۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳

فيس‌بوک تنفر‌آميزترين ابزار جاسوسي+تصاویر

فيس‌بوک، شبکه‌اي به اصطلاح اجتماعي است که کاربران زيادي را از سراسر جهان به سمت خود جلب کرده است، اما پشت پرده اين شبکه به اصطلاح اجتماعي چه کساني قرار دارند؟ آيا کاربران مي‌دانند که اطلاعات شخصي آن‌ها در اختيار سازمان‌هاي جاسوسي قرار مي‌گيرند؟
کد خبر : ۸۵۰۲۲

به گزارش صراط، جوليان آسانژ موسس وب‌سایت‌ ويکي‌ليکس درباره فيس‌بوک مي‌گويد:

فیسبوک تنفر آمیز‌ترین ابزار جاسوسی است که تاکنون ایجاد شده ‌است. هر کس که نام و مشخصات دوستان خود را به شبکه اجتماعی فیسبوک اضافه می‌کند باید بداند که به شکل رایگان در خدمت دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکاست و این گنجینه اطلاعاتی را برای آنها تکمیل می‌کند.

آسانژ

آسانژ در بخش ديگری از مصاحبه خود با «راشا تودی» می‌گويد؛ فیسبوک یک گنجینه اطلاعاتی بسیار بزرگ از نام و پیشینهٔ افراد است که کاربران آن را به شکل داوطلبانه در اختیار این شبکه اجتماعی قرار می‌دهند ولی این ابزار توسط دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. دسترسی این دستگاه‌های اطلاعاتی به اطلاعات ذخیره شده در فیسبوک آن را به یک ابزار خطرناک بدل کرده‌است.

 

فيس‌بوک يکي از بزرگ‌ترين شبکه‌هاي اجتماعي در سراسر دنيا است که بيش از يک ميليارد کاربر دارد. اين شبکه اجتماعي در سال 2004 توسط مارک زوکربرگ دانشجوي دانشگاه هاروارد تاسيس شد.


همواره انتقادات زيادي نسبت به اين شبکه اجتماعي و سوء استفاده‌هاي فيس‌بوک از اطلاعات شخصي کاربران آن شده است.


 

فيس‌بوک شبکه‌اي ضد اجتماعي

روزنامه اينديپندت، چاپ انگليس، هفته گذشته در گزارشي با عنوان "شبکه ضداجتماعي"، فيس‌بوک را شرکتي "فاسد و رياکار" معرفي کرد. طبق اين گزارش شرکت فيس‌بوک با در‌آمد 175 ميليون يورويي تنها 238هزار دلار پرداخت کرده است. شرکت فيس‌بوک با انتقال بخش‌هاي فروش خود به ايرلند به راحتي از پرداخت ماليات به دولت انگليس سرباز مي‌زند.

بنا بر گزارش اينديپندنت، در حالي‌ که دولت انگليس با کسري بودجه شديدي مواجه است، شرکت‌هاي بزرگ اينترنتي با اينکه سودهاي کلاني با استفاده از آگهي‌هاي اينترنتي در اين کشور کسب مي‌کنند اما تنها مقدار ناچيزي از آن را ماليات مي‌دهند.

جان‌ مان John Mann عضو حزب کارگر و عضو کميته خزانه‌داري انگليس، از پرهيز شرکت‌هاي اينترنتي در پرداخت ماليات به شدت انتقاد کرد و گفت: "اين امر رياکاري و فساد شرکت‌هاي پربازده اينترنتي را مي‌رساند. به گفته مان؛ شرکت‌هايي مانند فيس‌بوک از زيرساخت‌هاي اينترنتي کشورها استفاده‌هاي کلان کرده و هيچ کاري در قبال آن انجام نمي‌دهند.

رابطه مديران ارشد فيس‌بوک با رژيم صهيونيستي

گروه مديريتي يهودي فيس‌بوک

نيويورک تايمز در چاپ 13 مه سال 2009 به نقل از گاردين نوشت: فيس‌بوک توسط مارک زوکربرگ، دانشجوي يهودي دانشگاه هاروارد تاسيس شد.

 

هنگامي که مارک زوکربرگ، تصميم گرفت تا پروژه فيس‌بوک را به ديگر دانشگاه‌هاي آمريکا گسترش دهد از دوست يهودي خود داستين موزکويچ Dustin Moskovtiz  کمک گرفت. موکويتز بعده‌ها معاون‌ اول مهندسي فيس‌بوک شد.


آن‌ها از يک يهودي ديگر نيز کمک گرفتند، پيتر تيل Peter Thiel  ، يک سرمايه‌گذار بزرگ آلماني و يکي از موسسان paypal  در سال 2004، تيل يکي از اولين سرمايه‌گذاران فيس‌بوک با سرمايه 500هزار دلاري بود.

تيل به عنوان يک يهودي مسلما ترجيح مي‌دهد که با يهوديان همکاري کند. شريک تجاري وي که با هم، شركت paypal  راه‌اندازي کردند، ماکس رافائل لوچين، يهودي اوکرايني‌الاصل است.

 

ديگر يهودياني که با تيل کار مي‌کنند، ديويد ساکس، David Sacks  مدير اجرايي اسبق paypal  و George Zachary  از Ebay  هستند.

مارک آندرسونMark Andereessen موسس netscape  در شرکت صهيونيستي Israel Seed Partners  نيز سرمايه‌گذاري کرده و يکي از شرکاي نزديک جوناتان مدود Jonathan Medved ، يکي از سرمايه‌داران بزرگ صهيونيستي است.

شرلي سندالبرگ يکي ديگر از اعضاي اصلي فيس‌بوک است که قبلا معاون اول فروش و عمليات‌هاي اينترنتي گوگل بود.

او در سال 2008، گوگل را ترک کرد تا نفر دوم فيس‌بوک شود. اين خانم يهودي اکنون مدير ارشد اجرايي فيس‌بوک است. کار وي فروش، بازاريابي، توسعه تجاري، منابع انساني، سياست عمومي فيس‌بوک است و گزارشات خود را مستقيما به مارک زوکربرگ ارائه مي‌کند.

سندلبرگ با يک يهودي ديگري به نام ديويد گلدبرگ ازدواج کرده است که قبلا مسئول بخش موسيقي ياهو بود.

يهودي ديگري که در فيس‌بوک نفوذ دارد جاستين روزنستاين Justin Rosenstein  است ، او مهندس ارشد فيس‌بوک است.

البته وي در سال 2008 از فيس‌بوک جدا شد.

رژيم صهيونيستي و فيس‌بوک

روزنامه هاآرتض در سال 2008 نوشت: فيس‌بوک و موسسان گوگل در کنفرانس در ماه مي به سرزمين‌هاي اشغالي خواهند آمد.

سرگي برين surgey Brain  يکي از موسسان گوگل، به همراه مارک‌زوکربرگ و رييس ياهو سوزان دکر در پنل روساي تکنولوژي در مر كز کنفرانس بين‌المللي برگزار شده در سرزمين‌هاي اشغالي شرکت کردند.

زوکربرگ در شصتمين سالگرد منحوس تاسيس رژيم جعلي صهيونيستي به سرزمين‌هاي اشغالي دعوت شد و با سران صهيونيستي ملاقات کرد.

او در حالي با شيمون پرز ملاقات کرد که وي يک جنايت‌کار جنگي است. او مسئول کشتار بيش از 100 شهروند لبناني در غنا در سال 1996 است.

 

ديدار شيمون پرز از دفاتر مرکزي فيس‌بوک در آمريکا

در سال 2012 شيمون پرز از دفاتر مرکزي فيس‌بوک در آمريکا ديدن کرد و مورد استقبال گرم زوکربرگ قرار گرفت. در آن‌جا مارک به پرز کمک کرد تا يک صفحه فيس‌بوک بسازد، رييس‌جمهور رژيم صهيونيستي زوکربرگ را به عنوان دوست نخستين خود انتخاب کرد.



 


الحاق اولين کاربر فيس‌بوک به سرويس اطلاعاتي اسراييل

آري هازيت Arie Hasit 26 ساله شاهد تولد فيس‌بوک بود، او هم‌اتاقي مارک زوکربرگ موسس شبکه اجتماعي فيس‌بوک و يکي از اولين مديران اين شبکه است.

هازيت در فيلادلفيا بزرگ شد، از زمان جواني هميشه آروزي مهاجرت به سرزمين‌هاي اشغالي را در سر مي‌پروراند که دو سال پيش اين امر به واقعيت پيوست. او اکنون عضو واحد سخن گوهاي نيروهاي تهاجمي اسراييل يا IDF‌ است.

کنترل فيس‌بوک توسط سازمان‌هاي جاسوسي

 خبرگزاری آسوشید پرس، به نقل از منابع آگاه در سازمان سیا فاش کرد: این سازمان روزانه بیش از پنج میلیون کاربر فیس بوک و توئیتر را زیر نظر دارد. یکی از خبرنگاران آسوشیتدپرس توانسته با این بخش سیا که مسئول پیگیری مدیاهای مختلف جهان (روزنامه‌ها، رادیوها، اخبارهای محلی، چت‌های اینترنتی و غیره) که انعکاسی از عقاید میباشند، اشنا شود. این پیگیری‌ها که از ساعتهائی قبل از جنگ سرد اغاز شده‌اند، بعد از واقعه 11 سپتامبر مرکزیت یافتند.

این بخش سیا بعد از مشاهده نقش توييتر در بعضی انقلاب‌ها، به شبکه‌های اجتماعی توجه نشان داد. هر روزه صدها تحليل تويیت‌ها (تا 5 میلیون تويیت در روز) و پیام‌های فیس بوک به زبان اصلی را بررسی می‌کنند. نتیجه آن تابلويی است که احساسات منطقه‌ای از جهان و یا کشوری را به اندازه کافی دقیق نشان میدهد. شبکه‌های اجتماعی وسیله‌ای برای پیگیری یک بحران در زمان واقعی نظیر انقلاب‌هاي عربي می‌باشند. این نتیجه‌گیری هر روزه به دفتر باراک اوباما داده شده و او برای بررسی تاثیر مداخلات سیاسی بین المللی خود از آن استفاده میکند.

فيس‌بوک و مسئله حريم خصوصي Privacy

يکي از بزرگ‌ترين مسائلي که در رابطه با فيس‌بوک مطرح مي‌شود سياست‌هاي اين شرکت براي حفظ حريم خصوصي افراد است، مسئله‌اي که تاکنون چندين بار نقض شده است.

روزنامه گاردين در اکتبر امسال با مقاله‌اي با عنوان " آيا وقت آن نرسيده است که فيس‌بوک با کاربران خود کمي رو راست باشد؟" به شدت از سياست‌هاي اين شبکه اجتماعي در حريم خصوصي افراد انتقاد کرد.

بنا به گزارش وال‌استريت‌ژورنال گفته مي‌شود که فيس‌بوک پيام‌هاي محرمانه کاربران را وارسي کرده و پيام‌هاي خصوصي افراد در تايم‌لاين عمومي آن‌ها بدون رضايتشان نمودار مي‌شود.

يکي از کاربران فيس‌بوک به نام Neville Unvalla در هنگام جشن فيس‌بوک به مارک زوکربرگ گفت: مارک، درحالي که فيس بوک زندگي ما را دگرگون ساخته است، تنها چيزي که از تو مي‌خواهم اين است که سياست‌هاي حريم خصوصي خود را تغيير دهيد و به کاربران اجازه دهيد تا به کلي به تمام اطلاعات خودشان کنترل داشته باشند.

بسياري از کاربران فيس‌بوک به سختي مي‌توانند تنظيمات حريم خصوصي خود را تنظيم کنند، زيرا بسيار گيج کننده است، به علاوه فيس‌بوک گاهي اوقات بدون درج آگهي سياست‌هاي حريم خصوصي يا privacy  خود را تغيير مي‌دهد بدون اينکه کاربر اطلاعي داشته باشد.

بنا به گفته وال‌استريت ژورنال در سال 2010، اپليکيشن‌هاي فيس‌بوک اطلاعات افراد را به هزاران شرکت تبليغاتي اينترنتي ارسال کرد. اين اپليکيشن‌ها از ارجاع‌کننده HTTP  استفاده مي‌کردند که هويت کاربر و دوستان وي را مشخص مي‌کرد.

 

فيس‌بوک و آثار سوء اجتماعي

از مهم ترین تأثیرات فیس‌بوک که در پرونده‌های طلاق عنوان شده، برقراری ارتباط دوباره یکی از زوجین با کسانی است که قبل از ازدواج ارتباط داشته و روابطشان پایان یافته، ارسال پیام‌های نامناسب و یا گزارش خیانت طرف مقابل از طریق دوستان فرد بوده است. در سال ۲۰۰۹ مطالعه‌ای به همین روش در انگلستان صورت گرفت و مشخص شد که در یک پنجم از دادخواست‌های طلاق به واژه فیس بوک اشاره شده است.

.


نتایج تحقیقات یک سایت انگلیسی نشان می‌دهد که یک سوم موارد درخواست طلاق به دلیل مسائلی است که در فیس بوک رخ می‌دهد .

در تحقیقات جدیدی که توسط دانشکده حقوق مارتی مونیال آمریکا صورت گرفت، نشان می‌دهد که ۸۰ درصد درخواست‌های طلاق به استناد موارد غیراخلاقی که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود بوده است. این تحقیقات هم چنین نشان می‌دهد که تنها در کشور آمریکا از هر پنج نفر که طلاق می‌گیرند يک نفر به علت عکس‌ها و پیام‌های غیر اخلاقی و غیر خانوادگی در فیس بوک بوده است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۷۴
۲۵
اینطور که شما همه چی را به اسرائیل ربط می دید باید بپذبریم مدیریت و برنامه ریزی جهان دست صهیونیست هاست.
نورا...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
2درصد آمريكاييها يهودي هستن.اما 80 درثروت آمريكا مال ايناست.بهتره فيلم 2012رو ببيني همراه با نقد اون تاحساب كار دستت بياد
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورا تورو چه به حرفا و بحثای حسابی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورالله جان با این حساب قدرت یهودی ها مافوق تصور ماست!!!
حالا باید چکار بکنیم.
نورا...(نورالله)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هرگز مافوق تصور نيستن. دست به همه كارميزنند براي حفظ منافعشون.فقط باي دونستن افكارشون بحث طراحي دلار آمريكا رو ببينيد.ماجراي 11سپتامبر..2000كارمند يهودي .اون روز هيچ كدوم درمحل كار حاضر نبودن.بيمه 5/7ميليارددلاري رابرت مرداك صهيونيست.رييس فارسي وان.. من وتو...براي برجهاي دو قلو..وخيلي چيزاي ديگه رو اگه پازل وار كنار هم بگذاريد.به ماهيت خبيثشون پي ميبريد.(وعده الهي:الا ان حزب الله هم الغالبون.انشاءالله)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۷
۲۸
خیلی جالب بود
sss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۳۴۴
۱۷۶
خوب برادران اگر فیس بوک اینقدر بد است چرا صبح تا شب توی آن پلاس هستید و تک تک عکسهای زنان را دید ببخشی رصد می کنید؟ و اندازه دامن و مو و چه و چه را با عکس های قبل آنها مقایسه می کنید؟ کامنت ها را تک به تک می خوانید. پای ثابت صفحه گلی که هستید.
راستی ریشه آمار طلاق ایران هم مربوط به فیس بوک است و صد البته دلایل دیگر از القائات غرب نابکار بوده،
کنترل فیس بوک توسط برادران و خواهران ارزشی را هم به موارد بالا اضافه کنید.
راستش بقیه خودشان تصمیم می گیرند شما هم با توجه به فرایض فوق نروید. البته بعید است با این اوضاع و احوال عده زیادی وقت و حوصله فیس بوک داشته باشند، جز ارزشمداران که شکمشان سیر است دغدغه دیگری ندارند.
123
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لایک بالا...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فکر کنم باز اون شکم کارت خوردت گشنه شده بازم از شکم حرف نمیزنه
امیر. ه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هزار تا لایک داشم!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دمت گرم
عالی بود
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شاید ما تووی پیست اسکی یه کارایی کرده باشیم ، اما این برادران ارزشی تهرانی که کاری نکردن شماهارو که اینقدر شکاری ازشون اس اس
نادان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۲۷۶
۳۰۸
تکنولوژی قاتل متحجرین ودروغگویان است الحمدالله در دست اینها ومغز اینها نیست کسی نیست از اینها بپرسد اگر واکسن ودارو توسط غربیها که دشمن میخوانید اختراع نشده بود الان ملت ایران حداکثر به یک میلیون میرسید وانها هم در جنگلها وکوهها زندگی میکردند چرا شکر گزار اینها نباشیم واز انها تشکر نکنیم شما که تزریق واکسن را حرام کرده بودید حالا چه شده که خود را ادم حساب میکنید ولی انها را نه ؟
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
معلومه که حالت خرابه ، اصلا خودت میفهمی که چی میگی ؟ خواهش میکنم یه خرده فک کن بعد حرف بزن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرفهایت به اسمت می آید.
از شما توقع زیادی نمیره.
نورا...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واكسن وداروهايي كه توي نادان از اون دم ميزني حال چندين هزارنفر از هموطن هامون ر و بعد از24 سال به جايي رسونده كه دايم يا خون بالا ميارن يا يكي يكي پرپر ميشن .وطن فروش اشغال.دهن كثيفتو بهتره ببندي.
ناشناس...33333
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بی خیال بابا چیزهای دیگه رو جمع کننین مردم دارن از گشنگی میمیرن ...روسای مملکت به خاطر قدرت به جون هم افتادن شما گیر دادین به فیس بوک ...متاسفم براتون .....اگه اسراییل و امریکا نبودن به کی گیر می دادین ؟؟؟؟؟؟
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ندونستن یه درده نفهمیدن یه درده بزرگتره، اسمتو بذار نفهم کار تو از نادونی هم گذشته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نورالله ما منتظر واکسن تولیدی شما تحت لیسانس ملا باقر مجلسی هستیم تا دیگه خون بالا نیاریم!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الحمد الله كه خودتان ميدانيد "نادان" هستيد. من هم نادان هستم. پيشرفت علمي چه ربطي به فيس بوك داره؟ توي قرون وسطي هم مسلمانان علمشون پيشرفته تر از اروپا بود. اگه غربيها نبودند ما تو "جنگل و كوهها" زندگي ميكرديم؟ غلو اونهم موقعي كه داريد مخالف بحث ميكنيد؟! اينطوري اعتبار بحثتون هم زير سوال ميره.
نورا...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو واكسن نميخواي يه راست :امين آباد
داش علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۳۰
۱۷
فیس بوک در کل خوبه ولی بروبچز جنبشو ندارن
رسانه هفت
|
UNITED STATES
|
۱۶:۰۴ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۲۶۲
۱۳
فیسبوک خیلی هم باحاله اولا دوما خیلی بدم میاد که دشمنتونو انقدر بزرگ نشون میدید و خودتونو ...
انصاف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۲۶
۴۴
نادان الحق که اسمت روته بیشترداروهاییکه کشف شده رازی وابوعلی سیناکشفش کردن بیشترافرادیکه درعرصه ی علمی درآمریکاواروپافعالیت میکنندایرانی هستندبایدکورباشیکه نبینی بیماری ایدزوغربیاساختن داروشوماساختیم دیگه خیلی ازروبی عقلی حرف زدی باوجودامثال تونیازبه دشمن نیست غرب زده
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1-ایدز از آفریقا اومده
2-قبل از رازی و ابن سینا پزشکان یونانی بسیاری بودن که بر کار ایندو تاثیر گذاشتن
3-هماپیما,رادار,موشک,اینترنت,سینما,ماهواره,انرژی هسته ای,ماشین,بهره وری از نیروی الکتریسیته,نانو تکنولوژی,تلسکوپ,میکروسکوپ,تلویزیون,دوربین عکاسی و فیلمبرداری,موبایل و تلفن و....توسط غرب ساخته شده عزیز...
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۶ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۱۲۵
۱۱
مطلب خیلی مضخرف و چرت و پرتی بود و از اینکه وقتم رو با خوندن این مطلب ظولانی ولی مضخرف تلف کردم از خودم پوزش میطلبم.
نورا...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تويكي ديگه بهتره به سايت آويزون بري چون فهمت بيشتر از اين نيست بيسواد ..(.مزخرف)
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوبی تو؟! یه مطلب مزخرف نه مضخرف از همون ابتدا معلومه که مزخرف نه مضخرفه، نیازی نیست که آدم تا تهشو بخونه بعد به این نتیجه برسه، به نظرم باید از هم کاربریهات عذرخواهی کنی به خاطر اینکه در کنار اونا داری از این سایت استفاده می کنی
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این مضخرف با اون مزخرف تفاوتش زمین تا زیرزمینه .مضخرف یعنی خیلی خیلی چرت و پرت ولی مزخرف یعنی یه چرت و پرت.در ضمن رویا خانم یه شعر واست سرودم برو حالش رو ببر.میگه: هنوز همونی یا نه میخوای بمونی یانه دور دورم از تو این دیگه رویا نیست.همچنین نورا...چرا از روی اسم خانم فهمیده و باکمالاتی چون نورای اصلی اسکی میری و اسم این خانم رو دزدیدی؟ مگه خودت اسم نداری که اسم مردم رو میزدی؟
داش علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما سایت اویزون و ازکجا میشناسی ؟
فهمیدم چه افکار...داری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
معلومه مشتری پروپاقرص سایت آویزون بودیا!!!!!!!!!
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داش علی مگه شما میدونی تو سایت آویزون چی بوده که به افکار دیگران پی میبری؟!
نورا...(نورالله).
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نويد بهت نويد بدم خوشبختانه نورا نيستم.
نورا...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا نويد ببخشيد ازشماعذرخواهي ميكنم.سايت آويزون..توسط ملك پور باچند نفر ديگه مديريت ميشد.با يك برنامه هكر كه توسط كشور آلمان ساپورت ميشد..وب كم خاموش نصب شده رو بدون اينكه كاربر خبر داشته باشه روشن ميكردن وناجوان مردانه فيلمهاشو در اينترنت ميگذاشتن.منم تاحالا به لطف خدا اين جور جاها نميرم .آقانويد بازهم ازشما معذرت ميخوام.
ناشناس 2222
|
UNITED STATES
|
۲۱:۵۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۱۸
۲
من براتون متاسفم متاسف ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۱۰
۲
بله فیس بوک ممکنه جاسوسی کنه ولی از مردم عادی چیزی دستگیرش نمیشه .
آرمین
|
UNITED STATES
|
۲۳:۳۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۱
۳۱
۲
صراط پس این ارسال به Facebook چیه خودت گذاشتی این پایین ؟ اگه شما رو اون جا تبلیغ کنیم فیسبوک خوب می شه ؟ مثل ماهواره که جمهوری اسلامی مجازه ازش استفاده کنه برای ارسال برنامه و خبر به تمام دنیا ولی برعکسش تهاجم فرهنگی و عامل فتنه محسوب می شه ! بالاخره این خر دجال خوبه یا بد ؟ تکلیف ما رو معلوم کنید . ؛
غلام
|
UNITED STATES
آفرین. ها ها ها صراط چرا جوابشو نمیدی
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱
۶
۲
عجب سیستم جاسوسی قوی یه !!! صراط میگم عجب کشفی کردی !!! متحیر موندم !!! آخه بنده ی خدا ، یعنی سازمان های جاسوسی دنیا اینقدر احمق شدند که با سیستم های جاسوسی و نفرات جاسوس شون عکس بگیرند و منتشر کنند ؟؟؟ که همه بفهمند فیس بوک مثلن جاسوسه !!! من طرفدار فیس بوک نیستم ولی هر کس یهودی شد جاسوسه ؟؟؟ مارک زاکربرگ یهودی یه دیگه !! همه هم می دونند ، حالا برای مراسم شون کجا بره ؟؟؟ بیاد بره امام زاده عبدالله ؟؟؟ خوب باید بره اسراییل دیگه !!! یا هر گوری که می خواد بره بره !!! اون ها دارند زندگی شون رو می کنند، اونوقت تو مثلن سایت به اصطلاح ارزشی در به در توی همین فیس بوک داری عکس دخترای مردم رو دانلود می کنی که ؟؟؟ اگه بده تو که 24 ساعته توش پلاسی داداش من !!! دم خروست رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو ؟؟؟

یا علی
رهاد
|
JAPAN
|
۰۳:۱۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱
۹
۱
اقا فیسبوک بده خب بد اما بیش از یک میلیارد کاربر داره اخه اطلاعات این یک میلیارد رو سیا میخواد چکار کنه شاید بگی رفتارهای جوامع را پیش بینی و بر اساس ان در جهت منافع خودشدن استفاده میکنند اگر ما کنترل فیسبوک را در دست داشتیم اینکارو نمیکردیم ؟چرا باید فکر کنیم که هر رو نتونیم کنترل کنیم بد هست و بالعکس من مسلمانان زیادی دیدم که در فیسبوک اسلام و قوانین ان رو تبلیغ میکنند و با دیگران به اشتراک میگذارند و متاسفانه ایرانیها بیشتر از همه به اسلام و سنتهای اسلام و شخصیتهای ان اهانت میکنند میدونم طولانی میشه اما یک موضوعی پیش امد در یک سایت عکسی از یک خانم با بچه ای بود و ان خانم که اهل تاجیکستان بود گفته بود با مردی ایرانی اشنا شده و عاشق ان مرد شده مرد تمام قوانین مربوط به صیغه رو به ان خانم گفته بود و خانم هم پذیرفته پس از مدتی کار مرد در تاجکیکستان تموم میشه و به ایران برمیگرده خانم ادعا داشت ان زمان که مرد قوانین صیغه رو بهش میگفته چیزی نفهمیده و فقط قیول کرده و ادعا بازگرداندن مرد و فریب خودش رو داشت توجه بفرمایید این موضوعی هست که بین دونفر پیش امده و به اختلاف و ادعا خانم رسیده اما کاربران ایرانی در کامنتها بدترین اهانتها را به پیامبر و قران و دین گذاشته بودند عزیزان مشکل نه فیسبوک و نه توییتر و گوگل پلاس هست مشکل خود ما هستیم باید بپذیریم که قدرت رقابت نداریم و یا چنان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی ناشیانه تصمیم گیری و اجرا شده که به کاربران ایرانی این شبکه ها با رویکرد ضد حکومتی و اسلامی افزوده شده یعنی انگار خودت بچه ات را با لجبازی به مسلخ بفرستی یکنفر از انها که صاحب نظر هستید و نظراتتون هم خریدار داره به من بگه چرا کاربران یک شاعر محقق و نویسنده که در شبکه های اجتماعی عضو هست صدها هزار نفر از کاربران همان کشورها این شخصیتها را در حلقه خود دارند و از نظراتشون استفاده میکنند اما کافیه یک خانم ایرانی عکسی انچنانی از خودش در صحفه اش بگذاره هزاران پسر و مرد ایرانی براش درخواست دوستی میدن در حالی یک دختر اروپایی یا حتی از کشورهای اسیایی با پوششی بدتر اصلا بهش توجه نمیشه گریه داره یک دختر در شبکه اجتماعی عضو بشه و یک عکس از همان نوعی که در تبلیغات خارجی قرار میدهند بجای خودش بگذاره و ظرف یکهفته 107 هزار نفر ان رو در حلقه خودشون داشته باشند و صحفه دکتر جامعه شناس که لذت میبری از نظرات و تحقیق این استاد دانشگاه 70 نفر باهاش دوست باشند کی مقصر هست ؟
انصاف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱
۱۰
۱۶
امیرجان که میگی تکنولوژی مال اروپاست ایناهمش توقرآن بودومسلمانهاپایه های علموکشف کردن انگشت نگاری درقرآن هست میفرمایدماحتی بندانگشتان شماراهم یکسان نیافریدیم کشتی مال حضرت نوح زیردریایی:زمانی که حضرت یونس درشکم نهنگ درزیرآب ماند،بمبارانی که الان هست ازروی عاملفیل پرندگان که سنگ رابامنگارروی دشمنان کعبه ریختند،هواپیما ازقالی سلیمان برداشته شده است درآمریکاجزء جژءاین آیات راتفسیرمیکننددرحال حاضرروی اینکه حضرت سلیمان چگونه تخت ملکه صبارانامرئی کردوپیش خودظاهرکردتلاش آنهابرروی نامرئی کردن اجسام است حالاشماهی بشین بگواین آمریکاییان کشف شده دانشمندهستند:آیه 36سوره اسراء:ازچیزی که بدان علم نداری صحبت مکن زیراگوش وچشم وقلب همه موردپرسش واقع خواهندشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعاً که پر روئید.
غلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پررو و نادان
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اصلا حرف شما درست!مگه ما توی حقانیت قرآن بحث داریم.؟اینکه خداوند در کتاب آسمانیش اشاره به آفریدش بکنه که طبیعیه مهم اینه که این بنده ناچیز اونارو بگیره و بالفعلشون بکنه که غربی ها اینکارو کردن.پس نتیجه میگیریم غربیان از ماها مسلمانترند که عمق معنایی قرآن رو عملی کردند...
انصاف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۱
۰
۶
غلام ظرفاتوشستی بیانظربده اونم جواب منطقی بگوکه قرآن حتی به ریزترین ذره که تازه کشف شده اشاره نکرده ریزترین ذرات اول اتم،الکترون،پروتون،کوارک آخرین ذره کشف شدهstring(ریسمان)است که نشان میدهدذره مستقل وجودنداردواجسام بصورت رشته یک ریسمان رابوجودمی آورندودائم درحال حرکت هستندوساکن نیستند.آیه88سوره نمل:کوههارامیبینی وآنهاراساکن وجامدمی پنداری درحالی که مانندابردرحرکتندوساکن نیستند.