۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹

نطق رسایی در میان فریادهای یک‌نماینده

حمید رسایی نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز نطق میان دستوری ارائه داد که این نطق حاشیه‌هایی را به همراه داشت
کد خبر : ۹۱۰۲۹

به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه در نطق میان دستور مسائلی را در صحن علنی مجلس مطرح کرد.

در اثنای نطق رسایی، محمد باقری نماینده مردم بناب با صدای بلند نسبت به سخنان رسایی در نطق میان دستور اعتراض کرد و خواستار قطع سخنان وی شد.

حجت‌الاسلام حسینیان نماینده مردم تهران خطاب به باقری گفت: بگذار رسایی حرفش را بزند. اما باقری همچنان با صدای بلند نسبت به نطق رسایی اعتراض می‌کرد و بر همین اساس تعداد دیگری از نمایندگان و هیئت رئیسه از این نماینده خواستند تا نظم صحن علنی را به هم نریزد.

به گزارش فارس رسایی در نطق خود مسائلی را در خصوص آیت‌الله هاشمی و مواضع وی در جریان فتنه انتقاد کرد و از حماسه آفرینی ملت در نهم دی قدردانی به عمل آورد.

زمانی که مدت 7 دقیقه‌ای نطق رسایی به پایان رسید هیئت رئیسه از وی خواست تا سخنانش را پایان دهد اما رسایی به ادامه بیان نطقش پرداخت بر این اساس هیئت رئیسه مجلس در اقدامی کم سابقه میکروفن رسایی را قطع کرد اما رسایی همچنان به بیان ادامه نطقش شد و قطع شدن میکروفن مانع از ایراد سخنانش نشد.

با هنر خطاب به رسایی گفت میکروفن شما قطع است و کسی صدای شما را نمی‌شنود اما رسایی همچنان مطالبش را ادامه داد. بعد از پایان نطق رسایی تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله علی اصغر زارعی، روح‌الله حسینیان و زهره طبیب‌زاده پیش وی آمدند و به بحث و گفت‌وگو با هم پرداختند و دقایقی بعد هم حمید رسایی صحن علنی مجلس را ترک کرد.

منبع: فارس