ببری که مربی را جلوی چشم تماشاگران کشت + تصاویر

سیرک سوآرز یکی از شگفت انگیز ترین سیرک های دنیاست که جادوگری های شگفت انگیزی انجام می دهد. هنگامی که این سیرک در حال نمایش بود یکی از ببرها به مربی خود حمله کرد و جلوی چشم مردم او را کشت.
به گزارش سرویس چند رسانه ای صراط، هنگامی که سیرک سوآرز در شهر سونورای مکزیک در حال نمایش بود یکی از ببرها به مربی خود حمله کرد و جلوی چشم مردم او را کشت. بعد از دیدن این صحنه دردناک تماشاگران سیرک شکه شده بودند.



سیرک سوآرز یکی از شگفت انگیز ترین سیرک های دنیاست که جادوگری های شگفت انگیزی انجام می دهد. یکی از قسمت های این سیرک نمایش ببرهاست که همیشه مورد تشویق زیادی قرار می گیرد. البته بازی با حیوانات خطر و ریسک زیادی دارد، مخصوصا اگر این حیوانات دارای دندانهای تیزی باشند. گاهی اوقات در این حرفه افرادی مانند مربی 35 ساله ی این سیرک مکزیکی قربانی نمایش می شوند.

الکساندر کریسپین مربی ببرها در سیرک سوآرز بود که هنگام نمایش مورد حمله ی وحشیانه ی ببری قرار گرفت و کشته شد. این مربی 35 ساله مدت زیادی در این سیرک مشغول به کار بود و همیشه با ببرها نمایش اجرا می کرد اما تجربه ی زیاد او نتوانست کمکی به او بکند. وقتی الکساندر به یکی از ببر های خود شلاق می زند ببر عصبی می شود و پای الکساندر را گاز می گیرد تا او زمین می خورد بعد از زمین خوردن الکساندر ببر گردن او را گاز می گیرد و او را می کشد.
یکی از همکار های سوآرز با عجله به کمکش می آید و ببر را دور می کند و به سرعت الکساندر را به بیمارستان می برند اما به دلیل جراعت بزرگی که در گردن او بود خون زیادی از وی رفت و کشته شد./ر


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری خبر:
ارسال نظرات
انتشار یافته:۳ | در انتظار بررسی:۱
نظرات بینندگان
مدافع حیوانات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
تقصیر خودش بوده ببر رو اذیت کرده
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۳۲ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
۱
۰
دم ببره گرم
نوش جونش
نسیم
|
Germany
چی چی رو نوش جونش؟ فقط کشته ، نخورده که