۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۱
معاون سیاسی سپاه پاسداران

عده‌ای با برافراشتن پرچم عدالت به دنبال حفظ قدرت به هر قیمتی هستند

عده‌ای دچار انحراف آشکار شده‌اند و با شعار برافراشتن پرچم عدالت و مبارزه با فساد به دنبال حفظ قدرت به هر قیمتی هستند و حرکتی انتخاباتی و سیاسی را آغاز کرده‌اند.
کد خبر : ۹۷۵۶۷
"صراط"رسول سنایی‏ راد ظهر امروز در جمع فرماندهان سپاه استان سمنان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود سه مرتبه کلمه تقوا و یک مرتبه کلمه صبر را به کار بردند و در 14 خرداد امسال نیز ایشان به مسئولان توصیه کردند که دچار غرور، خودبینی و خودشگفتی نشوید.

وی افزود: در روان‏شناسی سیاسی فردی که دچار خودشیفتگی سیاسی شود، خود را برتر از دیگران می‌داند، نقدپذیر نیست و حرف دیگران را نمی‌پذیرد و دچار توهم شده و با دنیای واقعی و واقعیت ارتباطش را قطع می‌کند و می‌گوید آنچه من می‌گویم، معیار حق است.

برخی در فضای خودشیفتگی حاضر به نامه نوشتن برای عذرخواهی نمی‌شود

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: کسی که مدعی است ما به مقام معظم رهبری ارادت داریم و در فضای خودشیفتگی حاضر به نامه نوشتن برای عذرخواهی نمی‌شود، این تناقض را نمی‏تواند پاسخ دهد.

وی افزود: هر کس تأثر مقام معظم رهبری را دیده باشد، باید بلرزد که ایشان فرمودند در قضایای اخیر من هم خودم متأثر شدم و هم برای مردم و جامعه متأثر شدم و حضرت آقا قضیه اخیر را نامناسب، غیرشرعی، غیرقانونی، مغایر با اخلاق و قانون دانستند.

سنایی‌راد گفت: عده‌ای دچار انحراف آشکار شده‌اند و با شعار برافراشتن پرچم عدالت و مبارزه با فساد به دنبال حفظ قدرت به هر قیمتی هستند و حرکتی انتخاباتی و سیاسی را آغاز کرده‌اند.


نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
۸
۱۰
بصیرت تان حالا تازه گل کرده