۲۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۶

افراد معروف خائن به همسر + عکس

یکی از بزرگترین خطراتی که زندگی مشترک افراد را تهدید می کند خیانت است. این اتفاق در زندگی بسیاری از افراد رخ می دهد، اما اگر آن فرد مشهور باشد قضیه فرق می کند
کد خبر : ۸۳۸۲۳

به گزارش صراط به نقل از بهترینها،  یکی از بزرگترین خطراتی که زندگی مشترک افراد را تهدید می کند خیانت است. این اتفاق در زندگی بسیاری از افراد رخ می دهد، اما اگر آن فرد مشهور باشد قضیه فرق می کند و این اتفاق مسلما بازتاب گسترده تری خواهد داشت. در زیر به بعضی از افراد مشهوری که خیانت کرده اند و خود را در معرض قضاوت و انتقاد مردم و رسانه ها قرار داده اند اشاره می کنیم.

1.وقتی کریستن استوارت، بازیگر فیلم گرگ و میش، بعد از 4 سال رابطه عاشقانه به رابرت پتینسون ستاره مشهور و بازیگر همان فیلم خیانت کرد همه طرفدارانش دچار شوک شدند. مدتی پیش یک خبرنگار کنجکاو عکس هایی را منتشر کرد که از رابطه کریستن با کارگردان یکی از فیلم هایش پرده بر می داشت. این کارگردان متاهل و پدر دو فرزند بود. این بازیگر جوان سپس به اشتباه خود اقرار و پشیمانی خود را رسما اعلام کرد و از پتینسون خواست تا او را ببخشد.

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند



2. در سال 2010 یعنی زمانی که رابطه عاشقانه اشتون کوچر و دمی مور 8 ساله شده بود  مجله استار متن پیامک هایی را منتشر کرد که از رابطه دختری 21 ساله به نام بریتنی جونز با اشتون کوچر خبر می داد. این شایعه از طرف اشتون کوچر و دمی مور به شدت تکذیب شد و این دو با انتشار تصاویری از خود کوشیدند تا به همه نشان دهند همچنان صمیمی و خوشبخت هستند. با این حال به زودی سر و کله دختری دیگر به نام سارا لیل پیدا شد که ادعا می کرد با کوچر ارتباط داشته است. این اتفاق برای دمی مور آخر خط بود، و او در ماه نوامبر تقاضای طلاق داد.

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند



3. جس جیمز نه تنها به همسر خود ساندار بولاک خیانت کرد، بلکه بهترین سال زندگی او یعنی سالی که موفق به دریافت اسکار شده بود را نیز خراب کرد. مدت زیادی از مراسم اسکار نمی گذشت که میشل مک گی از رابطه خود با جس جیمز پرده برداشت و سپس رابطه این مرد با دست کم 4 زن دیگر افشا شد. این اتفاق نتیجه ای جز طلاق ساندرا بولاک نداشت. جالب اینکه جس جیمز در ازدواج بعدی خود هم موفق نبود چون همسرش کت وون دی به رابطه او با 19 زن دیگر پی برده بود!

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند



4. آرنولد شوارتزنگر در فیلم ها ترمیناتور (نابودگر) است، و در زندگی واقعی ازدواجش را نابود کرده است. همسر او ماریا شرایور بعد از 25 سال زندگی مشترک دریافت که فرزند 10 ساله خدمتکارشان در واقع حاصل رابطه نامشروع شوارتزنگر با آن خدمتکار است. بدتر اینکه شرایور و خدمتکار در یک زمان حامله بوده و پسر آنها کریستوفر با پسر خدمتکارشان همسن است. سپس در ماه مه 2011 این زوج از هم جدا شدند. اما صحبت هایی شوارتزنگر پس از این رسوایی اخلاقی شنیدنی است . او می گوید "من مستحق خشم و سرزنش دوستان و خانواده هستم. اشتباهی که من مرتکب شده ام هیچ توجیهی ندارد و من مسئولیت غم و رنجی را که ایجاد کرده ام می پذیرم."

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند



5. تایگر وودز

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند

این قهرمان گلف از محبوبیت زیادی برخوردار بود اما شایعه رسوایی اخلاقی و خیانت  او به همسر سوئدی اش طرفدارانش را دلسرد کرد. راشل یوچیتل یکی از زنانی بود که با تایگر وودز در ارتباط بود. همین طور چند گارسون زن، چند بازیگر فیلم های غیراخلاقی و چند دانش آموز در فهرست کسانی قرار داشتند که تایگر وودز با آنها ارتباط برقرار کرده بود. همسر او بعد از طلاق با دو فرزندشان سم و چارلی زندگی می کند.



6. ماجرای خیانت بیل کلینتون به همسرش هیلاری کلینتون موقعیت او را به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده به خطر انداخت. همه چیز از آن جایی شروع شد که منشی کلینتون مونیکا لوینسکی در سال 1995 جزئیتا رابطه اش با بیل کلینتون را با یکی از همکارانش در میان گذاشت. بعدها 6 زن دیگر روابط هرچند کوتاه خود با کلینتون را افشا کردند. به گزارش برترین ها کلینتون در خاطرات خود می نویسد " رابطه با لویسنکی تاریک ترین بخش زندگی خصوصی من بود. من فکر می کنم اشتباهات من بدترین دلیل ممکن را داشتند – من آن کار ها را انجام دادم چون می توانستم. این بدترین، غیراخلاقی ترین وغیرقبل دفاع ترین دلیلی است که می توان برای اشتباهات خود پیدا کرد."

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند



7. هیو گرانت و الیزابت هرلی پس از یک رابطه 8 ساله به یک بن بست واقعی رسیدند : پلیس لس آنجلس گرانت را به همراه یک فاحشه دستگیر کرد. بعدا گرانت خطای خود را پذیرفت و گفت" من کار بسیار بدی انجام دادم.این را می دانم ولی الیزابت بسیار مهربان و بزرگوار است و ما به کمک یکدیگر از این بحران بیرون خواهیم آمد."

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند

5 سال بعد هرلی و گرانت به صورتی مسالمت آمیز از هم جدا شدند.



8. مک رایان در سال 2000 به دور از چشم همسرش دنیس کواید با راسل کرو  ارتباط برقرار کرد. این رسوایی اخلاقی شهرت و آبروی مک رایان را وارد مرحله ای جدید کرد، مرحله ای که به گفته خود او جالب بود و به او حس آزادی و رهایی می داد چون " دیگر مجبور نبود نگران قضاوت دیگران باشد". مک رایان در سال 2010 با یک خواننده راک به نام جان ملنکمپ در انظار حضور یافت، درست پس از آنکه این مرد به زندگی مشترک 18 ساله با همسرش الن خاتمه داده بود.

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند



9. جود لا، بازیگر شرلوک هولمز در سال 2003 از همسرش  سادی فراست جدا شد و با سینا میلر نامزد کرد. اما رابطه او و نامزدش پس از افشای رابطه پنهانی جو لا با پرستار بچه هایش به جدایی انجامید. جالب اینکه میلز در سال 2009 پس از آنکه سامانتا بورک فرزند چهارم جود لا را به دنبا آورد، فرصت دیگری به  او داد. جود لا در مصاحبه با روزنامه دیلی میل گفت " من اشتباه کردم. همه اشتباه می کنند. من هرگز دوباره به سینا خیانت نمی کنم." سرانجام در سال 2011 این دو مجددا رابطه خود را با هم قطع کردند.

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند



10. سینا میلر از سوی جود لا مورد خیانت و بی وفایی قرار گرفت، ولی خود او در خیانت مرد دیگری نقش داشت. 8 سال از ازدواج بالتازار گتی با روزتا میلینگتون طراح مد می گذشت که خبر رابطه پنهانی او با سینا میلر منتشر شد. همان ماه گتی خبر جدایی خود از مادر 4 فرزندش را اعلام کرد. هرچند یک سال بعد دوباره میلینگتون گتی را پذیرفت . گتی می گوید " جدایی من از همسرم مرحله ای بسیار دشوار از زندگی ما بود. دلم برای خانواده ام تنگ شده بود و خدا را شکر می کنم که روزتا درک بالایی دارد و به من فرصت دوباره داده است."

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند



11. تا به حال کسی خبر خیانت  آن هچ را نشنیده، ولی از این شاخه به آن شاخه پریدن و روابط کوتاه و سریع او او را در معرض انتقادات عده ای قرار داده است.او در سال 2000 او به اولین رابطه طولانی مدت خود پایان داد و بلافاصله با فیلمبردار یکی از فیلم هایش کلی لافون آشنا شد. 7 سال  بعد هچ با وجود داشتن یک فرزند پسر از لافون جدا شد و بلافاصله رابطه خود را جیمز تاپر که مدتی پیش از همسرش جدا شده بود آغاز کرد و از او یک پسر دارد.





12. نامزدی بریتنی اسپیرز و کوین فدرلین از چند جهت مورد انتقاد قرار گرفت: اول اینکه آنها زمانی تصمیم به ازدواج گرفتند که تنها 12 هفته از آشنایی آنها می گذشت. دوم ازدواج دو روزه او با جیسون الکساندر گذشته بود و بدتر اینکه در زمان آشنایی این دو همسر فدرلین فرزند دوم خود را باردار بود. همسر او  شار جکسون می گوید " این تنها نابودی یک رابطه نبود بلکه نابودی یک خانواده بود."

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند

سرانجام کوین و بریتنی با هم ازدواج کردند اما این ازدواج تنها 3 سال دوام داشت و حاصل آن دو فرزند پسر بود. سرانجام در سال 2010 کوین در تلویزیون از شار جکسون معذرت خواهی کرد و گفت "می دانم چه رنج و دردی را تحمل کرده ای. من خودخواهانه عمل کردم و از تو معذرت می خواهم."

بعدها در سال 2011 کوین فدرلین با ویکتوریا پرینس آشنا شد و حاصل این آشنایی یک دختر به نام تیلور بود.



13. مل گیبسون پس از 28 سال زندگی مشترک  همسرش روبین گیبسون را به خاطر زن دیگری به ترک کرد. تنها چند هفته بعد از آنکه روبین تقاضای طلاق داد، همسر جدید گیبسون باردار شد. گیبسون و روبین 7 فرزند داشتند و گیبسون در مصاحبه ای تلویزیونی به اشتباه خود اعتراف کرد و گفت "من ازدواجم را خراب کردم و سزاوار سرزنش هستم."

افراد مشهوری که به همسرشان خیانت کردند

بعدها او از همسر دومش هم جدا شد و درگیری شدیدی بر سر حضانت دخترشان لوسیا بین این دو درگرفت که خوشبختانه در سال 2011 رفع گردید. 
نظرات بینندگان
0020
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱۹۸
۲
آرم صراط جا مونده
نسبت به ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظورت آمار بوده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۹۸
۶۹
صراط عجب فکری خراب و زننده ای داری.
مثلا این چه خبریه که میزاری؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱۲۲
۷۳
اشاعه فحشا گناه است.والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهم اینه که کلیک خورش خوبه مهدی جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اسگل
آگاهی دادن به هواداران این الگوهای خارجیه
ببینم اصلا اشاعه فحشا یعنی چی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا منفي زدين ؟؟ مگه دروغ ميگه .... تجسس تو زندگي مردم... اشاعه فحشاء ... شما دارين قبح اين موضوع رو ميشكنين... واقعا خجالت آوره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۷۱
۱۹
با درج این اخبار چه هدفی را دنبال می کنید؟به نظرم یه چیزتون میشه؟!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
باید یه طوری آمار بازدید کننده هاشو ببره بالا
سم سم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۹۰
۴۶
این اخبار جز تشویق برای خیانت چی میتونه داشته باشه؟ نباید درج میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا شما دیگه کی هستین
مشخص دنبال روابط کاملا حلال و مذهبی همراه با تعصب کورکورانه و جاهلانه میگردد که شامل پیامک های کاملا ایده آل و خوشحال کننده هستند
ولی در زندگی کارهایی باعث عبرت دیگران و عدم الگو قرار دادن این گونه افراد میشه بی فرهنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقاً می تونیم جنبه مثبتشو نگاه کنیم...
این خبر می توان فهمید که هرچه انسان به ابتدایی ترین اصول اخلاقی یا دینی پایبند نباشد و پارا فراترازآن بگذارد،بی پروا و گستاخ خواهد شد
می توان فهمید که الگوهای غربی در عرصه هنر یا حتی سیاست یا حتی ورزش نیز دچار فساد شده اند
دلم برای خودمون می سوزه که چی جوری فرهنگ غرب رو از طریق ماهواره،اینترنت و سایر تکنولوژی ها از بچگی بهمون تزریق می کنند
هویت و فرهنگ رو بدون جنگ و خونریزی ازمون میگیرند
...
حرف بسیار است و ازحوصله خارج
سما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۲۹
۲۴
به جای این که بیاید این چیز ها رو لیست کنید یه فکری کنید واسه جلو گیری از اون که تو همین ایران پره .
kami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۳۱
۱۴
خوب که چی؟ خودتون دلتون میخواد روتون نمیشه بگین، از کارهای دیگران خبر میزنین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۵۱
۲۵
صراط بدبخت بیسواد
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۲۰
۴۳
به نظرتون گلشیفته هم به مملکتش خیانت نکرده ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا مغلطه ميكني.... زندگي ديگرون چه ربطي به تو داره... تو مواظب خودت باشه كه يهو دچار امتحان سخت نشي... كه يهوو سر اكنده شي... تو كار مردم هم تجسس كردن گناه كبيره ست...
شهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر ما گلشيفته در اثر فشار زیاد مذهب بدی که افراد نالایق تبلیغ کردند جری شد. اگر نه فیلمهایي که در ایران بازی کرده گواه بر روشن بینی اون هست. فشار در فضولی در زندگی خصوصی افراد و اعتقاداتشون آدمها را مجبور به تکذیب ندای درونشون میکنه.
گل شیفته هم از این مورد مثتثنی نیست و هنوز یک ایرانیه.
فردی که خیلی از مردم از دیدن فیلمهای قدیمیش لذت میبرند.
ریش حنایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۹
۱۰
من نمی دونم شما که انقد با صراط لجید چرا اصلن سراغ این سایت می آین؟
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱۵
۵
خذایی من فقط بیل خاک توسرو میشناسم
اینا کی هستن اصلا؟
صراط بیکار
طنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۱۰۱
۵
اصلا از این تیتر و متن خوشم نیومد!
اما یه نکته جالب داشت و اینکه میتونیم نتیجه بگیریم نسبت زن هایی که خیانت به روابط زناشویی میکنن30% و مردهای خیانت کار70% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وااااااوووووووووووووووو !!!!!!!!!واقعا شگفت انگیزه البت! از اقایون بیش از این انتظاری نیست:))))))
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
خب چون زن ها آب زیر کاهترند کمتر لو میرن
طنین2
|
Iran (Islamic Republic of)
علی آقا تو نظر بعدیم گفتم غصه نخور! نمیخوای بگی که مردا ساده ترن و از روی سادگی لو میرن???!!!!
در ضمن این اثبات شده که زن ها به زندگی و همسرشون وفادار تر از مردا هستن!
به خاطر تشابه اسم کنار اسمم عدد2 گذاشتم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا ذات مرد همینه : خیانت ! البته خودشون میگن تنوع طلبی ولی فرقی به هر حال نمی کنه :) اون مردی که خیانت نمی کنه هم شرایطش رو نداره وگرنه شناگر ماهریه !! زنها باید از اتکا به مردها دست بردارند و مستقل و قوی بشن وگرنه کلاهشون پس معرکه ست .
ریش حنایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۳
۲۵
من نمی دونم شما که انقد با صراط لجید چرا اصلن سراغ این سایت می آین؟
طنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۱
۸۳
۶
اقایون نظر دهنده! چرا ناراحتین؟؟؟؟؟
اشکال نداره بابااااا حالا این که تعداد مردهای خیانت کار زیاده دلیل نمیشه که شماها غصه بخورین فقط برین یه فکری به حال خودتون بکنین! :)))))
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱
۵
دلواپس و بی تابم باز امشبم بی خوابم خبر ازت ندارم و تا خود صبح بیدارم حس خوبی ندارم چشام همش به ساعته میپرسم این چه حسیه یکی میگه خیانته
کمیاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۲
فکر کنم یادتون رفت خبر جدایی نادر از سیمین را هم بنویسید. حتی شرکت کنندگان در مراسم اسکار نیز از این جدایی خبر دارند اما شما هنوز...
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۷
۰
۱) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۵) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .


خودتون که قانون خودتون را رعایت نکردید
هيچكس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۹
۱۲
طبق قانون اسلام يه مرد ميتونه با 44زن هم رابطه داشته باشه ايرادي نداره كه ولي براي ادمها داشتن رابطه با بيش از يك زن ايراد داره
درضمن صيغه هيچ فرقي بافحشا نداره بجزاسمش
پورا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب هیچکس!!! یک جو سواد و مطالعه راجع به اسلام و قوانینش پیدا کن بعد اظهار نظر کن!
نحله
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین هیچکس جان!!!...من با صیغه و کلا مسائل جنسی ازاد مخالفم..ولی مساله فحشا با صیغه فرق میکنه..بلاخره باید یه راهی باشه برای مساله ای که خدا افریده و در بعضیها کنترلش سخته...خوب باید عزت نفس و تقوا پیشه کرد ولی همه که در توانشان کنترل نیست/اونوقت یه راهی باید باشه که البته نباید در ان افراط بشه و احتمالا اون راه فحشا نیست..یعنی امیدوارم نباشه..امام زمان میان خودشون درستش میکنند..بیخیال..
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۵
۲
خجالت نمی کشی این مزخرفات رو اشاعه می دین؟ روزنامه زرد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۴
۱
نکته ی جالب این هست که همگی این مردها راست گفتن،طفره نرفتن و معذرت خواهی کردن و مثل اکثر مردهای ایرانی دوقورت و نیمشون هم بالا نبود!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۴
۰
اخبارتون شرم آوره. انگار همین حالا از امریکا برگشتید که اینقدر راحت از کثافت کاریهای یک مشت عوضی خبر می زنید و از اینکه مشکل بعضی هاشون هم حل شده از واژه "خوشبختانه" استفاده می کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۹
۰
کاش به جای این اطلاعات دقیق از زندگی خصوصی افراد در بلاد کفر از وضعیت معیشتی مردم خودمون اطلاعات داشتی!
نحله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۵
۳
یک عالمه تو ایران خودمون هست اگه راست میگید اونها رو بگذارید تو سایت عکسشون و.....
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۸
۰
سلام
نکته ی مهم در اکثر این اتفاقات اینه که افراد به اشتباه خود اقرار کردند و خود را مستوجب سرزنش و تنبیه خواندند ، نه مثل مسئولین و هنرپیشه های ما که آن را انکار می کنند و توطئه ی دشمنان می خوانند!!!!!!!!.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
کاش مردهای ایرانی هم مسئولیت غم و رنجی رو که ایجاد کرده اند رو می پذیرفتند. نه این که بر و بر تو چشم زن بدبخت نگاه کنند و بگن خوب کردم !
ایش. بدم میاد از مرد ایرانی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۲
۲
این مل گیبسون خجالت نکشید با هفت تا بچه قد و نیم قد رفت دنبال زن دیگه ؟! خاک بر سرشون .
مجتبی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۴۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۱
۱۸
۳
خبر جالبی نبود ولی چون عکس آرنولد رو گذاشتید یاد یک لطیفه ی زیبا افتادم :
به یک بنده خدایی میگن شنیدی آمریکا میخواد به ایران حمله کنه؟ میگه اَکه هی حالا کی میخواد جلو آرنولد رو بگیره... لول
حسين
|
United States of America
|
۱۱:۳۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۵
۰
واقعا ممنون از مطلبتون. اينم تمدن و فرهنگ غني غرب ،بهتره اونايي كه انقدر سنگ فرهنگ بي بند و بار غرب رو به سينه ميزنن يه كم واقع بين تر باشن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۹
۲۰
ببینم صراط یعنی میخواهی بگی هر مردی که یه زن داره و بره زن دیگه ایی رو صیغه کنه این خیانته؟
این طرز فکر طرز فکر سنی هاست
فمنیستی بودنتون داره یه جورایی معلوم میشه
نحله
|
Iran (Islamic Republic of)
چی!!؟؟؟...نفهمیدم....!!!...یعنی صیغه کردن نشانه شیعه بودنه!!!؟؟؟...یا شیعگی یعنی صیغگی..!!..جل الخالق...یا امام زمان تعجیل کنید در ظهورتان انشا الله...چی!!!؟؟..یه زن داشتن یعنی فمنیستی؟؟...خیانت نیست؟؟؟..اینجا که میشه شیعه میشید شما زنها و مردها و نشانه شیعه بودن را صیغه کردن یا صیغه بودن میدونید...این همه نشانه گفتند یرای اینکه شیعه بودن ادم معلوم بشه !! همه رو ول کردید میگید بی صیغگی یعنی سنی بودن..الله و اکبر...الله واکبر...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱
۰
خاک برسرت صراط نکته هدفت اینه که قبح کثثافت کاری های اونا رو بشکونی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۱۲
۰
آقا ما انرژی هسته ای نمی خوایم.
فشار تحریم ها رو که مسئولین تحمل نمی کنن.اونا که با مترو اینور اونور نمیرن اونا که...
بابا این انرژی هسته ای رو به مولا ولش کنین.کو؟کجاست؟برق هسته ای کو؟؟
کجاست؟؟
همش دروغه
سید دانیال ال داوود
|
Australia
|
۲۳:۰۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
مطمئنید فقط همینان ؟
ساده اینا
100 تا یکی سالمن
خانم رز در فیلم تایتانیک الان 2 تا بچه داره
یکی از دیکاپریو از فیلم تایتانیک یکی از از یه بازیگر دیگه و یه فیلم دیگه
در صورتی که اصلا همسری هم نداره
فک کنننننننننننننننننننننننننن
پستتون بیخوده چون یکی 2 تا نیستن
نورا
|
Australia
من دانیال آل داوود رو خیلییییییییی دوست دارم برو یه اسم دیگه واسه خودت بذار اسم اونوخراب نکن!
عجب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۱
۰
۰
چکار به زندگی دیگران داری خب دوست دارند اینجوری باشند به شما چجه ایرانیا که بد ترند