۱۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۵
شيرين زباني هاي نفر اول دولت دهم در محضر جاسوس سيا

فتنه مشايي؛ خداحافظي با دولت اسلامي

اين سياستمدار دورو در حالي كه پس از رسوايي سال 87 در ماجراي دوستي اش با ملت اسرائيل و توبيخ شديد رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، طي نامه اي خطاب به معظم له گفته بود: «اينجانب به نابودي صهيونيسم جهاني يقين دارم» در خاتمه حرفهايش گفت: انديشه آقاي احمدي‌نژاد حذف رژيم صهيونيستي از نقشه جغرافيايي نيست!
کد خبر : ۸۸۲۴
صراط - بار ديگر آقاي رئيس دفتر دهان گشود و انحرافات عقيدتي خود را به نام دولت جمهوري اسلامي تمام كرد.

به گزارش صراط «رحيم مشايي» رئيس دفتر رئيس‌جمهور كه در مراسم اختتاميه همايش ايرانيان مقيم خارج از كشور سخنراني  مي‌ كرد، با بيان اينكه برخي‌ها از من خرده مي‌گيرند كه چرا نمي‌گويي مكتب اسلام و مي‌گويي مكتب ايران، متذكر شد از مكتب اسلام دريافت‌هاي متنوعي وجود دارد، اما دريافت ما از حقيقت ايران و حقيقت اسلام، مكتب ايران است و ما بايد از اين به بعد مكتب ايران را به دنيا معرفي كنيم.

اين مدعي كم سواد در حالي حقيقت اسلام را با ايران مساوي دانست كه همواره مومنيني در اقصي نقاط عالم حضور داشته اند كه ضمن آنكه مترادف با حقيقت اسلام بوده اند هرگز ايراني نبوده اند!

جانشين رئيس جمهور در شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور ، پايش را از اين هم فراتر نهاد و بابيان اينكه باور دارم واژه ايران ذكر است!‌ در بيان چرايي اين گفته خود تأكيد كرد: شما در ذكر دنبال چه چيزي هستيد. ذكر واژه مرتبط با روح مؤمن است و به جهان درون باور كردن ارزش‌هاي متعالي انسان مرتبط است.
باور دارم واژه ايران ذكر است!‌ شما در ذكر دنبال چه چيزي هستيد. ذكر واژه مرتبط با روح مؤمن است و به جهان درون باور كردن ارزش‌هاي متعالي انسان مرتبط است.


مشايي در ادامه در حالي كه چشم بي بصيرت و كوته بين خود را بر زيبايي هاي سراسر اسلام و جهان اسلام بسته بود و همچون ملي گرايان خائن و به قول امام راحل «خطرناك تر از منافقين» تلاش مي كرد ايرانيان را قوم برتر معرفي نمايد افزود: هر كجا زيبايي باشد آنجا گوهر ايران است (!) انديشه ايراني جوهر دارد و گوهر است. همه بروز و ظهور انديشه ايراني زيبايي است(!)

جملات فوق كه پيش از اين همواره از دهان گروهكهاي موسوم به ملي گرا شنيده مي‌شد و اكنون از لسان سوگلي رئيس جمهور به گوش مي رسيد در تقابل آشكار با نظرات روشن امام راحل است. امام خميني (ره) بارها مي فرمودند:
«ملي گرايي اساس بدبختي مسلمين است براي اينكه اين ملي گرايي ملت ايران را در مقابل ساير ملت هاي مسلمين قرار ميدهد . . . اسلام آمده است كه تمام نژادها با هم باشند. هيچ كدام بر هيچ كدام تفوّق ندارند . . . نه عرب بر عجم و نه عجم بر عرب و ترك . . . فضيلت يا تعهد است يا تعهد به اسلام (صحيفه نور/ج۱۲/ص۸۷) جنگ ما جنگ عقيده است و جغرافيا و مرز نميشناسد و ما بايد در جنگ اعتقاديمان بسيج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه بياندازيم.» (پيام قطعنامه ۵۹۸)

جديدترين حرفهاي مضحك رئيس دفتري كه عملا اقتدار رئيس جمهور به وي تفويض گشته، در حالي ابراز شده كه پيش از اين رهبر معظم انقلاب طي نامه اي خطاب به رئيس جمهور فرموده بودند:
 
انتصاب آقای اسفنديار رحيم مشايی به معاونت رئيس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی ميان علاقمندان به شما است. لازم است انتصاب مزبور ملغی و كان لم يكن اعلام گردد. سيدعلی خامنه‌ای - 27 /4/ 88

اگر يافتيد جايي را كه خدا تكريم شده اما انسان تكريم نشده، بدانيد آن خدا همان خدا نيست و به اين مسئله يقين داشته باشيد و ترديد نكنيد!
مشايي در ادامه در حالي كه خداوند متعال در قرآن كريم بارها انسان را مورد سرزنش قرار داده و او را خاسر و عجول و زيانكار و... خطاب فرموده، گفت: اگر يافتيد جايي را كه خدا تكريم شده اما انسان تكريم نشده، بدانيد آن خدا همان خدا نيست و به اين مسئله يقين داشته باشيد و ترديد نكنيد!

گفته هاي اين شخصي كه به قول رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه تهران «از جايي پيدا شده و حرفهايي مي زند» درست دو ماه پس از رسوايي ديني اوست. مشايي پيش از اين اعتراف كرده بود كه اگر مديرمسئول روزنامه كيهان را در دادگاه محكوم نكند مسلمان نيست. اما دادگاه مدير مسئول كيهان را در برابر شكايت مشايي تبرئه كرد تا نامسلماني مشايي (به اعتراف خودش) اثبات شود.
مشايي پيش از اين اعتراف كرده بود كه اگر مديرمسئول روزنامه كيهان را در دادگاه محكوم نكند مسلمان نيست. اما دادگاه مدير مسئول كيهان را در برابر شكايت مشايي تبرئه كرد تا نامسلماني مشايي (به اعتراف خودش) اثبات شود.


اسفنديار مشايي در ادامه در حالي كه از فرط بي سوادي فرق اومانيسم با اومانيست را نمي دانست گفت: وقتي من مي‌گويم انسان، مي‌گويند مشايي اومانيسم (!) است. اي كاش اين آقايان مي‌خواندند و حداقل اومانيسم را مي‌شناختند!!!!! آنها مي‌گويند من مثل فلان آقا هستم در حالي كه اينها حتي آن آقا را هم نمي‌شناسند كه مي‌گويند من مثل آنها هستم.

مشايي كه اتفاقا حرفهاي اومانيستي همان آقا را تكرار مي كرد در ادامه در حالي كه مفهوم انسان در نظرش را دقيقا همانند نگاه اومانيستي حاكم بر غرب معرفي مي كرد به چالش‌هاي ايران با غرب اشاره نمود و گفت: هر چقدر كه غرب نسبت به شرق امروز بر انسان اهميت بيشتري قائل شده است، بايد در عمل از او بپذيريم. اگر جامعه‌اي منضبط است به اين دليل انضباط پيدا كرده كه به انسان اهميت داده (!) چرا كه اهميت به انسان، جامعه را منضبط مي‌كند... در مظهر انديشه‌هاي انسان‌هاي جامعه غربي پيشقراول نظم جديد اجتماعي شده است

نفي انسان را براي انسان و حتي نفي انسان را براي خدا غلط و نادرست مي دانم! در برخي جاها انسان براي خدا نفي مي‌شود كه به نظر من اين انحراف است و در مكتب ايران (!) انسان براي خدا هضم نمي‌شود!
رحيم مشائي با وجودي كه مقام قرب الي الله در مكتب انسان ساز اسلام ؛ مقام نيستي و بندگي محض در برابر خداوند و اصطلاحا فناي في الله است، مي افزايد: نفي انسان را براي انسان و حتي نفي انسان را براي خدا غلط و نادرست مي دانم! در برخي جاها انسان براي خدا نفي مي‌شود كه به نظر من اين انحراف است و در مكتب ايران (!) انسان براي خدا هضم نمي‌شود!

اين سياستمدار دورو در حالي كه پس از رسوايي سال 87 در ماجراي دوستي اش با ملت اسرائيل و توبيخ شديد رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه، طي نامه اي خطاب به معظم له گفته بود: «اينجانب به نابودي صهيونيسم جهاني يقين دارم» در خاتمه حرفهايش گفت: انديشه آقاي احمدي‌نژاد حذف رژيم صهيونيستي از نقشه جغرافيايي نيست، بلكه ما معتقديم آمدن اسرائيل مبنا ندارد. اين رژيم زوركي آمده و موقت است!

گفتني است در همايشي كه مشايي افاضات فوق را در اختتاميه آن نموده حداقل يكي از جاسوسان شناخته شده سازمان سيا به نام هوشنگ اميراحمدي نيز حضور داشته كه تاكنون مقامات دولتي هيچ توضيحي از ارتباط مشايي با جاسوسان سازمان سيا ارائه نكرده اند. اين در حالي است كه سكوت بي سابقه دستگاههاي قضايي و امنيتي در برابر اقدامات و حرفهاي اخير اين فرد كه قطعا از مصاديق اخلال در امنيت ملي است، موجب اعتراضات گسترده دلسوزان اسلام و انقلاب شده است.
نظرات بینندگان
آ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۱
۱
به قول لاریجانی انتقادپذیر"دریده گو" هستید
هدایت اشتری لرکی
|
FRANCE
|
۱۱:۱۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۲
۳
آقای احمدی نژاد حق سرپیچی از فرمان ولی امر ندارند اگر چنین ادامه دهد حتما سر وکارش به رای عدم صالحیت و صلاحیت از سوی مجلس خواهد بود. داداش با مردم باش
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۳
۴
اولا خیلی برای خودم متأسفم که برای احمدی نژاد رأی دادم (البته اونهای دیگر هم صلاحیت نداشتند باید رأی ممتنع میدادم)
ثانیاً متأسفم برای احمدی نژاد که نسنجیده عمل کرد و به حرفهای مقام معظم رهبری عمل نکرد
و ثالثا خدا لعنت کنه رحیم را !!!!
مهدي
|
CANADA
|
۱۱:۳۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۲
۲
خنده تلخ من از گريه غم انگيز تر است
كارم از گريه گذشته است به آن مي خندم
مردك احمق مشكل داره
s
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۱
۲
رحيم مشايي در آرائ ما نبود.

فتنه بعد از ميرحسن - همين رحيم مشايي است.

البته عددي نيست!!!
انصاري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۳
۰
بابا شما چقدر ساده ايد، اين ميخواد رئيس جمهور بشه واسه همينه كه اينقدر جلب توجه ميكنه. احمدي نژاد هم كه ازش حمايت ميكنه. ولي زهي خيال باطل، زرشك!!!!
كوروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۰
۴
درود بر احمدي نژاد
درود بر مشائي
مرگ بر باندبازان خائن.
sohrab
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
اين آقا را در حلقه توطئه هاشمي وموسوي وكروبي تحليل كنيد همه فشار باند اصلاحات وكارگزاران اين بوده كه احمدي نژاد را با كمك لاريجاني ومجلس استيضاح كنند و ساقط نمايند شك نكنيد بخش اعظم اجراي اين سناريو به عهده مشايي است حالا بايستيد و نگاه كنيد
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
یک سوال ازتان دارم
آیا ما منتظریم ومعتقدیم که خوداسراییل محو شود که دارد می شود؟
یا دنبال حذف اسراییل هستیم؟
کدام درست است نظرامام خامنه ای چیست؟
لطفا جوابم رابدهید لطفا
من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۱
۱
هرکی خربزه بخوره پای لرزش میشینه ، روزی که به احمدی نژاد رای دادیم باید فکرشم می کردیم به چنین جایی برسیم.
سید ایمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۱
۱
خيلي احمقي صراطی كه مردم را احمق حساب ميكني...
درود بر مشایی
داعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
اگر می‌خواهیم اسباب خوشحالی حضرت ولی عصر(عج) را فراهم کنیم باید در برابر این رفتارها و سخنان مغایر دین در جامعه مقاومت نماییم تا دین در کشور، از مسیر اصلی خود منحرف نشود.
غریبه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
هرکس که که با ولی خدا دربیافتتد این هم عاقبتش می شه من مشائی رو مقصر نمی دونم اون بیچارهتر از این حرفاست ولی احمدی نژاد بعد از حکمی که آقا مشائی رو ملغی کرد حتی به خودش اجازه نداد یک عذرخواهی بکند یا دستور عزل بدهد این مشائی بود که استفاء داد.حالا حالا بیاید بشینیم زمین خوردن احمدی نژاد رو ببینیم چون دل ولی خدا رو خون کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
خب حرف حسابی زده مگه حرف از اومانیسم زدن چه اشکالی اگه تفکری بر پایه ی انسانگرایی نباشه که نتیچه اش چیزی جز فاشیسم هیتلری نمیشه ! بعدشم درست گفته مگه ژاپن روی چه اصلی پیشرفت کرده ملی گرایی البته از نوع مثبتش نه افراطیش واسه ی تحرک بخشیدن و پیشرفت هر جامعه ای لازمه ، مگه همه باید مثل شما (( دگم )) باشن و تندرو ، کمی تساهل هم خوب چیزیه اونو یاد بگیرین ! یک نفر هم که اطراف احمدی نژاد پیدا شده و حرف منطقی میزنرو میخواین اینجوری تخریب کنین
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
واقعا باعث تاسف است صحبتهای این اقا هم از شان دین وهم از شان ایران کاسته است . خداوند همه مارا هدایت فرماید و در ظهور امام زمان تعجیل فرماید.... ان شاء اله
حامي عدالت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۲
۰
بدون ترديد رياست محترم جمهور جناب آقاي دكتر احمدي نژاد از پبروان صديق مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي مدظله العالي هستند و ما به آقاي دكتر احمدي نژاد بواسطه ولايتمداري و عدالت خواهي ايشان راي داده ايم نه بخاطر وجود آقاي مشايي و امثالهم . هوشيار باشيد! عملكرد صحيح و صادقانه آقاي احمدي نژاد مبين عملكرد صحيح و صادقانه كليه اعضاي دولت اعم از معاونين , وزراء و مديران ارشد در سازمانهاي دولتي نيست. كما اينكه هم اكنون در بسياري از ادارات و سازمانهاي دولتي , مديران ارشد با گرايشات دوم خرداد ( حاميان فتنه كودتاي سبز ) وجود دارند كه در زمينه باند بازي , رانت خواري , تبعيض و بي عدالتي بمنظور ايجاد نارضايتي در پرسنل و آحاد مردم بشدت فعاليت ميكنند . كه لازم است هرچه سريعتر اين عده با افراد متخصص حامي ولايت كه در جريان فتنه كودتاي سبز از اين امتحان الهي سربلند خارج شده اند عوض شوند . همچنين عملكرد حاميان فتنه كودتاي سبز كه در سمتهاي مديريتي در سازمانهاي دولتي قراردارند از اظهارات عجيب و غريب آقاي مشايي بسيار خطرناكتر است زيرا عملكرد اين عده در طيف وسيعتري آنهم در بطن جامعه به عملكرد صادقانه جناب آقاي دكتر احمدي نژاد صدمه ميزند. پاسخ به دو سوال زير بخشي از اقدامات و لايه هاي پنهان فاز دوم فتنه كودتاي سبز را آشكارتر مي سازد. سوال اول : با گذشت بيش از پنج سال از عمر دولت نهم و دهم چرا مديران با گرايشات دوم خرداد ( حاميان فتنه كودتاي سبز ) كماكان در پستهاي كليدي و مديريتي در سازمانهاي دولتي قرار دارند؟ سوال دوم : چرا در سازمانهاي دولتي افراد حامي فتنه كودتاي سبز به سمتهاي كليدي و مديريتي منصوب ميشوند و درعوض پرسنل حامي ولايت كه در مقابل جريان فتنه كودتاي سبز روشنگري نمودند تخريب و طرد ميشوند ؟
و
|
-
|
۱۴:۳۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۱
۲
مشای دولت رو بدبخت میکنه
حمید
|
-
|
۱۶:۳۶ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۰
۱
نظر وی شبیه نظر حزب شمارکت است ایران برای همه ایرانیان
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
از تحلیل ها و مخصوصا تطبیق های زیباتون ممنونم.
aftab.azarbayjan@gmail.com
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
در عجبم اگر این اقا حرفهای خلاف میزند چرا رئیس جمهور حرفی نمی زند.که اگر من نوعی این حرفها را میزد خدا میدونست که بر سرم می امد .که این عدالت نیست اگر خلاف مصلحت ایران و اسلام سخن میگوید جلوگیری نمایند که آبروی ایرانیان نرود
reza
|
TURKEY
|
۲۲:۱۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
با سلام و احترام ...این اقا هر کسی که هست فعلا خودش را در دل نسل جوان دارد جا میکند و شما هم زیاد جوش نزنید برنده ایشان است
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
امام بزرگوار انگار می دونست احمقهایی مثل این میان که این حرف زیبا رو زد که مملکت ما قبل از این که ایرانی باشه اسلامیه. حیفاقای ریس جمهور
ثثث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
خاتمی هم شخصا ادم خوبی بود ولی بواسطه همین مشایی های دو خر دادی خراب خرابتر شد تا از گردونه دوستان انقلاب خارج شد احمدی نجاد هم با همه خوبیهایش بواسطه همین مشایی تنها از گردون خارج خواهد شد و یا واقعا به مردم توضیح دهد که این بابا از بچه های پیامبر است و از این حرفها نمیزند این حرکات را نمیکند جدا برای ایشان توی این قضییه باید تاسف خورد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
از ریز بینی و بی طرفی شما تشکر می کنم .
مجاهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
فکر می کنید مقصر این موضوعات کیه ؟
آیا کسی جز رئیس دولت ؟
آیا رهبر وقتی از احمدی نژاد خواست که مشایی را از معاون اولی برکنار کند ، نگفت این برکناری کنف یکون باشد ؟
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۵ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
اقاي مشايي ظاهرا فاميل نزديک احمدي نژاد است در غير اين صورت فکر نمي کنم رئيس جمهور با نامبرده حساب و کتاب داشته باشد.
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
دیگر گوش ما و فرمان رهبر تا ببیند این آقا با فرمان رهبر دودمانش بدتر از سبزها به باد خواهد شد.
END
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۵ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
رو کردن دست دیگران نشان از منحرف بودن افکار است.مخالفان یوسف همان مخالفان منجی همین!
هدایت اشتری لرکی
|
FRANCE
|
۱۵:۲۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
شلام. لطفا کشی بگه این اشفندیار کیه که داره کار شرویش های خرابکاری رو رو احمدی نژاد آشون میکنه.
آخه خدارو خوش میاد که احمدی نژاد بخاطر مشخره باژی های این ملیژک مورد انتقاد شدید توکلی و مطهری نمایندگان مردم در پارلمان قرار بگیره. من یکی با قلبی شکشته به احمدی نژاد و همه دوشتان ایشان تشلیت میگویم. این اشفندیار داره اعتبار احمدی نژاد را لگد کوبی میکنه. در عمرم ندیدم یک دوشت اینطور کار دشمن را راحت کنه. دوشتی خاله خرشه را شنیدم آما دوشتی خاله اشفندیار رو نه 
sma
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۵ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
ما چقدر كوته فكريم كه از افكار ملي اين آقا نا راحت مي شويم اما با افتخار از عجم بودن خود ( لغبي كه اعراب به ما داده اند ( لال)) ناراحت نمي شويم
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۸۹
۰
۱
بار اولی هست که اینجا میام بیشتر به دروغ نیوز می ماند تا صراط البته شاید به صراط کجتقیم هدایت شده اید
لعنت خدا بر شما و خط دهندگانتان
خواننده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۵ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
مجلس باید از آقای احمدی نزاد درباره اظهارات این فرد منحرف ملتقط سوال کند.
مسامحه با چنین افرادی پاشیدن بذر نفاق در مزرعه انقلاب است.
خون شهدا مجوز چنین مداهنه ای را به هیچکس در جمهوری اسلامی ایران نمی دهد.
همه ایران فدای اسلام عزیز....
محمد ابراهیم صادقی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
آی کسانیکه بجز دریده گویی وتوهین و تحقیر وتهمت سواد بیشتری ندارید اگر مغزهای خشکتان را کمی تکان بدهید می تونید بفهمید اکثر حرفهای آقای مشائی دو پهلو است که هم می توان برداشت مثبت کرد هم منفی چون شماها توان تحلیل ندارید متوصل به یاوه گویی می شوید ، دعا می کنم خداوند به شمابصیرت و تعقل بدهد که بتوانید بر خورد الهی و منطقی داشته باشید . از شاهرود
علي
|
-
|
۰۸:۴۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
اگر جنگ 8 ساله دفاع مقدس تمام ايرانيان با هر زبان و مسلك و مذهب را در جهت دفاع كشاند ايرانيت و دفاع از مام ميهن بود
مذهب يك مسئله شخصي است بين انسان و خداوند تبارك و تعالي . انسان به اراده خود ميتواند بهشتي باشد يا جهنمي . خداوند در هيچ جايي انسان را اجبار به انتخاب دين و مذهب خاصي نفرموده ( لا اكراه في الدين )
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۱
واقعا" تا دير نشده آقاي احمدي نژاد كه بنده هم به ايشان رأي دادم و هم هميشه در همه جا از ايشان حمايت ميكنم فكري به حال اين فرد نمايند و عزلش كند حقيقتا" اين موضوع باعث ميگردد كه نتوانيم از آقاي احمدي نژاد دفاع نماييم
عبدا..
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۸ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
به خدا اين مردك عقب افتاده است . من كه فكر نميكنم جاسوس و منافق و از اين چيز ميزا باشه فقط ضريب هوشيش خيلي پايينه . قيافه اش هم اينو نشون ميده به حركاتش در مراسم دقت كنيد متوجه ميشيد . آخه يه جاسوس يا منافق اينقدر كه ضايع حرف نميزنه اون جوري حرف ميزنه كه شما نفهمي اون چه كاره است و گولشو بخوري ولي حرفهاي اين مردك نشون ميده واقعا قصد سوئي نداره فقط و فقط عقب افتاده است !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ای ول
کاملا موافقم زدی تو خال
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
این حرفهای خودش است یا دیگران
ali135ugd
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
دوستان سیایت مثه اژدهای هفت سره نمیشه هیچیش رو فهمید
مطمئن بشید این هم یه بازیه سیاسیه!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
به نام خدا
انسان در سن حدودا" بالای 40 سالگی در صورت داشتن علم و آگاهی به بلوغ فلسفی دست پیدا میکند آیا میدانستید که انسان با آدمیزاد متفاوت هستند حضرت آدم اول یک انسان بر روی زمین بود با دیگر حیوانات خداوند برای سپردن امانت خویش که همان قدرت خداوند با این تفاوت که مطلق نیست او را انتخاب کردو انسان شد آدم.
اکنون در دور و برماهم فرزند آدم هست و هم فرزند انسان اولیه همان همنوع حضرت آدم که در دنیا با سایر مخلوقات میزسته . آقای مشایی میخواهد مطلبی را بیان کند که نباید اینگونه و در آن مکان میگفت حدیثی از پیامبر میباشد که میفرمایند : اگر انچه سلمان فارسی میدانست ابوذر نیز میدانست شاید کافر میشد
خلاصه مطلب سیاست را از حوزه مباحث عمیق دینی باید دور نگهداشته شود تا این مسایل و اختلافات بیش نیاید
متاسفانه در کشور ما هرکس که وارد سیاست شد به خود اجازه میدهد که استاد اخلاق فقه و دیگر علوم دینی شود حتی اگر قبل از آن قصاب بوده باشد من اله توفیق
جاوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
سلام
جناب شریعتمداری شما که سیاستمداری با منصب و روشنفکری دلسوز هستید اراده کنید و از بالای مسند مطبوعات اب رفته را به جوی بازگردانید.
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
آقا جون اصلاً‌همه اینا به کنار صدا و سیما رو بگو که هنوز دو روز از این قضیه نگذشته اومده از مشایی برای سخنرانی در روز بزرگداشن خبرنگار دعوت کرده ! آخه دردمونو به کی بگیم همه شدن غضنفر
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
آقای رئیس جمهور! بچه های حزب اللهی را که جانانه از شما دفاع کردند فدای اقای مشایی کرديد و مسبب خیط شدن آنها در مقابل مخالفان انقلاب اسلامی شديد. حزب الله می ماند ولی افراد نمی مانند کاری نکنيد که ملت خدمات بزرگ شما را ناديده بگيرند.
Mesbah133
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
من این آدم رو اصلا به رسمیت نمی شناسم که بخوام در موردش نظر بدم!
من هم به سخن رهبرم اقتدا میکنم و وجوداین آدم را "کان لم یکن" میدانم...
fd
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
لعنت خدا بر همه منافقان کور دل علی الخصوص داخلی ها
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
درود بر مشایی و درود بر احمدی نژاد
بدون ترديد رياست محترم جمهور جناب آقاي دكتر احمدي نژاد از پبروان صديق مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي مدظله العالي هستند و ما به آقاي دكتر احمدي نژاد بواسطه ولايتمداري و عدالت خواهي ايشان راي داده ايم
ali
|
CANADA
|
۰۷:۵۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
مشأیی می‌خواهد دل ما خارج نشینان را به دست آورد بد کاری می‌کند؟
باحال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۷ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
قابل توجه دوستان و طرفداران آقای مشایی :
با حساب اینکه صحبت ایشان در رابطه با مکتب ایرانی ملی گرایی نبوده پس دوستان در جبهه سبز هم فتنه گر نیستند چون آنها هم شعار جمهوری ایرانی سر میدادند و شاید هم خط گیری آنها نیز از آقای مشایی بوده و نه از آقایان کروبی و موسوی " نه شرقی نه غربی جمهوری ایرانی ".
a
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۷ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
احسنت بر رحیم جان مشائی عزیز تاکور شود آنکس که نتواند دید درود بر احمدی نزاد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
من نمیدونم با وجود این همه کمدین و این همه سوتی که آقایون میدن چرا مردم باید در حسرت یک برنامه طنز از رادیو و تلویزیون باشن؟ به خدا این سوتی ها که اینا میدن رو اگه صد بار هم نشون بدن مردم میبینن تازه صدا و سیما هم کلی پیام بازرگانی میتونه به ملت قالب کنه دیگه نیازی هم نیست این همه خرج کنن و فیلم و سریال بسازن. راستی شما میدونستید که انگلیس یه کشور (جزیره) کوچیک تو آفریقاست؟!!!
نقي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
به به به به آقا رحيم
گند زدي اساسي
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۸ - ۱۷ مرداد ۱۳۸۹
۱
۰
درود بر احمدی نژاد.
مرگ بر م

مرگ بر سوء استفاده گر.
مرگ بر کسی که از آب گل آلود ماهی می گیرد.
حمید
|
GERMANY
|
۰۴:۴۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
احتمالا آمریکا تا چند وقت دیگر تمام شرایط ایران را خواهد پذیرفت!! تعجب نکنید.
علتش هم چیزی نیست جز باز کردن راه ریاست جمهوری مشاعی به هر قیمت
این را از من داشته باشید.
مهره جایگزین هاشمی سوخته برای صهیونیستها کسی جز مشاعی نیست
آنها این (بی) شخصیت را خوب آنالیز کردند.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
ایران برتر است
بر تر از هر چیز
پاینده ایران
a
|
UNITED STATES
|
۲۲:۴۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
شما ها یه سری آدمای خل و چل هستید این چرت و پرت ها چی می نویسید واقعا بی کارید برو نون در بیار زن و بچت گشنن
خودت رای دادی الانم تحمل کن همین
برو بدو ببینم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۹ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
خداوند کسانی که درهر لباسی به دین ایلام ضربه میزنند اول هدایت والا نیست و نابود کند
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
ازبررسی نظرات متوجه شدم که متاسفانه درمیان نظردهندگان افرادپرمطالعه وعمیق کم پیدا میشه واکثرا حرف بدون تحقیق هم راتکرارمی کنند.اگرکمی وقت بگذاریم ومطالعاتمانمان را افزایش وگسترش دهیم خیلی از سخنان را بدون حب وبغض بررسی می کنیم وفحش وناسزا نمی دهیم وبیش از این شان ومنزلت ایرانیهارادرمیان ممالک دیگر پایین نمی آوریم.
حمید
|
-
|
۱۴:۴۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
این حرف های مشایی رو باید از احمدی نزاد دور کنید این مشایی فتنه گر است
منطق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۹ مرداد ۱۳۸۹
۰
۰
به نظر من احمدي نژاد همه رو سركار گذاشته .. اين رئيس دفتر ....اون وزيرا ...و اونم عملكرد ...اميدوارم اين چهار سال زود بگذره تا ديگه نه احمدي نژادي باشه و نه مشايي توخالي
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۸۹
۰
۰
اي آقايي كه گفتي : بدون ترديد رياست محترم جمهور جناب آقاي دكتر احمدي نژاد از پبروان صديق مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي مدظله العالي هستند و ما به آقاي دكتر احمدي نژاد بواسطه ولايتمداري و عدالت خواهي ايشان راي داده ايم نه بخاطر وجود آقاي مشايي و امثالهم . هوشيار باشيد! بدان و به هوش باش كه رهبر عزيزمان مگر به احمدي نژادي كه ما هم بهش راي داديم ! نفرمود كه : انتصاب آقای اسفنديار رحيم مشايی به معاونت رئيس جمهور بر خلاف مصلحت جنابعالی و دولت و موجب اختلاف و سرخوردگی ميان علاقمندان به شما است. لازم است انتصاب مزبور ملغی و كان لم يكن اعلام گردد. سيدعلی خامنه‌ای - 27 /4/ 88
سوال من اين است كه چرا سر خود را داخل برف مي بريد و مشايي را از احمدي نژاد جدا مي دانيد در حالي كه خود احمدي نژاد علنا گفت كه حرف مشايي حرف من است مگر نديدي احمدي نژاد در مقابل نظر و نامه مقام معظم رهبري در مورد بركناري مشايي چطور برخورد كرد ؟؟؟ خودتو به كوچه علي چپ نزن. بدانيد كه ما فقط به عشق رهبرمان در صحنه هستيم و طرفين انتخابات رياست جمهوري در حال حاضر ديگه تفاوتي براي ما ندارند متاسفم براي رايي كه به اين آقا دادم. عشق ما سيد علي خامنه اي. ضمنا احساس ميكنم كه نظر آقا اين باشه كه به اراجيف اين يارو اصلا توجه نكنيم چون ميخوان بزرگش كنن با اهداف سياسي
h
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۸ - ۲۱ شهريور ۱۳۸۹
۰
۰
من ..... .... این نظام
ولايت عشق است
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۲۸ شهريور ۱۳۸۹
۰
۰
دكتراحمدي نژادعزيز لطفا آقاي مشايي رابركناركن
klimt
|
GEORGIA
|
۲۳:۳۲ - ۰۸ مهر ۱۳۸۹
۰
۰
hich kodam az shoma haghe tohin be adlof hitlero nadare :) berid kashketuno besaid badbakhta
دلسوز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۲۱ دی ۱۳۸۹
۰
۰
آن کس که نداند و نداند که نداند بر پست ریاست ابدالدهر بماند به قول شیر فرهاد کسی باید از آقای مشایی که خودش هم معنی حرفهایش را نمی داند بپرسد : اینا که وگفتی یعنی چه؟!1
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
اميدوارم مش.... از مهتدين بشود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
گندزدی .......................حیف از اون خودکاری که جوهرش برای رای شما خرج شد.
حسین احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
خدا وکیلی مش.......... رو میشناسیم؟
شهریار
|
ICELAND
|
۱۸:۱۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
به خودم افتخارمی کنم که به احمدی نژاد رای دادم چون موردتائید رهبر بود.ولی ملاک حال فعلی افراداست من برای احمدی نژاد دعامی کنم چون حیفه ولی هرکس مقابل ولایت بایستدتو دنهش می زنم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
به نظرشما چه کسی به مش..... خط میده؟
درمورد افتخارزاده وانجمن حجتیه تحقیق کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۲ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
از آقای احمدی نژاد می خوام که به حرف رهبر گوش کنه تا اختلافات حل بشه
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۱
مش............ یک جاسوس ورابط است بین اح......... و آمریکا
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
دوستانی که متنهای زننده و به دور از شعور و فرهنگ ایرانی مینویسید شرم کنید!!
من به کشورم، رهبرم، رئیس جمهورم و مش.................. افتخار می کنم، کی گفته و ثابت کرده که مش................ ولایتمدار نیست و دشمن ولی فقیه که این همه مغلطه می کنید، مش.............. فردی بسیار هوشمند، خدمتگذار و دلسوز مردم است و این خلق و خو را هم فقط از رهبر آموزش دیده.
"چشمها را باید شست، جور دیگگر باید دید"
علی اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
نظری ندارم
فقط از نشانه های آخرزمانه
عجل ولیک الفرج
منتظران ظهور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۰۷ تير ۱۳۹۰
۰
۰
بسم الله الرحمن الرحیم* یا ایها الذین امنو لا تقولوا راعنا و قولوا انظرنا...
حقیر هیج نظری ندارم چون مش......... عددی نیست که بنده در موردش فکر کنم
فقط از اینجا ناراحت هستم که چرا رییس جمهور خوب و زحمتکش و عدالت محور ما از اینگونه افراد بیسواد و منافق حمایت میکند
ایشان با این کار آرمانهای امام راحل را نادیده گرفتند
آقای رییس جمهور حتی خواسته های مردم فارس هم زیر پا گذاشتند
فارس که در دولت نهم 6وزیر در کابینه داشت متاسفانه در دولت دهم از داشتن یک استاندار ولایت مدار محروم شد وایشان یک جوان 30ساله را بعنوان استاندار به فارس فرستاد واین شخص ...................................................................... با اعتراض مردم انقلابی فارس و نمایندگان مجلس مواجه شد
آقای رییس جمهور بر خلاف خواسته های مردم ....................................................................................... و معاون خود معرفی کرد
این شخص باید در پشت میز محاکمه قضایی قرار میگرفت و پاسخگوی تخلفات خود باشد نه بعنوان معاون......................
انشا ا... رهبر عزیز این مملکت را به صاحبش بسپارد
و خائنین را به سزای اعمال ننگینشان برساند.....
توفیق روز افزون حضرت امام خامنه ای رهبر عالیقدر جهان تشیع را از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر
s.mojtaba
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
مايه تاسف است كه افرادي اينچنيني داراي صلاحيت هستند تا اجل نرسد سلاحي جز صبر نداريم
sudaj.seyed jamal
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۰
۰
۰
هر چی امام خامنه ای بگن همونه. راه فقط راه ولایته. حالا هر کی با هر تفکری هر چی می خواد بگه. گوش به زنگ آقا باشین.در عمل نه در حرف.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
قال الصادق(ع):
... و ینقلب ملک العجم فی محرّم یسفک الدّماء حتی یفرّ ملک العجم لئلّا یأخذه النّاس ، ثم یهلک غماً و تدوم الفتنة و یدوم الانقلاب و بشّر النّاس بظهور الحجّة (عج) .
امام صادق(ع) می فرمایند:
... و در سرزمین ایران انقلاب می شود و شاه ایران در ماه محرّم خون های زیادی به زمین می ریزد، تا اینکه با اوج گیری قیام مردم ، شاه تصمیم به فرار از ایران می گیرد تا مبادا مردم او را جلب و مجازات نمایند . اما بالاخره شاه ایران در خارج از این سرزمین از شدّت غم هلاک می شود ولی فتنه های گوناگون ادامه می یابد و انقلاب نیز ادامه دارد و بشارت بده مردم را در این زمان به ظهور حضرت حجّة (عج) .
بیان الائمة(ع)- جلد1- صفحه222
اسماعیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
غفلت از هشدارهای امام (ره) در باره نفوذ تحجر و متحجرین در نظام اسلامی، موجب این مساله شده است. انقلاب نباید به دست نااهلان متحجر که در جهل مرکب هستند بیفتد.