۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷
در دیدار فرماندهان نیروی هوایی مطرح شد

هشدار مقام معظم رهبری: «مسئولان بداخلاقی را کنار بگذارند»

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان نیروی هوایی با ایشان هشدار دادند: مسئولین مصالح کشور را حفظ کنند و این بد اخلاقی هایی که دیده می شود را کنار بگذارند.
کد خبر : ۹۵۹۲۳
به گزارش سرویس سیاسی صراط، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه در دیدار فرماندهان نیروی هوایی با ایشان هشدار دادند: مسئولین مصالح کشور را حفظ کنند و این بد اخلاقی هایی که دیده می شود را کنار بگذارند.

ایشان افزودند: در آینده درباره این بداخلاقی ها با مردم صحبت خواهم کرد.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به طرح مجدد موضوع مذاکره از سوی آمریکایی ها تصریح کردند: سیاست خاورمیانه ای آمریکا دچار شکست شده و آمریکایی ها احتیاج دارند برگ برنده ای رو کنند.

ایشان افزودند: برگ برنده آنها کشاندن ایران پای میز مذاکره است.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: من دیپلمات نیستم،من انقلابیم و حرف را صریح و صادقانه می گویم، شما (آمریکاییها) اسلحه را مقابل ایران می گیرید و می خواهید مذاکره کنید، ملت ایران مقابل این چیزها مرعوب نخواهد شد.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: نو به میدان آمده های آمریکا مانند دولت های سابق خود مساله مذاکره را تکرار کرده و می گویند توپ در زمین ایران است، توپ در زمین شماست که باید پاسخ دهید. مذاکره با تهدید و بدون حسن نیت چه معنا دارد.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: برخی افراد ساده لوح یا مغرض از پیشنهاد مذاکره آمریکا خوشحال می شوند.

ایشان افزودند: مسئولان موظف به حفظ عزت و استقلال ملی و آبروی ملت ایران هستند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
۷
۳
اقای زنده به عشق فلانی کجا تشریف داری؟ببین اقا به اونی که زنده به عشقشی وبقیه چه هشداری دادند؟