۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۳

اسب‌زین‌شده‌مشایی‌برای‌ریاست جمهوری

تحرکات سیاسی مشایی در هفته های اخیر افزایش یافته است. روزی با سفرای خارجی دیدار می کند و روزی دیگر با هنرمندان. از بهار می گوید و مکتبش که سبز بهاری است. با احمدی نژاد به سفرهای خارجی می رود و در هیات دولت در صندلی کنار وی می نشیند. آیا مشایی اسب خود را برای منصب ریاست جمهوری زین کرده است؟
کد خبر : ۹۹۵۳۱
به گزارش صراط،غلامعلی جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: «با توجه به تحرکات اخیر آقای مشایی به نظر می رسد تکلیف کاندیدای موردنظر دولت برای انتخابات آینده مشخص شده است و ایشان کاندیدای مورد حمایت آقای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری آتی خواهد بود.»

وی با اشاره به اینکه هر کسی این حق را دارد در انتخابات کاندیدا شود گفت: «ما ترسی از کاندیدا شدن این افراد نداریم، چون آنها پایگاهی در میان مردم ندارند؛ منتهی نباید از رانت و امکانات دولتی استفاده کنند. لذا اگر در این باره قانون مسکوت است لااقل اخلاق را باید رعایت کنند که البته متاسفانه این کار را انجام نمی دهند.»

این نماینده مجلس با بیان اینکه تقریبا شکی وجود ندارد که آقای مشایی کاندیدای انتخابات آینده خواهد شد و اگر کسی در این باره شک دارد در حقیقت خود را به گمراهی می زند گفت: «اینکه ایشان تایید صلاحیت خواهد شد یا خیر بنده اطلاعی ندارم و از حالا نمی توان پیش داوری کرد؛ اما هر چه شورای نگهبان تصمیم بگیرد همه باید تسلیم باشند.»

جعفرزاده درباره میزان رای مشایی گفت: «با توجه به عدم موفقیت دولت کنونی در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی و سیاست خارجی طبیعتا نباید کاندیدای مورد حمایت دولت در جلب آرای مردم موفق باشد. اینها یکبار امتحان خود را پس دادند.»

وی افزود: «استنباط بنده این است که مردم از شعارهای دولت خسته شده اند و شعار دیگر کاربرد ندارد.»

نماینده مردم رشت در مجلس درباره شعار "زنده باد بهار" که از سوی احمدی نژاد و مشایی مطرح شده است گفت: «ما هم دوست داریم هر چه زودتر بهار بیاید و کار این دولت تمام شود و بهار، پایانی بر تمام قانون شکنی های دولت باشد.»

جعفرزاده در پایان تاکید کرد: «شروع بهار پایانی بر دوران آقای احمدی نژاد خواهد بود و باید اینگونه شود تا دیگر انشالله شاهد حضور چنین دولتی نباشیم.»

اخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصاد صراط بخوانید.
منبع: فرارو
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
شتر در خواب بیند پنبه دانه