۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰
مدعیان ولایتمداری جا زدند

هتاکی وبلاگ نویسان حلقه انحرافی به رهبر انقلاب

یکی از این قلم به دستان دولتی در اعتراضی صریح و هتاکانه نسبت به فرمایشات معظم له، وبلاگ خود را تعطیل کرده و مدعی شده تا زمانی که نتواند صحبت های رهبری را قبول کند، زین پس راه خانه نشینی را در پی خواهد گرفت.
کد خبر : ۹۷۱۴۱
"صراط" – پس از فصل الخطاب رهبری فرزانه انقلاب در روز 28 بهمن مبنی بر قصور و تقصیر هر دو قوه و رؤسایشان در غائله جلسه علنی استیضاح شیخ الاسلامی، تمامی مساعی مسئولان و دست اندرکاران قوا بر جبران این خطای صورت گرفته، متمرکز شد.
در همین راستا علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه، هر یک طی نامه های جداگانه ای، تواصی معظم له را نصب العین دانسته و بر اجرای منویات ایشان تأکید داشتند.
رئیس قوه مجریه نیز با تأخیری یک روزه، همچون گذشته، آخرین نفر از سران قوا بود که نامه اداری خود را در راستای اقداماتش خطاب به رهبری ارسال کرد .

در همین راستا هواخواهان و طرفداران حلقه انحرافی نیز با تأسی از تأخیر رئیس متبوعشان و با گذشت چند روز از این ماجرا، تحلیل ها و مطالب قابل تأملی را در این ارتباط منتشر نمودند.
این نوشته ها از آن جهت حائز اهمیت اند که بدانیم فحوای درون متنی این مطالب، مواضعی ممتنع و گاه متضاد با سخنان فرماندهی کل قوا را اتخاذ کرده اند که این خود جای شگفتی بسیار دارد.

در یکی از این تحلیل های مغرضانه که در وبلاگ «هویتـنا» انتشار یافته، چهار روش را بعنوان راهکار مواجه حامیان دولت با سخنان رهبری بر می شمارد و چنین می نویسد:

«به نظرم حامیان دولت چند واکنش متفاوت به این اتفاق داشتند:
- یک دسته وقتی برخورد رهبری را دیدند شوکه شدند و از آنجا که تحلیلی از بیان رهبری نداشتند تصمیم گرفتند که پذیرای حرف ایشان باشند البته بدون تحلیل و سکوت کنند.
- دسته دوم کسانی هستند که سکوت کردند اما از نگاهشان اعتراض و ناراحتی و شوکه شدگی می بارد.
- دسته سوم کسانی هستند که اعتراض دارند. حتی از اعتراض هم بیشتر و معتقدند که اشتباه شده و عدالت زیر تیغ مصلحت ذبح شده و این اعتراض را بیان می کنند و ابایی ندارند از اینکه بگویند که هر کسی ممکن است اشتباه کند و رهبری هم از این قاعده مستثنا نیست.»!




این وبلاگ نویس حامی دولت در ادامه اینگونه اعتراف می کند:
«ظاهر رفتار این دسته به سبزها بسیار نزدیک است اما به لحاظ درونی با آنها فاصله بسیار دارند.
- دسته چهارم کسانی هستند که سکوت نمی کنند و می خواهند که اتفاقات افتاده و موضع رهبری را تحلیل نموده و درک کنند و در عین حال همچنان حامی دولت عدالت خواه و خدمتگزار باقی بمانند.»!

نگارنده مطلب فوق درحالی از جبهه گیری و دسته بندی حامیان دولت در برابر مواضع رهبری سخن به میان می آورد که پیش ار این رئیس جمهور، دولت تحت امر خود را بعنوان ولایتمدار ترین دولت معرفی نموده است!

وبلاگ «همسازی» نیز در اظهار نظری معاندانه، تذکرات خیرخواهانه رهبری به رئیس جمهور را اینطور تحلیل نموده است: «اما هر چه آن قضیه تلخ و ناگوار بود تلخیش برایم کمتر از نهیب امروز رهبری بزرگوار بود  رهبری عزیز و بزرگوار  عمل ریاست محترم جمهور را بد ، غلط ، نادرست ، خلاف شرع ، خلاف قانون ، خلاف اخلاق و تضییع حقوق مردم می دانند و در مقابل عمل رییس محترم مجلس را کمی زیاده روی در دفاع از خود بیان می کنند. اعتراف می کنم که در درک این مقایسه رهبری ناتوانم و حل موضوع برایم غامض ، مسئله ای برایم پیش آمده که هضم آن خارج از توان فکر و اندیشه ام است»



نکته جالب در این وبلاگ آنکه از طرفی تصویر رهبری در لوگوی آن خودنمایی می کند و از سوی دیگر توصیه های حکیمانه ایشان نادیده انگاشته می شود!   

اما تیزترین انتقادات حامیان دولت نسبت به سخنان رهبری را می توان در وبلاگ «قارچ خطخطی» یافت.
در بخشی از پست "انتقاداتی بر سخنان رهبری"، نویسنده اظهار می دارد: «سخنان امروز رهبری را هنوز منصفانه نیافته ام. گیرم که کار احمدی نژاد یک خطای تاکتیکی باشد، اما از کجا می توان گفت که پخش فیلم طلب رشوه و کارچاق کنی توسط برادر دو تن از روسای قوای کشور، خلاف شرع و قانون است؟ اصلا کدام قانون فیلمبرداری مخفی از یک عمل مجرمانه را ممنوع کرده است؟ کدام قانون افشای چنین واقعیتی را رد کرده است؟»



نگارنده این توهین نامه با هتاکی و فحاشی نسبت به رؤسای دو قوه مقننه و قضائیه، ادامه می دهد: «این همه جفا و بداخلاقی قابل اغماض است، ولی یک فریاد که بلند شود، می شود خلاف شرع و قانون؟ و آیا توهین های بیشرمانه طرف مقابل تنها "کمی زیاده روی" است؟ لابد توهین های آن دیگری که اصلا از شیر مادر هم حلال تر است! آخر احمدی نژاد را که همه می زنند، دیگر چه نیازی به خلاف و شرع و قانون خواندن و هشدار دادن است؟ پس کی قرار است که نهیب به این جریانات و رسانه های جهنمی زده شود؟»

با این تفاسیر و بنابر هتاکی های فوق، چگونه می توان ولایتمداری مدعیان تبعیت از رهبری و هوادارانشان را توجیه نمود؟!
آیا منتقدان امروزی اظهارات رهبری انقلاب همان کسانی نبودند که ولایتمداری احمدی نژاد را همچون چماقی بر سر مخالفانشان می کوفتند؟!

جالب اینجاست که یکی از این قلم به دستان دولتی در اعتراضی صریح و هتاکانه نسبت به فرمایشات معظم له، وبلاگ خود را تعطیل کرده و مدعی شده تا زمانی که نتواند صحبت های رهبری را قبول کند، زین پس راه خانه نشینی را در پی خواهد گرفت .

چگونه است که سخنان رهبری انقلاب زمانی که می فرمودند: «نظر آقای احمدی نژاد به نظر بنده نزدیکتر است» به به و چه چه انصار و اصحاب دولت خدمتگزار را برانگیخته بود، حال که معظم له اقدامات همان فرد را «خلاف شرع، خلاف قانون و خلاف اخلاق» می دانند، فریاد "وا دولتا" و "وا احمدی نژادا"ی اعوان مهرورزان گوش فلک را کر کرده است؟!
 
گفتنی است این اقدام هماهنگ و خودجوش! سربازان سایبری انحراف با استقبال زایدالوصف رسانه های ضدانقلاب مواجه شده است.



نظرات بینندگان
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۴۴
۲۳۴
غلط کردند بیجا کردند. دیگه وقتشه که این گروهک ضاله رو تیکه تیکه کنیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینایی که قدرت تحلیل صحبتهای رهبر رو ندارن، بعلت پایین بودن شعور و فهمشونه. به قران اگر برای انتخابات دست به اعتراض بزنن، همون کاری رو باهاشون میکنیم که با سبزها کردیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درست میگی ولی باید تمام این گروهک ضاله و حامیان دیروز آنها را که باهم کشور را به این روز انداخته اند باهم تیکه تیکه کنیم یادتون هست که چه یقه --- پاره میکردین دیگه امیدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در طول تاریخ تشیع همواره کسانیکه تبعیت بی چون و چرا از ولایت در پیچش های سخت و سرنوشت ساز نداشته اند اولین گام انحراف و صد البته گامهای بعدی سقوط و ضلالت را پیموده اند .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
صراط جون،میدون رو دادی دودستی دست این بی بصیرت های چنداسمه که برات جولان بدن!!!
مردی این کامنت منو بذار و ننداز غ ق !
_________________________________
رهبرانقلاب:(نقل به مضمون):

1-در مورد آن چیزی که شما احمدی دلاور را متهم میکنید:


من به شما عرض بكنم؛ هيچ نظر كارشناسى‌اى كه مخالف با نظر اين حقير باشد، مخالفت با ولايت نيست؛ ديگر از اين واضح‌تر؟!

هيچگاه اعلام نظر كارشناسى و نظر علمى، معارضه و مبارزه و مخالفت و اعلام جدائى از رهبرى و ولايت و اين حرفها به حساب نمى‌آيد و نبايد بيايد.
____________________________
2- در مورد این وبلاگ نویسان:

گاهی میبینم حرف هایی از روی ملاحظه و احترام ویا روی هرچیز دیگر به من نمیزنند"
اینا خیال میکنند من از انتقاد ناراحت میشوم و خوشم نمی آید"

این را بدانید که از گفتنش مطلقا ناراحت نمیشوم"
====================
اینجا رو توجه کردید:

رهبرانقلاب:
استیضاح کار غلط واشتباهی بود"و برکناری وزیر آنهم به دلیلی که مربوط به اونیست،خوب نبود.

----(بعد از سخنرانی رهبری):
به عقیده من کار استیضاح،کار صحیحی بود و برکناری وزیر ضرورت داشت"!!!!!!!!!!

اما اگر رهبری قبل از استیضاح میگفتن استیضاح نکنید،نمیکردیم"بااین حل هنوز معتقدم کار استیضاح صحیح بود !!!!!!!!!
_________________
صراط جون،تو فقط احمدی دلاور رو میبینی و شمشیر رو از رو بستی علی آقا"
امیدوارم .................!!!!
=========================

صراط عزیز،فرایش حضرت آقا برای ما حجت است"هیچ صحبتی هم در ادامه نمیارم چون شما کاسه داغ تر از آش هستید فورا میندازید توی غیرقابل انتشار"

آن چیزی که من در فیلم واضح و باکیفیت یوتیوب دیدم، کاملا مشخص بود که چه کسی خائن به انقلاب و مردم است"

-----

سند و مدرک مستدل یعنی این"اگر 10 ثانیه از فیلم متعلق به مشایی بود، رسوای عالمش میکردید و پشت سرهم مطلب میزدید"

کسانی که مرسدس بنز سوار میشوند، لقب ولایتمداری و عذرخواهی فوری هم ارزانی خودشان"
____________________________
علی آقا یه حرف خصوصی:

اجرت با آقا " البته از نوع ----
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حزب الله هرجا که نیاز ببینه در صحنه است و از جان ومال خودش برا حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه چشم میپوشه و همون واقعه 88رو برا فتنه گرای جدید تکرار میکنه.
لبیک یا خامنه ای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کجاییییییی احمدی زنده به عشق احمدی نژاد
تقوا، تقوا، تقوا!!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهندس اسفندیار رحیم مشایی گفت: "دشمنان انقلاب و وابستگان خط شیطان، هجمه به رهبری و تخریب جایگاه ولی فقیه را هدفگذاری کرده اند"
مهندس مشایی در ادامه تصریح کرد: "حامیان رئیس جمهور و دوستداران انقلاب اسلامی و پیروان خط امامت، وظیفه ای مهمتر از صیانت از جایگاه رهبری و تبعیت از توصیه ها و خط حضرت آیت الله خامنه ای ندارند."
رئیس دبیرخانه جنبش غیر متعهدها در پایان تأکید کرده است: "در شرایطی که دشمن خارجی و عقبه داخلی آنها، نهاد ولایت فقیه را هدف قرار می دهند، مهمترین راهبرد حامیان رئیس جمهور، فقط و فقط پیروی از خط روشن ولایت فقیه است."
گفتنی است برخی خبرگزاری ها و سایت های مخالف دولت، در دور جدید بی اخلاقی های خود که دقیقا برخلاف هشدارها و بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب است، شبهه افکنی و القای حاکمیت دوگانه و اختلاف مسئولان ارشد نظام را به بهانه برخی مطالب منتشر شده در وبلاگ های بی نام و نشان مدعی حمایت از دولت و رئیس جمهور که بارها انتساب آنها به دولت و حامیان دکتر احمدی نژاد تکذیب شده، در دستور کار قرار داده و پیامک های مشکوکی در همین زمینه به طور گسترده ارسال نموده اند.
حورا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انصافا امین راس میگه ---....گفت که کار ما اشتباه نبود ولایتمداری ---... و ----.....یه جوره!
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۲۳
۱۳۲
شرم بر من که با رای م اینگونه و ناخواسته به اسلام خیانت کردم !
خدایا هدف من پیگیری خط شهدا بود نه انحراف از این خط
العفو العفو العفو
صرا مستقيم نه صراط علي اقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ننگ باد بر صراط خودت حداقل مطالبي رو كه ميزاري يه نگاه بنداز و بعد حرف بزن اخه علي اقاي --- اينقدر چشم تون رو كينه و نفرت از --- گرفته كه نميتوني بخوني تو اين وبلاگ ها چي نوشته غير از قارچ خطخطي بقيه شون من نفهميدم كجاش جواب گويي و ايستادن مقابل رهبري عزيز بود بعدشم قارچ هم نمايد يه نفر ه نه يك گروه انديشه شخصي خودش رو در فضاي ازاد رسانه اي بيان كرده كه ايران معروفه به دموكراسي شما بريد جاي ديگه --- بندازيد فقط تنها چيزي ياد داريد اينه كه از ديوار ولايت بريد بالا بعد شروع كنيد به خيانت
خدا با تو چه خواهد كرد علي اقا جمع كن اين سايتت تو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما هم از رای به محمود پشیمانیم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رفيق اين حرف را نزن اون راي دادن بجاي خودش حفاظت از حريم رهبري بود
اما الان هم با تودهني به اين --- ها پيروي رهبري بودن خودمان اعلام مي كنيم
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میزان اون موقع ما شاخص های رهبر عزیزمون بود ...طبق فزمایش مولا علی ما باید حق رو میزان افراد قرار بدیم نه اینکه اشخاص رو میزان و مقیاس حق و باطل...تا اون زمان --- نشون می داد که در خط رهبریه ما هم ادای وظیفه کردیم..چرا پشیمونی؟الان که نیست ما هم حمایتش نمی کنیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رای درست بود.
الان وظیفه چیز دیگست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا خیرت بده و برای انتخابات بعدی هدایتت کنه
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من پشیمانم چرا به --- رای ندادم
پارادوکس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اونایی که می گن رای اون موقع درست بود کسایی هستن که شعار "فلانی فلانی بصیرت بصیرت" شون گوش فلک رو کر کرده بود. ای بی بصیرت ها!! دست بردارین از این توجیهات بی مایه! اون موقع اونقدر هشدار داده شد که حجت بر همه شماها تموم شده بود! شماها شاخص ها رو بر افراد تطبیق نکردین افراد رو اصل قرار دادین شاخص ها رو بهشون چپوندین! اون موقع هم بی بصیرت بودین الانم از قافله عقبین. مراقب باشین انتخابات نزدیکه دوباره خراب نکنین.
همه دلسوزان گفتند و شماها نشنیدین و نخواستین بشنوین. باز هم به انصاف این محمد م (ممل سابق) که با همه اختلافایی که باهاش دارم از مدت ها قبل به اشتباهش پی برد روز به روزم بیشتر درک می کنه خطاش رو. ایولا ممل
ضيايي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خداوند باريتعالي با اينكه عاقبت ابليس را مي دانست اما به خاطر شش هزار سال عبادتش او را به جايگاه ملائكه رسانيد اما همين ملك مقرب درگاه الهي وقتي تكبر ورزيد و مغرور شد جايگاهش را از دست داد و جهنمي شد خداوند باريتعالي به ظاهر ابليس قضاوت كرد و با اينكه عاقبت او را مي دانست اما جايگاهي بس عظيم به او داد اما وقتي ابليس باطنش را آشكار كرد خداوند هم جزايش را داد ما هم وقتي به ---- راي داديم بر اساس حكم اسلام قضاوت به ظاهر شخص كرديم و راي داديم و امروز هم كه باطنش براي مشخص شد قضاوت به باطنش مي كنيم و حكم مي دهيم
بسیجی با بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۸۹
۸۷
انجمن انحراف یواش یواش داره فریاد میزنه خواهش میکنه التماس میکنه بیاین مارو بتتتتتترکونین !!
ما هم میگیم صبر کنین بوقتش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کسی که چشم و گوشش به رهبری است این حرفا ازش بعیده
امیر. ه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو نه بسیجی هستی نه با بصیرت
محمد (م ...)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همینکه میگیم صبر کنین بوقتش میترکونیم نه الان !! یعنی چشم و گوشمون به رهبری هست دیگه !
محمد م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۸۵
۵۶
منظور اینا از ولایتمداری ، تبعیت از ولایت آقا !! (امام زمان ع) نه تبعیت از ولایت فقیه !!
اینا میگن ما با خود آقا ارتباط داریم ! خدا وکیلی بنظر شما این حرف دروغ قابل باوره ؟ !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه ! حرف تو قابل باوره که ولایت بر حق بودن هرجور دوست داری تفسیر میکنی .
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوارجی امثال تو با سخنان مقام عظمای ولایت که هیچ خدام بیاد بهتون بگه بازم کر و کور خواهید موند !!
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۴۴
۵۹
اقدامات این قبیل سایت ها در این باره بسیار بی شرمانه است و به خدا وقتی داشتم این مطلب را میخواندم ، اشک از چشمانم جاری شد . چگونه میتوان این مطالب رو توجیه کرد . اما دوستان این را بدانید که بارها و بارها وجود این سایت های به اصطلاح حامی دولت (ولی در عمل خیانتکار به دولت که نه تنها این مورد ، بلکه بسیاری دیگر از این اتفاقات را انجام دادند مثل قضیه اخیر که در قم اتفاق افتاد و بسیار زشت و زننده بود ، به نام دولت تمام شد .)از سمت سایت های دولتی و حامی واقعی دولت و حتی خود مسئولان و مشائی تکذیب شده است . این قبیل سایت ها نه تنها مورد نفرت دولت بلکه مورد نفرت حامیان واقعی دولت است . چیز جدیدی هم نیست . قبلا هم این تخریب ها علیه دولت توسط این سایت های به اصطلاح حامی دولت انجام شده است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بهت میاد دانشجوی مداحی باشی تا سیاسی.
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستی با اسراییل اشتباه بود و ما درستش کردیم ! داستان هاله نور ساختگی ها ..... بود !! داستان ادعای ارتباط با امام زمان حالت عجیب معنوی و نظر امام زمان بر نام نام بردن از اشخاص در مناظره کار اقتدارگراها !! بود برای تخریب دولت ! اعتراض و احکام حکومتی دروغ بود و حاج م--- ولایتمدار رفته بود استراحت کنه 11 روز نه اینکه تقابل !! داستان شعار مکتب ایرانی برداشت غلط ما هست !! داستان بگم بگم و رفتارهای عجیب و غریب ساخته ذهن دگراندیشان و آدمای ضد ظهور هست !! نامه مبهم و چندین پهلوی اخیر به حضرت آقا که هیچگونه نشانی از پشیمانی و توبه از اون اقدامات افتضاح درش به چشم نمی خورد هیچ مشکلی نداشت !! و ایراد بنی اسراییل امثال من هست !! و هزار مورود و مساله دیگه !!
خب پس اینطور که معلوم شد یه چیزی هم بدهکار شدیم !! همینطور به دفاع ادامه بده تا رفتارهای قابل تامل و ضد ولایی دیگر حاج --- رو در آینده بهت نوید میدم از همین الان ببین و کیف کن انجمنی !!
دانشجوی غیر فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دانشجو جوووووون برو واحدات رو پاس کن بهتره
نورا...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دانشجوي محترم:وقتي حضور اشخاصي مثل كارگردان ظهور نزديك است ..بين معترضين قم محرز شده ...عكسش هم هست ...توروياد شعيب بن صالح اون تشبيه مسخره نميندازه؟
اينه همه يك طيف راديكال وسبك مغزند كه دارند ازنجاب مردم نهايت سوءاستفاده رو ميكنن.
فخری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳۳
۵۱
این جماعت از ابتداءهم هیچ اعتقادی به ولایت فقیه نداشته وندارند2 این جماعت منحرف وبه ظااهر انقلابی کشور را در سال88 به فتنه گرفتار کرده وعده ای هم قول خورده واز انان حمایت کرده ودامنه فتنه را گسترده تر کرده اند واصحاب انقلاب را به جان هم اندخته اند؟!!واوضاع اسفبارامروز کشور حاصل عملکرد این جماعت خوش ظاهر وبد باطن است؟!3 اصحاب انقلاب اعم از چپ وراست .اصولگراواصلاح طلب وانان که خود را مسقل وفراجناحی می دانندامروز باید از خواب غفلت بیداروگوشه نشینی وسکوت را کنار بگذارند وبه داد انقلاب. ملت .کشور برسند.وگرنه همه مثل امروز پشیمان خواهند شد؟!!
فدایی جمهوری اسلامی ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۸۶
۶۸
مرگ بر ضد ولایت فیقه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۴۷
۶۳
اي قربون دل آقا برم كه وقتي اين بيست سال و اندي رهبري ايشون را مرور كنيم و ولايتمداري سياسيون را انسان ياد دوران امام حسن مي افته اي لعنت به دولت مرداي خائن از اون بالا سري تا پايين در هر دوره اي اينا مي خوان يار امام زمان بسن آخه تو كه نصيحت نائب امام زمان را نمي توني تحمل كني و در نامه ات اصلا عذر خواهي نكردي چطور مي خواي نهيب خود امام زمان را تحمل كني تازه دارم ياد اون روايت مي افتم كه ميگه در آخر الزمان انقدر الك ميشين تا صاف و ساده هاتون بمونيد كسي كه با شعار مهدوي اومد بالا عاقبتش اين شد خدايا ما رو درياب
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳۵
۱۳
آقاي چرا جو ميديد اخه يكي تو وبلاگش يه مطلب زده به آقاي خاص ويا دلت چه ربطي داره چرا انقدر شما كوته نظريد يعني از سايت صراط كه بيشتر كاسبه تا سايت خبري بيشتر از اين هم انتظار نميره شما كه ادعاي ولايت پذيري وآقا داريد خود آقا چندين بار از اين بي اخلاقي ها و توهمت ها گله كردن وگفتن راضي نيستن ---- آقاي صراط وعلي ... بسته فكر آخرت هم باشيد
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کار و وظیفه صراط روشنگری هست تا امثال شما گول انجمن یهودی صفت رو نخورین و فکر کنین ولایت مد نظر حاج محمود کیه ! و در کدوم کهکشان هست !!! و حاج محمود از کی و چی تبعیت میکنه !!
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
----
دوما معیار حق است نه افراد وتمام افراد حتی رهبر هم ممکنه اشتباه کنه چرا که ایشان هم معصوم نیستند
ضمنا در جامعه باید ازادی وجود داشته باشد وبتوان حتی از رهبری هم انتقاد کرد چیزی که خود امام خمینی نیز به ان اذعان داشتند
پس کمی معقول با موضوع برخورد کنید وشما نویسندگان صراط حواستان باش برای شماها نیز پل صراطی هم هست
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ali طرفدار گروهک یهودی صفت حجتیه نوین :
تبعیت و اطاعت عملی از احکام حکومتی ولی امر واجب شرعی هست و مخالفت با اون همونطور که در مقبوله ی عمر بن حنظله اومده، در حکم رد و تکذیب ائمه و در حد شرک به خدا !!!!قلمداد شده شخص در جامعه ی اسلامی می تونه فکر و نظر خاص خودشو در همه مسائل داشته باشه اما اگه در مساله ای ولی امر حکم حکومتی کرد و همگان را به اطاعت اون فرا خوند ، تبعیت عملی و عدم ایجاد شکاف در صفوف جامعه لازم هست هر چند شخص می تونه در عالم فکر و اندیشه ، دیدگاه خاص خودشو داشته باشه و لازم نیست که فکر و اندیشه ی خودشو تخطئه کنه و می تونه در مواضعی که مخالفت عملی تلقی نمیشه به ارائه ی افکار و نظرات خودش بپردازه ، منتها اعمال و کردار انجمن یهودی صفت چیزی فراتر از این حرفاست ... حالا بشین و ببین ---- در روزها و هفته های آتی چه رفتاری در مقابل منویات مقام عظمای ولایت انجام میده !!
زهره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۳۸
زیادی باد کردن. وهم ورشون داشته که خبریه.
کجاست امین زنده به عشق.....
چرا کامنتهای طویل نذاشته؟!؟!؟
احمدي زنده به عشق مردم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جواب ابلهان خاموشيست هاهاها خوش باشيد با اين تفكراتتون
زهره
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مه فشاند نور و---کند
هرکسی برطینت خود می تند

از شما انتظار ادب نداشتم و از مرادتون هم ندیدم.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۳۶
خوبی این ماجراها اینه که افرادی مثل اینها ذات ضد ولایی خودشون رو نشون میدن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوبیش اینه که اهل بصیرت رو شناختیم
سايه بان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳۲
۵۲
مرگ بر جريان انحرافي مرگ بر ضد ولايت فقيه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما ها غیر از مرگ و زنده بادهیچ حرف و سخنی بلند نیستید بزنید ؟ قدرت تحلیلتون خیلی کمه اینطور نیست ؟
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۴۸
۱۲
واقعا خجالت نمیکشید . اینهمه دروغ و توهین تا چه اندازه . من الان رفتم این سایت ها رو دیدم . وبلاگ اولی که ... است ، وبلاگ بسیار وزین و خوبی است و این مطلبی را هم که شما از آخرین پست آن قرار دادید ، بسیار متن خوبی بود که متاستفانه در یک اقدام بی شرمانه از سمت سایت شما با قیچی کردن موضوعات ، آن متن پخته و خوب را زیر سوال برد . آن دو سایت دیگر هم که فیلتر هستند و دسترسی به آن امکان پذیر نیست ( البته نه برای همه )که خود همین فیلترینگ دال بر منحرف بودن آن سایت داره . صراط بی بصیرت . تا کی میخوای به این رفتار زشت و زنندت ادامه بدی !!؟
اگه وجودش رو داری پخش کن .
دخترشیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بش از حد!ریاضی مخ زدی دانشجو جان! راستی یه سوال! : حد جذر سینوس لگاریتم مشایی (در پایه10 ) به توان n وقتی که x به سمت انحراف! میل میکنه چند هست؟!
مراد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دانشجوی پرورش طیور بیشتر بهت میاد
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۰
۳۶
ولایتمدارواقعی دراین مقطع حساس مشخص می شود اینها همه کف روی اب هستند مردم دیگه فهیده اند
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳۷
۱۳
چرا به مخاطبتون توهین میکنید . این اقدام شما به این معنی است که مردم ... هستند ، به همین دلیل میتونیم سرشون رو با این اراجیف شیره بمالیم . وجود سایت هایی مثل شما برای دولت برکته . خبر ندارین بی بصیرت ها (مودبانه گفتم)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر جریان انحرافی
امیرحسین
|
UNITED STATES
|
۱۳:۳۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳۱
۱۶
واقعا برای آقایانی که رئیس جمهور منتخب مردم و رئیس زحمت کش درستکار ، با ایمان به عدالت مستمندان را با این لغات میخوانند متاسفم.
بهتر به جای ترکوندن یکم فکر کنی خدا ، به انسان عقل داده که خوب و از بد تشخیص بده نه این حرف ها اونم خطاب به کی. اگر به یک حرف آقا هم اعتقاد داشتید این صحبت هارو الان نمینوشتید ---
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۴۲
دیدی گفتم عاقبت زنده باد بهار میشه مثل جنبش سبز! یعنی اینها به خاطر آقای x و y از رهنمودهای رهبری تبعیت میکردن ؟؟؟؟
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سران فتنه عاقبت در یک نقطه به هم می زسند
مهدي جان بهار هستي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زنده باد بهار زنده باد بهار زنده باد بهار
زنده باد بهار زنده باد بهار زنده باد بهار
زنده باد بهار زنده باد بهار زنده باد بهار
زنده باد بهار زنده باد بهار زنده باد بهار
زنده باد بهار زنده باد بهار زنده باد بهار
زنده باد بهار زنده باد بهار زنده باد بهار
زنده باد بهار زنده باد بهار زنده باد بهار
تا بتركه چشم و گوش شما كوور دلان بي بصيرت بهار خواهد امد و ان روز با بهار واقعي شعار زنده باد بهار سر ميدهيم
اي بهار افرينش منتظريم تا ظهورت زنده ايم با با انتظارت و زندگي ميكنيم امدوار به بهارت
خداوند بهار هستي را بفرست تا سياهي زمستان بركند از ديده مان و روشن شود چشم و دلمان به روشنايي بهار
مهدي جان چشم به در منتظرت مانده ايم
الهم عجل لوليك الفرج و العافيت والنصر والمستشهدين بين يديه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بی عشق خامنه ای نتوان عاشق مهدی شد!
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۷ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۲۷
بابا به کی بگیم ---را نمیخوایم ..غلط کردیم..صد رحمت به --- که حتی بر خلاف بعضی از طرفدارانش از ولایت حمایت عملی کرد..----...مردم مواظب باشید نقشه جدید این گروه برای اینده مخفی شدن پشت ولایت و پیشبرد اهداف خودشونه و خنجر زدن از پشت به ولایت و حامیلن ولایت...
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۴۱
۳۹
خط قرمز ما مقام معظم رهبریه ......
اللهم الحفظ نائب المهدی (عج) اماما الخامنه ای ....
مرگ بر ضد ولایت فقیه - مرگ بر منافق- مرگ بر فتنه گر -
دخترشیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ بر منحرف رو یادت رفت بگی!!
امیر. ه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خط قرمز ما هم اعضای کابینه است!
سدمحمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۱
۱۹
از این دست افراد در تاریخ بسیار بودن کمی تامل میشه سرنوستشون رو حدس زد
ایراندوووووست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۲
۳۱
به جای عذرخواهی عربده کشی راه انداختن.....
والا اینا روی انجمنی ها رو روشن کردن...
حداقل اونا ایقدر جریح نیستن.....
اینا از جهود ها هم جهودترن......ننگ ننگ ننگ براین جماعت باد....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۲۴
هر کس که به این سلسله پاک جفا کرد بد کرد.......................
با آل علی هر که در افتاد بر افتاد
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
... نفهمید غلط کرد خطا کرد..
روشن
|
UNITED STATES
|
۱۴:۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۲۴
صراطیان ! صراطیان !!!
آخر اینها و از جمله --- با چه زبانی بگویند که همه بفهمند ولایت را قبول ندارند شما بروید هفت سال صحبتها وسخنرانی های اقای --- را برسی کنید ببینید کمتر از سه یا چهار بار از کلمه ولایت فقیه و یا رهبر معظم و یا ولی امر و یا .... بکار برده است.چرا چشم وگوشتان را گول میزنید کسیکه هفت سال این رفتار را دارد دیگر تعجب و هشدار ووو به اینها فایده ای ندارد. اینها مواضع خود را به روشنی نشان داده اند
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱۸
این حرفها از گور --- بیرون میاد اما آقای --- اگر همچون دیگر دوستانت آلزایمر نگرفتی بعد از فتنه 88قرار بود شما دیگر سپر باشد. اما ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان
سیدعلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۸
۴۰
وای اگر سیدعلی حکم جهاد م دهد
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۵
چه خاضعانه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۶
۱۲
--- معجزه ی هزاره ی سوم،یادتون که هست کی گفته اینو
ناصر
|
NETHERLANDS
|
۱۴:۵۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱۶
شما واقعا فکر میکنید این وبلاگ ها توسط چه کسانی به روز رسانی میشه؟ رییس این گروه آ؛قای --- است که هین الان یک خبر دربارش رو صراط هست دو سه نفر دیگه هم هستند که زیر نظر ایشان کار میکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۳۲
انشاالله تجربه ی سال 84 و 88 تکرار نشه
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۲۵
ولايت پذيري عملي مهم است نه ولايت پذيري لساني.----ولايت پذيري لسانيشان قويه.اما---ولايت پذيري عملي دارند.به اظهارات --- نگاه كنيد دائماباولاتت سرستيزدارند
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حتما ولایت پذیر عملی --- شما هست !!!
يكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره اخوي .ايكاش صراط اسامي رواديت نميكردتامتوجه ميشدي كياروميگم.مهم اينه كه باداشتن قدرت اجرائي بسيار،ولايت پذيرباشي چيزي كه بقيه مدعيان ازآن بي بهره اند.
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۴۶
۱۹
جالب است نویسنده در تمامی این نوشته سخن از هتاکی می کند اما کدام هتاکی؟آیا نظر مخالف با رهبری داشتن هتاکیست؟
----
دخترشیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط نظر نیست!پر از عمل مخالف با رهبری هست! نمی بینی؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شیع واقعی باید بداند که ولایت همواره در پیچ های سخت وارد میشود و اطاعت محض از ولایت در این شرایط مهم بوده و نشان دهنده ولایت پذیری است
lمهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احتمالا تعریف عمل تنها در نزد شماست و دیگران ناآگاه هستند
امیر. ه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اطاعت محض فقط از آن خداست و قطعا رهبری معصوم نیست ----
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چون ولايت همواره در پيچ هاي خطر ناك و سرنوشت ساز جهت حركت را نشان ميدهد هر گونه مخالفت با دستور ولي امر بلافاصله فرد را در دره ضلالت به سقوط ميكشاند و هلاك ميكند . فرصت انديشيدن نيست بايد سريع نصميم گرفت و اطاعت كرد . در غير اين صورت بالافاصله از جاده و صراط مستقيم خارج شده و هلاك خواهد شد . اگر در كنار ذلفقار علي(ع) سيف الاسلام هم باشي عدم تبعيت محض از ولايت در اين پيچ هاي سرنوشت ساز هلاكت ميكند
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جهت اطلاع امیر ه :
تبعیت و اطاعت عملی از احکام حکومتی ولی امر واجب شرعی هست و مخالفت با اون همونطور که در مقبوله ی عمر بن حنظله اومده، در حکم رد و تکذیب ائمه و در حد شرک به خدا !!!!قلمداد شده است. شخص در جامعه ی اسلامی می تونه فکر و نظر خاص خودشو در همه مسائل داشته باشه اما اگر در مساله ای ولی امر حکم حکومتی کرد و همگان را به اطاعت اون فرا خوند ، تبعیت عملی و عدم ایجاد شکاف در صفوف جامعه لازم است گرچه شخص می تونه در عالم فکر و اندیشه ، دیدگاه خاص خودشو داشته باشه و لازم نیست که فکر و اندیشه ی خودشو تخطئه کنه و می تونه در مواضعی که مخالفت عملی تلقی نمیشه به ارائه ی افکار و نظرات خودش بپردازه ، منتها اعمال و کردار انجمن یهودی صفت چیزی فراتر از این حرفاست ... حالا بشین و ببین --- در روزها و هفته های آتی چه رفتاری در مقابل منویات مقام عظمای ولایت انجام میده !!
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
-----
احتمالا شما با تخریب دولت و چسباندن حجتیه والفاظ دیگر سراسر در راستای عمل به فرمایشات رهبری بوده اید؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۲۳
با سلام
جریان انحرافی وفتنه گران که سهل است-ریس جمهور ورئیس مجلس هم برای ما حکم مهمان را دارند آن مقامی که این ملت واسلام چشم امیدشان اوست مقام معظم رهبری هستند-والسلام نامه تمام
مرتضی رحیمی یگانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۱۱
احمدی نژاد مرد خدا و صدیق ترین یاور رهبر انقلاب است. البته احمدی نژاد معصوم نیست. گناهی هم مرتکب شده اما باز هم تفاوت ماهوی با مدعیان فتنه گر و خواص بی بصیرت و ساکتین فتنه دارد. رسالت بسیاری از قلم به دستان مزدور در این روز ها آن استکه بگویند احمدی نژاد هم مثل بقیه ی سران نظام و مدیران کشور است در حالی که ایشان از جنس مردم هستند و اگر هم خطایی مرتکب شده است و مورد گلایه ی رهبری قرار گرفته است بار ها و بار ها نیز مورد تمجید همین رهبری قرار گرفته بوده که امثال شما سایت های وابسته به زراندوزان همه را نادیده گرفتید.
نورا...
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط برو ببين وظيفه يك رييس --- در قانون چي تعريف شده...خدمت رساني يا --- ؟
واقعا كوته فكري دوربودن از ولايت براي يعضي ها انگ بشه.
اينا حتي درصحبت كردنشون مخالفت ورويارويي موج ميزنه.....بهار عربي....انسان كامل....و.....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱۱
بنده هم به --- رای دادم ولی از رای خود متاسف نیستم من به کسی رای دادم که ادعای ولایت مداری می کرد و ان ژمان قول و وعده و عید هایش همه در خط ولایت بود من اشتباه نکردم اگر او تغییر کرد و رنگ عوض کذد خطای من کجاست من و هزاران مثل من که علم غیب نداشتیم ایشان دچار چنین تحولاتی خواهد شد ما تایید رهبری را داریم و هنوز هم پیرو ولایتیم کسی که راهش را عوض کرده باید متاسف باشد نه من که به امر ولایت عمل کردم و تاییدات ایشان را هم دیدیم ولی رئیس جمهور هنوز فرصت دارد تا ولایتمداری خود را ثابت کند هرچند بنده امیدی به این اصلاح و عذر خواهی ایشان از رهبری ندارم ولی خودم را مقصر خطای دیگران نمی دانم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۱۷
عزیزان ما در آزاد ترین کشور دنیا زندگی می کنیم هر چند این بی حرمتی ها به مقام ولایت دردناک است ولی نگران نباشید وقتی روسای سه قوه نامه دادند و تبعیت خود را از ولایت اعلام کردند 260 نماینده نامه دادند و عذر خواهی کردند و ملت بزرگوار در 22 بهمن ان حماسه را افرید و ولایت مداری خود را ثابت کرد هراسی از این چند دگر ادیش منحرف نداشته باشید این ملت امتحان خود را 34 سال است که داده است در سخت ترین شرایط و بحران ها نگران نباشید ما مثل کوه پشت سر رهبری ایستاده ایم و هراسی از این خارو خسک ها نیست ابروی خودشان را می برند و مردم چهره واقعی انها را می شناسند بگذارید بنویسند خودشان را افشا کنند تا مشخص شود ولایتمداری به این سادگی ها نیست همان که اقا گفتند نفس بر انها غلبه کرده است وگرنه مطیع ولایت که اما و اگر و چون چرا نمی کند نه اینکه اهل منطق و دلیل و سئوال و جواب نیست خیلی هم هست ولی می داند از چه کسی اطاعت می کند از کسی که در اوج قله مرجعیت است پس ما مطیع رهبری اگاه بینا بصیر شجاع دلیر و فهیم هستیم و هر چه او بگوید ملاک ماست نه کمتر و نه بیشتر نه چون چرا و نه امام و اگر وا مطیع رهبریم تا اخر
دایی تقی بچه پایین شهر قم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۲۱
باید به این گروهک یه نکته باریکتر از مو رو تذکر بدم : (( ببینید اگه نمی تونید کلام گهر بار مولامون رو هضم کنید به قول ما قمی ها ---- .))
علي از ديار استاد مطهري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۲۰
خودتون رو بذاريد جاي رهبري
چقدر از خودشان مايه گذاشتند و چقدر در جاهاي مختلف از احمدي نژاد حمايت كردند. اما جواب اينهمه حمايت و خوبي چه بود؟ ....
واقعآ احمدي نژاد تغيير كرده . چقدر خوبه كه حداكثر دوران رياست جمهوري در كشور ما دو دوره است وگرنه كمتر كسي پيدا ميشه همچون اين رهبر فرزانه در عين داشتن قدرت زياد، هرگز مغرور نشه و اينقدر خالص باشه و خالص بمونه ژ
جانم فداي رهبرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منم قول میدم اگه قسمتم بشه مغرور نشم و خالص بمونم !
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۵
۲۱
باید دانست رهبری ولی ماست
چیزی فراتر از پدر . فرزندی
ما مطیع ولی هستین
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۳۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲۵
۲۹
یواش یواش داره از احمدی نژاد خوشم میاد.
مسعود
|
UNITED STATES
بایدم خوشت بیاد،شما از اون کسی خوشتون میاد که کاراش ضد رهبری باشه حالا اون شخص میخواد اقای -چیز- باشه یا اقای -زنده باد بهار- یا اقای -پسته(!)- شما با کسی دشمن هستید که داره از اسلام ناب دفاع میکنه. ---
ناشناس
|
UNITED STATES
از پرچمت كشورت معلومه كه اكنون بايد خوشت بياد چرا در فتنه 88 كه دست پخت كشورت انگليس بودخوشت نميومد؟
امیر. ه
|
UNITED STATES
ناشناس آخری خنگ اول برو فرق پرچم آمریکا و انگلیسو یاد بگیر بعد بیار شعار تحویل بده
ناشناس
|
UNITED STATES
آمریکا فرزند نامشرع جنایت کاران زنجیری انگلیس است پس فرقی نمیکنه امیر هر هر
ely
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۱۷
امان از دل آقا...

"مرگ بر ضــــد ولایت فقیه"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امان از دل مردم
سرباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱۴
آهای انحرافی های ضاله !!!!!
مراقب باشین !!
خدای ناکرده کوچکترین هتاکی و بی حرمتی به امام و مقتدامون بشه ، بسیجی جماعت همونجور که بردتون بالا جوری میاره پایین که قیافتون---نتشخیص نده . . .
هرچند همین الانم توبه می کنیم که رای دادیم به ----!!
صمد آقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱۰
اگه این وبلاگنویس فرمایشات رهبری عزیز رو نفهمه اشکالی نداره چون نفهمه اما باید برای اون دسته از افراد مغرض به اسلام و انقلاب متأسف شد که سالهاست در انحرافی قرار دارن که داشتن به عمد و از روی آگاهی مملکت رو میفروختند و علنأ جلوی رهبری می ایستادن.
عملکرد این وبلاگنویس با صداقت کجا ، و عملکرد سالوس نمای اون آقایون بی بصیرت کجا.
(صمد آقا خل میشود)
روح الله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۴
۹
سلام
واقعا برای نویسنده وبلاگ قارچ خطخطی متاسفم.من خودم هم احمدی نژاد رو قبول دارم ولی بارها گفتم که سید علی لب تر کند جان را فدایش می کنم.حالا نویسنده این وبلاگ سخنان رهبری را بی عدالتی میدونه....این طرفدار احمدی نژاد نیست.احمدی نژادی ها همه مطیع ولایت هستند و این سخنان امام امت را با جان و دل قبول می کنند.
همونطور که دکتر احمدی نژاد سال 84 قبل از انتخابات گفت:او مراد است و ما مرید.او جایگاهش طوریست که ما نمی توانیم در مقابلش انتقاد کنیم.
حالا مدعی ولایتمداری و مدعی احمدی نژادی بودن اینطور سخن رهبرش رو زمین می زنه؟!
واقعا براش متاسفم
هویتنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۲
سلام به دوستان صراط نیوز
ناراحت نیستم اما خواهش میکنم یکبار دیگر متن بنده را بخوانید. اتفاقا بنده نسبت به سه رویکرد از این چهار رویکرد نقد جدی و محکمی داشته ام.
تقوا، تقوا، تقوا، صبر، صبر
امیر حامی دکتر سعید جلیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۱۱
چه جیره خوارانی برای خودشان درست کردن حلقه انحرافی با پول بیت المال شما ها کی هستی که از رهبر فرزانه انقلاب از رهبر مسلمین جهان از نائب اقا امام زمان ایراد میگیرد شما برید ---
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۵
۴
باسلام واحترام
1-خدا آقا را سلامت بدارد و برای جامعه مسلمین حفظ کند.
2-گروهی سکوت کردند ،گروهی شوکه شدند،گروهی با بی ادبی به فرمایشات رهبر فرزانه وحکیم آنرا بی عدالتی خواندند.
3-یه سکوت برای جلوگیری از تلاطم دریای نفرت امسال شماست (سکوت رهبری)،-یه سکوت است که علت آن برهم خوردن نقشه شوم شماست.
4-یه فریاد فریاد مردی عادل و با اقتدار است که نفسش رایحه خوشی که دل جریحه دار مردمی که به خاطر رفتار شما درد گرفته است تسکین میدهد -یه فریادم فریاد بی عدالتی شماست که مانند اژدها آتش کینه بیرون میدهد ودل رهبری عزیز وهمه مردم شریف ایران رامیسوزاند.
5- هرکاری بلدید انجام دهید جز اینکه آتش کینه شمابیشتر شود چیزی دیگری گیر شما نمی آید .
6- ***این انقلاب درختی تنومند و استوار است که هرتبری به آن بزنید تبر ،دسته تبر ودست طرف رابا هم میشکنه.پس مواظب تبر،دسته تبرودستت باش***.
گوگولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۳
۸
این انحرافی ها یه مشت ----، حرف از امام زمان عج و ولایت و ... هم بازیشونه. امیدوارم کاندیداشون رد صلاحیت بشه. آمین
11111
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۷
۳
حالا راه نيفتيد اين طرف و اونطرف ، به بهانه بيانات آقا ، به --- --- بديد:
بيانات آقا در ديدار مردم آذربايجان رو يادتئن نره:
اين را هم عرض بكنيم؛ اين حرفى كه من امروز زدم و از بعضى از مسئولان و سران كشور گله‌گزارى كردم، موجب نشود كه حالا يك عده‌اى راه بيفتند، بنا كنند عليه اين و آن شعار دادن؛ نه، بنده با اين كار هم مخالفم. اينكه شما يك نفر را به عنوان ضد ولايت، ضد بصيرت، ضد چه، مشخص كنيد، بعد يك عده‌اى راه بيفتند عليه او شعار بدهند،
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۷
۲
من خیلی با صراط آشنا نیستم اما چندباری که پست ها رو بررسی کردم احساس کردم که صراط از مخالفین آقای ---- محسوب میشه و اگر اینطور باشه از نظر من نقدهاش جنبه تسویه حساب داره.البته تو اینکه رییس ---اشکالاتی داره شکی نیست اما دوستان نویسنده در صراط پرداختن به این همه هیاهو از طرف شما در واقع تنش زاست و همین یعنی اینکه شما هم از نظر رهبری سرپیچی کردین و اوضاع رو متشنج کردین. با این اوصاف ادعای شما بر ولایتمداری بودن زیر سوال نمیره؟
دانشجو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کلماتی رو که نقطه چین کردین در کامنت بسیاری از دوستان موجوده و نقطه چین هم نشده،من که دلیلش رو متوجه نشدم؟!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۴
۵
صراط جان توهم جزوحلقه انحراف وفتنه گری هستی والا به جوسازیها را ادامه نمیدادی تمام فتنه برخی از ---- امثال ---- وقدرت طلبی وزر اندوزی ----است
وحید ضابط
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۷
ای غصه هایت قاتلم
هر شب دعایت می کنم
داغت نبینم جان من
جان را فدایت می کنم
باید بلرزد قلبشان
وقتی شنیدن این سران
گفتی که من"فعلا"
فقط دارم نصیحت می کنم
من با تو تنها ای سید علی
عهد اخوت بسته ام
محض گل روی شما
دارم رعایت می کنم!
جهت سلامتی قلب ایران حضرت امام خامنه ای صلوت
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به به...
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
دخترشیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم و اهلک ادوهم و اجمعین.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۴
۲
اینهم نقشه فتنه گرهاست که فتنه وسران وعاملانش که وجودعینی دارند رافراموش کنیم وبه چیزموهومی به نام انحراف بچسبیم وامثال سایت صراط درانحراف افکارعمومی ازدشمنان اصلی نظام سهم بسزایی دارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۵
۴
خواهش می کنم این نظر رو بذارید :

هر انسانی جایز الخطا است.
(((هر انسانی)))
امیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انسان جایزالخطا نیست یعنی اجازه نداره خطا کنه. باید بنویسی انسان ممکن الخطاست.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۹
۱
شنیدن حرف حق براتون تلخه که نظرات منومنتشرنمیکنی صراط جان تقوا وعدالت اقتضامیکندکه نظرات را بیطرفانه منتشر کنی
وحید فرزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۲
۶
مجلس و رسانه جای دادگاه بازی که ---راه انداخت نبود و نیست و طبق قانون تا جرمی ثابت نشده نباید آبروریزی کرد حالا کجای فرمایش امام قابل هضم براشون نیست؟!!
بیچاره ها ولایتپذیری تا وقتی با میل شما همسو باشد که حساب نیست وقتی حسابه که ببینید میتونید روی نفستون پا بگذارید یا نه؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۵
۵
صراط تو خودت راس انحرافی از هر سوژهای برای بالارفتن بازدیدات استفاده می کنی خوب چرا چند تا بچه را بزرگ می کنی چرا حاشیه را جای اصل جا می زنی این همه ضد انقلاب داریم حالا تو به اینا چسبیدی
فدایی واقعیه اقا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
۸
۴
اقایون میگن انحراف.باید پرسید کدوم انحراف؟ انحراف از خواسته های مادی اقایون اصولگرا و دوم خردادی؟ بله.ما نسبت به اینگونه موارد کاملا منحرفیم.ما از اول هم منحرف بودیم و منحرف هم باقی خواهیم ماند.چپ راست کارگزار علیه خدمتگزار... زنده باد بهار...زنده باد بهار...زنده باد بهار...
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۸
۲
سلام
دور نيست كه ببينيم،شما مدعيان دروغين ولايتمداري، در عرصه هاي غبارآلود و فتنه گون پيش رو،چگونه مقابل آقا مي ايستيد
بي تقواها!!مطلب وبلاگ هويتنا،ولايي ترين مطلب ممكن درباره حوادث اخيره
اعدلوا.....
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا دست تو انسان ولایتمدار واقعی را باید بوسید .
سایت هویتنا واقعیت جامعه ی ایران رو گفت و اینکه چند برداشت مختلف توسط مردم از سخنان رهبری میکنند . اینکه همیشه از روی تملق و بزرگنمایی از رهبری حرف بزنیم ، خیانت به رهبری عزیز است و صد البته این جور حمایت های غلوانه از ایشان ، خدایی نکرده باعث تضعیف جایگاه ایشان در بین برخی از مردم میشود . درود بر رهبری عزیز که اگر ایشان نبود ، بالغ بر صد مرتبه این کشور و نظام در پی نزاغ های داخلی سقوط میکرد .
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دو تا جلبکی طرفدار یهودی صفت برای هم نوشابه باز میکنن
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بزن . از این حرفای خوب بزن . داری شخصیت واقعیه خودتو از لابلای این نظراتت به همه نشون میدی . آیا محمد (م ....) ولایتمدار است !!؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۰:۱۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۳
من کاری به ---- ندارم ولی ---ها که اینقدر انتقاد میکنن از تزه حاکمیت دوگانه خودشون حاکمیت دوگانه معنوی راه انداختن یعنی در کنار رهبر معظم انقلاب و جدا از اون یه نفوذی پیدا کردن و هرکی رو که میخوان با رسانه هایی که دارن حذف و گنده میکنند نمونش --- و --- ... به نظرم رهبر معظم انقلاب باید با ---ها برخورد کنند چون اینها دارن از امکاناتی که دستشونه سوء استفاده میکنن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱۱
فقط میگم اقا خداصبرت بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا به این ملت صبر بده
هم قدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۲
۸
بابا چرا انقد می‌گید جریان؟!! کدوم جریان؟ صد تا آدم که نمیشن یه جریان! جریان تعریف خاص خودشو داره. اینا یه گروه کوچک منحرفن، همین! دود فتنه‌شونم به چشم خودشون می‌ره
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۴
منحرف کسانی هستند که رهبری را در حد ائمه معصوم بی خطا و بدون اشتباه و ... میدانند . چه کسی گفته نمیشود از رهبری انتقاد کرد؟ بروید سخنان خود ایشان را چندین بار بخوانید و بعد این همه تهمت به دیگران بزنید . بروید نهج البلاغه و نامه مولا علی (ع) به مالک اشتر را بخوانید بعد قضاوت کنید .
آقایان صراط نامستقیم ، حداقل یک نگاه گذرا به امتیازات و نظرات کاربران بیاندازید و بعد اینهمه به کاربران و مخاطبین خود توهین کنید .
راستی شعور کیلو چنده ؟؟!!
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
صراط داری می--- اما علتش معلوم نیست
مهندس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱
شما به کجا چنین شتابان؟؟! انصافا نویسنده ی مقاله با چه دیدی رفته این وبلاگ ها رو بررسی کرده؟!! انصاف داشته باشید . یه بار دیگه بخونید. یکی دو تاشون هنگ کرده بودن درست. اما مثلا به اولی دارین تهمت میزنین. جواب باید پس داد ها سر همین صراط!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۴
صراط هسته های اصلی این کار رو نکردند
انقدر دروغگویی شرم آور است
به خداوندی خدا شما آسایش مردم رو نمیخواین
فقط حرف از رهبری میزنید
رهبری به رسانه ها چه گفتن؟
چرا پیام مشایی رو منتشر نکردین که شبکه ایران گذاشته
چرا انقدر یک سویه نظر میدین
در مورد اظهارات ولایتمدارانه مشایی هم مطلب بنویسید
با این کارا که دارید میکنید حتی برخی از دوستان من نسبت به اتهامات فتنه گران هم شک کردن
چرا شما راه مستقیم سابق خود رو ادامه نمیدین
واقعا متاسف شدم
دیگه تا حد امکان به سایت شما سر نخواهم زد
دخترشیرازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لطف بزرگی میکنی سر نمیزنی! به سلامت! خوش اومدی!
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بگو با کجای صحبت هاش مخالفی ، دختر شیرازی!
اینکه رهبری به رسانه ها چی گفتن ؟
اینکه چرا نظرات مش--- و اثبات ولایتمداریش رو منتشر نمیکنید ؟
کدوم یکیش ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۴
۶
بنابه فرمایشات حضرت آقا(مقام معظم رهبری) خطاب به مسئولین که فرمودند: بنده شما رو نصیحت میکنم .منظورحضرت آقاهمون درجات اولیه امربه معروف و نهی از منکر هستش که مسئولین باید توجه کنند...
یرزقون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۲
مطالب را کامل خوندم ولی کلمه هتاکی درست نیست
مطالب قشنگی نیست میشه بحث کرد و انتقاد
ولی بکار بردن کلمه هتاکی که به معنی فحش و ناسزا است اینجا کاربرد ندارد
به نظرم کار درستی نکردی این کلمه رو تیتر کردی
حتی سایت ضد انقلاب "دیگربان" هم این کلمه رو بکار نبرده!!
مسلمان ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۷
خدایا سایه علمای اسلام بویژه نایب امام زمان (عج)حضرت امام خامنه ای بر سر ما مستدام بدار
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱۰
آنچه از مطالب این قماش فهمیده میشه اینه که اینها در توهمند که رهبری باید مطابق میل آنها حرف بزند و لاغیر
مثل اینکه ولایت باید دنبال روی این عده باشه نه برعکس
مريدرهبري
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۷
۱۱
باسلام اين آقاي وبلاگ نويس كه با بي شرمي وبلاگشو تعطيل كرده ، بايد از اوپرسيد اين خانه نشيني را ازچه كسي الگو گرفته ؟؟ وكسي كه ازاوالگو گرفتي از خانه نشيني چه نتيجه اي گرفت؟
خداوند همه مارا عاقبت بخيرگرداند
علی
|
-
|
۱۴:۲۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۶
من ودوستان وبستگان به --- درهر دودوره رای دادیم.بعداز فریضه های واجب ومستحب --- رابخاطر اطاعت ازخدا،حضرت پیامبر(ص)
و ولی امر زمان(امام خامنه ای) دعا می کردم.ولی دردور دوم خدمتش عملا مسیر برایش لغزنده شد.شان رئیس بسیاربسیار از اینهابالاتراست که ...
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۵
۸
مطمئنا وقتی امت حزب الله سکوت میکنند یه عده منافق شروع به داد زدن میکنند
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۲
۸
آقا بخدا اینهاعددی نیستندکه بهشون پرداخته بشه الان شما بااین مطالبتون اولااونها رابزرگ کردیدثانیا ناخواسته وبلاگآهایی راکه گمنام بودندحالاتبلیغ کردیدتا ببیینندگان این مطلب بوندیک سری به وبلاگهابزنند.
hallom
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۳
۵
باسلام عزیزان هیچوقت ازدیدن وشنیدن اظهارنظرهای اینچنینی اظهارتعجب نکنید چون آدمای اینجوری خودشون واهداف وراهشون روپشت نقابی ازمسلمانی مخفی کرده ودنبال فرصت هستندتانقاب ازچهره بردارند، بایدحق دادبفردی که میگویدسخنان رهبری برایم قابل هضم نیست چون فردی که دچارسوء هاضمه است وفقط نظرات افرادمعلوم الحال وهمفکرخودش رانشخوارمیکند باید ازدرک وهضم کلام حضرت آقا عاجزودرمانده باشد.وچنانچه این آدمهاخودشون وطرز فکرشون رواصلاح نکنند مسلما" جاشون توی بغل امثال رجوی و... هست. خودبزرگ بینی باعث ذلالت آدم میشه.
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۸
۳
1. برای آنها که نظرشان اطاعت از رهبر است (حال در هر جبهه و طرف سیاسی که باشند) عرض می‌کنم:
ایشان در همان سخنرانی گفتند که این حرف‌های من سبب نشود عده‌ای بریزند و شروع کنند به ناسزا گفتن به این و آن و فضا را ملتهب کنند.
2. با خواندن این نظرها و پاسخ‌ها به نظرم می‌رسد که همگی‌تان در احساس تعلق به اسلام و انقلاب هم‌رای هستید، پس این تشتت و فریادهای بلند و متهم کردن یکدیگر چیست؟
3. فهم من از سخنان اخیر رهبر این است که می‌خواهند برای انتخابات فضا آرام و بدون تشنج باشد. آن‌ها که دعوی تبعیت دارند،‌ حتا اگر خار در چشم دارند، آرامش خودشان و جمع را حفظ کنند.
4. ما در هفته وحدت با برادران اهل تسننمان که در مسائل اساسی بسیاری افتراق داریم میثاق برادری می‌بندیم، حالا نمی‌شود اختلاف‌های کوچکترمان را کنار بگذاریم و با هم دست دوستی بدهیم؟
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۴
۷
جوانانی که از وبلاگ نویسان حامی دولت بودند از دکتر احمدی نژاد خواستار ارائه راهبرد برای حامیان دولت و وبلاگ نویسان بعد از بیانات اخیر امام خامنه ای شدند که دکتر احمدی نژاد در پاسخ چنین گفتند: سلام مرا به همه بچه ها برسانید و به آنها بگویید همگی تابع ولایت فقیه باشید. ولایت فقیه حلقه اتصال ما با انسان کامل، حضرت بقیه الله الاعظم است، همانطور که قبلا هم گفته ام زندگی در سایه ولایت فقیه تمرین زندگی در سایه امام عصر(ع) است، این فشارها کوتاه مدت خواهد بود بزودی وضعیت دگرگون خواهد شد، صبر صبر، بهار نزدیک است.
سومین همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ، سه شنبه شب گذشتهدر کنار آبهای خلیج فارس
محمد (م .....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انجمن یهودی صفت تلاویوی ضد ولایت با خرج بیت المال مسلمین در صدد خواسته یا ناخواسته ی اهداف تلاویو !!!
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی جالبه . کسی که برای اولین بار در دنیا مساله ی هولوکاست رو مطرح میکنه و این طور وجه اسرائیل رو زیر سوال میبرد ، الان متهم به اسرائیلی بودن میشه !!؟
نه دوست عزیز . شما در یک توهم ... به سر میبری .
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۵
اسفنديار رحيم مشايي گفت: "دشمنان انقلاب و وابستگان خط شيطان، هجمه به رهبري و تخريب جايگاه ولي فقيه را هدفگذاري کرده اند" مشايي در ادامه تصريح کرد: "حاميان رئيس جمهور و دوستداران انقلاب اسلامي و پيروان خط امامت، وظيفه اي مهمتر از صيانت از جايگاه رهبري و تبعيت از توصيه ها و خط حضرت آيت الله خامنه اي ندارند."
رئيس دبيرخانه جنبش غير متعهدها در پايان تأکيد کرده است: "در شرايطي که دشمن خارجي و عقبه داخلي آنها، نهاد ولايت فقيه را هدف قرار مي دهند، مهمترين راهبرد حاميان رئيس جمهور، فقط و فقط پيروي از خط روشن ولايت فقيه است."
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دروغ و نفاق از ابزارهای اصلی انجمن یهودی صفت حجتیه نوین است کنتور که نداره همینطور میگه بدون فوت وقت
همراه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به حرف نيست عزيز دل به عمله
در ولايت پذيري اين دولت همان 11 روز خانه نشيني التزام عملي دولت رو اثبات ميكنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۴
من نه اینور رو قبول دارم و نه اونور رو ولی تا یادم می یاد فقط معصومین هستند که دچار اشتباه نمی شوند مگر قایل به این شویم که رهبری معصوم هستند
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۸ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۲
۳
دوستان مخالف دولت یک نکته ای رو میخوام بگم : ببینین ، در همین سایت صراط که یک سایت ضد دولت است ، حامیان رئیس جمهور و دولت چقدر زیاد است . شما اگر به نظرات و رای دادن ها نگاه کنید ، متوجه این قضیه میشوید که حامیان دولت تقریبا با ضد دولت برابرند و در خیلی مواقع هم از ضد دولتی ها پیشی گرفته اند . این مساله با وجود 3 نکته ی بسیار مهم اتفاق افتاده است ، 1 - این سایت ، یک سایت ضد دولت است و سایت دولتی نیست که فقط حامیان دولت در آن نظر بگذارند . 2- این آمار در شرایطی اتفاق می افتد که در بسیاری مواقع شاهد عدم انتشار مطالب حامیان دولت در سایت بدون دلیل هستیم . 3- این آمار در شرایطی اتفاق افتاده است که شدید ترین اهانت ها و توهین ها و سانسور سخنان دولتی ها در رسانه ها اتفاق افتاده است .
این مساله حاکی از آن است که با وجود این تبلیغات سوء علیه دولت ، مردم به دلیل بینش سیاسی بالایی که پیدا کرده اند ، دیگر به این سادگی گول این تبلیغات را نمیخورند .
صراط خواهشا اینو دیگه انتشار بده .
محمد (م ....)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از نشانه های نفاق همینه دیگه عزیز !! چرا لشکر امام حسین که قربونش برم 72 نفر بودن اما لشکر دشمن هزاران نفر !! به همین خاطر هست اما اینبار خوارجیان روزگار کور خوندن پوستشونو زنده زنده میکنیم
همراه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا از چي دفاع ميكنيد
مردم عملكرد اقتصادي دولت رو ميبينند تورم رو ميبينند شما نميبينيد؟
واقعا اعتقادي به ولايت داريد؟زاويه گرفتن رئيس جمهور رو با رهبري نميبينيد؟پشت پرده دفاع بدون دليلتان چيست به انتقاد ها جواب دهيد
یک دانشجوی فعال سیاسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همراه عزیز . احسنت به تو دوست خوبم که نه فحاشی میکنی ، نه توهین میکنی . سوال در ذهنت هست و میخوای که کسی به این سوالات پاسخ بده ، این یک . دوم اینکه ، من در پست های مختلف این سایت مطالبم رو بیان کردم و دلایل خودم رو در حمایت از دولت گفتم . از موضوع هاله ی نور دولت نهم گرفته تا معاون اولی مشائی و جریان انحرافی و 11 روز خونه نشینی ساختگی و ربط دادن فساد مالی به دولت و ضد ولایت فقیه و قضیه اخیر مجلس . میتونی اونا رو پیدا کنی و بخونی . علاوه بر این میتونی با مراجعه به بعضی از سایت های نمیگم حامیه دولت ، از واقعیت ماجرا مطلع بشی . تا بعد بفهمی که این اخباری رو که برای ما میگن ، تمامی اخبار نیست و اون جایی رو که در دفاع از دولت است رو سانسور میکنن و یا زیاد به آن نمیپردازند . به عنوان مثال تو خبر داری از نامه ی مشائی به رهبری در اثبات ولایتمداریش و یا خبر داری از توضیحات مشائی درباره ی اون صحبتش درباره مردم اسرائیل و یا مطالبی را که دال بر اثبات اعتقادش به ولایت فقیه است ؟ تا حدودی مطمئنم نه ، خبر نداری !!
کمیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۱
۳
در حاشیه مراسم سخنرانی احمدی نژاد در سومین همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی که سه شنبه شب در کنار آبهای خلیج فارس در مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس برگزار شد، جوانان وبلاگ نویس حامی دولت خواستار ارائه راهبرد از سوی رئیس جمهور برای حامیان دولت و وبلاگ نویسان بعد از بیانات اخیر امام خامنه ای شدند که احمدی نژاد در پاسخ چنین گفتند: «سلام مرا به همه بچه ها برسانید و به آنها بگویید همگی تابع ولایت فقیه باشید. ولایت فقیه حلقه اتصال ما با انسان کامل، حضرت بقیه الله الاعظم است، همانطور که قبلا هم گفته ام زندگی در سایه ولایت فقیه تمرین زندگی در سایه امام عصر(ع) است، این فشارها کوتاه مدت خواهد بود بزودی وضعیت دگرگون خواهد شد، صبر صبر، بهار نزدیک است.»
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۵
۹
رئیس --- تا زمانی که حکمشان توسط ولی امر مسلمین تنفیذ نشده مشروعیت پیدا نمی کند رئس --- تا زمانی که ولایت و در خط انقلاب و خدمتگذار به مردم است محبوبیت دارد چرا که آقای ---- در دولت نهم چنین کرد و محبوب القلوب شد ولی در دولت دهم کوتاهی کرد و در حلقه جریان انحرافی گیر کرد تا مورد عتاب رهبری عزیز قرار گرفت لذا باید تقوی و تقوی داشته باشیم و التزام عملی به ولایت فقیه که نایب بر حق امام زمان است داشته باشیم و کوچکترین شک در دیدگاه ولی فقیه انحراف و پرت شدن در منجلاب است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۰
۴
این ا ، ر، م خدائی خیلی هفت خطه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۴
۵
اقا دامن زدن و تبلیغ این صحبت هاو وبلاگها اصلا کار درستی نیست.
بصيرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱۰
واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بعدش چه ميكني؟
بصيرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۹
۷
واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۳
۸
امان از رفیق ناباب که رئیس --- هم دچارش شد و ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۶
۹
باید بلرزد قلبشان وقتی شنیدند این سران / گفتی که من فعلا فقط دارم نصیحت میکنم
لبیک یا خامنه ای
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
۶
۱۴
فقط آقا اشاره کنه !!!!!
دمار از روزگار حلقه انحرافی در میاریم . سران حلقه انحرافی حواسشو جمع کنه بسیجیا هنوز نمردن به موقش کار همشون ساخته ست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۱ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۱۵
درود بر میرحسین موسوی (صراط دلمو نشکون تایید کن کامنت من را )
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۴
۶
آقا خدا نگهدارت باشه.
علی وحیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۱۰
۷
ما همه سرباز ولایتیم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
مرگ ضد ولایت فقیه.
البته دقت داشته باشید همان طور که در عبودیت دو نوع شرک داریم1_شرک جلی(آشکار)
2_شرک خفی(پنهان)
برخی افراد ظاهرا به ولایت فقیه اعتقاد دارن ولی در عمل ندارن
دوست
|
-
|
۰۷:۵۸ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
مخاطبین گرامی! ما خودمان محتاج توبه ازگناهان و خودسازی هستیم...
پس باید بجای هتاکی و توهین و تهمت به دیگران! خود و نفس خویش را اصلاح کنیم و برای آخرتمان تقوا پیشه کنیم...
و من یعمل مثقال ذره شرا یره ....
کربلایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
هر کسی در برابر رهبر عزیز قد علم کنه بدون تعارف از زمین محوش میکنیم
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
رهبرا ازتوبه یک اشاره ازمابه سردویدن
درضمن کسانیکه فهم سخنان رهبرفرزانه وصبورانقلاب راندارنددرجهل مرکب خودغوطه ورند خداوند شفای عاجلشان دهد ومهمتراینکه ولایتمداری به عمل است به سخندانی نیست ...بفهمید!!متاسفانه قبل ازموعددرقلب ما هواداران ساده لوحتان مردید!!....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۴ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
۱
۳
با سلام پیام رهبر معظم انقلاب برای همه از هر قشر و گروهی واضح و روشن بود اینجا هم آی کیو ی بعضی مطرحه که نمی گیرن و هم اینکه میگن اونی که خوابه میشه بیدار کرد ولی اونی که خودشو زده به خواب نه
ما شیعه مولا علی هستیم و معتقدیم کل یوم عاشورا کل ارض کربلا تا حسین نرسیده ولی امر مسلم است
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۱
۴
فصل الخطاب اقاست بهتره داباره این باره مساعل خیلی بحس نکنیم
بصیرت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
۰
۳
بصیرت بصیرت بصیرت
جوان حرف گوش کن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
دم همتون گرم واقعا خوب مسایل اصلی رو از فرعی می فهمین خوب می دونین چجور اوضاع رو نباید متشنج کرد که یک وقت به مولا تون خیانت نکنین
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
فقط این رو بگم:ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.