۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۰

تصادف منجر به آتش‌سوزی دو خودرو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف میان دو خودرو سواری و آتش‌سوزی یکی از آنان در شمال پایتخت خبر داد.
کد خبر : ۸۴۰۹۲
به گزارش صراط؛ سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: تصادف میان دو دستگاه سواری پیکان و پژو 206 در مسیر غرب به شرق بزرگراه نیایش نرسیده به ورودی کردستان رخ داد و آتش‌نشانان در ساعت 10:20 صبح روز پنجشنبه ایستگاه 25 و 84 به طور همزمان به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، مشخص شد که دو خودروی سواری پیکان و 206 با یکدیگر تصادف کرده‌اند که خودروی پیکان به پیاده‌رو وارد شده و سواری 206 نیز به دلیل تصادف دچار آتش‌سوزی شده است.
 
ملکی با بیان اینکه شهروندان با خاموش‌کننده‌هایی که به همراه داشتند، مشغول اطفای حریق خودروی سواری بودند، گفت: آتش‌نشانان نیز پس از حضور در محل، حریق خودروی سواری را به طور کامل خاموش و نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام کردند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در جریان این حادثه هیچ یک از شهروندان و سرنشینان دو خودرو دچار آسیب جدی نشده‌اند، به ایسنا گفت: عوامل آتش‌نشانی پس از تحویل محل به نیروهای پلیس راهور، به عملیات خود خاتمه دادند.
نظرات بینندگان
رضا جعفرپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۱
۶
۰
براستی چرا مدتی است پژو206 و پارس بعد از تصادف از ناحیه جلو دچار آتش سوزی می گردند ............. ......... چرا جان مردم برای هیچکس مهم نیست اگه یادتون باشه یه مدتی پژو405 آتش می گرفت محض رضای خدا از شرکت ایران خودرو یه کارگر افغانی تو مراسم شرکت نکرد که حداقل ایران خودرو بگه معذرت می خواهیم به خاطر کم کاری ما خودروی شما اتش گرفت شرکت تویوتا بخاطر اینکه یه مدل از خودروهاش در سرعت بالا می لرزید فراخوان داد چقدر معذرت خواهی و غرامت داد ........ این انحصار گری و قدرت فقط به ضرر مردمه ....چرا هیچکس پاسخگو مردم نیست .....چرا همه شرکتها مثل زاگرس خودرو و فیات ..... ورشکسته شدن ......تا کی مردم بخاطر سایپا و ایران خودرو باید بمیرن .......به امید اینکه نسل پراید و پژو ور بیفتد تا حداقل مردم زنده بمونن........