عکس /شاه مخلوع بر مزار کورش


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری خبر:
ارسال نظرات
انتشار یافته:۲۳۳ | در انتظار بررسی:۱۲
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۱۷
۳۰
یه ترقه .... و یه تسلیت به جریان ان...
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش آسوده بخواب که ممدرضا شاه بیدار است!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر که با آل علی درافتاد ورافتاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید منظورتون از آل علی کیه دقیقا؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور از آل علی پیروان راستین امامت در زمان امام معصوم و پیروان راستین ولایت در زمان غیبت امام معصوم است
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
پدر و پسر 60 سال حکومت کردن یه تونل ساختن 60 ساله دارن این تونل رو می کوبن تو سر ما، آخه تونل هم افتخار داره؟!!!!
619
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۱۹۸
۱۵۲
خدا رحمتش کنه ، روحش شاد
313
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عزیزم خدا لعنتش کنه که خیلی به این مملکت خیانت کرد
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
عجیبه که صراط یه عکسی نا مربوطی قرار بده که یکی مثل 619 یه کامنت اینجوری بذاره!
صراط معلوم داری چه کار می کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هروقت شما یه استادیوم مثل آزادی ساختی یا یه تونل مثل کندوان اونموقع بیا صحبت کن . خیانت یعنی مجبور باشی بیست میلیون پول بدی ارابه مرگ بخری !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما تعیین کننده رحمت خدا نیستید که ! دستش به خون آلوده ست و قطعا خدا رحمتش نمی کنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم با همون ملعون محشور بشی 619
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا تو را هم با او در جهنم محشور کند 619 بيچاره!
هما
|
Iran (Islamic Republic of)
آره انشاالله باهاش محشور بشی وتواون دنیا تو وهمه ی طرفداراش همخونش باشین انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با او محشور شوی بیچاره
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
مغز بعضی ها هنوز از دعای محشور شدن با این و اون بالاتر نمیره!ضمنا آقا یا خانومی که گفتی شما تعیین کننده رحمت خدا نیستید!نخیر ما تعیین کننده نیستیم!انگار شما تعیین کننده هستین که میگین قطعا خدا رحمتش نمیکنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تنها کسی که مطالعه کرده می داند شاه چقدر به مملکت خدمت کرده. از عوام انتظاری نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین بود که با حماقتش بحرین رو از ایران جدا کرد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا يا خانم 313 سلام لطفا خيانت را تعريف كن بعد بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موافقم.مردم اىران قدرش را ندانستند که به اىن روز افتادند.
.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا خودش میدونه کیو بیامرزه کیو نیامرزه ولی برای اینکه بدونیم این بندهه ی خدا چیکاره بوده میشه به خاطرات اعلم و فردوست مراجعه کرد.
در مورد استادیوم آزادی و تونل کندوان که اون دوستمون نوشته تونل و استادیوم رو کارگرها ساختن نه شاه و مثل اینکه شما فقط استادیو آزادی رفتی و از تونل کندوان رد شدی یا فقط توی همین دو جا چشمات وا بوده .
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا يا خانم ژانوارژان
مگه جاده ها و پل هايي كه توي ايران ميسازن را آقاي رييس جمهور ميسازه اونو هم كارگرا ميسازن اون هم با پولي كه سهم من و توئه ولي در مورد ورزشگاه آزادي راست گفتي شاه هيچ وقت ورزشگاه آزادي نساخت اون ورزشگاه آريامهر را ساخت كه بعد از انقلاب تغيير نام داد
دل
|
Iran (Islamic Republic of)
به هر حال حاتم بخشی ایشان در باب بحرین و بنده نوازی های ساواک و کشتار مخالفان و ارتباط با رژیم صهیونیستی و تامین نفت دنیا پس از بحبوحه ی جنگ 6 روزه با اسرائیل و گند زدنکاپیتولاسیون به مخازن نفتی و عدالت گستری بی نظیر سیاسی و انتقال حکومتشان از طریق ا... و خدمات به مرحوم مصدق و ساده زیستی مثال زدنی ایشان است که قرار است باعث رحمتشان شود. و الله لا یحب الظالمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یادش گرامافون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۱۳۹
۸۸
اگر کوروش همان ذوالقرنین باشد این آقای مخلوع نه تنها هیچ شباهتی به او ندارد بلکه در نقطه مقابل او ایستاده است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله، شاه مخلوع حرم امام رضا و حضرت معصومه هم میرفت. یعنی مزار هر شخصی رفت، شما به خودت اجازه میدی به اون اشخاص استغفر ا.... توهین کنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس کانادایی! پاسخ شما چه ربطی به نظر بالایی داره؟؟؟ اینجا از کوروش تعریف شده که با پهلوی فرق داشته و اینها الکی خودشون را چسبوندند به کوروش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دو ستمگر زیبنده ی یکدیگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که از کوروش صحبت میکنی.پس چرا هیچ جای ایران به یاد کوروش نیستند.چرا تو تقویمامون اسمی ازش برده نشده؟!!!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 5 ! از کجا میدونی هیچ جای ایران به یاد کوروش نیستن؟! نکنه تو خودت رو به جای کل مردم ایران فرض میکنی؟! کاری که امثال همفکرای تو انجام میدن! بهتره یه سر بری شیراز پاسارگاد و تخت جمشید تا ببینی هوادارهای کوروش کیا هستن و افراد زیادی به یادش هستن نه تنها در خطه فارس و ارامگاه کوروش بلکه در کل کشور یاد و نوستالژی کوروش عزیز هیچ وقت از بین نمیره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی اون پایین به غیر فارسها توهین کردی و حالا از کل کشور حرف می زنی ؟ خیلی فاشیستی !
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۱۰۳
۱۳۶
خدا ازش نگذره
محسن
|
Germany
خدا نگذره از کسایی ک به ناحق دیگران رو نفرین میکنند
بگو آمین
شاهرخ
|
Germany
آمین
ناشناس
|
Germany
برای چی ؟ همچین حرف می زنی انگار چند سال خونه شاه گلفتی می کردی وحق حقوقت نداد؟
هدی
|
Germany
ناحقه خداییش!
بابای من پول نفت رو خورد!
ننم هم ساکهای طلا و پول ها رو به خارج برد! و....
رضا
|
Germany
آمین
ناشناس
|
Germany
منم امیدوارم خدا ازش نگذره چون خودشو چسبوند به تاریخ ملی ایران باستان و ازش سو استفاده کرد به خاطر همین الان وضع تاریخ و آثار باستانی ما اینه . اونهایی هم که خودشونو به اسلام میچسبونن حواسشون باشه بعداً که برن چی به سر اسلام میاد .
ناشناس
|
Germany
خدا نگذره از کسانی که برای یک قاتل جنایتکار طلب مغفرت می کنند .و در عذاب شاه ملعون شریکشون کنه .
ناشناس
|
Germany
فعلن که به نظر می رسه طرفداران شاهنشاه ، بچه ها و نوه های کلفت های دربار بودند و این همه سر این عجوز منحوس تعصب دارند :)
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۱۴۹
۴۹
كورش جان همه ايرانيان دوستت دارند..
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
البته!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من دوستش ندارم . کوروش پرستی هم یه موجیه که رد میشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله
دوسش داریم که به کشورهای دیگه حمله میکرد دیگه
آدم کشا خوبن
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش دوستی با ذات هر ایرانی با فرهنگ و با تمدنی گره خورده ناشناس جان.هرکی بگه نه ایرانی نیست!یه بی فرهنگ بی ریشه است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عزیزم این کار کوروش پرستی نیست. این کار یعنی گرامیداشت یاد کوروش.
ما حتی امامان و پیامبران هم نمیپرستیم.شاید شما میپرستی که اینطوری فکر میکنی.
فقط یک نفر یا موجود یا هر چیز که قابل گفتن نیست قابلیت پرستیدن داره و اون هم خداست.(همون کسی که من و شما و دنیارو آفریده)حالا با هر اسمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پری ناز ! پس لابد تا پیش از پهلوی ها ایرانی تو مملکت وجود نداشته ! چقدر شماها سطحی و کوته فکرید . از این هایی که از نوک دماغشون جلوتر رو نمی بینند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخری وجنات کوروش پرست ها چیز دیگری رو نشون میده . چرا دوست داری واقعیات رو کتمان کنی؟کوروش هم شایسته هیچ احترامی نیست چون یک پادشاه بوده که مشغله اصلیش بزرگ کردن قلمروش بوده . همین .
سیروان از کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان که از کوروش بدت میاید

هر جور که دوست داری فکر کن اخه کشور گشایی ایرانیان به تو ربطی نداره در ان زمان روم باستان یونان باستان و مصر باستان و ایران باستان برای جلوگیری از حمله احتمالی به شهر ها و کشور هایشان محکوم به کشور گشایی بودند


....
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ژرف اندیش من کاری با پهلوی و قبل و بعدش ندارم!کوروش تاریخ این مملکته!پادشاه هر ایرانیه!البته اگر ایرانی باشی این حرفو میفهمی!در غیر این صورت اگر یه بی فرهنگ باشی که تاریخ خودشو تحقیر میکنه تکلیفت روشنه!کوروش خدمات زیادی به مردم زمانش کرده!فرهنگ اصیلی به جای گذاشته که اروپا داره از این فرهنگ برداشت میکنه!تاریخ ایران یعنی هویت ایران!ایرانی باید با تاریخ غنی اش شناخته بشه!درحالی که الآن این مفهوم تغییر کرده و ایرانی با دین اسلام شناخته میشه ومسلمان بودن شده هویت ما!البته به مسلمون ها توهین نشه!من براشون احترام قائلم!ولی ما قبل از مسلمون بودن ایرانی بودیم! واسه همینه کوروشو تحقیر میکنن!یکی نیست بگه تو چه میفهمی کوروش کی بوده!هالیوود داره 1میلیارد پول خرج میکنه در مورد تاریخ ما،رسم کوروش در برخورد با برده ها و اسیرها،کتیبه ی حقوق بشر و اقدامات کوروش فیلم میسازه.یک مشت خرفت دارن تاریخ خودمونو تحقیر میکنن و با هوچی گری میخوان نشون بدن قبل از اسلام ایران ویرانه بوده!که الحق موفق هم بودن!نمونه اش حرفهای طوطی وار امثال شما!تو اصلا تاریخ خوندی ژرف اندیش؟یه نمونه مثال بیار!اسم کتابی که خوندی با اسم نویسنده اش!
دل
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرات هم تا دو تا کلمه راجع به حمله ی کورش به ملت های همسایه می شنوند بد و بیراه می گویند. بی تمدن و بی فرهنگ و چه و چه. به هر حال از آنجا که رنگ رخسار خبر می دهد از سر درون معلوم است که این صفات به چه کسی تعلق می پذیرد. ایرانی بودن یک مساله ی جبری است و انسان هیچ اختیاری در ملیت خود ندارد. جبر عامل هویت نیست. در حالی که اندیشه و ایدئولوژی و دین را انسان با اختیار خودش انتخاب می کتد پس هویت این است. این که هالیوود و بالیوود چه خرج هایی بر سر چه مسائلی می کنند دلیل درستی است؟ سیصد را هم ساختند ولی کسی گفت پس حق با آنهاست؟ تاریخ ایران هم پیش از اسلام جز در دوره ی کوتاه بزرگمهر چه مساله ی قابل افتخار و ارزشمندی داشته که مخالفین این جباریت ها خرفت خوانده شوند؟ حضرات که حرفهای غیر طوطی وار می زنند دلیل حمله به سایر ملل را چه می دانند؟ از نحوه ی برخورد کورش با بردگان بخوانیم؟ کدام بردگان؟ آنها که از سرزمین خود دفاع می کردند؟ این تاریخ و این دجالان و این ستمگری ها زیبنده ی علاقمندان به این قسم بربریت ها. والعاقبه للمتقین
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۱۰ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۱۲۷
۵۷
نور به قبرشون بباره.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آتیش از گورشون در بیاد .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آتش به قبر هر دوشان بباره
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس دوم! اتیش به قبر کسی میباره که مردم ازش راضی نباشند
دنیا کوروش را به کردار نیک پندار نیک و گفتار نیک می شناسد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اینجا گفته شده : نور به قبرشون ! یعنی هر دو تا ! ممدرضا که نفرینها به دنبالشه . کورش هم ما که خبر نداریم . مردم دوره خودش باید در موردش نظر بدهند . مثلا مردم کشورهایی که کورش فتحشون کرد و تمدنشون رو نابود کرد :)
سیروان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس چهارمی
تو از کجا میدونی که کوروش تمدن کشوری را نابود ساخته
یا از کجا میدونی انسان نیک سرشتی نبوده است
خوبه که مراجع تقلید ذوالقرنین را صفت کوروش میدانند
خوبه که در کشور هایی نظیر بلژیک و استرالیا مجسمه ای از کورش نصب نموده اند

شما ها همتون فکر میکنید ما ها کوروش را میپرستیم؟ نه خیر - عزیزم امثال من احترام ویژه ای برای کوروش مرد بزرگ تاریخ قائل است
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چه نور چه آتیش خدا بلده با کی چه کارکنه !! لازم نیست خودتون رو ناراحت کنید
پری ناز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس آخر تاریخ رو تحریف نکنید لطفا!کی میگه کوروش تمدن اونها رو نابود کرد؟از کجا خوندین؟اسم کتاب و اسم نویسنده اش رو بیارین!چرا انقدر فرهنگ بی فرهنگیتون رو به رخ بقیه میکشید؟کوروش تنها پادشاه عادل زمان خودش بود.زمان کشورگشایی اش خون از دماغ کسی نیومد.همه رو در آیینشون آزاد گذاشت!کتیبه حقوق بشر رو ساخت.ترجمه شدش تو اینترنت هست.زحمت بدین سرچ کنید متنشو بخونید!ضمنا کوروش به مردم کشورهایی که جزو امپراطوری ایران بودند خدمت های فراوانی کرد.یکیش ساختن معابد برای همه مردم برای آزاد گذاشتن اونها در پرستش خداشون.و خدای اونها رو هم تکریم کرد.هرچند خودش یکتا پرست بود.از روی جهل نظر ندین و بی فرهنگیتون رو به نمایش نگذارید!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
درود بر کوروش و مرگ بر کسی که به کوروش توهین کرده.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
پری ناز این شمایید که تاریخ رو تحریف می کنید وگرنه به یک پادشاه "کشورگشا" لقب مدافع حقوق بشر نمی دادید . چون در کشورگشایی مدام باید خون ریخت . افتاد ؟!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
در ضمن پریناز ! کتیبه حقوق بشر اگه نوشت !! چرا فقط در بابل بود؟! که ساختن چنین کتیبه هایی توش رایج بوده ؟ مخ تون با مزخرفات پان ایرانیستی دوره پهلوی آکنده شده . متاسفم .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناسی که آرزوی مرگ مخالفت رو کردی! به حرف گربه سیاهه بارون نمیاد .
سیروان از کردستان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناسی که از ایرانیان متنفری و کوروش را کشور گشا میدانی :

اولا متن منشور را ایرانیان نخواندند که بخواهند به کوروش وصلش کنند
دوما تو یکبار متن منشور را بخوان بعد اظهار نظر کن
سوما گوش ما از اراجیف شما ها پر است
چهارما متن شاهنامه را بخوان (کیخسرو و فریدون سرنوشتی مانند کوروش داشته اند )
پری ناز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یعنی چی چرا کتیبه در بابل بود؟چون مرکز حکومت اونجا بود بعد از فتح!اینو زحمت بدین به خودتون بخونین در مورد خونریز بودن کوروش:کوروش پس از ورود به شهر بابل برای آزادی ملل مختلف که در زمان پادشاه سابق(بخت النصر) به اسارت و بردگی گرفته شده بودند فرمان صادر کرد و به موجب آن 40000 برده یهودی و غیر یهودی با کاروان های کوروش به شهرشان بازگشتند و خانه ها و معابدشان با هزینه دولت مرکزی(هخامنشی)باز سازی شد!منبع:کوروش کبیر تا داریوش کبیر.(بهنام محمد پناه)
پری ناز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
متن کتیبه حقوق بشر:
منم کوروش شاه جهان شاه بزرگ شاه نیرومند شاه بابل شاه سرزمین سومر و اکد،شاه چهار گوشه جهان،پسر کمبوجیه و.....هنگامیکه من به آرامش(و نه به خونریزی)وارد بابل شدم با سرور و شادمانی کاخ شاهی را جایگاه فرمانروایی قرار دادم.سپاه بی شمار من بی مزاحمت(نه به خونریزی)در میان شهر بابل حرکت کرد.من به هیچ کس اجازه ندادم شهر سومرواکد را دچار هراس کند.من نیاز مندیهای بابل را در نظر گرفتم.خانه های ویران آنها را آباد کردم.بدبختی هایشان را پایان دادم و.........من همه سکنان آنها را گرد آوردم و خانه هایشان را به آنان باز پس دادم و ........منبع:تخت جمشید یادگار هخامنشیان،نادره نفیسی(ضمنا عشق به تاریخ و فرهنگ میشه پان ایرانیسم؟)
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
من نمی دانم از کجای شاهنامه در آمد که سرنوشت کیخسرو و کورش یکسان بوده؟ نکند کورش هم ناپدید شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۹۲
۹۸
تاریخ خیانتهای پهلوی را فراموش نخواهد کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همچنانكه خيانتهاي ا...... را هم فراموش نخواهد كرد.
آلفرد
|
Iran (Islamic Republic of)
من خودم با این که سبک زندگیم و معاشرتم اروپایی و غربیه و از اسم اکانتمم میشه فهمید اما همیشه با انصاف بودمو حقایقو میبینم با تاریخ که از گذشته ایران از زمان پهلوی به اینور میبینم واقعا خدا لعنت کنه محمد رضا رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیانت و خدمت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تا وقتی حکومت فقط بلده فحش بده خیانت و خدمتش معلوم نیست بویژه برای امثال من که آن زمان نبودند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۸۱
۹۴
کورش آسوده بخواب که محمدرضا مرد !
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
کورش بیدار شو که محمود زنده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۷۷
۲۰
یک شاه حق نداشت برمقبره کورش که در کشورش بود حاضر بشه؟
جای خلخالی خالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یک شاه حق نداره "شاه" باشه ، رعیت جان !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه که الان شما جز ملائک مقرب خداوند شدی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یک شاه باید اقا زاده می شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واین حق را شما از او گرفتید. راستی الان این حق در دست کیست/
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چه جالب ! خلایق چقدر نفهمند ! فکر می کنند اگه کسی با شاههای پیزوری پهلوی مخالفه لابد طرفدار سینه چاک حکومت دیگریست ! اینقدر ابلهند که فکر می کنند همه باید به دو گروه متخاصم تبدیل بشن و شبانه روز با هم کل کل کنند ! آخرش هم نتونستم حالیشون کنم آم می تونه از هیچ شاهزاده و آقازاده ای طرفداری نکنه . ببین با کیا شدبم هفتاد میلیون :(
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگه جناب اقا زاده . خداوند باید شما یکی را تنها خلق می کرد وکل کار دنیا را کنترات فقط به شما می داد چون هم اشرف مخلوقاتی وهم
ذاقارتی وهم اغازاده ودر حال تکثیر می باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
راست میگویی چه جالب فقط تو می فهمی بس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه نه بزرگتو حساب کردی توهفتاده میلیون
نهار نخردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۲۵
۲۹
اون دستش یه نارنجکه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
حتما" این عکس مال شب قبل از 4 شنبه سوریه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۴۶
۴۶
عاقبت م....و شاه معدوم و مخلوع يكي است... ميگيد نه نگاه كن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دمت گرم
فدایی رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۵۵
۷۶
درود بر کوروش.. خاک تو سره محمد رضا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک تو سر هر شاهی . از کورش تا ممدرضا :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس نکنه توقع داشته 2500 سال پیش انتخابات برگزار میشد !؟
اونموقع فقط خانواده درباریان چون در جریان امور کشورداری بودند گزینه مناسبتری بودند ولی الان دیگه سلطنت توجیحی نداره چون تخصص گرایی حرف اول میزنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس - متاسفم برات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فدایی رهبر!از نظام مهندسی چ خبر؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر توقع نداشتم ! ولی توقع دارم یک انسانی که در قرن بیست و یکم زندگی می کند به یک شاه کشور گشای عهد بوق دخیل نبندد و افسار زندگی اش به دست خودش باشد نه مرده ها !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر توقع نداشتم . ولی توقع دارم یک انسانی امروزی به پادشاه کشورگشای عهد بوق دخیل نبندد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما حتی اسم هم نداری؟ فدایی رهبر؟؟؟؟
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول آدم چی میتونه به تو بگه جز اینکه تو یه خودفروخته ی بی هویت بی سوادی!به علاوه بی فرهنگ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر کسی که به کوروش وتمدن ایران توهین میکنه. در ضمن خاک تو سر خودت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ به هر کس که هنوز درگیر فاشیسمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این فاشیسم نیست!ناسیونالیسمه!یعنی عشق به میهن و سرزمین و زادگاه!اما بعضی به جهل این دو رو در ردیف هم قرار میدن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناسیونالیسم افراطی یعنی فاشیسم . کوروش پرستی هم فاشیسم محسوب میشه . شما به جایی که به فرهنگ علاقه مند باشید به یه قلدر کشورگشا علاقه مندید . تکلیفتون مشخصه !
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اخر داری مغلطه میکنی بدجور! عشق به کوروش به علت وطن دوستی و افتخارات او برای فرهنگ و تمدن ایران هست. این دوست داشتن در راستای عشق به وطن هست و چیزی جدا از هم نیستن! حالا اگه فهمیدی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که به وطنش علاقه مند باشه بین این همه فرهنگ و تاریخ یک پادشاه کشور گشا رو تا حد پرستش بالا نمی بره .این کار فقط تعصبه در هیچ جای دنیا این همه شیفتگی هندی به یک شاه عهد بوق مشاهده نشده . تاریخ هفت هزار ساله ایران اون قدر مفاخر داره که به یه پادشاه خونریز نوبت نرسه . کوروش و کوروش پرستی زاییده پهلوی چی هاست که با علم کردن اش مردم رو تحمیق می کردند . و می بینیم هنوز هم ..... عهد بوقی وجود دارند !
بختیارییا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۳۴
۲۳
خدا بیاموز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدا نیامرز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به خدا هم تعارف موز میکنی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۱۳
۱۹
اون موقع آرامگاه کوروش بهتر بود یا الان

؟

اون چیزی ک ما دیدیم الان خیلی بهتره با اینکه خیلی هم نمیرسن بهش

تازه الان خیلی از مراسما اونجا برگزار میشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۲
۲۶
۲۱
کوروش شخصیت بزرگی در تاریخ ایران بود و رفت.
خوب محمد رضا باسه مملکت چه کار کرد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همین که فکر می کنی کورش شخصیت بزرگی بوده از توهمات دوران ممدرضاست :) اون وقت میگی ممدرضا چی کار کرد ؟ :) این توهمات رو ایجاد کرد که شما در سال 2013 هم کورش کورش کنید :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس خیلی ها خیلی توهمهارو از قدیم تا همی امروز تو ذهن مردم ایجاد کردن !
بگم بگم !؟ طاقت شنیدنشو داری !؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بگو بگو ! طاقت دارم ! تو فک کردی من مثلا در طرفداری از کسی این کامنت رو گذاشتم ؟! هر چی دل تنگت می خواد بگو . فقط توهماتت رو نگو :)
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
باسه؟؟؟؟؟
شما برو دیکته تمرین کن بچه جون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی تمام تاریخ باستان در مورد ایران غلط نوشتن.
آخه آدم اینقدر نادان میشه.آخه ناشناس چرا رو هوا حرف میزنی.برو چهارتا کتاب بخون و بعد بیا در مورد کوروش کبیر نظر بده.اون موقع این عربها آرزو داشتند شهرهای ایران رو ببینن و الآن ما آرزو داریم شهرهای عربهارو ببینیم(دبی,مکه و مدینه و...).یا شما ایرانی نیستی یا یک وطن فروش .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش در دوره پهلوی کوروش شد وگرنه تا پیش از اون اصلا اسمی ازش نبود . شما هم بهتره به جای خوندن کتابهای پان ایرانیستی منابع مطالعه تون رو گسترش بدهید و حتما دیگه اراجیفی مثل این که یک پادشاه کشور گشا طرفدار حقوق بشر به شکل امروزی اش بوده !!! رو عنوان نمی کنید . خنده تون هم می گیره تازه !
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس قبل از پهلوی اگر کسی کوروش رو نمیشناخت چون اکثر مردم بی سواد بودن وگرنه کتب تاریخی همیشه بوده!آثار تاریخی همیشه بوده!تخت جمشید و ...!مقبره کوروش از زمان های قدیم وجود داشته!در واقع کوروش فراموش شده بود که در دوره پهلوی دوباره مردم دعوت به فکر شدند!حالا یه سری با پهلوی مشکل دارن واسه همینه که اینقدر موضع گرفتن!وگرنه پهلوی هم یه دوره ای از تاریخ بود که گذشت!به هرحال چیزی که درسته چه فرقی میکنه کی مطرحش کنه؟در ضمن تو که به گذشته ات میخندی یعنی داری خودتو ریشخند میکنی!برو عربستان از ایرانی بودن انصراف بده!تو که اینقدر از تاریخت شرمت میاد که پوزخند میزنی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پری ناز همین مردم بی سواد شاهنامه رو حفظ بودند ولی از کوروش خبری نبوده ! چون اصلا به اون گنده ای که شما تصور می کنید نبوده . یک کشور گشا همیشه یک کشور گشاست . یه چیزی تو مایه های چنگیز و اسکندر . کسی که تمدن های دیگه رو نابود می کرد تا قلمرو خودش رو گسترده کنه .
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
ای ناشناس ضد ایرانی!به گذشتگان من توهین نکن ای خودباخته ی بی فرهنگ!کسی که به نیاکان من بگه خونریز نادانی بیش نیست!
خر پول
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اخر
شاهنامه دارای داستان های بسیار است یکی از این داستانها کیخسرو فرزند سیاوش و دختر افراسیاب ( آستیاگ ) که شباهت فراوانی به سرنوشت کوروش دارد
داستان دیگر فریدون میباشد که با غلبه بر ضحاک زمام امور را بدست گرفت (ضحاک معرب استیاگ )


کلا تاریخ ایران باستان دستنوشته هردوت و گزفنون بوده که همه آنها از پادشاهی کوروش به نیکی یاد کرده اند
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اخر! تو بهتره بری سرزمین همون چنگیز یعنی مغولستان یا اسکندر یعنی مصر! تو رو چه به کوروش و ایران؟! گرفتی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در قرن 21 و بنا بر قوانین حقوق بشر هیچ فرقی بین مصر و مغولستان و ایران وجود نداره ای مدعیانی که کوروش رو بنیان گذاز حقوق بشر می دانید !!!!!!!!! فاشیستهای بی فرهنگ. خوشم میاد به جز چرت و پرت جواب دیگه ای نمی توانید بدهید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلا فکر کنید بابابزرگ بابابزرگ پریناز در زمان شاه وزوزک راهزن بوده . اون وقت ما الان باید قربون صدقه اش بریم چون بهش بر می خوره اگه به نیاکانش توهین بشه :) هاها ! ببین با کیا شدیم هفتاد میلیون . خدایا در سال جدید یه عقلی به این کوروش پرستها عنایت کن یه پولی هم به ما .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نیکی یاد کردن یه چیزه و بنیان گذار حقوق بشر بودن یه چیز دیگه ست . در طول تاریخ پادشاهانی که کمتر می کشتند و با رعیت مهربان تر بودند زیاد بوده ولی به هیچ کدوم نگفتند طرفدار حقوق بشر ! چون حقوق بشر یه چیز جدیده و مروبط به پیشرفت جوامع انسانی می شه و به صورت منطقی ارتباطی با کشورگشایی و نابودی تمدنها نداشته . زبونم موووووو در آورد :(
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۵۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
۱۶
۳۸
اصلاح طلبان بدلیل پیوند با
سلطنت طلبان به این کامنتها منفی دادند
ناشناس
|
Germany
نه اینها بچه های کلفت ها و باد بزن های دربارند :)
ناشناس
|
Germany
تقریبا همه ملت با هر کیش و عقیده ای با شما مخالفند!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
۳۸
۱۶
مقایسه کوروش با پهلوی دوم حماقت محض است. کوروش قویترین ارتش جهان را داشت اما پهلوی دوم با استخدام 60000 مستشار آمریکایی و روی کاغذ هشتمین ارتش جهان را داشت. منشور کوروش نماد فرهنگ وافتخار ملی ماست اما پهلوی دوم وپدرش کشور رو به جولانگه فرهنگ سخیف آمریکا تبدیل کردند.
کوروش وصیت کرد که او را بدون کفن دفن کنند تا جسمش ذره ای از خاک ایران را تشکیل بدهند ولی خاک ایران زمین پهلوی ملعون و پدرش رو نپذیرفت والان بدنشون درون خاک دشمنه.
کوروش از خاک وناموس ایران با تمام وجوددفاع کرد ولی این پست فطرتها چادر و حجاب رو از سر ناموس ایران کشیدن و حرم آقا امام رضا (ع) رو به توپ بستند. بزرگترین ظلم خاندان پهلوی به ما اولاد ذکور ایران زمین ایجاد سربازی اجباری وگذراندن 2 سال از عمر نازنین است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن در کل نظرت قشنگ بود ولی نظرت درباره سربازی جالب نبود . درسته دو سال زیاده ولی سربازی باید باشه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش کشورگشا بود و تمدن های دیگه رو از بین می برد ممدرضا مملکت خودش رو هم نمی تونست نگه داره و البته فرهنگ غربی رو به شکل زورچپان به مملکت تزریق کرد . در نهایت هر دو مزخرف بودند .
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
همچنین حجاب در زمان کوروش کبیر واجب و شخص دارای حجاب دارای ارج و قرب ولی در زمان پدر ایشون نشانه ی عقب ماندگی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من مثبت دادم ولی اینکه کوروش گفته بدنشو بی کفن دفن کنند رو از کدوم منبع نوشتین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منبع شون یا ذهن خلاق یه آدم ناشناسه یا نویسنده ها و مخترعین و دانشمند های چند قرن اخیر :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بچه انقلابی همین .تا 7 بلد نیستی بشماری پس نظر نده
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا محسن خدا وکیلی مطالعه چیز خوبیه. قبول داری؟
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوم حتم دارم یه خط هم از کوروش کتاب نخوندی.اینطور بر مبنای شنیده های مخالفان بی فرهنگ نظردادن اصلا درست نیست.کتاب کوروش بزرگ رو بخونید تا بفهمید کوروش با ورودش به کشور بابل چه خدماتی به اونها کرد و همشون رو گرامی داشت و خون از دماغ هیچکس نیومد چون مردم بابل از دست پادشاه خونریزشون به سطوح اومده بودن.کوروش که وارد کشورشون شد خدمات زیادی کرد و حتی خدای اونها رو هم ارجمند دونست و تکریم کرد!کوروش خونریز نبود.مطالعه رو فراموش نکنید.مخصوصا متن لوح حقوق بشر کوروش که بایه سرچ ساده از اینترنت میتونید بخونید!
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
سپهر جان برای گفته هاتون منبع موثق هم دارین؟اگه ندارین لطفا تاریخ رو تحریف نفرمایین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پری ناز جون این آقا کوروش که این همه مهربون بوده چرا همه عمرش داشته کشورگشایی می کرده ؟! رو پیشونی من چیزی نوشته شده؟! عزیزم به نظر می رسه این تویی که مخ ات رو از اراجیف پان ایرانیستی دوره پهلوی ها پر کردند ...
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس دوباره همون حرفهای تکراری!وقتی حرف تکراری میزنی منم مجبورم جواب تکراری بهت بدم!فقط دیگه حوصله تایپ ندارم برو از اول کامنتای بالا رو بخون!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پریناز یه کلام بگو جواب حرف حساب رو نمی تونم بدم . سوالم رو کسی جواب نداده باید مدام تکرار کنم .
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
۳۲
۵۴
شباهتي بين شاه و كوروش وجود نداره و اسلام در اولويته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نظرتو درباره اولویت ها برا خودت نگه دار .
سیروان
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط ایران و ایرانی
کوروش داریوش و...... نماد های افتخار این سرزمین هستند
آلفرد
|
Iran (Islamic Republic of)
البته که بین شاه و کوروش فرق ها بسیار است اما اسلام هم محترمه
دژبان ایران باستان
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش شخصی همانند سلیمان نبی بوده من کوروش را از پارسال میشناسم و برای خودم متاسفم که در کشور ما هیچ کس اسطوره های همچون کوروش داریوش ارش و... را نمیشناسد
چند روز پیش .... کسی گفته بود نیاکان ما اتش پرست بوده اند - یعنی از همه چیز برای هجمه به ملی گرایی استفاده میگردد(نمونش همین اسفندیار مشایی که بخاطر ایرانی بودن و ملی گرا بودن دارند خونشو می مکند)
دژبان ایران باستان
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط چرا ننوشتی که من بخاطر چه چیز به کوروش و ایران باستان علاقه مند شدم

خودم میگم : من بخاطر اینکه سایت صراط تیتر توهین امیزی نسبت به کوروش زده بود و با خواندن نظرات مختلف چند سایت و کتاب تاریخی را مطالعه کردم و در نتیجه برایم مسجل شد کوروش ابر مرد تاریخ ایران زمین بوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دژبان ایران باستان اینکه شما میگی ما آتش پرست بودیم غلطه.
ما یکتا پرست بودیم. ما خدا رو عبادت میکردیم که به عبادتمون نماز میگفتند.(در اصل نمازی که ما میشناسیم اسمش صلاة)همانطوری که در صلاة مهر رو روبرومون میزاریم.در نماز ایرانی هم آتش روبرومون بود. مهر گذاشتن در اسلام دلیل پرستیدن مهر و خاک نیست و همینطور روبروی آتش موندن دلیل آتش پستیدن نیست. در اسلام به خدا میگیم الله ولی در زمان باستان ایران به خدا میگفتند اهورا مزدا.
نماز زرتشتی به زبان اوستایی است و اینطوری شروع میشه:

به نام خداوند بخشنده مهربان

خشنود گردانم، اهورامزدا! باور دارم دین مزداپرستی را كه آوردهٔ زرتشت است.
پيرو آموزشهای اهورایی هستم كه از دیو (دروغ) و دوگانه‌پرستی به دور است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کل عباراتی که در مورد کوروش در کتابهای مورخان قدیم اومده چند خط بیشتر نیست من نمی دونم اینکه یکی گفته من کوروش رو از پارسال شناختم یعنی چی دقیقا :) یحتمل منظورش اینه که من تخیلات ذهن تاریخ نویسهای پان ایرانیست رو پارسال خوندم :)
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اخر! مثلا شما اگه طرفدار ایران نیستی طرفدار کجایی ؟! اگه وطن دوستی یعنی پان ایرانیسم اره ما افتخار میکنیم که روی خاک وطنمون غیرت و تعصب داریم. همونطور که به پان شیعه! بودن و پان اسلامیسم بودن خودمون افتخار میکنیم! افتاد؟! تو نمونه یک وطن فروشی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس بی سواد
کجا چند خط بیشتر نیست
کتاب تاریخ ایران نوشته گزنفنون هردوت متن کتیبه هایی مثل
بیستون و کتیبه های تخت جمشید
شاهنامه فردوسی ( داستان کیخسرو)
و ......

..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی آی کیوت چنده ؟!!! همون پرینازی دیگه ؟! وطن دوستی با وطن پرستی فرق می کنه . فرق بین تعصب و دوست داشتن مشخصه . انتخاب وطن دست آدم نیست که سرش تعصب داشته باشه . این رو دیگه آی کیو پایین ها هم متوجه میشن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس آخر که مخ ات با اراجیف پان ایرانیستها پر شده . یادت رفت ذو القرنین رو هم اضافه کنی:) نیست هر چی افسانه بی صاحاب رو به اسم کوروش جون مصادره کردید :) اون چه در تاریخ اومده با این قدیسی که کوروش پرستها ساختند زمین تا آسمون فرق داره . در تاریخ اومده که کوروش فلان جاها رو فتح کرد ولی در اراجیف کوروش پرستها آمده کوروش بنیان گذار حقوق بشر بود ! اگر در قرن 21 به پادشاه کشورگشا افتخار می کنی مختاری ! ولی حالمون رو با این اراجیف پان ایرانیستی که کوروش حقوق بشر سرش می شده به هم نزن .
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
خوبه چند نفر دو تا کلمه پان ایرانیست و خونریز رو یاد گرفتن!هرچند بعید میدونم دایره المعارف مغزشون معنی این دوتا کلمه رو داشته باشه!چون کاربرد این دوتا کلمه اینجا نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
۲۵
۴
شاه ایران هم یه شاه از شاهان تاریخ این کشور بود وتمام شده . ما مواظب باشیم این حرفها را به ما نگویند
ما چقدر عبرت گرفتیم
وایا رسیدیم ویا می ترسیم از واقعیتها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۲
۲۱
۴۰
لعنت خدا بر شاهان پهلوی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۲
۱۵
۴۱
فقط امام خمینی. البته باید دزدها را گرفت حتی اگر پسر امام باشد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
باید دزدها را گرفت؟
پس باید ...... را هم گرفت.
استغفرالله ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۲
۱۱
۱۷
طرفی که گفته استادیوم و تونل ساخته مگر خود شاه ساخته در ضمن تونل کندوان و جاده چالوش زمان رضا شاه ساخته شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
چالوش نه زبانم لال نکنه دود و دم دارید که به چالوس ، چالوش میگید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نکه الان این همه افتخار از تونل و راه های استاندارد و امار تصادفات کم را مسئولین انجام میدن؟ الان مگه با پول نفت و زور و بازوی کارگر بدبخت نیست؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۲
۲۱
۴
همه باید از تاریخ درس بگیرند و ببینند که ظلم و ستم بر مردم چگونه محمدرضا پهلوی خوار و نگون بخت ساخت!!!قابل توجه بعضی از اصولگرایان تندروی حال حاضر که فکر می کنند به تنهایی کل نظام و کل مردم هستند و برای همه تعیین و تکلیف می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
۲۰
۳
آقا رضا، همه باید درس بگیرند. ظلم به هر شیوه و شمایلی در هر حکومتی بد است و باعث از بین رفتن آن حکومت می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۲
۵
۱۱
با سلام
چون در احادیث داریم کسی که سلام نداده جوابشو ندین و گرنه ....
این چه مطلبی که گذاشتین؟شما مثلا ادعا دارین سایت ارزشی هستین؟
باقر
|
Germany
|
۱۲:۵۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
۹
۷
چند تا روانی تو این سایت جمع شدین و مردمو به جون هم انداختین
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
۸
۴
اينقدر دعوا نكنيد !! اگر قرار بود با لعن و نفرين و زنده باد مرده باد براي كسي اتفاقي بيفته الان خيلي ها زحمت و كم كرده بودند !! با دليل يا دفاع كنيد و يا نقص اعمال رو بنويسيد كه حداقل سطح آگاهي هممون بالا بره تا هر كسي برامون تعيين تكليف نكنه!
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
۶
۱
2000سال زمان کمی نیست. لطفا با احتیاط در مورد کوروش نظر بدید که حقی رو نا حق نکنید. بدون مطالعه و صحت مطلبی که می خونید نظر قطعی ندید. من خودم معتقدم تاریخی که وجود داره حتی مربوط به 300 سال پیش اصلا قابل اعتماد نیست و تفاوتهای کلی ممکنه با واقعیت داشته باشه. باید از درختهای 2000 ساله مملکت پرسید و یا از سنگ نوشته های دیوار های تخت جمشید و طاق بستان.
مهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
۸
۶
خدا رحمتش کنه.به حرفهای عوام نباید اهمیتی داد‏!‏‏!‏مرسی از شما که این مطلب رو تو سایتتون گذاشتین
کبلایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
۶
۹
کوروش جان بخواب که ممرضا تو بیداری چه بلایی که سر ایرانت نیاورد لعنت به توای ممرضا اگه کوروش بیداربود ...
ip
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش تو بخواب و ببیین که چگونه این کشور با درایت آ.... روز به روز داره پیشرفت میکنه و رقیب سرسخت سودان در تورم شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه کوروش تو پاشو و شمشیرت رو توی هوا تکون بده و راه بیافت به فتح کشورها و نابودی تمدن ها :)
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
۳
۱۵
خیلی مضهکه ، پادشاه یک کشور (ایران)به کشور دیگر(بابل) حمله میکنه .ومیخاد تمامیت ارضی اون کشور رو مورد هجوم قرار بده. بعد میگن کوروش موقع فتح بابل به کسی آسیب نزد واقعا خنده داره .این کجاش منشور حقوق بشره ،شاید منظورشون از حقوق بشر اشغال کشورها باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد فرزند ایران
نبونید حاکم بابل تمام مردم را در کشورش مورد ازار و اذیت قرار داده بود از طرفی قصد حمله به خاک پارسیان را داشت که پیش دستی کورورش باعث فرار وی گردید و در نتیجه خونریزی اتفاق نیافتاد
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد جون از اینکه مضحک رو مضهک و میخواد رو میخاد نوشتی معلومه چقدر باسوادی!یکم مغزتو با کتاب خوندن تغذیه کن!خونریز خطاب کردن کوروش واقعا نادونیه!تمامیت ارضی رو هم مورد هجوم قرار نداده!چون جنگی صورت نگرفته!فتح لزوما با جنگ کردن و کشتار انجام نمیشه!در مغز شما چپوندن در فتح حتما باید دیگرانو بکشی؟یونانی ها پادشاهشون خونریز بوده ولی باید دید چه احترامی که براش قائل نیستن!ما ایرانی ها یه ابر مرد داریم چند تا خرفت بی مغز تحقیرش میکنن!خیر سرت ایرانی هستی؟
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
از سوادت همون بس که مضحک رو مضهک مینویسی! ادعا چیز بدیه نه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس! امریکا هم با همین بهانه ها به عراق و افغانستان و بقیه جاها لشگر گشایی کرد ! بگیر بخواب بابا !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا همه کشورهای اون روزگار قرار بوده به فارس حمله کنند که این بابا تصمیم گرفت پیش دستی کنه :) از ماد تا مصر همگی باید فتح می شدند . خندیدیم !
مردی از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
۳
۱۶
پادشاهان ننگ تاریخ اند و تو ننگ سلاطینی و مثل پادشاهان دیگر (جز نادرشاه افشار) به زباله دان تاریخ پیوستی
لعن بر حکومت پهلوی
وصراط در ضمن خیلی پرروشدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بهتر بنویسی مردی از عربستان
لازم نیست بگی پادشاهان که بودند اگر کوروش نبود شاید کشوری به نام ایران شکل نمی گرفت وشاید حالا ما هم چون اعراب سخن میگفتیم
کوروش سازنده ایران بزرگ بود و اول از همه به تمامی ادیان احترام گذاشت
سیاست را او ابداع کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نهایت جهل و حماقت یک ضد ایرانی!
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ببین اینو اینجا گفتی ولی جای دیگه نگو زشته واست! نادر شاه کسی بود که به علت قدرت دوستی شدید و حرص و طمع فراوان حتی پسر خودش رو کور کرد! واقعا هم افرادی مثل شما باید بشن طرفدارش! خیلی خشنی! لعنت بر هواداران سلاطین خشن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش خیلی ملایم بوده و خیلی ملایم کشورها رو فتح می کرده و خیلی ملو تمدن ها رو نابود می کرده :) دختر شیرازی لااقل به کریم خان زند دخیل ببند که انسان خوب و بی آزاری بوده .
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
آی کیو بعضیا در حد بچه دبستانیم نیست!آدم اینقدر بی فرهنگ که به تاریخش توهین کنه؟
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس سوم! به کوری چشم تو و امثال تو هم کوروش هم کریمخان مال فارس بودن! حالا تا میتونی بسوز!
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
نکنه موبایل رو هم کوروش اختراع کرده وتلفن و و ماهواره رو رادیو ....بابا بسه دروغ انقدر کوروش کوروش کردید باورتون شده که کسی بوده اگه این بشر واقعیت داشت حداقل یه بیت شعر از شعرایی مثل سعدی و حافظ ...که خودشونم شیرازی بودن موجود بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی نژادپرستی و پان فارس بودنت رو به شدت نشون دادی ! جواب منطقی هم که نداری باید مثل بچه کوچولو زبون درازی کنی! راستی تو از کجا می دونی من فارس نیستم ؟! بحث با شما کوروش پرستها بی فایده ست و جوابتان هم خاموشی .
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
این دخترهای ضعیفه چی میگن دیگه
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام بر کوروش خیالی
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
داش علی ربطش چیه؟! چون شعر نگفتن پس یعنی کوروش نبوده؟! اگه اینطوره پس اثار باقی مانده از هخامنشیان در تخت جمشید چی هستن؟! نکنه شبانه از مریخ موجودات فضایی اومدن اینارو ساختن و رفتن! در قران به طور مستقیم اسم حضرت فاطمه نیومده پس یعنی نتیجه گیری کنیم ایشان نعوذ باا... وجود نداشتن؟! اخه چرا چرت میگی؟!
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
داش علی آخه بی سواد جان حافظ و سعدی از کدوم پادشاه پیشین شعر گفتن که از کوروش بگن؟اصلا مضمون شعر اینها چه ربطی به ستایش کوروش و پادشاهان داره؟مضامین عرفانی اخلاقی تعلیمی تو شعر این شاعران چه دخلی داره به ستایش پادشاهان؟ای مغلطه کار!
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی عزیزم مغز جماعتی که تا بحال رنگ کتب تاریخی رو هم ندیدن بیش از این فرمان نمیده!همه چیز با سند و مدرک وجود داره.دیگه کسی که نمیخواد بفهمه وقتی رو صرف فهموندنش نکن!با کسی بحث کن که مستند حرف بزنه!
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس چهارم اگه جواب ما خاموشیه پس خاموش شو دیگه!اینجا جایی واسه کسانی که مفت حرف میزنن و ادعا میکنند ولی اثبات نه،نیست!اگه میتونی اسم کتابایی که خوندی رو بیار اگه نه همون خاموش شی بهتره!خودتو از برق بکش دیگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آثار باقیمانده از هخامنشیان نشون میده معماری اون زمان بسیار تحت تاثیر معماری یونانی بوده . هه هه . هیچ فرهنگ مستقلی نداشتند هخامنشیان . همه اش مونتاژی بوده از فرهنگهایی که به زیر سلطه شون در می اومدند !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پری ناز حافظ(با اینکه بهش علاقه مندم) که مدام از پادشاهان زمان خودش پاچه خاری می کرده ! خوب چرا راجع به کوروش جون چیزی نگه .
پدرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
۱۰
۵
کوروش شناسنامه ی ایران هست.
بیشتر دوستان عزیز موضع سختی گرفته اند. خواهش می کنم قبل از نظر دادن چند برگ کتاب تاریخی بخوانید سپس دُر افشانی کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یعنی این همه فرهنگ و تاریخ هفت هزار ساله رو باید بگذاریم و بچسبیم به یک کشور گشا ؟! شناسنامه ایران فرهنگ و تمدنشه نه یک پادشاه . ایران فقط استان فارس نیست . شاید شناسنامه استان فارس کوروش باشه !
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس باید حتما نشون بدی که پر از عقده و حسد نسبت به فارس ها هستی؟! البته که ایران فقط فارس نیست و فارس جزئی از ایران هست اما بخش مهمی از ایران هست. در دنیا معمولا ایران رو با نام پارس و پرشیا می شناسن. به فرموده رهبری معظم زبان فارسی رمز هویت ملی ماست. و فارسی زبان رسمی رسانه های تصویری و شنیداری و مجازی و مکتوب ماست. دوتا از بزرگترین شاعران نه تنها ایران بلکه جهان در فارس هستن. اگه اینطوره که شما میگی یعنی حافظ و سعدی و کریمخان زند فقط مال فارس هاست؟! این نامداران متعلق به همه مردم ایران اعم از فارس و ترک و کرد و لر و عرب و... هستن.یعنی ما که این همه تاکید روی اسم خلیج همیشه فارس داریم به خاطر فقط استان فارس هست؟! در ضمن این هفت هزار سال که میگی اکثر سلاطین مستکبر و مستبد بودن و نمونه های استثنائی مثل کوروش و کریمخان اینطور نبودن که از قضا هردو مربوط به خطه فارس هستن. شما با این مسئله مشکلی داری؟! دیدتو وسیع کن و مطالعه ات رو زیاد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دختر شیرازی از بی سوادیت همین بس که فکر می کنی زبان فارسی مرتبط با فارس و شیرازه !!! شما کمی معلوماتت رو ببر بالا فاشیست جان ! و اتفاقن ما میگیم نباید ایران برابر با یک سلسله کشور گشای فارسی گرفته بشه تا بقیه قومیتها احساس بیگانگی نکنند با ایران . کوروش هم دست کمی از سلاطینی که گفتی نداشته . بچسب به حافظ و سعدی که آوازه جهانی دارند و به فرهنگ انسانی کمک کردند . نه اینکه تمدنهای دیگه رو از بین ببرند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من به چی فارس ها باید حسودی کنم ؟ به بیابانهاشون ؟ اگه این همه سرت توی کوروش و هخامنشیان نبود متوجه می شدی در ایران همیشه تمدنهای متنوعی وجود داشته . فقط ایرادشون این بوده که جنون خونریزی و هجوم به قلمرو دیگران رو نداشتند . تمدن یعنی این . وگرنه چنگیز هم متمدن محسوب میشه چون به جاهای دیگه حمله کرد و قلمروش رو گسترده کرد . دخترشیرازی اگه به حسودی باشه نظرت راجع به زرتشت و فرهنگ زرتشتی چیه ؟! زادگاه زرتشت رو که لابد می دونی ؟! کلا بگیر بخواب فاشیست کوچولو ! شاید خواب کوروش جونت رو دیدی :)
ای گور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
۱۱
۷
دیو چو بیرون رود فرشته در اید
ebrahim
|
Iraq
|
۲۱:۱۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
۲۱
۶
سلام برهمه صاحب نظران واندیشه
مندان :تاریخ وتمدن در هر کشوری نماد حماسه سازی زمان خود بوده است درجای خود قابل تحسین است ولی ارزش ایرانی بودن را به بهای ناچیز نفروشیم ،به ایران اسلامی وایین دین محمدی خدمت کنیم اب به اسیاب دشمن نریزیم
پری ناز
|
Iraq
چگونگی ورود اسلام به ایران هم یه بحث مفصل می طلبه!
ناشناس
|
Iraq
ای بابا ! این همه کوروش و بقیه برو بچز رفتند کشور گشایی یه بار هم اعراب جواب دادند ! بالاخره هر دیدی بازدیدی هم داره دیگه :) فاشیستها فکر می کنند فقط خودشون حق داشتند وقتی قدرت داشتند به ممالک دیگه حمله کنند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۲
۵
۸
پری ناز خانم
انتظار داشتی کوروش توی کتیبه اش بنویسه من شهر بابل را با خونریزی فتح کردم
خوب عزیزم صدام هم ادعا میکرد وقتی بستان و سوسنگرد و خرمشهر را فتح کرد ایرانیان با آغوش باز از سربازانش استقبال کردند و حتی یک غیر نظامی هم کشته نشد
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی از مرحله پرتی! کوروش رو با صدام مقایسه میکنی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نرود میخ آهنین(منطق) در سنگ(کوروش پرست) !
ساسان
|
Iran (Islamic Republic of)
تو همین مایه ها بوده
اهای دختر شهرستانی
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
من جواب ناشناس اول رو دادم ولی نمایش داده نشد!نمیدونم چرا!!!!!
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۲
۳
۴
مرگ بر.. خاک تو.... آتش بر.... لعنت بر... بی فرهنگ.... مرده شور.... خیر سرت....

ببینیم کارمون به کجا کشیده!!
888888888888888888888
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۶
۶
مرگ بر شاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۸
۲
خدا به همتون شفای عاجل کرامت کند انشااله
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۱۵
۷
درودودوصدبدرود به روان پاک کوروش کبیر.شاه شاهان.بزرگمردسرزمین ایران .افتخارهرایرانی.خاندان پهلوی اگرچه خدمت هایی به این سرزمین کردندامادوسلسله پهلوی وقاجاربزرگترین خیانت هارابه تاریخ این سرزمین کردندزیراپاره هایی ازاین خاک پاک راتحویل بیگانگان دادندخاکی که خون های پاکی درراه آن ریخته شده ازآریوبرزن تاشهدای پاک جنگ تحمیلی .قاجاروپهلوی هم مستبدبودندوهم وابسته به استعماروهم اینکه خون ایرانی دررگهای آنان جاری نبود.مسلما کسانیکه به مردم خودظلم وخیانت کنند هیچ جایگاهی درمیان مردم ندارند.متاسفانه مانتوانسته ایم کوروش رابه فرزندان خودبه درستی معرفی کنیم .چراماازمختارثقفی میتوانیم فیلم بسازیم اماازکوروش نه؟افسانه جومونگ که برنامه فراماسون است درفرهنگ ماجای خوبی برای خودش باز کرده.آنهاسیصد میسازندوبه فرهنگ وتمدن چندهزارساله ماتوهین می کنند ومابیکارنشسته ایم .
خر پول
|
Iran (Islamic Republic of)
درود همه ی ایرانیان بر تو علی جان
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا همینطوره! با شما موافقم.
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
تو کوروش خونریز و بت پرست و با مختار یکی میکنی
........ از این همه جهل شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جون فکر کردی با این عقاید عهد بوقی توی این دنیا می تونی سر پا بمونی ؟! اگه راست میگی برو این جوانان آریایی !!! غرب زده رو از دامان لیدی گاگاها و جاستین بیبرها و هالیوودیها جمع کن :) واقعن شما باستان گراها در خلا زندگی می کنید ! یاد اون آهنگ رضا یزدانی افتادم که می خوند نمی دونه کی رفته کی اومده :) شماها هم اصلا نمی دونید الان در زمانه جهان وطنی شدن زندگی می کنیم . صد سال دیر به دنیا اومدید !
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
داش علی یعنی هنوز نمیدونی کوروش یکتا پرست بوده و دین زرتشت رو که از ادیان مورد تایید امروز کشور هم هست رو قبول داشته! وای بر این نااگاهی و نافهمی...
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
داش علی جان اینکه یه کسی که خودش تو جهله به دیگری بگه جاهل خیلیه!ضمنا کوروش خونریز بود؟منبع گفته شما کدوم کتابه؟اینجا مستند حرف بزنید!در جایی که در مورد تاریخ قضاوت میشه اظهار نظر مغرضانه و شخصی بر مبنای شنیده ها جایی نداره!منبع بیارین اگر نه گفته شما بی ارزشه!
افلاک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۳
۲
ابتدا از بچه های صراط تشکر میکنیم که هرچند اصلاً بیطرف نیستند ولی گه گاهی به بررسی واقعیات میپردازنو از گفتنش ترسی ندارن. درباره دوستانی که اوضاع و پیشرفته الانو با 35 سال پیش مقایسه میکنم باید بگم، عزیز من 35 سال یعنی یک امر و همچنین یک امر درآمد نفتی! پس شماتوقع داری همین یه جو تغییرم نباشه؟ زمان بگذره، پول هزینه کنی، بعد هیچی ام تغییر نکنه؟! هرچند که هیچ چیز اونجوری که باید تغییر میکرد تغییر نکرده، شما میگی چون مثلاً اون موقع اینترنت نبوده و الان هست یا تهران 50 تا مغزه داشته حالا شده 1000 تا بخاطر حکومته؟!!! هر کس دیگه ام که بود همین میشد. تازه شما ضررو زیانای جنگ، تحریم ها و بسته بودن روابط خارجی با کشورای دیگه رو در نظر بگیر که چقدر مارو عقب انداخته! شما همین .... ها که تا دیروز تو بیابون دنبال مارمولک بودنو نگاه کن چه رفاهی دارن، روابطشون با کشورای دیگه چطوره، پیشرفتشون چطوره؟ همین دبی 35 سال پیش بیابون خدا بود، ولی حالا چی؟ با تهران خودمون مقایسه کن! یه کم تعقل کنید توروخدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون زمان شاه نوکر و غلام دست به سینه امریکا بود ولی بیش از سی ساله ایران سعی کرده مستقل باشه و این به ارباب سابق خوش نیومده و مدام تحریم کرده ایران رو . جنگ هشت ساله هم که بسیاری از زیر ساخت ها رو نابود کرد . اما پهلوی ها بخصوص دومی با پول نفت می توانست لااقل اون فقر وحشتناک در حاشیه شهرها و روستاها رو از بین ببره تا فقرا بلای جونش نشن و از تخت به زیر نکشندش .
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۴
۳
تاریخ هیچوقت خدمات اوناروفراموش نخواهدچه فحش بدین چه ندین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تاریخی که امثال تو تحریف کردند لابد ؟!
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
مردم فرق تاریخ تحریف شده و نشده رو خوب میفهمند(با تحقیق)!اما انگار عده ای مثل ناشناس هنوز این قدرت رو پیدا نکردن که برن تحقیق کنن و برمبنای شنیده ها نظر ندن!
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۱
۲
کوروش و محمدرضاشاه بخشی از تاریخ این کشور بودن.
کوروش با نام نیکنامی جاودانه شد
و شاه با بدنامی رفت
امیدوارم ایرانی سرزنده و با نشاط در آینده داشته باشیم
امیدوارم!
داش علی
|
Iran (Islamic Republic of)
کوروش ساختگیست تا کی میخواید سرتون و تو برف کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیکنامی کوروش رو باید از مصریان و بابلیان دو هزار و خورده ای سال پیش پرسش کرد :)
دختر شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
داش علی تا کی می خواهی تو توهمات ساختگیت زندگی کنی؟!
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
داش علی عزیزم بهتره شما سرتونو از برف این اراجیف ضد ایرانی بیرون بیارید!هرچند به ایرانی بودن شما اعتباری نیست!بهتره تشریف ببرین سوسمارستان(عربستان) از ایرانی بودن با تمام وجود انصراف بدین!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در چین با تمدن هزاران ساله (که تمدن ایران در مقابلش کاهی بیش نیست) هم مردم سگ و گربه و هر جانداری رو می خورند . خوشم میاد کوروش پرستها اصلن سعی نمی کنند نژادپرستی و فاشیسمشون رو پنهون کنند ! اون وقت میگن کوروش حقوق بشر بنیان گذاشت !!! کاش کمی می فهمیدید چه می گویید و عین طوطی اراجیف دیگران رو تکرار نمی کردید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۳
۷
شاه یه بدبخت وطن فروش و نوکر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۲
۳
۵
افتخار به کوروش مثل افتخار به چنگیز خانه . تو این مملکت ، ابله زیاده که اوضاعمون اینه . همیشه باید یه بت داشته باشند برای پرستش . ببین با کی ها شدیم 70 میلیون .
سیروان از کردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی کوروش را نمی پرسته ما ها از هویت ایرانی دفاع می کنیم
مگر شما ها که می گویید یا امام سوم یا امام نهم امامان را بجای خدا پرستش میکنید
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
ای بابا سیروان جان این جماعت چند تا حرف یاد گرفتن که موقع کم آوردن جر بزنن!وگرنه خودشونم میدونن که حرف ما کوروش پرستی نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر کی امام ها رو هم پرستش کنه ابلهه . به امام ها احترام می گذارند . بعد هم امامان قدرت طلب نبودند . به دلیل مذهب مورد احترام واقع میشن . مذهب با پرستش کشوری که اختیاری در به دنیا اومدن توش نداشتی فرق می کنه .
پری ناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۲
۰
۲
صراط جان چند تا از کامنتای من نمایش داده نشده!لطفا همه کامنتامو نمایش بده!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۰
۱
من واقعا متاسفم .دراین سایت به هویت ماداردتوسط عده ای بیگانه توهین میشوددرحالیکه من بدون اینکه توهینی کرده باشم کامنت هایم نمایش داده نمی شود متاسفم.
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم