۲۲ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۵
درحمایت ازحضور نامطلوب‌ بازیگران:

ذوق زدگی ضدانقلاب از برهنگی هنرپیشه های زن/واکنش سایت جرس به اعتراض رسانه ها و وزارت ارشاد

کد خبر : ۸۶۶۹۴

به گزارش صراط، حجاب هنرپیشه های زن چند سالی است که نقل محافل و رسانه های ارزشی قلمداد می شود و اکثر کسانی که دغدغه دین دارند به وضعیت حجاب و حضور نامطلوب بازیگران در سطوح اجتماعی معترض می شوند.

هرچند صحبت های یکی از کارگردانان سینما و تلویزیون در مورد برخی از هنرپیشه های سینما تماما مورد تایید نگارنده نمی باشد اما به نظر میرسد این سخنان اوج اعتراض ها به وضعیت موجود در سینمای کشور در چند سال اخیر تلقی می گردد.
اما در کنار حجاب نامناسب، حضور هنرپیشه های سینما در جشنواره های بین المللی، با حجاب و پوشش نامناسب و زننده و بعضا بدون حجاب اسلامی، تبدیل دغدغه جدید دین مدارن عرصه رسانه شده است و که بعضا با واکنش هایی از سوی مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز روبرو می شوند.


اما نکته قابل توجه که اخیرا رخ داده است حمایت یکی از سایت های ضدانقلابی از حضور هنرپیشه ها بدون حجاب اسلامی در جشنواره های بین المللی است.
این سایت وابسته به جنبش منحوس سبز، که گویا از عریانی برخی از بازیگران و هنرپیشه های سینمای ایران در جشنواره های بین المللی ذوق مرگ شده است؛ در مقابل، از اعتراض برخی رسانه ها و مسئولین وزارت ارشاد به وضعیت سینمای ایران، آزرده خاطر شده است.
این سایت که مقاله خود را با مضمون حذف هنر به بهانه بدحجابی منتشر نموده است، باید پاسخگو باشد که آیا براستی هنر سینمای ایران تنها در شخصیت و نقش 3 و یا 4 بازیگر و هنرپیشه خلاصه می گردد؟


هر چند مدیران این سایت و سایتهایی از این دست، کاری به جز شبهه افکنی در بین اذهان مردم ندارند اما لازم به ذکر است در سینمای ایران چندین هنرپیشه و سوپراستار حضور دارند که با رعایت حداقل های حجاب خود و با احترام قائل شدن برای خطوط شرعی دین مبین اسلام، مشغول به فعالیت در این عرصه هستند و هیچگاه رسانه های جمعی نه تنها به فعالیت های این هنرمندان معترض نشده اند بلکه بارها و بارها به نقش آفرینی های زیبای آنها افتخار کرده اند.


در پایان لازم است یادآور شویم اگر هنرمندی به واقع هنرمند است، نیازی ندارد با ظاهر خود اقدام به جذب مخاطب نماید. هنرمند کسی است که هنرنمایی کند نه خودنمایی!

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز