۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۷
روحانیت،متدینین و نهادهای مسئول به وظیفه خود عمل کنند

رواج نوعی عریانی جدید میان زنان بدحجاب

پيش از مراسم فاتحه خواني، از همگان به‌خصوص بانوان متدين و محجبه، مردان غيور خواستار‌يم که نسبت به اين دهن کجي به ارزش‌ها و اين بي عفتي که رواج پيدا کرده است ايستادگي کنند و با دادن تذکر لساني، هر تعداد که مي‌توانند، انجام وظيفه کنند.....
کد خبر : ۹۲۵۴۶
به گزارش صراط، چندماهي است نوعي عرياني جديد در ميان زنان بدحجاب رواج پيدا کرده و فصل جديدي را بر بي‌حيايي، بي عفتي، تبرّج و ناديده گرفتن حدود الهي گشوده است. 

براين اساس تعداد زيادي از خانم‌ها اقدام به پوشيدن جوراب بلند و البته بدون شلوار نموده‌اند. حتي در مواردي از جوراب‌هاي بلند رنگي يا توري و منقش که ساق پا کاملا پيداست و يا مانتو يا دامن بدون شلوار و حتي جوراب به نحوي که ساق پا عريان ودر معرض ديد و مشاهده است، استفاده مي‌گردد. حالا اين شيوه پوشش كه ابتدا توسط بخش‌هاي خاصي از جامعه لاابالي استفاده مي‌شد، روز به روز در حال گسترش است. 

رخدادي كه اتفاقي نيست و با جست و جويي در اينترنت، مشاهده مي‌كنيد كه اين نوع از بدپوششي، به عنوان مد جديد به شكل گسترده‌اي در حال معرفي است و حتي فروش اينترنتي و... آن نيز تبليغ مي‌شود. 

بنابراين به نظر مي‌رسد به دنبال فصل جديد بي‌حجابي كه همان عريان شدن پاها ست، و همچنين بي‌غيرتي مسئولين نظاره‌گر وباطل گو كه كاري جز رد مسئوليت از خود ندارند ديگر بايد فاتحه جامعه‌اي با ظاهر اسلامي را بخوانيم. 

همانطور که مي‌دانيد پوشش دامن کوتاه بين زنان غربي رايج است كه در دوران طاغوت نيز رواج داشت و البته با بررسي سير تحول حجاب اسلامي بعد از انقلاب متاسفانه به زودي شاهد ظهور دوباره آن در جمهوري اسلامي خواهيم بود. 

سرآغاز اين عرياني جديد شلوار‌هاي چسبان زنانه بود كه پس از حساسيت زدايي به سرعت جوراب بلند مشکي جايگزين آن شد. همانطور كه قبل از آن براي مانتو مدل سارافن را مد کردند و وقتي ديدند حساسيتي براي آن وجود ندارد، پس از آن مانتوي آستين کوتاه به همراه ساقبند را مد کردند و بعد از آن، پس از آن نيز به سرعت ساق بند هم برداشته شد و مانتو کوتاه آستين کوتاه و حتي پيراهن آستين کوتاه امروزه به مرهمت بي‌غيرتي مسئولين رواج دارد. 

پس پيش از مراسم فاتحه خواني، از همگان به‌خصوص بانوان متدين و محجبه، مردان غيور خواستار‌يم که نسبت به اين دهن کجي به ارزش‌ها و اين بي عفتي که رواج پيدا کرده است ايستادگي کنند و با دادن تذکر لساني، هر تعداد که مي‌توانند، انجام وظيفه کنند.
 
از سروران روحانيت البته به غير از آن عزيزاني که وظيفه نهي از منکر را فراموش نکرده‌اند، نيز مي‌خواهيم اگر يادشان آمد كه به غير از پرداختن به مسائل بي خطر و بي‌هزينه وظيفه ديگري هم دارند، در منابر به خطر اين پديده اشاره کنند و البته در کوچه و خيابان هم اين احساس وظيفه را با خود حمل كنند و با تذکر به هنجارشکنان، وظيفه شرعي خود را انجام دهند؛ زيرا احتمالا پس از مراسم فاتحه خواني براي نظام اسلامي و رجوع به ارتجاع ديگر مجالي به غير از حجره نشيني نخواهند يافت. 

از وزارت اطلاعات، نيروي انتظامي و ساير نهاد‌هاي مسئول هم كه در خواب زمستاني به سر برده وهر ۱۰ سال يك بار پس از ظهور يك فتنه جديد از خواب برمي‌خيزند، مي‌خواهيم پيش از حضور در مراسم فاتحه‌خواني، به اين هنجار شکني جديد که به صورت «سازمان‌يافته» در مدت کوتاهي رواج يافته، رسيدگي نموده و وظيفه شرعي و قانوني خود را به درستي انجام دهند؛ شايد پاسخي براي خدا، امام و شهدا داشته باشند.
والسلام؛ معذرتا الي ربكم
نظرات بینندگان
مليحه از شيراز
|
Germany
|
۱۰:۲۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۸۰
۸۷
با سلام و درو به پيشگاه اقا امام زمان و سلام و درود به شما اهالي خبر نامه صراط ما خودمان زن هستيم و در جامعه. از ديدن اين صحنه ها واقعا ناراحت ميشويم اخر چرا فكري به حال اين بدحجابي ها نميشود تا كي ميخواهند ساكت باشند و بگذارند هر كاري دلشان ميخواهد بكنند به خدا خسته شديم خيلي از اين وضع ناراحتيم تا كي سكوت تا كي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد (ممل)
|
Germany
نظر امام خمینی در مورد انجمن حجتیه :

"به آنها پست كلیدی ندهید. خطرناكند. وقتی آمدند بین شما تفرقه ایجاد می كنند، تشتت ایجاد می كنند. برادران را به جان هم می اندازند. آنها كار دیگری دارند. دنبال مسئله دیگری هستند. اینها با شاه همكاری می كردند. برایشان مسئله دین مطرح نبوده است. "
ناشناس
|
Germany
ملیحه خانم لطف کنید همانطوری که بد حجابها به کار شما کاری ندارند و تحملتون میکنن شما هم اونهارو تحمل کنید و دو دستگی ایجاد نکنید . کسی جلوی با حجاب بودن شمارو نگرفته شما جاتون تو بهشت تضمینه . اگر شما بخواید خوب یا بد یا به هر نیتی برای یه عده دیگر از مردم تعیین تکلیف کنید ممکنه بعداً اونها هم برای شما تعیین تکلیف کنند و اختیار با حجاب بودنت دست خودت نباشه . بهتره که نذاریم تو این شرایط دو دستگی و تفرقه بینمون رخنه کنه .
مولانا بدپیله
|
Germany
ای ول اتشای خوبی نوشتی ملیحه خانم! فقط مقدمه و نتیجه گیری داره ولی متن نداره!
یزید از جهنم
|
Germany
با اینکه جام داغ هست و خیلی گرمم شده !! اما همینکه می بینیم یزید صفتایی مثل این ناشناس همچنان هستن که روی خود یزید اصلی رو از خباثت کم کردن ، به خودم و خط و ربطم افتخار می کنم ناشناس با صدای بلند 3 بار بگو ادرکنی یا ابلیس !!!
ن.س
|
Germany
ناشناس عزيز اگه تا حالا جلوي ما با حجابارو نگرفتيد از مهر و محبت و گذشت و بزرگواريي كه در تحمل ما به خرج دادين نبوده..نتونستيد عزيزم و نخواهيد توانست...ولي ما ميتونيم اين اقليت بي شرم و حيا رو از كف خيابونا جمع كنيم ولي باهاشون فعلا با بزرگواري و مهرو گذشت برخورد كرديم تا خودشون سر عقل بين...در ضمن نورا جان سريعن منتظر واكنش ابكايت هستم...بدو بدو
پسر شجاع
|
Germany
كسي كه در مورد هر خبر با ربط و بي ربط، مسئولان را به انجمن منحوسحجتيه نسبت مي‌دهد و تلاش دارد القاء كند انجمن حجتيه بر كار مردم حاكم است، قطعاً خودش جزء اين انجمن است.
دروغگويي، تهمت ناروا، توهين به مسئولين، القاي ترديد و شك نسبت به مسئولين در ميان مردم، حركت در پازل دشمن، ايجاد تفرقه و ...، همگي از صفات انجمن حجتيه و افراد مفلوكش است كه در بعضي نظرات، به وفور يافت مي‌شود.
يد الله فوق ايديهم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۳۲
۵۴
در اینجا جا دارد که سخن نورانی امام را تکرار و مرور کنیم:
" ای علمای قم به داد اسلام برسید ای علمای نجف به داد اسلام برسید "
و من ناچیز میگویم و رنجم را با فریاد عرضه میدارم :
حضرت آیات عظام ، مراجع تقلید شیعه ، امامان جمعه و جماعات ، روحانیون ، دانشجویان پیرو امام و رهبر ، جامعه اسلامی ایران ، زنان با غیرت و عفیف به داد اسلام برسید ـ به یاری امام زمان برخیزید و در مقابل این ابتذال علنی حرفی بزنید به خدا شرمنده شهدا و امام و ائمه هدی و حضرت زهرا میشویم .....
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
امام خمینی در سخنرانی 21 تیر 62 با اشاره غیر مستقیم انجمن را چنین مورد خطاب قرار داد که یک دسته دیگر تزشان این است که بگذارید معصیت زیاد شود تا حضرت صاحب بیاید ! حضرت صاحب مگر برای چی می آید ؟ حضرت صاحب می آید معصیت را بردارد ، ما معصیت کنیم که او بیاید؟ این اعوجاجات را بردارید ، این دسته بندی ها را برای خاطر خدا ، اگر مسلمید و برای کشورتان اگر ملی هستید این دسته بندی ها را بردارید.در این موجی که الان این ملت را به پیش می برد در این موج خودتان را وارد کنید و برخلاف این موج حرکت نکنید که دست و پایتان خواهد شکست !!

برای نابودی انجمن حجتیه نوین که سیاست های فرهنگی خاص و مساله داری رو داره پیگیری و اجرایی میکنه دعا کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اوه اوه چشم كور شد......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب گیریم که امر به معروف و تذکر لسانی کردند و اصلاح نشدند . قدم بعدی چیه ؟ زندان ؟ شلاق ؟ چی !؟
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
كسي كه در مورد هر خبر با ربط و بي ربط، مسئولان را به انجمن منحوسحجتيه نسبت مي‌دهد و تلاش دارد القاء كند انجمن حجتيه بر كار مردم حاكم است، قطعاً خودش جزء اين انجمن است.
دروغگويي، تهمت ناروا، توهين به مسئولين، القاي ترديد و شك نسبت به مسئولين در ميان مردم، حركت در پازل دشمن، ايجاد تفرقه و ...، همگي از صفات انجمن حجتيه و افراد مفلوكش است كه در بعضي نظرات، به وفور يافت مي‌شود.
يد الله فوق ايديهم
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
انجمن حجتیه نوین !! بیسواد تو هنوز از این مسائل سر در نمیاری
لعنت به هر چی جریان ضد ولایت فقیه
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۲۲
۳۸
مسئولان مربوطه لطفا کمی بصیرت و فهم خود را بالا ببرید و قتی مقام معظم رهبری در باره نحوه برخورد با بی حجاب توضیح می دهد اشتباه برداشت نشود که توجیهی باشد برای کم کاری مسئولان ما انقلاب کردیم برای فرهنگ و نه اقتصاد ولی متاسفانه نه فرهنگی باقی ماند نه اقتصاد!!!!
اميرعلي
|
-
|
۱۱:۰۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۲۳
۵۹
خدا به خير بگذرونه
شوهر و برادر اين خانومها عجب خوش غيرتي هايي هستند
ناموسش ارايش ميكنه
چشم هيز امثال من رو سياه گنه كار هم بدون هزينه و دغدغه و نگراني از زيبايي كه خانم كرده استفاده ميكنه

مردانگي اين است كه از شوهر بابت نگاه به زيبايي همسر اجازه بگيريم ولي وقتي خودش اجازه ميده و همسرش ارايش ميكنه و مثل عروسك مياره بيرون يعني مشكلي با اين موضوع نداره

و چه به فرموده حضرت صديقه كبري چه عذاب وحشتناكي براي اين زن هست
به دردناكي عذاب امثال من

غيرت گوهر نايابي است كه در بعضي مردان يافت مي نشود
آرش
|
-
شما چند سالتون هست؟ چقدر سواد دارید؟ دینتون چی هست؟ اهل مطالعه هستید؟این طرز فکر و این مطالب سرتاسر مورد دار از کجا نشات میگیره؟کدام یکی از مراجع همچین چیزی در مورد مردانگی گفته است؟سست ارادگی خودتان را با این مسایل توجیح نکنید ."مردانگي اين است كه از شوهر بابت نگاه به زيبايي همسر اجازه بگيريم"
ناشناس
|
-
خیلیهاشون تشویقشون هم می کنند تازه !!! خواهر و زن هر کی جذاب تر بی غیرت مذکور سرش بالاتر !!!
دختر رشتی
|
-
ارایش کردن بدتر از حق مردم خوردن که نیست.تو کشور ما دومی خیلی بیشتر از اولی پس حتما یه فکری به حال اولیم بکنید.راستی شما اقا امیر علی حتما.......راستی صراط این تیپا از مد رفت.بابا پاشو زمستونه.تابستون خیلی وقته گذشته.
پسر شجاع
|
-
دختر رشتي؛
اونايي كه حق مردم رو ميخورن، از اين جور فسادها هم خوششون مياد!
گناه گناهه، بدم بد. هر دو اينا كه گفتي بد، ولي از هم جدا نيست.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۱۷
۴۴
جهنم را برای بدحجاب ها سربازان خط اول شیطان خواهنم از خدواند متعال می خواهم زنهایی که با این اعمالشان قلب شیطان و شیطان صفتان را شاد میکنند دچار نوعی سرطان پوستی لاعلاج شونند که دبگر خود را عریان نکنند
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۱۳
۳۰
دلیلش آقایون هستندالبته خوش غیرت که هیچ بی غیرتاش فرض کنیم هیچ پسری به خواستگاری اینجوردخترانرن وآماری ارائه شه که مثلآ90%ازدواج کنندگان دخترچادری بودنداونوقت خودبخودحل میشه ولی آقاپسرامیان حتی بعدازدواج هم جلوی بی حجابیونمیگیرن هیچ بامدلهای زنونه بدحجابی میارنشون بیرون من شرم دارم بگم که توخیابون چه چیزاییکه همین زنوشوهرانمیکننددیگه ...مرگ بربی غیرت
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۳۵
۲۰
جوراب یا شلوار!مساله این است!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نخير جانم!
هرزگي يا عفت؟ مساله اين است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بی حجابی هیچ جای دنیا به معنی هرزگی و بی عفتی نیست حتی تو سوریه و عراق و ترکیه !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی جوراب نماد هرزگیه!!!!؟؟؟؟
جل الخالق!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
تورو باید لباس اسکیمویی تنت کنن بعد قفل بزنن بهش که نتونی درش بیاری بعد با همون لباس و سورتمه اسکیمویی بری لشکرآباد سمبوسه و فلافل بخوری !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی ما با لباس اسکیمویی هم می درخشیم!!!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
موش کور بخوره تورو
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا یا کورا!
مساله این است
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
جوراب نماد هرزگي نيست، اما بي عقلي چرا!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی 7میلیارد آدم که جوراب میپوشن بی عقلن!!!
جل الخالق!!!
اميرعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
7 ميليارد ادم كه سهله 70 ميليارد ادم چون مقابل حكم خدا ميايستند بي عقلند
عقل حكم ميكنه كه از خدايي به اين عظمت ترسيد و گناه نكرد
حالا كه گناه ميكنند عقل ندارند
آرمان
|
United States of America
|
۱۲:۳۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۶۰
۲۱
شما مشکل بیکاری ازدواج تورم افسار گسیخته که ریشه اصلی این معضلاته رو ول کردی معلول رو چسبیدی؟!حالا صبح تا شب مردمو نصیحت کن فقط نتیجه عکس میده!!
یزید از جهنم
|
United States of America
دریغ از یه نخود عقل در کله ی..... آرمان
عبدالله
|
United States of America
آرمان جان یعنی کسانی که شرایطی که تو گفتی را داشته باشنداز این آسیبها به دورند؟
وهیچ علت دیگری برای بد حجابی و...ندارند!!!
نورا
|
United States of America
درود بر آرمان نازنین!
یزید از جهنم
|
United States of America
و درود بر نورای لشکرآبادی !
ناشناس
|
United States of America
همه فلاکتی که دامن این ملت رو گرفته از پشت سر انداختن احکام دینه اما امثال تو هرگز متوجه نخواهند شد چون به فرمایش مولای مظلومم امام حسین شکمها از حرام انباشته دستها و چشمها و گوشها مهر خورده و سرانجام نرود میخ اهنی درسنگ
ناشناس
|
United States of America
یزید جان شما اهل کجایی که لشکر اباد رو میشناسی؟
نورا
|
United States of America
یزید من تورو خیلی دوست دارم!
اگه این حرفا رو بهم بزنی باهات قهر میشما!؟
از دوس داشتنم کم میشه ها!؟
نورا
|
United States of America
اهل کرجه !!!
یزید از جهنم
|
United States of America
- ناشناس جون یزید هستم 15 ساله از شانزه لیزه ی لشکرآباد !
- نورا سوء برداشت کردی ، من ارادتم کامل هست !
آتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۵
۱۲
آخه آقای آرمان توکه اون سردنیا داری خوش میگذرونی چراجوش اینجارومیزنی‏!‏ ما خودمون میدونیم گرونی وتورم داریم اماتوبگواینهایی که این جوردلخوش دارن وخودشونوچهارساعت تموم بزک میکنن دردتورم وگرونی ندارن؛ال...اعلم.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۴۰
۱۳
تو سرماي زمستون كي مي آيد جورابي بپوشد كه ساقش معلوم باشد؟نويسنده هيجان زده از آرزوهايش نوشته.
علیرضا
|
United States of America
سلام ناشناس شما احتمالا خواب تشریف دارید آنقدر دعدادشان زیاد شده که معلوم نیست جوراب شورتی بچه ها جای شلوار حساب میشه یا نه ؟!!!
مزدک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۲۹
۵
دوستان عزیز 34 ساله که حاکمیت از همه نوع ابزار فرهنگی ، امنیتی،صدا و سیما،حوزه های علمیه و.... برای گسترش حجاب استفاده کرده و نتیجه شده اینکه میبینید.
چرا در مالزی که از هیچ کدام یک از این ابزارها استفاده نشده زنان به اختیار حجاب را انتخاب می کنند؟
در واقع حجاب یک موضوع اعتقادی است که با سیاسی و امنیتی کردن آن دقیقاً نتیجه برعکس میدهد.شما نگران دین ملت باشید که با همین نگرشهای سطحی داره نابود میشه.
بچه مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۴
۷
نمی فهمم حزب سوسیالیست عرب(بعث) که حجاب را در اداره جات ممنوع کرد مذهبی است و همسرش اسمائ بی حجاب است اسلامی است و لی مخالفان عضو اخوان المسلمین بی دین و کافرند.
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۳۹
۲۰
اقا چرا گیر دادی به بدحجابی شما چشماتونو درویش کنید. بعدم مگه ما برا این جوانها کار و شغل و درامد ایجاد کردیم که الان توقع عفت داشسته باشیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صم بکم عمی فهم لا یعقلون
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۲۷
۱۷
دوست دارن اینجوری بپوشن به شما چه مربوط؟ لباس پوشیدنشون اصلا چه ربطی به شما داره؟ اصلا از قصد اینجوری میپوشن تا جفت چشاتون از کاسه دربیاد.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نظریه فرهنگی تربیتی یه عزیز... !
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
حجاب اختیاریه!
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور نوراجان خیابون حجاب به سمت اختیاریه س ؟
یک خانم
|
Iran (Islamic Republic of)
لعنت به مردهایی(ظاهرا" مرد)که برای هیزی و چشم چرونی خودشون زنهای ساده لوح را شیر می کنند که حرمت حجاب خدا را بشکنند.
میثم سپید
|
Iran (Islamic Republic of)
نوید جان می تونی برای دفاع از بی حجابی که شما بهش معتقدی دو دلیل قانع کننده بیاری یا فقط با عرض معذرت از روی هوس کامنت میزاری
می شه بفرمایید به چه دلیل فکر می کنی بی حجابی به نفع خانم ها یا اگه برات خانواده اهمیت داره به نفع دوام و استحکام خانواده هاست؟!
منتظر جوابت هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۱۳
۱۸
دلیلی نداره چون بیکاریم و از نظر معیشتی در تنگنا هستیم تن به خفت و ذلت بدحجابی بدهیم این دو مساله کاملا جداست و باید جدا فکری به حال این وضع پوشش دختران و پسرانمان بکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلن این دخترها رو جمع کنید
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۸:۴۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۱۴
۵
دوستان صراطوبه باظن دین برسید از این جزییات ساق پا که تنها اذمهای بی اراده رو از حال بی حال می کند به اسم امام مهذی و شیعه خرج نکنید. اهل سنت بدون فشار قایل به حجاب اند. دانشگاه اسلا اباذ پاکستان را به ازاد مقایسه کنیذ!ایراذ اینجاست که نوعی اجبار اینجا هست که به همراه فضای منفی رسانه های غزبی این وضعیت را به وجوذ اورذه استو
انتظار دارم این نظر منعکس شود.
والله المستعان
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۵
۲۴
ان شالله باروی کارمدن دولت مردمی و فرهنگی دکتر سعید جلیلی و البته با حمایت مردم این ارازل جمع میشون
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا ؟ !! دقیقا مثل حاج م. ..... ؟ چه نیروهای سالم متعهدی آدم غش میکنه از اینهمه تعهد و سلامت یهودی صفت ها !!
دقیقا هیچ ... فرهنگی و اقتصادی در کشور نمونده که ...باشن !!
از نسخه مشابه حاج م. ....... چه توقعی میتونیم داشته باشم ؟
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
امير باهاتم. راهت درسته. بصيرت ميخواد شناخت آدماي با تقوا.
يه قانوني رو تو ذهنت بسپار.
قانون اينه: هر كس به حرف مفت، توجه نكند، برنده است!
پس به حرف مفت توجه نكن.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر مثلا شجاع فعلا که تو و امثال تو حرف مفت میزنید!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۲۱
۱۱
درود بر زنان ازاد و فرهیخته .عفت و حیا به حجاب و چادر نیست به شخصیت است.شما خودتون امل هستید نمی فهمید.
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۱۰
۱۹
در اسپانیا و الجزایر ابتدا غیرت مردان را از طریق بی بندو باری گرفتند بعد اسلامشون رو اول حجاب زنان رو گرفتن بعد دین مملکتشونو
چه بسیار انسانهایی که در دنیا سختی کشیدند و در عقبا در جنت المعوی سکنی گزیدند ازاین افراد نمی پرسیدند که چقدر ثروت داشتی میپرسند چقدر ایمان داری ایمان و یقین به روز آخرت ماییه نجاته نه پول و ثروت
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۱۰
۷
آفرین آرمان,آفرین خودمن,
آهای مردم بیدار شین لطفا
یکم فکرتونوبکار بندازین که اینا اصلا مهم نیست
رضا مارمولک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۹
۲۳
نورا = دفاع از هر گونه فساد و پلشتی.
محمد (ممل)
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا یه مسلمون هموطن هست که هر چند طرز تفکرش با شما فرق داره منتها اسراییل نیست که ! ، قطعا از فساد دفاع نمیکنه میخواد لج متحجرای .... رو در بیاره !!!
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مملی ....!
کاش همه درک و فهم تورو داشتن!
پسر شجاع
|
Iran (Islamic Republic of)
دو تا ادمين سايت كه واسه هم، نوشابه وا مي‌كنن!
هر هر هر...
یزید از جهنم
|
Iran (Islamic Republic of)
پسر شجاع عمریه من واسه تو و دوستای تو نوشابه باز میکنم کسی حرف زده که تو واسه اینا زبون اومدی ؟ پسر شجاع عاشق تفکرات دوزاری تو هستم
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر حلقه ی انحرافی!
مرگ بر متحجرمنحرف مختلس!
مهدی از سیستان
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا چرا فتنه گران و سبزهای لجنی را از قلم انداحتی!!!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۳۶ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۱۳
۷
دقیقا چه جوریه
میشه عکسشم بزارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۱
۱۰
۴
بهتر است در تحلیل های اجتماعی از کارشناسان خبره اجتماعی استفاده کنید نه تحلیل های آبکی!نسل جوان باید هویت پیدا کند آموزش ببیند احساس مفید بودن کند براحتی همسر انتخاب کند در جامعه وظیفه ای در شان خود داشته باشد وقت تلف شده نداشته باشد مورد احترام باشد بعد خودش می تواند تشخیص بدهد که چه پوششی در شان او هست!اینها که گفتم به چشم خود در بین نسل جوان دیده ام.پس به جای راه حل دادن به وزارت اطلاعات برای این معضل -که ما زنان جامعه بیش از شما احساس نگرانی داریم در مورد آن-از دیدگاه کارشناسان امر استفاده بفرمایید
كوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۱
۲۷
۵
شما كه براي حجاب اينقدر خودتونو ميكشيد چطور براي گروني و تورم تب نمي كنيد؟
شما كه از علما و روحانيون ميخواهيد پا پيش بذارن چرا براي بقيه اتفاقات جامعه ازشون كمك نمي خواهيد؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۲۰ دی ۱۳۹۱
۰
۷
فکر میکنم مرهمت صحیح است جناب با سواد.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
به مهدی!
ای ی ی ی ی که گفتی یعنی چه؟؟
مرهمت؟؟.مرحمت؟؟
باکی بودی اصلا؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۳ - ۲۰ دی ۱۳۹۱
۸
۱۷
قسمتي از پيام حضرت امام به زنان در روز ولادت حضرت فاطمه ع در سال 1360
گويا فرياد حضرت امام از فضاي اين مملكت هميشه و همه زمان ها هشداري است به همه بالاخص به زنان كه هميشه مراقب بازي سازي ها و بازي خوردگان غرب باشيد:
...............................................
حضرت اما در شروع پيام ؛ تاريخ محنت بار زن از عمق تاريخ تا ظهور حضرت ختمي مرتبت را تبيين نموده اند و سپس به بازي ها و عوامل بازي ساز و بازيگر اعم از نقش شيطاني دستگاههاي تبليغاتي و نقش شيطاني وابستگان به غرب و ...در قسمتهايي از متن پيام چنين مي فرمايند:
..........................
بسم الله الرحمن الرحيم
..... پيامبر بزرگ اسلام دست زن را گرفت و از منجلاب عادات جاهليت نجات بخشيد. تاريخ اسلام گواه احترامات بي حد رسول خدا (ص) به اين مولود شرف است. تا نشان دهد كه زن بزرگي ويژه اي در جامعه دارد......
زن ايراني...كه بزرگي ويژه اي دارد ... نقش شيطاني و كوشش نقاشان خارجي و وابستگان بي شرافت آنان از شعراي هرزه گرفته تا نويسندگان و دستگاه هاي تبليغاتي مزدور را نقش بر آب نمود و اثبات كرده اند كه زنان ارزشمند مسلمان دچار گمراهي نشده و با توطعه هاي شوم غرب و غربزدگان آسيب نخواهند پذيرفت...- هرچند با آن بوق و كرناي تبليغاتي به جز مشتي زنان مرفه طاغوتي و وابستگان و سر سپردگان، ديگر قشرهاي ميليوني زنان متعهد كه اساس ملت مسلمان هستند در دام فريب دلباختگان به غرب نيفتادند و با روي سفيد نزد خدا و خلق شجاعانه مقاومت نمودند و در تحول الهي اخير(پيروزي انقلاب اسلامي)اميد كور دلاني را كه قبله گاه خودرا غرب مي دانستند و اكنون هم مي دانند بطور قاطع و براي هميشه قطع نمودند....
رحمت خداوند بر مادراني كه جوانان نيرومند خودرا به ميدان دفاع از حق فرستادند و به شهادت ار جمند آنان افتخار مي كنند
- نفرت بر عروسكهايي كه به زندگاني پست حيواني دل بسته اند و جز به فكر فساد انگيزي نيستند.
- بريده باد زبان ها و دست ها و قلمهايي كه كوشش دارند جمهوري اسلامي را بشكنند و كشور عزيز را به دامن چپ يا راست بكشانند
اميد آن است كه جامعه زنان از غفلت و خواب مصنوعي كه از جانب چپاولگران بر آنان تحميل شده برخيزند و دوش بدوش هم بداد بازيخوردگان برسند و زن را به مقام والاي خود هدايت كنند و...
رحمت بركت حق تعالي نثار زنان با شخصيت اسلام وايران عزيز.
روح الله الموسوي الخميني
. 4/2/1360
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۱
۷
۱۱
کوروش جان توصیه کن اطرافیانت کمتر هزینه لباس و مدل و لوازم آرایش بدن ببین چه جوری گرونی و بیپولیها تبدیل به زندگی آرام و کم خرج میشه
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۲۰ دی ۱۳۹۱
۶
۱۴
تذکر لساني،به دنبال فصل جديد بي‌حجابي كه همان عريان شدن پاها ست، و همچنين بي‌غيرتي مسئولين نظاره‌گر وباطل گو كه كاري جز رد مسئوليت از خود ندارند ديگر بايد فاتحه جامعه‌اي با ظاهر اسلامي را بخوانيم
تاریخ
|
Australia
|
۰۹:۵۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۱
۳۴
۷
حجاب چیزی که نه میشه به زور از سر کسی برداشت نه میشه به زور سر کسی گذاشت
پسر شجاع
|
Australia
چرا نشه؟!
همون طور كه مجرمان رو ميشه به زور دستگير كرد، بي حجاب‌ها به طرق اولي.
مگر اينكه قبول نداشته باشي بي حجابي در ملأ عام، جرمه و باعث انحراف جوانان و مردان همسردار و بالعكس ميشه!
فارض
|
United States of America
|
۰۴:۴۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۴
۰
آقايون صراطى اگه در ادعاتون صادق وبفكر
ملت بيچاره ايد به بزرگترين گناه گروهك انحرافى بپردازيد همونكه 700 مليارد پول
فروش نفت رو چه طورى حيف وميل كردند؟
بگذريم از دروغ و وعده هاى توخالى ،اختلاس و تبعيض و هزارتا جرايم ديگه
سرباز گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۱
۲
۱
مراقب رفتار و کردار و بیانتان باشید اقا بیاید با کسی تعارف ندارد انسان های نادرست از هر لحاظ, را گردن می زند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۲
۱
خیلی از کسانی که دو آتشه بازی درمیارند دست تو کارشون ببرید میبینید همون آدمایی اند که میلیاردمیلیارد می دزدند ظاهر رو حفظ میکنند اهل کار و تلاش هم نیستند فقط میخواند آویزون باشند به خاطر اینم هست گوش بدهکار نیست
مسعود
|
Poland
|
۱۶:۲۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۳
۲
آقاجون خانم هایی که همچین لباس هایی میپوشن,از امریکا یا اروپا که لباس نمی خرن,از همین مغازه های خودمون خرید می کنن. اول برین به حال واردات بی رویه یه فکری کنین بعد بیایید گله کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۲۵ دی ۱۳۹۱
۳
۰
خانه از پای بست ویران است /خواجه در بند نقش ایوان است
جمع کنین این دکاان را
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۱
۲
۳
شما فرض کنید من یک شوهر با غیرتم و می خوام جلوی زنم رو بگیرم. میگی چه جوری؟ با کدوم اهرم؟ همه قوانین به نفع اونه. تا حرفی بزنی میره مهریه اش که 100 برابر خون بابامه میذاره اجرا و منو میندازه زندون.
کار از بیخ مشکل داره.
توی قوانین ما اصلا برای حجاب زن از طرف شوهرش چیزی هست؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد. این حرف دل خیلی از مردها است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۱
۲
۰
یعنی تمام دنیا بی غیرتند ؟ برو بابا حال داری. یاد بگیر چشمهای هیزت را درویش کنی ؟ حالیته ؟