۲۹ مهر ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۰

نشانه آخرالزمان در سوریه

يک تحليلگر ارشد حوزه گروه‌هاي اسلام‌گرا گفت: حضور گسترده نيروهاي سلفي و وهابي از سراسر جهان اسلام به‌سوي سوريه با هدف مشارکت در جنگ‌هاي آخرالزماني انجام شده است.
کد خبر : ۸۴۱۷۰

به گزارش صراط، "حسن ابو هنيه" کارشناس اردني جنبش‌هاي اسلام‌گراي خاورميانه در گفت‌وگو با شبکه تلويزيوني الميادین لبنان، با اشاره به تشديد اعزام تروريست‌هاي مسلح سلفي و وهابي از کشورهاي مختلف به‌سوي سوريه، گفت: هدف از اين لشگرکشي به شامات، مشارکت در جنگ‌هاي آخرالزماني است که به ظهور مهدي موعود ختم مي‌شود.

وي با اشاره به ويدئوهاي منتشرشده از سوي مرکز رسانه‌اي "المنارة البيضاء" وابسته به القاعده، افزود: هم‌اکنون گروه‌هايي مانند "لواء التوحيد"، "جبهة النصرة لأهل الشام" و "گردان‌هاي عبدالله عزام" با اهداف مختلف در سرزمين شام رحل اقامت افکنده و با نيت نابودي شيعيان، علويان و حکومت علوي بشار اسد، گرد هم آمده‌اند اما هدف نهايي آنان طبق کتاب‌هاي روايي مقدسي که با عنوان "الملاحم والفتن" در اختيار دارند فقط و فقط مشارکت در جنگ‌هاي منتهي به ظهور مهدي موعود است.

بر اساس عقيده اهل سنت، طبق احاديث وارده، مهم‌ترين جنگ آخرالزماني که به ظهور مهدي موعود منتهي مي‌شود در بلاد شامات در خواهد گرفت و مبارزان حاضر در اين جنگ‌ها زمينه‌سازان اصلي حاکميت جهاني اسلام خواهند بود.

اين در حالي است که بر اساس روايات وارده در مذهب تشيع، گروه‌هايي که در آخرالزمان با هدف آشوب در شامات سر برمي‌آورند بر باطل خواهند بود و امام عصر(عج) با شکست‌دادن آنها، زمينه برپايي حکومت جهاني عدل اسلامي را فراهم خواهدکرد.

منبع: مشرق
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۷
۱۸
این یک امر واضح است
مهدي رك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۸
۱۸
براي افرادي كه با علائم معتبر آخرالزمان آشنايي دارند، اين اتفاقاتي كه در حال رخ دادن است، هشداري است براي بيداري.
بحث زمان است و صاحب زمان.
اين فقط و فقط به خودمون بستگي داره. اول اصلاح فردي و بعد اصلاح جامعه و ........
انشاء الله لايق اين باشيم كه در حيات ما ظهور اتفاق بيافته.
اللهم عجل لوليك الفرج
مایلی سخن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۱۰
۱۸
یا صاحب الزمان عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۱
۵
۲۵
شما هم با این افکارتون