۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۳
گفتگوی "صراط" با حجت الاسلام سالک پیرامون جنجال جلسه استیضاح

برای دشمنان و ضدانقلاب خوراک خوبی شد

کد خبر : ۹۵۲۸۲
"صراط" - جنجال صحن علنی مجلس میان روسای دوقوه آنقدر حاشیه به همراه داشته است که پرداختن به همه ی آنها در زمانی کوتاه امکانپذیر نیست. به همین جهت، خبرنگار ما به سراغ یکی از نمایندگانی رفت که نامش در نطق حاشیه ساز رییس جمهور برده شد و از او خواست تا فضای امروز مجلس را ارزیابی نماید.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با "صراط" با بیان اینکه امروز یکی از تلخ ترین روزهای زندگی ام بود اظهار داشت: طبق قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان محترم می توانند برحسن اجرای قانون نظارت داشته باشند و این نظارت از طرق مختلف انجام می شود. تذکر، سوال، تحقیق و تفحص و استیضاح راههای اعمال نظارت می باشد. بنابراین این مساله حق قانونی نمایندگان می باشد.

وی با اشاره روند استیضاح وزیر کار در مجلس افزود: این روند تا ساعت 12 ظهر روند بسیار خوبی را طی کرد. استضیاح کنندگان طبق قانون صحبتهای خود را ارائه نمودند و دکتر شیخ الاسلامی هم به سوالات نمایندگان پاسخ داد و 2 نفر از مخالفین استضیاح هم فرصت صحبت پیدا کردند. بنابراین روند کلی کار بسیار مطلوب پیش می رفت اگرچه در بین این مذاکرات نکاتی بود که در جای خود قابل بحث می باشد.

نماینده مردم اصفهان با بررسی جلسه بعدازظهر استیضاح و اینکه استضیاح کنندگان و وزیر صحبتهای خود را مطرح کردند، ادامه داد: بعد از اینها آقای رییس جمهور صحبتهای خود را شروع کردند که صحبتهای ایشان هم خوب پیش می رفت اما ایشان گفتند که مشکل ما استیضاح نیست بلکه مسایلی است که استیضاح را به وجود می آورد و من می خواهم فرای این مسایل آن مطالب را بیان کنم.

به گفته حجت الاسلام سالک از اینجای کار بود که احمدی نژاد وارد موضوعی خاص شد و نواری را مطرح کردد از جلسه میان آقایان فاضل لاریجانی و سعید مرتضوی.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تحریک آمیز دانستن این حرکت توسط احمدی نژاد گفت: رئیس جمهور با بگم و نگم های خودش نظر نمایندگان مجلس را جویا شد که نمایندگان هم خواستند هرچه دارد بیان کند.

وی با اشاره به علت مخالفتش با انتشار این نوار بیان داشت: بنده صبح خدمت آقای احمدی نژاد توصیه کردم که روند مجلس به نفع دولت و آقای وزیر است و اکثر نمایندگان به جهت شخصیت ولایی و تدین و پرکاری آقای وزیر، موافق ماندن وی بر مسند وزارت بودند و به ایشان گفتم که اگر خواستید صحبت کنید ایجاد تشنج نکرده و آرام صحبت کنید.

او با بیان اینکه احمدی نژاد گفته بود با خود نوار به همراه دارم ادامه داد: به او گفتم نوار را پخش نکن، گفت از رو می خوانم گفتم آن را هم نخوان و بعد به وی گفتم این طریق درستی نیست اما در نطق بعدازظهر گفتند که آقای سالک گفت نخوان اما چون آقای لاریجانی گفتند بخوان، می خوانم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس این حرکت احمدی نژاد را توطئه دانست و افزود: اگر رییس جمهور دلسوز انقلاب و مدافع ولایت بودند و این ادعا را نیز داشته اند، می بایست از طریق قانونی و جلسات خصوصی این مسایل را پیگیری می کردند نه اینکه از تریبون عمومی، به جای دفاع از وزیر، ماجرای دیگری را مطرح کنند و موجب نگرانی شوند.
حجت الاسلام سالک این حرکت احمدی نژاد را خلاف شرع بیّن اسلام تلقی کرد و اضافه کرد: آقای لاریجانی پاسخهای خود را قانونی ارایه نمودند و یکی پس از دیگری نسبت به مطالبی که در آن نوار مطرح شده بود دفاع کردند و اشاره کردند که اگر نزدیکترین فرد به من هم مشکلی داشته باشد باید طبق قانون محاکمه و با او برخورد شود.

عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز، مسایل دیگری که در ادامه اظهارات رییس مجلس قرائت شد را غیرضروری و مطالب منتسب به برادر رییس جمهور و سخنش راجع به اطرافیان فاسد احمدی نژاد را خارج از مصلحت دانست.

حجت الاسلام سالک هنگام ارزیابی ماجرای امروز مجلس گفت: امروز یکی از روزهای تلخ عمر و زندگی من بود. در شرایطی که تورم و گرانی به مردم فشار می آورد، ضعف مدیریت ها، تحریم های دشمنان و همچنین خودتحریمی ها وجود دارد و دشمن برای ایجاد بی ثباتی اقتصادی، امنیتی و سیاسی در جامعه تلاش جدی می کند تا به اهداف شیطانی خود برسد، هیچگاه ضرورت نداشت که آقای رییس جمهور و رئیس مجلس، خرده حسابهای فیمابین را در قالب قانون و دفاع از ولایت مطرح کنند.

نماینده مردم اصفهان این حرکت را غیرصحیح دانست و تاکید کرد: با کمال تاسف آن چیزی که از آن ابا داشتیم و مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند که اختلافات را به جامعه نکشانید را امروز شاهد بودیم. و این مساله جای نگرانی دارد.

وی ادامه داد: آقای رییس جمهوری کلیدی را زد و کار صحیحی را انجام نداد و آقای رییس مجلس هم نباید وارد این صحنه می شد و همان دفاع قانونیشان کفایت می کرد اما متاسفانه وارد شدند.

او این اتفاق را خوراکی برای دشمنان خارج و جریانات ضدانقلاب داخل دانست که بیشترین بهره وری را از این ماجرا می برند و البته تاکید نمود که برخورد محکم با حرکت رییس جمهور ضرورت نیز داشت.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی در پایان گفتگو با "صراط" با یادآوری دهه مبارک فجر یادآور شد: نباید دهه فجر مردم را تلخ کرد اگرچه مردم هوشیارتر از این حرفها هستند و نگاهشان به امام خامنه ای است و راهپیمایی 22 بهمن امسال پرشورتر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
محمد
|
Japan
|
۱۹:۲۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۴۶
۶۸
دست مجلس درد نکند که دهه ی فجر ما را به فنا داد
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Japan
.
احمدی دلاور:
بذارید حرفی نزنم"

همه نمایندگان مجلس:

پخش کن، بگو!!
____________________
احمدی دلاور:

بذارید چیزی نگم،صلوات بفرستید"

رییس مجل و نمایندگان:

اگه چیزی داری پخش کن و بگو"

اگه داری بذار"
======================

جای احمدی دلاور بودید،چیکار میکردید؟؟؟؟

نوار رو نمیذاشت، همین نماینده ها مدعی میشدند ما که خواستیم نوار پخش کنه"خودش نگذاشت!!

حالا که نوار رو گذاشته، ببینید چه رویی دارن!!!
ناشناس
|
Japan
احمدی نژاد مانند آدم غرق شده ای است که برای نجات خودش بسوی هر علف هرزی دست دراز میکند مثل استفاده امروزیش از نوار نامفهوم .
ناشناس
|
Japan
سنگی در چاه انداخته شد که هزار عاقل قادر به بیرون آوردنش نیستند .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Japan
.
نوار نامفهوم؟؟؟؟؟؟؟

خودش که دیالوگ ها رو خواند"دو روز دیگه بشین تا خودت تطبیق خوردنشو صحه بذاری"

خیلی رو دارید بخدا"
______________________
بلایی که سر خاتمی درآوردید نمیتونید سر احمدی دلاور دربیارید"

اینو شریعتمداری باید بدونه
امیر
|
Japan
عجب این برادر احمدی دلاور که میخواست حرفی نزنه چرا رفت پشت تریبون و اگر میخواست نگه نوار رو با خودش چرا برد و اصلا چرا بحث نوار رو پیش کشید؟؟ عجباااا
نورا...
|
Japan
آقاي امين ...تو ديگه آخر رويي.از بس پررويي.من تمام صحبت هاي امروز رو گوش كردم وضبط كردم .جلسه استيضاح هيچ ربطي به اين مسايل آن هم با اين همه توهين نداشت.احمدي ملتمسانه يه جوري ميگفت بگم نگم .مثل اوايل كه اسم 16نفر توجيب بغلش رو گفت بعدا ميگم.فقط برات متاسفم.
مجید اردبیلی
|
Japan
با توجه به تغییر نیمی از کابینه ، دولت دیگر اعتبار قانونی ندارد و باید از مجلس رای اعتماد بگیرد
اصل 136:
رییس جمهور میتواند وزرا را عزل کند.................در صورتی که نیمی از هیات وزیران تغییر نماید باید مجددا از مجلس شورای اسلامی برای هیات وزیران تقاضای رای اعتماد کند
فلاني
|
Japan
منظورت دست احمدي نژاد بود ديگه ؟؟؟ سنگ پاي قزوين خوب كسي سراغ نداره ؟؟؟
tt
|
Japan
راست میگه من شنیدم احمدی گفت بذارید نگم ولی قصد گفتنش رو داشت ولی لاریجانی انگار از خودش و فامیلاش خیلی مطمئن باشه گفت بگو که برای مردم چیزی باقی نمونه باید بین خودشون مطرح میکردن نباید در صحن علنی مطرح میشد
دلسوز
|
Japan
امین خان عین رفیقت خیلی پروئی
یا مهدی
|
Japan
میدونم
وقتی مردم اسم 3000 میلیارد اومد دیگه مردم رشوه 30 میلیاردی رو حساب نمی کنن و یقه احمدی نژادو میچسبند.
مگه اختلاس شدنی همین نماینده ها و قوه قضاییه و مقننه نگفتند کار احمدی نژادو جریان انحرافیه؟
پس چی شد؟ چرا کسی رو نگرفتن و دیدید که تنی چند از ... دستگیر شدند و واقعیت این است که شما نمیخواهید ببینید.؟!!
الان سر اون پرونده یه عده ای وایه 200 میلیون رشوه گرفتن تو زندانن اما 30 میلیارد که چیزی نیست؟
ببین چند تا از این کارا انجام دادن که یکیش فیلم برداری شده و چقدر درآمد کسب کرده و شما باز به احمدی نژاد گیر بدید ببینیم به کجا میرسید؟
یا زهرا
|
Japan
واقعا جای تاسف داره!اینهمه کینه و بغض!؟بعضی ها شدن شریک دزدو رفیق قافله!هیچ معلوم هست چتون شده؟احمدی نژاد هرچقدر هم که بد باشه به اندازه ی روسای جمهور دو دو دولت قبل که نتیجه ی بی لیاقتی هاشون امروز گریبان مارو گرفته بد نیست!هم من هم شما خیلی خوب می دونیم دارم از چی حرف می زنم!احمدی نژاد از جنسشون نیست تنها مشکل همینه وگرنه همین آقایونی که هر روز به یه جای کار ایراد می گیرن در دولت های قبل سکوت اختیار کرده بودن!اما حالا احمدی نژاد حرف نزده سوژه ی محافلشون شده و مثل یه خار در چشمشون فرو رفته!احمدی نژاد بی ایراد نیست ولی اگر همین آقایون که خودشون رو صاحب مملکت و سرمایه هاش می دونن و تشنه ی قدرتن و همین طور یه مشت غرب زده ی بدبخت که ذره ای شرافت ندارن و پیشرفت ایران رو تنهادر گرو ارتباط بی قیدوشرط با غربی ها می دونن اجازه بدن و سنگ اندازی نکنن همین احمدی نژاد خیلی بهتر می تونست عمل کنه!به خودتون بیاید تا دیر نشده!من برای مجلسی ها متاسفم که از لج حرفای احمدی نژاد به وزیرش اگر فکر می کردن داره تلاشش رو می کنه رای اعتماد ندادن معلومه که هر روز از دیروز بدتر میشه با این احساسات و هیاجانات کاذب و ...!سرنوشتمون رو به دست چه کسانی سپردیم...
بچه مشد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۴۶
۱۶
باش تا صبح دولتت بدمد!!!
کجاهاشو . . . .اینکه تازه اولشه!
زنده باد بهار
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
احسنت بچه مشد"

تازه اول عشق است"

این آخش !!!!!

تا آخ جونشششششششششششششش مونده !!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۳۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۷۷
۲۵
پرونده سازی که جناب موسوی چهار سال قبل می گفت همینه دیگه . . .
جرات داری منتشر کن
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Netherlands
.
ناشناس عزیز:

باید به یه طریقی سند و مدرک بدست بیاد یا نه؟؟؟؟
باید باطن افراد رو مشخص کرد یا نه؟؟؟؟؟؟

یعنی شما ناراحتی که از یه ذره پشت برده، رونمایی شد؟؟؟؟؟

اگه خطا وسواستفاده دیگران گفته بشه، شما ناراحت میشید؟؟؟
ناشناس
|
Netherlands
امين ..وچقدر احمدي خوشحال بود .در حال رفتن.
ناشناس
|
Netherlands
گفتگوی فاضل لاریجانی با سعید مرتضوی ربطی به موضوع استیضاح داشت؟!
tt
|
Netherlands
اونو که خوب کاری کرد گفت وگرنه الان هاشمی و بچه هاش همچنان در اوج بودن کسی حق حرف زدن به اونها رو نداشت بچه هاش هم الان همه چی رو به تاراج برده بودن صراط حالا اینو بذار اگه میتونی
ناشناس
|
Netherlands
حالا مونده تا بفهمن موسوی چه سالاری بود
ناشناس
|
Netherlands
مغلطه ممنوع خيانت سران فتنه سبز اموي به خصوص موسوي با تمام آبهاي اقيانوسها و درياها و رودها و حتي آب كوثر پاك نميشود و ديه خون 24 شهيد را فتنه نيز بر دوش آنها تا قيامت سنگيني خواهد كرد.
کورش
|
Netherlands
تو دیگه زدی تو جاده حاکی با اون جناب موسویت

به این کار میگن کفتارصفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۵۵
۷
حالا اگر رئیس جمهور یک روز بیاید و عامل پشت پرده اظهارات خودش در مناظره با آقای میرحسین موسوی را هم معرفی کند قصه جالب تر میشود .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
فعلا اینو بچسب تا بعد"

تا آخ جونششش مونده!! فعلا آخشه!!!
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
یارب مباد که گدا معتبر شود...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود.
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
چیزی گیر اصلاح طلبهای کفتارصفت نمیاد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۶
۵
داوود احمدی نژاد برادر رییس جمهور در گفتگو با فارس، درخصوص اینکه علی لاریجانی در جلسه علنی امروز مجلس در حضور رییس جمهور گفته است «برادر شما پیش من آمده و حرف های زیادی درباره اطرافیان شما، جریان انحرافی و ارتباط آنها با منافقین و خارج از کشور گفته است»، تصریح کرد: درست گفته و من این موضوع جریان انحرافی را پیش خیلی ها تشریح کرده ام.


وی درباره انتشار این صحبت ها نیز ادامه داد: آنجاهایی که خودم گفتم، برای پخش ایرادی ندارد ولی آنجاهایی که گفته ام پخش نشود، نه.


داود احمدی نژاد همچنین درخصوص پخش فایل صوتی ضبط شده و منتسب به فاضل لاریجانی و مرتضوی توسط رییس جمهور در مجلس گفت: اگر تاکید شده که پخش نکنند، این کار درست نیست.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
همه شنیدن که رییس مجلس و نماینده ها(همشون) گفتن بپخش کن و اگه داری رو کن!!!

اگه نوار پخش نمیشد، الان میگفتند ما که خواستیم پخش بشه، ولی احمدی نژاد پخش نکرد!!!!

حالا معلوم نیست چرا اینطور رفتار میکنند!!!

خیلی رو دارن بخدا"
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۴۵
۷
مملکت افتاده دست نااهلان و نامردمان. خدا بخیر کنه داستان سر دراز داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نتیجه مصلحت اندیشیهای افراطی و بیش از حد همین است ولا غیر
tt
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط رهبر بمیرم واسه دلش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
tt جان .لطفا هر چه زودتر.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا به هاشمی خیر بده. گفت مملکت رو دست حجتیه ها، دست نااهلان دروغگو ندید.
tt
|
Iran (Islamic Republic of)
میمیرم مثل شما ترسو نیستیم که هر طرف باد بوزه همون طرف رومیگیرید تا کور شود هر که نتواند دید ناشناس جاااااااانننننننن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ttجون ما هر طرف حق بوزه همون طرف را میگیریم نه مثل شماها که هرجا منافع داشته باشید میرید وحاضرید همه چیز را به خطر خودخواهی خودتون فدا کنید حتی.....
tt
|
Iran (Islamic Republic of)
حقتم دیدم ناشناس جووووووووووووووووووووون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
tt جان با مردن برای اشخاص مشکلی حل نمی شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۳۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۲۲
۴۸
دل آقا رو احمدی نژاد امروز خون کرد... اگر میدونستم این میشه عمرا بهت رای میدادم... لعنت بر من به والله...خدایا مارو ببخش
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
جناب ولایتمدار" استفاده از پروکسی خلاف قانون جمهوری اسلامی هست"
و موضع ولایت هم درباره عمل دور زدن قانون مشخصه!!!!!

این خیلی بده ها !!!!!!
______________________________
از اینکه باطن پلید افراد رونمایی شده ازش،ناراحتید؟؟؟
همه نماینده ها و رییس مجلس خواستار پخش شدن فیلم بودند
_________________________
تيتر فرداي کيهان و سرمقاليه حاج حسين بصيرت مداري!!!

احمدي نژاد بار ديگر وحدت را بهم زد"براي چندمين بار به حرف رهبري در مورد وحدت گوش نکرد و او بي ولايت است !!!



اگر شريعتمداري فردا صبح يه کلام از فساد برادران................. حرفي زد، هرچي خواستيد به من بگيد"

اگه يه کلام اومد درباره اين قضايا موشکافي کنه،هرچي فحش داريد،نثار من کنيد"
ناشناس
|
United States of America
امثال شما باعث شدند قیمت پراید بشه 18 میلیون
ناشناس
|
United States of America
ایشان باچراغ سبز همان اق داردحرف می زند
ناشناس
|
United States of America
امين...راه نواب وآرمان او نسخه هميشگي است.
ناشناس
|
United States of America
تواز کجا میدونی دل آقا خونه؟خوب همین حرف ها... را زدین که کشور را به اینجا رسوندین.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
لابد آن نسخه همیشگی هم از زبان شریعتمداری بیرون می آید و ما باید به گوش کیهان باشیم؟؟؟؟؟؟؟
کاوه
|
United States of America
|
۱۹:۴۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۷۰
۲۳
بنازم به بصیرت میرحسین.
دیر نیست که اسناد تقلب بزرگ رو بشه تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
کاوه جون خودتو کنترل کن"

تقلبی که اطرافیان موسوی که سابقه اجرایی داشتند، اینو غیرممکن دانسته اند"اونم 11 میلیون"

حساس نشو و شما خودشو کنترل کن!!!
ناشناس
|
United States of America
کی میخوای از توهم بیرون بیادی؟
tt
|
United States of America
کاوه چرت نگو سوءاستفاده نکن دیگه
یا مهدی
|
United States of America
میدونید با کی طرف هستید؟
ایشون نماینده حزب جلبکهای سبز کاوه هستند.
جلبکها احترام بگذارید.
ههههههههههههههه..........
فان حزب الله هم الغالبون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۴
۳۲
کسی که از دامان روباه پیر خودت را«بچه مشد» خواندی، ولی بدان که بچه های واقعی مشهد هاشمی نژاد ها هستند و یهو فکر نکنی کسی متوجه کلمه «بهار»ت نشد. ولی مطمئن باش بهار در ایران همیشه بهار حزب الله است، حزب الله واقعی!!! همانها که در قرآن کریم به «هم الغالبون» صفاتشان را ذکر کرده.
پس سر جات بشین و صدات در نیاد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
حزب اللهی که در قرآن آمده، با این حزب اللهی که ما ساخته ایم یکی نیست"

حزب اللهی که ما ساخته ایم، پشتش میشه هزارتا کار کرد، کما که امروز گوشه ای از آن را دیدیم"

اما آن حزب اللهی که مدنظر قرآن است، دو تا رو نداره"

وگرنه"یکی اسم خودشو میذاره صیف الله"گروه ریگی هم خودشو اینجوری میدونست"

مغلطه نکنیم برادر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
يكيش هم احمدي خومونه.حزب اللهي واقعي.
امیر. ه
|
Iran (Islamic Republic of)
ببند یره خودم بچه طلاب مشدم خودتو با مو جمع نیند.از طف خودت حرف بزن یا بشین و صدات در نیاد.مشکلم داری به درک که مشکل داری...
یا مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
با اسم حزب الله نیا وسط که بعید نیست خود حزب شیطان باشی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۶۴
۱۹
زنده باد میرحسین عزیز که همه ی این روزها را در خشت خام دید افسوس که نگذاشتند راه حق را ادامه دهد.
ناشناس
|
United States of America
مغلطه ممنوع. میر حسین دنبال اجرای طرج جورج سورس بود به این موارد اصلا مربوط نیست
امیر
|
United States of America
این سوروس بنده خدا خودشم نمیدونه این برادرای بسیجی شب و روزشون شده اسمش!
ناشناس
|
United States of America
سورس چیه؟ آقایان نسبت به موسوی بغض دیرین داشتند نزاشتند بیاد همین
ناشناس
|
United States of America
از آب گل آلود ماهي گرفتن در تمام فرهنگها به خباثت ياد شده
ناشناس
|
United States of America
یعنی میر حسین میخواسته جلوی افشای این حقایق را بگیره ؟ پس بره ...
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۳۱
۸
یک روز دولت رو تخریب میکنن که چرا مدارکی رو که داره رو نمیکنه . حالا که تازه نرماش رو و مدارکی رو که خیلی جنجال برانگیز نیست رو میگه ، باز بهش توهین و تخریب میکنن که به صلاح و مصلحت نیست . شما بگید چیکار کنه . نکنه توقع دارین بشینه سر جاش هر کی هر چی ساخت بگه و بکنه !!؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
احمدی نژاد: گفتم نرم تراش رو جدا کنن که حساسیت نباشه.
نرم تراش این بود.
24-25 ساعته. میفهمین ساعت!!!!!!
خدا بخیر کنه بقیه شو.
مردم حق دارن بدونن پشت پرده چه خبره.
این برادران چکار می کنن..........
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۲۷
۲۵
احساساتی نشید
دل أقا باحقیقت خون نمیشه
کار احمدی نژاد درست بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
باز دیوانه ای سنگی تو چاه انداخت که هزار عاقل نمیتوانند بیرئنش آورند و این وسط فقط ضد انقلاب و اسرائیل قند تو دلشون آب شد.
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا باهات موافقم علیرضا جان
tt
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین من نمیگم نمیگفت رو میکردبین خودشون چرا در آستانه انتخابات و 22 بهمن میدونی رسانه ای اونوری چه خوشحال شدن هزاران نفر از رادیو اینا رو شنیدن بی بی سی ضبط شده برنامه رو البته فقط صداش رو پخش کرد و با حرص هم گوش میکرد
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم علیرضا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
tt...نگو.رییس جمهور منتخب مردمه وسوگند خورده در خلاف مصالح مردم قدم بر نداره وبا مردم رو راست باش.پس درد مردم باید درد او هم باش.حا لا تو اگه از جنس مردم نیستی وبریت خیلی چیزها مهم نیست اون دیگه مشکله خودته.
tt
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین ناشناس هر چی تو اون نقطه چین گفتی خودتی رئیس جمهور منتخب مردمه در این شک نکن سوگند خورده در جهت رفاه مردم گام برداره حتما به قول خودش برداشته حالا شانس باهاش یار نبود هر روز یه تحریم میذارن چون میخوان داد امثال شماها رو در بیارن که راحت به همه چی پشت کنیدپس تو از جنس مردم نیستی نه من فهمیدی
ایراندوووووست
|
Germany
|
۱۹:۵۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۲
۲۹
مرتضوی در جریان ضبط فیلم بوده پس چیزی نگفته که به تله بیفته ...
همه اینا دامی بوده برای بد نام کردن خانواده لاریجانی....
اول تطمیع یه آدم ضعیف بعدا فیلم برداری و استفاده از اون برای تخریب لاریجانی ها...
نقشه احمقانه ی انحرافیون ....یه کم فکر کنید بعد نظر بدهید....لطفا
راستی امین این این چند وقتی که نبودی داشتی هیزم تهیه میکر دی؟
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Germany
مثکه خیلی درگیر سیاست شدی که اینطوری پرت و پلا میگی . همه چی رو با هم قاطی کردی یه چیز نجومی ساختی . حالا یکی تحلیل تو رو باید توی این روزنامه ها چاپ کنه !
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
.
تطمیع یه آدم ضعیف؟؟؟؟؟؟

سه برادر ضعیف هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این چندوقته امتحان داشتم عزیزم"دیگه مقارن شد با این روز باشکوه کامنت گذاشتنم!!!

نمیدونستم دلت برام تنگ شده خوشکلم،وگرنه نمیرفتم یه مدت !!!
_________________________
فعلا درباره فیلم اگر توضیحی دارید بفرمایید!!!!!

آقای زززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
حامد خلیلی
|
United States of America
|
۲۰:۱۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۲۳
۹
با روال پیش آمده در جلسه استیضاح دکتر احمدی نژاد ثابت کرد چنانچه هیچ حاشیه امنی برای هاشمی و اعوان و انصارش باقی نگذارده بود ، هیچ حاشیه امنی برای اهالی زر و زور و تزویر نخواهد گذاشت. دکتر می توانست سکوت کند و وزیر حفظ شود ولی خروشید و یک سرباز فدا کرد تا یک وزیر از حریف خود بگیرد. جنگ بزرگ آغاز شده است. مهندس مشایی چند وقت پیش در یک جلسه خصوصی قول داد که دادگاهی شدن بعضی ها را رسانه ملی خواهیم دید . امروز دکتر کلید این اتفاقات را زد . منتظر وقایع بعدی هستیم. ... منتظریم تا با حکم دکتر جناب مرتضوی و شاید خود شیخ الاسلامی به عنوان سرپرست وزارت کار منصوب شود تا بدخواهان و معاندان بار دیگر طعم تلخ شکست از دکتر را با عمق جان خود حس کنند.
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
United States of America
احسنت . دقیقا میخواستم الان همین رو بگم . درود بر تو دوست خوب من
ناشناس
|
United States of America
باز هم آخ جوووووووون
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
احسنت حامدجان"

"احمدی دلاور یکه تاز نبرد"

محشره بخدا"عاشقشم"امروز بعد از مدتها حالم بهتر شد و شوری سرتاپام رو گرفت"



دمت گرم دلاور"ما منتظر دومی و سومی و چهارمی و بقیه اش هستیم

شیش تا بزن، بسه دیگه!!!
امین
|
United States of America
تازه اول عشق است.
ولی
|
United States of America
|
۲۰:۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۳۵
۶
مگه نمی گفتید بگید بگید. خوب حالا احمدی نزاد هم داره میگه. پس چرا می ترسند و این همه هوچی گری در مجلس راه انداختند!
حالا خوب شد که از پرونده های بزرگ چیزی نگفته. در انصورت حتما رای به عدم کفایت رئیس جمهور می دهند یا کودتای سیاسی می کنند در کشور.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
احمدی دلاور گفت فقط چیزای نرم و اونایی که تشنج ایجاد نکنه میارم!!!!!

وگرنه نوار 45 دقیقه ای چرا باید 5 دقیقه پخش بشه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
امين..از وضع خرابت ميشه فهميد چكاره اي .احمدي ميگه 25 دقيقه .تو آخر غلو كردني.ولي دوره ات به زودي بسر مياد.
اقا
|
United States of America
باشه میخواستی بش بگی بشینه تو مجلس فیلم سینمایی بزاره
امین
|
United States of America
24-25 ساعته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
ولی
|
United States of America
|
۲۰:۲۶ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۲۲
۵
مگه نمی گفتید بگید بگید. خوب حالا احمدی نزاد هم داره میگه. پس چرا می ترسند و این همه هوچی گری در مجلس راه انداختند!
حالا خوب شد که از پرونده های بزرگ چیزی نگفته. در انصورت حتما رای به عدم کفایت رئیس جمهور می دهند یا کودتای سیاسی می کنند در کشور.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
این آخشه !!

تا آخ جونش مونده !!!!!!!!
________________________
چه حسابی برسه از بقیه !!!!
عجب طوفانی بشه این چندماه"

کسی درباره فیلم و رسوایی و توطئه و رانت خواری نظری نداره؟
قزوینی
|
United States of America
|
۲۰:۴۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۲۵
۱۰
با اتفاقات امروز و شنیدن سخنان برادران لاریجانی اهالی قزوین اعتراف کردند که نام سنگ پای قزوین باید به سنگ پای لاریجان تغییر یابد.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
.
احسنت قزوینی عزیز:

هرچند این جماعت حیا را خورده اند و آبرو را قی کرده اند
brogerdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۵
۴
بسم رب الشهدا :این مجلس با این؟؟؟؟
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بروجردیه عزیز:
به نظر شما با این مجلسی که نتونست این چند ماه رو تحمل کنه میشه گفت مجلس با بصیرت؟
دولت و مجلس نتونستن وحدت ملی رو حفظ کنن و جوگیر شدن.
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بروجردی لطفا کلمه ی بروجردی رو درست بنویس.
borujerd
brogerdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۰
۲
بسم رب الشهدا :این مجلس با این؟؟؟؟
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۰
۲
تعز من تشا و تذل من تشا
brogerdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۲
۰
بسم رب الشهدا: حالا این صوت چی بوده از کجا بشنویم
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۴
۱
امین ما فکر کردیم با این همه شیرینکاریهای معشوقت مرده ای!
راستشو بگو کارت چیه؟
نکنه ماموری در دفاع از معشوقت صبح تا شب کامنتای صراطو جواب بدی؟
کاش میدونستم کی هستی.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱
۵
احمدي نژاد با حرفاي امروزش به وحدت پشت پا زد،و وحدتم تأكيد حضرت آقا بود و هست
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۰
۴
در این دهه فجر چه جواب به امام و شهدا داریم؟؟ خون شهدا چه میشه؟؟؟ وحدتی که امام گفتند چی شد؟؟ مملکت رو کجا بردن؟؟؟ این بود خدمتگذاری و رسیدگی به حال محرومان؟؟؟ وای خدا چه بگیم به امام و شهدامون؟؟ این بود عصاره فضایل ملت و راس امور؟؟؟ این بود مهرورزی دولت؟؟؟
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۶
۰
آقای دلاور!!! واقعا در اون سازمان به اون گنده ای و در عصر تکنولوژی دستگاهی پیدا نمیشد که صدای فاضل لاریجانی رو درست ضبط کنه تا نیازی به از رو خوندن احمدی نژاد نباشه؟!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ایراد بنی اسرائیلی دارید دیگه"

نوار تکثیر می یابد در هفته های دیگر، وشما هم در منزلتان میتوانید گوش دهید"

نوارهای بعدی هم در راه است" اندکی صبر، ماهیت کسانی برایتان عیان شود که از تعجب شاخ دربیاورید!!!!!!!
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۱
چرا توضیخات مرتضوی رو درباره اون فیلم انتشار نمیدین !!؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
یه سئوال دیگه:

چرا متن نواری که احمدی دلاور در صحن علنی مجلس خواند، توسط صراط انتشار نمی یابد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایراندوووووست
|
Germany
|
۲۳:۲۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱
۲
اح.....با بصیرت بیگانه!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
.
قربون اون بصیرت نداشته تون که شده بازیچه بچه ها !!!!!!!!!!!
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۱
۳
اتفاقا معلم شد که دولت و مجلس به نفع مردم کار نمیکنن.
و صد البته که مردم با بصیرت و فهیم بیشتر از گذشته قدر وجود با برکت مقام رهبری عزیز رو میدونن چون ایشون حی فرمایش میکنه و آقایون بی بصیرت یکی پس از دیگری هراز گاهی به ضرر مردم دست گل هایی به آب میدن که باعث شادی دشمن میشن.
ای ننگ بر این افراد بی بصیرت پر ادعا.
فارض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۴ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
عزيز جان !اون چيزيكه من وتو مسلمان بايد بااون مخالفت كنيم "پرده درى وبى حيائي"است بنابراين اگر اين إفشاء گرى با نيت خداپسندانه صورت گرفته كه هيچ ،واگر با قصدو غرض ديگرى انجام شده كه:واى اگر از
پس امروز بود فردائى!
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۲
۲
والله جای این حرفها صحن علنی مجلس نبود. این اخلاق رییس جمهور ما رو به چه سمتی میبره؟ این همه توهین و اتهام بخاطر کسی که سابقه خوبی نداره؟!
بگم
|
Germany
|
۱۰:۰۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۵
۲
بگم بگم بگم ...............
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Germany
.
مرد میخوام از این بعد بیاد بگه پرونده هاتو رو کن !!!

کسی پیدا میشه؟؟؟؟؟؟

چه حالی گرفت از پرنس جان"دمت گرم دلاور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۱۸
۸
راست گفت ان خمینی کبیر اقای موسوی مخالفین شما توانایی اداره یک نانوائی رو هم ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مغلطه ممنوع . خيانت سال 88 موسوي در فقدان امام فقيد با آب كوثر هم پاك نميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۵
۱
اختلاف آزاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۱
«نماینده مردم اصفهان در مجلس این حرکت احمدی نژاد را توطئه دانست »
پس اگه این آدم توطئه گره چرا شما ساکت نشستید؟ وظیفه شما چیه بعنوان نماینده ملت؟ اینکه مثل گذشته بصیرت! داشته باشید، یا مصلحت اندیشی! کنید؟ یا اینکه دست توطیه گران را کوتاه کنید؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۵
۲
نکته همینه دوستان:اما ایشان گفتند که مشکل ما استیضاح نیست بلکه مسایلی است که استیضاح را به وجود می آورد و من می خواهم فرای این مسایل آن مطالب را بیان کنم.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۵
۱۲
اقا اصلا ب فرض محال حرفای محمود راست چه ربطی به وزیر کارو لاریجانی داره ؛ اگه مدرک داره به مرجع قضایی ببره؛
tt
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه رئیس قوه قضائیه دادشونه مساله این است
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست خوب من . مساله دقیقا همین جاست که کاملا مربوط بود اما رئیس مجلس با زرنگی (نمیشه چیز دیگه گفت)اینطور وانمود کرد که به هم مربوط نیست . اما رئیس جمهور این رو گفت که نشون بده یکی از دلایلی که باعث این استیضاح و پافشاری روی این موضوع بود ، همین تن ندادن مرتض... به خواسته ی اون برادر است . و گرنه اولا عملکرد وزارت ، عملکرد بدی نبود ، ثانیا شخص مرتض... در این مدت فارغ از قضیه کهریزک ، به نحو احسنت مسئولیت تامین اجتماعی را انجام داد و بسیار خدمات ارائه داد ، ثالثا برین تحقیق کنید ، قبل از مرتض... سایر مدیران تامین اجتماعی بسیار مورد مساله دار داشتند ، حتی بیشتر از مرتض... . اما اون موقع چرا نمایندگان اصرار روی استیضاح نداشتند . ثانیا تا جرم کسی اثبات نشه ، قانونا میتونه در هر پست و مقامی خدمت کنه .
seied
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۱
۶
سلام

کار دکتر اشتباه بود اما ای کاش مجلس از اول بحث استیضاح رو مطرح نمیکرد...
باید بصیرت و دور اندیشی بیشتری میداشتند..................

جانم فدای رهبر
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۱
۴
مرگ بر توطئه گران منحرف!مرگ بر منحرفان توطئه گر!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۴
۱
صراط اسم نميبرم ولى خدائيش درست نيست نظر مخالفين خودت رو منتشر نميكنى .بخدا كمترين إهانتى توى اونها نبودچرا سانسور ميكنيد؟
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۲
۱۲
خدایا کاری کن ایران ما هستی جان ما با کمک دکتر جلیلی را بهتر از دیروز کن
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۱
titi! فارغ از مسئله کهریزک؟! یعنی کشته شدن چند انسان اینقدر واست گفتنش راحته؟! داداش من پیرهن و کفش که نبودن!انسان بودن! میفهمی؟! قتل یعنی چی؟! خون انسان یعنی چی؟! قتل انسان عرش الهی رو به لرزه می یاره!ادم روی خون که معامله نمیکنه! اخه قساوت قلب تا کجا؟! یه جو انسانیت هم خوب چیزیه به خدا!نمیدونم شاید یه چندتا فقره قتل تو پرونده ات داری!که قتل واست عادیه! و خودت جزو قاتلان هستی؟!! چون قاتل از قاتل دفاع میکنه! واقعا برات متاسفم! حتما باید خواهروبرادر خودت اونجا یا جزو کشته شدگان بودن تا میفهمیدی یعنی چی؟!اون موقع هم اینطوری میگفتی فارغ؟!! چه جوابی واسه خانواده روح الامین و بقیه خانواده قربانیان دارید؟!! اگه اونقدر وجودشو ندارید که همدردی کنید حداقل نمک روی زخمشون نپاشید!!!....ای خدا... اخه ادم درد دلشو کجا ببره؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سر کار خانم دختر شیرازی .حرف زدن با این جماعت مثل titiهیچ فایده ای نداره.چون اینها بویی از انسانیت نبردند.به خدا قسم اینها همان خوارجن که فقط به خاطر منافعشون سنگ یه عده ای را به سینه میزنند.و الا باطنشون....خدا آخر وعاقبت اینها را هم به خیر کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره شما هم که دلتون برای اون جوانها سوخته !!!!!؟؟؟
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
۱۱
۱
titi!در ائینی که مولای ما میفرماید دراورده شدن خلخال از پای زن یهودی سزاوار دق کردن است! اون وقت میگن فارغ از قضیه کهریزک!!!( که کشته شدن چند مسلمان هست) یا اونو خیلی بی ربط با فتنه مقایسه میکنن!
یا مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
از کجا فهمیدی همه مسلمان بودند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه فرضا مسلمان نبودن.انسان که بودن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۲
اگر کمی دقیق به وقایع توجه کنید می بینید که خانه از پای بست ویران است! و الا مگه احمدی چی می تونه بگه که همه هی می گن سکوت کن و نگو اگر کاری نشده پس کسی هم نباید بترسه و اگر شده اون کسی که کاری کرده باید زودتر رسوا شه! چه توسط احمدی نژاد و چه هر کی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
صراط جان تصميم گرفتي فيلنر بشي برادر؟!
anti devil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
۰
۲
در 22 بهمن 57 مردم با رهبری امام خمینی آمدند و عده ای منافق و کسانی که مردم را بازیچه خود کرده بودند را بیرون کردند و من میگویم که امروز هم مردم کسی که مردم و مملکت را بازیچه ی قدرت طلبی خود و هم فکرانش کرده بود را به تبعیت از ولایت امام خامنه ای بیرون کردند و کسی که خلاف این را می گوید امام خمینی و مردم انقلابی 57 را نیز زیر سوال میبرد.
متاسفانه عده ای خجالت نمیکشند و مردم ولایی را اخلالگر و وابسته جریان انحرافی می نامند و بی شرمانه برای آنان حکم صادر کرده و مردم را بازداشت می کنند.
آیا اینان از اخلالگران اقتصادی و رشوه بگیران آزاد و پارتی دار بدترند که بازداشت میشوند ولی آنان هنوز آزادند.
در ضمن عده ای به دروغ میگویند که مردم در هنگام اعتراض زنده باد بهار میگفتند که گیرم چنین باشد.
آیا هر کسی که طرفدار احمدی نژاد است وابسته ی جریان انحرافی است؟؟؟
آیا 25 میلیون نفر رای دهنده به احمدی نژاد همه وابسته ی جریان انحرافی بوده اند.
اینکه آقای م مشکل دارد درست.
اما هر مشکلی در کشور درست میشود آقایان میگویند کار جریان انحرافی است پس باید بگوییم چون جامعه مشکل دارد همه مردم وابسته جریان انحرافی هستند؟؟؟
چرا به شعور مردم توهین میکنید؟؟؟
لاریجانی # نظام.
لاریجانی = نظام نیست.