۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۱

فیلمی‌که مسلمانان‌را به‌خشم آورد+عکس

دولت آمریکا که اینک با خشم مسلمانان بیدارشده مواجه شده است تلاش می‏کند خود را از این اقدام موهن بری کند؛ اما آیا می‏توان باور کرد که ساخت فیلمی با سرمایه هنگفت 5 میلیون دلاری و نیز اقدامات مستمر کشیش دیوانه بدون اطلاع و رضایت مقامات کاخ سفید انجام شده باشد؟
کد خبر : ۷۹۰۷۸
در حالی که پخش فیلمی موهن موجب خشم مسلمانان، به ویژه در لیبی و مصر و حمله به سفارت آمریکا در این کشورها شده، محتوای این فیلم چیست؟

فیلم مذکور از سوی تری جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا، منتشر شده که اعلام کرده‌ است انتشار این فیلم به مناسبت سالگرد حملات یازده سپتامبر صورت گرفته است.
 



در این فیلم دوساعته، شخصیت ارزشمند پیامبر اکرم (ص) به طنز گرفته شده و این چهره پاک، فردی ترسیم شده‌ است که گناهان بسیاری مرتکب می‌شود.
«سَم باسیل»، نویسنده و کارگردان این فیلم، که «برائت از مسلمانان» نام دارد یک یهودی آمریکایی اهل کالیفرنیا و شاغل در بخش مستغلات است، اما پخش و توزیع فیلم را تری جونز برعهده دارد.

سم باسیل که هم‌اینک در مخفیگاه به‌ سر می‌برد به «وال‌ استریت جورنال» گفته‌ است که «بیش از ۱۰۰ یهودی با اعطای ۵ میلیون دلار» در تأمین مالی این فیلم کمک کرده‌اند و این فیلم با شرکت ۶۰ هنرپیشه و ۴۵ نفر پشت صحنه در سه ماه ساخته شده‌ است.

به گفته «سم باسیل»، این فیلم تاکنون تنها یک بار اکران شده که اوایل سال جاری در سالنی تقریباً خالی در هالیوود بوده است.

تری جونز، کشیش کلیسای گِینزویل فلوریدا، که شبکه خبری سی‌ان‌ان در وب‌سایت خود او را کشیشی «جویای نام» توصیف می‌کند پیشتر در اردیبهشت‌ماه امسال قرآن را آتش زده بود.

تری جونز روز ۲۰ مارس ۲۰۱۱ نیز یک نسخه از قرآن را در کلیسای خود به آتش کشید که این اقدام تظاهرات گسترده‌ای را در افغانستان به دنبال داشت که طی آن ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.

این فیلم موهن که با دو نام "برائت از مسلمانان" و "زندگی محمد[ص] رسول اسلام"معرفی شده یک فیلم یک فیلم آماتوری به کارگردانی «سام باسیل» است و حاوی صحنه‌ها و توهین‌هایی به پیامبر اکرم(ص) است که زبان از بیان آنها شرم می‌کند.

این فیلم پیش از این تنها یک بار در سالنی در هالیوود به شکل خصوصی نمایش داده شد و قرار بود در سالگرد حادثه 11 سپتامبر در کلیسای تری جونز (کشیش سفیه) به نمایش درآید؛ اما این نمایش لغو شد.
این کشیش طبق اعلام قبلی، حرکت موهن دیگری به نام «محاکمه مردمی محمد[ص]» برگزار کرد و به زعم خود آن حضرت را محاکمه نمود. قرار بود این فیلم در کنار این محاکمه نمایش داده شود.
اما علیرغم لغو پخش رسمی فیلم موهن، بخش‌هایی از این فیلم در فضای مجازی منتشر گردید و چون این کار از سوی قبطیان مهاجر مصری انجام شد، نخستین واکنش‌ها از مصر علیه این اقدام برخاست و سپس به لیبی، یمن و دیگر کشورها کشیده شد.
شخصیت‏های مسلمان، مسیحی، قبطی و نیز کاخ سفید ساخت این فیلم را محکوم کردند؛ اما مسلمانان خشمگین در مصر و لیبی، با حمله به نمایندگی های سیاسی آمریکا در "قاهره" و "بنغازی"، سفیر آمریکا در لیبی را کشتند.

دولت آمریکا که اینک با خشم مسلمانان بیدارشده مواجه شده است تلاش می‏کند خود را از این اقدام موهن بری کند؛ اما آیا می‏توان باور کرد که ساخت فیلمی با سرمایه هنگفت 5 میلیون دلاری و نیز اقدامات مستمر کشیش دیوانه بدون اطلاع و رضایت مقامات کاخ سفید انجام شده باشد؟

زمان این فیلم 2 ساعت است اما بخش هایی چند دقیقه ای از آن (به زبان انگلیسی و نیز با دوبله به زبان مصری محلی) بر روی شبکه ویدئویی "یوتیوب" منتشر گردیده است.


مشخصات فیلم

نام فیلم: برائت از مسلمانان (زندگی محمد رسول اسلام)
سناریست، تهیه کننده و کارگردان: سام باسیل (به انگلیسی: (Sam Bacile
محصول: 2011 ـ ایالات متحده آمریکا
زمان: 120 دقیقه
حامیان مادی: صهیونیست‏ها.
حامیان معنوی: «عصمت زقلمه» رییس دولت خودخوانده قبطی (هیئت عالی حکومت قبطیان مهاجر در آمریکا) ـ «موریس صادق» وکیل قبطی دادگستری ـ «تری جونز» کشیش قرآن‏سوز آمریکایی.

داستان فیلم

این فیلم با صحنه‌هایی از حملات گروه‌های تندرو به یک داروخانه مربوط به پزشکی قبطی در مصر آغاز می‏شود. در این صحنه چند مسلمان با محاسن بلند با چوب و چماق به داروخانه این پزشک حمله می‏کنند و با حمله ناجوانمردانه به همسر وی، مغازه اش را ویران می کنند؛ اما پلیس مصر تنها نظاره گر این حادثه است.
فیلم پس از این بخش، به حیات پیامبر اعظم(ص) در صدر اسلام منتقل می‌شود و با پخش صحنه های مبتذل (که از بیان آنها معذوریم)، علاوه بر توهین به پیامبر اکرم(ص)، دین اسلام را به عنوان "سرطان" و مسلمانان را افرادی خشن، عقب مانده و طرفدار خونریزی نشان می دهد.




گذشته از صحنه‏ های سخیفی که ارزش بیان ندارد، یکی از شیطنتهای فیلم آن است که مسلمانان را افرادی شکنجه‏ گر معرفی کرده است و در صحنه ای از فیلم یک زن سالخورده به نحو عجیبی شکنجه می شود؛ در حالی که در تاریخ اسلام چنین چیزی مشاهده نمی شود. در واقع، در این فیلم بسیاری از جنایت‏هایی که نظامیان آمریکایی، اسرائیلی و غربی در سال‏های اخیر در حق مردم فلسطین، عراق و افغانستان انجام داده و در "گوانتانامو" و "ابوغریب" مرتکب شده اند را بی‏شرمانه به اسلام و مسلمانان نسبت می‏دهد.

در این فیلم نقش پیامبر(ص) را یک بازیگر آمریکایی با رفتاری کمدی و توهین‌آمیز بازی می‌کند و در آن تلاش شده است تا نزول وحی بر پیامبر(ص) را دروغ معرفی کند.

روزنامه وال استریت ژورنال در توصیف این فیلم نوشت: فیلم "برائت از مسلمانان" یک فیلم سیاسی و نه مذهبی است و در آن از اسلام به عنوان سرطان یاد شده است.

آشنایی با کارگردان

سام باسیل یک شهروند اسرائیلی ـ آمریکایی ایالات متحده است. وی یک مشاور املاک و مدیر شرکت‏های ساخمانی است که در کالیفرنیای جنوبی زندگی می‌کند . علیرغم عدم انتشار هیچ تصویری از وی، او یک شخص حقیقی است و سنی بین 52 تا 56 سال دارد. (یعنی سام باسیل، یک نام مستعار نیست).
باسیل از روز سه شنبه (۱۱ سپتامبر 2012 ـ ۲۱ شهریور 1391) که با روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" و روزنامه آمریکایی "وال ستریت ژورنال" مصاحبه کرد ناپدید شد و از مکان اختفای وی اطلاعی در دست نیست.

وی به روزنامه " وال استریت ژورنال" گفت: "برای این فیلم 5 میلیون دلار از یکصد صهیونیست اعانه جمع آوری شده است. این فیلم با استفاده از 59 بازیگر و تیمی 45 نفره در پشت صحنه، به مدت سه ماه در اواسط سال گذشته میلادی در کالیفرنیا تولید شد".
با وجود این هزینه هنگفت، کیفیت فیلم بسیار پایین و دکورها و صحنه‏ ها بسیار آماتوری و پیش پا افتاده است.

اما پس از ابراز انزجار مسلمانان جهان رسانه های غربی سعی می کنند هویت واقعی سازنده فیلم را مخفی کنند.
دویچه وله در گزارشی ادعا کرد: یک فعال مسیحی‌مذهب که به گفته‌ی خود در جریان تهیه فیلم همکاری داشته، اما می‌گوید که "بسیل" نام مستعار است و فرد مورد نظر نه یهودی‌مذهب است و نه اسرائیلی. به گفته‌ی استیو کلین، گروهی از شهروندان ایالات متحده که در خاورمیانه متولد شده‌اند، فیلم را تهیه کرده‌اند.

دویچه وله مدعی شد: بنا بر اعلام منابع اسرائیلی نیز شخصی با نام "بسیل" در فهرست شهروندان این کشور ثبت نشده است. استیو کلین از هویت واقعی کارگردان اظهار بی‌اطلاعی کرده است.


آشنایی با حامیان فیلم

گروه موسوم به «قبطیان مهاجر»: دکتر عصمت زقلمة از شخصیت‏های قبطی مهاجر و ساکن در آمریکا، در سال گذشته میلادی با ادعای اینکه مسیحیان قبطی مصر در معرض ظلم و قتل هستند "حکومت قبطی در تبعید" را تشکیل داد و خود را رییس آن اعلام کرد. دیگر مقامات این دولت خودخوانده «مستشار موریس صادق» مدیر اجرایی، «مهندس نبیل بسادة» دبیرکل و «مهندس إیلیا باسیلی» هماهنگ کننده بین المللی آن هستند.
اما رهبران قبطی مقیم مصر، با رد تشکیل این دولت، اعلام کردند که زقلمة و موریس را نماینده خود نمی دانند.

«تری جونز» : کشیش یک کلیسای کوچکی در ایالت فلوریدا است. وی جایگاهی در بین مسیحیان آمریکا ندارد و در کلیسای محلی او تنها حدود 20 و حداکثر ۵۰ نفر حاضر می‏شوند.

وی از 11 سپتامبر سال 2001 تاکنون به همراه همسرش در کلیسایی کوچک در شهر "گینسویل" حمله علیه جهان اسلام را آغاز کردند. جونز در نهمین سالگرد حملات یازده سپتامبر خواستار برگزاری مراسم قرآن سوزی شد و سرانجام پس از غائله ‏های رسانه‏ ای فراوان و کسب شهرت منفی جهانی، در روز ۲۰ مارس ۲۰۱۱ این کار موهن را انجام داد.




عواقب این کار ابلهانه وی گریبانگیر آمریکائیان مقیم کشورهای اسلامی و کارکنان سازمان ملل شد؛ و فقط در "مزار شریف" افغانستان دست کم ۱۲ نفر از نیروهای سازمان ملل کشته شدند.

تری جونز از سوی رهبران دینی مسیحیت نیز مردود است و علاوه بر محکومیت رسمی وی از سوی "واتیکان" روحانیون مختلف مسیحی نیز کار وی را نفی کرده‏ اند. رهبران دینی شهر دیربورن نیز با موضع‌گیری در برابر این تصمیم ضددینی تری جونز اعلام کرده بودند که مقابل مرکز اسلامی دیربورن گرد هم خواهند آمد تا اعلام کنند مخالف اهانت به احساسات اقلیت‌های مسلمان هستند.

وی پس از آنکه با سوءاستفاده از غائله سوزاندن قرآن در دو سال گذشته، از یک کشیش روستایی به یک چهره جهانی تبدیل شد پارسال نیز تبلیغات شدیدی را آغاز و سرانجام نسخه ای از قرآن را به آتش کشید. او امسال نیز نمایش مضحک "محاکمه مردمی پیامبر(ص)" را به راه انداخت.

سوء استفاده کارگردان از عوامل فیلم؟

در همین حال یک بازیگر زن که در این فیلم ایفای نقش کرده است ادعا کرد که عوامل فیلم از آنچه سازنده آن دنبال می‌کرده است، مطلع نبوده‌اند. وی می‌گوید که به وی گفته نشده بود که این فیلم در نهایت به کجا خواهد انجامید؛ بلکه در زمان فیلمبرداری، فیلم مزبور «جنگجویان صحرا» نام داشته و زمان آن نیز مربوط به هزاران سال پیش از ولادت پیامبر اسلام(ص) بوده است.

این بازیگر که «سیندی لی گارسیا» نام دارد، تصریح کرد: «قرار نبود این فیلم هیچ کاری به مذهب داشته باشد، بلکه قرار بود نشان دهد که در گذشته شرایط در مصر چگونه بوده است؟ در این فیلم در رابطه با [حضرت] محمد(ص) و یا مسلمانان چیزی نبود.»

یکی دیگر از اعضای گروه سازنده فیلم موهن هم که به دلایل امنیتی خواست تا نامی از وی برده نشود، روز چهارشنبه در پیامی به شبکه خبری سی‌ان‌ان ابراز داشت: «تمام عوامل فیلم بشدت ناراحت هستند و احساس می‌کنند تهیه‌کننده فیلم از آنها سوءاستفاده کرده است. ما از این فیلم حمایت نمی‌کنیم و درباره مقصود و منظور آن دچار گمراهی شدیم. ما از بازنویسی‌های کامل فیلمنامه و دروغ‌هایی که به عوامل فیلم گفته شد، شوکه شده‌ایم.»

همچنین بیانیه‌ای از سوی عوامل فیلم منتشر و در آن اعلام شده است که نام پیامبر اسلام(ص) و هرچه که مربوط به اسلام است، پس از پایان مراحل فیلمبرداری به فیلم مزبور اضافه شده است. همچنین دیالوگ‌های اهانت‌امیز فیلم مزبور در زمان فیلم‌برداری ضبط نشده‌اند بلکه آن نیز بعداً به‌وسیله دوبله تغییر داده شده و جایگزین دیالوگ‌های اصلی شده‌اند.
این بیانیه تأکید کرده است که سام باسیل کارگردان فیلم از عوامل سازنده آن سوءاستفاده کرده است.
 
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
کلوچه ترش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۸۹۹
۵۳۹
خدایا تری جونز و همه عوامل این فیلم چه آن ها که حضور فیزیکی داشتند و چه آن ها که با پول ها و حمایت های خودشون باعث تولید همچین فیلم موهنی شدند به عذاب خودت واصل بگردان الهی آمین.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الهی جیز بشن.
نرگس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینایی که منفی دادن مسلمون نیستن یا انسان نیستن؟
ناشناس
|
KUWAIT
|
۱۳:۵۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۱۴
۱۵۷
مرگ بر امریکا
مرگ بر اسرائیل
عبدااله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۸۱
۴
این قبیل توهین ها چیز جدیدی نیست و قبلا هم بوده حتی در زمان خود حضرت پیغمبر.(ص) اما سیاست حضرت همواره بر رئفت بوده و موفق هم بوده. اما در زمان حال هم با فکر و با راهکاری حساب شده می توان ذهنیت جامعه بین المللی را روشن کرد و از ایجاد شبهه در فکر جوانان همین مملکت جلوگیری کرد.
با مطالعه تاریخ اسلام می توان به نکاتی بسیار آموزنده پی برد و با به تصویر کشیدن آنها فرهنگ اسلام را معرفی کرد. قضاوتهای حضرت امیر هریک به تنهایی دریایی از نکات فرهنگی اسلام را در خود جای دارد. آیا شایسته نیست که این قضاوتها به تصویر کشیده شوند و در شبکه های تصویری دنیا پخش شوند تا ضمن خنثی کردن توطئه های اینچنینی فرهنگ غنی اسلام را اشاعه دهند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۳۶۶
۲۹۸
فیلم کجا بود بابا . یه چیز سر هم بندی شده مضحک ابتدایی ابلهانه . اصلا لازم نیست این گونه اراجیف که کسی رغبت نمی کنه حتی دقیقه ای رو برای دیدنش اختصاص بده رو این قدر بزرگ کنید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منفی برای چی دادید ؟ یعنی برای هر پارس سگی آدم باید انرژی و توان بگذاره ؟!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۵۰۴
۲۷۰
واقعا این جمله امام راست هست که امریکا شیطان بزرگ هست

وقتی میگیم مرگ بر امریکا
بعضی ها میگن چرا مرگ بر امریکا
امریکا خود شیطانه
شیطان مجسم هستش
مرگ بر امریکا
دقیقا مرگ بر شیطان هست
Meek
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۹
۱۱۲
چنین اتفاقاتی، در عین کمک به کفار برای دستیابی به اهدافشان، آزمایشی هم برای مسلمانان است تا خود بدانند که آیا براستی و بطورجدی از پیامبرخود دفاع میکنند، ضمن اینکه البته : ان الله یدافع عن الذین آمنوا، و یا چندروزی سروصدائی راه
می اندازند، درو پنجره ای می شکنند و پرچم و چیزهای دیگری را بآتش میکشند و حداکثر نیمه مقصری را میکشند یا زخمی میکنند و در سطح روابط سیاسی و اقتصادی تغییری حاصل نمیشود. گوئی که باید مردم یک واکنش داشته باشند و دولت آنها واکنشی دیگر. دولتها با اهانت کنندگان معامله میکنند و از آنها میخرند و به آنها میفروشند. چند هفته یا چندماه بعد جریانی مشابه و چه بسا شدیدتر علم میکنند.
علاج این ظالمانی که با ما طرفیت دارند، نقره داغ است و تا جریانی برایشان هزینه مالی سنگین نداشته باشد، دست از آن بر نمیدارند. تحمیل این هزینه به کشور مقصر کار دولتهاست، هرچند که تحمیل هزینه اضافی برای خود کشور نیز بی هزینه نخواهد بود.
مجتبی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۵۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۳۵۰
۵
.... الله لعنتشون کنه انتقام بزرگی در راهه البته به شرط درست شدن خود سران کشورهای اسلامی
میرزایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۶
۵۲
دوستان طرفدار آمریکا ، فتنه اسرائیلی کجا هستند ؟
ماهیت آمریکا برای ملت ایران سالهاست که معلوم بوده است ! حال نوبت ملتهای آزادیخواه و مسلمان جهان است . نکند که پول این اعتراضات مردمی را هم ایران می دهد ؟ بعضی ها که خودشان را به خواب زدند ، لطفا از خواب غفلت بیدار شوید .
ای کاش امام ره بود و حکم ارتداد این بی دین ها را صادر می کرد . تا ببینیم چه کسی جرات تکرار این اقدامات را داشت !
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست عزیز
خفه خون گرفتند
چاقو هیچ وقت دسته خودش رو نمیبره

اینها سیبیل تاب دادنشون برای ماست
وقتی به اجنبی برسن چارقد سر میکنند سرخاب سفیداب به صورتشون میمالند
اینها مصداق اشدا علی بینهم رحما الاکفار هستند
بر عکس ایه قرانی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این لجنها که اصلا از اول مسلمون نبودن که مرتد باشن.
کمیل313
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۴۲
۷۲
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر آمریکا
تری جونز کفار اعدام باید گردد
aghil
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۴۰
۵
واقعا با حرف مجید موافقم اصلا هر اتفاقی در دنیا می افتد مقصرش امریکاست اینو زمان ظهور ثابت میشه که خیلی از خیانت ها و جنایتاش اونموقع برملا خواهد شد باید همه فریاد بزنیم مرگ بر آمریکا
الهام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۷
۲۰
یا رسو ل الله،این روزها توهین به شما ومقامتان قلب همه ی ما را به درد آورده وکینه ونفرت به دشمنانتان در دلهایمان بیشترو بیشتر شده .
آقا با همه ی حزن واندوهی که به قلبهایمان وارد شده اما این بغض واندوه ونفرت را در دل نگاه میداریم تا هنگام ظهور آن یگانه منجی عالم بشریت قائم آل محمد همراه با ان بزرگوار انتقام سختی از این کافران مزدوران بگیریم . به امید آن روز
نسرین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۲
۸
...
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۵
۱
اين فيلمو جهت مسخره كردن اعراب ساختن و بازيگرهاش گول خوردن چون با دوبله داستان فيلم رو عوض كردن بقدري اين فيلم مسخره است كه معلومه هزار دلارهم خرجش نكردن و فقط قصد گرفتن5ميليون دلار رو از چند صهيونيست احمق رو داشتن و سر بازيگرانش كلاه رفته.تا بحال فيلمي به اين سطح پايين از لحاظ سينمايي نديده بودم انگار چند تا بچه دوربين باباشونو يواشكي ورداشته بودن.ولي پشت اين كار دنيايي از نقشه ها رو ميتوانيم ببينيم يكي اينكه جنگ اخروزمان رو اونها خيلي خيلي منتظرشن و از ما بيشتر بهش اعتقاد دارن و دنبال ايجاد اون هستن.وما و انرژي هسته اي بهانه اي كردن براي هدفشون
محمد
|
UNITED STATES
|
۱۶:۰۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۲
۷
با دیدن تریلر دو دقیقه ای این فیلم در یوتیوب می شه فهمید که اصلاً نمی شه به این اثر زیر آماتور که در سینمایی هم اکران نشده عنوان فیلم داد . من در سایت های سینمایی شاهد بودم که خود آمریکایی ها هم هیچ رغبتی برای دیدن این فیلم آشغال ندارن و بهش لقب بدترین فیلم تاریخ رو دادن ! به نظر من این فیلم که سازنده ی ناشناسی داره و هیچ کس اون رو به عنوان فیلم ساز نمی شناسه فقط به این جهت در اینترنت انتشار پیدا کرده که باعث خشم و واکنش های احتمالی مسلمانان بشه تا عقیده ی اون ها رو مبنی بر خشن بودن مسلمانان تایید کنه . در واقع سناریوی اصلی که تصویری خشن از مسلمانان ارائه می ده نه در محتوای خود فیلم بلکه در تصاویر تلویزیونی مستندیست که بعد از به راه افتادن جنجال در جوامع مسلمان از شبکه ی های خبری به تمام جهان مخابره می شه و البته تاوانش رو هم باید مسلمانان اقلیت ساکن در کشور های غربی در زندگی هر روزه شون پس بدن . این خود مسلمانان کشور های اسلامی هستند که تصور چهره ی خشن از اسلام رو در تصاویر تلویزیونی تقویت می کنند نه اراجیفی مثل این فیلم که هیچ کس حاضر به دیدنش نیست ، در حالی که می شه با بی اعتنایی از کنار این کار بی ارزش گذشت و در به شهرت رسیدنش در دنیا شریک نشد و این افراد رو در رسیدن به اهدافشون ناکام گذاشت . ؛
الهام
|
UNITED STATES
سلام
آقا محمد شما فرض کنید کسی به خانواده وخودتون توهین های بسیار نا به جا و حتی تهمت های نا به جا بزنه ،ایا شما حاضر میشید که در برابر این توهین ها که اصلا هم حقیقت نداره ودرست نیست وقلبتون رو به درد آورده سکوت کنید وبگید این کارشون خیلی بی ارزش هست ومن هیچ اعتناعی بهش نمیکنم ،وقتی باطلی در هر جایی که هست به حق یقین که پیامبر وخاندانش هستن توهین های بی شرمانه میکنه مسلم هست که قلب همه
ی مسلمانان رو به درد میاره واونا نمیتونند در برابر این کار وقیح سکوت کنند ،در ضمن من در راهپیمایی ها هیج عمل خشن ونا به جایی ندیدم که دال بر خشونت مسلمانان باشه ،شبکه های خبری که میخوا هند تصویر خشنی از مسلمانان نشان بدهند که معلوم الحال هستند . هر چند که حرف شما را در مورد بی ارزشی و ارا جیف بودن این فیلم کاملا قبول دارم ولی مهم نفس کارشون هست .
محمد
|
UNITED STATES
اگه کسی به خانواده ی من بگه وحشی من نمی تونم با حمله کردن بهش و زدن و کشتنش به دیگران ثابت کنم که این حرف بی اساس و توهین آمیز بوده . شما مقایسه کنید اعتراضاتی که در ایران صورت گرفت رو با واکنش ها در برخی کشور های عربی که کار به قتل هم رسید . این نشون می ده می شه طور دیگه ای هم رفتار کرد . ؛
شادی
|
UNITED STATES
محمد آقا شما میگید اگه اعتراض کنیم بهمون میگن وحشی!
اما نه اینطور نیست.
بدونید اگه اعتراض نکنیم بهمون میگن بی غیرت!
الهام
|
UNITED STATES
ببینید من نگفتم اعتراض کردن یعنی زدن و کشتن ،شما گفتین برای اینکه نشون بدیم که ما مسلمانان خشن نیستیم باید در برابر این کار بی ارزششون سکوت وبی اعتناعی کنیم اما همیشه سکوت کردن نشانه ی خوبی نیست گاهی اوقات هم نشانه ی ترس و بی تفاوتی هست. در ضمن من اعتراض کردن عاقلانه و درست رو سوای کشتن و زدن می دونم ،ولی نمی دونم چرا تا اسم اعتراض میاد اکثرا یاد زدن و کشتن و... میفتن. اینکه بعضی کشورهای عربی واکنشهای بدی در برابر این کار نشون دادن پای خودشونه ولی ما ایرانی های مسلمان هیچ وقت همچین کاری رو نمیکنیم مسلمونا که فقط اعراب نیستن خیلی از مسلمانان کشورهای غربی هم در برابر این کار اعتراض کردن البته اعتراض عاقلانه ولی در کل رسانه هایی که با مسلمانان ودین اسلام دشمن هستند چه این اتفاقات بیفته چه نیفته همیشه چهره ی ما مسلمانان رو خیلی بد نشون می دهند . یاعلی
آقا کریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۵
۶۷
خدا همه کسانی رو که ادیان الهی رو خدشه دار میکنن لعنت کنه
قهرمان دوکوهه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۳۷
۴
سلام علیکم
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یخ کنی بی مزه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
و علیکم السلام برادر!
محمدصادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۹
۸
خدایا مهدی فاطمه رابرسان ازدنیا و کثافتهایی مثل تری جونز خسته شدیم عجب صبری خدادارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۲
۲۶
حیوانات هم در برابر مقام پیامبر کرنش می کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۳۹
۱۰۹
کشتن سفیر امریکا و اعمال خشونت مسلمانان جهان بیشتر از این فیلم به اسلام عزیز ضربه زد
آقا کریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شک نکن مرگ سفیر آمریکا تو لیبی جزو نقشه از پیش تعیین شده است.
شادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کشتن سفیر امریکا از همون جنس انفجار برجای دو قلو در 11 سپتامبر بود.
مردم لیبی از کجا می دونستن که سفیر امریکا توی کنسولگریه؟!!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای ناشناس اگه کسی ناسزا به پدرومادرت بده فکر نکنم کمتر ازقمه نصیبش کنی پس توافکارت یک بازبینی کن
دختر رشتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاملا با حرف ناشناس موافقم اون حیوونا می خواستن به شهرت برسنو بگن مسلمونا خشنن که متاسفانه با حرکات بعضیا دارن به خواسته ی قلبیشون میرسن.البته باید بگم که کارشون واقعا قابل بخشش نیست ولی بهتره همون سیاستای دینی خود پیامبر اکرم رو که دعوت به اسلام با مهربانی و زبان خوش که چهره حقیقی اسلام هستش در کار بگیریم.یا علی
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۴
۴
شما که چیزی نگفتید پس چرا تیتر زدین محتوای
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۳ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۲۲۳
۲
الـــلـــــهم عــــجـــــل لـــولــــیــــک الــــفــــــرج
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
خداوند عاملان این فیلم رو لعنت کنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۹ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۸
۴۳
مرگ بر آمریکا
این پیر نجس تری جونز کفار اعدام باید گردد
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انشاالله
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نگید به بعضی ها بر میخوره
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۴
۲
الحمدالله الذی حلی انبیائه المرسلین باحسن حلیة المتقین و بعث نخبة اصفیائه محمدا صلی الله علیه و آله وسلم لتتمیم مکارم اخلاق المومنین واکمل فی اوصیائه المنتخبین افضل خصال النبیین فصلوات الله علیه وعلیهم عدد انفاس المسبحین من الملائکة والناس اجمعین ولعنة الله علی اعدائهم ملا السموات والرضین

خدایا فرج امام زمان را برسان که گشایش در این است و دیگر دل تاب این همه فساد و جنایت را ندارد...
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۴
۶۴۱
توهین به عقاید دیگران در همه حال حرکتی زشت و پلید و غیر انسانی هستش و فرقی نداره که این توهین به عقاید مسلمانان باشه یا مسیحیان و بهایی ها و یهودیان و بوداییان و زرتشتیان و غیره و در هر حال امری ناپسنده.اما در مورد اهانت به حضرت محمد باید بگم با اینکه حرکت بسیار زشتی بوده ولی هیچ ربطی به امریکا و اسرائیل و ......نداره و فقط مسئولیتش با افرادیه که این فیلم رو ساختند یا درونش بازی کردن.البته اینم بگم بعضی وقتا چیزی که عوض داره گله نداره چون وقتی برخی از ما به عقاید بهاییان و یهودیان و حتی مسلمانان سنی توهین میکنیم نباید توقع داشته باشیم که کسی به عقاید ما توهین نکنه.
شادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب نوید بهایی فکر نکن خیلی زرنگی!
این وسط داری از آب گل آلود ماهی میگیری؟
بهائیت رو آوردی کنار اسلام و مسیحیت و ... که بگی دینه؟!
نه جونم همه می دونن که بهائیت یه فرقه سیاسی ساخته انگلیسه که برای ضربه به اسلام درستش کردن.
برو بساطت رو یه جای دیگه پهن کن!
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راست میگه بهاییه ببین عین حرف کلینتونو زده تازه از اسراییلم حمایت کرده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بهاییت دین نیست و تنها یک فرقه ضاله و من درآوردی و گمراهه
بودا هم دین نیست و یک ایسم است
و اما بعد ما هرگز به ادیان الهی همچون مسیحیت و یهودیت و زرتشت اهانت نکرده ایم به صهیونیسم کودک کش و غاصب اعتراض کرده ایم که خود یهودیان درست و حسابی اسرائیل و صهیونیسم را قبول ندارند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میدونی عقاید بهایی ها ویهودیهای صهیونیست چیه؟بهایی ها میگن کشتن شیعه بلامانع وحتی کاملا تاکید شده هست و یهودیها هم میگن فقط ما آدمیم مسلمونا و مسیحی ها باید برن بمیرن حالا میخوای احترام به عقایدشون بزاری برو خودتو بکش البته اگه شرایطشو داری (1-مسلمون2-شیعه)
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۱۷
۰
تا موقعی که حاکمان دیکتاتور کشور های عربی بر سر کار هستند این وقایع هم ادامه خواهد داشت ودشمنان جسارت بیشتری به خرج می دهند در حالی که اگر به حرف مردم خود گوش می دادند و رابطه خود را با آمریکا و اسرائیل قطع می کردند مسلمانان به عزت واقعی خود نزدیک می شدند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۶
۰
یک زمانی یک آدمی رفت وسط میدان شهری و بل تبرش
دست مجسمه خیلی معروفی را که یک هنرمند بسیا معروف ساخته بود شکست
پلیس او را گرفت :
پرسیدند : چرا این کار را کردی؟
گفت : شهرت میخواستم !!!!!
بدون زحمت و درس خواندن و کار کردن
و........
و............
حالا حکایت این کشیش احمق کافر
به هر دلیلی
به هر نیتی
به هر هدفی
این کار را کرده
باید بهش بگم
مرده شورت رو ببرن
مردک ابله تو کل دنیای اسلام که
چشمت در بیاد کامل ترین دینه
و کتاب آسمانیمون هم دست نخورده
و تحریف نشده
تا چشمت در بیاد
یک بار مسلمونی یه حضرت مسیح (ع)
و تمام پیامبران الهی (ع) توهین نکرده
پس لیاقتت مرگ والسلام
و تمام حامیانت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۶
۰
خدا لعنت کنه اسرائیل را و اونایی که میگن ملت اسرائل با ما دوسته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۴
۱
هم سام ياسيل و هم تري جونز را وهم هنر پيشه هاي نقش اول را مي كشيم بزودي نگران نباشيد
کیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه اسم با مسمایی هم سمه هم باسیله!
سيد علي اصغرپور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۹
۰
لا اله الله الا الله و محمد رسول الله(ص) و علي ولي الله (ع) /در طول تاريخ از اين قبيل كارها دشمنان خدا بسيار انجام دادند ولي به جايي نرسيدند جز به جا گذاشتن چهره اي زشت از خودشان
کیهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۵
۱
و ما ارسلناک الا رحمة للعالمین

پیامبر برای این آدمها و همه ی موجودات رحمت و برکت هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۷
۰
قیافه ی تری جونز واقعا وحشی و غیر قابل مقایسه با هر حیوان بیچاره ایست.مرگ کوردلان بی صفت و مرگ بر حامیانشان که بی فکر ترین افرادند.
رامین
|
FRANCE
|
۰۹:۰۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۶
۰
هیچ انسانی با شرافتی وجود ندارد که اعتقادات مردم را به بازی بگیرد .فحاشه هایی که چنین فیلم هایی را می سازند خود نتیجه اش را توسط آزاد اندیشان خواهند چشید .مرگ بر امریکا و اسراییل
gydy
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۲۲۰
۱
اي امام زمان ظهوركن
عليرضا از بندر عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۵
۱
همه اينها نشان از پيروزي اسلام وحسادت دشمنان اسلام داردكه مجبور به فحاشي هستند
سید مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۲۰
۱
سید ما مولای ما آقای ما سروز ما جد ما بزرگی تو را آسمانها وزمین گواهی میدهدند . این مگسان پلید چگونه تاب پرواز سیمرغی تو راداردند . آتش الهی همین دنیا انها را میسوزاند . تو معنی مهربانی و مهری خنده از لبان مبارکت پاک نمیشد . دشمنانت هم با مهر آسمانیت عاشقت شدند کاش این جرسومه های نجاست وناپاکی میدانستند که واقعا تو کیستی آنگاه از شرم خود را تکه تکه میکردند . صلی الله علیک یا رسول الله لعنه الله علی اعدائک من الان الی قیام یوم الدین
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم به عدد ما احاط به علمه
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۸
۰
سلام ضرورت نداره به تشریح خزعبلات فیلم عده ای کم خرد بپردازید. در مجموع کار بسیار ناشایستی صورت داده اند. امیدوارم مجازات شوند.
سید محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۴
۰
به نظر میآد میخوان ما رو آزمایش کنن
ببینن چقدر تونستن اعتقاداتمون رو بگیرن
احتمالا هدفشون گرفتن اعتقادات و تا بلاخره بتونن یه روزی بر جهان مسلط بشن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر این طوری فکر کردن
غلط کردن
بی جا کردن
به ریش
جد و آبادشون خندیدن
تازه
یک جیزی رو بد جور فراموش کردن...........................
حضور دائم منتقم، مولا،آقا
حجت ابن الحسن العسگری (ع)
بلند صلوات بفرست
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باهات کاملا موافقم عزیز! قابل توجه اونهایی که میگن نباید با خشم بلکه بصورت صلح آمیز رفتار کنیم تا با رفتارمون نشون بدیم حرفاشون غلطه حتما سخنرانی استاد رائفی پور درباره سلمان رشدی و حکم ارتداد حضرت امام و سخخنان کارگردان 2012 درباره حذف خراب شدن خانه کعبه در این فیلم گوش کنید. جزای این آدمها فقط مرگه نه بحث و گفتگو.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۶
۱
واقعا به جای عصبانیت باید به حاله این جرسومه های فساد و نجس تاسف بخوریم که به چه روزی افتادن ! رایحه خوش اسلام ناب و عظمت نامه شریف مصطفی محمود احمد ابوالقاسم محمد(ص) چنان دنیا را فرا گرفته که این تیره روزان به این بازی های کودکانه دست میزنن به لطف خدا و وعده ی حقش عظمت این شرع مقدس و پاک نمایان تر باشکوه تر میشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر عزیز جرثومه صحیحه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا بی خیال اینها یک دقیقه هم از فیلم را ندیدن فقط مثل.... پیروی میکنند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۵۷
۰
اگر به فتوی حضرت امام ره رجوع کنیم سزای سازنده فیلم وتری جونز کشیش مرتد(مرگ) است وارام مسلمانان در این عکس العمل است. حاکمان امریکا واسراییل هم حواسشان جمع میشود .راههای دیگر سیاسی کاری است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۲
۱
من میخواهم عملیات استشهادی انجام بدم لطفا" یه پاس امریکایی به من بدید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ردیفه
به گروه
سربازان گمنام امام زمان خودتو برسون
با هم
تمامشون رو ردیف
جلوی دوربین
وادار کنید
به غلط کردن
شادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من که فکر کنم اینا خودشون عملیات انتحاری انجام دادن نیازی به عملیات استشهادی نیست!
علي اكبر رضايي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۵
۱
همانطور كه در اوايل انقلاب ايران مقاله توهين آميز روزنامه اطلاعات وقت عليه امام خميني موجب بيداري مردم ايران شد اين فيلم هم موجب بيداري امت اسلامي در سراسر جهان گرديد انشاء الله مقدمه ايي بر ظهور منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود باشد .
یاشار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۸
۰
خدا لعنتشان کند
ناشناس
|
IRAQ
|
۱۶:۰۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۵
۰
؛ اما آیا می‏توان باور کرد که ساخت فیلمی با سرمایه هنگفت 5 میلیون دلاری و نیز اقدامات مستمر کشیش دیوانه بدون اطلاع و رضایت مقامات کاخ سفید انجام شده باشد؟

بله میشود. مشکل این است که برای ما ... باورش سخت است.
ناشناس
|
IRAQ
کار شما درسته که باور نمی کنید چون فقط یه احمق باور می کنه!
کاخ سفید توی ساخت فیلمهای ضد اسلامی در دیگر کشورها هم نقش داره. این که دیگه توی قلب آمریکا ساخته شده.
بی خط
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۵
۰
خداوند همه مارا به راه راست که مطلوبش هست راهنمایی نماید.
ای خدای بزرگ بداد همه ما برس.
یک مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۷۱
۰
مرگ بر امریکا-مرگ بر اسرائیل-مرگ بر دشمنان اسلام -برای سلامتی و ظهور آقامون امام زمان (عج)ادامه دهنده راه پیامبر اکرم (ص)یک صلوات محمدی بفرست.
شایلین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۸
۰
چراغی که ایزد افروز هرآنکه پف کند جانش بسوزد.و این فیلم پفی بود که آمریکا و اسرائیل به خورشید نبوت حضرت محمد (ص) در کردند و قطعا منجر به افول زود هنگام امپراتوری جنایتکاران آمریکا و اسرائیل خواهد شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چراغی را که ایزد بر فروزد
هر آنکس پف کند ریشش بسوزد
پسرك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۵
۱
جالبه عربستان احمق كه به زيارت قبور ائمه و مهر نماز ما گير ميدن و بخاطرش شيعه را تكه تكه ميكنن و سر ميبرن و براي سر شيعه جايزه تعيين ميكنه ببينيد چه جور خفه خون گرفتن .اين نشون ميده بي غيرت تر و ترسو تر از اين كثافتهاي وهابي احمق و بووووق و...و...و...موجودي پيدا نميشه
شادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه مگه اون ملک عبدالشیطان دماغو که دماغشو بگیری جونش در میره غیر از لنبوندن و شکم گنده کردن کار دیگه ای هم بلده؟!
همون لابد خفه شده. مرده شور اون صورت نحس نجسشو بشوره!
ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۴
۰
خداونداتمام عواملی که این فیلم راتهیه کردنددردنیاواخرت به اشدمجازات برساند الهی امین
فرزاد طهماسبي پور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۱۰۴
۱
با سلام و ادب
من ضمن محكوم كردن اين فيلم سخيف و بي اساس و بي هويت .اعلام ميدارم كه خواستار اعدام دسته جمعي تمامي به وجود آورنده فيلم هستم. اعدام تمامي بازيگران هنرپيشگان و تهيه كننده و كارگردان . بايد تمامي مردم مسلمان دست به دست همديگر به دهند كه ديگر نيت يا فكر ساخت چنين فيلمي سخيف انجام نپذيرد اين عمل فقط با اعدام عاملان فيلم امكان پذير است.
راحله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا که .......... میگن گولمون زدن نمیدونستیم محتواش چیه! به غلط کردم افتادن
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باشه چشم.فرمایش دیگه ای ندارید؟
شادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۷۲
۱
با این کاری که اینا کردن با دست خودشون گور خودشونو کندن.
با این حماقت و جنایتشون عملیات انتحاری نافرجام انجام دادن.
انشاءالله عمرشون تمومه!
برای فرج و سلامتی گل پسر رسول الله صلی الله علیه و آله، مهدی فاطمه صلوات بفرست.
hazrati6417
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۶
۰
وهابیان کفار عربستان و قطر باعث میشن که اون سگها اینگونه جسارتها کنند خدا در دنیا و آخرت رسوای عام خاصشان کند
hazrati6417
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۶
۰
موش کور خودتو تو آیینه دیدی تری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تری تر زده به خودش اگه بره جلو آینه، آینه می پکه!
مرادیفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۴۶
۰
الهم صل علی محمد و آل محمد
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وعجل فرجه یادت نره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۹
۱
به نظر من تنها راه کشتن عوامل فیلم است تا درس عبرتی شود برای دیگران یا محمد
شاهیندژی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کاملا موافقم تا دیگه جرات نکنن همچین غلطی بکنن
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۱
۳۸
یک ابلهی فیلمی ساخته و در آن مسلمانان را خشن نشان داده ، بعد عده ای مسلمان به سفارت خانه ها حمله کرده و آنجا را به آتش کشیده اند و سفیر آمریکا را کشته اند و که بگویند ما خشن نیستیم ... آخر این چه نوع دفاعی از حضرت مصطفی ( ع ) است ؟؟؟
راحله
|
UNITED STATES
تو باغ نیستیا!
سفیرو خود آمریکا کشته کجای کاری؟!!!
قاسم
|
UNITED STATES
ناشناس من برخلاف دیگران میگم هولوکاست اتفاق افتاده لطفا بگید کی هولو کاست رو به وجود اوره مسلمانها یا مسیحی های ارتدوکس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۲۲
۱
آفرین ودست مریضاد به تمام مسلمان های جهان
حالا یک کم احساس غرور میکنم که مسلمونم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دست مریزادو باید موقعی به خودمون بگیم که پرچم لااله الا الله رو بر فراز کاخ سیاه واشینگتن به اهتزاز دربیاریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۱
۱۰
۰
اصولا وقتی دم جنایت را درخاورمیانه پیداکنیم حتما تن انرا از آمریکا پیداخواهیم کرد آمریکاواسرائیل هیچ غلتی نمیتوانند بکنند!!
محمدباقر قائمي بافقي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۶
۰
اينها نشانه عظمت اسلام و ناتواني دشمنان اسلام است
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۱
۱
۱
1-اين يارو تري جونز در آلمان و بسياري از كشورهاي مسيحي ممنوع الوررود است و اين نشون ميده مردك در ميان مسيحيان هم جايي ندارد.
2-اين فيلم به قدري از نظر فني ضعيفه كه تله فيلماي يوسف تيموري پيشش مثل همشهري كينه!حيف اين همه توجه به اي نوار متحرك
3-خداوكيلي تقصير دولت آمريكا نبود اين موضوع چون اونجا كمپانيا مثل يوتيوب مستقلن و دولت اجازه دخالت نداره ولي بايد اينكارو اوباما به عنوان حداقل كسي كه پدرش مسلمان است محكوم ميكرد.
4-اين يارو جونز چه پدر كشتگي با مسلمونا داره مرتيكه؟
5-تري تررر زدي!
کیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اوباما غلط کرده که باباش مسلون بوده باشه
کیان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
۰
۲
اینایی که میگن مسلمونا خشونت به خرج دادن نکنه توقع داشتن با تقدیم گل و شیرینی و یه لبخند اعتراض بکنن؟
تازه خیلی نجابت به خرج دادن وهنوزم یه ذره از حقشونو کف دستشون نذاشتن تازه اولشه!
پونه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۱
۱
۰
خدا لعنتشون کنه ازادی بیان تاجایی خوبه براشون که به نفعشونه ولی هر کاری هم بکنن به اندازه سر مویی از پیامبر عزیزمون کنم نمیشه اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
هرچی هست آمریکا هنوزم ابر قدرت جهان است و هایوود بهترین صنعت فیلم سازی
بابک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
خیلی فیلم قشنگی بود.ایشالا بازم ساخته بشه که حقیقت اسلام را همه بفهمند.
ژیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
ما اسلام نداریم اگرداشته بودیم باید امریکا رو مثل ایران تحریم میکردن... ولی اسلامی وجود ندارد دوباره میرن نوکری امریکا میکنن.
همه اسلامیهای جهان ظاهرین همشون.
ما حدودا 1میلیارد مسلمان داریم کووووووووو نیست