۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۶
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با صراط:

بی ادبی مصداق انقلابی گری نیست/ حمله به رئیس مجلس سخیف بود

کد خبر : ۹۶۲۴۴
"صراط"- بعد از خلق حماسه شورانگیز 22بهمن امسال توسط مردم، خبرنگار صراط در  گفتگو با سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به بررسی ابعاد حضور مردمی و نقش چنین رویداد مهمی در عرصه بین الملل پرداخت، که سید امیرحسین قاضی زاده ایام الله دهه فجر را یک شهادتین سیاسی برای اعلام بیعت با انقلاب اسلامی دانست.

نماینده مردم مشهد و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حضورش در راهپیمایی مردم مشهد اعلام داشت: "مردم با حضورشان بصورت عینی و عملی  پاسخی روشن را به تمام خصومت هایی که در 33سال گذشته به انقلاب شده دادند و البته چنین حماسه ای باعث شرمنده شدن مسئولین هم شد."

قاضی زاده با اشاره به پیام واحدی که طی سه دهه گذشته مردم با حضورشان به همگان داده اند اشاره داشت: "چنین اقبالی بر تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب می تواند نشان از این باشد که مردم می خواهند بگویند از حرکتی که 33 قبل با الگوگیری از مبانی اسلامی آغاز کردند پشیمان نیستند".

نماینده مردم مشهد در ادامه افزود: "حضور مردم در این صحنه ها به منزله یک شهادتین سیاسی است و مردم میخواهند بگویند به انقلابی که در گذشته انجام دادیم همچنان ایمان داریم و فشارها باعث نخواهد شد که ما از آرمانهایمان شرمنده شویم."

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن اشاره به نقش آمریکا در دشمنی با ملت ایران و یادآوری شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی تاکید کرد: هر سه بخش این شعار نمادی از مخالفت مردم با سیاستهای خصمانه دولت آمریکاست، چرا که کاخ سفید نماد نفی استقلال، آزادی و جمهوریت در منطقه است و حمایت های واشنگتن از دیکتاتورهای منطقه از جمله محمدرضا پهلوی از مصادیق آن است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تجلیل از شان رفیع ملت ایران اعلام داشت: مشکلات باعث نمی شود مردم دست از آرمانهایشان بردارند و اگر برخی رسانه ها اینگونه تحلیل کنند که ممکن است مشکلات اقتصادی مانع از حضور پرشور مردم شود، در حقیقت آنها دچار ضعف تحلیل شده اند.

سید امیر حسین قاضی زاده با اشاره به توهمات برخی مسئولین تاکید کرد: "با عرض تاسف در برخی مواقع شاهد بوده ایم که برخی مسئولین حضور باشکوه مردم در صحنه را به خود نسبت می دهند و این دقیقا نقطه شروع انحرافات است و در طول انقلاب این توهم گریبان گیر عده ای شده و موجبات سقوط آنها را فراهم کرده است".

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از بصیرت مردم گفت: "مردم نشان داده اند در هوشیاری و بصیرت از همه مسئولین اعم از خوب و بد جلوتر اند."
وی در ادامه با اشاره به ثبات قدم ایرانیان در مسیر انقلاب پیرامون کم کاریهای برخی مسئولین در حق مردم ابراز داشت: " با توجه به اینکه ملت ایران در هیچ صحنه ای برای خدمت به انقلاب غایب نبوده اند، اگر مسئولی با کم کاریها و بی تدبیری اش موجب تحمیل فشار به چنین مردمی شود یقینا جای او در قعر جهنم است".

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز مسئولین از بداخلاقی، به اهانت سازماندهی شده عده ای در سخنرانی رئیس مجلس در قم واکنش نشان داد و اظهار داشت: " این یک کار بسیار زشت، سخیف و نادرست بود و رئیس محترم مجلس بعنوان یکی از روسای قوا باید مورد احترام قرار بگیرد."

قاضی زاده با ابراز نگرانی از ریشه دار شدن و تکرار چنین وقایع تلخی در کشور گفت: "ممکن است خیلی از افراد با هم اختلاف نظر داشته باشند، ولی این دلیلی نمی شود که دست به چنین رفتارهای زشتی بزنند و همه باید یاد بگیرند که احترام یکدیگر را حفظ کنند."

نماینده مشهد با اشاره به نقش مسئولین و خواص در فرهنگ سازی جامعه این پرسش را مطرح کرد که چرا بعد از گذشت بیش از سه دهه انقلاب در سالهای اخیر شاهد وقوع چنین رفتارهایی در کشور هستیم؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی صحبت هایش و در واکنش به نوع بازتاب این اتفاق در رسانه های دولتی، که با لحنی مثبت به بازتاب این رویداد پرداخت و بر هم زنندگان سخنرانی حرم را "مردم ولایتمدار قم" خواند که خواستار "وحدت" بودند گفت: "قطعا بی ادبی مصداق انقلابی گری نیست و اگر انقلابی بودن را از نظر رهبری بخواهیم بررسی کنیم به معنای مدنظر داشتن تقوا در کنار نشاط سیاسی است و بروز چنین اتفاقاتی ناشی از بی تقوایی در عرصه سیاسی است."


نظرات بینندگان
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
۷
۲۰
ای مگس انجمن یهودی صفت ، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست / عرض خود می‌بری و زحمت ما می ‌داری !!

لعنت خدا بر رهروان صدیق شیطان لعنت خدا بر انجمن یهودی صفت حجتیه که در خط شیطان و برای دجالان پیدا و پنهان دم تکان میده ! و هر شب با خود ابلیس جلسات شبانه داره ! لعنت بر خط و خطوط هوشنگ امیراحمدی !!
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمحد آقا ممل جان سلام . شما که میدونی اینها با شیطان جلسه شبانه دارن مگه اونجا بودی میتونی ثابت کنی بخاطر تمام این تهمتها باید جواب پس بدی اگه اینا اینجوری بودن .............................. خودش بهتر از هر کسی میدونست و میتونست با این شرارتها مقابله کنه ولی من میگم همان قدر که اح............. در این دعوای خانوادگی مقصر است علی لا.......... هم به همان نسبت مقصر است .اونهایی هم که در حرم خانم فاطمه معصومه این حرکات را کردند جالب نبود و مورد پسند هیچ فرد انقلابی و مسلمانی نیست و مطمئن باش آب به آسیب دشمن ریختن است .ولی کاری که ............. و .............در یکشنبه سیا کردند هزار برابر بیشتر از این آب به آسیاب دشمن ریختن بود و مطمئن باش این کارها که در قم شد پس لرزه های زلزله یکشنبه بود. علی آقای هم که مدیر سایت صراط است که سایت مورد پسند اینجانب می باشد و چند وقت بخاطر مشغله کاری از خبرهای این سایت و نظرات دوستان محروم بودم باید بداند ایشان هم بجای ترمیم این موضوع و کمک به رهبری معظم دارند بر مسئله دامن میزنند و مطمئنن ادامه این تحرکات رسانه ای خیانت به کشور و مردم است .
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درود
یادت نره یهودیها صفت بدی ندارن یه کم فکر کن مطلب بنویس
همه مسلمونا خوبن؟
پس دین ملاک خوب وبد بودن نیست
فاضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت بر شما جناب محمد م

متاسفانه این انجمن یهودی-بابی مسلک انحرافی نه تنها با خانواده ................................................ هم مشکل دارند.

درود بر شما
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
۶
۲۲
مرگ بر خوارج کفن پوش خائنی که حرمت حرم حضرت معصومه و شهدای انقلاب و ولایت رو نگهداشتن
علی قلم
|
GERMANY
|
۱۱:۳۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
۲۷
۷
اقدام احمدی نژادخوب نبوداماتوهینهای .............. به رئیس جمهورمملکت نیزبسیاربسیارسخیف بود.
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۷
۴
حضرات مسئول اگه جهنم سرشون بشه به خاطرمنافع خودشون خون ملت بیگناه روتوشیشه نمیکنن گوشت گرون میشه میگن ..............
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
۱۰
۸
صراط تو هم با اینکارت دارید مصداق خیانت به کشور انجام میدی به چه علت موضوع کش میدی ایا هدف خاصی داری
بچه مشد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
۷
۵
دمت گرم نماینده مشد!
درود بر مردم حماسه ساز قم
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
۸
۱
بچه ها بیایم یه درخواست به مسئول سایت بدیمکه از این به بعد هر مطلبی زد اولین کامت بهاسم محمد م باشه که داره فحش میده که دیگه بنده خدا زحمت نده هی تایپ کنه.
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
۲
۲
صراط کلک سانسورش کردی ها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
۸
۱
جان صراط بیا یه نظرسنجی بزار با عنوان ضعیف ترین مجلس تاریخ کشور کدام مجلس است؟

مجلس 6
مجلس 7
مجلس ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
نماینده قاضی زاده کلها سر خودت نگهدار مسئولین ازراه صراط برن بیرون از مردم تودهنی میخورند