۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۴

لیلا حاتمی بازیچه صهیونیست‌ها + تصاویر

شاید بتوان گفت نشان لژیون دونور یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است؟
کد خبر : ۷۶۶۷۱

به گزارش صراط به نقل از ظهور 12، نشان لژیون دونور یا "نشان هنر و ادب” از سال ۱۹۵۷ برای قدردانی و فعالیت هنرمندان در زمینه هنر و ادبیات اعطا می شود و محدود به شهروندان فرانسوی نیست.

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !


سفیر فرانسه که این جایزه را به لیلا حاتمی داده است ، در مورد علت دادن این نشان به برخی هنرمندان گفته است که این نشان به خاطر خلاقیت هنری یا ادبی و یا به خاطر مشارکت در تلالوی هنر و ادب، در فرانسه و در جهان به هنرمندان اعطا می شود !

اگر اسامی افرادی که این نشان را گرفته اند نگاهی بیندازیم به اسامی برخواهیم خورد که به نوعی در خدمت به فرهنگ غرب پیشگام بوده اند ، افرادی مانند شیرین عبادی که در خدمت به اربابان غربیش سنگ تمام گذاشته است یا فردی مانند عباس کیا رستمی که در مصاحبه با خبرنگار ایتالیایی که از او پرسیده بود آیا مذهبی است ؟ گفته بود : بله به شیوه خودم ، اما هم گوشت خوک می خورم هم شراب . فرد دیگری که این نشان را گرفته محسن مخلباف است کسی که برای دشمنان سنگ تمام گذاشت و در اویل انقلاب عضو گروه مجاهدین خلق بود که در سال ۸۸ چهره منافق خود را آشکار کرد . پس معنا و مفهوم این نشان کاملاً مشخص است که بی دلیل به کسی نمی دهند و مطمئناً منظور از نشان شوالیه ، همان شوالیه های تمپلر یا معبدی هستند که در جنگ های صلیبی ده ها هزار مسلمان را تکه تکه کردند و از دست ، پا ، سر و بدنشان کوه هایی ساختند و در بیت المقدس سیلاب خون راه انداختند . افرادی که این نشان را می گیرند در اصل نقش همان شوالیه ها را دارند البته در قلع و قمع کردن فرهنگ اسلامی ایرانی مردمان این سرزمین . نشان لژیون دونور دارای ۵ درجه است که یکی از درجه های آن درجه شوالیه است . این نشان در بین فراماسون ها نیز وجود دارد و مانند نشان اول لژیون دونور به نشان شوالیه معروف است ، نشانی دقیقاً مشابه نشان شوالیه لژیون دونور با این تفاوت که در نشان فراماسونی آن ، تصویر یک شوالیه تمپلر ( شوالیه معبدی) در بین آن وجود دارد .

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

شاید بتوان گفت این نشان یکی از ننگین ترین نشان هایی است که می توان به یک فرد مسلمان داد و به طور قطع این نشان هیچ جای افتخاری ندارد . اما چرا این جایزه را به لیلا حاتمی دادند مگر چه خدمتی کرده است ؟ همانطور که می دانید معروفیت لیلا حاتمی در خارج به خاطر فیلم "جدایی نادر از سیمین” است و در خارج کشور لیلا حاتمی را در قالب سیمینی می بینند که در فیلم ” جدایی نادر از سیمین” مدام از جدایی و رفتن به خارج حرف می زد و به نوعی داشت از ایران و به تبع از مردم ، سنت و مذهبش فرار می کرد تا به دنیای مدرن غرب با فرهنگ غربیش بپیوندد .

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

نکته بسیار مهم : مخاطبین زمانی که بازیگری را که در یک مراسم یا همایشی می بینند ، عموماً به طور ناخودآگاه آن بازیگر را در قالب آخرین شخصیتی که آن بازیگر بازی کرده است می بینند . لیلا حاتمی و عناصر اصلی فیلم در مراسم جشنواره کن ۲۰۱۲ که در کشور فرانسه برگزار شد شرکت داشتند ، در این مراسم خانم لیلا حاتمی با دو نوع لباس خاصی حاضر شد که پوشیدن این لباس رمز اعطاء جایزه شوالیه توسط سفیر فرانسه به او بود ، البته در کنار فیلمی که بازی کرده بود . همانطور که پیش تر گفته شد ، زمانی که مخاطب ، بازیگر ( لیلا حاتمی) را می بیند به طور ناخودآگاه او را در قالب آخرین شخصیتی که بازی کرده ( سیمین ) تصور می کند ، فیلم "جدایی نادر از سیمین” در خارج با نام ” جدایی ” (A Seperation) شناخته می شود ، سیمین فردی است که از کشور و مذهب خود اسلام فرار می کند و جدا می شود و به خارج می رود ، در این مراسم لیلا حاتمی را مشاهده می کنید که با تاسف بسیار ، در لباس یک زن یهودی ارتودکس دیده می شود .

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

قطعاً متوجه شده اید چه اتفاقی رخ داده است و لیلا حاتمی دانسته یا ندانسته چه کرده است ، آیا فرهنگ ایرانی و اسلامی ما انقدر تهی است که ایشان باید از لباس یک زن یهودی ارتودکس استفاده کند ؟! سیمین مسلمان و فراری از ایران و اسلام حالا در لباس یک یهودی دیده می شود . اینجاست که رسالت این فیلم ضد اسلامی تمام می شود . جالب آنجاست که این لباس به عنوان یکی از۱۰ لباس برتر در جشنواره کن معرفی می شود و حتی از او دعوت می کنند بزرگترین جایزه جشنواره کن را او اهدا کند . چرا ؟ چون او الان نماد یک زن یهودی را پوشیده است . و این می تواند افتخاری برای یهودیان باشد . برای بنده واقعاً سوال است که چه کسی این لباس را به او پیشنهاد داده است ؟

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

یهودی های ارتودکس در حقیقت همان یهودی های افراطی صهیونیست هستند که کابالای سراسر کفر که شیطان پرستی جزیی از آن است را جزء لاینکف دین خود می دانند .بر اعتقاد هواداران و معتقدین به آئین کابالا، فهمیدن و درک رموز مخفی درآئین کابالا، باعث می‌شود تا انسان بصورت روحانی‌واری به خدا نزدیکتر شود و بدین ترتیب بشریت، قدرت والایی از رموز مخفی خدا که برای دیگر انسانها پوشیده‌است، را پی می‌برد.مهمترین منابع و کتب کابالیستی که به عنوان ستون فقرات و پایه اصلی «آئین کابالا» درآمدند، شامل مجموعه کتب عبری زوهار (به معنای «کتاب روشنایی») و هیچالوت (به معنای «کاخ‌ها») می‌شوند که به قرن اول میلادی بازمیگردند. نهایتا در قرن سیزدهم میلادی کتاب زوهار نوشته شد که تفکر و شکل کنونی «آئین کابالا» را تشکیل داد که تفکری سراسر الحادی و کفر آمیز است.

خانم لیلا حاتمی در پوشش زنان آنها ظاهر شده است که واقعاً جای تاسف دارد . تا به کی بازیگران ما می خواهد به تقلید کور کورانه خود ادامه بدهند ؟! مانند استفاده از لباس قرمز در جشنواره های مختلف که پشت استفاده از رنگ قرمز در هالیوود مفهوم و تفکر کفر آمیزی قرار دارد اما بازیگران ما بدون آنکه معنا آن را بدانند ، تقلید کور کورانه می کنند . ایشان واقعاً در نقش شوالیه ، چه در فیلم و چه در خارج از فیلم یعنی در مراسم کن به خوبی به مبارزه با فرهنگ ایران و حتی دینش پرداخته است و واقعاً مستحق این نشان نیز هست ! حال دانسته یا ندانسته .

اما پشت پرده اعطاء این گونه جایزه ها چیست ؟

اما شاید گفته شود که بحث در مورد گرفتن این جایزه چه اهمیتی دارد و مگر چه اتفاقی افتاده است ؟ اگر به پشت پرده اعطاء این گونه جایزه ها نگاهی بیندازیم آن موقع اهمیت بسیار زیاد این موضوع و دادن اینگونه جایزه ها خصوصاً به هنرمندان ایرانی مشخص می شود و آن موقع عمق فاجعه مشخص می شود .

هنرمندان و به قولی سوپر استارهای ایرانی غالباً افرادی هستند که مربوط نسل های دوم و اکثراً نسل سوم انقلاب اسلامی ایران هستند و این افراد یا بعد از انقلاب متولد شده اند یا در آن زمان نوجوان بوده اند به این معنا که این افراد بعد از انقلاب سال ۵۷ در کشوری با فرهنگ اسلامی تشیع بزرگ شده اند و شاکله فکری و فرهنگی آنها با مکتب فکری تشیع شکل گرفته است . اهمیت مسئله دقیقاً همین جا است ، افرادی که به عنوان هنرمندان این سرزمین در خارج از کشور شناخته می شوند به آنها به دید فردی که در سایه تفکر اسلام شیعه رشد کرده است نگاه می شود ، حتی اگر طرف اعتقاد صحیح و قوی ای به باورهای مذهبی خود نداشته باشد و از آنجایی که این نسل ، نسل سوم انقلاب هستند اهمیت این موضوع برای خارجی ها ( استراتژیست ها و معماران فرهنگ غربی ) صد چندان می شود . اگر به نظریه ها و گفته های معماران فرهنگ غربی نگاه بیاندازیم متوجه اهمیت این موضوع می شویم که هنرمندان ایرانی چه اهمیتی برای آنها می تواند داشته باشند و چرا به این افراد نشان شوالیه داده می شود . در نظریه های استراتژیست های بزرگ غرب می توان ریشه ای موضوع را پیدا کرد ،این افراد در بررسی ای که بر روی انواع مذاهب و مکاتب کرده اند اعلام نموده اند که در بین این مکاتب و مذاهب ، فقط دو نوع نگرش هستند که از تمامی این مکاتب کامل تر هستند و در آینده زنده خواهند ماند و دیگر مکاتب فراموش خواهند شد ۱- مکتب فکری لیبرالیسم- اومانیسم صهیونیستی که طی قرن ها و سده های مختلف کامل تر و به قولی در سده های مختلف چکش کاری شده است تا این شده است که می بینیم ۲- مکتب فکری اسلام شاخه تشیع اهل البیت ( علیهم السلام) که در حقیقت خاتمه تمامی ادیان توحیدی و چکیده و کامل شده آن ادیان الهی است .

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

حال این نظریه پردازان مکتب لیبرالیستی- اومانیستی صهیونیستی ، این دو نوع تفکر را در حقیقت دو جبهه مقابل یکدیگر معرفی می کنند ، یکی در جبهه حق و دیگری در جبهه باطل که رقابت اصلی بین این دو نوع تفکر است . اما در این بین این نظریه پردازان فرهنگ لیبرالیستی غرب که برای پیروزی این تفکر بر تفکر اسلام تشیع می کوشند اعتقاد دارند که این تفکر اسلام شیعه است که پیروز خواهد شد ، افرادی مانند فوکویاما و حتی برخی از این افراد که معتقد بوده اند که این لیبرالیست است که بر اسلام تشیع پیروز خواهد شد در آخر نظریه خود را تغییر داده اند و بر اشتباه خود اذعان کرده اند که نظریه خود را اصلاح کرده اند و گفته اند که این مکتب اسلام تشیع است که پیروز نهایی خواهد بود افرادی مانند هانتینگتون و… .

در سال های پیش از انقلاب اسلامی ایران تفکر شیعه آنچنان به طور گسترده مطرح نبود اما با انقلابی که در ایران رخ داد ، ورق برگشت و تفکر اسلام تشیع به طور گسترده ای برای جهانیان اعلام شد . و از آنجایی که غربی ها ، اسلام تشیع را شناخته بودند از همان ابتدا سعی نمودند با روش جنگ سخت نسخه انقلاب اسلامی ایران را بپیچند تا مبادا کابوس آنها به واقعیت تبدیل شود .

اما زمانی که دیدند در جنگ سخت موفق نیستند ، جنگ نرم را شروع کردند تا بتوانند تفکر اسلام تشیع را منحرف و حتی از بین ببرند . به همین خاطر با جنگ نرم بسیار قوی سعی نمودند جوانان نسل سوم را دچار استحاله فرهنگی نمایند و بتوانند آنها را از اسلام تشیع جدا کنند تا جلوی رشد این تفکر را بگیرند ، در این بین برخی از هنرمندان و خصوصاً بازیگران که متاسفانه الگوی برخی از جوانان نیز هستند ، می توانند بهترین وسیله برای نشان دادن و نمود و بروز موفقیت یا عدم موفقیت دشمن باشند .

به عنوان مثال وقتی بازیگری مانند گلشیفته فراهانی که در ایرانی بزرگ شده است که تفکر اسلامی تشیع وجود دارد ، می آید و آن رفتارها را انجام می دهد ، دشمن این را به عنوان نشانی آشکار از پیروزی خود در جنگ نرم بین تفکر لیبرالیستی و اسلام تشیع می داند . از این روی هنرمندان و بازیگران ایرانی که کارهایی از این دست انجام می دهند را بسیار تشویق می کند و انواع نشان ها ، جایزه ها ، جایگاه های اجتماعی در خارج ، معروفیت و… اعطا می کند . چرا چون این افراد مانند شوالیه های جنگ صلیبی که بر علیه اسلام جنگیدند در نقش شوالیه های ناتوی فرهنگی بر علیه مکتب فکری اسلام تشیع فعالیت نموده اند . این است معنا و مفهوم پشت پرده جایزه های رنگارنگ این افراد . خانم لیلا حاتمی نیز با بازی که در فیلم "جدایی نادر از سیمین” کرد بهترین خدمت را به دشمن کرد و نشان داد باید از ایران و تفکر اسلام تشیع جدا شد و به فرهنگ منحط غرب که همان تفکر لیبرالیستی – اومانیستی است پیوست و با پوشیدن لباس یک زن یهودی در جشنواره کن ، نقش سیمین را در فیلم کامل کرد به این معنا که نهایت این جدایی آن است که سیمین تفکر دین خود را عوض کرده و در غالب تفکر یهودی صهیونیست قرار گرفته است .

لیلا حاتمی بازیچه دست صهیونیست ها !

این معنا را نیز می رساند که خانم حاتمی زمانی که می خواهد در مقابل دیدگان خارجی ها خودی نشان دهد و جلب توجه کند در فرهنگ ایرانی اسلامی خود پوششی نمی یابد برای این کار و از این روی بهترین پوشش را پوشش یک زن یهودی می بیند برای ابراز وجود کردن که خارجی ها هم حسابی برای این کار او کف و سوت می زنند و نشان فرهنگی [!] شوالیه به او می دهند ! البته همانطور که گفته شد برخی از این رفتارها از سر جهل و نا آگاهی است که متاسفانه به تفکر اسلام تشیع ضربه می زند و به دشمن خدمت می کند ، خدا همه ما را به راه راست هدایت فرماید .

ما باید در این جنگ نرم بسیار هوشیار و آگاه باشیم ، خصوصاً مسئولین این حوزه که می بایستی با رفتارهای اینچنینی برخورد قاطعی داشته باشند و اجازه اینگونه رفتارها را ندهند ، همانطور که گفته شد جنگ و نبرد بین دو جبهه حق و باطل است ،تفکر لیبرالیستی و تفکر اسلام تشیع ، دشمن تمام سعی خود را برای پیروزی بر تفکر اسلام تشیع می کند . پس باید بسیار مراقب و هوشیار باشیم.
دشمن تمام سعی خود را می کند اما غافل از آن که وعده خدا حق است و تخلفی در آن رخ نمی دهد که فرمود :

« یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ »

مى ‏خواهند نور خدا را با دهان‏ هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏ کننده ‏ى نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند .

نظرات بینندگان
محمد ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۴۶۳
۴۱۳۷
اصل و نسب آدم رو نگاه کنین بعد ازش توقع داشته باشین !
امکان داره همت ها فهمیده ها و باکری ها که خدا بهشون ارزش داده رو با اونایی که هالیوود صهیونیست ارزشمندشون ! میکنه ، مقایسه کرد ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم حاتمي از مخلوقات خوب و ارامش بخش خداوند هستند.خداحفظشون كنه كه تصوير و بازي شون و صداشون چشم نواز و گوشنواز و دلنواز است بدون آنكه ذره اي جلف باشند.ايشان 15 سال است كه ازدواج كرده و مادر دو فرزند هستند.
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس :

1- مهم اینه که آرامش بخشی رو در چی ببینی ، بعضی ها با قرآن آرامش پیدا میکنن بعضی ها در مانوس شدن با شیطانک ها !!

2- حرف و بحث ما چه ربطی به جلف بودن و نبودن و مادر بودن و نبودن داره ؟ بحث ما وابستگی فکری به غرب و در خدمت سیاست های فرهنگی غرب قرار گرفتن افراد هست ، در شرکت این افراد در جنگ نرم فرهنگی بر علیه اسلام و کمک به دشمنان اسلام در این جنگ هست که متاسفانه این روند رو در رفتار برخی از هموطنامون می بینیم
آقاي.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همين.بده.ديگه....با.اينكه.ازدواج.كرده.هنوز.آرامش.بخش.شماست....صداش...بازيش....
!!
sss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر حاجی گرینف به کجا وابسته است همان مافیا سینمای خودتان
sss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تمام دنیا در منجلاب فساد گرفتار است و تنها شما برادران است پاک هستید فقز به شرطی که پایتان به استخرهای برزیل نرسد.
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
sss اتفاقا از نوع برادرای دارای محاسن و ... نیستم لیاقتت همون لولیدن توی تهرانه نه جاهایی که من میرم و میدونم چه خبره
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته بیشتر آرامش بخش شماس با این توصیفات آقای دل...چند وقتی نبودی برادر چطوری؟کیبوردتم که عوض نکردی رفیق!!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مملی کجاها میری؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من پدر و مادرشو از نزدیک میشناسم
ناشناس اولی همه فیلمه آرامش و آرامش کشکه
حاجی گرینف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جواب sss باید بگویم کسی که من و شما را آفریده می فرماید: و قليل من عبادي اشکور
این را هم عرض کنم که در تمام 950 سال دعوت حضرت نوح فقط 80 نفر به او ایمان آوردند یعنی هر 12 سال یک نفر. پس اینقدر نگویید که دنیا پاک است و ایرانی ها ناپاک.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به نظرمن از پوشیدن این لباس منظور خاصی نداشته فقط میخواسته متفاوت باشه اون لباس عروسش را یادتونه !! خیلی مسخره بود
روح الطبیبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم حاتمی بازیگر خوب و مایه افتخار کشور هستند. نقش آفرینی ایشان در فیلم بسیار خوب جدایی که جایزه اسکار رو کسب کرد بخشی از هنر خانم حاتمی را نشان میده.

نباید به سینما و هنرمندان نگاه سیاسی کرد بلکه باید زمینه را برای هنرنمایی هرچه بهتر آنان با فراغ خاطر فراهم کرد تا شاهد افتخارآفرینی های بیشتر آنان باشیم.
0020
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
like
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان محترم و دوست نويسنده گرامي اگر يك سرچ ساده انجام بدي ميبيني كه پوشش اصيل همه اديان كاملا شبيه به هم است چه زنان مسيعي معتقد چه يهود و چه مسلمان و زرتشتي همه كاملا پوشيده و عفيف هستند . به نظرم كمي در قضاوتتان نسبت به ايشان تند رفته ايد. از خدا براي همه توفيق صحت در قضاوت و داوري در خصوص ديگران را دارم چرا كه قضاوت بي پايه و داوري بر اساس تاويلات شخصي گناهي نابخشودني است. الهم اهدنا الصراط المستقيم
محمد سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۱۸۸
۱۸۵۱
اینم مثل بقیه هنرپیشه!!! های مثل خودش
همشون ولن...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حسودیتون شده ریا کاران
مجيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اي آقا محمد سعيد برات متاسفم
خيلي عقبي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه میتونی همین ادعا رو روی پل صراط بکن. نمیشه ول بودن همه هنرپیشه ها رو اثبات کرد. ولی ثابت شد زبون تو یکی رسما وله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حیف اون اسمی که روی تو گذاشتن " محمد سعید " که نه سعیدی و نه محمد
حبیبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۳۲۲
۵۰۶
جالب بود
ممنووووون
متاسفم برای بعضی ها
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۳۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۴۴۷
۱۳۷۵
چرا ما چشم دیدن صعود و افتخار آفرینی یک هنرمند رو نداریم؟
مرتاض
|
UNITED KINGDOM
عاشق هنرمند ایرانی هستیم ، اما چشم دیدن مزدور صهیونیست رو نداریم
مجید
|
UNITED KINGDOM
جناب
افتخاری که از طرف کشوری ضد مسلمان (نه مسیحی که ضد اسلام)به دست میاد اندازه بعوضه ای ارزش نداره

بعوضه=پشه
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
يا اخي چرا بعوضه؟پشه چه اشكالي دارد؟ تلفظ پ برايت سخت است؟
مجید
|
UNITED KINGDOM
ناشناس

میخواستم ژرفای مطلب رو نشون بدم
من بیشتر اوقات که میخوام مطلبم کمی طنز گونه بشه به جای پشه از بعوضه استفاده میکنم
گرا
|
UNITED KINGDOM
این صعود ننگ است

مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است!
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
صعود به کدام قله و با نردبان کی ...
مجتبی
|
UNITED KINGDOM
زیرا
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
این صهیونها مطمئن باشید تا چیزها نگیرند چیزکی به کسی نمی دهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۱۳
۴۱۷
مدل لباسش خیلی مزخرفه!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باز سر و کله این خاله زنک ها پیدا شد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ولي چون خارجي ها بهش گفتن با كمام ميل پوشيده اما اگر اين لباس ايراني بود ميگفتند دهاتيه و عقب موندس و از مد افتاده و ...
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۵۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۶۸
۱۳۹
واسه خنده خوب بود اين خبر
گرا
|
UNITED STATES
گریه داره...
اینکه یه زن شیعه را قاپ بزنن
وا مصیبتا!
ناشناس
|
UNITED STATES
زن شیعه ؟ حالت خوبه گرا؟
علی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۳:۵۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۵۵۵
۶۲۲
یه مشت آدم متوهم و بیمار نشستین تو این سایت و علیه دیگران اتهام میزنید.
مجید
|
UNITED KINGDOM
مثلا امثال شما به هیچ کس تهمت نمیزنید
چیزی که عوض داره گله نداره
هنوز افتخاری از یادمون نرفته اینجوری حق به جانب شدید
آقاي.دل
|
UNITED KINGDOM
توهم؟؟؟؟سندشم.كه.گذاشته.كه...بي.انصاف!!!!!!!!!!
...با.اينكه.كجراهست...اما.اين.حرفش.حسابه
روانپزشک
|
UNITED KINGDOM
شما که توهم توهم می کنی واقعا مریض و روانی هستی
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
خودتم توی این سایت نشستی و اتهام میزنی. پس تو هم بیماری.
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۷۵
۲۳۳
مطمئن هستم اين خانم از تمام رموز و قوانين يهود و شواليه ها اطلاعي نداره واين وظيفه مسئولين فرهنگيه تا چكيده اي از اين محافل و اديان شيطاني را در قالب كتابي كوچك به هنرمندان سر شناس ارائه بدهند تا بهانه اي نماند براي اشتباه كردن.اين خانم محترمي است براي مردم ايران انشالله قصد بدي نداشته من خيلي براي اين خانم احترام قائلم اميد وارم به اعتقادات مردمش بي احترامي دانسته نكرده باشه.اگر ميخواهد برود محترم برود اقامت بگيرد نيازي نيست خداي ناكرده بي احترامي به اعتقادات مردم بكند بگذارد خاطره خوش از ايشان در ذهن مردم باشد وبهتر است تا ثابت نشده اينقدر مخوف نشان داده نشود اين خانم .اورا با خلشيفته مقايسه نكنيد .اورا دفع نكنيد محترمانه توضيح بخواهيد ببينيد با اطلاع از قوانين و سابقه كابالاو شواليه هاي معبد و يهودوشيطان پرستي حركتي كرده من بعيد ميدانم اين اطلاعات را داشته باشه.و بهتر است تمام ستارهاي سينما و هنر را از اين رموز مطلع كنند.مردم همانطور كه ستاره ميسازن همنطورهم متنفر ميشوند و هيچ ادم عاقلي دوست نداره مورد تنفر واقع بشه.مسولين بيدار بشن ببينن دشمن ستاره هاي مارو نشونه گرفتن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو از کجا می دونی اطلاع نداره ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اره نداره
بابا شادين شماها
هم اين هم اصغر خان هم خيلياي ديگه نه تنها ناشي نيستن بلكه استادن
ما خيلي ساده ايم كه اگه نبوديم اينهمه فيلم چرت و پرت ساخته نمي شد
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب اگه با اطلاع از اين قضاياي صهيوني و كابالايي اين كارو كرده باشه هم رده خلشيفته ميشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۸
۸
چرا نداره! خب نداریم دیگه
تحریمیم تموم کردیم
آرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۹۵
۵۰۷
متاسفم برای کسانی که بع محض دیدن موفقیت یک نفر سریع به فکر خراب کردن موقعیت اون به هر قیمتی هستن و هر تهمتی را لایقش میدونن همون اسلامی که میگین این خانم زیر پا گذاشته میگه تهمت حق الناس و خدا ازش نمیگذره پس فکر نمیکنید این مقاله فقط با هدف خراب کردن ایشون باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در جواب ارام خانوم :
و كافران لجوج براي اينكه لجاجت كنند و ايمان نياورند به تو ميگويند : اگر خدا ميخواست ما به او ايمان بياوريم و اورا عبادت كنيم خودش را به شكلي در مي اورد كه ما اورا ببينيم و به او ايمان اوريم . لذا اين كافران لعنت شده خداي اند .
(قران كريم)
..........
بعضي ها احكام دين رو فقط در اينگونه موارد بلدند و يادشان مي افتد وگرنه كه براي خودشان و در زندگي خودشان خير .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۵۳
۳۰۶
من به این ...شر ها کار ندارم که لباس فرامسونریو...
ولی خداییش این تیپ رختشورها و نظافتچیهای فیلمهای اروپایی قدیمیه
خدا شفاش بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من تعصبي روي ايشان ندارم اما به غايت در اين لباس متين ،برازنده و زيبا هستند.نمونه يك زن شرقي كه توصيفش را در ديوان شعراي كهن خوانده ايم.آن هم در حاليكه دو فرزند هم دارد
آقاي.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داري.تبليغات.تعدد.فرزند.ميكني؟؟؟؟تعداد.بچه.هاش.چه.ربطي.به.مساله.داره؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گویا به نظر این یارو زنها بعد از به دنیا آوردن بچه دیگه تبدیل به یه کالای مستهک میشن !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.......... سن و تعداد بچه نمیشناسه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۵۲
۱۱۱
وقتی بعد از انقلاب یکی مثل فردین ممنوع الکار بشه و **ز.خ **با اون سابقه به کارش ادامه بده بایدم منتظر چنین نتایجی باشید ....
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عالی گفتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب قشنگ می گفتی مادرشه
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۳۲
۷۲
مسولين بيدار بشن ببينن دشمن داره ستاره هارو شكار ميكنه تور پهن كرده .صراط جان حالا اين روهم سانسور كن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ستاره؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته ستاره که نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا شما يعني هنوز فك ميكنين مسئولين فرهنگي خوابن ؟
نه ه ه ه
بيدارن و ماييم كه خوابيم
وقتي امثال خصوصي و گشت ارشاد و ... را امثال اقاي ......... پس از ديدن در سينما بايد از روي پرده بردارد بايد ديد اينجا ......... چه كاره است كه اين فيلم مجوز هم گرفته حال بماند فيلم هايي مثل يك خانواده محترم كه به امام و شهدا و خانواده شان توهين كرده و جالب اينكه هم در ايران توليد شده و هم جوايز فجر را هم به ان داده اند .
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاك بر سر هنر مندي كه بجاي اينكه الگو ي جوانان ايراني باشه خودش الگو بردار از زنهاي هاليوديه كه اگه نقشي بروي تخت اجرا نكنن از هاليود و كره زمين اخراج ميشن
بابا بیخیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۷۵
۲۵۳
آخه نمیدونم تا کی می خواهید اینگونه سطحی به مسائل نگاه کنید بابا یارو همه کار بود (بنی صدر )جاسوس دراومد ایت الله بود ...داومد یه بازیگر فاسدالخلاق که اوضاش مشخصه این از اول هم صهیونیستی بوده ما تا چیزی سرمونو نشکونه بیدار که چه عرض کنم تکونم نمیخوریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به خدا این خانم محترم شرافتش و انسانیتش از تو و امثال خودت خیلی خیلی بیشتره
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۵
۶۳
سایتتون افتضاحه به فرض اون یه غلطی کرده شما چرا غلط را مجدد میکنید
آقاي.دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سايت.كه.افتضاجه....قبول.........اما.مناديان.التقاط...
طبق.كدوم.حديث.!!!
نكنه.توليدي.احكام.زديد..و.اين.آخرين.محصولتونه؟؟
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۳۵
۲۱۲
فرضاً كاري به زشت و زيبا و گناه و ثواب موضوع نداريم . مگه ما ايراني ها خودمان چيزي كمن داريم فكر ميكنيم تو يه محفلي با جند تا خارجي بايد تغيير ظاهر يا رفتار بديم . تمدن اونه كه اونا از رفتار ما الگو بگيرند .
روشن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۵۶
۶۰
قبل از ایشون پروفسور حسابی هم این نشان رو گرفته الکی جوسازی نکنید
http://www.hessaby.com/neshanha.htm
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پرفسور حسابی حسب نشان دادن تن و بدن نگرفته بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی تاریکی
جناب حسابی را با هر بی سرو پایی مقایسه میکنی؟؟؟
متأسفم برات
روشن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نخیر آخه توی متن گفته که "اگر اسامی افرادی که این نشان را گرفته اند نگاهی بیندازیم به اسامی برخواهیم خورد که به نوعی در خدمت به فرهنگ غرب پیشگام بوده اند..."
!! جوسازی نکنید دوستان
sss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۵۴
۵۱۲
کلا همه بشینن فقط حاجی گرینف ببینن.
بابا یک اسکار این قدر برایتان دردآور بود؟ چه چیزهایی را به هم ربط داده اید، همه نسل بشر در حال توطئه هستند برادر. شما که گندم آمریکایی می خوری نکند ذاتت تغییر کند؟ واقعا که بافته اید.
بدجور تو نخ لباس پوشیدن زنان هستید و با شدت رغبت آن را دنبال می کنید، نکند جز تعقیبات نماز شده؟
در مودر تفکر اسلام شیعی گفته بودید بروید ببینید چه کرده اید که از آن فقط اسمی مانده و چه دروغ هایی را که گفته اید و حالا رو شده.
ناشناس3
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط برات متاسفم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برو به جهنم منافق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا يا خانم sss دقيقا به شيوه و ادبيات خودتان جواب داده چرا سوختيد و براش آرزوي تاسف كرديد!!!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تری اس سر ت تو کدوم آخور دشمن بنده؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۷۸
۵۹
اوه ! من چن تا شیطان پرست دیدم کت و شلوار پوشیده بودن! مملکت ما به کجا داره میره!!
الی
|
UNITED STATES
|
۱۷:۵۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۴۲۹
۳۰۶
عجب صبری خدا دارد
گاهی از خواندن برخی مطالب شرمگین میشم نمی دونم ما خدا رو چطور برای خودمون تعریف و تفسیر می کنیم که این حق رو به ما میده که همه رو قضاوت و محاکمه کنیم
کی این توهم توطئه ما را ول می کنه خدا می دونه
کاش به جای این همه سطحی نگری کمی وقت می ذاشتیم برای شناخت ذاتی خدا اما همه چی مون شده تظاهر تظاهر تظاهر
متاسفم و شرمگین از خدایی که نه تنها حرفاشو نمی فهمیم ،که اشتباه هم می فهمیم و اونطور که دوست داریم می فهمم و مدام در حال بت سازی هستیم و تحریف
خانم حاتمی یه هنرمند با ارزشه اگر این برامون سنگینه پس کاش چشمامون و ببندیم و به خدا فکر کنیم شاید ما را به راه راست هدایت کرد
آمین
محمد (ممل)
|
UNITED STATES
عزیزم نمیتونی درک کنی سعی نکن
نوع تفکر شما به گونه ای هست که ایشون رو هنرمندی ارزشمند از همه زوایا ارزیابی می کنی ! ولی از دید یه فرد مسلمون واقعی و البته وطن پرست ، هنرمند باید در خدمت اسلام و کشور باشه نه در خدمت هالیوود
امیر
|
UNITED STATES
این نشون میده از هنر هیچی نمیفهمی...هنر و هنرمند در خدمت هیچ کس و هیچ چیزی نیست که اگر بود خلاقیت و نواوری معنی نداشت...زیبایی هنر به بیقانونی و بی اعتنایی آن به همه چیز جز ضمیر ناخود اگاه بشریت است و بس...
امیر
|
UNITED STATES
همین هالییوود که میگی بسیاری از فیلمای ارزشمند و معنوی اش میارزه به هزارتا خطبه خشک صد من یه غاز و عاری از زیبایی شناسی که قدر یه بعوضه(به قول مجید خودمون)تاثیر نداره.تو که میگی هالیوود ینی ابتذال چند تا فیلم دیدی؟آیا میتونی بگی فیلمهای درخت زندگی,هفت سال در تبت,رقص با گرگ ها,محمد رسول الله,آخرین سامورایی,شجاع دل,در طبیعت,127 ساعت,فیلمهای چاپلین و هیچکاک و کوبریک و کامرون و اسکورسیزی و...همه ابتذال؟؟نه برادر هالیوود همانطور که آشغال زیاد میسازه سالی اقلا 5 تا فیلم تولید میکنه که دید انسانو به معنویت انسان دوستی خدا شناسی فداکاری حماسه ها و...یک پله بالاتر میبرند.میدانم که الان با یک جمله حرف مسخره کردن به خیال خودت جواب دادی ولی به قول گالیله شماها بگین زمین صاف است مهم اینست که خودش میداند که گرد است...
ناشناس5
|
UNITED STATES
الی جان واقعا برات متاسفم!!!!در گمراهیه خودت بدجور سرگردونی!باور کن دلم برات سوخت.آدم بدی به نظر نمیای فقط غافلی وراه رو گم کردی.ان شاءالله خدا همه گمراهان رو هدایت کنه.
ناشناس
|
UNITED STATES
الی خیلی خلی
منصوره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۷۳
۵۰۹
ایول
چه جوابی دادی
بیشتراز این از بازیگرا نمیشه انتظار داشت
بینشون بودیم و دیدیم
از کوزه همان ....
خودش اینه شوهرشم اون
کی میخواد بازدارنده باشه براش
....
چرا مجدد اجازه داده میشه بازی کنن چرااااااااااااااااااااااا؟
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۵
۵
خیلی زیبا حقیقت
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۵۶
۱۲۳۸
حیف اسم هنرمند که روی این....گذاشتن. آخ اگه دستم بهش میرسید او دندونای موش موشیشو با یک مشت خرد میکردم.
این احمقها مثل اینکه باور کردن فیلم متعفن
جدایی نادر از سیمین از روی لیاقت اسکاروبرده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انقدر .......... که ارزش یک اخ هم نداری...
مهشاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پرخاشگری و سوظن شما نشانه روانی بودن شماست بهتر به روانپزشک مراجعه کنی اون کارش بد بوده شما چرا لحن مودبانه نداری متاسفم برای ایران که منتقد هنری مثل تو داره
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه سوال ساده
چرا اون بین این همه لباس لباس زن یهودی رو پوشیده
ایا داره اعتقادش رو نشون میده؟
ایا دنبال گفتگوی ادیانه؟
شما سو ظن ما رو رفع کن
علی
|
UNITED STATES
|
۱۸:۵۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۶۱
۱۵۹
حیف اسم انسان برای برخی از ما آقای محسن مگه نه؟
خوب خو و ذات حیوانی مان را برخی جاها رو می کنیم
خجالت بکش متعفن رو تو بهتر میشناسی حیف که شرم می کنی بگی کیه و به جاش به دیگران تهمت می زنی
ناشناس
|
UNITED STATES
حیف اسم علی برای تو
ناشناس
|
UNITED STATES
برای تو آره واقعا آره
الی
|
UNITED STATES
|
۱۹:۰۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۹
۱۱۲
ای آقای محمد
(ممل) وطن پرستی رو خوب اومدی البته باید تو جغرافیا نگاه کنی ببینی وطنت همون ایرانه یا عراق و عربستان و سوریه و امارات و قطر و کشورهای ............. صفت عربی
کاش رو کلمه وطن پرستی کمی فکر می کردی بعد به زبون می آوردیش
خجالت نداره نه
خدا به راه راست هدایتت کنه نه اون کج راهه ای که راست می پنداریش راهی که خدا می دونه که راسته نه تو که راست می خونیش برادر!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
وطن ممل غزه میباشد
ناشناس
|
UNITED STATES
خدا همه رو از جمله تو که از بالا نگاه میکنی هدایت کنه قبل از مرگت
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۳
۱۰
انشاء الله که خنم لیلا حاتمی ندانسته اون لباس یهودیان رو پوشیده که قطعا با شخصیتی که از ایشون مشخص و روشن هست اهل این جور سیاست بازی های کثیف نیست.
اما اما اما
ننگ بر اون دسته از انسانهای منفوری که لباس مقدس اسلام رو بر تن میکنن و راحت به این اسلام و لباس با آگاهی خیانت و توهین کردن.
اما چرا با این دسته از افراد هم مخالفت نمیکنن!
(صمد آقا دلش خون از این همه تظاهر و دروغ)
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی براشون فیلم کثیفی و سرتاسر خیانت آلود مثل جدایی درست شده چرا براشون لباس نپوشن؟
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ننگ بر هر دو دسته
اینها دو روی یه سکه هستند
از هردو باید بیزار بود
اینجور که شما لیلا رو تطهیر میکنی یکی دیگه هم میتونه بگه انشاالله که سهوا در لباس اسلام خیانت میکنند
یه بنده کوچیک خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۹۶
۵۰
ظن و گمان بد به دیگران در هر صورتی گناه بزرگیست. کاش به جای این تهمت زدنها و توهین ها به خودمون و دیگران, یاد بگیریم و به دیگران هم یاد بدیم که ذهنمون رو در مورد اتفاقات مخفی و انحرافی که در کشور خودمون و دنیا به اسم روشنفکری در حال گسترش هست باز کنیم...باید به دیگران در مورد نادانسته ها و ندانسته ها آگاهی داد...به امید خدا مهربون.
sgh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۴۵
۳۰۵
با دیدن لباس خانم حاتمی به یاد یزید افتادم که میگفت من شراب را به آیین مسیحیت می نوشم
لابد خانم حاتمی هم این لباس را به آیین یهودیان ارتودکس پوشیده اند. یهودیت هم که یکی از ایین الهی است.
چقدر راحت میشود توجیه کرد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۹۰
۲۴۷
اینارو ببینید و باز بگویید هنرمند
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۶۴
۶
حال چه نداسته و چه دانسته بالاخره لباسی پوشیده و عکسی گرفته .
به نظر من کاربران متن را که می خوانند زود موضع گیری نکنند بخوانند و بفهمند مثلا چنین لباسی نشانه چیست همین و اگر توانستند و چنین موقعیتی برایشان پیش آمد فکر کنند ببینند این کار را انجام بدهند یا نه همین .
امیدوارم قبلمان خدایی باشد و درونمان به معنای واقعی کلمه عاشق اهل بیت همین .
ضمنا من خودم به بازی خانم لیلی حاتمی خیلی علاقه دارم همین باز بشینید و بگید تو نخ زن هاست حقیقت چیز دیگری است ما دنبال چیز دیگری می گردیم متاسفم
هدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۷
۴۸۸
دلم برای بازیگرامون میسوزه چقدر خودباخته...ای کاش خودشون اینو بفهمن!!
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۵۱۳
۱۷۳
عاقبت نقد سفارشی خلط مبحثی مضحک چون این است و عاقبت منتقد سفارشی ......... نشان لژیون دونور بستگی به زمانی که فرد آن را می برد می تواند معانی مختلفی داشته باشد. وقتی استاد ناظری آن را می برد افتخار ملیست و شایسته تقدیر که تمامی ابزار رسانه ای کشور بسیج می شوند وتبریک می گویند.چون ان زمان قبل از خرداد88 بود و دوستان خودی و غیرخودی نکرده بودند و در ان شرایط ارتباط دادن صدای ایشان به آیین کابالا کاری بس دشوار بود مگرنه حالا که می شود سیبیل ایشان را به ریشه های گیاه صهیون گره زد.در ایران رها کردن باد معده هم میتواند به منزله فعالیت سیاسی و درحکم محاربه با نظام باشد چه برسد به فیلم ساختن و بازی کردن. چرا دوستان باریک بین حاتمی را در نانجی پوش نمی بینند و فرجام نقشش در آن فیلم را.گلی فراهانی بعد از میم مثل مادر مریم باکره بود و الان زنی روسپی.نه آن تطهیر درست بود و نه این تکفیر.فرهادی بداقبال بود که بی موقع فیلم خوب ساخت. در این زمانه باید نمازت را وقتی بخوانی که اذانش را دوستان گفته باشند سر گلدسته ی مسجد خودشان. این است که در دهه 60 نقد فراستی بر کیارستمی فیلمسازی متعهد و متخصص است که با دست خالی به جنگ هالیوود رفته و سال گذشته فیلمسازی سردرگم و جشنواره ای ساز و مبتذل.البته این انقلاب های درونی از معجزات نظام است اما چون کمی غیرقابل باور است باید ردای علت بر قامتش دوخت.پس رنگ سبز کیسه زباله فیلم جدایی می شود نماد جنبش سبز و شوخی های رکیک فیلم ......... ارزش اخلاقی.از این تنگ نظری های سیاسی کم ندیده ایم. فرهادی در فیلم اخیرش قضاوت نکرد فقط روایت کرد این دوستانند که قاضی القضات شده اند فارغ از اینکه دهانشان بدجوری بو می دهد.پوشش حاتمی بهانه است،بهتر بگویم وسیله است برای چیز دیگر.وقتی باید تخریب شود می شود حالا برهنه باشد یا مزین به حجاب کامل فرقی نمیکند.و باید توجه داشت که این رفتارهای افراطی باعث کوچ دادن نخبه های فرهنگی خواهد شد و هیچ کمکی به وضع فرهنگی کشور نخواهد کرد.بازتاب مرده بادهای امثال ......... و ......... می شود ...... گلشیفته فراهانی روی صفحه لپ تاپ میلیونها ایرانی.مطهری به فیلمسازان بهایی که قصدشان فقط تخریب اسلام بود برچسب هایی را نزد که این مومنان با بصیرت به کارگردانان وبازیگران امروز.گلستان عزیز این منش اگر پایش بیفتد نماز جمعه را چهارشنبه اقامه می کند.دین برایش وسیله وصول چیز دیگریست.نه تنها سیاست ما شبیه دیانت ما نشد بلکه دیانت ما شد عین سیاست ما.اسلام روزی ضربه خورد که حفظ نظام اوجب واجبات شد.ای کاش حفظ انسان اوجب واجبات می شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برو عمو . بد ، بد است و خوب ،خوب است . با این توجیهات خودت رو خسته نکن . عمل شخص زاییده ی اعتقادشه . چه فرهادی ، چه این چه گلشیفته چه کیارستمی آدمای بی اعتقادی اند . کیارستمی اون موقع که مشق شب رو می ساخت شاید نیمچه حمیتی داشت . این قدر اعتقادات مردمو به بازی نگیرید لطفا
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امیدوارم هر چی بازیگر و کارگردان غرب زده مثل فرهادی کرواتی .......... برن کشور آرزوهاشون(آمریکا) ناراحتی عمیق ما اینه که با بودجه جمهوری اسلامی فرهادی علیه کشور و دین فیلم میسازه و مافیای سینما فاسد داخلی و خارجی بهش به خاطر خیانت به کشور اسکار میده حق هم دارند براشون فیلمی درست کرده چند لایه کاملا سیاسی که هر کسی نمیفهمه چه کرده این خائن به خون شهدا و اسلام و انقلاب که در همون حوالی مصطفی احمدی روشن رو ترور کردن و به این یارو جایزه دادن افسوس
عبدالله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا جلال منظورش اینه که هرکسی هرکاری خواست انجام بده ولو بر علیه نظام ودین وآئین مردم وکشور بعد هم چون از سرمایه این کشور به جای رسیده واسم ورسمی برا خودش پیدا کرده کسی باهاش کاری نداشته باشه چون ممکن است بهش بر بخوره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا جلال اینهمه وقت گرفته ای و اباطیل و اراجیف سرهم کرده ای دریغ از ذره ای درایت و شعور
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در مورد گلشیفته فراهانی ان زمان که دکتر عباسی فریاد سر میدادند که به این بازیگر بها ندهید شما گوشتان نشنید
در مملکت ما هر کس برای خودش مفسری است ولی انکه صدایش باید شنیده شود عمدا در نطفه خفه میشود تا انکه از این اشفته بازار چیزی نصیبش میشود بی بهره نماند
شما جو را جوری به تصویر کشیده و به نقد گذاشته اید که انگار همه خوبند وفقط مسئولین بدند
بدند قبول ولی ایا ماهم خوبیم انگونه که شما انتظار دارید
دین وسیله شده برای یک عده ولی ایا برای من و شما نیز نشده وسیله امرار معاش
نگاهی به اطراف و زندگی های این زمانی و نحوه رفتار و عملکرد ما همه اش نشان از زندگی بر طبق منفعت خویش است
به نظر من شاید بجز عده قلیلی باقی مان بر طبق میل و نفس و منفعت خویش روزگار میگذرانیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- کسی نگفته هر کس از این جایزه ها بگیرد صهیونیست است و ... و این بیان شماست . در واقع شما برای این که بتوانید راحت نقد کنید ، حرف مخالفتان را آنطوری که کوبیدنش راحت باشد نقل می کنید . این گونه انتقادات در مورد جایزه های هنری مبین این است که جایزه های هنری مورد سوء استفاده سیاسی واقع می شوند و این را خود تحلیل گران غربی هم می گویند ولی این به این معنا نیست که هر کس جایزه گرفت صهیونیست است لیکن به این معنا هم نیست که در زمین دشمن بازی نکرده . توضیح این که در این گونه جایزه ها دو مطلب را باید دقت کرد : 1- هر کشوری در فستیوال ها و جشنواره هایش معیار های فرهنگی خودش را اعمال می کند و طبیعتا کسی که بخواهد در آنجا جایزه بگیرد باید آن معیارها و ممیزی ها را پاس کند . ، 2- گاهی اوقات این جایزه ها به صورت سیاسی داده می شود ، یعنی برای روحیه دادن به یک جریان سیاسی .

2- نوشته ای "فرهادی در فیلم اخیرش قضاوت نکرد فقط روایت کرد" مشکل دقیقا همین روایت است ... روایتی که ماحصلش تخریب جامعه ایرانی است . یک مورد کوچکش را می گویم : در یکی از قسمتهای فیلم که داشت دادگاه را نشان میداد و فحش و درگیری و بدبختی را، صدای اذان پخش می شد ، چرا ؟ این جور تلفیق ها را فقط در فیلم های ضد اسلامی هالیوود و بازی های ضد ایرانی و ضد اسلامی دیده بودیم !

3 - یک سوال : یکی از اساتید علوم پزشکی کشورمان چندی پیش از طرف انجمنی در امریکا به عنوان برترین محقق بیماری های خونی و سرطان شناخته شد ، اما با او تماس گرفته و گفته شد که به علت تحریم ها ، او نمی تواند جایزه اش را دریافت کند ! دقیقا در همین زمان بود که اصغر فرهادی و تیمش به راحتی به امریکا رفته و جایزه گرفتند و چقدر هم تحویلشان گرفتند !!! چرا ؟

4- این که از ناظری گفتی و خودی و غیر خودی واقعا حرف عجیبی است . مگر فیلم فرهادی از طرف دولت به اسکار معرفی نشد ؟ (دولت جمهوری اسلامی ) و مگر مسئولین ارشاد برایش پیام تبریک صادر نکردند و... حالا چندتا سایت و روزنامه منتقد هم وجود دارند باید خفه شوند ؟!
خودم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۴۲
۴۷۷
دوستان تحلیل همه تون اشتباهه بزارین براتون بگم.. عرض شود دلیلش بی غیرتی شوهرشه ، زن اگه ولش کنی همین میشه... باید خوابوند زیر گوشش والسلام... هرکی پاسخ فمنیستی بده هر چی از دهنم در بیاد بهش میگم ..کمی سنتی باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نطام اسلامی با مردم بافرهتگ و ادیب و متین ایران چه ها که نکرده.
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بنده فقط میتوانم برای شما اظهار تاسف بکنم
با این مغز و فکر مریضی که دارید
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
افتاب گردون تو که خودت همین اعتقاداتو داشتی حالا متاسف شدی؟
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب اقای امیر
بنده هنوز هم این معضلات اخلاقی را از بی غیرتی اقایوونی میدونم که با وجود همسر و فرزند هنوز وقتی در خیابان قدم میزنند نگاهشان به دختران و زنان به اصطلاح پسرک همچون بوم نقاشی اراسته شده دوخته شده است
یا وقتی مردان دیگری با نگاه لذت جویی به همسر و دخترشان منگرند هیچ اتفاقی در رگ هایش رخ نمیدهد و از فرط بیغیرتی از اینکه انها به نظر زیبا هستند خرسند نیز میشوند و به زعم خودشان این را نوعی تمدن و یا امروزی بودن قلمداد میکنند

واما اینکه این جناب خودم اظهار فضل فرمودند راجع به توسری زدن به خانمها باید عرض کنم دیگر عصر جاهلیت و اعمال و افکار جاهل مآبانه دوره اش به سر امده است
امروز زنان میتوانند به راحتی درس بخوانند از نظر علمی پیشرفت کنند و صاحب مشاغل مهم اجتماعی و تخصصی بشوند و در عین حال بهترین مادر و همسر باشند
خیلی پر خاصیت تر از اکثر شما اقایوون همیشه مدعی
خودم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه آفتاب گردون آفتاب ندیده فکر کردی همین خانم حاتمی از پشت کوه اومده و بیسواده که میگی زنان باید پیشرفت کن اگه شما خواهر یا خانومت مدرک و کاری دست و پا کرد به اعتبار همین ولش میکنی تو خیابون نخیر عزیز برادر ، چماق و سیلی استعاره ای از غیرت مرد و کنترل و سرپرستی خانواده اش هستش البته اینو برای مردای از هر نظر مرد میگم نه اونایی که فقط دست بزن دارن و نه اونایی که از زناشون زن تر هستن .. قبول نداری برو قران بخون برو نهج البلاغه اونجایی رو بخون که میگه زنا ناقص العقل هستند البته به دلیل و تفسیرش هم رجوع کن تا اینطوری و بدون اطلاعات نظر ندی .... بفرمایید شام نیمرو با آبلیمو و پیاز و کمی رب کنارش ذرست کردم
تماشاگر عام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۲ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
۴۱۲
۵۷
فیلم به اون جالبی، جایزه به اون با ارزشی ، لباس به این قشنگی !؛ سر چی دیگه اینقدر بحث می کنین؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چقدر بی سلیقه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لیلی زن یا مرد ؟
حاجی دیده بان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام علیکم ... بزرگوار تماشگر عام ... هویت و غیرت اصیل زن ایرانی هم تو این مطالب شما جایگاهی دارد ؟ ... موقعی کلمات جالب . ارزش .قشنگ . تمامیت می نماید که اعمال و رفتار این خانم هنر پیشه به فلسفه پوچ گرایی دچار نگردد . که اسف بار تر از همه فیمنیسم در سینما از نیمه دوم دهه 80 جایگاه ویژهای در بین دست اندرکاران سینما پیدا نموده . و سینما فعلی ایران را به چالش اخلاقی و دور از فیلم های ارزشی کشانده .. که نتیجه آن عریان شدن هنر پیشه ایرانی و.....
شاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بالاخره ما نفهمیدیم شما موافقی یا مخالف؟
واضحتر بفرمایید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۴۸
۳۰۹
شاید شما پدر ومادر این خانم رو درست نمی شناسین. ببینین چه عکسایی ..............
خوب طبق معمول می خواهید بگید به ما ربطی نداره و خصوصیه ، ولی چرا رو جلد مجله!!!!!
شیطان برای ما جلوه می کنه، اما نه با چهره ی اصلیش بلکه با زیباترین صداها و چهره ها و رنگها و نما ها. بعد همون میشه الگوی ما!!!
لیلا حاتمی از قافله همونهایی است که ما اسمشون رو هنرمند میذاریم و برنامه های تلویزیونی و مجله ها مون رو با مصاحبه و گفتگو با اونها پر میکنیم ، ولی این همه هنر مند رو نشناختیم و از دنیا رفتند و فکر کردیم فقط " باریگر ها " و "خواننده ها " هنرمند هستند. وای بر ما!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مردک احمق پدر ایشان علی حاتمیست که زیباترین فیلمهای ایرانی را در کارنامه دارد و هر کی قدر بزغاله هم از هنر سر در بیاورد میفهمد فیلمهای علی حاتمی در دیالوگ و فیلمنامه و فضای ایرانی و... نظیر ندارند.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناسی که فرمودید "شما پدر و مادر این خانم رو نمی شناسید" از همین طرز حرف زدن شما بخوبی میشود فهمید که در چه خانواده ای بزرگ شدید و حیا و حجاب چقدر نزد شما جایگاه داشته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۲۲
۲۰۷
زنده باد ليلا حاتمي
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۴۹
۲
پول در دنیا حرف اول را می زند.
هیچ کس مجانی برای کسی و یا عقیده ای دیگر کار نمیکند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۹
۸۰
دکتر محمود حسابی هم این جایزه لژیون دونور با درجه شوالیه را گرفته آیا ایشان هم ماییه ننگ مسلمانان هستند؟ آیا ایشان هم فراماسون هستند؟؟؟؟؟/ این واقعاً یک سوال چرا با یک جایزه که تازه در بد و خوب بودن آن ابهام است کل شخصیت یک نفر خراب می کنید. کمی بهتر ببینم و بیشتر بیاندیشم و کمتر حرف بزنیم.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهم اینه که باحضرات باشند. اگر باحضرات باشند از خود شیطان هم جایزه گرفته باشند مشکلی نیست.
امیر
|
FRANCE
|
۱۲:۲۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۴۶۱
۱۲۰
واقعا تاسف داره طرز فکر و دیدگاه بعضی ازین دوستان ..همه شدن کارشناس و فیلم رو نقد میکنن! چرا یه لحظه هم به این فکر نمیکنید که آقای اصغرفرهادی و لیلا حاتمی و دیگر بازیگران این فیلم چه افتخار بزرگی واسه ایران و جامعه ایرانی کسب کردند.نامزد کسب جایزه اسکار شدن کم افتخاری نیست
خجالت آوره واسه صداوسیما که حتی یه گزارش خشک و خالی هم از این مهم ندادن،یعنی اگه غیر ازین هم بود تعجب داشت.یه عده نادان و بی خرد شدن مسئول و تصمیم گیر ملت ما
زنده باد اصغرفرهادی،لیلا حاتمی،و کسانی که باعث افتخارآفرینی ایران در هر عرصه و زمینه ای که میشن،،،شرم باد بر عزت الله ضرغامی و امثالهم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۶۲
۸۶
خدا اجرتون بده.سایتتون عالیه.من تازه آشنا شدم.تحلیلهاتون هم مثل همین مطلب مغرضانه نیست و با دلیل و مدرکه.اجرتون با امام زمان
فایزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۸۴
۴۵
اگه این بدبخت کیسه گونی هم می پوشید باز یه حرفی واسش می زدن ما عادت کردیم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
و اگر موافق میل حضرات بود لباس شنا هم میپوشید توجیهی پیدا می کردند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۸۲
۲۵۸
این افراد از امكانات ایران اسلامی استفاده می كنند بعد فرهنگ صهیونیست ها را تبلیغ می كنند! ، برای شما متاسفم خانم حاتمی !
بازیگران ما به كجا می روند ؟!!!!
خدا هدایتشان كند !
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر این موضوع حقیقت داشته باشه (که عاقلان دانند!!) بیشتر نشون دهنده ضعف و استیصال شماست که با صرف اینهمه بودجه و سانسور و ممیزی و گزینش و بگیر و ببند هنوز بقول خودتان فرهنگ صهیونیستی رشد میکنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا اول باید تو را شفا دهد
محبت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۲
۳
خدايا.ما دگر چه بنده هايي هستيم.خود فرروخته.........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۶۸
۵۸
من نميدونم كه چرا اينقدر دوست دارين فرهنگ كثيف و لجن عربي رو تو ايران گسترش بدين نميدونم چي بهتون ميرسه جز اين كه كشورهاي عربي هر اعتبار بيشتري رو كسب ميكنن و ثروتمند تر ميشن و ايرانيا هر روز بد بخت تر چيه حسوديتون شده يهوديا پارتيشون كلفته؟و كشوري قدرتمند مثل امريكارو پشت خودشون دارن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو هم جیره خوار صهیونیست هستی بهایی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جالبه همین عربا هم اینارو آدم حساب نمیکنن...
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منطق برادران کلاً همینه: هرکسی بامانیست جیره خوار صهیونیسته و بهایی. به آب خوردنی تهمت ندیده و نشناخته تهمت می زنند اسم خودشان را هم مسلمان ارزشی و اخلاق گرا میذارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۵۵
۰
آقا جلال؛ این تذهبون
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
باید عرض شود که توهین به هر شخصی با هر انگیزه ای دون شأن مسلمانان است فلذا برادران و خواهران ارزشی اگر مدعی پیروی از پیامبر اعظم و اسوه مکارم اخلاق هستند می بایست با تأسی از حضرت ختمی مرتبت جایگاه جذب انسانها را به ارزشهای اخلاقی و دینی فراهم نمایند.
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۶
۰
آقا یا خانم صراط!
هرچه فکر میکنم سر در نمیآورم که چرا پایان هر خبر چند نمایه گذاشته ای که خوانندگان بتوانند آن خبر را به فیس بوک یا توییتر و .... اشتراک گذاری کنند. تقاضا دارم لااقل ابزار عبور از فیلتر فیس بوک را هم در اختیار خوانندگان قرار دهید تا غرض شما حاصل گردد .
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۵۲
۱۶۳
توی ............. دیگه دهنتو ببند.من افتخار میکنم از نظر تویی که .....شیفته و شاهین نجفی رو آخر هنرمند میدونی حیوون حساب بشم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حیوان خودشونن
حیوان کسیه که احکام خدا رو براحتی زیر پا میندازه و طرف یه هرجایی رو میگیره
درود بر شما داداش محسن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حیوان اونایی هستند که مملکت رو با این همه سرمایه های عظیم به این وضع در آوردن و باعث و بانی بیکاری و گرانی هستند و همچنین طرفدارانشون
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب شد خودت فهمیدی کی هستی
بنده خدا
|
FRANCE
|
۱۹:۴۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۹
۶
داداش شما ها یه مشت ....ید !
مسیح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۸
۵
هر کس یک لب تاب گذاشته جلوش هر چی به ذهنش می رسه می نویسه ادعای مسلمانی می کنه وای از روزی که باید پاسخگوی این نسبت دادن ها باشید.
مهران طباطبایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۱
۵۵
۲۹
به استاد شهرام ناظری هم این نشان شوالیه را داده اند.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الان میگن اونم وطن فروشه چون سبیلاش فراماسونری بوده.بعد یه عکس از یه ادم ....... سبیل میارن میگن این پدر جد سوروسه و ناظری خواسته خودشو شکل این کنه و بعد فحش دادن شروع میشه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس به استادیش شک کن
ایران من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۶۲
۱۱۲
درود بر هنرمندان مستقل و آزاد اندیش...لیلا حاتمی و اصغر فرهادی افتخار ایران و ایرانیان...تا کور شود هر آنکه نتواند دید
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۳۰
۳
درود بر بانوی سینمای ایران لیلا حاتمی .در ضمن لباسش هم چه مال یهودیها باشه چه نه خیلی خوشگله .لیلا حاتمی در کنار اصغر فرهادی افتخار سینمای ایرانه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۲۴
۱
بابا مرديد از حسودي. خوب جايزه گرفته است ديگر. در ضمن پوشش خانم‌ها در تمام دنيا تقريباً شبيه هم است. شما هم كار كنيد و زحمت بكشيد. اطمينان داشته باشيد كه به شما هم جايزه مي‌دهند. راه ديگر اين است كه مثل امروز جايزه‌هايي را كه از بيت‌المال براي افراد شايسته در نظر گرفته شده بين خودتان تقسيم كنيد.
شاهين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
دوستان محترم و دوست نويسنده گرامي اگر يك سرچ ساده انجام بدي ميبيني كه پوشش اصيل همه اديان كاملا شبيه به هم است چه زنان مسيعي معتقد چه يهود و چه مسلمان و زرتشتي همه كاملا پوشيده و عفيف هستند . به نظرم كمي در قضاوتتان نسبت به ايشان تند رفته ايد. از خدا براي همه توفيق صحت در قضاوت و داوري در خصوص ديگران را دارم چرا كه قضاوت بي پايه و داوري بر اساس تاويلات شخصي گناهي نابخشودني است. الهم اهدنا الصراط المستقيم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۲
۳۲
در جواب دوستانی که عنوان کرده اند که شهرام ناظری و دکتر حسابی هم این جایزه رو گرفته اند باید عرض کنم ، ویژگی دشمن همین است در قرآن کریم ،خداوند می فرماید که دشمن و شیطان زمانی که بخواهند مفهوم پلیدی را به کسی عرضه کنند از طریق فریب دادن ، طرف مقابل را با خود هم رای می کنند تا حقیقت اصلی را متوجه نشود ، به این گونه که مقداری از حق را برمی دارند و با باطل در می آمیزند با این کار افرادی که در مورد آن موضوع آگاهی ندارند به راحتی فریب می خورند . برای همین یک بار این عنوان را به شهرام ناظری می دهند و بین آن به افرادی مثل شرین عبادی ، کیارستمی ، مخملباف ، لیلا حاتمی و... این نشان را می دهند تا کسی که در زمینه دشمن شناسی پژوهش نکرده و اطلاعاتی ندارد ، تفاوت ها را متوجه نشود و عنوان کند که فلانی هم این جایزه را گرفته است ! پس این جایزه مشکلی ندارد! به این رفتار اصطلاحاً می گویند تطهیر کردن یک معنا و مفهوم شیطانی توسط دشمن .
باید اطلاعاتتان را در زمینه دشمن شناسی قوی تر کنید تا تفاوت ها را متوجه شوید .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ولابد این فقط شماها هستید که حق و باطل را از هم تمیز می دهید و بقیه شعور ندارند و فریب می خورند. خوب شد هنوز داستان بقول خودتان جریان انحرافی و بصیرت بصیرت کردن هایتان یادمان است.
خدا این دشمن رو ازتون نگیره که برای سرکوب هر مخالفی دشمن دشمن میکنید.
Mamad
|
AUSTRIA
|
۲۱:۰۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۱
۲
۱
Chand salie ke rasm shode honarmandaye ma az daste in jamaat jayeze migirand wa dar bazi keshwarha dokhtare shayeste sal mishawand tedadeshan ham kam nist hame inha etefaqi hast???????
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۲۱
۰
به تعریف این نشان دقت کنید : (منبع : ویکیپدیا)
لژیون دونور بالاترین نشان کشور فرانسه است. ناپلئون بناپارت در سال ۱۸۰۲ آن را بنیاد گذاشت. این نشان به خاطر کمک‌های نظامی، فرهنگی، علمی یا اجتماعی به فرانسه به افراد، از جمله به کسانی که شهروند فرانسه نیستند، اهدا می‌شود.
joker
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۱
۲
الان استاد ناظری که نشان شوالیه گرفته جزو کدومشونه؟
واقعا به روح اعتقاد داری؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۴
۱۸
حیف از خون شهدا که فدای اینان شد
ایرانی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۳۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۲۲
۳
برای نویسنده و انایی که باور میکنن متاسفم ...
ذهن مریضی میخواد نوشتن این مسائل ..
هر لباس یا هر کلا و حتی کتاب مقدس یهود نکات مشابهی داره
ما همه یه خالق داریم
و یکی از بدترن گناها دروغ و تهمت
خدا همه شما رو ببخشه
خوبی و خوب بودن این خواسته خداست
حالا هرکی هستی باش هرچی فکر میکنی بکن
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۱
۲
راجع به چیزهایی که نمی فهمید بهتر است اظهار نظر نفرمایید زیرا تا مرد سخن نگفته باشد عیبو هنرش نهفته باشد به قول سعدی
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱۰۲
واقعا" برای سایتتون متاسفم که یک برادر امریکایی میاد هر چی از دهنش در میاد به منه ایرانی میگه حالا شما کامنتهای مارو سانسور میکنی. یا بنویسید این سایت برای
گروه سنی الف طراحی شده یا بنویسید این سایت تابع قانون کاپیتالاسیون است.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر آمریکایی مگه فارسی بلده صحبت کنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه توی................................. اگه فهم و شعور داشتی هر چی که لایق خودتو....................... بود رو به دیگران نسبت نمیدادی
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۱
۵
۳
ارتدکس زیر شاخه ای از مسیحیته...نه یهودی!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۱
۱۶۲
۱۲
درود بر ليلا حاتمي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۱
۱
۲
یهودی ارتودکس؟؟؟؟؟؟؟؟؟جان؟هنوز نمیدونین ارتودوکس یه شاخه از مسیحیته؟بابا سوتی ها!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۱
۱۶
۱
خانم حاتمی یکی از بهترین بازیگران هستن..من ایشان را خیلی قبول دارم
vito
|
UKRAINE
|
۱۲:۴۳ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۱
۶۰
۱
واقعا برای سایتتون متاسفم که یک مشت متوهم بیمار روانی و جنسی که واقعا از انسانیت و اسلام هیچ بویی نبرده اند بیان توی این سایت و هرچی که لیاقت خودشون هست رو به این خانم محترم نسبت بدهند.اون دنیا سر پل صراط چجوری می خواهید جوابگو باشید وقتی به یک انسان شرافتمند که آزاری به کسی نرسونده این جور تهمت می زنید. از خدا بترسید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۱
۸۳
۲
درود بر لیلا حاتمی که یک چهره داره
مرگ بر کسانی که مرد دوهزار چهره اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۱
۲۴
۲
به نظر مياد حالا نوبت خانم حاتمي رسيده كه با اين صحبت ها جايگاه او وپدرش را نابود كنيد و او را مجبور به ترك كشور نماييد به نظر من بهتر است اين گونه رفتار نكنيد تا حرف هاي شما موجب صدمه به كشور شود و هنرپيشه هايي كه از بطن مردم هستند مجبور شوند به پرتگاه نزديك شوند
یه ایرانی
|
CANADA
|
۱۰:۱۶ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۲۵
۲
اون کسایی که در مخالفت با خانم حاتمی مطلب نوشتند چیزی در مورد کلمه ازادی تا به حال شنیدند؟بدترین و ساده ترین منطق میگه که چون دلش خواسته این کارو کرده دقیقا مثل کسایی فکر میکنید که به زور نمیذارند کشتی گیر ها برند با یه اسراییلی کشتی بگیرند.بابا اون بیچاره یه سال زحمت کشیده شما با خودخوایی جلوشو میگیرید.این مسلما خواسته اون نیست.ورزش و هنر از سیاست جداست.در ضمن خدا همون یهودی یا شیطون پرست رو خیلی دوست داره وگرنه اون رو نمی افرید.کمی چشاتونو باز کنید.همه مردم رو یکسان ببینید و برای انسانها و عقایدشون ارزش قایل بشید و به زور چماق اونا رو به بهشت نبرید.مرسی
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
۳
۰
خیلی خوبه آدم در مورد یه مطلب که می خواد اظهار نظر کنه، سواد کافی داشته باشه بعد بیاد اظهار نظر کنه و به قول خودش سوتی بگیره از نویسنده!!!!

----------------------------
در دین یهود، یهودیت ارتودکس لقب دسته‌ای از کلیمیان است که از لحاظ عقیدتی و اعمال دینی شدیدا پیرو سنتهای قدیمی هستند. بر همین اساس، یهودیت ارتودکس دیدگاههای مدرن یهودیت اصلاح‌گرا را رد می‌کند. یهودیت اصلاح‌گرا معتقد است که کتاب مقدس و دیگر متون مقدس یهودیت نه تنها دربرگیرنده اصول اخلاقی جاودان است بلکه همچنین حاوی تفسیرهایی است که متناسب با زمان و فرهنگ از قانون شده‌ و ممکن است به مرور زمان به طور مشروع کنار گذاشته شوند. از اینرو از دید یهودیان ارتودکس قانون شریعت تغییرناپذیر است و این قانون تنها معیار اعتقاد و پایبندی دینی است.
ملوس خان
|
UNITED STATES
|
۰۰:۵۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
سلام به نظر من خانم لیلا حاتمی و خانم گلشیفته فرا هانی تقصیری ندارند یک لحظه شیطون گولشون زده آخه انسان جایز الخطاست دیگه همه سایتها نباید آبروشونو ببرن اونا رو که تو قبر ما نمیذارن بعدشم این مسائل پیش پا افتادست همه ایرانیا که خودشون تو پارتیها میرن لخت می گردن هزارتا غلط دیگه انجام میدن هیچکی مسلمون واقعی نیست دین اسلام خوب برای نسل جوان جا نیفتاده. عزت زیاد
ملوس خان
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۱
۱
۰
سلام چرا به نظرات من اهمیتی نمیدهید من واقعا براتون متاسفم دیشب یادم رفت بگم که مذهب ارتودوکس مربوط به دین مسیحیت می باشد نه دین یهود و این خانم خیلی احمق بوده که لباس یهودیهای کثیف را پوشیده و خانم فراهانی نیز وقتی به خارج از کشور رفت انگار از قفس آزاد شده و خودش را لخت کرد خاک برسرش کنن آبروی آقای فراهانی رفت