۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۲
حیدر رحیم پور ازغدی

دلخراش ترین کمدی تراژیک!

کد خبر : ۹۳۷۴۴
"صراط" - همگان می‎دانند و به چشم خویش می‎بینند که در این ‎روزگار، نه تنها ملت‎‎های همه کشور‎های عربی، بلکه مردم هر کشوری که تحت سلطه استکبار است، در برابر حکام خود- که بیشترشان دست‎نشانده وال استریت هستند، به پا‎خاسته‎اند و ایشان را یکی پس از دیگری از تخت سلطه و سلطنت فرو می‎کشند. به یاری خدا اینک در همه جهان، تنها کشوری که روی پای خود ایستاده و رشدی همه‎جانبه دارد، ایرانی است که بنیاد حکومت خود را بر مبنای فرمان رسول اکرم (صلی‎الله‎علیه‎وآله‎وسلم) در غدیر خم بنا نهاده است؛ از هیچ قدرتی غیر از خدای محمد (صلی‎الله‎علیه‎وآله‎وسلم) نمی‎ترسد و اعتنایی به تهدید‎ها ندارد و به برکت فرمان غدیر، لحظه به لحظه به پیش می‎رود و کفار از تسلط بر او نا امید می‎گردند؛ «الْیوْمَ یئِسَ الذِینَ کفَرُوا مِن دِینِکمْ فَلَا تَخْشَوْهُمْ وَاخْشَوْنِ». (سوره مائده؛ آیة ۳)ملتی که برای جهانیان به اثبات رسانده است که اگر به حکم قرآن، ابلاغ پیامبر (صلی‎الله‎علیه‎وآله‎وسلم) را بر جان بخری، دینت کامل می‎گردد و دشمنان از نفوذ در آیین تو مأیوس گردند.

شاهد ادعا این‎که وقتی از وزیر خارجه آمریکا، کارکشته گود سیاست که دو رییس‎جمهوری را در مهار داشته است، می‎پرسند «تلخ‎ترین خاطره شما از دوران وزارتتان چیست؟»، هیلاری کلینتون که در دوران دانشجویی عضو سیا و موساد شده و در سیاست چهره‎ای جهانی است، می‎گوید: «این‎که به هر جا رفتم، سخن از ایران بود» دیگر کشور‎هایی که استکبار جهانی را به خشم آورده و طرح نابودی آنها برنامه ریزی می شود، لبنان و سوریه است و البته غزه، بزرگ‎مرد کوچک.

اما دلخراش‎ترین کمدی تراژیک، داستان سوریه جوانمرد است. سوریه‎ای که شصت سال است از خط اول تجاوز صهیونیزم به کشور‎های عربی حفاظت می‎کند و با وفاداری و فداکاری خود، آتش در دل استکبار افروخته است. به همین دلیل، صهیونیزم جهانی اکنون که می‎بیند جهان ملتهب بوده و صدای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» همه‎جایی گشته است، پرده‎‎ها را بالا زده و همه اقمار خود را برای در هم شکستن سوریه فرا خوانده است. با این‎که تا کارد به استخوان نرسد، سیاست‎ورزان سرویس‎‎های جاسوسی یا اجرایی خود را افشا نمی‎کنند، اما اینک لیبرالیزم وامانده به آشکارا از شاخه صهیونیست‎‎های مسلمان‎نما برای فلج ساختن سوریه کمک خواسته است.

آری صهیونیزم جهانی اکنون که جهان را ملتهب می‎بیند، از صهیونیست‎‎های مسلمان‎نما برای فلج ساختن سوریه کمک خواسته است؛ به شیخ‎الحرمین سعودی، تربیت‎یافته محمد عبدالوهاب، خلیفه دست‎ساز انگلستان و همچنین شاه حمد که برای رسیدن به خلافت، پدر را از تخت سلطنت به پایین کشید، دستور داده است به هر قیمتی که می‎توانند سوریه را از پای در آورند. چرا که اگر فردا مصر به معنی حقیقی آزاد گردد، با وجود غزه و لبنانی که می‎بینید، کشور جعلی اسراییل، پایگاه آشکار خود را از دست می‎دهد. رییس‎جمهوری اسراییل نیز آشکارا می‎گوید از آن‎جا که منافع ما با کشورهای سعودی و قطر مشترک است، اینک وقت آن رسیده که دوستانمان با همه قوا ما را یاری کنند.

اکنون چگونه و به کدام بهانه‎ای، سیا و موساد به پیش می برند؟ بگویید مردم سوریه، بشار اسد را نمی‎خواهند! اردوغان هم که به صهیونیست‎‎ها پیوسته است. می‎پرسند با این‎که مردم سوریه عاشق و جان‎فدای بشار اسد هستند، چگونه چنین شعاری بدهیم؟ می‎فرماید: «بکشیدشان و خانه‎های‎شان را آتش بزنید تا باور کنند که بشار اسد را دوست ندارند!» پس از مدتی پیام می‎دهد با وجود آن همه اسلحه‎ای که غرب فرستاد و هزینه‎ای که کرد و آن همه تروریست مزدوری که شاهان عرب گسیل داشتند و آن همه کشتار و تخریبی که تروریست‎‎ها انجام دادند، عشق و علاقه مردم لحظه به لحظه به بشار اسد بیشتر می‎شود. این‎جاست که عمو سام پرده را بالاتر زده و می‎گوید پس پول‎‎های نفت و گاز را می‎خواهید چه کنید؟ بر تعداد تروریست‎‎ها بیفزایید؛ هرچه بیشتر در کوچه و خیابان انفجار بیافرینید و مردم حرف‎نشنو را بکشید؛ اگر باز هم استقامت کردند، از جنگ‎افزار‎های نامتعارف استفاده کنید؛ آدم که قحط نیست!

مگر آن‎گاه که مردم فلسطین را از فلسطین بیرون راندید، فلسطین خالی ماند؟ نه! اینک ما به اندازه‎ای در اروپا وآمریکا، جمعیت بیکار و گرسنه داریم که پس از کشتن مردم سوریه در لحظه ای سوریه را پر از جمعیت می‎کنیم! و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
منبع: پنجره
نظرات بینندگان
الهام
|
Germany
|
۱۲:۴۹ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
تا اینجاشو که گفتی آقای ازغدی لطف می کنین بقیه ش رو هم برای ما تعریف کنین!!!!!! آخرش چی می شه؟