۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵

ازسازندگی هاشمی تازنده بادبهارمشایی

اگر چنین شعارهایی برای مردم و نخبگان ایرانی با اهمیت بود قطعا هاشمی رفسنجانی که با شعار سازندگی، نهایتا تبعیض و بی عدالتی را در جامعه ترویج کرد و سید محمد خاتمی که با طرح شعار آزادی و گفتگوی تمدن ها بدترین خیانت ها را به تمدن اسلامی و ایرانی مان نمود و علی رغم شعارهای به ظاهر زیبا، بداخلاقی و دیکتاتوری را در جامعه نهادینه کردند، باید اجر و قرب زیادی در بین مردم داشته باشند.
کد خبر : ۹۹۵۱۲
به گزارش صراط،عموم رسانه های اصلاح طلب کشور امروز با سوار شدن بر موج انتقادات دلسوزان نظام علیه طرح برخی شعارها از سوی دولتی ها، سعی در اختلاف افکنی در بین اصولگرایان و حاشیه سازی برای کشور نمودند
 فضای انتخاباتی کشور روز به روز داغ تر می شود، در این میان برخی سعی دارند تا ضمن ناکارآمد خواندن دیگران، خود را یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر بدانند.

افراطیون اصلاح طلب برخلاف اقلیت معتدل این جریان، هیچگاه برای تبیین برنامه هایشان برای مردم از خود راهکاری ارائه نداده اند و صرفا سعی کرده اند تا با سوار شدن بر موج انتقادات و اختلافات از این نمد برای خود کلاهی ببافند.

طرح شعار " زنده بهار " این روزهای دولتی ها موجب انتقاد برخی دلسوزان نظام گردیده است. اصولگرایان از دولتی که با طرح شعارها و گفتمان انقلابی و اسلامی توانسته اعتماد مردم را به خود جلب کند و بیشترین خدمات را هم در این راستا بنماید، انتظار ادامه دهی همان راه و مسیر و شعارها را در ماه های پایانی دارند که البته انتظاری کاملا بجا و معقول می باشد.

متاسفانه در این میان دکتر احمدی نژاد نیز برخلاف شعارهای ارزشی وی در  سالهای 84 و 88 و گذشته نه چندان دور خود، مرتبا از بهار و صلح و دوستی سخن می گوید.

بی شک بهار و صلح و دوستی حقیقی زیباست و هیچ عاقلی بر خلاف آن اعلام نظر نخواهد کرد اما الفاظ و شعارها باید جامعیت و مانعیت داشته باشد و در غیر اینصورت عقلا و دلسوزان با نگاه تردید به آن می نگرند.

این حق برای منتقدان چنین شعارهایی پابرجاست که در واکنش به چنین شعارهایی بگویند؛ کدام بهار و کدام صلح و دوستی؟ آیا ارتباط با دولت خبیث آمریکا و دوستی با مردم اسرائیل و کشورهای استکباری همان بهار و صلح و دوستی مقصود امروز دولتی ها است یا منظور بهار حقیقی انسانیت می باشد که تنها با ظهور منجی عالم بشریت محقق خواهد شد و صرفا یکی از دست آوردهای آن تحقق صلح و عدالت و دوستی و بهار حقیقی در جهان خواهد بود؟

قطعا عزیزان دولتی خواهند گفت؛ مراد ما همان بخش دوم می باشد. اما اگر چنین است آیا از دل شعارهای انقلابی و اسلامی، بهار و صلح و دوستی تراوش نمی کند که برخی در دولت امروزه اصرار بر طرح چنین شعارهای حساسیت زایی دارند؟! آیا در دعای فرج رئیس جمهور در سازمان ملل و شناساندن امام زمان (عج) بعنوان منجی عالم بشریت و انسان کامل به جهانیان، چنین مفاهیم و دست آوردهایی نخوابیده است که علی رغم حساسیت جامعه و غیرضروری بودن اینگونه شعارها، اصرار به طرح آن باشد؟!

اگر چنین شعارهایی برای مردم و نخبگان ایرانی با اهمیت بود قطعا هاشمی رفسنجانی که با شعار سازندگی، نهایتا تبعیض و بی عدالتی را در جامعه ترویج کرد و سید محمد خاتمی که با طرح شعار آزادی و گفتگوی تمدن ها بدترین خیانت ها را به تمدن اسلامی و ایرانی مان نمود و علی رغم شعارهای به ظاهر زیبا، بداخلاقی و دیکتاتوری را در جامعه نهادینه کردند، باید اجر و قرب زیادی در بین مردم داشته باشند اما همانطور که مشهود است هیچ یک حتی جرات و توان حضور در اجتماعات گزینشی مردمی را ندارند تا جایی که حتی سفر آقای هاشمی به زادگاهش نیز با اعتراضات همشهریانش روبرو می شود و نهایتا لغو می گردد.



به هر حال شعار " زنده باد بهار " نه تنها برای شخصیتی که در راس قوه مجریه کشوری با مردم متمدن و متدین است، هیچ ضرورتی ندارد بلکه ضمن فاقد جامع و مانع بودن آن، هیچگاه مورد اقبال مردم و نخبگان این سرزمین قرار نمی گیرد از همین رو جا دارد تا جناب آقای احمدی نژاد که بی شک نسبت به سایر روسای جمهور کشور، خدمات دولتش به دین و انقلاب و وضعیت معیشتی مردم و عمرانی کشور افزونتر بوده است، از چنین شعارهای کم عمقی اجتناب کند که بهترین و کاملترین شعارها همان شعارهای انقلابی و اسلامی می باشد که وی در سال 84 مطرح نمود.

اما در این میان باید به نیت کسانی که صرفا انتقاد از شعارهای امروز دولت را سرلوحه کار خود قرار داده اند نیز پی برد و ناخواسته در زمین کسانی که مصلحت و ارامش کشور را نمی خواهند بازی ننمود. اصلاح طلبانی که روزگاری تظاهرات بر علیه خدا و توهین به همه مقدسات را روا می دانستند و هیچ خط قرمز شرعی و قانونی برای خود قائل نبودند، اصلاح طلبانی که با شعار آزادی سعی در ترویج دیکتاتوری افسار گسیخته غربی و ترور شخصیتی مخالفان خود می نمودند، اصلاح طلبانی که از میان هزاران عملکرد دوران حکومت هشت ساله شان بر کشور کمتر ارادتی به دین و ارزشها و آرمانهای انقلاب نمی توان جست، چگونه امروزه از طرح شعار " زنده باد بهار " رئیس جمهور به خشم و خروش آمده اند و اشک تمساح شان سرازیر شده است؟!



پر واضح است که اصلاح طلبان این روزها تنها کاسبی خود را در اختلاف افکنی در بین اصولگرایان و به حاشیه کشاندن کشور دارند و خوش خیالی است که فکر کنیم رسانه های این جریان بصورت کاملا اتفاقی عموما تیترهای واحد درج می نمایند.



محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در مراسم کاشت درخت صلح و دوستی و افتتاح بوستان غیرمتعهدها که با شعار «به امید روز استقبال از بهار انسان‌ها در جهان» با حضور سفرا و مسوولان دفاتر نمایندگی‌های کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در مجموعه سعدآباد تهران برگزار شد با بیان اینکه این برنامه برنامه‌ای زیبا، انسانی و سرشار از درس‌ و ارزش‌های فراوان است، اظهار داشت: امروز دور هم جمع شدیم تا به نشانه همبستگی، همراهی و همگرایی برای رسیدن به صلح و امنیت پایدار در سایه توحید و عدالت برای همه بشریت درخت بکاریم و تعهد خود را در پاسداری از عظمت و کرامت انسان ، پاکی و دوستی بار دیگر به نمایش بگذاریم.



وی با بیان اینکه اگر همه انسان‌ها در مسیر صلح و عدالت و خدمت به یکدیگر باشند زندگی زیبا و دوست داشتنی خواهد شد، تصریح کرد: امروز با هم درخت می‌کاریم و به دنیا اعلام می‌کنیم که صلح و عدالت مطالبه همه ملت‌هاست و به فضل الهی به زودی با مشارکت همگان در سراسر زمین محقق خواهد شد.

رییس جمهور در پایان اظهار امیدواری کرد؛ تا مراسم امروز نشانی از پایان زمستان بشر و آغاز بهار بشریت باشد.

احمدی‌نژاد، سخنان خود را با بیان "زنده باد بهار" و "زنده باد صلح و عدالت جهانی" به پایان برد.

در این مراسم همچنین اسفندیار رحیم مشایی و سفرای کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها هر کدام یک اصله نهال در این بوستان به رسم یادبود غرس کردند.

اسفندیار رحیم مشایی هم در این مراسم تصریح کرد: کاشت درخت یک اقدام نمادین است که ما نشان می‌دهیم بهاری هستیم و به استقبال بهار می‌رویم و زندگی شیرین ، پرلذت و آرامش را برای همه بشریت در سراسر یک جهان جستجو می‌کنیم، از این رو است که ما آشکارا و با افتخار از بهار استقبال می‌کنیم. زندگی و حیات را برای انسان‌های بهاری از خدا می‌طلبیم. زنده باد بهار.



این سخنان رئیس جمهور و اسفندیار رحیم مشایی بهانه ای بود تا رسانه های اصلاح طلب همگی در نیم صفحه اول روزنامه های امروز خود به این شعار اشاره کنند.

آخرین اخبار و تصاویرفرهنگی را در سرویس فرهنگی صراط بخوانید.


منبع: بی باک
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۹
۲۷
مثلث شوم ضد انقلاب خارجه نشین و سران فتنه سبز اموی و جریان بابی مسلک انحرافی توسط MI6 انگلیس میدیریت میشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو هم توسط یه عده بی خرد و بی عقل مدیریت می شوی
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
همیشه یه خبر اینجوری میاد یکی فورا نظر میده زیرش که مثلا افشاگری میکنه !!!!!!!

صراط به این کارمندات بگو انقدر تابلو نباشن درضمن منفی هارو ببین و خف
امید 17ساله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۲
شما دوران آقای هاشمی رو با الان مقایسه میکنید!
یک تار موی هاشمی به صدتای زنده باد بهاران می ارزه!
Anonymous
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
من كه طبق معمول حوصله خوندن رو ندارم ولي خب اگه صراط با مشايي مخالفه،به طبع من موافقم باهاش
ایرانی
|
United States of America
|
۱۶:۲۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
احمدینزاد در طول دوران ریاستش با مشکلات زیادی دستو پنجه نرم کرد که البته بجز استکبار جهانی دشمنان داخلی دولت هم دخیل بودند اما هاشمی دلسوز نظام و مردم است بی انصافی است که اینگونه به تخریبش روی آورده اید خاتمی هم کم خدمت نکرد و روز های رویای را برای نظام فراهم ساخت(در دوران ریاستش) دولت ما دولت انصاف است آبروی احمدی نزاد را اینگونه نبرید.
رسانه هفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۳
۰
جوووووووووووووووووووونم صراط دارم حال میکنم اینجوری زور میزنی نه هاشمی نه خاتمی این تهمت هایی که زدی بهشون نمیچسبه و برازنده خودت و هم حزبی هاته

دارم کیف میکنم جلز ولز میکنی صراط
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
کجای خدمات دولت ایشان افزون بردولتهای قبلی است میشودبفرمایید اقتصاد - سیاست - فرهنگ - دانشگاه وعلوم - تجارت - نظارت - قانونمندی - تعقل - ...... ایشان ودولتشان وهمه طرفدارانشان کلا" مرخصند !!! حتی شما که اینگونه تمجیدبیجامیکنید!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۱
به نظر می رسد این روزها صراط نیوز به مشایی نیوز تبدیل شده است .