۳۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۷

نشست در پراگ يا تور تفريحي+عکس

گروهکهاي تروريستي و اصلاح طلبان فراري در پراگ (پايگاه اروپاي شرقي سازمان سيا) گرد هم جمع شده اند تا در آستانه انتخابات رياست جمهوري 92 سهم خود را از بودجه هاي سازمان هاي جاسوسي بر ضد ايران افزايش دهند.
کد خبر : ۸۷۵۱۷

به گزارش صراط، در روزهاي پاياني آبان ماه در شهر "پراگ" پايگاه اروپاي شرقي سازمان جاسوسي آمريکا ـ سيا ـ نشستي موسوم به سومين نشست پيشبرد اتحاد براي دمکراسي برقرار است، شرکت‌کنندگان اين کنفرانس اعضاء گروهک‌هاي مختلف ضد‌انقلاب هستند.

گروهک‌هاي تروريستي تجزيه‌طلب با به اصطلاح ملي مذهبي‌ها، کمونيست‌هاي ورشکسته و تروريست‌هاي بمبگذار با فتنه‌گران 88 و حاميان ديکتاتوري سلطنتي که به ظاهر دشمني ديرينه‌اي با يکديگر دارند، نقطه مشترک همه اين گروهک‌ها وابستگي به سرويس‌هاي جاسوسي و دولت‌هاي غربي در همگرايي با دشمني و مخالفت با جمهوري اسلامي ايران که آنها را براي دريافت پول به محوريت سازمان سيا گرد هم جمع کرده است.

کلکسيوني از عتيقه‌هاي ضد‌انقلاب که به سبب زياده‌خواهي و استبداد فکري و عملي تعداد افراد حزب و تشکل‌شان، سه ـ چهار نفر بيشتر نيست و از جهت تئوريک و ايدئولوژيک به ظاهر اختلافات ظاهري بنيادي با يکديگر دارند، سالي يکي دوبار اختلافات خود را در ظاهر به کناري گذاشته و در کنفرانس‌هايي با عناوين دهان پرکن و كاملا تبليغاتي به ميزباني پول‌هاي سازمان‌هاي جاسوسي و دولت‌هاي مرتجع شرکت مي‌کنند تا بر ضد نظام فحاشي کنند و خودي نشان دهند تا سهمي از بودجه‌هاي تصويب شده علني و غير‌علني محافل وابسته به صهيونيست‌ها براي ضربه به جمهوري اسلامي را نصيب خود کنند.

در اين نشست نيز حضور اصلاح‌طلبان فراري چون محسن سازگارا معاون وزير صنايع دولت موسويعامل سيا كه افتخارش داشتن عكس با جرج بوش مي‌باشد و فتنه‌گران سال 88 در کنار عبدالله مهتدي سرکرده گروهک تجزيه‌طلب کموله به همراه ساير گروهک‌هاي مدعي ملي‌گرايي و ايران‌پرستي و حاميان ربع پهلوي قابل توجه است.

با نزديکي زمان انتخابات رياست جمهوري ايران در سال 92 اين گروهک‌ها طرح‌هاي خود را جهت اهداف دولت‌هاي غربي در ايران به سازمان‌هاي جاسوسي ارائه داده و با خوش‌رقصي طلب بودجه بيشتري مي‌كنند.

سران اين گروهک‌هاي تروريست بعد از گذشت سه دهه از انقلاب خود نيز به پوچي و بي‌ثمري فعاليت‌هاي خود پي‌برده اند و بعد از فتنه 88 نيز گروهي از فراريان اصلاح‌طلبان به آنان اضافه شده و باعث عميق‌تر شدن اختلافات ضد‌انقلاب شده‌اند.

در اين ميان، گروهک اسرائيلي فخرآور که جهت کسب امتيازات ويژه و اثبات سرسپردگي به غربي‌ها خود را صهيونيست مي‌خوانند و همواره اربابانشان را تشويق به حمله نظامي به ايران مي‌کنند، شرکت‌کنندگان اين محفل را اراذل و اوباش و سياسيون "در پيت" و بي‌عرضه‌اي خوانده که به اسم سرنگوني جمهوري اسلامي به يک تور تفريحي آمده‌اند.



نظرات بینندگان
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۱
۰
۰
"اراذل و اوباش و سياسيون "در پيت" و بي‌عرضه‌"؟!
دیدی که چه گفت زال با رستم گرد؟!
"دشمن نتوان حقیر و بیچاره شمرد!"