۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
پرونده ویژه صراط پیرامون حوادث عاشورای 88 و یوم الله 9 دی

انقلاب 88

سه سال است که از حماسه شگرف 9 دی می گذرد. حماسه ای که در شرح عظمت و توصیف شکوه آن سخن ها گفته اند و صفحات نگارده اند. نهم دیماه 1388، یوم الهی بود که "بأبی انت و أمی یا حسین" ایرانیان ولایتمدار را به منصه رسانید و فاتحه نفاق را خواند و فتنه محتضر را به خاک سپرد.
کد خبر : ۹۰۹۷۳
«جریده صراط» - سه سال است که از حماسه شگرف 9 دی می گذرد. حماسه ای که در شرح عظمت و توصیف شکوه آن سخن ها گفته اند و صفحات نگارده اند.

نهم دیماه 1388، یوم الهی بود که "بأبی انت و أمی یا حسین" ایرانیان ولایتمدار را به منصه حضور رسانید و فاتحه نفاق را خواند و فتنه محتضر را به خاک سپرد.

اما ماجرا از کجا آغاز شد و بدعت اخضر نامیدن عاشورای احمر، چگونه شکل گرفت؟!

پس از شکست اقدامات فتنه گران در طرح شعارهای انحرافی در «روز قدس» و به خیابان کشاندن هواداران در «13 آبان»، روز «16 آذر» نیز با حضور قاطع دانشجویان انقلابی، به روز شکست سبزپوشان تبدیل شد.

در چنین شرایطی پروژه از پیش تعیین شده «محرم سبز» که از مدتها پیش در دستور کار اجنبیان ضد انقلاب قرار داشت، از اهمیت مضاعفی برای ایشان برخوردار شد و با تمام توان برای اجرای آن دست بکار شدند.

تقارن دهه ابتدایی محرم الحرام با درگذشت مرحوم آقای منتظری، فرصتی ویژه را برای فرصت طلبان سپزپوش فراهم آورد تا به بهانه سوگواری برای وی، اقدامات تفرقه افکنانه خود را ادامه دهند. فلذا فتنه انگیزان فعالیت های خویش را شدت بخشیدند و برنامه های مختلفی را برای بهره برداری سیاسی از این واقعه طراحی کردند.



پیش از این اتفاق نیز جبهه فتنه، برنامه های گسترده ای را برای اجرا در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تدارک دیده بود.
به عنوان نمونه"محسن سازگارا" از سران خارج نشین فتنه سبز در برنامه "گفتگوی روز" در شبکه تلویزیونی صدای آمریکا (VOA) درباره پروژه محرم سبز چنین می گوید: «اما نکته دیگری که می خواستم بگویم، مسأله محرم و تظاهرات تاسوعا و عاشورا است. فرصت کمی داریم بنابراین از امروز و فردا تا روز اول محرم اصل بحث ما روی آکسیون بزرگ محرم متمرکز خواهد شد ... در ده شب اول محرم و با پرچم سبز یا حسین و عزاداری برای شهدای جنبش و شهدای عاشورا می توانیم در سطح کشور حرکت داشته باشیم ولی روز نهم و دهم یعنی روز تاسوعا و عاشورا، شنبه و یکشنبه ششم و هفتم دیماه، یک مسیر واحد در هر شهر قرار است اعلام شود که همه ما آنجا برویم و جمعیت میلیونی خود را در سطح کشور نشان دهیم.»!



این عنصر ضد انقلاب همچنین با طرح ایده "آکسیون شام غریبان"، در ادامه اظهار می دارد: «این بحث هم مطرح شده است که ضمن اینکه در ده روز اول ماه محرم، حرکت های خود را انجام داده و در روزهای تاسوعا و عاشورا آن را به اوج می رسانیم؛ از ظهر عاشورا و برای شام غریبان در خیابان ها نشسته و با یک بسیج عمومی دست به تعطیل عمومی در کشور بزنیم ... برای تحقق آکسیونی که برای شام غریبان مطرح شده است نیاز به این است که در سمت جنبش، ما رشد جغرافیایی و رشد در طبقات مختلف اجتماعی و همچنین رشد کیفی داشته باشیم و در سمت کودتاچیان نیز باید مشروعیت زدایی سپاه از نظر اخلاقی، مالی و سیاسی تشدید شده و اختلاف های درونی سپاه نیز افزایش یابد که باعث فلج شدن این سازمان شود و بحدی از ناتوانی برسد که ما بتوانیم آکسیون نهایی خود را به مرحله اجرا بگذاریم.»!

از دو هفته قبل از عاشورا نیز سایت فارسی وزارت خارجه اسرائیل، شبکه های تلویزیونی فارسی زبان BBC و VOA و فضای اینترنتی در شبکه های فیسبوک و توئیتر برای عاشورای سال 88 دستوالعمل های صریح و بی پرده ای خطاب به عوامل داخلی خود صادر می کردند و بر این نکته مهم تأکید داشتند که آشوبگران باید از فرصت نیمروز عاشورا که مردم در دسته جات و هیئات به عزاداری مشغولند، برای حضور در خیابان ها نهایت استفاده را برده و اموال عمومی را تخریب نمایند!



و سرانجام، 7 دیماه 88، روز موعود حرمت شکنان فرا رسید. در حالیکه میلیون ها عزادار عاشق حضرت اباعبدالله(ع) در عاشورای حسینی مشغول عزاداری بودند، اقلیتی فرصت طلب از صبح روز عاشورا، با سوت و کف و سر دادن شعارهای ساختارشکنانه، عزاداری سبز خود را در چند خیابان تهران آغاز کردند. بانک و مغازه و ساختمان و خیابان و اموال عمومی را به آتش کشیدند. به عزاداران امام حسین (ع) توهین کردند و آنها را به خاطر حمایت نکردن از موج سبزشان مورد اهانت و ناسزا قرار دادند. به سمت مردم عزادار سنگ پرتاب کردند و تعدادی را زخمی نمودند. به مأموران و سربازان نیروی انتظامی هم رحم نکردند و بسیاری از ایشان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.



عمق جنایت این اراذل و اوباش آنجا بود که یک بسیجی را بطور کامل در خیابان برهنه کردند و بر سر و صورتش کوبیدند و خونینش کردند و هلهله کنان از او عکس و فیلم گرفتند!

پس از آن بود که یکی از سران فتنه، حرمت شکنان عاشورای حسینی را "امت خداجو" نامید و دیگری اغتشاشگران خیابانی را "مردم عزادار" خطاب کرد!



البته علیرغم مواضع سران فتنه پیرامون اوباش روز عاشورا، اعترافات صریح عناصر ضد انقلاب در قبل و بعد از اغتشاش عاشورا، حاکی از امر دیگری بود!

حوادث عاشورای 88 به خوبی گویای این حقیقت بود که نگاه عناصر ضد دین و اجنبیان خارج نشین به عاشورا، نه از جنس عزاداری که به مثابه فرصتی علیه شعائر و هنجارهای مذهبی و شیعی بوده است.

از همین رو بود که "مصطفی صابر" از ملحدین ضد انقلاب خارج از کشور، با پرده برداری از ماهیت پلید خویش و همقطارانش، اظهار داشت: «من می فهمم که جناح حاکم ممکن است به هر بهانه متوسل شود تا در صف مردم تفرقه بیاندازد و اسلام کثیفش را نجات دهد.[!] باید از این فرصت استفاده کرد و میلیون ها نفر را به میدان آورد و به 30 سال حاکمیت عاشورا و خرافه و حکومت مذهبی پایان داد.[!] اگر کسی دست زد و شادی کرد، چه بهتر که با او دست بزنید و هلهله کنید.[!] اگر کسی دوست دارد با هر ظاهری که دوست دارد و از جمله "آرایش زننده" و "ظاهر بد" ظاهر شود اتفاقاً به شدت از او در مقابل تعرض اوباش اسلامی حمایت کنید.[!] انقلابی که در ایران راه افتاده برای عزاداری و توسرخودزنی و برای بردگی اسلامی زن نیست.[!] برای پایان دادن به اینها و از جمله ادبیات شنیع اسلامی نظیر "زنان معلوم الحال" است.»!!!

در این میان نیز روزنامه های وابسته به جناح دگراندیش و جراید هواخواه کاندیدای اصلاح طلب شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری دهم، تلاش داشتند تا با اتخاذ موضع انفعال و بی تفاوتی نسبت به اغتشاشات روز عاشورا، جریان متبوعشان را از اتهامات وارده مبرا جلوه دهند!



در همین ارتباط روزنامه آرمان در نخستین روز پس از این واقعه با درج تصویری از اغتشاشات خیابانی، در تیتر یک خود چنین نوشت: «درگیری های دیروز تهران؛ 4 کشته و 300 بازداشت»!

روزنامه اعتماد هم در این روز با خونسردی تمام «سخنرانی ناتمام خاتمی در حسینیه جماران» را به عنوان مهمترین خبر در تیتر اول خود قرار داد!

روزنامه مردم سالاری هم که در این روز «دو استعفا از فرهنگستان در پی برکناری میرحسین» را با حروف نسبتاً درشتی برجسته کرده بود، جمله «در تجمعات دیروز کسی کشته نشد» را برای تیتر یک خود برگزیده بود!

همسو با رسانه های تجدیدنظر طلب داخلی، سران و مقامات کشورهای خارجی همچون آمریکا، فرانسه، آلمان، انگلستان، کانادا، و حتی ایتالیا نیز دست بکار شدند در حمایت از حقوق مدنی و دفاع از اغتشاشگران بیانیه دادند!

تنها پس از گذشت 48 ساعت از اغتشاشات 7 دیماه، و درحالیکه خون ایرانیان از هتک حرمت به مقدسات در روز عاشورا به جوش آمده بود؛ مردم تهران با تجمع میلیونی در یوم الله 9 دیماه، حماسه ای تاریخی، چشم نواز، بی سابقه و دشمن شکن را خلق کردند تا نسبت به این حرمت شکنی اعتراض کنند.



در حالیکه در اطلاعیه شورای هماهنگی انقلاب اسلامی، زمان آغاز مراسم عاشوراییان در میدان انقلاب، ساعت 15 اعلام شده بود اما محبان اهل بیت (ع) و حامیان پرشمار ولایت، چنان مشتاق حضور در این حرکت اعتراضی بودند که میدان انقلاب در ساعت 13 شاهد خیل جمعیت تظاهرکنندگان بود.

شمار جمعیت به اندازه ای بود که خیابان آزادی از تقاطع یادگار امام تا پل چوبی و در دیگر مسیرها از میدان حر تا میدان انقلاب، بلوار کشاورز تا پل کریمخان، خیابان حافظ تا تقاطع انقلاب و همچنین سایر خیابان های فرعی مملو از جمعیت خمشگین نسبت به هتک حرمت عاشورای حسینی بود.

حضور حماسی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در یوم الله نهم دی، تمامی رسانه های ضد انقلاب را دچار بهت و سردرگمی کرد و آنان را به "صمُ و بکم" شدن واداشت!

رسانه هایی چون VOA، BBC، العربیه، الجزیره و رادیو فردا، هنگامیکه مجبور شدند از سر اضطرار اخباری از این حضور ماندگار را منتشر سازند، بر اساس قاعده همیشگی خود که از کوه، کاه می سازند و کاه را کوه نشان می دهند؛ حضور دهها میلیونی مردم ایران را، حضور هزاران نفری و حداکثر دهها هزار نفری معرفی کرده و آن را نیز یک حضور دولتی نامیدند!



رسانه های معاندی که تا پیش از این تجمعات کوچک و انگشت شمار اوباش ضد انقلاب را به صورت خبر فوری و لحظه به لحظه مخابره می کردند، اینک در برابر خروش عاشورایی ملت ایران، خود را به کوری و لالی زده بودند!

نکته جالبتر، رویکرد رسانه ها و سایت هایی چون رادیو فردا، رادیو زمانه، العربیه، نوروز، جرس و سایر بنگاه های خبرپراکنی ضد انقلاب در مواجهه با تظاهرات یوم الله 9 دی بود.
این رسانه ها بر طبق عادت مألوف در اطلاع رسانی کاذب و جانبدارانه شان، تا ساعت پایانی شب نهم دی، حاضر نشدند تا هیچ خبر و تصویری از راهپیمایی کم سابقه ملت عاشورایی در تهران را منتشر کنند و بعضاً به انعکاس اخباری چند سطری بسنده کردند!

این رسانه ها بر این نکته تکراری و مشابه اصرار داشتند که به مخاطبان خود اینگونه القا نمایند، تظاهرکنندگان نهم دیماه، کارمندان دولت بودند که با یک روز مرخصی دادن به آنها و به وسیله اتوبوس به راهپیمایی آمده بودند. مضحک تر آنکه اعلام کردند، دولت با دادن ساندیس و ساندویچ، مردم را به خیابان ها کشانده بود!!!

گذشت زمان نیز موجب آن شد که رسانه های معاند نیز به حضور گسترده راهپیمایان عاشورایی اذعان و اعتراف نمایند.

بر همین اساس اخیراً سایت ضد انقلاب "جرس"، در مقاله ای منثور با عنوان «حماسه ساخته شده ...» اینچنین لب به اعتراف می گشاید: «برای نابودی این جنبش مردمی، امام حسین را بهانه می کنند. مردم تهییج می شوند. به خیابان می آیند و حماسه 9 دی در محکومیت اهانت کنندگان به امام حسین برگزار می شود! ظاهراً حاکمیت پیروز شده است! تهییج احساسات مردم جواب داده است. حتی من هم شک کرده ام...»!



فی الحال سه سال از حماسه 9 دی می گذرد و فتنه 88 مدتهاست که کفن پوسانده است.

بصیرت مثال زدنی امت عاشورایی درنهم دیماه 1388، نشانگر آن بود که ایرانی مسلمان همچون مقتدایش حسین (ع)، در راه دین و مذهب و آیینش، مماشات و تسامح با احدی را جایز نمی داند و مقتدرانه در دفاع از آرمان هایش خواهد ایستاد.

امید است که بصیرت و هوشمندی امت ولایتمدار ایران، کما فی السابق، با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 9 دی و ایضاً انتخابات آتی ریاست جمهوری و انتخاب گزینه اصلح نیز به منصه حضور برسد و برگ زرین دیگری در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت و ضبط شود.

نظرات بینندگان
امیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
۸۵
۱۳
بابی انت وامی ونفسی و مالی واهلی واسرتی یا ابالاحرار(ع).
دیدی به درک رفت وبه جانش شرر افتاد
با آل علی هرکه درافتاد ور افتاد.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
Like +
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
۴۳
۹۳
ول کن بابا فیلم هم ساختید نتونستید ذهنیت و تفکر مردم رو عوض کنید
از قدیم گفتند اگر دروغ میگی یک طوری دروغ بگو که خودت هم باورت بشه اما متاسفانه شما باور ندارید....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما زیاد فیلم می بینی؟؟؟!!!
هان؟!!!
:)

ضمناً
ســـــــ(ک---فر)ــــبزها همه را به کیش خود پندارند!!!
آیا اینطور نیست؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کافر همه را به کیش خود پندارد
مرگ بر منافق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
۳۲
۹۳
صراط جان احتمالا مغزت هنگ کرده باباجان من این چرندیات چیه که نوشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرحوم علی اکبر دهخدا هم اسم نوشته هایش را گذاشته بود "چرند و پرند" ...
اما پس از سالها هنوز که هنوز است این چرندیات ایشان بازماندگان دریوزه پهلوی را دیوانه می کند ...

صراط هم احتمالاً زده تو کار اینگونه چرندیات که سبز---ها را مجنون کند!!!
علی
|
France
|
۱۳:۳۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۱
۱۵
۲۳
کاش برای این روز مقدس یه متن و نقد بی طرفانه چاپ می کردید ... در ضمن من انقلاب 88 رو قبول ندارم این عنوان توهین به نظام و رهبری و انقلاب 58 هست
امیدی
|
France
انقلاب 58 !!!!!!!!!!!
علی همراه
|
France
عالی بود انقلاب فقط انقلاب الهی 57 نه انقلاب مخملی 88 که فقط یه مشت سطل آشغال آتش زدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۲۱
۲۷
1 مطلب بی خاصیت نوشتید شده جریده صراط// چقد شما ها ضعیف هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۲۸
۷۷
راستی چرا 9 دی دیگه راهپیمایی 70 میلیونی برگزار نمیکنید !؟
میترسید برای 22 بهمن کیک و ساندیس کم بیارید !؟
کیک و ساندیس خور نظام
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا رو شکر کیک و ساندیس زیاده
با همین کیک و ساندیس ها دلار های جورج سورس به نوکرش رو به باد میدیم
ساندیس
فقط به خاطر تو راهپیمایی میام و
ای کیک
فقط به خاطر تو کاری میکنم که بی دین جماعت فکر نکنه خون شهید رو میتونه به پای امریکایی ها بی ارزش کنه
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
کیک و ساندیسی که بدست هم وطنان با معرفت به مجاهدان تشنه از جهاد نرم داده میشود صد شرف دارد به دلارهای کثیف جورج سورس صهیونیست که برای کودتاه مخملی و سبز اموی به سران فتنه پرداخت شد تا هزینه براندازی کنند . غافل از این که "چراغی که ایزد برافروزد هرآنکه پف کند دودمانش بسوزد."
يك معلم
|
-
|
۲۲:۲۵ - ۰۸ دی ۱۳۹۱
۷۲
۲۱
هرچند فتنه 88 سخت ، پرهزينه و تلخ بود اما همچون دوران جنگ تحميلي اثرات مثبتي ! داشت: دشمنان دوست نماي داخلي و خارجي براي مردم ونظام مشخص شدند... انقلاب اسلامي باحضور بابصيرت مردم در9دي دوباره بيمه شد... برخي خواص دراين آزمون امتحان شدند.و بسياري از اثرات موثر ديگر ......
جريان زلال حضور مردم در9دي زباله و فاضلاب فتنه گران در اقيانوس انقلاب را ازبين برد. هرچند كه آثار اين آلودگي هنوز درزرات وجودي اين اقيانوس هست ! اما ديگر فته گران و گردانندگان فتنه هيچ غلطي نخواهند كرد چراكه درسيل حضور مردم محو شده و ناچيزاند.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۵۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۱
۱۷
۱۳
روز بزرگی بود ولی انقلاب نبود دیگه!!! از این روزها ما زیاد در این 31 و خورده سال داریم !!!
ناشناس
|
Germany
به نظرم 9 دی از انقلاب هم بالاتر بود ،وقتی بچه ها را زودتر از مدرسه گرفتم به نظر می رسید که می خواهیم به شلوغی نخوریم ولی وقتی ما را در تظاهرات دیدندمعلوم شد که ما با نیت شهادت به تظاهرات میلیونی آمده ایم ،اگر یادت نیست ما دیده ایم پیرزنی که از نقاط دور شهر آمده بود وخانم های چادری که بی دلیل خیابان گردی نمی کنند وبی حجاب ها خیال می کنند اکثریت هستند .آن روز بنا به احساس تکلیف تا چشم کار می کرد خانم های چادری دیده می شد .من هم انقلاب را تجربه کرده ام وهم 9 دی را،وصمیمانه می گویم احساس خلوص در 9 دی بیشتر بود.
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۶ - ۱۱ دی ۱۳۹۱
۷۴
۲۰
چنان امام حسین زد به کمرشون که دیگه بعد عاشورا(روزی که کفر با تمام توان به جنگ حق میاد)دیگه از اون لشگر کشی های خیابانی خبری نبود و نیست

امام حسین بد زد به کمرشون

بابی انت و امی و نفسی و مالی و اولادی و اهلی یا اباعبدالله
احمدی نژاد
|
-
|
۱۳:۱۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۱
۲۰
۲۱
آیت الله منتظری نه اقای منتظری . اوکی؟
ناشناس
|
-
آیت الش---
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۱
۱۹
۷۴
زنده باد عاشورای سبز 88
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
سبز لجنی و اموی نه زنده باد دارد و نه زنده است متین جان دلبندم عزیز ---. امویان مدت هاست که مرده اند و به فسیل تاریخ تبدیل شده اند و این عاشورای حسینی است که همیشه زنده است و اسلام را زنده نگه میدارد . وبالاخره هم عاشورای 88 بود که کوس رسوائی فتنه گران را به صدا درآورد
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۱
۲۰
۱۴
مرگ بر انحرافی و منحرفین! جانم فدای رهبر.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۱
۱۵
۱۶
از اینکه میگی اقای منتظری و شیخ حسین صانعی خوشحالی نویسنده کم بها!!! این بزرگواران به خاطر مبارزه با کج فهمی عده ای از حکومت بیرون رفتند و الاه فتواهای این بزرگواران هنوز محل تامل و ارشاده. درود بر روح پر فتوح تمام بزرگان دین تمام حجج اسلام و ایات عظام درود بر ایتالله منتظری و خداوند حافظ ایت الله صانعی
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر عزیزم بخاطر شکار اونا توسط سیا و موساد از قطار خدمت پرت شدند . وفتوا های اونا صرفا دشمنان اسلام اهمیت داشته و هیزم گرم کتنده تنور فتنه هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۱
۱۱
۶
عجیبه که امسال شعار های 9دی سانسور شده !

آقازاده ی انگلیسی..
ایران که باغ پسته بابات نیست..
تا جر ورشکسته ....
کف میزنه تو عاشورا فا---...
خواص بی بصیرت خجالت خجالت ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۱
۱۴
۱۲
عجب حماسه شگرفی بود!!!150 هزارنفر.
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا با این ارقام کاذب خودتو ضایع کردی ناشناس جان اولا در کل ایران بیش از 6 میلیون نفر برآورد شده ثانیه یک مرد جنگی به از 10 هزار
شايلين
|
Iran (Islamic Republic of)
60 ميليون
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۱
۶۳
۹
درست بعد 9 دی بود که جورج سورس صهیونیست نظریه پرداز و تامین کننده بودجه کودتاهای رنگین در مصاحبه با رویترز اعتراف کرد که "کودتاه های مخملی در5 کشور آسیای میانه در اصل بعنوان پایلوت برای ایران طراحی و اجرا شده بودندچون آن کشورها منافع چندانی برای ما نداشتند . و این یک مطالعه 20 ساله برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در ایران بود. و برای این کار نیز 400 میلیون دلار به یکی از سران با نفوذ (بخوانیدخ---) پرداخت شد . طرح ما در آن 5 کشور بخوبی اجرا شد ولی در ایران شکست خورد. " بیچاره جورج ملعون نمیدانست که ایران چیزی دارد که آن 5 پایلوت نداشتند وآن هم ولایت فقیه ومردم ولایت مدار ایران است. خدا رحمت کند معمار کبیر انقلاب را که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند.و درود بر مردم قدر شناس و با معرفت ایران که این توصیه امام راحل(ره) را به موقع همچون پتکی در 9 دی بر پوز سران فتنه زدند
امید
|
Poland
|
۱۲:۴۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۱
۹
۶۰
جوانه خواهیم زد دوباره ما سبزها
خواهیم شکست میان عشق وعقل مرزها...
شایلین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴ دی ۱۳۹۱
۵۹
۹
کلمه رمز فتنه92 (بخوانید ورژن جدید جنگ نهروان) که با فرماندمی مشترک گروه بابی مسلک انحرافی و سران فتنه سبز اموی طراحی شده"انتخابات آزاد" است. درحالی که همواره انتخابات ایران اسلامی از آزاد ترین انتخابات تاریخ بشریت بوده اند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۳ - ۱۵ دی ۱۳۹۱
۱۱
۵۷
نه دی روز --- بود که با تبلیغات و ---گویی بزرگ جلوه داده میشه هیچ خبری دراون روز نبود --- جمهوری اسلامی به زور رسانه های وابسته بزرگنمایی میکنند
نريمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۱ - ۱۷ دی ۱۳۹۱
۶۵
۸
لعنت بر همه كساني كه حرمت عاشورا رو زير پا گذاشتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بیش باد لعنت خدا و مومنانش بر همه اونهایی که حرمت این روز عزیز رو نگه نداشتن. عوام نمیدونن خود صاحب این روز عزیز که میدونه چرا سکوت کردند تا جوونها شوق زده دور هم جمع بشن و با تحریک بهشون القا کردن که راهشون بازه و هر کاری بخوان میتونن بکنن. ----
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۸ دی ۱۳۹۱
۶۲
۶
مرگ بر دشمنان ولايت فقيه
پسر زنجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
۴
۰
یه روز خوب میاد اینو میدونم....
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۱
۲
۳
مارهرو رهبریم رهروی که پشت سر حرکت می کنه نه جلوتر ایا احساس تکلیف اینه که حتما ریس باشیم و خدمت کنیم خواستم بگم توشهر ما ساندیس هم نمی دن ولی به کوری چشم برخی خواص و امریکا و استکبار تو شهر ما جمعیت دو برابر سالهای قبل برا راهپیمایی اومده بودن
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۵۴
۴
مرگ بر ضد ولایت فقیه
علی همراه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
۵۶
۵
و بازهم مرگ بر ضد ولایت فقیه
مرگ بر سران فتنه 88 (متخصص در آتش زدن سطل آشغال)
ترنم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۳
یا علی
تا اهل ولایت تو هستیم، هستیم
میثم مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
۰
۰
یادش بخیر چه روزهایی بود .الان درکش برام سخته که اون فتنه گران الان تو بدنه دولت چیکار میکنن.جانم فدای رهبر