۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۶

اجبار دختران به رفتن استخر مختلط

علاوه بر موضوع مطرح شده، حضور وی در جمعی مختلط که پسرهای برهنه هم هستند؛ احساس حیای او را خدشه دار می کند.
کد خبر : ۸۱۷۵۲

به گزارش صراط،  یک دختر مسلمان 12 ساله ی اهل فرانکفورت که در کلاس آموزش شنای مختلط پسر و دختر شرکت نمی کرد، کارش به دادگاه رسید و دادگاه این کشور مدعی آزادی و حقوق بشر نیز درخواست این دختر مسلمان برای عدم شرکت در این کلاس آموزشی مختلط را به بهانه ضرورت آموزش برای همه آلمانی ها رد کرد!

 هانس روت هاوگ، قاضی دادگاه هسن گفت: این دختر مسلمان باید در کلاس آموزش شنا شرکت می کرد لذا در چنین زمانی و موارد استثنایی دلیلی برای عدم شرکت وجود ندارد.

گفتنی است؛ سابقا و در دادگاه های دیگر آلمان نیز در مواردی شبیه به مورد بالا قضاوت های مشابهی صورت گرفته است اما به دلیل تکرار این مسئله، دادگاه ایالت هسن تصمیم به تجدید نظر گرفت. این تجدید نظر برای سنجیدن دو جنبه ی حقوق آزادی دینی و مأموریت دولت آلمان در آموزش مردم این کشور برگزار می شود.

روت هاوگ در این باره گفت: این دختر مسلمان بی شک در اعتقادش کاملا استوار و جدی است اما پوشیدن یک لباس شنای بلند در این موقعیت اضطراری برای او امکان پذیر بوده است. از نظر او این لباس مطابق احکام اسلام است.

دختر مسلمان پوشیدن این لباس را رد کرد و کلاوس مایسنر، وکیل او نیز در دفاع گفته است که این لباس مانند یک گونی پلاستیکی می ماند که آدم را زشت جلوه می دهد و به تحقیر او منجر می شود.

او همچنین در دفاع از دختر مسلمان درباره جلب توجه آن لباس در بین دانش آموزان دیگر صحبت کرد و گفت: علاوه بر موضوع مطرح شده، حضور وی در جمعی مختلط که پسرهای برهنه هم هستند؛ احساس حیای او را خدشه دار می کند.

دختر مسلمان نیز ضمن تائید سخنان وکیلش گفت: من دوست ندارم که پسرها را در لباس کوتاه ببینم.

اما دادگاه آلمان این استدلال ها را قبول نکرد و اعلام کرده است که این دختر مسلمان قصد دارد در آینده پزشک بشود و چنین شغلی خارج از موقعیت های اضطراری برای شنا نیست.

دادگاه فرانکفورت نیز در گذشته درخواست این دختر مسلمان را رد کرده بود.

دادگاه فدرال آلمان در سال 1993 تصمیم گرفته بود که دانش آموزان برای شرکت نکردن در کلاس آموزش شنا آزاد باشند مگر اینکه مدرسه کلاس های جداگانه برای پسر و دختر پیشنهاد دهد.

با این حال نماینده ی کشور آلمان در مقابل دادگاه هسن گفت: قوانین آموزش و پرورش تغییر کردند و باید به آنها احترام گذاشته شوند. همچنین دادگاه فدرال آلمان تأکید کرده است که افراد به دلیل مسایل دینی خود را از اکثریت جدا نکنند و آزادی دینی دختر مسلمان در این مورد استثنایی باید رد بشود.

قابل ذکر است که در ماه ژوئن سال جاری دادگاه فدرال آلمان در شهر برمن اعلام کرد که دختران مسلمان پایه ی ابتدایی دلیلی برای رهایی از کلاس آموزش شنا ندارند.

این دادگاه در این باره گفت: در دوران ابتدایی بنا به اختلافات بسیار، رهایی از این کلاس ها بی معنا است و رهایی از آن فقط بعد از سن بلوغ امکان پذیر می شود.

اما هم اکنون مسلمانان شاهدند که این رویه به سنین بعد از بلوغ هم سرایت کرده است و دولت مدعی آزادی و حقوق بشر قصد دارد؛ ابتدایی ترین حقوق مسلمانان را به بهانه ضرورت اموزش نادیده بگیرد.

دادگاه ایالت نرد راین وستفالن آلمان نیز در سال 2009 اعلام کرد که دانش آموزان مسلمان وظیفه دارند در کلاس آموزش شنا و اردوها شرکت کنند.


این اتفاقات در حالی می افتد که اخیرا مرکل برای فریب افکار عمومی جهان اسلام المان اعلام کرده بود که اسلام بخشی از آلمان است

منبع: بی باک
نظرات بینندگان
tina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۱۳۱
۱۷۶۶
سلام
ايشان مي توانند لباس بلند را انتخاب كنند و اگر هدف واقعاً احكام اسلام باشد ، ايشان ديگر نبايد به زشتي لباس توجه كنند ، اين قانون اين كشور است و رعايت كردن آن الزامي است و به ايشان اجازه شركت در كلاس با لباس پوشيده را داده اند ، ايشان به فكر حجاب خود هستند يا زيبايي خود .
پوشش اسلامي زيبايي ندارد در واقع پوشاندن زيبايي خود از افراد نامحرم مي باشد ، پس به نظر اينجانب رد كردن اين لباس بلند و نپوشيدن آن با درخواست ايشان مغايرت دارد . در هر صورت راي دادگاه صحيح مي باشد ، آنجا يك كشور اسلامي نمي باشد ، پس قوانين خودش را دارد و ايشان موظف هستند رعايت كنند ، اگر مشكلي دارند مي توانند در كشورهاي اسلامي زندگي كنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا شر و ور می گی اگه اسلام را قبول نداری لازم نیست نظرت شخصیت رو به عنوان حکم اسلام قالب کنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باهوش!!!
برای ندیدن بدن برهنه پسران هم حتما چشماشو ببنده و شنا کنه!
برای نخوردن به تن پسران هم حتما باید بهشون بگه دور باد!
برای تحریک نشدن هم حتما باید تغییر جنسیت بده!
کم بگو از این چرت و پرتا!!
این همون اروپاییه که تو و امثال تو میگین مهد آزادیه!!
کسی هم نگفته که اونجا کشور اسلامیه اما این دلیل چنین وقاحتی میشه؟!
چطور نوبت مملکت اسلامی که میشه می گید آزادی باشه؟!
میگید هر کسی آزاده هر جور میخواد بگرده؟!
دیگه این سیاست مسخره یک بام و دو هواتون حال همه رو داره به هم میزنه!
خجالت هم خوب چیزیه!!
افشار
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا جان اگر در اسلام جبر وجود ندارد بگذارید خود ملت خوب و بد زندگیشان را انتخاب کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
افشار
خودت بی ربطی حرفتو فهمیدی؟!
آلترناتيو
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم تينا با عرض احترام بايد بگم شما كه از احكام اسلام آگاهي كامل نداريد از گفتن نظر به اصطلاح كارشناسي پرهيز كنيد پوشش لباس پوشيده شناي اين شخص به كنار شما كل مطلب رو اگر بخونيد متوجه ميشويد كه گفته در استخر شناي مختلط ديدن بدن نيمه عريان پسرها برايش خوشايند نيست ضمنا حكم اسلام نيز در همين رابطه مشخص است به مراجع مراجعه كنيد اگر صاحب فتوا نيستيد
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه اسلام رو دوست داره خوب اینکه کاری نداره شنا نکنه مگه مجبوره فکر کنم مسلمان نماست نه مسلمان واقعی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از بس حرفات بی منطق جواب نمیدم جز بند آخرش،پس به کسانی که حجاب خود را رعایت نمیکنند بفرمایید بروند در آلمان زندگی کنند (عجب استدلالی!)
میلاد واقعی
|
Iran (Islamic Republic of)
میلاد جان قلابی! وقتی متنو نخوندی نظر نده تابلو
شنتیا
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا این آقا میلاد هم از حد گذرونده ها
عزیز دختره هم همینومیگه اونو میگن شنا اجباریه
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
تینا : در مورد چیزی که نمی دونی نظر نده (با ناشناس اول و دوم موافقم )
میلاد : اول مطلب خوب بخون بعد نظر بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خانم تینا واقعا دمت گرم
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
تیناخانم، فرمایشات شما بسیار سنجیده است و شترسواری دولا دولا نمیشود. امکان ندارد هم بخواهی حجاب اسلامیت را داشته باشی و هم زیبائیت را نشان بدهی. من با بدبینی که دارم فکر میکنم مخالفت دخترک بدستور والدینش برای مطرح شدن است ولی نمیداند گاهی هم این بازیها نمی گیرد، مثل برنامه مریم کاواکچی ترکیه که وقتی خیطش کردند بساطش را جمع کرد و راه همان آمریکارا که مامورش کرده بود در پیش گرفت.
اینهم هست که معمولاً اینها که این سرو صدا هارا راه می اندازند جمال قابل نگاه کردنی هم ندارند. باید باو بگویند : باکافران چکارت، گربت نمی پرستی. جمع کن بیا اینجا، یا برو دهات خودت که بهیچ کاری مجبورت نمیکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف نزنی نمیگن لالی
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
این میلاد قلابیه ها من نیستم
لطفا از اسم دیگه ای استفاده کنید جناب میلاد،
صراط منتشر کن لطفا پای آبرو وسطه!
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
تینا جان دلبندم باز یادت رفت قرص هات رو سر وقت بخوری .با این کار به خودت اسیب میرسونی عزیزم .....دور انگشتت نخ ببند تا قرص هات فراموشت نشه
آزادي خواه
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا را شكر كه معني دموكراسي و آزادي رو فهميديم .يعني اينقدر حاليت نيست كه به اعتقادات كسي نبايد فشار آورد.آيا قوانين مخالف بااسلام و اعتقادات را تاييد ميكنيد؟پس معلومه كه حاضري دختر يا خانمت در معرض ديد باشند و درنتيجه تو مسلمان نيستي...متاسفم
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید تینا خانم این شعارا چیه داری میدی؟این مملکتی که داری از قانونش حمایت میکنی یه سری قانون ده هم داره که دارن اونارو زیر پا میذارن در ضمن حالا قانون اونجا شد قانون که حجابو برده زیر سوال بعد قانون حجاب تو کشورای اسلامی از نظر همین غربیا و دنباله روهاشون تو کشور خودمون باید زیر پا گذاشته بشه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۶۶
۲۰۸
اگه قراره پزشك بشه كه بايد از الان عادت كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی پزشکان لخت میرن جلوی مریضاشون؟!!
alef
|
Iran (Islamic Republic of)
به ناشناس: قرار نیست لخت بره جلو مریض ها اما مریض هاش که قرار هست لخت بشن جلوش!!!
دانشجوی پزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
به الف و ناشناس اول وقتی درباره پزشک و شغلش چیزی نمیدونید لطفا کامنت ندید!تا ضرورت ایجاب نکنه لزومی نداره هیچکس جلوی پزشک لخت شه!اگرم لازم بشه موضعیه نه کل بدن تماس یک پزشک هم با بیمارش در حد استخر رفتن نیست!!!
نکنه شما میرید دکتر لخت میشید اول؟!!!
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۰۰
۱۳۱
بابا دمت گرم.

یه کلاس آموزشی هم واسه این غربزده هایی که تو ایرانن بزار بلکم یادشون بیاد کی بودن و چی شدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به قول مجید که میگه حجاب اجباری قانونه این کشوره و باید رعایت بشه چه خوشمون بیاد و چه بدمون بیاد این دختر خانم هم وظیفه داره به قانون آلمان احترام بذاره چه خوب و چه بد . ناراحته بره یه کشور دیگه !
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نرگس بیا و از طرفداری از منحرفا توبه کن بلکم !! رستگار بشی
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۵۳۷
۶۶۵
صراط گذشته از این متن حالم از این شرایطی که گذاشتی بهم میخوره!!!!!
یعنی چی که نظرات این جوری باشه اون جوری باشه فلان جور نباشه ولی فلان جور باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اه برو بابا جایی که توش ازادیه بیان نباشه لونه شیطونه شک نکن!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مجبور شده این شرایط رو بذاره زهرا جون!من درکش میکنم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این باعث میشه امثال نورا اینجا رو با محافل خاله زنکی شون اشتب نگیرند .
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی اجبارت نکرده.
میتونی بری لونه ی فرشته اونجا آزادیه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
.... جای خالی نورا ............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۳۳۹
۱۱۰
آفرین بر این دختر مسلمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۲۰۸
۱۵
زمونه رو ببین توروخدا تو بلاد فرنگ یه دختر مسلمون به خاطر اعتقاداتش حاضر میشه حتی پاش به دادگاه هم کشیده بشه اونوقت تو کشور اسلامیه ما باید دخترا وپسرا ی مثلا مسلمون رو به خاطر رفتن به مکانهای مختلط از پارتی گرفته تا استخرهای مختلط محاکمه کنند ،به خدا مسلمون واقعی اونا هستند. یا زهرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چون مثل جوونهای ما زور بالا سرشون نیست! علتش همینه.
حجاب که زوری نباشه خواهی دید در همین ایران هم خواهی دید
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
گفته ای را منتسب میکنند به سید جمال اسدآبادی که : من در کشورهای اروپائی لسلام دیدم ولی مسلمان ندیدم و درکشورهای اسلامی مسلمان دیدم ولی اسلام ندیدم.
باحتمال قوی این دختره هم براهنمائی والدینش " جویای نام آمده " وگرنه چطور موضوع کوچکی مانند این درسطح بین المللی رسانه ای شده است؟ این کلک هم نخ نماشده و ازمعایب آزادی بیان بیش از حد است. رسانه نباید حق داشته باشدهر موضوع پیش پا افتاده ای را مسئله ای بزرگ نشان دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب میک کافرهمه را ب کیش خود پندارد!لابد خودت اینکار ای که اینجوری هم تحلیل میکنی دیگه...
سحر
|
Germany
|
۱۷:۰۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۸۵
۱۵
یه جایی تو آلمان یکی برای داشتن حجاب می جنگه

یه جایی توایران جوونها برای جلوگیری از بی حجابی ناراضی اند
ناشناس
|
Germany
برای جلوگیری از بی حجابی نه... نه دیگه با کلمات بازی نکن.
تو ایران جوونها از حجاب زوری! ناراضی اند
سعید
|
Canada
|
۱۷:۰۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۵۶۵
۶۱۳
اگر ایشون ناراحت هستند تشریف بیارن ایران.
در ضمن در آلمان مدارس دینی و خاص برای مسلمانان و سایر ادیان هست. ایشان هم توقع دارند از مواهب آلمان استفاده کنند هم طبق میل پدر مبارکشان عمل کنند.
کسی باید گیر بده که خودش در این موردها آزاد باشه. هر وقت شما اجازه دادید کسی به استخر مختلط بره میتونید به اونها بگید چرا نمیذارید استخر مختلط نره من فکر نمی کنم تا بحال هیج مقام آلمانی در این مورد گیری به شما داده باشد. آنها قانون تصویب کردند و اکثریت مردم هم به آن قانون یا نمایندگانی که قانون وضع کردند رای دادند. مثل اینجا نیست که قانون بر اساس میل یک گروه خاص وضع بشه
امیر علی
|
Canada
تو یکی دیگه ببند خب؟

گروه خاص منظورت حکم خداس؟

....
سعید
|
Canada
شما خودتون و اندیشه خودتون رو مساوی با حکم خدا میدونید؟
ناشناس
|
Canada
سعید خوشم میاد این جوجو هارو در حین نوشبدن ساندیس پودر می کنی!
ناشناس
|
Canada
سعید شعور میدونی چیه؟؟؟؟
...................................
Meek
|
Canada
سعیدجان، گل گفتی، هیچ نوع تبعیض و این حرفها در اجرای قوانین در آلمان وجودندارد و قاضی واقعاً شخصیتی محترم و از شائبه طرفداری و خصومت بدور است. ارزش و احترامی که قانون در آلمان دارد برای ما وبطورکلی برای بیشتر جهان سوم قابل تصور و درک نیست.
نورا
|
Canada
احسنت بر سعید مثل همیشه منطقی و حرف حساب زن!
مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۲۲۳
۲۸۹
دوست داری چیزی که شما دوس دارین بنویسیم؟واقعا که.....
alireza
|
Finland
|
۱۸:۲۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۵۶
۲۷۷
من تا حالا چنین چیزی نشنیدم در کشورهای اروپائی خیلی به ندرت پیش می آید که چنین برنامه ای پیش بیاید .
برای خانمهای مسلمان هم استخر جداگانه میگذارند که باز هم آنها اینگونه که من شنیدم با روسری و لباس به درون استخر میروند و باز هم این بنده خداها هیچ مانعی برایشان ایجاد نیم کنند .
ناشناس
|
Finland
اینجاست که کرم دادگاه آلمان آشکار میشه!!
مروه الشربینی که یادتونه!
چه دادگاه صالحه ای بود تو اون مهد آزادی!!!
حجت
|
Finland
عليرضا چي ميگي تو؟تو ايرانم با روسري نميرن استخر اونوقت اونجا برن؟بعد يه چيز ديگه،گفتي از اين چيزا اونجا كمه؟مغزتو شستشو دادن يا گوشاتو؟
alireza
|
Finland
حجت چی میگی تو ؟
اینجا کاری به ایران نداره وقتی متوجه نمی شی فرقی نمیکنه من چی میگویم . این زنانی که میگویم سومالی و ترک و عرب هستند میتونی خودت بیائی ببینی که چقدر آزاد هستند .. انطوری که شما خوابش را نمیبینی..البته میدانم درکش برایت سخته
Meek
|
Finland
درست میگی، اصل موضوع، اگر موضوعی باشد، بد فهمیده شده و ارزش تحقیق هم ندارد وگرنه تحقیق مقدور بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۸
۶۷
برید گم شید با این ازادیتون بنظر من کشورای اروپایی الوده هستن ولی به پای ایران نمیرسن!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
بی تربیت!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
این کامنت من نیست!
sara
|
United States of America
|
۲۳:۰۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۶
۱۳۱
من باور نمی کنم.بقیه رو نمی دونم.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۹
۳۰۳
اگه واقعا میخواد پزشک بشه حق با دادگاه بوده حتما به بیمارشم میخواد دست نزنه دیگه
ناشناس
|
United States of America
تو با این همه هوش سرشار چرا اینشتاین نشدی؟!
آلترناتيو
|
United States of America
شايد ميخواسته پزشك زنان باشه و در مورد دست زدن به بيمار هم شرايط خودش رو داره
امیر علی
|
United States of America
فندق پزشک لخت نمیره پیشه مریضش که باهم اب بازی کنن
نورا
|
United States of America
امیر علی توی ایران بعضی پزشکها می رن!!!
ناشناس
|
United States of America
یه پزشک یه بیمارو ویزیت میکنه بعدشم تموم میشه میره اونم یه جای بدنشو!هیچ جای پزشک شدن شبیه استخر رفتن با همکلاسیش نیست!!!
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۶۲
۷۰
خوب نمیخواد بره نره
اصلا آقا من به جاش میرم
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
رضاجون رفتی دست مارم بگیر دادا
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
حقیری رضا!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
این کامنت من نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۱۵
پربازدیدترین خبر می شود : [ اجباردختران به رفتن استخر مختلط ]
واقعاً برای بنده خیلی جالب بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که این خبرو ندیدی!!!
قول سدید
|
United States of America
|
۰۷:۴۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۴۱۱
۷۲
آخه انسان باشعور تو اوون مغزت چی میگذره فکر میکنی لباس بلند سیاه منظورش چیه فکر کردی چادرو میگه که حالا با چهار کلاس سواد با ما اسلام شناس شدی نه بابا جون منظورش اون لبلس های بدن نمای غواصی که اگه بیشتر تحریک نکنه کمتر نیست بعدشم خواهشا حرفای دل خودتو به اسم حرف اسالم غالب نکن در ضمن حیف که پیامم حذف میشه وگرنه یه چیزایی بهت میگفتم که ... آخه... لا اله الا الله
جواب tina
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۵
۴
خیلی جالبه کشور ما استخرهاش کم کم دارن مختلط میشن حالا اونجا..........
درضمن من خواهرم اونجاست و همیشه استخر مخصوص خانومها میره
سعیده
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین آقا مهدی قضیه اینه که این کلاس برای خود مدرسه است وگرنه اصلا این دختر دنبال این نیست که بره حتما شنا یاد بگیره
به نظر من این مدرسه به این دختر اجازه بده که بیرون از مدرسه(دریک استخر مخصوص بانوان)شنا یاد بگیره بعد مدرکشو بیاره برای مدرسه.....به همین سادگی........
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱۴
۴۷
ای بابا هر کسی یه جور دنبال محبوب شدن یا معروف شدنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه عجب لنگ میر مجکوم دلها رو نکشیدی وسط؟؟؟
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
موضوع همینه، دختره دیر اومده، زود میخواد بره.
دنبال Celebrity شدن یکشبه است.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱۹
۶
قانون هر کشوری که ادعایه ازادی داشته باشه نباید با اعتقادات کسی مغایرت داشته باشه آزادی یعنی هر کی هر اعتقادی داری اونجوری باشه نه اینکه ما هر جوری میخوایم این دیگه دادگاه لازم نداره که
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قوانین خودمون رو هم ببین پس!
مینا
|
Hong Kong
|
۰۹:۲۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲۸۴
۳۲۵
بابا اونجا یه کشور ازاده مثل اینجا نیست که قانونش زمین تا اسمون با اینجا فرق داره مگه اونا به قانون ما کاری دارن؟مثلا میگن چرا اینجا چرا روسری سرشون میکنن؟؟؟؟
ایرانی
|
Hong Kong
واقعا متاسفم برات
ناشناس
|
Hong Kong
امثال شما باید مثل یک ابزار جنسی باهاتون رفتار بشه تا فرق اینجور زندگی کردن را بفهمید درکت می کنم توی ایران خیلی بهت خوش گذشته!خوشی زده زیر گلوت
نورا
|
Hong Kong
مینا تو مسلمانی؟؟؟؟؟
نورا
|
Hong Kong
این نورا قلابیه!
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲۲۶
۲۳۷
نه اينكه ما خيلي آزادي داريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چیه؟! اگه دلت از اون استخرا میخواد آره از آزادی خبری نیست. حالا چی میگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اره مثل دیپلمات برزیلی شما منم دلم میخواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دیپلمات برزیلی ما؟؟؟
ما رو مگه میشناسی؟؟؟
نکنه خودت بودی خزیدی رفتی اونجا کلک آخه مدیرای اکثر جاها سکولارن هرچیم خراب میکنن میندازن گردن یه گروه دیگه
عیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲۵
۹
سلام بچه ها
به نظر من هرکسی باید پایبند اعتقاداتش باشه چه منفی چه مثبت اگه کسی به عقایدش پایبنده باید تشویقش کرد به خاطر این روحیش حتی اگه با اعتقاد دیگران متفاوت باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پایبندی به عقیده اگر غلط باشه یعنی تعصب کور! که اصلا ممدوح نیست. من که اگر غلط بودن چیزی که بهش پایبندم بهم ثابت بشه حتی یک لحظه هم بر اون باقی نمیمونم.
لیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲۰۲
۱۰۲
کارش خیلی هم درست بوده ، نگاه کردن به نامحرم گناه داره چه خواسته دیگه لختم باشه اون لباس هم هر اندازه که گشاد باشه بازم وقتی وارد آب میشه به بدنش می چسبه ، بعداز اون هنوز که دکتر نشده اونا هم بیمار نیستن هر وقت دکتر شد نگاه کردن به نامحرم در هنگام مداوای بیمار اشکالی نداره ، اونا هم اگه خیلی ادعای آزادیشون میشه چرا اینقدر جبهه میگیرن در ایران هم اگه کسی نتونه ورزش کنه یه تبصره بهش میزنن شنا هم بلاخره هرکسی سعی می کنه که یادش بگیره پس می بینید که اونا هستن که این موضوع رو اینقدر بزرگش کردن دلیلی نداره با وشیدن اون لباس بخواد خودشو مضحکه دست دیگران کنه
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
لیداخانم، بخاطر اینکه هم اسم دخترم هستی، گوش کن:
با حجاب و بی حجاب دختره را ولش کنید، فقط توجه کنید که این رسانه مجازی چه نعمت عظیمیه که روی موضوع کوچکی مثل این خوانندگان مدتها باهم میگویند و میشنوند و نظر میدهند و حال میدهند و از هم حال میگیرند.
من یک پیرمردم و باورکنید اول لیست سمت چپ مطلب رای سایت را نگاه میکنم، اگر نظر داده بودند وارد میشوم و گاهی چقدر لذت میبرم از گردگیری جوانان با یکدیگر. آدم به انواع و اقسام روحیه ها بر میخورد و یک وقت متنوجه میشود که دوساعت گذشته است. اگر بگیم که این کامنت ها بسیار جالب تر از اصل مطالب سایته، مبالغه نکرده ایم. یک چیزی که تاسف آوره و من در حد خود سعی در اصلاح آن دارم، غلطهای املائی است. کاش همه متعهد بشیم که روی این مطلب حساس باشیو و همچنین روی اغلاط دستورزبانی که کمتر از اغلاط املائی است. موفق باشید.
قانون
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه شما فکر میکنی همه چی رو بلدی و جای حق نشستی اشتباه میکنی...اگه تونستی فقط از خودت تو شهرت دفاع کن بعد برا همه روضه بخون..
قانون
|
Iran (Islamic Republic of)
خدارو شکر که شما جای حق نیستی..هر وقت تونستی تو شهر خودت از خودت دفاع کنی اونوقت واسه دیگران روضه بخون
masoud
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۵
۴۱
به قول بعضی از دوستان اگه دکتر بشه میخواد چکار کنه_ولی در کل من شخصا با اجبار مخالفم
سارا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۰۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲۵۳
۴۳۰
یکی نیس بگه اصلا به شماها چه ربطی داره؟ مگه شما که میلیونها زنو دختر رو مجبور به سر کردن روسریو مانتو میکنید کسی جرات داره حرف بزنه.جدیدا هم که دخترا رو مثل یه مجرم و مثل سگ میگیرن و مث یه حیوون باهاشون رفتار میکنن.اصلا هم مهم نیس که طرف تحصیل کرده این مملکته و واسه خودش شخصیت داره.
داش علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نه بابا نکنهد دوست داری توام بری اینجور ......
امیر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
به خدا برخوردهایی ازین به اصطلاح گشت ارشاد دیدم با زنان...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سارا برات متأسفم اگه مسلمون نیستی لااقل انسان باش
sohrab
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چرا اقراق میکنی . وقتی می گی دخترا رو مث سگ می گیرن ، همه فکر می کنن توی جامعه دختری نیست یا اگه هست مث سگ باهاش رفتار می کنن . نه . اینطور نیست .بعضی دخترا که مث سگ لباس تنشون می کنن رو می گیرن .
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳۰
۶۷
.جالبيت بيش تر اين موضوع اينه كه اگه واقعا به اعتقادات دينت پايوندي چرا تو يه كشورغير مسلمون زندگي مي كني.(هرچقدرآدم با ايمان باشه باچيزاي نامشروع مواجه ميشه)
saeed
|
United States of America
|
۱۶:۲۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۹۰
۸۶
بنظر من يه همچين آدمي با همچين تفكري بايد بياد تو ايران يا افغانستان زندگي كنه ،محيط اينجابراش عاليه
Meek
|
United States of America
عربستان هم بد نیست.
sohrab
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲۶۳
۱۲۸
من به هیچ عنوان به ناموس خودم اجازه ورود به همچین مکانی رو نمی دم حتی اگه بخواد با روسری و لباس تو استخر بره . تازه اگه جایی باشم که ناموس مردم هستند برای احترام به ازادی اون افراد سریع محل مورد نظر رو ترک می کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناموس تو فکر نکنم آدم باشه و اختیاری از خودش داشته باشه؟
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اونایی که منفی دادن یعنی دوس دارن ناموسشون بره چنین استخری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
abas40
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲۲۶
۱۰۴
با سلام

یک دختر به این نتیخه رسیده که فرق انسان و حیوان چیست که نباید مثل حیوانات در کنار هم وووووول بخورند

ولی متاسفانه یک کشور به این نتیجه نرسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا انسانیت موکول به جدا ساختن زن و مرده؟
عجبا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
عباس جان راجع به تعدد زوجات هم همین تفاوت بین انسان و حیوان رو دیدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید جان بگو زود
تو رو خدا زودتر ربط کامنتتو به حرف عباس40 برام روشن کن
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۶۴
۴۳
توی اسلام گفته اگر در سرزمینی بر شما سخت گرفته شد زمین خدا بزرگه مهاجرت کنید.
saye
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱۱۲
۱۷۸
همین طور که ایران یه سری قوانین داره و باید تابع اون باشیم توی یه کشور متمدنی مثل آلمان هم مطمئنا قوانین خاص خودش رو داره و باید کسانی که اونجا هستند تابعش باشند...
اینکه از همون سنین پایین بهشون شنا رو یاد میدن و اجباریه که همه یاد بگیرند خیلی خوبه...
اون دختر خانم و والدینش که به چنین کشوری رفتند و در اونجا زندگی میکنن باید یه همچین روزی رو پیش بینی می کردند.پ نباید از قانون اونجا شاکی باشند. خب می تونه کلاس خصوصی بره دختره یا خیلی کارای دیگه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب شايد آلماني بوده مسلمون شده، مگه ما تو كشورمون مسيحي نداريم؟
يعني اونا ايراني نيستن؟!!!!
حم
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب متمدن! از کجای خبر متوجه شدید که این دختر و والدین او از جای دیگری به اونجا رفته اند؟!
وانگهی هر قانونی که با فرامین خالق متعال تعارض داشته باشد قابل دفاع و تبعیت نیست.
همچنانکه حضرت ابراهیم(ع) خطاب به بت پرستان زمان خود که اکثریت را تشکیل می دادند فرمود: افّ لکم و لما تعبدون
ضمنا چرا خلط مبحث میکنی؟ هیچکسی با آموزش شنا ولو اجباری مشکلی نداره. مسئله در شکل خاصی از آموزش هست که حرمت دختران جوان در آن پایمال می شود.
بیایید اجازه ندهیم غربزدگی ابلهانه فطرت ما را مشوش کنه
هانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۶۳
۱
ان شاءالله خدا کمکمش کنه (آمین)
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۴۶
۶
به نظر من باید اعتقادات اسلامی و قوانین آلمان تمیز داده بشن هر دو قابل احترامند.نباید با عنوان آزادی بریم به جنگ یه کشوری که قاعده و قانون خودش رو داره البته توی المان کلیه امور بر اساس اکثریت مصوب می شود اگه این اماکن وجود داشته باشه که استخر مجزا باشه بهتره اگه نبود هم نمی دانم، میدونم ولی نظر شخصیه بهتر علما بفرمایند.
یه ایرانی
|
United States of America
|
۰۰:۴۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۵۱
خطاب به این خانم:حاضری تو بیای ایران من بجات بیام آلمان؟
امیر
|
United States of America
جواب:عمراااااااااااااااا!
Behnam Abbasi
|
Netherlands
|
۰۰:۵۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۷۴
۴
باید به این دختر و پدر و مادرش تبریک و دست مریزاد گفت. بدون شک این دختر لایق گرفتن نشان شجاعت هستش. او به تنهایی نظام قضایی یک کشور را که از قضا داعیه دار حقوق بشر است(از داعیه داران مطرح دنیا)به چالشی عظیم کشانده. هر بیننده و ناظر فهیمی به روشنی درمیابد که این دختر نوجوان وتفکرش پیروز این میدان است. این اقدام از همان لحظه که آغاز شد پیروز شد.
Meek
|
Netherlands
بله، بعضی مردم و بعضی کشورها هستند که در هر مبارزه و تعارضی هنوز وارد نشده پیروز میشوند ولی وقتی حاصل هزاران پیروزی خیالی و تلویزیونی شان را سرهم میگذاری میبینی در انتهای صف هستند، که اینهم معمولاً بعلت توطئه های رنگارنگ همان داعیه داران حقوق بشر است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۸
۱۵
حالا شما اینقدر کار ندارید که سر این چیزا بحث وجدل راه انداختید. مسلمون برو ببین خودت چطور دینتو حفظ میکنی اصلا سر سوزنی از دستورات دینتو عمل میکنی ؟ و تو نا مسلمون هم بچسب به طرز فکر خودت دیگه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۱۲۵
۳
اقا سعید شما از کجا شرایط اونو میدونین شاید شرایطش طوری باشه که مجبور باشه اونجا تحصیل کنه
به نظر من حق با اون دختره
شماها که دلتون میخواد آزادی داشته باشین پاشین برین اونجا چرا به بقیه توهین می کنین شماسارا خانوما اگه تحصیل کرده هم هستین شخصیت ندارین که با همچین وضعی تو خیابون راه میرین که مجبور میشن بیان بگیرنتون و همین شماها هستین که باعث فساد میشین
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا اختیار یکی از دو گزینه یعنی اجرای امر الـــهی ( حجاب) و تخلف از آموزش شنای اجباری را در نظر نمیگیرد. اطمینان دارم اگر قید آموزش شنا در مدرسه را ازبیخ بزند و شنا را دریک ورزشگاه خصوصی زنانه بیاموزد، دولت آلمان او را نه زندانی میکند و نه اعدام.
شهرت میخواد، شهرت و این روش هم نخ نما شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۱۳۱
۵۴
خانم دکتر بهتره برای اینکه به چیزی که اعتقاد داره عمل کنه مهاجرت کنه
درضمن اگه یه سریا یه بار تو زندگیشون قرآن می خوندن البته به فارسی که معنیشو بفهمن و شر و ورای تو مخشون رو دور می ریختن و با عقل سلیمی که خدا بهشون داده فکر می کردن می فهمیدن نیکی کردن به مردم از از حجاب بیشتر سفارش شده!نه اینکه با اسم ناشناس یه بند نشسته به مردم توهین می کنه و حق الناس گردن خودش میذاره
بابا نظرتو گفتی خیر پیش چیکار به بقیه داری؟!؟!؟!؟
پرستار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۴۵
۴
1.همتون نابغه اید!کلاس شنای اجباری مربوط به مدرسه رو میگه نه کلاس فوق برنامه که یه جا دیگه بره.
2.پزشک قسم نامه داره و دست زدن به نامحرم فقط برای بیمار بلا مشکل هستش نه برای همه و همکلاسی!
3.هر لباسی در آب به بدن میپسبه بنابراین بدن نماست.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۶
۴۰
کاری که دختره کرده درسته به نظر من اگه میرفت بهتر بود این همه خبر هم تو اینترنت نمی پیچید
وقت ما رو هم نمیگرفت
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
سعیدجان، طرف میخواد خبر تو اینترنت بپیچه. چه میدانی، برنامه داره قهرمان بشه، دعوتش کنند ایران و در صدا و سیما باهاش مصاحبه کنند و میان بر پول و شهرت را طی کنه. این روش هم مشتری هاش زیاد شده.
وقت ما را که اون بیچاره نگرفته، ما خودمان....
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۱
۴۶
کاری که دختره کرده درسته به نظر من اگه میرفت بهتر بود این همه خبر هم تو اینترنت نمی پیچید
وقت ما رو هم نمیگرفت
تشر خورده
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۲۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۷۷
۱۶
جواب اون که گفته اون جا قانونه حودشو داره اگر انسان منتقی داری هستی باید قبول کنی که اسلام هم قانون خودشو داره جرا قانون اونا قابل احترام اما قانون اسلامی اجراش برای شما بد است
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
قانون آنها از سر آن خانم حجابش را به زور نکنده!
اما قانون شما به زور بر سر خانم پارچه سیاه می کشه حتی اگه نخواد..
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس قانون ما حکم اسلامه !!!
با اسلام مشکلی داری؟؟؟
Meek
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
تشرخورده منتقی دار !
اسلام دین رسمس اونا نیست. اول باید اسلام را به آلمان صادر کنیم، بعد اینکه شما میگی قابل انتظاره. یکی یکی.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۴
۴۳
کلاً اجار کار اشتباهیه چه واسه حجاب چه واسه منع حجاب
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
هنوز تا حالا نفهمیده ای که حجاب باید دو طرفه باشد؟ ..........
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
جل الخالق ، این دیگه چه نوع حجابی میشه؟ الان 33 سال است یک طرفه اش درست جا نیفتاده، حالا شما با پیشنهاد دوطرفه می آئی؟
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۵۰
۴۸
بنظرمن همانطور که یک مسیحی یا یهودی در کشور مسلمان بایستی به قوانین ان کشور احترام بگذارد وبر خلاف اعتقادات شخصی از پوشش اسلامی استفاده نماید بنظر من ان دختر میتواند از ان لباس استفاده نماید یا راه دوم نرفتن به کلاس شنا را انتخاب کند .مگر ما درایران به همه نظرها واعتقادات احترام میگذاریم .خیر. اسلام را آنطور که دوست داریم تعبیرمیکنیم .لطفا واقع گرا باشید وناراحت نشوید
به حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم واقع گرا باشید و کمی با مطالعه و با فکر حرف بزنید.
ye dost
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۱۴
۴۷
هركدوم از شماها تو خانواده هاي مختلف بزرگ شديد پس هر كسي نمي تونه خودشو بذاره جاي كسي... نظراتون راه حل منطقي باشه نه توجيه كردن كاري كه كسي نمي خواد انجام بده تو ايران حجاب مهم و اين همه گشت ارشاد هستش ولي كي ميترسه؟ هر كس و تو گور خودش مي خوابونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۲۴
۷۵
چه دختر ي بوده ببين به خاطر يه استخر چي كار كرده به نظر من اين خانم يا خيلي دلش ميخواسته معروف بشه و آلمانو ديكتاتور نشون بده يا فكر ميكنه ما احمقيم كه حر فاي اونو باور ميكنيم بابا عصر حجر نست كه فقط استخر مختاط باشه اونجا.والله اينا هر روز يه ترفند تازه به كار ميگيرن تا بگن كشور هاي ديگه ديكتاتورن ما هم آخر آزادي.
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر، کامنتهای بالای این حاجی را بخوان، با آلمان کار نداره، میخواد اینجا صداش کنیم، بلیط و هزینه سفر برای خودش و تمام قوم و خویشهاش و همسایه هاشون بفرستیم و براش ترتیب مصاحبه توی رسانه ملی بدهیم و خلاصه یک شبه ره صد ساله پول وشهرت را طی کند.
zohre
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۴۹
۲۱
تینا اول فک کن بعد حرف بزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۶
۴۹
1 نسبت دادن حیوان به انسانهای که مثل ما فکر نمکنند کاری است ناپسندی است
2 آن دختر هم میتواند لباس شنا بپوشد مانند زنان مسلمان بسیاری ازکشورها که درمسابقات ملی یا جهانی شرکت میکنند
3 اگر هم خیلی نارحت هستند می توانند این کشور را ترک نمایند
4 شما که مدعیان واقعی آزادی هستید چرا حجاب را اجبار میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۰
خوب به دیپلمات های ایرنی بگید برن آنجا و انها را با فرهنگ ما آشنا کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۱۳
۶۳
شخص فوق الذكر ميبايست بجاي بلاد اروپا يكي از بلادهاي اسلامي را انتخاب ميكرد و براي خود وديگران ذردسر ايجاد نمي كرد
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
برود سومالی، شاید اصلاً به حمام رفتن هم احتیاج نداشته باشد.
nesa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۴۵
اقا سهراب همین ادمایی مثل شما هاهستن که باعث میشه اروپایی ها فکر کنن زنای ایرانی تو خفقانن و هیچ ازادی ندارن جناب ناموس پدست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من بعنوان زن ایرانی تو خفقانمم
به نسا
|
Iran (Islamic Republic of)
غیرت آقا سهراب را می ستایم و بعنوان زن مسلمان ایرانی چون از محبت خدا و همسرم اشباعم خود را در معرض نگاه آلوده رهگذران قرار نمیدهم که مثل پادری لگدم کنند و بگذرند و اصلا احساس خفقان نمی کنم چون با شخصیتم!
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۲۷
۴
به این میگن ادم
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۶۲
۵۹
اونا ميخوان تو كره ماه برق توليد كنن بيارن رو زمين مصرف كنن ما هنوز چسپيديم به استخر مختاط با لباس برم تو استرخ يا بدون لباس خوب هوشيار با لباس كه ادم پدرش در مياد
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
استرخ دیگه چیه؟
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۴۲
۹۵
بله همونطور که تو ایران به زن های خارجی روسری میدن نمیزارن یه نفر بیگانه بدون حجاب باشه طبق قانون اسلام، اونها هم قانونشون اینه
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا همونطور که تو ایران میخوان به زور مردم رو وادار کنن که حجاب داشته باشن
بقیه کشورا هم همینن
وقتی ایران که ادعای فرهنگ داره نمیذاره مردمش خودشون تصمیم بگیرن و به شعور مردمش احترام نمیذاره یه مشت غرب زده تازه به دوران رسیده چرا باید اینکا رو بکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۶
۳۰
خودتونو خسته نکنکنین هر کشوری واسه خودش قانون داره .دختره اگه دوست نداره برگرده کشورش .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۲۳
۷۸
جسارتا من یه سوالی دارم که شاید بظاهر ربطی به اصل خبر نداشته باشه اما یه جورایی به موضوعات بحث دوستان می خوره. الان که دوستان دیپلمات ایرانی یا هیئت های ایرانی به کشورهایدیگه سفر می کنند خانم هایی مه همراه هیئت هستند کاملا حجاب خودشون رو رعایت میکنند و هیچ کس هم معترضشون نمیشه.اما اگر یک هیئت از یک کشور غیراسلامی به ایران بیاد خانمهایی که همراه هیئت هستند مجبور به حفظ حجاب هستند.چرا؟ منظورم اینه که اگر اونها مجبور هستند به اصول دینی یا قوانین کشور ما احترام بگذارند چرا همین حق رو برای اونها در برخورد با ما قائل نیستیم .مثلا اجبار کنند که خانمهای ایرانی هم بی حجاب به کشورشون بروند.من کاری به فلسفه حجاب ندارم از بعد روابط بین الملل میپرسم.ما اجازه داریم اونها رو مجبور کنیم چیزی رو که بهش اعتقاد ندارند انجام بدن اما اونها حق چنین کاری رو ندارند؟اگه کسی از دوستان میتونه لطف کنه یه جواب منطقی بده ممنون میشم.
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
سعیدجان، اولاً دیپلماتها از بعض استثناها برخوردارند و در نتیجه حتی در کشوری که داشتن حجاب نقض قانون بشمار آید، بازهم برای این امر مزاحم همسر سفیر نمیشوند وصیانت دیپلماتیک را رعایت میکنند.
دوم ایکه رعایت حجاب در کشور ماقانون است ولی در کشورهای آنها - با استثناهای خودش که ار آنها خبر داری، مثل فرانسه در بعض اماکن - بی حجاب بودن الزام قانونی نیست، درنتیجه
خانمهائی که به این کشورها وارد میشوند، اگر محجبه باشند، مجبور نیستند حجاب خود را بردارند، الا در مواردی که عرض کردم.
خلاصه توجه میکنی که رعایت قانون، صرفنظر از اعتقاد یا عدم اعتقاد، مطرح است. زن مسیحی که وارد قلمرو قانونی ج.ا.ایران میشود، باید تمام قوانین کشور و از جمله حجاب را رعایت کند، اعتقاد به آن داشته باشد یاخیر.
سعیده
|
Iran (Islamic Republic of)
چه حجابی هم رعایت میکنند!!!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۴۰
۳
سلام برهمگی...نظر اسلام درباره مختلط شدن پسر و دختر اینست که اگر باعث مفسده شود و از جاده شرع و عرف بگذرد و حیثیت هر دو طرف از بین برود حرام است و این مورد استخر مختلط از موارد حرام میباشد واین مورد را نمی شود با قوانین هر کشور حلال یا حرام کرد
مجید
|
Armenia
|
۱۹:۰۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۶۱
۳
به نام خدا. سلام . خانم نورا نظر های کارشناسی جالبی میدن. خیلی جالب. شده مثل جریان خبر احتمال جنگ . ما آماد هایم . یادتونه که؟ اما وآقعا اروپا مهد دموکراسی هستش؟ آِیا در آلمان اقلیت حقوقی دارند.؟ چند صد هزار مسلمان در آلمان زندگی میکنن؟چرا باید این دختر مجبور به شنا باشد؟تکلیف واژه های دهن پر کنی مثل آزادی و حقوق بشر چیست؟ آِیا این کار آلمانی ها به معنای استبداد اکثریت نیست؟ بعضی ها مثل نورا میگن دختر مسلمان باید به قانون کشور آلمان احترام بزاره. قبول. حکم حجاب یکی از قوانین کشور ما ایرانه پس چرا به این قانون احترام گذاشته نمیشه؟بعضی ها گفتن دختر مسلمان باید بره کشور اسلامی. پس ما باید بگیم دختر بی حجاب باید بره آلمان. ؟ بعضی نظر ها ادم رو یاد قرون وسطی میندازه. چه تمدن غنی و پر ملاتی داره غرب.چه غرب زده هایی داره ایران. چه عفت و حیایی داره دختر مسلمان مقیم آلمان.چه نظر هایی میده نورا . چه ناشناسای بی فکری که براش کشیدن حورا. یا علی مددی
Meek
|
Armenia
فرمایشات شما هم انسان را بیاد قبل از قرون وسطی، دوره جاهلیت اولی می اندازد.
وحید
|
United States of America
|
۱۹:۰۴ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۸۰
۶
تینا واقعا برات متهسف ام که لیاقتی را که اسلام برای شما قرار داده را نداری
Meek
|
United States of America
متهسف نباش، میگه یا حجاب کن، یا در فکر نشان دادن زینتت باش. منطقی ترین نظر را تینا داده است.
وحید احمدی
|
United States of America
اقا وحید دمتون گرم هیچ دینی به اندازه اسلام به زنان عفت نداده@زن مسلمان باید قدر اسلام را بدانند
نورا
|
United States of America
متهسف باش واز این تهسف بمیر!!!
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۴۴۸
۴
آنها میخواهند نور خدا را خاموش کنند غافل از اینکه وا... یتم نوره ولو کره المشرکون.بالاخره روزی خواهد آمد که پاسخ این همه ظلم ودوگانگی در برخورد با مسلملنان را دریافت خواهند کرد.خداوند مومنین را وارثان حقیقی این کره خاکی قرار داده و این امر محقق خواهد شد قطعا وقطعا وقطعا وخوشا به سعادت آنان که در این کشور های به ظاهر متمدن اما فاسد و دور از ارزشهای انسانیبه ارزشهای خویش پایبند هستند و مزد این استقامت را بدون شک از خداوند دریافت خواهند کرد.ومتاسفم برای خودمون که در کشور اسلامی هستیم . و در حسرت آزادی های بهظاهر مدنی آنها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
قطعاً، تنها مسئله ای که میماند همان است که :
کل حزب بما لدیهم فرحــون
مومنین وارثان جهان خواهند بود، اما، آیا مطمئنی که آن مومنین ما ئیم؟ یعنی من و شما؟ ظاهرمان از چنین چیزی حکایت میکند؟
شیر را بچه همی ماند بدو
تو بپیغمبرچه میمانی بگو!
مجید
|
Armenia
|
۲۰:۴۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۳
۳
یک سوال از تینا و نورا. جدا از دین و مذهب روش و مسلک. و با یک نگاه . آزادی و آزادگی.انسانیت و انسانیت. اگر جای آن دختربودند این کار را میکردند؟. آیا حاضر بودند عفت و حیای خود را به تاراج بگذارند.؟ اگر حاضر به این کار نیستند؟ پس چرا از حکم دادگاه حمایت میکنند؟
مجید
|
Armenia
|
۲۱:۴۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
در جواب سوال آقا سعید گل. آقا سعید هر کشوری دارای قوانین داخلی و قانون اساسی داخلی خاص خودش هست.همچنین در حوزه ی روابط بین الملل قوانینی وجود دارد که این کشورها باید این قوانین رو رعایت کنند. اما این کشورها تا زمانی این قوانین بین الملل رو رعایت میکنن که این قوانین بین المللی قوانیین داخلی اون هارو نقض نکرده باشه. در مواردی قوانین بین الملل قوانین داخلی را نقض میکنند.بخاطر همین این قوانین بین المللی از سوی برخی کشورها رعایت نمی شود.حکمی به نام حجاب در قوانین داخلی ما وجود دارد و از آنجایی که حکم صریح قرآنی در مورد آن وجود دارد و از آنجایی که قرآن و احکام اسلامی بر دیگر منابع قوانین داخلی برتری دارد در ایران.پس حتی دیگر منابع قوانین داخلی مثل عرف یا رویه قضایی یا عقاید علمای حقوق نمیتوانند اونحکم قرآنی رو نقض کنند چه برسد به قوانین بین المللی.... اما در قوانین بین المللی و عرف دیپلماتیک یک دیپلمات باید لباس مناسب یک دیپلمات را بپوشد که مسلما این لباس یک کت و شلور سناتوری است.اما زنان دیپلمات ایرانی نمیتوانند این لباس رو بپوشند به دلیل اینکه قوانین داخلی اجازه نمیده.و اگر یک کشور خارجی نخواد که دیپلمات با حجاب راه نده به کشورش این حق رو داره.پس میتونه از این پتانسیل خودش که ناشی از قوانین داخلی هستش استفاده کنه.به شکلی دیگر باید گفت قوانین داخلی نقض کننده قوانین بین المللی هستند.به خصوص در ایران در مورد حجاب که ک حکم قرآنی است. به خاطر همین دیپلمات ها و غیر دیپلمات ها زمانی که وارد کشور میشوند باید به این قانون عمل کنند.کشور خارجی حق دارد دیپلمات با حجاب ایرانی یا دیپلمات عرب با لباس عربی یا لباس محلی راه ندهد به کشورش. چرا کشورهای غربی اجازه می دهند.؟ چون این موضوع قوانین داخلی اونهارو نقض نمیکنه. پس دلیلی نداره که جلوی ورود افراد با حجاب رو بگیرن.یا علی مددی
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۳۰
۲۰
کجا در دین اسلام گفته شده که دیدن بدن برهنه پسران باعث تحریک دختر میشه؟؟؟ چه دروغ بزرگی..
niksha
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
اصلا اين جر و بحث ها كنار بگذاريد . يكي نيست به اين دختر 12 مسلمان بگويد خيلي هم اجبار و واجب ونيست كه در اين شرايط شنا ياد بگيري . اصلا برو خودت شنا ياد بگير . اگر واقعا آن دختر مسلمان است بطور كل از آموزش شنا در اين شرايط خودداري كنه .
ما ايرانيان را فقط بيكار هستيم و بياييم همش جر و بحث كنيم اي بابا شماها واقعا توي چه چيزهايي نظر ميدهي . بچسب به دلار كه روز به روز بالا و بالاتر ميره .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
بابا بخدا,حجابو اسلام برای خود ما و به نفع ما گذاشته,چرا زنان اروپایی به خاطر امنیت جنسی که توی غرب ندارن و امنیتی که حجاب به اونا میده دارن روز به روز بیشتر به اسلام رو میارن؟؟
morteza azizkhani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۲
فراموش نکنیم که اسلام بدون مرز است و ما مسلمانان در هر جای دنیا که باشیم باید با تمام وجود پایبند به دستورات دین مبین اسلام باشیم.
amir23
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
سلام
نمیخوام قوانین کشورها یا دین و مذاهب رو مقایسه کنم!
قانون هر جایی باید حافظ حقوق و کرامت انسانی ملتش باشه!
نقض قانون، کاری آشوب گرانه هستش و مستلزم مجازات،اما قانونی که خلاف قسمت قبل باشه؛ نقضش انقلابی اصلاحیه نه آشوبی!
مبارزه در راه دفاع از آرمان صحیح، امری پسندیدست! حتی اگه به ثمر نشینه!!
زمین خدا وسیعه، ولی مهاجرت از جایی به جایی شرایط خاص خودش رو هم داره!پس استفاده از این حرف در هر وقتی درست نیست!!
نظرم راجع به نظرات بالا اینه که(البته با عذرخواهی از این جسارت): فکر میکنم خیلیامون بدون تفکر درست راجب موضوع حرف میزنیم و یا درجا سراغ عقده های خودمون میریم!
مرتضی عزیزخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۲
۲
درود بر مسلمانانی که در هر کجای این کره خاکی که هستند حافظ دین مبین اسلام وعامل به قوانین وبرنامه های سعادتمندش هستند.
مرتضی عزیزخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
درود بر مسلمانانی که در هر کجای این کره خاکی که هستند حافظ دین مبین اسلام وعامل به قوانین وبرنامه های سعادتمندش هستند.
سارینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۳
۱
دیوونه ها!
به جای اینکه اینجا تو سر و کله خودتون بزنین واسه خاطر یکی دیگه
بشینین فکر کنین ببینیم چه خاکی تو سرمون کنیم با این قیمتا!
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
تینا جان منم با نظرات ناشناس 1و2ومونا موافقم
خیلی شر و ور میگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۲
با اینکه اکثریت95 جامعه ما مسلمان هستند
و حجاب رو پذیرفتند
ولی بگیم اجازه بدیم اون اقلیت بدون حجاب باشند
شما واقعا فکر نمیکنید اون 5 درصد ، امنیت دینی و اعتقادات اون 95 درصد رو به مخاطره بندازند
به عنوان مثال
من میخوام پسر کوچیکم در یک جامعه اسلامی بزرگ بشه و به خاطره یک اقلیت 5 درصدی که آزاد و بدون حجاب در جامعه هستند اعتقاداتش سست نشود به گناه نیفتد
ولی یک دختر با حجاب برای جامعه بی حجاب المانی چه مخاطره ای رو به همراه داره
جز اینکه حیا ذاتی انسان هست و همه انسانها به این خصلت عشق می ورزند
این فرق این دوتا میشه
علاوه بر اینکه لازمه حکم خدا در جامعه اسلامی رعایت بشه
و اصلا نیازی به این مقایسه نبود
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
دختر جون ازمن به تو نصیحت درست رو بخون استخرتو برو شاگرد کوشایی باش تا به حول و قوه ی الهی دکتر بشی!!!!!!!!!
saye
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۳
۱
هیچ کس که مجبورش نکرده بره مدرسه ی مسیحی ها...
اونجا مدارسی برای مسلمونا هست...
این خانم و خانواده اش اگه خیلی نگران دین و ایمان خودشون هستن به مدارس مسلمان ها بروند...
دیگه این همه مسخره بازی نداره که یه کشور رو بهم ریختن تو دین و ایمان خودت رو حفظ کن چیکار به اونا داری آخه؟؟؟؟؟
اونا دلشون میخواد اصلا لخت مادر زاد تو خیابونا بگردن تو رو سننن؟؟؟؟؟
اگه خیلی ناراحتی از اون کشور مهاجرت کن برو یه کشور اسلامی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۲
۱۲
اینقدر چرند خوندم که حالم بد شد، جواب همه رو هم که نمیشه داد.ولی اونی که گفته نمیشه هم از مواهب آلمان استفاده کرد و هم ...؛ خوبه اتفاقا؛ پس لطفا اونایی که از بسته بودن استخرها تو ماه رمضان شاکی‌اند لطفا تشریفشونو ببرن آلمان تا هم از مواهب اونجا استفاده کنن، هم زجر اقتصادی نکشن،هم ... هم مارو راحت کنن که اینقدر غرغرهاشونو هر روز نشنویم
بهروز
|
United States of America
|
۰۲:۱۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۴
۰
عزیزان چرا ناراحت میشید.یکم امروزی تر باشید.......مگه چه ایرادی داره.
خب گیرم که حمام رو هم اپن ساختن گیرم که توالت رو هم اپن ساختن ...چه ایرادی داره یکم امروزی تر باشید خودتون رو با فرهنگ ناب اروپا همرنگ کنید........ای خاک بر سرتون با این افکار ازادی بیان و طرز فکرتون که دارین درست بر میگردین به زمان انسانهای غارنشین که حتی لباس هم نداشتن..درست مثل بعضی از جزایری که در اونجا داشتن لباس جریمه داره و باید همه لخت باشن حالا اینا اومدن واسه دیگران روش زندگی مشخص می کنن و دم از ازادی میزنن بخدا حیوان شرف داره به شما ها
داش
|
United States of America
بهروز انصافاقشنگ گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
مركل ... برای فریب افکار عمومی جهان اسلام المان اعلام کرده !؟!
عجبا! جهان اسلام آلمان!!!
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۲
۱
با احترام به نظر همه بايد اعلام كنم من با آنهائي كه اعلام فرمودند كه خانواده اين دختر با اين طرز تفكر نبايد در اين كشور زندگي كنند موافقم هر كسي در هر جائي كه زندگي ميكند بايد تابع قوانين آن كشور باشد مثلا خوردن مشروب در ايران مخصوصا در ملا عام جرم است و اقليتهاي قوي ميتوانند در منزلشان مصرف كنند ولي نبايد در ملا عام بخورند يا بفروشند پس اگر كسي اين كار را كرد مجرم است اين خانواده و مشابه آنها بهتر است به كشورهاي ديگر كه طبق خواسته آنهاست مهاجرت كنند........
ndk
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۳۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۴
۱
اگه این تیپ افراد اینقدر ناراحتن که کار به دادگاه واین حرفها میکشه برن تو کشور اسلا می زندگی کنن من اگر بودم این کار و میکردم
مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۲۰
۴
ببینین برادران و خواهران محترم
هدف از خلقت بشریت بندگی ذات مقدس خداوند است
یعنی قانون و . . . در برابر شرعیاتی که خداوند حکم کرده در اصل دین باید کنار گذاشته شود .
این دختر بطور مسلم حکم خداوند را مقدم بر هر قانونی گذاشته و قطعا کارش درست بوده است
hosein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
حالا چرا انقدر شاکی این دختره .دخترای ایران اینجوری نیستند حساس باشن
ehsan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۱۰
مرگ بر آمریکا آلمان فرانسه انگلیس اسراییل غاصب و....
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
به نظرم آدم باید یه کم هم به دوراز بی انصافی ها نظر بده، غربیها که برای یک ادوکلن نوع زنانه و مردانه دارن چطور به این دختر خانم میگن در رفتارش و افکارش به اینها توجه نکنه؟
در کشورهای غربی از یک زمانی موج فمینیسم شدیدی به راه افتاد و همه حرفشون هم اینه که زنها باید آزادی داشته باشن و چه و چه.... حالا اون پزهای آزادی و اومانیسمی کجا رفتن؟
سالهاست که تو مغز مردم مسلمان اینو القاء میکنن که دین از سیاست جداست ولی از رژیم تروریستی که به اسم دین یهود شکل کرفته حمایت میکنن، همین مردم آلمان بعد از سالها هنوز نسل به نسل تاوان یه افاق واهی رو دارن میدن.
صحبت در این مورد زیاده ،اما اینو باید بدونیم که هر چی که از غرب میاد رو نباید دربست قبول کرد بلکه باید از همه جوانب اونو بررسی کرد تا دچار بعضا حزیان گویی نشیم و خودمونو و هویت مون فراموش نشه.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
به نظرم آدم باید یه کم هم به دوراز بی انصافی ها نظر بده، غربیها که برای یک ادوکلن نوع زنانه و مردانه دارن چطور به این دختر خانم میگن در رفتارش و افکارش به اینها توجه نکنه؟
در کشورهای غربی از یک زمانی موج فمینیسم شدیدی به راه افتاد و همه حرفشون هم اینه که زنها باید آزادی داشته باشن و چه و چه.... حالا اون پزهای آزادی و اومانیسمی کجا رفتن؟
سالهاست که تو مغز مردم مسلمان اینو القاء میکنن که دین از سیاست جداست ولی از رژیم تروریستی که به اسم دین یهود شکل کرفته حمایت میکنن، همین مردم آلمان بعد از سالها هنوز نسل به نسل تاوان یه افاق واهی رو دارن میدن.
صحبت در این مورد زیاده ،اما اینو باید بدونیم که هر چی که از غرب میاد رو نباید دربست قبول کرد بلکه باید از همه جوانب اونو بررسی کرد تا دچار بعضا حزیان گویی نشیم و خودمونو و هویت مون فراموش نشه.
مریم
|
Japan
|
۲۱:۳۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۴
۰
به خیلی از نظرات قاه قاه خندیدم و از بعضی نظرات لذت بردم و احسنت گفتم..بخصوص مجید و بهروز و اون خانم که انقد شخصیت داره که لگد مال هر نگاهی نشه..کاش ایمیلاشون قابل دسترس بود و میشد باهاشون آشنا شد
بهروز
|
Japan
شما لطف دارین خواهر گرامی .......این حقایق برای خیلی ها تلخ هست وتمایلی به شنیدنش ندارن
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
اخه وقتی در اروپا جزایری هست که انجاداشتن لباس جریمه سنگین داره شما دارین به این چیز ها فکر می کنید.......اینم از ازادی بیان وقتی لباس پوشیدن جرم باشه شما دنبال ازادی چی هستین
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
این هم از کشورهایی که میگن به حقوق بشر احترام میگذارن شما هایی که نظر میدین حس میکنید خیلی متمدنانه جواب میدید؟؟؟؟
مثلا ما مسلمونیم ها
بعدش ایران از دید خیلی ها مستکبر کشورهای دیگه که آزادی هست چرا نمیشه هر کس بر اساس اعتقادش زندگی کنه فقط ادعا دارن به عمل که میرسه ................
bit
|
United States of America
|
۰۳:۱۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
ببخشید چرا در ایران حجاب اجباریه؟
البته رفتار آلمانیهارو تائید نمیکنم
huony
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
بیچاره دختره
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۷ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
خب حالا شنا نکنی نمیمیری:)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۱
۲
۰
چقدر بیکار تو ایران زیاده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۲۰ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
این نشان میده در هیچ کجای دنیا ازادی به معنی واقعی وجود ندارد
یکی پوشیدنو اجبار میکنه و دیگری نپوشیدنو
ندیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
دختر اسلامی ما نبای با پسر شنا کنه؟!
چه با کلباس چه بی لباس...
ای که معنی نداره بخاطر یه مسئله کوچیک اصول دین ت رو کنار بذاری؟!
مشکلش رو تو مدرسه با نمره دادن یا... حل کنن نه که اجبارش کنن برن شنا...
بعدم دوستی که نوشته بود مگه جلو دکتر لخت میشن آره که میشن ولی نه کامل
مثلا آمپول زدن یه دختر جوان به یه مرد لخت(رون پا) اونم مرد مزنه پایین تا زانو فکرش رو بکن!
خیلی بده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بهنام
|
Germany
|
۲۲:۰۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
اون دوستان به ظاهر مسلمون هر موقع ایران گذاشت یه خانوم خارجی تو کشورش لخت بگرده به بقیه کشورا حرف بزنید.هر کشور قانون خودشو داره مگه ایران میزاره یه خارجی مثلا درس معارفو نگزرونه چون مسلمون نیست
Mehran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۲۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
حال كردم تينا جون
ايول
روسريتو بزنم سر پسرايي كه تو ايران عين دخترا ميگردن
بووووووووووووس
سینا
|
United States of America
|
۱۵:۴۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
شماها آزادی رو چی معنی میکنین؟بلا نسبت بعضیا اگه به ایران آزادی بدن که میشه فساد خونه.کی اینجوری دوست داره ملت ایران همینجوریش بی جنبه هست دیگه وای به حال اینکه آزادی بدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
واي دمتون گرم ، بحث شما از خبر داغ تر بود
عبدالله مومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۱
۰
۰
آيا منظور اين ميمونهاي غربزده بدبخت از حقوق بشر و آزادي اي كه ادعا مي كنند ما نمي توانيم آن را بفهميم همان كشته شدن آن خانم دكتر مسلمان مصري اي نيست كه در دادگاهي در آلمان و در حضور پليسهاي مسلح به دست يك نژادپرست آلماني اتفاق افتاد و اين در حالي بود كه اين خانم دستهايش بسته بود و حامله هم بود ؟!

اي لعنت خدا بر شما شياطين حامي آن نابكاران باد !!!