۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰
گزارش صراط از مواضع و اقدامات خانواده آقاسلطان

رای برادر ندا آقاسلطان به احمدی نژاد/نمایش لباس های خصوصی /مهمانی مختلط در سالگرد مرگ + تصاویر

ظاهرا برادر و خواهر ندا آقاسلطان بر خلاف آنچه که مردم می پندارند دچار غم از دست دادن خواهرشان نیستند!‌ از همان روزهای اول خاکسپاری تا امروز تنها و تنها به انتشار تصاویر خود از مهمانی های مختلف پرداخته اند.
کد خبر : ۷۷۲۹۸
"صراط" - پس از به قتل رسیدن ندا آقاسلطان شهروند ایرانی به دست عوامل خارج نشین ، عوامل بیگانه بلندگوهایشان را در دست گرفتند و با نشان دادن تصاویر و کلیپ های مختلفی که از زاویه های گوناگون از لحظه به قتل رساندن ندا آقاسلطان تهیه کرده بودند سعی در جو سازی و به دست گرفتن فضای روانی جامعه نمودند .
 
در همان ایام و در گیر و دار اتهام زنی رسانه های بیگانه به جمهوری اسلامی پیرامون کشته شدن این دختر معترض! یک عکاس و خبرنگار سودجو با نام کاسپین ماکان که از اتفاق دوست پسر ندا آقاسلطان نیز بود، با در دست گرفتن تلفن و تماس با خبرنگاران شبکه های خارجی کشته شدن دوست دختر خود را به حکومت اسلامی نسبت داده و به دروغ پراکنی پرداخت. هرچند که خانواده ندا آقاسلطان از این امر اطمینان نداشتند و هیچ صحبتی به میان نیاوردند، اما این خبرنگار جاسوس که بعد ها شماره عضویت رسمی اش برای موساد در اینترنت انتشار یافت، با انعکاس تصاویری خصوصی از ندا آقاسلطان که بعدا اعتراف کرد آن ها را در منزل شخصی اش از دوست دخترش گرفته است راه خود را برای خروج از ایران و ورود به کشورهای غربی باز کرد. وی نه تنها موفق شد اقامت کانادا را به دست آورد بلکه به اسرائیل رفته و با شیمون پرز دیدار خصوصی برگزار کرد .
 


 
به گزارش سرویس سیاسی صراط، چندی بعد بعد مسیح علینژاد خبرنگار جاسوس بی بی سی در سایت های خبری منتشر کرد که کاسپین ماکان نامزد ندا نبوده و با اشاره به اینکه هدا آقا سلطان -خواهر ندا- در ایمیلی که برای وی ارسال کرده بیان داشته که "کاسپین تنها دوست پسر ندا بوده و چند روز پیش از کشته شدن ندا به دلیل اینکه حاضر نشده به ندا در درگیری ها بپیوندد، ندا از او جدا شده و دیگر رابطه ای با هم نداشته اند! "
 
اما تنها چند روز بعد از انتشار این ماجرا توسط علینژاد تکذیبیه ای در این باره از سوی خانواده ندا منتشر شد. مادر ندا به بی بی سی فارسی گفت: "کاسپین و ندا با هم نامزد بودند و اگر ندا کشته نمی شد، حتما با هم ازدواج می کردند" در ادامه خواهر ندا هم افزود:  "من چنین حرفی نزده ام و تنها گفته ام که کاسپین خودش را خراب کرد که به اسرائيل رفت. او نماینده ما نیست!‌"
 
در ادامه این کش و قوس ها مادر ندا که به چهره ویژه شبکه های ضد انقلاب تبدیل شده بود در مصاحبه با سایت های خبری متعلق به فتنه گران گفت : "من در زمان رای گیری انتخابات در شمال بودم. خودم رای دادم. بعد از ظهر بود که ندا با من تماس گرفت و گفت که قصد دارم رای بدهم. اما زمانی که به مراکز رای گیری مراجعه کردم متوجه شدم همه جا بسته است! "
 
در همین روزها پدر ندا نیز به جرگه مصاحبه شونده ها پیوست و در گفتگویی با یکی از شبکه های سلطنت طلب اضافه کرد: " ندا اصلا رای نداده بود و سبز نبود! نه ندا سبز بود و نه خانواده ام!‌ ما هیچکدام سبز نیستیم"


در همین حال خواهر ندا آقاسلطان در دنیای نت و مخصوصا در فیس بوک خود از طریق پیام های فیس بوکی برای کاربران فیس بوک توضیح می دهد که : "ندا تا می توانست ما را منع می کرد از رای دادن! ولی ما حرفش را گوش نکردیم!‌ ما رای دادیم! ولی ندا اصلا رای نداد!"

نکته جالب توجه در این میان علاقه برادر ندا آقاسلطان به دکتر احمدی نژاد و مخالفت شدید وی با خاتمی بود . محمدرضا در نمایه فیس بوک خود در ایام انتخابات نوشت: این آقای استاد خاتمی از روز اول رسالتشون تو این مملکت مشخص بود اما ما همیشه عقلمون به چشممونه ... اگه قرار باشه تو این مملکت به کسی اعتماد کنم حتما اون آدم احمدی نژاد خودمونه چون هر چی که باشه رو راسته ... نه اینکه مثل استاد خاتمی که از روز اول کلاه سر این مردم گذاشت و هنوز هم دست از این کارش بر نمی داره و جالب تر از استاد خاتمی دوستانی هستند که هنوز این آقا رو قبول دارن و بهش امید دارن ... غافل از اینکه خاتمی بزرگترین خیانت ها رو به این کشور و این ملت کرد با دور از جون خر فرض کردن ملت ... بالاخره هم تیمی هاش هم (پرزیندت سبز) مثل خودشن... هیچ وقت به این آدمها امیدی نداشتم و تا آخر عمرم هم نخواهم داشت... اگه یه روزی این ملت به این نتیجه رسیدن که فقط خودشون میتونن سرنوشتشون رو تغییر بدن ما هم کنارشون وایمیستسم و اگر نه که موسوی زنده یا مردش واسه من فرقی نمیکنه...ما زندگیمون رو میکنیم "




در ادامه حمایتهای خانواده آقا سلطان از احمدی نژاد و پشیمانی شدید از همراهی با موسوی هدا آقاسلطان که به گفته خودش به میرحسین موسوی رای داده بوده چنان از عمل خود پشیمان شده است که بر روی این نظر برادرش لایک زده و موافقت خود را با نظر او را نشان داده است.
 


 اما پس از آنکه برخی از چهره های همراه فتنه از جمله مهدی خزعلی و یا دوربین های شبکه های خبری ضدانقلاب به خانه ندا آقاسلطان راه یافتند خانواده او نیز دوباره تغییر موضع دادند و به جای صحبت کردن از ندا به خودشان پرداختند! البته به لباس های ندا و آرایش خود هم اشاراتی را داشتند!
 

ماد ندا در حال نشان دادن لباس خواب دختر مرحومش
 


خواهر داغدار ندا در حال گفتگو با خبرنگار بیگانه

دوربین را بر روی لباس ها و دامن های کوتاه ندا زوم می کنند و می گویند که ندا چه علاقه شدیدی به رقص عربی داشته است و با این دامن های کوتاه و برای همه عربی می رقصیده است!






تصاویری که پیش  از این خانواده ندا مدعی شده بودند توسط دوست پسر ندا از منزلشان ربوده شده و از کاسپین ماکان گله کرده بودند در فیلم پخش شده از بی بی سی به نمایش در آمد!




 
 ناراحتی خانواده آقا سلطان از دوست پسر ندا به جایی رسید که هدی در صفحه فیس بوکش اینگونه علیه نامز -دوست پسر- خواهرش نوشت: "به خدا این آدم فقط خودشو به ندا چسبوند . بدون هیچ پیشینه سیاسی" - اون نامزد ندا نبود دوست بودن یک هفته آخر هم ارتباطی با هم نداشتن فقط به خاطر اینکه آقای ماکان به اتفاقات افتاده کاملا بی تفاوت بود و حتی یک تظاهرات هم با ندا به خیابون نرفت"
 
 

البته از این نکته نباید غافل شد که مسئله علاقه هدا آقاسلطان به اغتشاشات و منفور بودن کاسپین ماکان در چشم او بدلیل عدم حضور وی در آن درگیری های کذایی هم ممکن است جزو هزاران دروغی باشد که از سوی این خانواده مطرح شده است .

 ماجرا جایی جالبتر می شود که تصاویر خصوصی ندا توسط دوست پسرش در اینترنت منتشر شده و چگونگی تهیه این تصاویر نیز در توع خود جالب توجه است . جایی که ندا به راحتی خود را در مقابل دوربین عکاسی دوست پسرش قرار می دهد تا شاید در آینده این تصاویر سودی برای عکاس آن داشته باشد .



 





 


خواهر ندا آقاسلطان خود در مصاحبه ای گفته است که کاسپین ماکان از کشته شدن ندا آقاسلطان بی خبر بوده است و فردای روز از دست رفتن ندا خودش با موبایل ندا به کاسپین زنگ می زند و خبر کشته شدن ندا را به او می دهد!
با این وجود اگر این دو با هم رابطه ای نداشته اند و خواهر ندا نیز می دانسته که کاسپین خودش را به او چسبانده است، چطور می شود که با او تماس می گیرد و او را از جریان با خبر می سازد؟!
ظاهرا برادر و خواهر ندا آقاسلطان بر خلاف آنچه که مردم می پندارند دچار غم از دست دادن خواهرشان نیستند!‌ از همان روزهای اول خاکسپاری تا امروز تنها و تنها به انتشار تصاویر خود از مهمانی های مختلف پرداخته اند.
و مضحک تر آنکه تصاویر منتشر شده در فیس بوک این خواهر و برادر حاکی از آن است که این خانواده به همراه اقوامشان در سومین سالگرد کشته شدن خواهرشان ندا، نه تنها مراسم یادبود برگزار نکرده اند؛ بلکه یک مهمانی مختلط برپا کرده و یاد ندا را اینگونه زنده نگه داشته اند . . .




تاریخ این عکس مربوط به ۲۰ ژوئن ۲۰۱۲ است؛ یعنی برابر با ۳۰ خردادماه!


نظرات بینندگان
علیرضا ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۹۵۳
۲۰۵۹
کدام ندا ؟؟؟ شما که در موقع وقوع این اتفاق چندین و چند تیتر و خبر و گزارش نوشته بودید که اصلا ندایی نبوده و نیست و همه دروغه و کشکی نبوده که ماستی باشه حالا .... . قسم حضرت عباس یا دم خروس ؟؟؟ دروغگو یا حواس پرته یا مردم رو احمق گیر اورده
ثانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا جایی که ما یادمونه صراط نیوز 5 ماه بعد از فتنه و کشته شدن ندا راه اندازی شد چرا جو میدی برادر؟ همتون همینطوری دروغ گوئید
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ثاني جان
شما انگار هنوز ياران شيطان رو نشناختي توي جو سازي استادن .استاد شلوغ بازي. استاد وطن فروشي.استاد لخت شدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علیرضا راست میگه، برادرا اومدن گفتن ترانه موسوی و ندا همش دروغه، یادمه که چند بارم میگفتن این عکسا مال ونزوئلا هستشو از این حرفا، بابا یکم برای مردم عقل قائل بشید، همین کارو هم با تظاهرات مردم تو سوریه تکرار کردید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علیرضا اثرات نشستن پای ماهواره همین است دیگه ؟؟!!قاطی زیاد میکنی
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس عزیز
کسی نگفت کشته شدن ندا دروغه
گفتند صحنه سازی بوده
در مورد ونزوئلا هم گفتند که همچین کاری رو برای مظلوم نمایی تو ونزوئلا انجام شده بوده

من همیشه برام سواله

جنبشی ها که یه بسیجی میدیدند مثل وحشی ها به جونش میافتادند(فیلمش هم هست حتی تو تلوزیون گذاشت)
پاسدار با اسلحه دیدند که دختر مردم رو کشته فقط لباس هاش رو از تنش دراوردن گفتن بمایید تشرفتون رو ببرید
فقط گفتند کارتتون رو لطف میکنید ما داشته باشیم


جالب این که بالای 3 یا 4 موبایل از این صحنه فیلم گرفتند ولی فقط یه فیلم تو اینترنت هست
(احتمالا بهترین نما رو داشته و بقیه دوربین ها راحت دروغهاشون رو لو میداده)
فقط یک فیلم به غیر از فیلم معروف که هممون دیدیم بیارید (((فقط یه فیلم )))
خوب بازیتون دادند برادر ناشناس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تاریخ آغلز صراط 1388/08/19 هست ، ندا رم که تو 30 خرداد کشتن ، پس عجب دروغگو هایی هستید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به قول نورا چرا خلط مبحث میکنی !!!!!!
الان حرف اینه که این خانواده گفتن ما سبز نیستیم و ندا اصلا به کسی رای نداد ه !
مرده و زنده موسوی برامون مهم نیست و خاتمی را قبول نداریم !
به احمدی رای دادیم چون لااقل روراسته !
ماکان از مرگ ندا سو استفاده کرده تا به آرزوهاش برسه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مجید تعجب نکن شاید از دور با تیر زدنش بعد مردم نتونستن یارورو بگیرن چون در رفته قاطی بقیه همقطارهاش .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب . این یکیو که خبرنگارهخا و عوامل بی بی سی کشتن بقیه چی !؟ ....
مخاطب 3 ساله صراط
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جان من واقعا تو این 3 سال قبولت داشتم با اینکه اختلاف نظر هم با هم داشتیم همیشه اولین سایت خبری بودی که تقریبا هر روز بهت سر می زدم. الن حدود 4 یا 5 ماه هست که من شدیدا احساس می کنم روی متبت منفی ها بصورت مصنوعی دست زده میشه ، بعضی از دوستان هم اینو قبلا گفتند. دیگه تصمیم گرفتم دیگه تو سایتتون نیام ، چون احساس می کنم دیگه نمیشه به شما اعتماد کرد.
اگه این طور نیست منو ببخش و اگه این کار رو میکنی دست بردار.
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس
پس چطور تونستند کارت عضویت در سپاه رو ازش بگیرن
پس جه طور لباس هاش رو از تنش دراوردن
جولیوس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همه را سرکار گداشتن .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مجید گناه این دختر چی بود که اونو کشتین!!!؟؟؟
حالا که کشتینش چرا میترسید و انکار می کنید!!!؟؟؟
فبای ذنب قتلت!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصل ماجرا رو ول كردي چسبيدي به كدوم ندا ؟ پيش خودتم فكر كردي عجب مچي گرفتي . برو پي كارت مشتي ماشاالله
شایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از اول کسی کشته شدن ندا را انکار نکرده بود لکن آنچه که تاکید شده کشته شدن او توسط نامزدش بوده برای اهداف سیاسیش تا بتونه پناهندگی بگیره و....
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جان ندا را کسی جز نامزدش و اون که فیلمشو در حین مردنش به بهای گزافی به صهیونیستها فروخت کشته نه کس دیگری و حالا فهمیدی برا چی کشته شده؟
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا خودمونیما این نورا بمب خده است. اگه تو این کامنتا نباشه نصف گزارش به باد می ره.
جون من نورا چقدر چرخیدی این آیه رو پیدا کنی اصلا بگو این تو کدوم سوره هست.
نه این تن بمیره بگو.
كورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب كردين كشتينش كردينش پيرهن عثمان
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام برندا شهید معصوم راه آزادی!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خطاب به نورا :

هرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهرهر !!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خطاب به مملی :
رو آب بخندی!!!
کوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این آیه که نورا گفته دقیقا مسعود رجوی منافق اون زمان استفاده میکرد
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا چرا با دشمنی ؟ از من بهتر ؟
محمد ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۱۶۱۱
۲۴۱۶
تعجب نداره ، اساسا سبز ساخته و پرداخته صهیونیست و غرب یعنی همین ، یعنی چانه زدن در راستای مادیات در راستای شکم و ...... برای تامین منافع غرب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با زدن منفی زیاد تقلبی ، نمی تونین این سبز رو با غیرت و با وجدان و وطن پرست و مسلمون معرفی کنین
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا اگه ندا خانم زنده بود به چه دردت اینها میخورد از کشته شدنش سود بیشتری میبردن پس باید میمرد چطور اینه همه صدمه دیدن و کشته شدن فقط ندا باید رسانه ای بشه اونم به طور وسیع و هماهنگ. چطور فقط نامزد ندا باید با این یارو خوک کثیف شیمون پرز ماسون اعظم ملاقات داشته باشه.ندا فقط طعمه ای بود بر سر راه اسرائیل بالاخراه جنبش باید یه امام زاده داشته باشه که براش جشن بگیرن و عقدهای جنسی و عمدتا سیاسیشون رو توی سالگردش خالی کنن.خدا بیامرزه ندا رو بدون المپیک مدال طلا برای جنبش سبز فراهم کرد اونم مدال طلایی که با خونش برای این احمقها آورد و باعث و بانیش هم کاسپین بود البتهبا دستور از صهیونیستها.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه ممد ممل ........!
هر کی مخالفتونه عامل صهیونیست جهانی و آمریکای جهانخواره؟
محمد ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر کی مخالف پیروان واقعی اسلام واقعی (یعنی ما) هست ، عامل صهیونیسته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیز دلم ناشناس اول از هر کامپیوتر یه دونه میشه مثبت ، منفی زد ، به حرکت ارتجاعی شمارنده نگاه نکن اگه 1000 بارم بزنی بعد از چند رفرش برمیگرده
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پیروان اسلام واقعی یعنی ما!!!!!!!!!
هرهرهرهر!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینها فقط از زنده زن ها استفاده ابزاری نمی کنند که! مرده زن ها هم به کارشان می آید ! من فقط می خواهم بدانم اگر این دختر این همه اهل آرایش و قر و فر نبود یا چاق بود یا زشت بود یا مسن بود باز هم این همه برایش برنامه درست می کردند و این همه مشهور می شد ؟!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با اجازه کی از ابداعات ادبی من استفاده می کنی ؟ هرهرهرهرهر !!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با اجازه ی بزرگترا!!!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا آخر گیرت میارم میفرستمت سوایزلند طرفدارای صراط از دستت راحت شن
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه عالی!
میشم ملکه ی سوازیلند!!!
قاه قاه قاه قاه!!!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به شماها بگن ملکه ! حالا طرفتون گوریل باشه !! هرهرهرهرهر !!! تو که میگفتی دختر ایرانی به تام کروز هم باج نمیده اما حالا واسه ملکه شدن حاضری بری پیش گوریل ؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مملی جان سوازیلند درسته!از روش 100 باربنویس!!!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من معلم خصوصی میخوام
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا تام کروز هم از نظرمن هیچ پخی نیست!
درثانی من که نخواستم برم تو گفتی میفرستمت بری!
ثالثانیمه ی پر لیوان رو ببین مملی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۴۴۹
۴۲۴
صراط يد طولاي در به نشون دادن ناموس مردم داره كه همش ناشي از ذهنيتهاي بيمار مسئولين ودستندركاران ان دارد در حالي كه اين خبرها فقط براي افراد سطح پايين از لحاض فرهنگي مفيد است
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظورت "در به در نشون دادن ناموس مردمه" آی کیو ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نمیدونم این صراط کی میخواهد بفهمد که هرکسی میتونه تو فیس بوک به هر اسمی صفحه باز کنه . شاید هم خودشون درست کردند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب ناموس باحيايی هم هستند که الآن از اين که عکسشونو نامحرم ديده دارند دق می کنند!!!
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببخشید،مگه صراط عکسهای اینهارو رو اولین بار انتشار داده؟ خودشون این کار رو کرن و عکسهاشون رو انتشار دادن،ضمن اینکه کسانی که این طور هستن،و محرم و نامحرم حالیشون نمیشه،و مهمانی مختلط هم میدن اصلا براشون حریم خصوصی معنا نداره و تازه حال هم میکنن همه عالم آدم ببیننشون و به این ترتیب خودشون رو نمایش بدن.اینها که مهمونی مختلط میدن و دخترشون دوست پسر داره که هیچ،تازه اینقدر هم با یارو نزدیکه اصلا ناموس و اینجور حرفها رو میفهمن؟
ramin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نفرین برکسایی که اینترنت رو راه اندازی کردن تایه عده توش اراجیف بنویسندلعنت برسیاست که اینقدرلجنه که به خاطراون آدمای لجن برای رسیدن به مقاصدکثیفشون دست به هرکاری میزنند صراطیون بترسیدازروزی که همین بلاسرخودتون بیادلعنت برشماکه اینقدربدازاسلام دفاع میکنیدشماعامل صهیونیست هستیدیه مسلمون واقعی هیچوقت ازاین کثافت کاریهانمیکنه اگه داریدیه نمونه توتاریخ بیارید ازائمه که بادشمنشون این کارروکرده باشندیه نمونه توتاریخ بیاریدکه زمان حکومت امام علی بامردم اینهمه سخت گیری بکنندومردم روعاصی کنند
وای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۵
۳۹۹
تمام ضد انقلاب ها توی تهران(شهر72ملت)
جمع اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عین سوریه که تمام تروریست ها جمع اند!!!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
غربتی همه خودشونو بچچچچه ی تهرووون !!! معرفی می کنن وقتی میگی بابا و مامان کجایی ان !! میگن پاپا مرز اکوادور مامی هم مرز ماداگاسکار !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دقیقا .تمام شلوغی های دانشگاهها مال این بچه شهرستانی های مقیم خوابگاهها بود که چشم ننه باباشون را دور دیده بودن..
والا ما بچه تهرانیم پامون تو این جمع ها باز نشد به اینا هم میگفتیم برید دم خونه خودتون بازی کنید برید شهر خودتون را به آتیش بکشید..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این نظرات ضد شهرستانی رو منتشر می کنید اما جوابشون رو نه!!! صراط نژادپرست مستکبر!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۱۷
۲۳۰
اما اين سبزها چه حالي مي كنن تو محافلشون (جله جلاله همه به هم حلاله!)
مرتاض
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاصیت علف سبز همینه توو هر گند و کثافتی هم عمل میاد
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۱۳
۲۲۵
همه ی این حرفها درست اما من از ناشر این مقاله میخوام بپرسم هدفت چیه؟ فتنه و حواشی آن 3 سال تموم شده و مردم در نهایت پیروز واقعی میدان بودن و خوب رو از بد تشخیص میدن همونطوری که همه دیدن با وجود اینکه اینهمه تبلیغ شده بود در ایام اجلاس الله اکبر بگن اما از هیچ جا هیچ صدایی در نیمد حالا برا چی صراط بعد از گذشت 3 سال باید مسائلیو طرح کنه که نه فایده داره و نه به آگاهیه مردم چیزیو اضافه میکنه الله اعلم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مردم؟ کدوم مردم ؟ ساکنین مناطق شمال و غرب تهران ؟! از طریق همین فیس بوک فرهنگ و میزان فهم و شعور این مردم رو می توانید متوجه شوید !!!
ramin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چراماواقعیت روانکارمیکنیم باباچرانمیخاهیدبفهمید مردم همه یکدست ومذهبی نیستندمیشه به زورچادرسرکسی کرد آیامیشه فسادروازجامعه ریشه کن کردفسادکه فقط بیحجابی نیست اختلاس دزدی غصب مسوولیتی وپستی که لایق اون نیستی فقطباپارتی بازی به اون میرسی موروثی کردن پست ومقامه امادرباب غیرمذهبیون بایدایناروازایران بیرون ریخت تنهاراه چاره برای ایجادیه جامعه کاملا مذهبی همینه وخداکنه مذهبیون هم واقعی باشند وازروی ریا ونفاق نباشه
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۴۳۱
۶۱۴
الان دارید با پرداختن به خانواده ندا و اقداماتی که انها برای یادبود ندای عزیز انجام دادن کاری میکنید که همه از ندا و خانواده اش به عنوان یک ادم بی بند و بار یاد کنند در حالی که هرکسی مسئول کار خودش است و به من و شما ربطی ندارد
بهتر نیست به جای اینکار ها اقدام ضدانسانی و ضد ایرانی خودتون یعنی قتل یک دختر بیگناه رو به گردن بگیرید و اینقدر با پرداختن به چیزهای بی ارزش ذهن مردم رو منحرف نکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من همیشه برام سواله

جنبشی ها که یه بسیجی میدیدند مثل وحشی ها به جونش میافتادند(فیلمش هم هست حتی تو تلوزیون گذاشت)
پاسدار با اسلحه دیدند که دختر مردم رو کشته فقط لباس هاش رو از تنش دراوردن گفتن بمایید تشرفتون رو ببرید
فقط گفتند کارتتون رو لطف میکنید ما داشته باشیم

جالب این که بالای 3 یا 4 موبایل از این صحنه فیلم گرفتند ولی فقط یه فیلم تو اینترنت هست
(احتمالا بهترین نما رو داشته و بقیه راحت دروغهاشون رو لو میداده)
فقط یک فیلم بع غیر از فیلم معروف که هممون دیدیم بیارید (((فقط یه فیلم )))

خانم محترم جنایت رو کسانی کردند که با کشته سازی قصد استفاده از احساسات جوانان رو داشتند

راستی چرا نامزد این شهیده ازاده شما رفیق فاب پرز صهیونیست شده؟
بالاخره جنبش دینی نباید همچین چیزهایی داشته باشه

داره چون دینی نیست
دینی هم نبود
حرف از دین فقط برای استحمار جوانان مسلمان ساده لوح بوده
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرفاتو قبول دارم مجید. جالب اینجاست که هر وقت از اینا سوال های منطقی میپرسی با مغلطه از زیرش در میرن. متاسفانه ندا قربانی نقشه خودش شد مستندش هم موجوده. ولی بازم نمیخوان قبول کنند. کسانی هم که این توطئه رو ساختند خیال کردند که رو پیشانیه مردم ایران نوشته ابله. آخه کی باور میکنه یک دکتر خارج نشین به طور اتفاقی سر صحنه قتل حاضر بوده و دو روز دیگشم سر از انگلیس و بی بی سی دراورده! و به قول خودشون اون بسیجی قاتل هم بین اون جمعیت فقط یک دختر جوون رو نشونه میگیره! البته این از فضل خداست که دشمنهای ما رو احمق کرده که همیشه نتیجه نقشه هاشون برعکس میشه. مثل جریان شاهین نجفی که با این کارشون امام هادی(ع) بیش از پیش در چشم شیعیان عزیز شد. والسلام علی من اتبع الهدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب خانواده بی بند و باری دارند دیگه ! مگر غیر از اینه ؟ چند درصد از مردم ایران اینطور زندگی می کنند ؟ خیلی هم عقده ای هستند . می خواهند ثابت کنند خیلی به روز هستند مثلا!! ولی از به روز بودن همین آرایش و عیاشی رو گرفتند !!! از اون مرحوم هم استفاده ابزاری می کنند وگرنه این همه عکس بی فایده رو برای چی منتشر کردند ؟! به نظر خانواده شهرستانی ای می آیند که با مهاجرت به تهران و بعد سفر به ترکیه دچار خودباختگی شدند و سعی کردند خودشان را با تظاهرات افراطی مدرن جلوه دهند .
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۵
۶۲
این کار شما و استفاده از تصاویر مصداقی از اشاعه فحشا است این خبر می اوانست بدون از تصاویر نیز روی سایت قرار بگیرد
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره می شد ! منتها باید شما می اومدی مثل اخبار ناشنوایان خبر رو دقیقا !! توضیح میدادی با جزییات تا ملت روشن شن
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۳۶۹
۵۶۵
همیشه می خواهید بر کارهایتان نوعی سرپوش بگذارید،ندا .......... به شهادت رسید نه عوامل خارجی،حالا هم چنان شهادت ندا و دیگر شهدای کهریزک را بی اهمیت نشان می دهید که پیشنهاد می کنم به ... جنایتکاران کهریزک مدال افتخار و شجاعت اعطا نمایید
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به این سوالها جواب بدید لطفا تا من از شک دربیام داش رضا

جنبشی ها که یه بسیجی میدیدند مثل وحشی ها به جونش میافتادند(فیلمش هم هست حتی تو تلوزیون گذاشت)
پاسدار با اسلحه دیدند که دختر مردم رو کشته فقط لباس هاش رو از تنش دراوردن گفتن بمایید تشرفتون رو ببرید
فقط گفتند کارتتون رو لطف میکنید ما داشته باشیم


جالب این که بالای 3 یا 4 موبایل از این صحنه فیلم گرفتند ولی فقط یه فیلم تو اینترنت هست
(احتمالا بهترین نما رو داشته و بقیه راحت دروغهاشون رو لو میداده)
فقط یک فیلم بع غیر از فیلم معروف که هممون دیدیم بیارید (((فقط یه فیلم )))


کهریزک اشتباهی بود که رخ داد ولی امثال روح الامینی شهید نشدند
چرا من رو نگرفتند ببرن شهید کنند
چون من در راهپیمایی غیر قانونی شرکت نکردم
مطمئنا اونها هم اگر در کار غیر قانونی شرکت نمیکردند کشته نمیشدند

الان نگید اصل 27 که کفری میشم از بس توضیح دادم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شهید؟!؟!!
شهید چی؟مبارزه با امام حسین؟
حداقل این دختره فاسد و با شهدا یه جا قرار ندید که نمی تونید جواب شهدا رو بدید.دختری که با یه پسر نامحرن همه جا میره و همه کار می کنه و بعد خانوادش با افتخار عکساشو بین مردم پخش میکنن و تاره میگن نامزد نبوه،فقط دوست بودن؟؟؟!!!!!!
حالم ازتون بهم می خوده.شنا و امثال شما رو روز عاشورا خوب شناختیم.شنا اعتقلدی به این چیزا ندارید و این حدفا فقط واسه عوام فریبیه.الحق که شما روی عمرو عاص و سفید کردین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرف اقا محمد کاملادرست است برید خجالت بکشید کلمه شهید مقدس است شماهایی چه شعارتون ضداسلام است وبرای نابودی اسلام امدیدبرای دادن کشورتان به امریکاوانگلیس امده بودید غلط میکنید اسم شهیدرا روی جنبشتان می گذارید قابل تورضا خان شهید کسی است چه برای حفظ اسلام مبارزه کند برای اینکه کشورش به دست اجنبی نیافتد مبارزه کندوشهید شود نه شماها چه میخواستید اسلام را حذف کنید
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر ندا و همه شهدای راه آزادی که در راه آزادی و سرافرازی وطن از جان خود گذشتند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درودبرشهیدان واقعی همانهایی چه هشت سال برای حفظ اسلام ومقابله بااجنبی جانشان رافدا کردند درودبر همه کسانی چه برای حفظ اسلام و وطنشان شهید شدنددرودبرهمه بسیجی هایی چه گمنام شهید شدندوهیچ رسانه بیگانه ای برای انهاعزاداری نکرددرود برشرافت وغیرت کسانی چه هشت سال هرگونه فداکاری کردندتا کشورشان به دست اجنبی نیافتد اینها شهید هستند نه کسانی چه کشورشان را میخواستنددودستی تقدیم به امریکاانگلیس کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۳
۶
لعنت الله علی القوم الفاسقین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لعن الله علی القوم الظالمین
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۶۱۵
۳۶۹
خدايي اين ندا چه خدمتي كرد به دوست پسرش الان داره با دوست دختر جديد توپش خوش ميگذرونه والبته بد جوري عزا دارو از مرگ ندا غمگينه و يه قطره وتكا از گلوش پايين نميره چون شراب دوست داره ولي حالا اگه يه روز دوباره فتنه بشه راه خوبي براي خلاصي از دوست دختر و گرفتن يه اقامت تضميني به مردم ياد دادين ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مسئله مهم این است که یک دختر جوان بی گناه، در اعتراضات پس از انتخابات کشته شد. اینکه دوست پسر داشته یا نداشته، باحجاب بوده یا مثل خیلی دیگر از جوانها کم حجاب بوده به من و شما مربوط نمی شه. مهم ریخته شده خون یک بی گناهه.
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان
برمنكرش لعنت خون مسافران هواپيماي روي خليج فارس و دانشمندان هسته اي و شهداي جنگ و شيميايي ها هم مهمه نه؟براي انها هم سينه چاك كنيد لطفا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نظر من اینه که این خانم کاملا اتفاقی کشته شده . اصلا به عکسهاش نگاه کنید! به نظرتان از چیزی بیشتر از میزتوالت و بوتیک لباس سر در میاره ؟!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس دومی همه کسانیکه دنبال سران فتنه راه افتادن مخصوصا این اقلیت اقلی که باقی موندن در همان حد رژ و خودنمایی و شعار بی شعور دادن
علیرضا ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۳
۱۳۳
جناب ثانی منم میدونم صراط کی باز شده و کی فیلتر شده و کی دوباره باز شده و چی بگه ئوباره بسته میشه . منظورم امثال صراطه که حق رو بیموقع فریاد میزنند و به موقعش سرپوش میزارند . با همین نوع سیاست مصلحت اندیشانه و نون به نرخ روز خوریمونه که روزگارمون شده این حالا نشستیم و امیدمون به خداست ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۸
۲۳۴
اي صراط بي قيرت
عكس ناموس مردم چرا نشون ميدي بي وجدان
.............
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آلوچه بی سواد غیرت اینجوریه
سبزي فروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۵۹
۲۷۳
اقا اين ندا هميشه از مغازه سبزي فروشي من سبزي ميخريد و دختر بسيار خوبي بود الان يه تيكه از روزنامه اي كه روز اخر براش سبزي گذاشتم رو دارم كه خونش روي اين روزنامه است خواهشمندم براي منم يه ويزا بدين با اقامت اضافه قول ميدم بيام اونجا يه مصبت نامه از ندا منتشر ميكنم كه نتانياهو منو به فرزندي قبول كنه تازه ناگفته هايي از ندا دارم كه ندا روز اخر چه سبزي خريد درسته سبزي پلو.يادش بخير اومد مغازه گفت اقا سبزي فروش گفتم بله......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقاحت هم چیز خوبیه که در قاموس شما نمی گنجه.فرض کن خواهر خودت چنین بلائی سرش اومده بود حاضر بودی یکی دیگه به مرده ات چنین مزخرفاتی بگه.
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وقتی به خودی و غیرخودی تقسیم می‌شویم همین می‌شود که وقتی راجع به ندا حرف می‌زنیم انگار داریم راجع به یک غریبه حرف می‌زنیم. اصلاً یک لحظه هم نمی‌توانیم خودمان را جای مادر و پدر و خواهر و برادرش بگذاریم. متاسفانه نسبت به هم غریبه شده‌ایم.
بقال سر كوچه شون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فعلاكه همه از جسدش دارن صاحب اقامت ميشن و خانواده اش هم دارن موج سواري ميكنن چرا ما كه سالها پفك و چيپس بهش فروختيم اقامت نگيريم منم ادامسي كه جويده را دارم اقامت ميخوام اشكان جان
گربه كوچه شون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من هميشه از روي ديوار خونشون تردد ميكنم به منم اقامت ميدين.البته بگم اقامت كره و چين و نميخوام برم منو بخورن اقامت اروپا ميخوام برم پيش يه خانم مو طلايي بشه صاحبم خسته شدم اينقدر بهم ميگن بي عرضه چرا موش نميگيري اخه بابا اين موشهاي تهرون كجاشون شبيه موشه اونا شبها از ما خفت گيري ميكنن و باج ميگيرن يه بار همين ندا منو نجات داد وگرنه منو موشه ميخورد هنوز اون جاي نوازش ندا روي پشتم هست
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
متاسفانه در مقابل کسانی مثل شما که گربه و بقال می‌شوند فقط می‌توانم از شرم و خجالت اینکه با شما هموطن هستم سرم را پایین بیاندازم. همین!
بارباپاپا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشكان جان موش شده اندازه گربه . گربه نميتونه بقال بشه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشکان اگه شعور داشتی باید سه سال پیش از این شهید سازی و موج سواری اسرائیل از هموطنایی به اسم مهندس و سید وووو شرمنده میشدی.
ناشناس
|
AUSTRIA
|
۱۳:۴۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۷
۲۱۸
واقعا شرف و انسانیت ندارید آن وقت ادعای مسلمان بودن هم می کنید
ناشناس
|
AUSTRIA
آینه
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۵۸
۲۱۵
می‌دانید که چقدر رفتار و گفتارتان در مورد ندا به ........ها شبیه است؟ شما اینهمه از اینور و اونور اطلاعات جمع کرده‌اید که قتل او را لاپوشانی کنید؟ اصلاً کاری ندارم این کامنت را منتشر می‌کنید یا نه اما واقعاً قتل ندا را این حرف‌ها توجیه می‌کند؟ اگر ریگی به کفش ... نیست در این سه سال یک دادگاه نمایشی هم می‌توانست برای قتل ندا برگزار کند و مستندات خیلی مستندش را آنجا نشان دهد و خودش را تبرئه کند. اما... به روش .........ان روی آورده است.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عموجون خوبی؟مگه دادگاهی واسه کسایی که از نیروهای انتظامی و بسیج کشته شدن تشکیل شد؟یاداپتون رفته جوونای مردم که بعضیاشون سرباز بودنو فقط به جرم به تن داشتن لباس سربازی به قصد کشت زدید و لخت کردید و بی شرمانه فیلم هم گرفتید و منتشر کردید.اگه کلیپاشو ندادی یه هارد اکسترنال بیار بهت بدم.
ندا لاشه خوبی بود برای مهمونی کفتار ها بعد از مرگش.
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نميدونم چرا كسي دنبال ماجراي دختر بحريني كه ميل گرد از داخل چشمش به مغزش رسيد و در بيمارستان جان داد نيست چرا دنبال كشته شدن راشل كوري زير بلدوزر نيست حتما فقط ندا انسانه الان در حال حاضر اون بچه هايي كه روي خليج فارس تكه تكه شدن ادم نبودن كه كسي بخاطرشون سينه چاك كنه.پس اگه مردين هم ندا وهم بقيه مثلا جانبازان شيميايي چي اونا ادم نيستن چرا ندا براي نتانياهو مهم شده. كه دوست پسرش ميتونه بره پيشش كسي كه حتي اون تروريست دانشمند كش بنام مجيد جمالي فشي هم نتونسته بره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به دلیل اینکه ندا جاذبه های بصری داشته ولی اون دو تا نداشتند :)))) فکر کردی برای چی این همه عکس ازش منتشر کردند ؟!
یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسرک واقعا درد و بلات بخوره تو سر دخترک
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد جان و پسرک عزیز، ما که بخیل نیستیم... برای کشته‌شدگان نیروی انتظامی و بسیج و بحرین و فلسطین هم دادگاه برگزار کنند. مگر ما گفتیم نکنند اما اگر وقت اضافه آوردند وسط این دادگاه‌ها و حرف‌ها و حق‌طلبی‌ها که من به خیر تعبیرشان می‌کنم یک دادگاه هم برای ندا یا سهراب یا اصلاً هر فتنه‌گر به قول شما بی‌شرمی که کشته شده است برگزار کنند تا بالاخره بفهمیم توسط چه کسی کشته شده؟ اگر جاسوس سازمان سیا کشته مستند و مدرک و عکسش را بیاورند تا ما هم ببینیم. بعد هم شما چه می‌گفتید درباره‌ی کشوری که درباره‌ی یک دختر کشته شده در سه سال پیش حتی یک اقدامی برای شناسایی قاتلش نکرده؟ همان را به مسئولین عزیزتر از جان‌تان بگویید. صراط از تو هیچ امیدی به انتشار این کامنت ندارم. بستگی به کرمت دارد. یا حق
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشكان جان بهانه بني اسراييلي نيار راي ميدين ميبازين ميگين تقلب شده و حالا صدتامدرك بياريم كار خودي نبوده مگه قبول ميكنين شما فقط مدركي رو قبول دارين كه نشون بده احمدي نژاد شخصا تفنگو چسبونده به ندا و داره شليك ميكنه برو داداش اگه دنبال مدرك بودي مستندي كه ساخته شده رو ميديدي چون جوينده نيستي يابنده هم نيستي فيلمي تو ميخواي بايد برات بسازن به bbcبگو نامه كه در ان دستور به قتل ندا امضاشده و فيلم جلسه هماهنگي بسيجيها براي كشتن ندا و فيلم تميز كردن تفنگ و خشاب گذاري و بستن ندا توسط بسيج به تير چراغ برق و تيرباران او وبعد شليك تانك بصورتش رو برات داره با كيفيتHD تازه جديدا فيلم بمباران ندا و سپس سنگسار ندا رو صمد اقا در هاليود پيدا كرده
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسرک جان! من هم مستندی که بی‌بی‌سی درباره‌ی ندا نشان داد دیدم هم مستند ساخته‌ی ایران رو که یک خانم سیاه‌پوست امریکایی ساخته بود. در مستند بی‌بی‌سی که هدف شناسوندن ندا بود و اینکه چه کسی بود و... اینکه چه کسی به قتلش رسوند زیاد توی فیلم نبود و چیزی رو هم ثابت نمی‌کرد. در مستند داخلی هم که به قصد شناسایی قاتل یا عاملین این قتل ساخته شده بود انقدر قر و قاطی بود که آخر معلوم نشد اینکه دکتر حجازی واقعاً دکتر است یا کاری که کرده برای ندا مؤثر بوده یا نه در کجای تحقیق قرار می‌گیرد. در هیچ‌کدام از این فیلم‌ها قاتل ندا مشخص نشده. بهتر نیست دست از این حرف‌های دشمنانه و فحش‌ها و ناسزاها بردارید و بدون جانبداری و بدون عصبانیت به دنبال حقیقت ماجرا که هنوز پنهان است بگردید؟ و این کار (تحقیق حقیقت) جز با یک دادگاه علنی انجام می‌شود؟
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشكان جان خودت فكر كن ببين ميشه ثابت كرد توي اون شلم شوربا قاتل رو مشخص كرد تا حالا شده اين مدل قتلها قاتلش مشخص بشه. بنظر تو ميتونه كار كسي جز شخص احمدي نژاد باشه ؟تو از بي بي سي بخواه فيلمشو داره احمدي با دوشكا در حال شليك به سبزها كه رايشونو گم كرده بودن
اشکان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پسرک جان، شما حس شوخ‌طبعی خوبی داری. خیلی هم سرحال هستی گویا. اینها همه خوب است و من هم خوشحالم که شما برای خودت حسابی خوشی اما آن‌طرف مساله‌ی قتل یک انسان بی‌گناه در بین است. درست است که میلیون‌ها میلیون انسان بی‌گناه از هر نژاد و ملیت و مذهبی در دنیا کشته می‌شوند اما نمی‌شود خون حتی یکی از آنها را هم با هیچ توجیه و بهانه‌ای مایه‌ی شوخی و خنده و مسخره‌بازی قرار داد. به هر جهت این قتل (قتل ندا) در داخل خاک ایران اتفاق افتاده است. قتل دانشمندان هسته‌ای هم همین‌طور. قاتلان دانشمندان هسته‌ای پیدا شدند اما برای پیدا کردن قاتل ندا کوچکترین تلاش و همتی از سوی مسئولین قضایی دیده نشد که نشد. چطور آن قاتلان پیدا شدند و این قاتل یا قاتلان پیدا شدنشان غیرممکن است؟ یا حق
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشكان جان قاتلش الان در حبس خانگيه موقش شد مجازات ميشه اون موقه نگي چرا قاتل ندارو مجازات كردن؟
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۵۳
۱۰
انشاءالله خداوند متعال عاقبت همه ما را ختم به خیر سازد اینگونه روح اموات را شاد میسازند؟با بر پائی مجالس مختلط؟ اگر آن مرحومه فرضا اشتباهاتی داشته باید آنها را عنوان کرد؟مادر این مرحومه بهتر است به جای نشان دادن این لباسها و یادآوری مسائل بدرد نخور برای فرزندش طلب رحمت نماید اللهم اغفر لحینا و میتنا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این تصاویر، خصوصی و خانوادگی است که متاسفانه این سایت عمومی شان کرده! در ضمن یک سوال: شما در خانه تان هم با چادر و مقتعه عکس می گیرید؟!!
بد جور اشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما ناشناس كاسه داغ تر از اش نشو از اين سايت عمومي تر فيس بوكه كه خانواده و دوست پسرش دارن همه جوره عكس به نمايش ميزارن.تصاوير مادرش با لباسهاش خيلي جالبه شما برو يقه مادرشو بگير
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱۱
که چی؟
اصلا مهم نیست.
(صمد آقا بی عقل میشود)
حجت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صمد آقا بي عقل بود
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صمد اقا فکر کردی خیلی با نمکی مثلا؟ اه اه اه اه اه حالم دیگه از این مزه ریختن هات بهم میخوره.
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جنابان حجت و نوید عزیز:
متاسفم که نمیتونید داشته باشید.
(صمد آقا ادب می آموزد)
فایزه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صمد اقا خنک شد
دانشجوی دکتری شریف
|
GERMANY
|
۱۵:۱۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۸۳
۲۵۹
متاسفانه مردم ما از لحاظ رسانه ای عوام به معنای واقعی هستند. هر چی رسانه ملی و صراط میگه رو به راحتی قبول میکنه و همین مردم وقتی به دیش وصل میکنند و بی بی سی و من وتو رو میبینند هر چی اونا بگن باور میکنند و نسبت به اخبار داخلی بی اعتماد میشند.
محمد (ممل)
|
GERMANY
یعنی قدرت تجزیه تحلیل ندارن ؟
شایان
|
GERMANY
پس چرا پرچمت انگلیسیه دکی جون
ناشناس
|
GERMANY
دانشجوی دکتری شریف؟
بعید میدونم
چون منم دکتر حسابی ام
lمحمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۳۴۱
۴۸۵
اگر سبزک ها یادشون بیاد یک مستند در مورد این خانم پخش شد که نشون میداد اصلا هیچ یک از نیروهای نظامی اونجا نبودند بعدشم حالا ما از کثافت گیری ها و هرج ومرج واراذل گیریتون نمیگیم روتون رو کم کنین در ضمن کسی ....... بازی در میاره که عکسای خصوصی خونوادشو میزاره در فیس بوک تا یادم نرفته که جه خون هایی بابت این خانم به هدر نرفت نیروهای نظامی رو میگما باز نگیرین عکس 4تا ارازل رو بزارین بگین سبزی بودن یا میوجات
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امحمدرضا تویآینه نگاه کن رضل تر از خودت کسی نیست.
fateme
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من از شما می خوام منصفانه وبدون تعصب جناحی به قضیه نگاه گنید به نظرتون غیر طبیعی نیست که برای کشته شدن یه دختر ایرونی این همه سرمایه و وقت و مانور دادن واشک تمساح ریختن در حالی که روزانه وشاید در هر لحظه تو یه نقطه از جهان کودکان وزنان بی گناه کشته میشن و تو بیشترشون هم رد پا های این قدرتمندای جهانی (برای آزاداندیشهای جهان )دیده میشه
یاس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی عقل و شعور که نداری سواد هم نداری
رذل درسته و خودتی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
............شما من را به چیزی متهم می کنی که خودت فاقد ذره ای از آنی(عقل وشعور).اشتباه نوشتن یک کلمه عیب نیست مهم آن است که کسی نمی فهمد که نفهم است مثل بعضی ها!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۵
۲۲۳
این تصاویر خانوادگی و خصوصیه! چرا منتشر می کنید؟! به جای پرداختن به اینکه اصلا چرا باید با معترضان این طور خشن برخورد می شد ، مشغول انتشار عکس های خانوادگی هستید؟!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خجالت بکشین بخدا آبروی هر چی معترض رو بردین با این جنگولگ بازیا !! دیگه هیچ آدم حسابی نمیتونه به مساله ای معترض بشه مگه اینکه قبلش چن تا عکس اونجوریشو منتشر کنه !!!
یاسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این تصاویرو که شب از خونشون ندزدیند،همش تو محیطه وب افتاده،به این میگن خصوصی؟به نظر شما فیس بوک محیط شخصیه و آلبوم خصوصیه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خصوصی رو پابلیک شر نمی کنند تو فیس بوک !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلا اینها خانوادگی عقده خودنمایی دارند. یه دونه عکس سر و ساده ازشون پیدا نمیشه جهان سومی ها !
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۳۰
۳۳۶
ای صراط و ای هم کاسه های صراط شما اصلا بویی از انسانیت نبردین و چیزی به نام شرف درونتون وجود نداره. نفرین خدا بر شما که حتی به یه خانم مرحوم که به دست شیاطین ... به قتل رسید هم رحم نمیکنید و هزار تا وصله به او و خانوادش میچسبونید.یه روز خوب میاد که امثال شما وطن فروشای نامرد تقاص این جنایات شومتون رو خواهید داد و به دار مجازات اویخته خواهید شد.یه روز خوب میاد...............
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گمون کنم از مواردی که عدم وجود اون در سبزا به قطعیت رسیده انسانیت و شرف هست .... در مورد اون یه روز خوب هم فکر کنم نوید هم یه زنه هم اینکه خواب دیده !!
نتیجه گیری : خواب زن چپه !
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نوید جان:
یکی از بی علائم عذاب خدا بی آبرویه لذا شرف اون کسی نداره که حتی بخاطر مسائل سیاسی حاضره از حریم و اصالت اعضای خانوادش مایه بذاره تا عقده ی حقارتش رو ارضاء کنه.
ضمنا وطن فروشی زمانی خودشو بیشتر نشون میده که خانواده فروشی کنی.
بین دو تا مسلمون وقتی در گیری بوجود اومد ، اونی که گذشتش بیشتره بر حق تره لذا گذشت این وری ها خیلی بوده که هنوز اون وری ها دارن عرض اندام میکنن.
(صمد آقا مسببان قاتل مرحوم ندا خانم رو دوست نداره چون بعضی هاشون الان انگلیسه)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خنده دار است شماها به ماها میگویید
وطن فروش برید خجالت بکشید اگر به شماهابود الان کشور دست امریکاوانگلیس بود این همه به اعتقادات ماتوهین کردید من هنوز شعارتونرا فراموش نکردم جمهوری ایرانی این همه نیروی انتظامی رادر خیابان کتکزدید بعضی از مردم کشتید اره یکروز خوب میاید انروز امثال کسانی چه به کشورشان خیانتکردند تهمت زدند تقاص اعمالشان را می بینند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نوید تو همون ی نیستی که از رژیم قاتل و غاصب اسرائیل حمایت میکنه؟
پس با این حساب بایدم از آشغالای سبز دفاع و به فرزندان راستین ایران زمین فحش بدی
مرگ بر وطن فروش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مـــــــــــــــر گــــــــــــــــــــ بـــــــــــر اسرائیل
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۱۸
۱۱۸
آنهایی که این تصاویر را روی سایت گذاشتید بی غیرت هستند ورودبه حریم خصوصی افراد حرام است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا وحید اینها را خانواده اش علنی پخش کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وحید جان. بی غیرت کسانی هستن که تو مجالس خودشونو در معرض دید همه .... یعنی اون مردایی که تو مجلس اینا باهاشون میرقصن و هزار کثافت کاری دیگه میکنن ببینن حلاله اما تو سایت ببینن حرومه؟ بابا احسنت به این تفسیرت از غیرت با غیرت!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۳۸
۱
وجدان یگانه داوریست که به قاضی نیاز ندارد اعجاز با پیامبران وائمه (ع) خاتمه یافت هر کسی در این زمانه اعجاز نشان دهد عوام فریب است وفکر می کند که مردم هم
نمی فهمند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۳۲۳
۱۱۷
این مثبت منفی ها اعتبا ری نداره چون یک نفر می تونه ند بار بزنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا حالا امتحان کردی میشه یا نه؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه جاهاییکه به نفع سبزی فروشه س با افتخار میگن به مثبت منفی ها نگاه کنین اونوقت اینجا که کم آوردن؟؟؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس ساندیس خور دیدی مثبت ومنفی ها اعتبار خودش را از دست داده.
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۰۶
۳۷۵
به نظر ما و خيلي ديگر از هموطنان ايشان شهيده هستن .نامش جاويد...
مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب! پس .......... ها و رقاصه ها هم شهیده می شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شهیده؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! ازچشاش معلومه!!!!!!! اصلا تو معنی شهید رو میدونی که........ الله اکبر آخه آدم به این جماعت کوته فکر چی بگه......
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته شهید راه نامزد نامرد و اسرائیلیش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما و اون هموطنان دیگه تون سواد تشخیص رو ندارید. لطفا اندازه سوادتون صحبت کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از نظرماهم این شخص شهید نیست چون نه برای حفظ اسلام نه برای حفظ کشورش ازدست اجنبی کشته شده است
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ندا جان شهادتت مبارک!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا از در عقب
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جواب ابلهان خاموشیست عقب جان!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۱۱۳
۲۲
به شما چه که ندا توخونشون و مهمونی هاشون چی می پوشیده !
میدونید چی به شما مربوطه ؟؟ اینکه مردم ایران فهیم هستن پس خیلی هم خیالتون راحت نباشه !
خانواده ها ی ایرانی از هر مدلی که هستن موسوی را قبول نداشتن و ندارن چون میدون کیه و چیکارس! وقتی مردم بهش رای ندادن از حرص منفجر شد چون طبق معمول خودشو طلبکاراز مردم میدونست و مردم رابدهکار خودش . ..
دوستان سبز زورالکی نزنید این جنبش راه به جایی نمیبره چون رهبرش نزد ملت منفوره .الانم رفته میخوره و میخوابه و حقوق میگره و نقاشی میکشه و شما هارو گذاشته سر کار ..
بابا جان اینا باهم فامیلن گوشت همو بخورن استخون همو دور نمیرزن از ما گفتن ..
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخرشو خیلی باحال گفتی
سید علی
|
CANADA
|
۲۰:۱۷ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۳۰۹
۴۳
ندا و ننشو باباشو میر حسین و کروبی و هاشمی و خاتمی و .......... همشون با هم انشالله با .......... محشور شن !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۵ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۶۱۱
۷۱۴
ندا یکی از جوانان قربانی جاه طلبی موسوی است ..
این جماعت از شور جوانی فرزندان این سرزمین سو استفاده کردن حالادوتاشون رفتن نشستن نقاشی میکشن یکی هم رفته شده رئیس و یکی هم رفته المپیک ،به عبارتی انگار نه انگار هرکی رفته سرجای قبلی خودش ..

بچه های فائزه خانم زهراخانم و عفت خانم تو پارتی و فرنگستان بچه های مردم سینه قبرستان (شرم برشما )
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مردک خجالت میدانی چیست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی ،من یه خانم محترم هستم و میدونم خجالت خوب چیزی است .
شما الان عصبانی هستی ولی حدودا یک سال دیگه به حرف من میرسی ومیگی حق با ناشناس بود و شرم بر موسوی !
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم محترم! ناشناس من بااین انقلاب ونظام بزرگ شدم وتقریبا"تمام مسئولین رده بالا را بخوبی میشناسم واین شناخت 34ساله است وتجربه وگذشت زمان ثابت کرد درشناخت افراد اشتباه نکرده ونمی کنم.به خدای محمدامین(ص)واهل بیت اوکه درود خداوند برآنهاباد سخت در اشتباهی.اگر بخواهی امین تر.دلسوزتر.مدیرتر.مومن ترازمهندس موسوی دراین کشورنام ببری به اندازه انگشتان یکدست هم پیدا نمی کنی.شاید دومی نداشته باشد.هرروز که میگذرد حقانیت او بردلهای بیدار روشن تر میشود.درست است که درمطلب قبلی باعصبانیت جواب شمارا دادم ولی بدان وآگاه باش که این مطالب از روی تعقل کامل وشناخت عمیق ودلی سوخت بخاطر نابودی تمام دست آورد اسلام.انقلاب.نظام وشهدا وایثارگران ........ می باشد.من آنچه شرط بلاغ بود بصورت مختصر گفتم تو خود خواه پند بگیر خواه ملال.بدرود تا صف محشر وکنار رفتن تمام نقاب ها.عالمان چون به منبر میروند پندواندرز می کند .ولی در خلوط خود کاردیگر می کنند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی خجالت بکش چه همچنین قسمی می خوری اقای موسوی هرکاری توانست کرد چه نظام اسلامی راسرنگون کند کرد ایشان از نظرشمافردی امین دلسوزومومن است درمقابل شعارهوادارنش چه اسلام را حذف کرده بودند نه تنها عکس العملی نشان نه دادبلکه انهابه ادامه کارشان تشویق کرد اگرایشان مومن بودهیچ وقت از شعارطرفدارنش وکارهایی چه انهادرروز عاشورا کردحمایت نمیکرد ایشان تمهتی به نظام زدوهیچ وقت نتوانست ثابت کند ایشان درقبل از انتخابات گفت من مطیع ولی فقیه هست ولی بعداز انتخابات درمقابل ولی فقیه ایستاد شمامیگویید ایشان دلسوز است اگردلسوز کشورش بوددرمقابل حمایت امریکاواسراییل چه ا ینهمه به کشورماظلم کردندمی ایستاد ولی ایشان نه تنها عکس العمل نشان ندادبلکه از حمایت انهابرعلیه نظام اسلامی کمال بهره رابرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای علی آقا حرف من اعتقادات موسوی نیست اما حرف های شما در مورد ولایتمداری وانقلابی بودن آدمی که تا دیروز با رضا پهلوی و مریم رجوی و اسرائیل هم صدا شده بود صادقانه نیست و سو استفاده از احساسات است ،اینجا میرسیم به حرف من یعنی سو استفاده موسوی از احساسات ...
موسوی تا دیروز ولایت فقیه و گذشته ی خودش را انکار میکرد حالا شد یار امام و دلسوز نظام !!
شما که خیلی میفهمی به ما بگو که : ندا ( نداهای بی حجاب و بدون رای ) برای چی به خیابون اومدن برای دفاع ازشعارهای دلسوزانه ی موسوی برای نظام و دفاع از انقلاب..
مجتبی کبیری برای چی کشته شد لابد دشمن نظام و انقلاب بود؟

از ماهم گفتن ،رنگ این جنبش سبز نبود رنگ نیرنگ بود موسوی بابت این دورنگی روسیاه دو عالم خواهد شد ! بدرود تا صف محشر
م سادات موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی با این ادعای 34 ساله باز هم اشتباهات فاحش و فراوان را با قسم به اهل البیت رسول الله به غلط رواج نده
چرا فکر میکنی بازدید کننده ها از تو نادان ترو بیخبرترند؟
سرگذشت یزید را مطالعه کن به خیلی چیزها میرسی که اگه هر نطفه پاک و حلال لقمه و وجدان بیداری بخواند از قسمهای شما استغفار می گوید.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خانم م سادات موسوی ما بازحمت پاسخ شما را می دهیم ولی صراط یادرج نمی کند ویابخش اصلی آن را سانسور می کند!!!شما هم فکر می کنید من پاسخی برای حرف های
شماندارم.شماهم سرگذشت معاویه را بخوان همه چیز دستگیرت می شود بعددیگر ایراد به قسم من نمی گیری.فرق اینجانب باشما این است که 24سال عقب هستید.
دخترک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۵۲۲
۴۱۷
زنده یاد ندا آقا سلطان یادت گرامی، امیدوارم زودتر تاوان خون ریخته شده تو بی گناه رو بدن پست فطرات هایی که کشتنت،
کی از عوام فریبی دست بر می دارین؟ فکر کنم مشکل اساسی یه عده به جز عدم تفکر و نداشتن فرهنگ و خرافاتی بودن و دهن بین بودن کم بودن آی کی یو هست به وضوح میشه دید اینو دیگه نمیشه کاریشم کرد متاسفانه
جولیوس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منهم موافقم مطمن باش تاوان خون ریخت شده را خواهند دادولی اون چیزی که فکر می گنی نیست چون دهان وچنگال قاتلان همیشه اغشته بخون هست در تمام ادوار وزمانها این قدر هم الفاظ روشنفکران نگیر
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا آلوچه ای ! اگه نبودی به هم کیشای خود نمیگفتی پست فطرت !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ک آخر اسمت نشان از کوچکی روح و مغزت میده دخترک!!!!!!!!!!!!
برو بزرگ شو تا بفهمی فتنه گران بازیت دادن یعنی چی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا احمق در جهان است
فتنه گر امید دارد
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دخترك منم باهات موافقم قاتلانش بايد مجازات بشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره خب فرهنگ والا و آی کیوی زیاد رو فقط میشه در ندا آقاسلطان و برادر و خواهر و خانواده اش به عینه دید و لاغیر !!! هه هه
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته نامزد نامدش تاوان کشتنشو میده
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته که نامزد نامردش توان این جنایت را خواهد داد.
دخترک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اون ناشناس های عصبانی شنیدین می گن فحش رو بذار زمین صاحابش بر می داره؟؟؟ هار هار هار
ممل دوره رمالی و پیش گویی هم گذروندی مثکه، ناقلا به زور می خوای قاطی هم کیشات کنی همه رو ها
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دخترک غرغره میکنی 4 تا مثل خودت کشتنش دیگه ! ندا چه عددی بود که گوله حیفش کنیم ؟ اگه ندا واجبترو که نکشتیم جوجه !!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تصحیح و تکمیل میکنم : آدمای خیلی خطرناک و مساله دارو که نکشتیم جوجه !! اونوقت کشتن یه دختر بی دفاع چه نفعی داشت ؟ کشتن ندا چه نفعی واسه ما داشت ؟ اگه قرار به کشتن مخالف نظراتمون باشه که امثال ما هم تووی خونه های خودمون باید کلی آدمو بکشیم !! تووی خونه های ما هم منتقد و ... نظام هم هست
ولی کشتن ندا برای همفکرای تو نون و آب داشت که رسانه هاتون وقت برنامه هاشونو برای تخریب جمهوری اسلامی پر کنن
دخترک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اولا که تو اصلا نمی دونی من تفکرم چیه که مطمئن میگی هم فکرات اگه توضیح بیشترم بدم صراط میوفته تو زحمت سانسور، این از من، بعدم اینکه با کشتنش می خواستن هراس ایجاد کنن مردم جرات نکنن بریزن بیرون توشم موندن اول که گفتن ساختگیه بعدم که من نبودم دستم بود و آخرم که گفتن منافقا کشتن چرا پس اگه اینا نکشتن و منافقا کشتن به شهدای هسته ای که میگن منافقا کشتنشون می گن شهید بعد ندا رو انقد تخزیب می کنن، خیلی درد آوره دختر بی گناه این سرزمین که به اون وضع فجیع کشته شد رو اینجوری تخریب کنن آدم متاسف می شه کشورش دست کیا افتاده
دخترک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
توام این وسط انقد کشتیم نکشتیم راه ننداز خیلی .......... کسیو بکشین کی هستین مگه؟ به قاتل و ........ بودنشون افتخارم می کنن خجالت بکش،
دخترک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته تو جمله هات اعتراف هم کردین که مخالفاتون خیلی خیلی زیادن و حتی شما هم تو خونواده هاتون کلی آدم واسه کشتن دارین!! آفتاب آمد دلیل آفتاب
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1-نیازی به سانسور نیست چون اونا اوهام آلوچه ای !! هست نه تفکر
2-هراس با قتل و عام و مثلا مثله کردن !! هزار تا مرد آدم حسابی بوجود میاد نه با کشتن یه دختر بی دفاع و ضعیف !! ضمنا چطور شاه با امثال کشتار 17 شهریور و امثالهم نتونست هراس بوجود بیاره ؟ چون رفقای شما مزدور بیگانه بودن ، البته مزدور سیب زمینی بی رگ که واسه اون اوهام آلوچه ایش حاضر نیست یه عطسه مجانی هم خرج بکنه ! اگه واسه اسلام و ایران بود تیکه تیکه شون هم میکردن کسی نمی ترسید و نمی رفت تووی سوراخ موش
3-جوجو باسواد متفکر !!! اول فکر کن بعد ول بده ! اگه با کشتن یه زن بی دفاع ! می خواستن هراس ایجاد کنن که میگفتن ما زدیم هر کی منبعد بیادو هم می زنیم !! اگه میخواستن هراس ایجاد کنن که انکار نمیکردن کشتنشو ! اگه میخواستن بکشنش و هراس ایجاد کنن نمیگفتن ساختگیه یا منافقا کشتن یا تصادف کرده که میگفتن ما اینو برای نمونه می کشیم و به بقیه هم اخطار می کنیم اگه بیان مثل ندا باهاشون برخورد می کنیم !!
4- طیف ما مدعی اسلام هست و برای این ادعا بجز هزاران جانباز و اسیر و ..... ، 200 300 هزار جوون هم تقدیم اسلام و کشور کردیم ، شما که طیفی با این ویژگی رو تخطئه میکنی یه تفکر (نه فکر آلوچه ای!) جریان و گروه و آدم رو معرفی بکن که دوست داری کشورت بدست اونا بیفته ؟ و برای اینکه قدرت رو به اونا بدی حاضرین چه هزینه ای رو متحمل بشین ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دخترک فهم هم خوب چیزیه
سعی کن کسب کنی حتی یک اپسیلن
بعد چشمتو ببندی و .........
زشته والله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دخترک ها ر هار می کنی؟
برو دامپزشک که هار شدی و هاری تو سرایت ندی کوچولو(خودت ک کوچک میذاری)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دخترک یک پهلوی پرست تیره !!! از این عقب افتاده هایی که هنوز قربان تاج اعلیحضرت و اولیاحضرت می روند!!!!
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۶۸
۸
اینها یک عده افراد بی اعتقاد نامسلمان هستند که دشمن اسلام و جمهوری اسلامی و مردم اند. این مرفهان بی اعتقاد برای نابودی کشور ایران نقشه کشیده بودند اما خود قربانی سناریوی اسرائیل شدند و مردند. حالا برای جلب کردن جماعت شهوت ران عکس لباس زیر و رقص قربانی خود را نیز نشان می دهند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هرهرهرهرهرهر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس آینه رو از جلوت بردار روده بر شدی
lمحمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۶۷
۳۱۱
برای برادر علی نمردیمو رذل هم شدیم اینا موضوعات فرعی شما ها هم کسانی هستید که یه ادم خیلی راحت گفت برنده شدم غیر از این دروغو تقلبه به بازی گرفته شدید به صورت رایگان برای نظامی که براشون جون و خون مالشون رو دادند عروسک های اجاره ای ها ها
سید علی
|
CANADA
|
۲۲:۱۱ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۲۷۴
۵۱۳
دخترک پست فطرت اون کسایی اند که هنوز دارند از ندا و جنبش جلبکی دفاع می کننند . اصلا منظورم تو نیستی ها !! اصلا به خودت نگیری ها !!
ناشناس
|
CANADA
واقعا گل گفتی
ناشناس
|
CANADA
بهتر بگو یی گو گفتی.
روزبه
|
POLAND
|
۲۳:۱۲ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۶۳
۳۵۴
کارتون خیلی زشت و غیراخلاقی هست . البته از شما و باشگاه خبرنگاران جوان ( خبرنگاران ............. ) و خبرگزاری فارس و روزنامه کیهان و ... نباید بیشتر از این انتظار داشت چرا که شماها دارید همون چیزی رو که توی پایگاههای بسیج بهتون یاد دادن پس میدید. این فرهنگ واقعی بسیج هست نه اون تخیلاتی که توی فیلمهای سینمائی یا داستانهای تخیلیون به تصویر میکشید.
محمد (ممل)
|
POLAND
تی فدا بشم روزبه ... قرار میذاریم یه روز بیا بسیج ما ببین چجوریه
ناشناس
|
POLAND
روزبه ........... اين چه ربطي به بسيج داره . خود خانوادهاش عكس هاي دامن كوتاه ندا رو به بي بي سي نشون دادند . عكسهاي ندا تو بغل ماكان هم كه خودشون گذاشتن تو فيسبوك و غيره . حالا تو عطا عطا تنبون كوتاه شدي ، آخر غيرت براي ندا
پسرك
|
POLAND
شب به
شما هم همون چيزي كه بابا bbcبامامان voaبهتون ياد داده پس ميدين.و درمورد فيلمهاي تخيلي شمادرست ميگين چون در اين فيلمهاي تخيلي هم موجودات سبز زيادن كه قلاده هاي طلا به گردن دارن و در اخر فيلم مجبور به ترك زمين ميشن
سید علی
|
CANADA
|
۲۳:۲۵ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۱
۵۳۸
۶۱۷
ندا اگه عقل داشت نمیامد قاطی یه مشت بی عقل هیچی ندار از میر حسین بووووووووق ..ش
دفاع کنه پس ندا هم بووووق ... ش بید !
پسرك
|
CANADA
وجدانن خدمتي كه ندا به نامزدش كرد كوروش كبير به ايران نكرد نشتن بغل نتانياهو با اقامت اضافه
سید علی
|
CANADA
|
۰۱:۱۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۸۱۰
۴۴۲
آقای روزبه کجا بودی اون موقع که تو خیابون یه مشت لختو پتی میزدند و میرقصیدن !! کجا بودی اون موقع ای که پرچم یا زهرا رو آتیش زدن !! اگه همین بسیجی هایی که از شون بد میگی تو صحنه نبودند و جمع نمی کردند این اراذل رو الان شما جرات نمی کردی یه دقیقه مادر بزرگوارتو که ناموسته یا خواهرتو بفرستی بیرون از منزل !! البته اگه غیرت حالیته و این جور چیزا برات مهمه ! آقای روزبه خان رفیق بنده پاش از کار افتاده به خاطر اینکه نخواست پرچم مقدس یا فاطمه زهرا تو روز عاشورا به اتیش بکشن ، یکی از رفیقام که واقعا خوشکل بود صورتش تو روز عاشورا سوخت . میدونی چرا ؟ نه نمی دونی چون این جور چیزا حالیتون نیست / به این خاطر سوخته که وقتی یک سری اراذل حمله کردند به هیئتا و یک هیئت رو آتیش زدن دوستم برای اینکه قرآن هارو با عکس حضرت اقارو از آتیش بیرون بیاره زد تو دل آتیش ! خودش سوخت ولی از کتاب خدا و عکس نائب امام زمان دفاع کرد / بسیجی یعنی این آقا روزبه
اکرم
|
CANADA
آقا سید ان شاءالله رفیقتون با امام حسین محشور میشن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۵۷
۱۴۱
خداوکیلی این خارجیا این ندا رو الکی گنده کردن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خارجیها عاشق چشم و ابروی کسی نیستند و الکی خرج نمی کنند.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۳۸
۳۸۷
ندای عزیز نامت جاودانه و یادت همیشه زنده خواهد ماند و خون پاک تو و دیگر شهدای کهریزک با تمام آبهای دنیا هم .... پاک نخواهد شد.......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زرشک!!!!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام بر شهدای راه آزادی!
شایلین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته که از دامن پلید نامزد نامردش خونش پاک نخواهد شد.
گرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۵۰۷
۳۵۴
چقدر این شهیده (بهقول سبزی فروش ها) هنرمند بوده!
ماشاالله، رقص عربی برای همه و...

چه جالب!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۱۸
۱۱۱۹
سلام بر ندا،سلام بر سهراب اعرابی ،سلام بر محسن روح الامینی ،سلام بر امیر جوادی فر
سلام بر همه ی شهدای راه آزادی!
همیشه در قلب مایید!
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایول نورا
همه بدونید که خون شهید پایمال نمیشه خونی که در راه ازادی و استقامت دربرابر دولت غاصب ریخته شده پایمال شدنی نیست حالا شما دوست دارید هرمزخرفی درمورد ندای عزیز بگید اتفاقی که نباید میافتاد افتاد ندا نباید کشته میشد که شد دیگه کسی به حرفای شما توجه نمیکنه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر شما نورا خانم،امیدوارم که ما و همه جوانان بتوانیم ادامه گر راه این شهیدان باشیم که در راه آزادی وطن جان خود را نثار کردند، باشد که نام زیبای این شهیدان در تاریخ ایران جاودانه خواهد بود
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هیچ آزاده ای به کشته های سرباز اسرائیلی سلام نمیکنه نورا ی عزیز
كورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام عليكم نورا زاده جاي ما خوب است خدا كنه زودتر توهم بيايي پيش ما كه فقط تورو كم داريم اينجا مايكل هست يزيد هست همه دوستان هستن زودتر در راه ازادي سقط شو بيا پيش ما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ندا دادند چون قبرمون خیلی ظلمانیه نورا را میخواهیم بدجور.
اسباب سفرتو ببند
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واه واه واه این بیچاره ها تو قلب گند تو چی میکشن!!!!!!!!!!
افتاب گردون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ابجی بد زدی تو جاده خاکی
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قرتی ! زررررررررررشک
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قرتی اونیه که معلوم نیست توی پیست های اسکی چکارا میکنه!!!
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بچه شهرستانی اگه اینورا بودی می بردمت پیست اسکی (نه پیست های اسکی) که ببینی چکار میکنم !!
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پیروان اسلام واقعی رو هم دیدیم!!! که مثل اعراب جاهلیه صدر اسلام به تهرانی بودنشون مینازن و فخر میفروشن!!!
برو توبه کن!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام بر دوستان شهیدمان . کنار هم سکوت را فریاد میزدیم . یادش به خیر .


مجید(سوارغریب)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا دلم براتون میسوزه!به چی میگین آزادی!!دشمنان به چه آسانی جوانان ساده وکم بصیرتی مثه بهار ورضاراگول زدن!!!!خواهشا کمی درمورد معنای واقعیه کلمه ی مقدس آزادی فکرکنید...
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چرا جوابم به این مملی رو نمیذاری!؟
ولی اراجیف اون رو تمام و کمال پخش میکنی!!!؟؟؟
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورای بی ادب کی من اراجیف گفتم ؟
اولا از اینکه گفتم بچه شهرستانی از روی توهین نبود چون میدونم کجایی نوشتم بچه شهرستانی ...!!! ما به شما ارادت ویژه داریم
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کجاییم!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس تهرانی نیستی؟
اینهمه زبون دراز و ادا و سر تو هر نظری کردن و.....
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا جون مهم نیست کجایی ، بهش فکر نکن پیش خودم میمونه که کدوم خیابون و کوچه هستی !! راستی جلوی کولر آبی میشینی کامنت میذاری یا اسپیلت ؟
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ارادت!
هرهرهرهر!
آلوچه!!!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۷۱
۱۲۷
در تمام فرهنگهای بشری، حتی در میان انسانهای بدوی و دور از تمدن هم برای شخصی که مرده و دیگر در قید حیات نیست، احترام خاصی قائل بوده و هستند... همیشه مرده ها را با حداکثر توانی که در اختیار دارند با نهایت احترام دفن میکنند و بعد از مرگش سعیشان بر اینست که از خوبیهای او بگویند و از انسانی که اصطلاحا دستش از دنیا کوتاهست، بد نگویند و خاطر بازماندگانش را آزرده نکنند.
براستی ما را چه شده که ادعای مسلمانی هم میکنیم و اینگونه با آبروی شخصی که دستش از دنیا کوتاه است، بازی میکنیم؟؟؟ مظلومترین شخص در این ماجرا، خود نداست چراکه اگر فرض شما را بپذیریم و جاسوسهای موساد و سیا را عامل قتلش بدانیم، باز هم به این نتیجه میرسیم که او یک قربانی بوده و باید او را واقعا شهیدی دانست که در راه وطنش کشته شده ( مثل شهدایی که در حادثه های تروریستی دیگر به شهادت میرسند، حتی عملیات تروریستی کور) و اگر فرض مخالفین را صحیح بدانیم و حکومت را عامل مرگ وی بدانیم، باز هم او مظلوم است چراکه حتی به پیکر بی جان او هم رحم نشده و هرروز برای تخریبش سوژه ای نو پیدا میکنید، و خانواده اش هم اگر بخواهند از این نمد کلاهی برای خود بدوزند، بر مظلومیت بیش از پیش دخترشان صحه میگذارند.
یک انسان به صرف انسان بودنش دارای احترام خاصی است، مخلوقیست که خداوند برای خلقتش بر خود آفرین گفت.. بیایید حرمت انسان بودن همدیگر را حفظ کنیم، فارغ از نوع اندیشه و دیدگاهمان.


پی نوشت: امیدوارم صراط این مطلب را نمایش دهد، بهرحال به اندازه ی مطلب مشعشع دوست سبزی فروشمان که میتواند به پیشرفت بحث کمک کند، نه؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینهمه آسمون و ریسمون بهم بافتی و وقت مارو گرفتی که چی؟
خوب خود ...ش حماقت کرد و مادرش بد میکنه به مردم چه؟؟؟
Meek
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب امیر، خوشحالم میبینم یکنفر هم هست که موضوع را از زاویه صحیح می نگرد.
با این حال شما هم نمیدانید که ندا خود به جاسوسهای موساد و سیا، (که گویا یکی از آنها سر کار حاضر نشده بود)، گفته بود همینطور که من راه میروم شما بیائید و مرا بکشید که اینها را بدنام کنیم و چیزهای دیگر.
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت!احسنت بر امیر!
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۴۰
۳۱۰
دندش نرم و چشمش کور می خواس نره قاطی این افرادی که نه به دین و نه به ایران و نه به چیزی پایبندند و تازه انتظار داشته باشه بهش بها بدن این مصداق این ضرب المثل است : خودت کردی که لعنت بر خودت باد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۲۴
۲۶۶
نداي شيطان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دقیقا
چه جالب گفتی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۴
۴
چی میخواهید مخفی کنید ؟ از چیزی ترسیدید ؟یه چیز رو هیچ وقت فراموش نکنید : از مظلومیت این بچه ها چیزی کم نمیشه همونطور که شقاوت ........... هر روز عیان تر میشه . شما هم زیاد تلاش نکنید برای فی سبیل الله !!! بهشت پر شده !!!!

مجید (سوارغریب)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بدبخت های ترسو هرچی مغز کثیفتون میخواد مینویسید ولی جواب ها رو سانسور میکنید . شکست یعنی همین .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کدوم مظلومیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۶
۱۰۲
پشت سر رفته ها کمتر حرف بزنیم بهتر است.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کو مسلمانی
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی این بنده خدا به درد خودش گرفتاره اونور .... انشالله نورا هم باهاش محشور بشه !
هرهرهرهر
سبز پشیمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۴۰۷
۴۴۴
آقای علیرضا ن بهتره اگر حافظه تاریخیتون معیوب شده بدونید کشته شدن ندا آقا سلطان رو کسی تکذیب نکرد. فقط در مورد چند وچون کشته شدنش بحثایی بود که حللا من نمیخوام بگم کدومش درسته و کدومش غلطه. اونی که شما منظورتونه بحث خانم ترانه موسوی بود که مدتی مجهول الهویه بود و حتی دوستان سبز خودمون و بخصوص آقای موسوی و کروبی هم اطلاعات درستی در موردش نداشتند و اخر سر هم معلوم شد این بابایی که این همه جنجال به پا کرده اصلا زنده ست و کانادا تشریف دارن. میدونی چیه دوست عزیز من خودم سبز بودم و به موسوی رای دادم اما موقعی که این اتفاقات و دروغهای شاخدار امثال شماها رو دیدم از کرده خود پشیمون شدم و حالا هم به شما توصیه میکنم مردم رو ابله فرض نکنین و بیشتر از این آبروریزی راه نندازید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم سبز نادم و پشیمان و به راست هدایت شده هستم.
تو رو خدا بیشتر از این آبرو ریزی نکنین سبزیها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود بر تو ای سبز پشیمان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۴۷
۱۸۲
نداي شيطان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۵۷
۲۶۶
چه شخصیت برجسته ای ! برادر ندا آقاسلطان ! ایشان چه کاره هستند که نظراتش مهم فرض شده ؟! از بیکاری مدام در فیس بوک می گردید ها . با این مطالب آبکی تان !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه همین برادرش برای سبزکیها سودی داشت همچین شخصیت برجسته ای میشد نگو و نپرس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من از منفی زنندگان پوزش می طلبم و الان متوجه شدم برادر نداآقاسلطان بسیار شخص برجسته و مهمی تشریف داره :))))))))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۲۷۵
۲۰۸
به اینها می گن خانواده خودباخته ! به نظر می رسه به جز لوازم آرایش و ..... و ..... چیز مهم دیگری در زندگی شان ندارند !
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۶
۲۶۲
بخدا قسم اگر بذارن راه شهید لاجوردی ادامه میدم اما با قاطعیت بیشتر اگه بخاطر انقلاب همه دنیا رو بسته شود و هر تهمتی بهم بزن و............ ...... و تمام این بی ارزشها و منافق ها و مفسدین که برای زمین مردم ضرر دارند نابود کنم با تمام افتخار و بدون هیچ طمعی چون این کار سعادت اخروی دارد و دعا مردم دارد و از همه مهم تر زمین و سرزمین پاک مقدس جمهوری اسلامی از شر این لکه های ننگ و نفرین شودها را پاک میکنم حتی اگه اینکار من مردن به دنبال داشته باشه چه سعادتی بزرگی که بخاطر این مردم بخاطر ولی امر بخاطر این زمین جان خودم فدا کنم
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کنترل کن خودتو جلیلی بهت نیاز داره فعلا
مژگان قلی پور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۳۳۰
۳۰۰
اینا خواستن ادای اون مستندی رو در بیارن که در مورد شهلا جاهد بود
شب قبل از اعدام شهلا یه مستندی از بی بی سی پخش شد که توی یه قسمتش محمد خانی با مامورای پلیس رفته بود خونه ای که با شهلا زندگی می کرده
اونجا یه خورده از زندگیشون صحبت کردو لباس مهمونیا و مجلسیای شهلا رو در حالی که توی کاور بود نشون داد
یعنی اصلا مدلشون معلوم نشد
اینام اومدن مثل اون مستند بسازن شرت طرفم نشون دادن
گربه که بخواد راه رفتن کلاغو یاد بگیره همین می شه
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه کم حیا بد نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو ندا را با شهلای خانه خراب کن را یکی میکنی؟
کار ندا کجا وسلاخی کردن لاله و بی مادر کردن دو تا بچه ی معصوم کجا ؟؟؟
ندا قربانی شد شهلا قربانی کرد!
ندا مقتول بود شهلا قاتل !
ندا روشنفکر بود و شهلا تفکر قجری داشت و به فکر نابودی هوو بود !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مژگان ، نشون دادی چکاره ای .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نمونه ای از ادب و حیای یک زن ارزشی!!!
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۴
۲۳۱
لعنت خدا بر جریان سبز اموی موسوی خائن و وطن ف روش و همه حامیان منافق صفتش در هر پست و مقام
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همچنین منحرفای فعلی و هر آدم و جریان ضد ولایت
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۴۲ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۴۷
۲۱۴
واقعن خاک بر سرتون که با نشون دادن عکس های ناموس مردم که به گفته ی خودتون تازه !!!! توسط یک نفر مزدور و عامل بیگانه کشته شده !!! فقط در پی ارضای امیال کثیف چند نفر بی آبرو که خودشون رو خیلی هم بچه مسلمون می دونند، هستید ... حداقل آقایی که ادعای بچه مسلمونی ات میشه برو اون حدیثی رو که امیرالمومنین راجع به دزدیدن خلخال از پای زن یهودی فرمودند بخون و به عمق کثافات وجودت و افکار شیطانی ات پی ببر ... حالا اگه مردی صراط جون این کامنت رو بذار تو سایت
محمد (ممل)
|
UNITED STATES
واقعا چقد نفهمی تو !! هنوز نفهمیدی یه متر اونطرفت چه خبره اونوقت داری از عدم انتشار و ناموس دم میزنی !! آدم نفهم اول مطلب رو بخون بعد یه چیزی از خودت ول بده
Meek
|
UNITED STATES
راستی قراربود اینترپول آن جوانه را که از انگلیس آمده بود و برگشته بود، حجازی یا چیزی شبیه آن، بگیرد و تحویل دهد، چه شد؟ رفت ردیف سایر پرونده های " پس چه شد؟"
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۱
۸۰
۱۸۴
بخدا خیلی زشته این همه در مورد کسی که نمیتونه از خودش دفاعی کنه قضاوت میکنیم.ناسلامتی مسلمان هستیم و البته شیعه.معنای غیبت و تهمت هم خوب میدانیم.بخدا قسم یکم بفکر جواب دادن در روز قیامت باشیم ..................از خدا و چوبش بترسیم بعد حرف بزنیم........ادمهای بزرگ عیب و ایراد و اول از خودشون میگیرند تا به دیگران.......
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۲۵۳
۱۳۹
حرکتی که به هر نحوی در راسشان آمریکا و انگلیس و اسرائیل باشند باطل است (رهبر عزیزم)، حرف از این کاملتر؟ اگه این کشورها حامی خونه امثال نداها بودن خودشون کشتارهای ویتنام و سومالی و فلسطینو راه نمی انداختن، کمترین کاری که میتونستن بکنن این بود که کشتار بی رحمانه و وحشیانه ی مسلمونای میانمارو محکوم کنند که نکردن، خیلی هم خوشحال بودن. به خودتون بیایید نورا و رضا و...، اینا دلسوز ما نیستن و خیلی هم خوشحالن که از تفرقه ای که بین ماست، هدفشون همینه، اگه حواسمون جمع نکنیم خوشحال ترشون میکنیم ولی در کل هیچ غلطی نمیتونن بکنن. جانم فدای رهبر و ایرانم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقاسعید حرف های خوبی زدین ولی انتظار نداشته باشین حرف هاتون روی ادم هایی مثله نورا و رضا تاثیری داشته باشه...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا را ولش کن باز رضا منطقی تر و مؤدبه
Meek
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مادام که بین مسئولین ما بر سر مال و جاه دنیا اختلاف هست، درگیر بزرگ ترین دشمن هستیم و پرداختن به دشمن دیگر میتواند چیزی باشد که این روزها به آن فرافکنی میگویند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱
۲
ای بابا.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۲۱۷
۱۵۵
بابا این جماعت از احمدی نژاد حمایت می کنند چون عقیده دارند احمدی نژاد با کارها و بحران سازی هاش نظام رو ضعیف می کنه و موجب براندازی حکومت میشه ! اکثرا سلطنت طلبها چنین عقیده ای دارند . و خیلی هم از اصلاح طلبها به دلیل اینکه می خواهند تعادل رو در حکومتداری برقرار کنند متنفرند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۴
۸۶
برای این خاواده بد هم که نشد . یک خانواده سطحی بی سواد که حرف زدن ساده شون رو بلد نیستند و توی خوابشون هم نمی دیدند یه روز به این معروفیت برسند و همه بشناسندشان و مصاحبه و گزارش و فیلم و...
بیچاره ندا...مثلا شخصی به نام هدا آقاسلطان چه طور دیگه می توانست به چنین جایگاهی برسه و همه منتظر باشند دهان رو باز کنه و فرمایش کنه؟! یا ممدشون! که خیل ........ ها به سویش سرازیر شده و خوان نعمت گسترده :))))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۹۲
۳۸۵
مردگان آن سال ، عاشق ترین زندگان بودند و درد مشترکمان را با خونشان فریاد کردند . در اشک این روزهایمان رازی ست که با گذشت زمان روشن میشود و خدا همچنان هست ، بزرگ و منتقم .
فانادینک این کنت یا ولی المومنین و یا غایت الامال العارفین .


مجید(سوارغریب)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در عرض کمتر از یک دقیقه 300 تا منفی خورد . خیلی جالبه به خدا . شرم کنید . منتشر کن .
شقايق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۲۶۹
۷۰
عجب خانواده فاسدي، بايدم آخر و عاقبت زندگيشون اين شكلي بشه
اگر خدا بخواد یار امام زمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۴۱
۲۳۲
به امید آن روزی که به خاطر تهمت و افترا زنی و هتک حرمت حریم خصوصی افراد به جهنم واصل شوید . الهی آمین . در ضمن، سنگ امام مهدی رو هم به سینه نزن . همین شماها هستین که باعث شدین عده ای ضد شما ( که کم هم نیستن و روز به روز بیشتر هم میشن) از آن معصوم عزیز هم متنفر شوند و ایشان را فردی مثل شما بدانند. خداوند همه ی شما را که خود را مهدوی می خوانید ولی در راه آن امام معصوم نیستید با مشرکان محشور گرداند .
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۲۱۴
۳۲۲
واقعا" حیف اسم شهید که برای این خانم استفاده بشه. شمایی که این خانم با این ویژگیها رو شهید صدا میزنین فردای قیامت چطور ی میواین جواب حسین فهمیده و هزاران حسین فهمیده رو بدید؟البته کسانی که تو روز روشن شعار بهایی بهایی حمایتت میکنیم رو سر میدن و تو روز عاشورا مثل یزیدیها میرقصن شهید ومادر شهید و خواهر شهیدشون هم میشه همینا.
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت داش محسن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقایی که اسم خودت رو گذاشتی "ممل" و راجع به همه ی کامنت ها یه کامنت ارزشی به قول خودت می گذاری ... تو اگه آدم بودی جلوی اسمت که اسم پیامبر ما هست نمی نوشتی ممل ... دوباره برات می نویسم ... حداقل آقایی که ادعای بچه مسلمونی ات میشه برو اون حدیثی رو که امیرالمومنین راجع به دزدیدن خلخال از پای زن یهودی فرمودند بخون و به عمق کثافات وجودت و افکار شیطانی ات پی ببر ... حداقل برو یک بار نهج البلاغه رو بخون تا بفهمی شیعه بودن و مسلمون بودن ( که بخوره تو سرت ) ،،، بفهمی آدم بودن یعنی چی !!! من می دونم دور و برم چه خبره ... هر خبری هم هست به خاطر عقاید و اعمال شما از خدا بی خبرها است که این شکلی شده ... برو اول بفهم ناموس یعنی چی !!! بعد بیا ورررر بزن
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- اینکه گفتم چقد ..... واسه این نگفتم که ناراحت یا تخریب کنم تورو ، بلکه صرفا یه واقعیت تلخ رو بهت یادآوری کردم تا بفهمی ! چقد نفهمی که نفهمیدی ! خانواده طرف که از همفکرای توی آلوچه هستن خودشون عکس لباس زیرهارو منتشر کردن نه صراط و جریان و گروهی که چنین کاری میکنه چی می فهمه از ناموس و ناموس پرستی و غیرت ؟ چی می فهمه از اسلام و مسلمونی و خلخال پای زن یهودی ؟ چنین آدمایی که واسه ناموس خودشون نیم مثقال غیرت ندارن میخوان واسه اسلام و ایران غیرت داشته باشن که ندنش دست امریکا و اسراییل ؟ این تفکر کثافت و شیطانی هست یا تفکری که باهاش مادری جون 3 یا 4 تا پسرشو تقدیم اون نظام و اسلام کشور میکنه ؟ قرآن و نهج البلاغه ای که امثال تو بخونینش مصداق اون ضرب المثل بار کتابی هست که روی اون حمار کردن ...... قرآن و نهج البلاغه میخونی اما خروجی تون کتاب آسمانی !! صهیونیست هاست !
2- ما واسه این عقاید و تفکری که ناموس پرستی هم جزء اونه و تو شیطانی قلمدادش میکنی هزینه هایی دادیم که هزاران نفرشون تووی زمین های جنوب یا شکم کوسه ها و ... موندن و برنگشتن و پدر و مادراشون در حالی که چشم انتظار اونا بودن از این جهانی که با تفکرات کثافت بار شما پر هست هجرت کردن ، حالا تو واسه اون تفکر منافقانه ای که داری حاضری یه عطسه مجانی برای کسی بکنی ؟ اگه قرار بود کسی رو بکشیم می رفتیم یه دختر ضعیف و بی گناه رو می کشتیم ؟ اگه قرار به کشتن بود توی آلوچه بیشتر لایق کشتن بودی یا اون دختر بی دفاع ؟
3- تو ناموس رو بیشتر میفهمی یا خانواده هایی که 4 تا پسر 2 تا داماد و پدرشونو با هم از دست دادن؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۹
۱
حــــــــــــریم خصــــــصوصی!!!!!!!!!!!
خودتونو زدید به...؟ فیس بوک کجاش حریم خصوصی که عکساشونو گذاشتن ؟ اگه اونا نگران عکس های خصوصیشون بودن عکساشونو نمیذاشتن فیس بوک، شما نگران عکسای آدمایی نباشید که لباش زیرشونو نشون اینور و اونور میدن
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۷
۷
اگه خود امام زمان هم بیاد باز هم امسال شما (ناشناس)براش بهونه میگیرید، حقیقتو میبینید اما قبول نمیکنید، آدمایی مثل شماها با وجود اینکه میبینید امسال عبدالمالک ریگی که دست نشانده آمریکا و اسرائیل روباه پیر (انگلیس) بودن میومدن تو بی بی سی و شبکه های فاسد ماهواره ای صحبت میکردن و گزارش کار(ترور مردم بیگناه)رو میدادن، باز هم خبرای همچین شبکه هایی رو قبول دارید و اگه یکی از اون آدمایی که سرشون بریده شده بود از خانواده خودتون بود...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۵
۳۱
كدوم ندا بابا باز در مورد اون ........ حرف زدن والا قباحت داره الان اون دنيا دارن ......... حالا اون ادم شد هي در موردش حرف ميزنين ول كنيد بابا اون بي خاصيتو
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۹۲
۲۵۶
سبز در فرهنگ ما نشانه ی اهل بیت است هنوز یادمان نرفته دوستان گنداشون رو پشت سبز اهل بیت و امام و رهبری پنهان می کردن ،و حالا هم که 3 سال گذشته این سبز شده نماد سکولار ها و همجنس باز ها و عوضی ها یی مثل این دوستان حالا همه ی این اتفاق ها افتاد به کنار دوستان سبزی که ایه قرآن میارن جواب بدن خسته نشدین اینقدر گنداتون با ائمه و قرآن پنهان کردید چطور شد که رای من کو تبدیل شد به من بی حجابی ، سکس ، پارتی و مشروب می خوام و خدا بهترین مکر کنندگان است
نورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گندرو اونایی زدن که بچه های بی گناه مردم رو کشتن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سبز در فرهنگ ما نشانه ی اهل بیت است و نشانه ی اهل بیت نیز خواهد ماند ... شماها اگه اهل تدبر و فکر کردن و پیرو اهل بیت بودین به جای قمه کشی و عربده کشی و گیر دادن به صفحه ی فیس بوک زن و بچه ی مردم ( ظاهرن هم که فیس بوک فیلتره پس تو آدم ارزشی و طرفدار فلان و بهمان چرا می ری توی فیس بوک عکس خانواده ی مردم رو می بینی ) می رفتید یک کم مطالعه می کردین ... خیلی کار سختی نیست تا بعد از این که یک جماعت مسامان و پیرو اهل بیت اومدند اسم سبز رو روی خودشون گذاشتند جایی تون نسوزه که ای کاش ما زودتر این کار رو کرده بودیم و به جای چفیه !! شال سبز که نشانه ی اهل بیت هست رو می انداختیم و چه و چه ... به جای ......... فقط مطالعه کن داداش ... بچه مسلمونی به ...... و یقه پاره کردن نیست ... به تدبر در قرآن و سنت هست داداش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عمو سبزی فروش/بعله
سبزی کم فروش/ بعله
سبزیت گل داره/ آره
درد دل داره/ آره
علف ملف داره/بعله
رو دریا کف داره/ بعله
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خاصیت علف سبز همینه که تو هر گند و کثافتی به عمل میاد و خودشو سبز سبز نشون میده.
علی سماواتی
|
SWITZERLAND
|
۱۷:۰۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۰۴
۸۵
واقعا قباحت داره میگن از مرده شیطانم دست میکشه اون وقت شما این عکسای نا مناسب رو منتشر میکنین چرا حق الناس به جیب خودتون میریزید. هنر شما در بی هنریتونه..چرا حرفای اقا رو گوش نمیکنین.فکر میکنین خیلی کارتون درسته....
فرشید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۷۵
۱۳۹
الحمد الله دست این دوستان رژیم جعلی اسراییل روشد مرگ بر منافقین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۳
۲
اشاعه فحشا حرام است و بردن ابروی انسانها نیز حرام است و مسائل سیاسی مجوز آن نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۵۸
۳
سایت صراط
خجالت بکش شما برای رسیدن به هدفهایتان و شستشوی مغزی یک عده طرفداران بی منطق خود دست از مرده ها هم بر نمیدارید.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا عاقبتتان را به خیر گرداند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۵۹
۴
بعد از انتخابات سایتهایی مانند صراط میگفتند ندا کشته نشده ولی الان باز هم خوبه کمی به اشتباه خود پی برده اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۲
۲
چرا هرکس از ایران خارج میشه فراری-ضد انقلاب -خارج نشین و......خطاب میشه
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چون هنوز پاش به اسفالت روي باند فرودگاه خارجي نرسيده براي اقامت دائم شروع ميكنه به نشون دادن مداركي خوني و عكسهاي از بمباران كودكستانها توسط نظام و لخت شدن و البوم توهين اميز نسبت به اعتقادات مردم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۳
۱
بحث به هدف رسیدن نیست آقا یا خانوم ناشناس، ضدانقلابا هی کشش میدن و میگن ندارو کشتن، درحالی که خودشون کشتن و میخوان وجهه ایرانو خراب کنن، همون کاری که امروز فرداست با "شاهین نجفی" میکنن و میگن ایرانیا شاهینم کشتن و بهرهبرداری سیاسی میکنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۲
۴
ناشناس مگه یادت رفته ضد انقلاب و شبکه های ماهواره ای انداختن تو شیپور که "ترانه موسویو "به اصطلاح لباس شخصیا گرفتن وبهش تجاوز کردن و شکنجه اش کردن؟ که بعدا تو یه گزارشی از ترانه موسوی خودش گفت که همش دروغه و من کاملا سالمم!! و چند مورد مثل این هم بود، اگه جنابعالی بودی اولش کشته شدن ندا آقا سلطانو باور میکردی؟ دیگه وقتشه بیدار بشید، خودتونو اینقدر نزنید به خـــــــــــــواب :-)
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۲۳:۴۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
۷
۵
دختره بی حیا و پررو.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۱
۳
۷
سرنوشت یه دختر که ................ همینه

این عاقبت ..................

این دختر ... آبرو دخترای نجیب ایرانی رو به باد داد

خدا عذاب اون وهمکاراشو زیاد کنه،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۵
۶
ندا چه قدر پست بوده که مجلس سالگرد مردنش این طور برگزار میشه.
این مجلس به پارتی و عروسی بیشتر شباهت داره .
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۱
۲۹
وجدانن خدمتي كه ندا به نامزدش كرد كوروش كبير به ايران نكرد نشتن بغل نتانياهو با اقامت اضافه
شمیم
|
CANADA
|
۱۰:۰۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۴۵
۶
من موافق رژیم نیستم!
ولی فکر کن! روز سالگرد کشته شدنش به جای برگزاری مراسم، پارتی گرفتن!
باز هم به نامزدش که در اوج بیماری برای ندا و تو کشور غریب مراسم سالگرد برگزار کرد.
اونوقت نمیدونم چه رویی دارن مردم که پشت سر ندا و نامزدش حرف بی ربط بزنن.
شمیم
|
CANADA
|
۱۰:۰۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
۳۲
۳
حالا انگار در خارج از کشور برای کسی مهم هست دوست پسر یا نامزد. وقتی دو نفر با هم باشن، به عنوان دو نفری معرفی میشن که همدیگه رو دوست دارن. این چیزها فقط توی فرهنگ مریض ایرانه.
جالبتر اینکه کاسپین ماکان خودش از ندا عکس میگیره بعد چطور به خزعلی گفتن که کاسپین عکس های ندارو دزدید؟!
این از اون حرف ها بودها!
به نظر من اون کسایی که واقعا به ندا خیانت کردن خونواده ندا بودن نه نامزدش. نامزدش از اهداف ندا گفت. خونواده اش از لباس هاش گفتن و دخترشون رو به سبزها فروختن. غیر از اینه؟!
دلاور
|
UNITED STATES
|
۰۰:۰۱ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۱
۳
۳
من اعتقاد دارم تمام كامنهاى بالا از يك جا جارى شده همش انشاء يكنفره صراط همرو سر كار كذاشته ....؟
سبز سبزم ریشه دارم
|
GERMANY
|
۲۲:۰۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۱
۵
۴
آقایان، ببخشید ساندیس خوران کج نیوز حداقل برید یه خورده فتوشاپ یاد بگیرید بعد عکس بذارید. بابا انقدر خوراک به این غربی ها ندید و اسباب تمسخر تولید نکنید. اونا حالا فک میککن مملکت ما پر از احمقه، ناشی و ابله.
نمیدونن اینا حاصل ابتکارات شما ساندیس خوران بسیجی
ناشناس
|
GERMANY
حرف حق تلخه نه؟؟ سبز لجنی!
کوشا
|
POLAND
|
۱۱:۵۷ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱۱
۲
من نه سبزم نه بسیجی .
اصولا حزبی نیستم.
ولی شما ها خودتونو بزارید روی صندلی حق .
این همه کلیپ هست تو اینترنت همه اینها دروغ هستند .!!!
اینهمه کلیپ و عکس از زدن مردم به دسته همین عده بسیجی و سپاهی و لباس شخصی و یگان ویژه و از این دست ارگانا همه اینها دروغ هستند . اگه عکسا دروغ هستند.
چشمه دوستانم دروغ میگه ؟
چشمه برادرم دروغ میگه ؟
چشمه خودم چی اونم دروغ میگه؟؟؟؟
وقتی چیزی رو از نزدیک ببینی نمیشه انکار کرد .
ایروونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۱
۵
۲
رای ماهیچ جانمن را به کابردید