۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴

سخنرانی لاریجانی، ولایتی و قالی باف

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم همچون سنوات گذشته اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور شخصیت‌های برجسته کشور می‌کند.
کد خبر : ۹۴۷۵۵
به گزارش پایگاه خبری صراط ؛ به نقل از روابط عمومی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، محمدرضا باقر پناهی سخنگوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم اظهار داشت: نقش بی‌بدیل قم در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و مراسم گرامیداشت دهه فجر با این گستردگی نیز تنها در قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ایثار مردم قم در خیابان انقلاب (چهارمردان) و مبارزه و تظاهرات علیه رژیم منحوس پهلوی ابراز داشت: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری با توجه به نقش این خیابان در روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران همچون سنوات گذشته مراسم دهه فجر را در مسجد امام زین العابدین(ع) واقع در خیابان انقلاب قم برگزار خواهد کرد.

سخنگوی مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با بیان اینکه این مراسم به مدت 10 شب از 12 تا 22 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته شخصیت‌هایی چون علی لاریجانی، محمد باقر قالیباف و داود احمدی نژاد در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

وی از اکبر ولایتی، منوچهر متکی و محسن رضایی به عنوان دیگر سخنران‌های مراسم گرامیداشت دهه فجر نام برد و خاطرنشان کرد: علاوه بر شخصیت‌های یاد شده مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری میزبان شخصیت‌های برجسته حوزوی نیز خواهد بود.

باقرپناهی ادامه داد: حضرات آیات مقتدایی و فاضل لنکرانی از جمله سخنرانان حوزوی مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر هستند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم از سال 1376 تا کنون همه ساله با دعوت از شخصیت‌های برجسته کشوری و حوزوی اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر می‌کند.

مراسم گرامیداشت دهه فجر از پنج‌شنبه 12بهمن تا شنبه 21 بهمن از ساعت 18 و 30 دقیقه در مسجد امام زین العابدین (ع) برگزار خواهد شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز