۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶
احمدی نژاد در کنفرانس خبری:

اگر تحمل ما سخت است ؛ می‌نویسیم خداحافظ

قوه قضائیه نقشش کم است در امنیت اقتصادی کشور ؟ چرا هیچ انتقادی به آن وارد نیست مجلس هیچ نقشی ندارد؟ هیچ اشکالی به شهرداری تهران وارد نیست . . .
کد خبر : ۸۱۹۱۵

"صراط" : رئیس جمهور با بیان اینکه تنها مسوولی که در این کشور پاسخگو است من هستم ، گفت: اگر حضور ما برایتان سخت است یک خط می نویسیم ؛خداحافظ. . .

خبرنگاری با اشاره به اظهارت رئیس جمهور در همین کنفرانس خبری که  پیامکی درباره نرخ ارز و سکه را به این خبرگزاری نسبت داد گفت: بر فرض محال اگر پیامکی از سوی خبرگزاری ها در مورد شرایط اقتصادی کشور داده شده است آیا یک اقتصاد باید با یک پیامک زیر و رو شود شما در یکی از سفرهای خود به استان همدان گفتید قیمت دلار کاغذی بیش از 900 تومان نمی ارزد اما الان دلار نزدیک  4 هزار تومان فروخته می شود. لطفا به این مسئله به درستی پاسخ دهید.

احمدی نژاد گفت: شما تاکید کردید حرفی را که من قبلا زده ام اما شش ماه عملکرد خودتان و همکاران دیگر رسانه ای تان را نگاه کنید و روی میز بگذارید که یک جنگ روانی شش ماهه است.

خبرنگار فارس گفت: آیا پیامکی که می گویید از خبرگزاری فارس بوده است رئیس جمهور پاسخ داد: بله. این انتقاد من دلسوزانه است نه از روی دشمنی . شما همین الان گفتید 4 هزار تومان بدون اینکه توجه کنید و این یعنی جنگ روانی.

رئیس جمهور افزود: یک عده ای با دولت مخالف اند و من گردنم از مو باریک تر است. احمدی نژاد تنها کسی است که می توانید در مقابلش این طور صحبت کنید .

احمدی نژاد با بیان اینکه آیا تمام اشکالات متوجه دولت است، گفت: سایر نهادها و قوه های دیگر اشکال ندارند؟ قوه قضائیه نقشش کم است در امنیت اقتصادی کشور ؟ چرا هیچ انتقادی به آن وارد نیست مجلس هیچ نقشی ندارد؟ هیچ اشکالی به شهرداری تهران وارد نیست؟

وی افزود: من شهردار بودم و در همین کشور یک چاله در خیابان پیدا می شد صدها مقاله علیه من می نوشتند. در زمان من یک قاضی حکمی داده بود برای قلع و قمع خیابان مقابل صدا و سیما و می خواست با قطع درختان برج بسازد و رفت حکم قضایی گرفت برج ساخت و تمام رسانه ها عزای عمومی گرفتند. اما من همین امروز از یک بلوار قدیمی رد شدم که درختانش را برای خیابان کشی برداشته بودند اما هیچ انتقادی و خبری در رسانه ها نیست.

رئیس جمهور ضمن انتقاد از نظارت صدا و سیما بر دولت گفت: من به آقای ضرغامی گفتم کدام قانون گفته صدا و سیما ناظر بر دولت است که کارمند خودتان را می آورید به صورت زنده بالاسر دولت می گذارید که بگوید آقای رئیس جمهور، آقای وزیر پاسخگو باش البته من هیچ مشکلی از این بابت ندارم و تنها کسی که در این کشور جواب می دهد ما هستیم.

احمدی نژاد در واکنش به اینکه چرا هیچ انتقادی به دیگر نهادها نیست، گفت: آیا دیگر نهادها درست عمل می کنند ان شاء الله که آنان هیچ اشکالی ندارند.

وی افزود: تنها مسئولی که هیچ نگرانی ندارد که وسط خیابان به دل مردم برود من هستم ، اما شما ببینید به عنوان یک مسلمان آیا یک خبری بوده که از دیگران نقدی بکند ؟ نه، همه اش تعریف بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به افتتاح بزرگراه 5 کیلومتری توسط شهردار تهران گفت: افتتاح این بزرگراه 5 کیلومتری خبر اول اخبار سراسری است البته همه دارند در این کشور کار می کنند اما بلافاصله بعدش می گوید بقیه اش را دولت باید بکشد. باشد ما انجام می دهیم من می دانم دلیل حملات به دولت چیست ملت هم می داند لذا از این موضوع بگذریم.

وی با بیان اینکه دشمن فشار می آورد، ادامه داد: دشمن با بازی عددها در خیابانها نگرانی درست می کند و بعد هم می گوید اقتصاد ایران را مضمحل کردیم حالا شما می گویید دولت اشتباه کرده است. هر تصمیم و سیاستی که دولت بگیرد می گویند دولت اشتباه کرده خوب قبول حالا شما بگویید چه کار کنیم.

احمدی نژاد با بیان اینکه با تلاش از این عرصه و مشکلات اقتصادی عبور خواهیم کرد، گفت: اما با این روشی که الان وجود دارد یک دبستان دو کلاسه را هم نمی شود اداره کرد چه برسد به یک کشور. طوری از دولت انتقاد می کنند که انگار دولت یک کنار نشسته تا به مردم فشار بیاید.

وی تصریح کرد: یک مقدار از این مشکلات مربوط به جنگ اقتصادی و مشکلات بیرونی است و بخش عظیم آن فشار روانی است که همه باید کمک کنند.

رئیس جمهور با انتقاد از رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس به جای اینکه یک مصاحبه 5 صفحه ای علیه دولت انجام دهد و دولت را متهم کند بیاید کمک کند نقص قوانین را درست کنیم. ما با یک سوم این ارزی که داریم می توانیم کشور را اداره کنیم و ما چاره ای جز اینکه همه با هم بنشینیم و کمک کنیم تا از این وضعیت خارج شویم نداریم.

وی افزود: الان وقت این نیست که کسی حسابش را تسویه کند اگر خیلی حضور ما برایتان سخت است ما یک خط می نویسیم خداحافظ اگر نه دولت باید تا زمانی که هست با قدرت کار خود را دنبال و از حقوق مردم دفاع کند بنابراین باید به این شیوه حرف بزنیم ، زیرا با اتهام زنی مسئله حل نمی شود.

احمدی نژاد بیان داشت: بعضی ها می گویند منابع ارزی دولت در تاریخ بی نظیر است اما به این توجه نمی کنند که خرید نفتی کم شده و قدرت ارزی کاهش پیدا کرده است. در این دوره هفت ساله معادل کل تاریخ کشور برای تولیدات اساسی کشور، علم  فناوری ، نیرو، سرمایه گذاری در نفت کار شده است برای اولین بار صندوق توسعه ملی با 40 میلیارد دلار ذخیره ارزی داشتیم در حالی که بعد از انقلاب تمام دولت ها درآمدهای ارزی خود را خرج کرده بودند، اما ما الان 40 میلیارد دلار ذخیره برای آینده کشور داریم و هر چه خرج می کنیم از بودجه دولت است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن چنگ و دندان نشان می دهد و علنا رو به تهدید آورده است، گفت: هر چه می خواهید به ما بگویید اما باید بیایید کمک کنید و دست به دست هم بدهیم تا مشکلات حل شود.

رئیس جمهور افزود: بعضی ها نمی دانند از سیستم بانکی خارج شدن یعنی چه یعنی یک تاجری پول هم داشته باشد، نمی تواند فعالیت اقتصادی انجام دهد و هیچ پولی را جابه جا کند.

وی خطاب به منتقدان دولت گفت: منتقدان دولت و کسانی که به ما حمله می کنند روزی پشیمان می شوند، اما اگر پشیمان هم نشوند ما راهی جز اینکه بایستیم و به مردم خدمت کنیم نداریم.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه دولت خط مقدم جنگ با دشمن است، گفت: همه باید دولت را یاری کنند چرا که همکاران من در شرایط سختی کار می کنند و همه کمک کنید تا یک مقدار بار از دوش مردم برداشته شود.

وی در پایان تاکید کرد: وقتی که عده ای یک گوشه ای می نشینند و می گویند دلار 4 هزار تومان یا 5 هزار تومان شده همین باعث مشکلات می شود و شما باید موضع خودتان را مشخص کنید که کدام طرف هستید؟

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۰۴۵
۱۳۶۰
احمدی نژاد تا آخر ایستادیم
کاملا درست می گوید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
اینجایی که نشان از دل پردردش بود، اشکم دراومد"
دلم برای مظلومیت احمدی دلاور سوخت که یه جوجه ،داره گستاخی میکنه"
_________________________________
این قسمت حرف دل خیلیا،بود"
اون .............. و شهردار رو به چهارمیخ کشاند"
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
کجا ایستاده ؟ کنار مش ..... ؟
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای احمدی نژاد بمونین یا یکی که شیوه مدیریتی مثل شمارو داره رو معرفی کنین من تازه راه پول دراوردن رو یاد گرفتم خواهش می کنم بمونین. درود بر احمدی دلاور. من رک و صریح حرفمو می زنم. می خاین ناراحت بشین با خوشحال برام مهم نیست.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ایستادی روی گرده ی ضعیف و شکننده ی ملت!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
منم مثل بسیجی با بصیرت معتقدم با وضعیت فعلی ایشون فقط کنار مشایی و دوستان دیگرش از قبیل جوانفکر و در وهله ی اول کنار منافع گروه خودشون ایستادن ، نه کنار ملت نه در کنار ولایت و نه در کنار اسلام انقلابی که براش خون دادیم و قطعا نه در کنار امام زمان ، بلکه ................
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
این گستاخی ها و بی ا حترامی ها ودشمنی ها مال امروز ودیروز نیست که اینا هفت ساله دارن دشمنی میکنند واین خدمات صادقانه وبدون هیچ ادعایی رو میکوبند الان از هر جایی که بگیری دارند رییس جمهورمون رو میکوبند خودی وغیر خودی هم نداره ،توی دورهای قبلی کی یه خبرنگار دون پایه میتونست به خودش اجازه بده انقدر بی پروا وایسه جلوی رییس جمهورو انقدر راحت حرفش رو که چه عرض کنم انتقاد کنه توی هیچ دولتی مثل این دولت آزادی بیان به این شکل نبوده که اینم به خاطر بصیرت آقای احمدی نزاده ،حالا آقای احمدی نزاد هم ریاست جمهوریشون تموم میشه ومیره ورو سیاهیش میمونه برای ذغالا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این برادر بسیجی بابصیرت ما خیلی خودش رو تحویل میگیره ،اخوی مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید ، ما که هیچ بصیرتی تو وجود شما ندیدیم حالا مواظب باش تو بصیرتت غرق نشی
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
اين جناب ممل خان هم از قرار معلوم كاري نداره جز اينكه روزها بشينه پاي اينترنت و توي سايتهاي خبري بگرده و چپ و راست به احمدي نژاد فحش وبد بيراه بگه!!!! اگه رد اين فرد رو بگيريم آخرش ميرسه به يكي از اين حضرات بالادستي چپ يا راست كه هرچه مي كشيم از همين جماعت خيانتكار كه با يدك كشيدن عناوين دهن پركن اصلاح طلب و اصولگراي سنتي و كوفت و زهر مار و.... مي كشيم.
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخر احتمالا دارای بصیرت اح ........دی یا جلبکی هستی که بصیرت ما بسیجی های پیرو ولایت زور به ........ میاره !!!
پلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
امین یه چیز میگم یه کم بخندیم تو این آشفته بازار:

احمدی دلاور:خوب تهران انصافا حق سنگینی بر گردن کل ملت ایران دارد و ما هم نسبت به دولت های قبل به تهران بیشتر رسیدگی کردیم.این پل ها این اتوبان ها این تونل ها همه خدمات این دولت بود به شهر تهران......


آی خدا اینجا بود که ما با برو بچ خندیدیم..............

خدا وکیلی یه کم زیاد رودار شده.

البته این حرف خودش بزرگترین تعریف از شهرداری بود.....
اینجاست که شاعر میگه:عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد.
همون ناشناسه
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای بسیجی با بصیرت که داری غرق میشی تو بصیرتت ،اعصابتم که داغونه بابا چرا ناراحت میشی خودتو کنترل کن بسیجی که انقدر بی ادب نمیشه ،بچه بد.
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
مسعود به تو و به هیچ کسی دیگه ربطی نداره ممل و امثال ممل صبح تا شب چکار میکنن و چی مینویسن ، طرفدارای جلبکی و انحرافی بدونن یاران واقعی ولایت و امامت همه جا و در هر زمان و مکان برای دفاع از ساحت امامت و ولایت حضور دارن و یه چیزی بالاتر از این !!! فکر نکنین مملکت صاحاب نداره و اون نامرد و بقیه نامردای ضد ولایت هر .......... (شما بخونین هر کاری) که بخوان بکنن ، همه اقدامات و تحرکات منافقا و خوارج انحرافی و جلبکای تحت نظر صهیونیست تحت کنترله ، به وقتش پوست می کنیم مسعود
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۶۱۴
۱۴۱۲
به نام خدا
درود خدا بر اولین رئیس جمهور مظلوم و غریب جمهوری اسلامی ایران دکتر احمدی نژاد مردی که حکم نور دارد برای برخی از خفاش صفتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
میدونی چرا از همه طرف بهش هجمه میشود؟؟؟
چون بخور بخور >>>هیچ کس رو تاب نداره ببینه...
اختلاس رو هم درست کردن بیانداززند تقصیر دولت او که دیگه توی این زمینه ها نتونه حرفی بزنه...
به نام مصلحت اینا هر کار بتونن میکنند...
omega
|
Iran (Islamic Republic of)
معلوم نیست کدوم منافقی منفی داده صراط مثبت منفی هارو درست کن صد باااااااااار
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ جلیل جان من بمیرم برای تو اون قلب شکسته ت و این بنده خدا که واقعا مظلومیت داره ازش شره می کنه !! مظلومیت این بنده خدا زمانی محسوس میشه و ماها به عمق این مظلومیت پی می بریم که نگاه می کنیم به عملکردش ! بنده ی خدا در زمان مصاحبه ها و سخنرانی هاش از بس که مظلومه اصلا علت بروز مشکلات و نارسایی های اقتصادی و دلار فلان تومنی رو به هیچ فرد و نهاد دیگه نسبت نمیده و بعلت رودربایسی شدیدی که داره میگه من مقصرم دولت مقصره مارو حلال کنید ! میگه ما چجوری از خجالت شما ملت بزرگواری که به شعارهای عدالت طلبانه و نفت روو سفره مردم ما توجه کردین و به ما رای دادین در بیایم ؟ به وقوع این اختلاس عظیم 3000 میلیاردی در زمان دولتش اذعان میکنه و دخالت دستهای برخی هارو در این اختلاس تایید میکنه ! و از مردم عذرخواهی میکنه !! (واقعا اینکاراو میکنه ؟ !! ) زمانی که مجلس برای پاسخگویی دعوتش میکنه از بس که خجالت میکشه توان کنترل بیاناتشو نداره و نمیدونه چیا میگه !!! انقدر مظلومه که مردم به اشتباه فکر میکنن ایشون نماینده های مردم در مجلس و مردم و قانون رو به سخره گرفته !! به اشتباه مردم فکر میکنن ایشون میگه قانون اونی هست که من میگم نه اونی که مجلس تصویب میکنه !! وقتی خدا و قرآن کتاب خدا و رسول خدا و ائمه اطهار و امامان شهدای اسلام و علمای بزرگوار و .... به حجاب و رعایت حدود اسلامی ..... تاکید میکنن بنده ی خدا از بس از طیف بی بند و بار و بی قید و بند جامعه خجالت میکشه رووش نمیشه در مورد حجاب و مسوولیتهای فرهنگی دولت کاری بکنه میگه واقعا مشكل مردم ما الآن شكل موي بچه هاي ماست؟ خوب بچه ها دوست دارند موهايشان را هر جوري كه دلشان مي خواهد بگذارند. به من و تو چه ربطي دارد ؟ !! واقعا میبینی عمق مظلومیتو ؟ اوج مظلومیت ایشون در زمان بحث انتصاب مش ..... به معاونت اولی بود زمانی که ایشون ولایتمداری خودشو به اثبات رسوند و به اشاره ولایت مبنی بر به صلاح نبودن انتصاب این فرد در دولت مش ..... رو از تمام پست های حساس کشور برکنار کرده و از دولت اخراج کرد !! منتها کسی چشم بصیرت نداشت ببینه و همه برعکس اینو برداشت کردن !! مظلومیتش صد چندان میشه وقتی با چفیه و هیاتهای امام حسین مطرح شد و همچنان مستحکم و استوار خط امام و شهدا و ولایت رو استمرار بخشید همه به اشتباه تصور میکنن که اینها به مکتب ایران باستان و کوروش و .... گرایش پیدا کردن ! به اشتباه فکر میکنن که اینا میخوان رای سبزهارو بدست بیارن ... اه درد و مظلومیت زیاده فعلا بسه زیاد بگم از غصه می میرین !!
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا باهاتون موافقم برادر ،واقعا مظلوم هستند به خصوص اون جایی که برگشت به اون خبرنگار جوون گفت شما به غیر از من در مقابل کی میتونی وایسی و این جوری حرف بزنی و خود اون خبرنگار هم واقعا قبول کرد ،احساس کردم که چه قدر خسته شده از دست ....... و درحالی که میدونم هنوزم خیلی ازمردم قدرش رو دارن خدا حفظش کنه ،اقای احمدی نزاد دوستون داریم خیلی زیاد هرکی میخواد بدش بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رئیس جمهور مظلوم رجایی بود که سیستم کوپن رو باب کرد برای اینکه قشر آسیب پذیر زیر دست و پای دلال جماعت خورد نشن سرتونو کردین زیر برف خیال می کنین خیلی باحالین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
نور تا زمانی با ایشون بود که زمامشون رو به دست شیاطین نسپرده بودن لازم نیست خیلی باهوش باشید تا متوجه اوضاع وخیم خیلی از اقشار بی بضاعت مردم بشید بس نیست اینهمه بی منطق بودن اگر نبود فرمان رهبر بر سکوت این مرد می فهمید که به دلیل اطاعت از رهبر روی کار آمد نه به دلیل لیاقت محض
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل .. اسلام طالبانی وهمچنین اسلام امریکایی اینجا جواب نمیده ..توبهتر بری فکر خرابت درست کنی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
باتشکر از توضیحات کافی و وافیه مملی!!!
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
جلیل جان، قطعاً تصدیق میکنی که وضع اقتصادی ما خراب است. اینراهم انکار نمیکنی که دولت همواره مورد حمایت بوده، ازهمان اول پیروزی درانتخابات تا هر مناسبت دیگری که از گوشه هائی چوب لای چرخ دولت گذاشته بودند و همچنین اینکه رئیس دولت مردی زاهد، پاک و شجاع است. بنابر این نباید کارما به اینجا میرسید. اگر دولت مقصر نیست، این شهامت را دارد که دست مقصر یا مقصران را دردست ملت بگذارد یا در دست هرکه رئیس دولت برای این کارصالح میداند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
omega : من منفی دادم منافق هم نیستم . عاشق جمهوری اسلامی ایران هستم . اون هم یه رئیس جمهور بود مثل بقیه و خیلی جاها هم خراب کرد .به نظرم اصلا هیچ کدومشون نتوسنتن اونجوری باشن که مردم توقع داشتن .خیلی کار داریم تا واقعا جمهوری اسلامی بشیم ...اللهم عجل لولیک الفرج
سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا باید به این نظر مثبت بدهیم !!!؟؟ خرج تحصیلم کمتر شده !! حقوقی که می گیرم بهتر شده ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۸۹
۳۳
اقای احمدی نژاد دیدگاه منو نسبت به خیلیا عوض کرد>>>نسبت به باندهای قدرت و ثروت....
عدالت و عادل همیشه مظلوم میمونه....و اون سازش کاران و دزدان کلان کشور که همگی دستشون توی یک کاسه هست قدرت رو بین خودشون مثل قبل از اقای احمدی نژاد تقسیم خواهند کرد!
مصطفي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۶۴
۸
خدايا نميدانيم چه خبر است ، خدايا ابهام اطرفمان را گرفته ، خدايا تو خود شاهد كه اين مردم چقدر خوب و ولايتمدار هستند ، خدايا ابهام را بر طرف كن و هر كس در هر پست ومقام كه به اين مردم دروغ ميگويد و همانطور كه قول دادي آنها را رسوا كن - زشت است بعد از 33 سال از عمر انقلاب ميگذارد و مسئولان مدعي اطاعت از ولايت فقيه و خود را وامدار شهداء ميدانند ولي اينقدر بهم يكسري از مطالب را نسبت ميدهند- در پايان بايد بگويم خدايا ناظر و حاضر است و تاريخ خواهد نوشت كه انسانهايي آمدند در عصر حكومت اسلامي و چه كارها كه نكردند در حاليكه خود را مومن بخدا ميدانستند
یک احمدی نژادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۷۳۵
۸۴۵
رییس جمهور مردمی دکتر احمدی نژاد بار دیگر با سخنان امروزشان مهر تاییدی بر 8 سال خدمت خود زدند و نشان دادند همچنان بر همان آرمانهای پیشین خود استوارند

درود بر رییس جمهور محبوب و مردمی و مظلوم
یک ولایتمدار
|
Iran (Islamic Republic of)
عاقلان دانند !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر هم عاقلان دانند قطعا تو نمیدانی جناب مثلا ولایتمدار،خوبه خودت گفتی عاقلان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا یکی از اون آرمانها نفت روی سفرس که حالا بو گرفته
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم منظورت این نیست که عاقلان حتما طرفدارای احمدی نژادن که !!!!!!!!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرتاض طرفدارای احمدینژاد ازشما ولایتمدارا عاقلترند اگه عقل داشتی اسمت مرتاض نبود بی بصیرت
مرتاض
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی همینکه باطنم با ولایت هست کافیه برام ! از شماها بهتره که اسماتون احمد و محمود و مهدی و ...... هست اما یزیدی هستین !
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۲۰۶
۸۱
خوشم میاد هیچ کسی حریف زبونش نمیشه.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
زبون نگو!بگو سفسطه!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
دست روی دست بسیاره منتها بقیه حیا دارن !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جان تو که بد جوری سوختی
زورو
|
Iran (Islamic Republic of)
حریفش همون بود که بهش گفت (( ادب مرد به زدولت او ))
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل بیحیا تویی که راحت به دیگران توهین میکنی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۳۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۴۰۷
۳۴
آقا اصلا من مخالف احمدی نژاد ، ولی واقعا اینجا بهش حق میدم !
دیگه رسانه های خارجی هم دارن میگن که نظام سعی داره تمام مشکلات کنونی جامعه را به احمدی نژاد نسبت بده و خودش را تطهیر کنه !

واقعا اگه قوه مجریه مسئول تمام مشکلات جامعه است بقیه مسئولین چکاره هستند؟پس بقیه برای چی حقوق میگیرن ؟واقعا وظیفشون چیه ؟ کی میتونه نقش شهردار تهران و سپاه را در اقتصاد انکار کنه ..

آقایون رسانه ملی در دولت بعدی هم منتظرتون هستیم که برای دولت ناظر بزارید و شهردار تهران را بیارید تا عملکرد دولت را به اصطلاح نقد و بررسی کنه و اتهام بزنه (البته اگه جراتشو داشتید )
موسوی
|
Netherlands
فعلا که شهردار بدبخت با نهایت جدیت و حمایت مردم در حال خدمت رسانی و عمران و آبادانی است علیرغم اینکه روزنامه آقای جوانفکر ( ایران ) جوان و ... همه جوره کارشکنی و توهین و تهمت می زنند ضمنا" دو میلیارد مصوب دولت سه سال است که پرداخت نشده سیمان میلگرد و ... روز به روز گرانتر می شود ولی شهرداری در نهایت مظلومیت و پاکدستی به دلیل حضور بچه های نسل جبهه قویا در حال ابادانی شهر است.
شهردار تهران دنبال سیاسی کاری نیست که اگر می خواست چنان شماها رو رسوا می کرد که بی سابقه باشه .
بسیجی با بصیرت
|
Netherlands
ما هم میگیم حرف تو صحیح !! مگه ادعا نمیکرد من بیام دزد میگیرم دست رانت خوارهارو روو می کنم قطع می کنم افشا می کنم ؟ خب هر کی اخلال میکنه بگه دیگه !! از دست های دخیل در 3000 تا بگه از سیاست های فرهنگی و حجاب بگه از ظهور هم بگه بد نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۷۱
۲۹
من اگر جای احمدی نژاد بودم
وقتی این همه نامردی و هجمه و فشار رو از سوی داخلی های نامرد و بی معرفت رو میدیدم
>>>>>>رابطه با امریکا رو اصلاح میکردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
lمگه دست خودشه.دلت خوشه ها!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۶۵۸
۴۷۰
هر چی بدبختی
مقصر احمدی نژاد میشه
ولی هر چی خوشبختی
با تشکر از سردار قالیباف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا همينطوره
آفرين
اين مردم همان هايي هستند كه صبح تا ظهر گفتند درود بر مصدق و ظهر تا شب گفتند مرگ بر مصدق
omega
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف حق تلخه بعضیا منفی میدن اونم ده تا ده تا
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
درست میگید ولی مطمئن باشید خیلی هامون هنوز به ایشون ایمان داریم وخواهیم داشت وبراشون آرزوی موفقیت میکنیم
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه همینجاست مردمی که گفتند مرگ بر مصدق مردم قبل از ظهر نبودند آنها امثال شعبان بودند قبل از ظهری ها را درهم کوبیدند تا بعد از ظهری ها وارد میدان شوند ملت ما به حق وفاداراست ثابت کرده بلکه عملکرد مسولین است که آنها را به شک انداخته !!
ضمنا عرض کنم در مورد گرانی و ارز و ...
مساله سیاسی است چندان ربطی به دولت ندارد دچار اشتباه نشوید!!
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۹۷
۴۰۸
باز هم شلوغ کرد وتوپ انداخت تو زمین سایر قوا....
آقای رییس جمهور شما در برابر مردم ایران باید پاسخگو باشی نه شهردار تهران ونه بقیه،شما رییس قوه مجریه هستی....
تا دیر نشده نام خودتو در تاریخ ایران جاودانی کن...والاباد همه سرمایه مارا به یغما خواهد برد.....
omega
|
Iran (Islamic Republic of)
ایشون که همه ی سعیشو داره میکنه البته اگه اطرافیان سنگ نندازن جلو پاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۳۲۵۸
۵۲
صرط + _ سایتت قاط زده
همین الان 100 تا + به خودم دادم!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس :وقتی کلیک کردی رفرش شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید حق با شما بود .آخه قبلا اینجوری نبود .
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۳۰۹
۶۱۴
اقای احمدی نژاد هر چه زودتر خداحافظی کنند به نفع ملت ایران .انقلاب ونظام است
طباطبا یی
|
Iran (Islamic Republic of)
قربون دهنت ناصر جون
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
قطعا همینطوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۲۴
۵۴
با وجود اینکه نمیشه منکر شد خیلی از مشکلات پیش آمده از عملکرد ضعیف دولت بوده اما بخش هایی از صحبتهاشون هم درست و بجاست. ولی با این موافقم که باید فضای نقد از دولت باز باشه اما کاش فضای نقد از همه اینطور باز بود حتما نتایج بهتری داشت
سید امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۶۸
۶۴
یا علی برادر یا علی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۲۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۱۱
۲۷۶
یا حسین میرحسین
جلال
|
United States of America
... را چه ربطی به شقیقه؟
ناشناس
|
United States of America
بااسمامام حسین شوخی نکن بد می بینی ها
ناشناس
|
United States of America
ببین برای بار آخر
موسوی رو به اما حسین (ع)
نسبت نده
بار آخر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۵
۶۹
این که خودش از دلار 5 هزارتومنی میگه!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۴۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۶۹۶
۱۰۲۹
با عرض سلام . جناب اقاي دكتر احمدي نژاد شما هفت سال تمام با بي تدبيري و بي مديريتي مملكت را دچار بحران نموده ايد اولين پرسش من از شما اين است رزومه رييس كل بانك مركزي از لحاظ تحصيلي چيست؟واقعا ان چيزي كه در زمان تبليغاتتان با اين مضمون كه مردي از جنس مردم به مردم وعده داده بوديد عمل نكرده ايد جناب اقاي احمدي نژاد بزرگترين عيب و اشكال جنابعالي در اين چند سال كه مملكت و مردم عزيز را دچار بحران و مشكل نمود عدم استفاده شما از نظرات و پيشنهادات وانتقادات افراد واقعا متخصص در همه موارد كشور و يكه تازي و يك دندگي شخص حضرتعالي بود شما فقط شعار داديد كجاست نفت يا پول نفت سر سفره مردم كجاست عمل نمودن به وعده خود در ايام انتخابات بزرگترين فسادهاي دولت ها در زمان شما اتفاق افتاد نه براي من بلكه براي اكثريت مردم اين كشور عزيز واقعا ديگر تحمل شما ناممكن است اگر واقعا دين دار هستيد با خداحافظي خود اين نظام الهي كه با خون عزيزان بي ادعاي ما به ثمر نشست نجات دهيد
omega
|
United States of America
جناب اگه آقای احمدی نژاد نبود الآن اسلام ما هم شده بود عین ترکیه (اسلام غربی) پس بیخود حرف نزن یکم فکر کن برات خوبه
ناشناس
|
United States of America
افرین
محمد (ممل)
|
United States of America
احسنت به شعور ناشناس عزیز
جلال
|
United States of America
پس همه معضلات مال این هفت سال است ؟
بنازم به این انصاف!!
20 سال تلاش کریم دو خط نامه به آقای رفسنجانی تقدیم کنیم نتوانستیم !!
ایشان فرمودن از همه چیز با خبرند دانشمند سیاسی اند !! ببین و قضاوت کن !!
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۴۶
آقای دکتر کاش به اندازه جوانفکر به فکر کارمندانتان بودید . من نمیگویم اینها دروغ هست ولی خیلی از این گرانیها کار بی عرضه گی مسئولین هست . تا کی میخواهید تقصیراتتان را به گردن این و ان بیاندازید نترسید قالیباف جای مشایی را نخواهد گرفت که فقط به شهرداری گیر دادید بجای اینکارها بگویید که شما که با یک سوم این ارز مملکت را میچرخانید چرا دلار گران شده
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۶۷
۲
برادر مدیر مسئول و سردبیر ،بخدا الان وقت تفرقه نیست/رییس جمهور هم عاجزانه از همه تقاضا کردند تا ازاین بحران بسلامت عبور کنیم.تو رو خدا دعواهای سیاسی را تموم کنین
ولایتمدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۴
۴۰
آق محمود ماپشتتیم برو ببینیم چیکار میکنی با این دولت آخر الزمانی!!!!

(50 درصد مشکلات ارزی تقصیر خود مردم است اما اون 50تای دیگه ....)

یاعلی
محمد مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۳۴
۱۵
زنده باد احمدی نژاد سرباز دلاور ایران اسلامی
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
احتمالا منظورت از اون سربازایی که جیم میزنن یا سر پست خواب میمون که نیست ؟ !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۳۳
با عرض سلام . جناب اقاي .............................. شما هفت سال تمام با بي تدبيري و بي مديريتي مملكت را دچار بحران نموده ايد اولين پرسش من از شما اين است رزومه رييس كل بانك مركزي از لحاظ تحصيلي چيست؟واقعا ان چيزي كه در زمان تبليغاتتان با اين مضمون كه مردي از جنس مردم به مردم وعده داده بوديد عمل نكرده ايد جناب اقاي احمدي نژاد بزرگترين عيب و اشكال جنابعالي در اين چند سال كه مملكت و مردم عزيز را دچار بحران و مشكل نمود عدم استفاده شما از نظرات و پيشنهادات وانتقادات افراد واقعا متخصص در همه موارد كشور و يكه تازي و يك دندگي شخص حضرتعالي بود شما فقط شعار داديد كجاست نفت يا پول نفت سر سفره مردم كجاست عمل نمودن به وعده خود در ايام انتخابات بزرگترين فسادهاي دولت ها در زمان شما اتفاق افتاد نه براي من بلكه براي اكثريت مردم اين كشور عزيز واقعا ديگر تحمل شما ناممكن است با خداحافظي خود اين نظام الهي كه با خون عزيزان بي ادعاي ما به ثمر نشست نجات دهيد
حامی احمدی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۵۴
۶
دکتر عزیز
بدان تو تنها نیستی و ملت بموقع جواب منافقان را خواهند داد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
ملت یا حلقه ی انحرافی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
دیگه ملتی براتون در کار نیست مگه اهل کوفه یا خوارج !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ملت دیگه نای جم خوردن ندارد . از برکات رییس جمهور محترم !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۲۲۸
۵۵۹
.
حالا فهمیدید که چرا میگن احمدی دلاور منحرف شده؟؟؟؟؟؟؟

هم کاسه نبودن با اهالی ثروت و قدرت"
___________________________
اگر این انحراف است"باافتخار تمام میگم که من یه منحرف احمدی نژادی ام"
روی پیشانی ام به جای ضرب مهر دیندار نمایی، واژه انحراف رو نقش میبندم و به این انحرافی که آقایان ولایتمدار !!!!!!!!! میگویند،میبالم"

همین رویه رو درپیش گیرید، به جاهای حساس هم خواهیم رسید"کسانی که از احمدی نيادی بودن خود،پشیمان شدند و دیگر روی بازگشت به جمع حامیان رییس جمهور را نخواهند داشت"
___________________________
هر انسان آزاده ای،نشست خبری رو نگاه میکرد،با دیدن بغض احمدی دلاور،و گستاخی یک جوان بی شرم،واقعا دگرگون میشد"

احمدی دلاور،مرحبا به صبرت"مرحبا به تواضع ات"مرحبا به فروتنی ات"

___________________________
مخالفان احمدی دلاور، شدن کاسه لیسان ........... و............."

لیاقت این خبرنگاران،شخص دیکتاتوری چون ......... هست که مثل 8 سال دولتش اجازه هیچ نقدی ندهد و پدر اون کسی که بگه بالای چشمت ابرو، رو دربیاره"

کاش نقد به احمدی دلاور بود" دلم شکست از این بی حرمتی به احمدی دلاور و بغضی که در دل ایشان بود"

"اللهم عجل لویک الفرج"
___________________________
خبرگزاری فارس !!!!!!دیگر آبرویی برایش نمانده"
اگر مدیرمسئولش،ذره ای شرم وحیا داشته باشد، بابت گستاخی خبرنگارش عذرخواهی خواهد کرد"
مخالف جوگیرها
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اگه آزاده بودی چشماتو روی همه چی نمیبستی نوجوون با احساس.
ببینم میشه لطف کنی شما که فهمیدی مقصر این نابسامانی ها و پدر مردمو در آووردن و کمر مردمو شکستن برامون معرفی کنی؟
هفت ساله میاد میگه من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود.
پس اگر تو نبودی کی بود؟ عمه مرحوم من ؟
اصلا یه سوال چرا تو دولتهای دیگه این وضعیت نبود؟ مگه این عشقتون هی نمیگفت اینقدر تحریم کنید تا قطعنامه دانتون پاره بشه؟ پس چی شد؟
اونو خالی بست که این تحریم ها کاغذ پارس یا اینو که به تحریم ها مربوطه؟
بالاخره یکیش باید دروغ باشه دیگه؟
نکنه هر جفتشو راست گفته؟ هم تحریم ها اثر نداره هم هر گندی میخوره زیر سر تحریم و قالیبافو بقیه هست محمود پاک ترینه!
تور قرآن بنویس خداحافظ
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
از شما هم متشکریم بابت روشنگری عمیق و پشمکی تون !!
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست گرامی، بازهم سخن از عذرخواهی میکنی. عذرخواهی جائی معنائی دارد که لوازمی برآن بار باشد و صرف چندکلمه آنهم از یک آدم عادی چیزی نیست که دل کسی به آن خوش شود. آن عذرخواهی های بین المللی که ماهها برسرآن جروبحث میکنند، برای شخص عذر خواه دارد پیامدهای پرهزینه ای همراه دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
امین خوب این مثلا ولایتمدارارو له میکنی ها
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۱
سلام فارسی که با لاریجانی ساخت و پاخت میکنه بدرد نمی خوره
فارس اصولگرا مثل صزاط خوبه
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱۰۷
۲
نمیخواهم حرف هایم مصداق مظلوم نمائی باشد ، که نه احمدی نژاد مظلوم است و نه ملت شریف ایران ! که این مجموعه به همه دنیا نشان داده اند که نه تنها مظلوم نیستند ، که ید طولائی در ظلم ستیزی با استکبار خارجی و داخلی دارند .
اما همدلی و هم افزائی ، حرف دیگری است ! به خوبی سال 1376 شمسی و ماجرای اعلام ورشکستگی دولت کره جنوبی را به خاطر دارم ! - پیر زن ها و دختران جوان و همه مردم کره جنوبی ، صف های طولانی ای را در مقابل بانکها تشکیل داده بودند و حتی اگر قطعه کوچکی طلا داشتند ، با چشمان اشک بار ، آنرا به دولتشان تقدیم نمودند که کشورشان اعلام ورشکستگی نکند و امروز وضعیت اقتصادی کره جنوبی را در سایه این همدلی و هم افزائی بر رسی نمائید .
نمی خواهم تاریخچه شکاف طبقاتی بین مردم و برخی از حکومت نشینان را مورد بررسی قرار دهم ! اما مردم بینش و بصیرت دارند و از قضا سوابق تمامی حکومت نشینان را از بدو ورود به بدنه حکومت ، تا به امروز می دانند و تک به تک حضرات را می شناسند ، میدانند که اینها قبل از انقلاب و در ابتدای انقلاب چقدر دارائی داشته اند ، و امروز چقدر دارائی دارند !
صحبت اینجاست که اتفاقاً همین مردم شریف می دانند که برخی از حضرات دارائی هایشان را حتی از کجا آورده اند ! اما چرا عزمی در قوه قانونگزاری و قوه قضائیه برای بررسی دارائی این برخی حضرات وجود ندارد ؟؟؟؟؟ و شاید کماکان بر این باورند که : گر حکم شود که مست گیرند ، در شهر هر آنکه هست گیرند !!!!!!!
چرا مطالبات بانکها که در اخبار رسمی اعلام شده که 80% تسهیلات اعطائی توسط بانکها در دستان تنها 4000 نفر است ، به چرخه اقتصاد بر نمی گردد و در عوض همین وجوهات سر از اخلال در بازار ارز و سکه و مسکن و ارزاق عمومی مردم در می آورد - به راستی دولت در این زمینه چه حدودی از اختیارات را داراست ؟؟؟؟؟؟
کمی انصاف داشته باشیم!
زنده باد دکتر احمدی نژاد ، شجاع ترین و پاکدست ترین رئیس جمهور دنیا !
حق یار
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران اگراین مظلوم نمایی نیست پس چیست!!!؟؟؟
مگرنه که دلاور با شعار رو کردن دست مفسدین اقتصادی به معرکه آمد!!!؟؟ جه شد!!!؟؟؟پس از 7سال حاصل چیست!!!؟؟؟
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
ممنونم از روشنگری پشمکی تون !!
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۳
۱۴۱
آقای احمدی نژاد !!! سرچشمه همه این اشکالات بقول دکتر حسن عباسی نبود مغز کارشناسی و استراتژیک در پیکره دولت شما می باشد.
متاسفانه حضرتعالی در بدو حضورتان در دولت ساختار برنامه محور سازمان برنامه و بودجه را منحل کردید این ساختار به مثابه قطب نمایی بود که شما را سریعتر ارزانتر و دقیق تر به اهداف عدالت خواهانه اتان می رساند بله در این ساختار اشکالاتی بود اما اگر چشمه زاینده ای دچار مشکل شد آنرا کور و نابود نمی کنند.
دوم ادبیات شما در قبال بسیاری از نیروهای ارزشی و دوست بسیار سخیف و متکبرانه بود علی الخصوص فرماندهان دیروز جنگ و سپاه مانند قالیباف و ... که می توانستید با جذب و همکاری ایشان بدنه علمی و اجرایی فوق العاده ای تشکیل بدهید.
الان وضعیت محبوبیت خودتان را دربین اقشار تحصیل کرده و دانشجویان به خوبی رصد کنید می بینید که چندان بین این عزیزان مطلوب و محبوب نیستید و شاهد این ادعا آنکه مدتهاست به دلیل حواشی و اعتراضات جرات حضور بین دانشگاهیان غیر بسیجی را ندارید.
علیرغم میل باطنی عرض می کنم شما بهترین فرصتها و پتانسیل های موجود جهت جهش بیسابقه اقتصادی و معیشتی و ترقی ملی ایران را به هدر دادید که بعدها خیلی از نیروهای ارزشی افسوس این پتانسیل های هر رفته را خواهند خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۸۴
۸
متاسفانه در این کشور چند دولت مصرف کننده وجود دارد ویک دولت کار وپاسخگو بیت رهبری مجمع تشخیص شورای نگهبان مجلسین همه در حال مصرف کردند بودجه هستند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۶۸
۱
شما را به خدا قسم اگه الان رییس مجلس ، رییس جمهور بود وبدتر از این حرفها رو میزد به به و چه چه همتون بلند نبود . این بنده خدا پدر مرده چکار کنه که بعضی ها دست از سرش بردارن. انصاف هم خوب چیزیه . جالب اینجاست تمام اونایی که از آقایون بهش گیر میدن فقط خوردن و خوابیدنو اکسیژن مصرف کرده اند و همیشه خدا هم دو قورت و نیمشون هم باقیه . اونم با ژست مردمی آدمایی که حتی بخاطر مردم حاضر نیستند 25 دقیقه جلسه رو طول بدن تا وزیری رو که برای توضیح به مجلس اومده حرفاش رو تموم کنه . اونم بعد از 10 روز تعطیلات چهار باره تابستانی مجلس . یه کم هم خجالت بد نیست . من خودم هم به برخی کارهای دکتر انتقاد دارم ولی شرافت نفسم رو مواظبم که حفظ کنم .
نوکرخدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
مدیریت محترم سایت لطفاعملابه شعارسایت خودتون پایبندباشیدوباتوجه به اینکه نظرات اینجانب کارشناسی شده ومبنای سنجش علمی داره سانسورومتاسفانه نظرکسی که دوکلاس حوزه خونده وازاقتصادوصنعت چیزنی نمیدونه رو تیترمیزنیدوپروبال میدیدبهش اماتوجه ندارید که علی(ع)فرموده:عدالت هرچیزی رادرجای خودقراردادن است.پس هرکس بایدوبایدوباید درحیطه تخصصی خودحرف بزنه تاجامعه ما به پویایی ورشدوپیشرفت مدنظربرسه چون فقط متخصصین هررشته میتونندنقاط ضعف وقوت رشته کاری خودراشناسایی وباتبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت ازطریق متدعلمی و دارای قابلیت سنجش وقویترنمودن نقاط قوت موجودکشوررانجات بدهندوبس.پس لطفافقط جملات افرادی روحذف کنیدکه توهین آمیزباشه نه جملات ونظرات کارشناسی داری مبنای علمی باقابلیت سنجش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲۰
۰
در خصوص هشدار صراط در خصوص نحوه نوشتن پیام باید خدمت شما عرض کنم که احتمالاً مجبور به این کار شده اند.
ولی در هر حال امیدوارم همه نظرات بدون اغماض تایید کنید.
لطفاً روند بی طرفی خود را حفظ کنید.
با تشکر
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
من صراط رو درک میکنم ،و مدیرمسوولش رو به خاطر اینکه شرافت داره دوسش دارم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
باز هم فرافكني و توپ را به زمين ديگري انداختن تاركي؟اين برادران وخواهران عزيزي كه اينطور سنگ اقاي احمدي نژاد را به سينه ميزنند به ياد بياورند كه ايشان چه شعارهايي در زمان انتخابات دادند؟متاسفانه ايشان چقدر زود حرفهاي خود را فراموش ميكند!!تا چند روز پيش تحريم هيچ اثري نداشت و پلي بود براي پيشرفت اما حالا....
من فقط يك خواهش از مسولين كشور دارم:با شعور مردم بازي نكنيد،يا علي مدد
سیدمهدی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱
۱۱۸
خدا بگم این قالی باف رو چیکار کنه که جرب و عرضه مدیدیت بازار مرغ و تخم مرغ رو هم نداشت - این قالی باف با ندانم کاری هایش باعث شد دلار به 3600 تومان برسه- قالی باف با عدم تخصصش منجر به افزایش قیمت سکه شد و نقدینگی جامعه رو به سمت مسکوکات برد- هی اومد توی این شهر پروژه ساخت و شروع کرد شهر رو اباد کردن و خدمت رسانی به شهروندان با این کارش سطح توقع و رفاه مردم رو بالا برد - نمی دونم واسه چی اینقدر به اهالی جنوب شهر ارادت داره و داره جنوب شهر رو نو نوار میکنه - معلوم نیست اینجا شهر تهران است یا یک کارگاه عظیم سازندگی و عمران و ابادانی ؟ ای خدا اونو.........
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱۱۰
۱
البته در مورد "انتقاد نسبت به دولت" وهمچنين "مسؤليت ساير نهادها" تا حدودي حق با ايشونه. البته همانگونه كه اعلام كردند "مجلس" نيز در انجام وظائف ذاتي خود كوتاهي كم ندارد. اما انصافاً مسؤليت دولت بيشتره چرا؟ چون مسؤل فروش نفت دولته چون نهادهاي پرقدرت پولي وسياست گزاران اقتصادي وابسته بدولتند چون تنظيم سياست هاي ارزي-ريالي بادولته.پس غالب انتظارات هم متوجه دولته
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۵۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱۶
۷
حالم از سایتتون و کسایی که توش کامنت مینویسند بهم میخوره
ناشناس
|
United States of America
دل به دل راه داره !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۵۵
۲۵
نوش داور بعد مرگ سهراب ، خداحافظی در آخر خیلی خنده داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا که مملکت رو به گند کشیده فکر خداحافظی افتاده.
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
مثل اخراج ژنرال در شب حمله سرتاسری، آسودگی بخش است، ولی خوب، کار باین سادگی نیست. سمت هرچه بزرگتر باشد جمع کردن بساطش وقت گیر تر است.
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۴۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۵
۱۰۴
بنده خدا با اون همه شاخ و شونه كشيدن حالا به هزيان گويي افتاده. عاقبت افراط و تفريط همين است برادر. در ضمن شما هم كه حرف جورج بوش رو مي زني يا با ما هستيد يا بر عليه ما
محمد (ممل)
|
Canada
کانادایی قربون دهنت
ياسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۹۴
۳
متاسفانه ما الان نمي تونيم خدمات بي نظير احمدي نژاد درك كنيم چرا كه در حال حاضر تمام رسانه هاي كشور كه دائم در حال تخريب دولت هستند، در اختيار افرادي است كه قبل از اين در مراكز حساس قدرت و ثروت حضور داشتند و با روي كار آمدن احمدي نژاد دستشون از بيت المال كوتاه شده، زماني ميرسه كه تازه مي فهميم دكتر چقدر خدمت كرده ما قدرش ندونستيم.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت اینه که فعلا داغیم متوجه نیستیم چه ........... خوردیم وقتی رفتیم اورژانس تازه می فهمیم چه ................................................. !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اونایی که نمیفهمند خودشون رو زدن به نفهمی پس دیگه هیچ وقت نمیفهمند.
ياسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۵
۱
متاسفانه ما الان نمي تونيم خدمات بي نظير احمدي نژاد درك كنيم چرا كه در حال حاضر تمام رسانه هاي كشور كه دائم در حال تخريب دولت هستند، در اختيار افرادي است كه قبل از اين در مراكز حساس قدرت و ثروت حضور داشتند و با روي كار آمدن احمدي نژاد دستشون از بيت المال كوتاه شده، زماني ميرسه كه تازه مي فهميم دكتر چقدر خدمت كرده ما قدرش ندونستيم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۴
۱۰۶
بنویس!!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲۰۶
۰
همین لحن خبر زدن شما هم ظالمانه است که چرا رئیس جمهور درنشستی که همه دنیا میبینند اینطور وانطور گفته!
ما منکر مشکلات وضعفهای دولت نیستیم خود اقای احمدی نژاد هم همین راگفت.ضمنا این جمله ایشان راننوشتین که خطاب به ان خبرنگارگفتند: من تنها مسئولی بودم وهستم که شما ها بااین لحن((پرخاشجویانه)) با من حرف میزنین.راست هم میگه کی وکدوم یکی از شما خبرنگارها وخبرگذاری ها تا به حال جرات داشتین که بایکی از سران مملکت اینطور بی ادبانه صحبت کنید؟؟؟؟؟!!!!!
به قول ان خبرنگار اخری که گفت اقای رئیس جمهور امروز من دلم بخاطر شما شکست من هم همین را میگم ما واقعا دلمون بخاطر ایشان دیروز شکست از اینهمه حمله وهجمه ای که برعلیه این بنده خدا به راه انداختید..هیچکس..هیچکس دراین مملکت نمیتونه منکر"ولایت مدار" بودن احمدی نژاد باشه.اگر باشه ظلم به انقلاب وامام ورهبری کرده.اگر به قول شماها ده روز قهر کرد وخودش راخانه نشین کرد باز هم باعث وبانیش همین شماها بودین وگرنه ازدیدگاه او این کاربه مثابه گله وقهر وشکایتی بود که یک "فرزند" برای "پدرش و سرپرستش" میکنه از ظلم وستمی که سایر برادرانش درحقش میکنن.
بابا دست بردارین ازاین بازی ها.این بنده خدا بیشتر ازصدبار خواهش کرد..التماس کرد که آقا!! من به کمک همتون نیاز دارم.شما میگین من بلد نیستم؟؟ خیلی خب! شما بیائین راه حل بدین..کمکم کنین مملکت درحال جنگه.بیائین کمک کنیم ازاین بحران خارج بشیم..نه تنها دیروز بلکه بیشتر ازیکساله هروقت حرف میزنه میشنویم که همین رامیگه.ولی اقایون گوش شنوا ندارن.نشستن بالای گود ومیگن"لنگش کن"!!!
باباگناه داره بیچاره.ناجوانمردی هم حد واندازه داره والا.
یک کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۷
۱۱۰
اگه تو نباشی , آرامش , ارزانی و رفاه خواهد آمد.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
فکرنکنم!کشور توی این سالها شدیدا داغون شده و من امیدی به بهبود ندارم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو که نون این دولتو می خوری دیگه چی میگی
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا راست می گی تو دولت خاتمی وموسوی ایران اباد بوده عقلم که نداری ادم باهات حرف بزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا جون کشور از زمان شما نابو شده الانم نتیجه اش را داری میبینی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر! ايشان چنان دسته گلي به آب داده كه حالا حالاها بايد عقلاي قوم زحمت بكشند تا وضع را به سال 84 برگردانند.
نفیسه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۷۷
من میگم آقا ایم ادم خوب اصلا مه اصلا پاک این آب زلال نه آب شیر که ما میخوریم فقط تنها نکته این که رئیس جمهور نبود اقا اشتباهی اون جا نشسته بود فقط باید انقدر شجاعت داشت که کنار میرفت هی نمیومد بگه من نبودم این بود دفعه بد بگه نه اون بود بابا مسئولی مسئولیت پذیر باش نه اینکه هی بری تو حاشیه خسته شدیم از حرفهای تکراری بچگی مون تو جنگ و ترس از بمب باران از بین رفت جونیمونم تو نا بلدی و نا خردی مسئولین کشور بخدا مقصری تو همه چیز مقصری اقتصادی فرهنگی اجتماعی .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲۲
۱۸
ارز مقصرش قاليبافه؟
جوانفکر را دستگير کردن مقصرش قاليبافه؟
دخل با خرج ما جور در نمياد مقصر قاليبافه؟
اجاره خونه ها 40درصد رشد کرده مقصر قاليبافه؟
همش تقصير اين قاليبافه ؟/!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
یه روز سیاه نمایی کردنند و جنگ را به پایان رساندند ،،، امروز هم هدف حضرات ایجاد رابطه با شاطین مد نظر است
دیروز شعار امام عزیزمان که عزت به همه ی بی عزت ها داد جنگ جنگ تا پیروزی بود کاری کردنند تا امام حرفش و با طلب مرگ پس گرفت ،، امروز هم سال هاست رهبر عزیزمان انگشت اشاره اش را به طرف اقتصاد گرفته بود اما می ببینیم روز به روز اقتصاد خرابتر می شود
آیا داستان های دیروزی و امروزی اتفاقی می باشند ؟؟
خلاصه ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳۰۹
۱۱۶
با این کثافت کاری که تو مملکت کردی باید همون دیروز میرفتی
ناشناس
|
United States of America
صراط لااقل یه چیزی میگی بهش عمل کن حرفش عین بی شرمیه اون وقت چاپش میکنی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۴۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱۴۴
۲۸
زود برو فقط ! احمدی زود برو ! پدرمون در اومد ...
محمد (ممل)
|
United States of America
خیلی باحال گفتی آقای vpn
رضايي ع ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۸۹
۰
دكتر جان همچنان مثل كوه مقابل مشكلات ايستادگي كن ملت پشتيبان تست . دشمنانت بالخره روسياهي شان برملا خواهد شد .اشاأالله
بسیجی با بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
ما پشتیبان ولایت هستیم نه پشتیبان جریان انحرافی
منتظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
احمدي ژاد در اين آشفته بازار سياست و سياسي كاري چوب عدم همراهي و هماهنگي همرنگي با دوجماعت چپ يا راست را مي خوردوگرنه خطاها و اشتباهات و حتي خيانتهايي كه در بسياري از ارگانهاي ديگر از قبيل مجلس و قوه قضائيه و ساير نهادهاي متصل به صاحبان قدرت ظاهري وجود داشته و داردبسيار بيشتر از خطاهاي دولت احمدي نژاد بوده و هست اما دئريغ از يك اخطار و پيگيري جدي از طرف اصحاب رسانه . البته ناگفته نماند كه احمدي نژاد هم بي خطا و اشتباه نبوده و نيست و مهمترين اشتباهش (همانند اشتباهات رؤساي جمهور قبلي) اعتماد بيش از حد به اطرافيان وكساني است كه در كوران حوادث خود را بيش از حد به او نزديك كرده اند .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۴۸
آن روزی که همه را دزد معرفی کردی و .... باید فکر میکری یک عده از کنارت میروند . همینه دیگه . خواهشا ان خداحافظی را بنویس و برو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
اگر شما همگی واقعاً معتقدین
تجزیه
تحلیل
تفسیر
تأویل
تشریح
سیاسی بلدین
پس چرا یک مطلب مهم را نمیدانید؟؟
سیاست
نعل به نعل
همانند یک صحنه تئاتر است
بدان معنا که
برای رسیدن به عمق
یک مسئله در سیاست
باید بتوانی
گردانندگان پشت صحنه را بیابی
جلوی صحنه ای ها همیشه چوب تصمیمات
گردانندگان اصلی
را می خورند
مهره های اصلی
همیشسه
در ســــــــــــــــــــــــایه اند
این را یادتان نرود
تصمیمات را از آن جا
گرفته میشود
آن قدر ساده لوح و سطحی نگر
نباشیم
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان، مثل اینکه تو هم بدبینی های مرا داری.
رسول م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳
۳۷
جان هرکس دوس داری بزار برو تورو به ته دیگ ماکارونی قسم برو .
تازه فرمودند از کجا معلوم این سال سالآخرشون باشه ؛ خدا به خیر بگذرونه
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
این مشایی رو دوسش داره!!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۳
۶
بله بله!خیلی سخت است!!!
Meek
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
به ناشناسی که شهید رجائی را مظلوم خوانده :-
درست میگوئی، شهیدرجائی خالص و به دنیا قانع به کفایت بود، دنبال زراندوزی نبود، کوپن و ماهی سیصدتومان(روزی 10 تومان، نه سیصدهزارتومان که به اذهان متبادرمیشود) کشاورزان ازکاارافتاده، همه اینها برای کمک به ضعفاء بود، منتهی خودکو پن وسیله ای برای دلالی شد. عرض کردم که کنت گوبینو میگوید ایرانیها همه دلالند. درهرصورت شهید رجائی را خدا چنان دوست داشت که اورا به میدان امتحان این ایام میلیاردی نکشید. خداوند روحش را بهمراه روح دوست جانیش شهیدباهنر غرق رحمت واسعه خود کند و ببهشتی که به شهدا وعده داده داخل نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۹۶
۸۷
سال 84 قبل انتخابات كه با حيدري گفتگو ميكرد خودم شنيدم كه به حيدري قول داد هر يه ماه با حيدري گفتگوي زنده داشته باشه اما حالا ميگه صدا و سيما به چه حقي من و مسوولام رو مجبور ميكنه بيايم مصاحبه كنيم و توضيح بديم حالا خوبه توي مصاحبه ها هيچ جا سعي نميشه رئيس جمور رو تو تله بندازن و كلي هم باهاش مدارا ميكنن واقعا با خودم ميگم رئيس جمهور اين حرفشو فراموش كرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه جالب 86 تا منفي واسه حرف حق.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مصاحبه نه گستاخی و تمسخر و طلبکاری ..
هروقت ایرانی جماعت فهمید انتقاد با توهین فرق داره 50درصد مشکلات حله !
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱
۱۰۰
شما باید همون سال 88 وقتی دیدی تحملت واسه مردم سخته و همه خواهان میر حسین موسوی برای ریاست جمهوری هستن نامه ی خداحافظیت رو مینوشتی نه الان که دیگه چیزی به پایان دورانت نمونده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا نوید شما کی و چطوری فهمیدی همه
همه !!!! مشتاق موسوی اند؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اشتب به عرضتون رسوندن داداش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما اگه از احم..خوشمون نمیاد از موس ..حالمون به هم میخوره!
شماها لطفا از آب گل آلود ماهی نگیر. همون چندسالی که به موس به مردم خدمت کرد کافی و فراموش نشدنی است !
مهم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۱
۶۴
خوشالمون كن برو
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط نوشتی ها اون چیزی که ته دلته بدون توجه به ادبیات و املا و انشا !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۴۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۱
۲۰۲
۴۴
خا منه اي زنده باد خاتمي پاينده باد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۳۱
۷
ای کاش آقای احمدی نژاد حداقل چهار سال پیش این تصمیم را می گرفتند و مطمئنآ با اقبال عمومی هم همراه می شدند!!! نه حالا که کمتر از 9 ماه مانده به پایان دولت ایشان
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۷
جناب رییس جمهور اگر در مقابل رهبری نمی ایستادی کسی جرات نمی کرد حالتو بگیره خودت کردی حالا پای لرزش بشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قول سدید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
دکترجون دلار و سکه گرون شد فدای سرت فدای یه تار موت ما که واسه مال دنیا اینهمه شهید ندادیم قربون اون دل پر دردت برم خاکی افتاده بفکر کوخ نشینا دشمن کاخ نشینا 6 ماه دیگه تحمل کن
اجرکم عندالله
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
احمدی نزاد رابطه با امریکا را برای دو دوره بعد مطرح کرد .
مانند رفسنجانی . که رای نیاورد!!!
نوربالا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
نه تورو خدا هنوز بمون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
تعارف کرد ، شما چرا باور کردین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۱
احمدی نژاد مظلوم
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۲
جناب احمدی نژاد:
حق نداری بری ، نیومدی که بزنی زیر اصولت.
البته من خوشم ازت نمیاد و بهت هم رای ندادم اما حداقل احترام بذار برای اون دسته از افرادی که بهت رای دادن ، البته اگه برای اون دسته که بهت رای دادن ارزش قائلی!
پس حرف گوش کن و خودت رو بیشتر از این خراب نکن و تا آخرش بمون.
تو میتونی
تو میتونی
تو میتونی
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
صمد آقا تو فکرمیکنی این واقعا میره!!!؟؟؟؟؟
این واسه 4سال بعد و 4سال بعدترش برنامه داره!!!
پس ساده نباش جیگرم!!!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم محترمه:
چشم ساده نمیشم.
فوقش هم بره یکی بدتر از خودش رو موقتا میذارن جاش تا انتخابات آتی.
اصلا شاید رحیمی محکم بایسته جانشین شه البته اگه نره زندان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
کاش زودتر از اینها این مهم را عملی می فرمودید !
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
آقای دکتر یارانه روستایی را بده ماکه دلار ندیدیم شهری ها با دلار زدند به قمار قیمتش شود هزار هزار