۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
همه آمدند ...

سه سال بعد از 9 دی چه گفته شد؟

وجود دو جریان انحراف و فتنه که در دو لبه قیچی قرار دارند که شعار مخالف هم می دهند اما یک هدف مشترک دارند . همان گونه که شهید مطهری گفتند امپریالیسم و کمونیست در دو لبه یک قیچی قرار دارند .
کد خبر : ۹۱۳۸۵
" صراط " - امسال سومین باری بود که ملت ایران اقدام به گرامیداشت روز 9دی ماه می کرد ، عجب روزی بود آن روز همه آمده بودند و برای مظلومیت اربابشان می گریستند و از محضر امام زمان برای حرمت شکنی عده ای در روز شهادت جدش پوزش می طلبیدند.
منظوراز همه همان مردم ساندیس خوریست! که شبکه های فارسی زبان و مزدور ضدانقلاب آنها را برای اینکه در دفاع از ارزشهای انقلاب به میدان آمده بودند از شدت عصبانیت به تمسخر می گرفت و القابی که خود لایق آن بود نثار ملت شریف ایران می کرد.



اما 9 دی ماه سال 1391 هم شور و حال خاصی داشت ، مردم در اکثر مساجد محلات برنامه هایی را برای بزرگداشت این روز برگزار یم کردند ، شخصیت های سیاسی هم میهمان این جلسات بودند و از نگاه خودشان به بازخوانی ابعاد فتنه صهیونیستی آمریکایی سال 88 می پرداختند و از حرکت عظیم ملت در 9 دی ماه که ریشه آن در بصیرت مردم بود تجلیل می کردند ، در این میان ترافیک سنگینی در ارسال پیامک های گرامیداشت 9دی بوجود آمده بود که گویی این حماسه تبدیل به یک عید برای مردم شده بود که البته در حاشیه این اتفاق می توان گفت اپراتورهای تلفن همراه هم از سود عظیم این پیامها بی بهره نماندند.
در زیر خلاصه ای از سخنرانی دیروز تعدادی از شخصیت های سیاسی و مذهبی را در تبیین فتنه 88 و حماسه 9 دی می خوانید:



حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی عصر دیروز در تجمع طلاب و عموم مردم که به مناسبت نهم دی برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی از ایام‌الله بوده و بصیرت مردم در این روز اثبات شد بنابر این درک این حادثه به ریشه‌یابی نیازمند است.
این مرجع معظم تقلید خاطر نشان کرد: مردم با مشاهده اینکه خون شهدا در حال پایمال شدن است و عده‌ای فتنه‌گر با چراغ سبز و پشتیبانی صهیونیسم، آمریکا و اتحادیه اروپا آشوب می‌کنند، به صحنه آمدند.
ایشان در بخش هایی از فرمایشاتشان تصریح داشتند: فتنه‌گران سعی کردند با جسارت به عاشورا ریشه انقلاب را سست کنند ولی با وجود مردم، حوزه علمیه و طلاب نتوانستند کاری پیش ببرند.



آیت الله مصباح یزدی هم در اجتماع باشکوه مردم قم به مناسبت سالروز 9 دی گفت: پس از هتاکی براندازان و فتنه‌انگیزان به مقدسات دینی، ملت ایران متوجه قصد و نیت اصلی آن‌ها که مقابله با اسلام بود شده و وارد عمل شدند.
ایشان اضافه کرد: برخی افراد هنوز هم اتفاقات سال 88 را یک حادثه می‌دانند و نمی‌خواهند دست‌های پنهان آمریکا را در این امر ببینند در حالی که از 20 سال پیش غرب به فکر ایجاد چنین فتنه‌ای بود اما گمان نمی‌کرد مردم ایران چنین عکس‌العملی نشان دهند.
رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) حرکت خودجوش مردم در 9 دی ماه 88 را قابل قیاس با تجمع عمومی ملت در روز ورود امام خمینی(ره) به ایران و نیز تشییع پیکر ایشان دانست و افزود: این سه گردهمایی عظیم در تاریخ جهان کم نظیر و حتی بی‌نظیر است


آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد هم در گفتگویی اعلام داشت: ما معتقدیم فتنه سال 88 یک مثلث شوم بود که سه زاویه داشت. یک زوایه مسئله طرح و اصل برنامه‌ریزی فتنه بود، یک زاویه دیگر آن عوامل اجرایی فتنه و زوایه دیگر آن بستر فتنه بود
این عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این طور نیست که ما بگویم اینها در فتنه نیستند و یا در فتنه نقش نداشتند و یا ما اینها را به عنوان سران فتنه به رسمیت نشناسیم ما آنها را از طراحان و عوامل فتنه اگر بدتر ندانیم، بهتر هم نمی‌دانیم



علی اکبر ولایتی هم دیروز در گفتگو با شبکه تهران گفت: در سال 88 قبل از اینکه نتیجه آرا مشخص شود،‌بعضی‌ها با تلقین تقلب توسط بیگانه‌ها مدعی شدند که در انتخابات تقلب شده که این موضوع هیچ مبنای عقلانی نداشت.
مشاور امور بین الملل رهبرمعظم انقلاب در ادامه افزود: مردم احساس کردند که تعداد محدودی از افراد فریب خورده‌اند و به دلیل قدرت‌طلبی، تکیه به بیگانگان کرده‌اند به همین دلیل در حماسه روز 9 دی حضور یافتند.


صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد در دولت احمدی نژاد هم در اجتماع عظیم مردم بندرعباس به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی اعلام کرد: مردم اگر به موقع احساس تکلیف کنند در مقابل تمامی توطئه‌های بیگانگان خواهند ایستاد و حماسه 9 دی نیز محصول احساس تکلیف مردم برای پاسداری از انقلاب و دفاع از ولایت فقیه بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: مردم در 9 دی 88 زمانی که شعارهای عده‌ای هرزه سیاسی در روز عاشورا را شنیدند با بصیرت خود در حمایت از ولایت فقیه به خیابان‌ها آمدند.


نظرات بینندگان
اكبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۱
۶
۱۲
جالبه
حرف دو روز پيش قاليباف رو زديد!
در يك سخنراني گفت فتنه و جريان انحراف در دولبه ي يك قيچي هستند!
احتمالا نويسنده ي اين مطلب قاليبافي بوده و غير مستقيم خواسته حرفاي قاليباف رو ترويج بده
همون قاليبافي كه از ساكتين فتنه بود
همون قاليبافي كه 25 خرداد اومد گفت امروز 2 ميليون نفر تو خيابون بودن اما 9 دي از تعداد مردم حرفي نزد. قاليباف از احمدي نژاد عقده داره با اين حرفا داره اون رو زمين مي زنه البته احمدي نژاد هم كلي ايراد داره اما ... مي ارزه به قاليباف و ساكتين فتنه.
محمد (ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انحرافی !!! تو و محبوبت اگه راست میگین آدم باشین و انسان بودن خودتونو نشون بدین ! ملت خودشون میفهمن کی صداقت داره و کی نداره گلابی
محمد ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۱
۳
۸
جالب بود دیروز 9 دی انحرافی ها از فتنه بد می گفتن و بصیرت یزیدی در میکردن از خودشون !!! ای دروغگوها !! دیگ به دیگ میگه روت سیاه !!!
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۱
۱۲
۱۴
ما هستیم....

با ولایت تا شهادت....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمع نبند. بگو من
یزید از جهنم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من و ناشناس نیستیم !
پسر شجاع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم هستم. ناشناس شما هم نيا!
مجید اردبیلی
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۱
۱۰
۱
از ماجرای استیضاح حاجی بابایی چه خبر؟؟

مثل اینکه نمایندگان یادشان رفته مدرسه شین آباد و اتوبوسهای راهیان نور و سایر ایرادات!!!!!!!!

حاجی بابایی باید استیضاح شود
نورا
|
-
و ایضا از 3000 میلیارد!؟
ناشناس
|
-
استیضاح فقط برای وزیر ورزش و فوتبال کاربرد داشت . بچه های شین کجا و فوتبال کشور کجا !!!!!
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۱
۱۱
۱۳
9 دی یعنی رسوائی و روسیاهی متظاهرین.
در 9 دی مردم كشور همه يكپارچه مختار شدن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روز نکبت
حزب اللهی سبز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یوم النکبه
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۱
۵
۷
9 دی یعنی روز خشم نهایت 100 هزار نفر ساندیس خور که برای خوردن یه ساندیس هم شده پا به تظاهرات گذاشتن
دختر شیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۱
۳
۴
صراط!! از تو بعید بود!!! حالا دیگه از روی حرف سردار, خلبان ,دکتر قالیباف! کپ میزنی؟!!