۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰

دلیل مخالفت اصلاح‌طلبان باكانديداتوري خاتمي

فتنه جديد با شعار برقراري عدالت و حمايت از پابرهنه‌ها ، چرا با كانديداتوري خاتمي مخالفیم؟، جلوگیری از ورود خبرنگاران به کنکور دکتری و ايراد شرعي فقهاي شوراي نگهبان به يک اقدام تامين اجتماعي از جمله مطالب مهمی هستند که روزنامه‌های امروز کشور به آنها توجه ویژه‌تری نشان داده‌اند.
کد خبر : ۹۹۷۲۶
به گزارش صراط،روزنامه‌های کشور، در لابه‌لای اخبار و مطالب تولیدی خود، به نکات، اخبار و مفاهیمی اشاره می‌کنند که انتخاب و بازنشر آنها می‌تواند مورد علاقه مخاطبان یک رسانه باشد. آنچه که در ادامه می‌خوانید گزیده‌ای از مطالب امروز روزنامه‌های کشور ب است.


در علوم سياسي را گل گرفت حالا نوبت رشته حقوق است!
صادق زيباكلام ظاهراً اصرار دارد يك تنه در دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران را ببندد.
وي شهريور گذشته با اشاره به برخي مشورت هايي كه به دوستان اصلاح طلب خود درباره انتخابات داده، گفته بود «اصلاح طلبان به من مي گويند گل بگيرند در علوم سياسي يي كه شما در دانشگاه تهران تدريس مي كنيد»! او حالا پا توي كفش حقوقدان ها نيز كرده و متهم اول پرونده فساد 3 هزار ميليارد توماني را تبرئه مي كند.

به گزارش کیهان، وي در ابتدا و در پاسخ اين سؤال كه دانش حقوقي شما چه ميزان است؟ و چگونه به خودتان حق داده ايد كه بگوييد آنها مستحق اعدام نيستند»، مي گويد: در خصوص نداشتن دانش حقوق حق كاملاً با شماست و من حتي يك واحد درس حقوق نخوانده ام.
او با اين حال مي گويد: من يك دليل اصلي دارم كه خيلي ارتباط نه با فقه پيدا مي كند و نه به قانون و حقوق [!] من معتقدم [!؟] كل جريان اين محاكمه و دادرسي به دنبال كشف حقيقت و اجراي عدالت نبوده. اولويت اصلي دادگاه و قوه قضائيه اين بوده كه افكار عمومي را ارضا و خشنود كند.

خبرنگار مي پرسد «قبول نداريد كه دادگاه براساس يكسري ادله حقوقي و فقهي آنان را به اعدام محكوم كرده؟ بنده باز مي خواهم نداشتن صلاحيت حقوقي و فقهي شما را مطرح نمايم» و او با اعتماد به نفس قابل توجه مي گويد: شما درست مي فرماييد بنده نه حقوقدان هستم و نه اشرافي به فقه دارم ولي براي فهم اينكه در يك دادگاه بيشتر انگيزه سياسي و اجتماعي مطرح بوده يا انگيزه هاي حقوقي و رسيدن به حكم منصفانه و تحقق عدالت، نيازي نيست كه شما حقوقدان يا فقيه باشيد.

با اعضاي جبهه پايداري رابطه دوستانه دارم
روزنامه اعتماد نوشت: غلامعلي حدادعادل، عضو ائتلاف سه‌گانه اصولگرايان، درباره برخي اخبار مبني بر پيوستن كانديداهاي اصولگرا به اين ائتلاف، گفت: هيچ‌كس تاكنون رسما از ما نخواسته به ائتلاف سه‌گانه بپيوندند و ما نيز رسما از كسي دعوت نكرده‌ايم. حدادعادل در گفت‌وگو با خبرگزاري تسنيم در پاسخ به اين سوال كه گفته مي‌شود شما بين چند كانديداي نهايي جبهه پايداري هستيد، گفت: نه، اين‌گونه نيست و تنها اين بحث‌ها گمانه‌زني رسانه‌يي است و هيچ بحثي بين بنده و جبهه پايداري مطرح نبوده است. البته بنده با اعضاي جبهه پايداري در مجلس نيز ارتباط دوستانه‌يي دارم، اما مطالب اخير مطرح شده تنها در حد رسانه‌ها بوده است. وي درباره مطرح شدن كنار كشيدن يكي از اعضاي ائتلاف سه‌گانه به نفع آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني گفت: اين بحث در خط‌هاي اصلاح‌طلبان است كه توسط آنها دنبال مي‌شود.

ولايتي: به نفع هاشمي كنار نمي روم
به گزارش روزنامه کیهان، علي اكبر ولايتي انصراف از نامزدي انتخابات در صورت نامزدي هاشمي رفسنجاني را مطلقا رد كرد.وي در مصاحبه با آدينه و درباره اينكه آيا به نفع هاشمي كنار مي رود، تصريح كرد: بنده به نفع هيچ كس كنار نمي روم و تابع تصميم ائتلاف سه گانه هستم.

هر تصميمي كه ائتلاف سه گانه بگيرد كه چه كسي بماند و دو نفر ديگر به وي كمك بكنند ما تابع اين تصميم گيري هستيم. اگر تصميم اين باشد غير از من هر يك از آن دو نفر يعني آقاي دكتر حداد عادل و يا آقاي دكتر قاليباف نامزد انتخابات شوند طبيعي است كه بنده كنار مي كشم ولي حتما به كسي كه كانديداي رياست جمهوري است كمك مي كنم تا راي بياورد.

تلاش آمریکا برای تخریب روابط ایران و پاکستان
به گزارش وطن امروز، آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه از اسلام‌آباد خواست که در پروژه‌ خط لوله گاز ایران و پاکستان همکاری نکند و ادعا کرد، ایران شریک قابل اعتمادی نیست و ممکن است تحریم‌های اعمالی علیه ایران توسط پاکستان نقض شود. به گزارش ایسنا، ویکتوریا نولاند، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنجشنبه با اشاره به روابط ایران و پاکستان گفت: بسیار آشکار است که پس از پایان پروژه ایران- پاکستان نگرانی‌های جدی درباره عملکرد تحریم‌های ما بر ایران وجود دارد؛ ما این مساله را به طور واضح به مقامات پاکستانی اعلام کرده‌ایم.

 نولاند در ادامه اتهاماتش علیه ایران مدعی شد: ایران بارها و بارها ثابت کرده است که شریک قابل اعتمادی نیست. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: البته این حق پاکستان است، ما بر این باوریم که جامعه بین‌المللی می‌تواند در برابر نیازهای پاکستان نقش حمایتی را بازی کند و امیدواریم آنها وارد عملکردی نشوند که تحریم‌های اعمالی علیه ایران را بشکنند.

مانتوی 18 میلیونی به بازار آمد
شنیده شد که نمایشگاه پوشاکی در تهران مانتوهای با قیمت‌های سنگین برای فروش ارائه می‌کند. آرمان روابط عمومی نوشت؛ برگزارکننده این نمایشگاه یکی از طراحان لباس در ایران است که ادعا می‌کند در مانتوهایی که طراحی کرده از پارچه‌های قدیمی و تاریخی بازمانده از نسلهای پیشین استفاده کرده و قدمت آنها به صفویه نیز می‌رسد. به همین دلیل اتیکت برخی از آنها 100 تا 300 سال قدمت را نشان می‌دهد. اما گران‌ترین مانتوی این نمایشگاه 18 میلیون قیمت‌گذاری شده که از پارچه‌ای 40 تکه دوخته شده و در توضیحش آمده متعلق به دوره صفوی است.

دعوت آیت‌ا... مهدوی‌کنی به تجمع
آرمان روابط عمومی نوشت:  رئیس مجلس خبرگان طلاب را دعوت به تجمع کرد. جهان نوشت؛ آیت‌ا... مهدوی‌کنی کشتار شیعیان پاکستان را محکوم و به شدت از سکوت بین‌المللی در این زمینه انتقاد کرد. وی از علما و طلاب مدارس حوزه‌های علمیه استان تهران دعوت کرد ساعت 10 شنبه در حوزه علمیه مروی تهران واقع در خیابان ناصرخسرو تجمع کنند.


چرا با كانديداتوري خاتمي مخالفیم؟/كي گفته كه اجازه مي دهند بيايد؟!
«كانديداتوري آقاي خاتمي نه تنها هيچ نفعي به حال اصلاح طلبان ندارد بلكه با سوزاندن باقي مانده پتانسيل هاي آقاي خاتمي به شدت به ضرر جنبش اصلاحات و به سود حكومت خواهد بود.»

کیهان نوشت: اين مطلب را «رشيد-الف» يكي از عناصر بازداشتي فتنه 88 عنوان كرد. وي آخرين بار شهريورماه امسال بازداشت بود و اوايل آذرماه آزاد شد. عضو گروهك ادوار تحكيم با طرح اين سوال كه «چرا با كانديداتوري خاتمي مخالفم؟» در گويا نيوز نوشت: به عنوان يك مدافع «راهبرد اصلاح طلبي» معتقدم كانديداتوري آقاي خاتمي در انتخابات پيش رو نه تنها كمكي به «اصلاحات» و بهبود اوضاع نمي كند بلكه احتمالا لطمات جبران ناپذيري به شخص ايشان و مجموعه نيروهاي مدافع اصلاح طلبي مي زند.

وي خاطرنشان كرد: مدتي است كه در برخي از لايه هاي جبهه اصلاحات زمزمه هايي مبني بر لزوم كانديداتوري آقاي خاتمي در انتخابات به گوش مي رسد. تابستان گذشته كه ديداري با خاتمي داشتيم ايشان طي تحليل واقع بينانه اي از فضاي سياسي كشور صراحتا احتمال كانديداتوري خود را رد كرد.

 فتنه جديد با شعار برقراري عدالت و حمايت از پابرهنه‌ها
به گزارش روزنامه مردم سالاری، حجت‌الاسلام و المسلمين غلامحسين محسني‌اژه‌اي در هشتمين گردهمايي دادستان‌هاي مراکز استان‌هاي سراسر کشور در شيراز، گفت: فتنه آينده با فتنه‌هايي مانند آن‌چه سال 88 روي‌داد حتي با فتنه‌هايي که طي 34 سال پيروزي انقلاب شاهد آن بوديم تفاوت خواهد داشت. وي با تصريح اين‌که «مقابله و مبارزه با نفاق بسيار سخت‌تر از فتنه‌هاي آشکار است» گفت: ما مثل بعضي‌ها علم غيب نداريم، پيشگويي هم نمي‌کنيم اما مسايل و مواردي مانند انتخابات مختصات خودش را داشته و قابل پيش‌بيني است.

وي با تاکيد بر حساسيت‌هاي انتخابات شوراها و رياست‌جمهوري، تلاش دشمن براي تاثيرگذاري بر روند اين انتخابات را يادآور و متذکر شد: دشمن علاوه بر چهره قبلي يک چهره تزويرگونه و نفاق‌گونه‌ به خود گرفته است. دادستان کل کشور با اشاره به پيشنهاد مذاکره، ارايه شده از سوي آمريکا و با تاکيد بر اين‌که «جمهوري اسلامي ايران هيچ‌وقت از مذاکره مستقيم امتناع نکرده است»، گفت: آمريکا همان لحظه که مي‌گويد مذاکره مستقيم، از يک طرف در حال مسلح کردن جريان‌هاي تروريستي است و از طرفي شبکه‌هاي ماهواره‌اي خود را عليه ما تشديد مي‌کند. وي با تاکيد بر اين‌که «امروز عمده تحريم‌ها را پشت سرگذاشته‌ايم» گفت: بعد از سال‌ها، راه‌هاي دور زدن تحريم‌ها را به‌خوبي پيدا کرده‌ايم.

9 ایرانی تحریم می‌شوند
برخی مقامات کشورمان به فهرست تحریم اتحادیه اروپا اضافه خواهند شد. نیک‌نیوز نوشت؛ اتحادیه اروپا درنظر دارد هفته آینده نام ۹ مقام ایرانی دیگر را به فهرست تحریمی ناقضان حقوق بشر خود اضافه کند. این اتحادیه تاکنون نام ۷۸ مقام ایرانی را به دلیل نقض حقوق بشر در فهرست تحریم‌های خود ثبت کرده است.

آرمان روابط عمومی نوشت: دیپلمات‌های اروپایی پنجشنبه، ۱۷ اسفندماه، با اعلام خبر اعمال تحریم‌های جدید علیه ۹ مقام ایرانی به دلیل نقض حقوق بشر اظهار کردند که وزرای خارجه کشورهای اروپایی نظر نهایی خود در مورد این تصمیم را روز دوشنبه، ۲۱ اسفندماه، اعلام خواهند کرد.

جلوگیری از ورود خبرنگاران به کنکور دکتری
بر اساس گژارش آرمان روابط عمومی، اصحاب رسانه را به جلسه کنکور راه ندادند. ایسنا نوشت؛ در بازدید از برگزاری آزمون دکتری در دانشگاه شهید بهشتی که با حضور معاون آموزشی وزیر علوم، رئیس سازمان سنجش و مشاور وزیر همراه بود از ورود خبرنگاران و عکاسان در ساعات اولیه آزمون برای بازدید از جلسه جلوگیری شد. این درحالی بود که خبرنگاران و عکاسان از ساعات اولیه صبح با دعوت رسمی برای پوشش خبری این مراسم، در محل حاضر شده بودند.

اطلاعات رسانه‌های فتنه در دست وزارت اطلاعات؛رمز‌گشایی از عملکرد جرس
بر اساس گزارش وطن امروز، شناسایی و بازداشت تعدادی از مرتبطان بی‌بی‌سی فارسی که اخیرا صورت گرفت علاوه بر افشای ابعاد و اهداف یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های آن بنگاه در داخل و خارج از کشور، در عین حال موجب کشف مخزنی از اطلاعات پیرامون رسانه‌های مختلف جریان فتنه که نقش بلند‌گو را برای بیگانگان ایفا می‌‌کردند نیز شده است.

یک منبع مطلع ضمن اشاره به آثار اقدام پیش گفته، اظهار داشت: یکی از تاکتیک‌های فتنه‌گران فراری برای جلب همکاری برخی از افراد دستگیر شده، دادن وعده انتقال به خارج و ایجاد امکان اسکان و اشتغال در کشورهای مورد نظر بوده است بدین ترتیب برخی عناصر که غایت آمال خود را در اقامت و اشتغال در خارج می‌‌دیدند، فریب آن وعده‌ها را خورده و سرازپا نشناخته، به‌دنبال جمع‌آوری اطلاعات مورد نظر عناصر فراری یا اجرای بی‌کم و کاست خطوط کاری آنها می‌‌رفتند.

به گزارش مشرق، منبع یاد شده درباره سایت جرس افزود: مثلا سایت جرس که در اطلاعیه سوم وزارت اطلاعات به اسم، مورد اشاره قرار گرفته بود، یکی از پایگاه‌های شبکه رسانه‌ای بیگانه بود که چند تن از بازداشت‌شدگان را اغوا و به شبکه مزبور وصل کرده بود. متولیان این سایت به آن چند نفر گفته بودند پس از یک‌سال همکاری تمام عیار و اجرای دستورهای سایت در داخل کشور، آنها را به خارج منتقل کرده و در گام اول در آن سایت به‌کارگیری خواهند کرد.

صدور دستور افزايش فعاليت هاي "کارگروه خدمت رساني دولت"
به گزارش خراسان، در حالي که دولت دهم در يکي از اولين تصميم گيري هاي خود پس از تنفيذ حکم رييس جمهور، کارگروهي را با عنوان "تسهيل اجراي برنامه هاي دولت و خدمت رساني"ايجاد کرد، برخي مسئولان ارشد قوه مجريه از روند فعاليتهاي اين کارگروه رضايت کافي را نداشته و بر اين اساس، با پيشنهاد رييس جمهور برخي از وزراي مهم کابينه طي هفته هاي اخير به ترکيب اين کارگروه اضافه شده اند تا اقدامات آن سرعت و قاطعيت بيشتري داشته باشد.

ايراد شرعي فقهاي شوراي نگهبان به يک اقدام تامين اجتماعي
خراسان نوشت: فقهاي شوراي نگهبان چندي پيش در پاسخ به درخواست ديوان عدالت اداري، ماده 40 آيين نامه اجرايي ماده 50 قانون تامين اجتماعي را مورد بررسي قرار داده و اعلام کرده اند که اين ماده، خلاف موازين شرعي است. بر اساس اين ماده، اگر پس از برداشت وجه بابت ديرکرد پرداخت حق بيمه يا جرائم مربوطه از حساب اشخاص حقيقي و حقوقي توسط سازمان تامين اجتماعي، اين اشخاص ظرف ده روز اعتراض خود را اعلام نکنند، ديگر حق شکايت از برداشت وجه از حساب خود را نخواهند داشت.

قاضي پرونده مهدي هاشمي تعيين شد
تهران امروز نوشت: حجت‌الاسلام رئيسي معاون اول قوه قضائيه در حاشيه همايش دفاع ملي، دفاع همه جانبه درخصوص زمان اجراي حكم متهمان پرونده فساد بزرگ بانكي گفت: اين حكم توسط ديوان عالي كشور تاييد شده و اجراي آن روند قانوني خود را طي خواهد كرد.وي در مورد پرونده مهدي هاشمي گفت: قاضي پرونده مهدي هاشمي تعيين شده و نحوه علني يا غير علني بودن اين دادگاه بستگي به نظر قاضي پرونده دارد.رئيسي در پاسخ به اينكه قرار بود محاكمه قاضي كهريزك علني باشد، گفت: علني يا غير علني بودن اين پرونده بستگي به نظر قاضي اين پرونده دارد.

هديه 15 ميلياردي رئيس‌جمهور به نيروي انتظامي!
بر اساس گزارش تهران امروز، سردار اسماعيل احمدي مقدم فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به هديه 15 ميليارد توماني رئيس‌جمهور براي تقويت پليس راهنمايي و رانندگي گفت: اين هديه در حالي به پليس اهدا شد كه ما براي تخصيص اين رقم،درخواستي نداشته‌ايم اما مطمئنا اين پول براي جبران خدمات و خريد تجهيزات مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

وي با اشاره به توزيع 3500 خودرو در پليس راهور عنوان كرد: امسال نيز مقرر شده است كه خودروهاي عملياتي يگان‌هايي همچون يگان ويژه كه كم تحرك‌تر هستند با تغيير لوگو و رنگ در شب عيد به راهور واگذار شود كه نسبت به نوسازي ناوگان پليس راهنمايي و رانندگي اقدام شود.

عده‌اي مي‌خواهند با پول، اصولگرايي را مصادره كنند
حبيب الله عسگر اولادي دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري،دربرنامه تلويزيوني«ديروز، امروز، فردا» با اشاره به صحبت‌هاي روز پنج شنبه مقام معظم رهبري در جمع اعضاي مجلس خبرگان در مورد انتخابات رياست‌جمهوري و تاييد صلاحيت‌ها از سوي شوراي نگهبان، گفت: «موضوع صلاحيت روي شخصيت حقيقي است و به احزاب و شخصيت‌هاي حقوقي مربوط نيست. شوراي محترم نگهبان نسبت به شخصيت حقيقي نامزدها صلاحيت آنها را مورد بررسي قرار مي‌دهد.»

بر اساس گزارش تهران امروز، در بخش ديگري از برنامه، عسگراولادي با بيان اينكه بايد از هواي نفس دوري جست، گفت: مشكل خيلي از ما اين است كه زنده بادها را به خود مي‌گيريم! طرف وقتي مي‌خواست تنفيذ را از دست رهبري بگيرد، كاملا ًمريد مقام ولايت بود اما به‌تدريج با شنيدن زنده بادها با ولايت زاويه پيدا مي‌كند، چرا بايد اين اتفاق بيفتد؟! مسئولين بايد خيلي توجه داشته باشند كه منيت آنها بزرگ نشود.وي همچنين افزود: هدف بايد وسيله ويژه داشته باشد نه اينكه هدف، وسيله را مباح كند.

 عسگراولادي در مورد انتخابات رياست‌جمهوري و اينكه مردم براي تشخيص فضاي غبار آلود بايد چه كاري انجام دهند گفت: ما مراجع و علماي بزرگي داريم. اين مراجع پياز رشد ولايت هستند. ما الان معتقديم كساني كه اسلام و نظام اسلامي و ولايت فقيه را قبول دارند، بايد دور هم جمع شوند. الان آيت‌الله مهدوي‌كني كه فقيه برجسته‌اي هستند، مي‌گويند بايد كساني كه اصول را قبول دارند، در مسير وحدت، ائتلاف ايجاد كنند. ما تقاضا داريم همه دور هم جمع شوند و بنشينند در مورد مسئله رياست‌جمهوري ائتلاف كنند.

 خيلي‌ها هستند مي‌خواهند با پول، اصولگرايي را مصادره كنند. گسيل از مركزيت فقهي و ولايي، به جايي نمي‌رسد. يقينا اگر همه جبهه‌ها دور هم جمع شوند، مردم دچار مشكل نمي‌شوند.

عسگراولادي: مي‌خواهند با پول اصولگرايي را مصادره كنند
اعتماد نوشت: برنامه تلويزيوني«ديروز، امروز، فردا» پنجشنبه شب با حضور حبيب‌الله عسگراولادي، دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري و حجت‌الاسلام مرتضي آقاتهراني، دبيركل جبهه پايداري برگزار شد. عسگراولادي كه طي يك ماه گذشته براي دومين بار بود كه دعوت مجري جوان برنامه ديروز، امرو، فردا را پذيرفته بود در حالي رودرروي مرتضي آقا تهراني دبيركل جبهه پايداري و از حاميان محمود احمدي‌نژاد منهاي مشايي نشست كه بازهم حرف‌هاي خود درباره دو كانديداي معترض انتخابات سال 88 را تكرار كرد. شايد تكرار همين حرف‌ها بود كه باعث شد تا وقتي آقا تهراني در پايان اين شب مناظره قصد داشت با مجري برنامه دست بدهد ليوان آب او روي ميز واژگون و با جمله «آب روشنايي است» عسگراولادي همراه شد. حبيب‌الله عسگراولادي در ابتداي برنامه در پاسخ به اين سوال كه چه عاملي باعث شد با اين سن و سال، در اين ايام حضوري پررنگ در عرصه سياسي داشته باشد، گفت: «من وقتي وارد 80 سالگي شدم كه طليعه انتخابات بود.

درچند وقت اخير بعضي از افراد و جريانات حركت‌هايي كردند كه رهبري آن حركات را به عنوان فعاليت‌هاي انتخاباتي زودرس تعبير كردند و فرمودند كه بايد اين امور در وقت مقرر و معين خود انجام شود. به هرحال بنده حس كردم فضاي انتخاباتي ما بايد به يك فضاي جشن و نشاط ملي تبديل شود نه شرايط جنگ، به همين جهت فكر كردم بايد قفل‌هايي كه در مسير جشن شدن انتخابات وجود دارد باز شود تا در انتخابات به نشاط و جشن ملي برسيم.»

انتخابات شوراها نبايد با ليست سياسي بسته شوند
در اين همايش سياست‌ها و خط‌ مشي كلان خدمتگزاران آباداني و پيشرفت در جهت كاركردهاي اجتماعي و ضرورت انسجام نيروهاي انقلاب در اين عرصه به اطلاع حاضرين قرار گرفت. همچنين در خلال اين همايش، جلسه معاونين شوراي مركزي خدمتگزاران آباداني و پيشرفت نيز برگزار شد.

بر اساس گزارش روزنامه جوان، پرويز سروري، رئيس ستاد خدمتگزاران آباداني و پيشرفت در ابتداي اين همايش گفت: براي كار بزرگي كه در كشور صورت خواهد گرفت به يك همزباني مشترك و عملكرد منسجم نياز داريم و اين يك اقدام بسيار مهم و حياتي است و نيازمند اين است كه در اين راستا با يك انسجام كاملاً دقيق عمل كنيم.
رئيس ستاد خدمتگزاران آباداني و پيشرفت با تأكيد بر اينكه بزرگ‌ترين فرصتي كه بعد از انقلاب به جمهوري اسلامي داده شده ظهور اصولگرايي يعني قرار گرفتن نيروهاي انقلاب در يك برنامه و تفكر منسجم در عرصه‌هاي مختلف بود، افزود: ظهور اصولگرايي در سال ۸۲ فرصت بزرگي بود كه انقلاب به دست آورد و اين نور اصولگرايي، ظلمتي كه اصلاح‌گراها در كشور حاصل كردند، زايل كرد و اميد را به كشور بازگرداند.

وي خاطرنشان كرد: امروز دو مدل مبارزه با اسلام، روحانيت و مرجعيت و حجاب مي‌بينيد. يك نگاه، ‌نگاه سكولاريستي است كه غربي‌ها و غرب‌محورها دارند و يك گروه مرتجعانه‌اي است كه تحت عنوان امام زمان و مذهب با خود مذهب و فرهنگ غني‌ اسلام مبارزه مي‌كنند.


جدیدترین عکس ها، فیلم و صوت را در سرویس چندرسانه ای صراط  بخوانید.


منبع: مشرق