي و مسدود شدن مجاري تنفسي‌اش به قتل رسيده است.

بدين‌ترتيب همسر مقتول به اداره آگاهي احضار شد و تحت بازجويي‌هاي فني، پليسي قرار گرفت تا اينكه سرانجام با مشاهده مستندات موجود در پرونده راز جنايت را فاش كرد.

وي گفت: مدتي قبل يك سرويس طلا خريدم و مرد فروشنده شماره تلفنم را به بهانه درج در فاكتور از من پرسيد. چند روز بعد با تماس تلفني «جلال» رابطه دوستي‌مان آغاز و به هم علاقه‌مند شديم. از آنجا كه شوهرم سد راه زندگي آينده ما بود، نقشه قتلش را كشيديم.

بنابراين جلال تعدادي قرص به من داد و من آنها را در شربت حل كردم. شب حادثه وقتي شوهرم به خواب عميقي رفت با تزريق آمپول هوا سعي كردم او را بكشم كه نشد. بنابراين «جلال» را باخبر كرده و او با سيم برق شوهرم را خفه كرد. بعد هم با كمك يكديگر جسد را داخل خودروي همسرم گذاشته و آن را به بيابان‌هاي اطراف شهر منتقل كرديم.

به دنبال اعتراف‌هاي هولناك زن شيطان‌صفت، همدستش نيز پس از بازداشت تحت بازجويي قرار گرفت. «جلال» - 24 ساله - گفت: تازه ازدواج كرده بودم كه اين زن فريبم داد و براي از ميان برداشتن شوهرش از من كمك خواست. سرانجام نيز پس از 6 ماه در آن شب شوم به خانه‌اش رفتم و شوهرش را كشتيم.
نظرات بینندگان
سعیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۸۹
۱
۰
چرا دروغ می نویسی
ف.س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
بهتر بود موقع اظهار نظر دادن خدا را در نظر می گرفتی