۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۱
نماینده مردم سمنان در گفتگو با صراط تاکید کرد:

کشور یک غیرلجباز می خواهد

کد خبر : ۹۷۶۴۸
"صراط"- امروز در شرایطی سپیده سرزد که ایران روز گذشته توانست بعد از شکست تیم آمریکا بر کشتی گیران روس هم فائق آید و مقام اول کشتی جهان را از آن خود کند، از این رو صراط طی گفتگو با نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی این پیروزی به بازخوانی شعار نه شرقی نه غربی –  جمهوری اسلامی پرداخت.


علیرضا خسروی ضمن تبریک پیروزی شیرین کشتی گیران کشورمان گفت: " در گذشته تقابل کشورها معمولا محدود به بحث های ارزی بود و در عرصه جنگ های نظامی دشمنی ها بروزی می کرد؛ اما در دنیای پیچیده امروز شاهد هستیم، تقابل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و حتی ورزشی هم مطرح می شود.
وی ادامه داد: امروز مرزها شکسته شده است و کشورها حتی بواسطه رسانه ها هم به یکدیگر حمله می کنند و طی روزهای اخیر با توجه به مسئله حذف کشتی از المپیک شاهد بودیم رسانه های غربی صحبت از اتحاد ایران و آمریکا برای ماندن کشتی در المپیک را می کردند که این نشان می دهد، حتی ورزش هم امروز از معادلات سیاسی مسموم غرب در امان نیست.

نماینده مردم سمنان با اشاره به مطرح شدن برگزاری بازی پینگ پنگ بین شوروی و آمریکا در گذشته که با اهداف سیاسی دنبال می شد تاکید کرد: هوشیاری در خصوص این بازهای سیاسی دشمن ضرورت دارد و مسئولین باید در اظهارتشان بسیار دقت کنند.
این چهره اصولگرای مجلس با اشاره به توطئه های دشمن طی دهه های اخیر گفت: معاندان ملت ایران از ابتدای انقلاب تا کنون از فشارهای نظامی تا فرهنگی را مورد آزمون قرار دادند که با لطف خدا و هدایت های رهبری توانستیم از همه مشکلات عبور کنیم اما امروز جبهه استکبار وارد جنگ اقتصادی شده است که به تعبیر رهبری برهه زمانی فعلی همچون یک پیچ تاریخی است که باید با هوشیاری از آن هم عبور کنیم.
خسروی با گلایه از کم کاریهای عده ای طی سالهای اخیر گفت: " چرا نباید در دانشگاه های ما غرب شناسی بصورت تخصصی تدریس شود؟ این ها جزء غفلت های مسئولین است و اگر به همین رویه ادامه دهیم نمی توانیم دشمن را آسیب شناسی کنیم و با مشکل روبرو خواهیم شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ضمن تاکید بر لزوم نگاهی جدید به مسائل تاکید کرد: موضوعی که ما در مجلس هم روی آن بحث داریم، توجه به دیدگاه های جدید چهره های اقتصادی است؛ چرا که اگر مدعیان اقتصاد که قبلا نقش آفرینی می کردند توفیقی داشتند امروز اوضاع اقصادی ما به این شکل نبود.

نماینده مردم سمنان در بخش دیگری از اظهاراتش به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره داشت و گفت: امام راحل تعبیر زیبایی در این خصوص د اشتند و بنا به فرمایش ایشان ما باید آمریکا را زیر پا بگذاریم و صراحتا اعلام می کنم بحث مذاکره با آمریکا صرفا در حیطه اختیارات رهبری انقلاب خواهد بود.

این چهره اصولگرای مجلس با یادآوری رفتارهای برخی که بدنبال ناآرام کردن فضای کشور هستند گفت: "ای کاش اتفاقات جلسه استیضاح وزیر کار رخ نمی داد چرا که آن ماجرا هیچ برنده ای نداشت".

خسروی در ادامه تاکید داشت: شرایط امروز ایران یک مختار می خواهد که به یاری ولی زمان بشتابد؛ و این مختار باید از لجاجت بپرهیزد و با حضور در خط رهبری معظم از حاشیه سازی و جنجال آفرینی بپرهیزد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در بخش پایانی صحبت هایش تلویحا به بحث انتخاب افراد در انتخابات ریاست جمهوری اشاره داشت و گفت: "کشور کسی را می خواهد که با در نظر داشتن مصالح کشور و منویات رهبری از تحلیل های پوچ برای تئوریزه کردن رفتارهای خودسرانه بپرهیزد.

نظرات بینندگان
sina
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
۸
۲
لابد رییس جمهور نظامی میخواهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟