فیلم | حضور هنرمندان پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی

جمعی از هنرمندان طرفدار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای تماشای مسابقه این تیم حضور دارند.

فیلم| پیگیری جالب دو بازیکن استقلال از نتیجه بازی پرسپولیس

در حاشیه دیدار استقلال و پیکان پیمان بابایی و آرمین سهرابیان پیگیر نتیجه بازی پرسپولیس ومس رفسنجان از تلویزیون در جایگاه خبرنگاران بودند.

عکس | بهت بیرانوند از نتیجه بازی استقلال - پیکان

جدال قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس به هفته پایانی رسیده و استقلال در هفته سی‌ام زودتر موفق شد به گل دست پیدا کند. به نقل از ورزش سه استقلال در نیمه اول بازی پیکان موفق شد خیلی زود به دو گل برسد تا در جدول آنلاین و باتوجه به نتیجه مساوی بازی پرسپولیس در صدر جدول قرار بگیرد. وقتی عکاسان پشت دروازه نتیجه را به گوش علیرضا بیرانوند رساندند، گلر پرسپولیس شگفت زده شد و این نتیجه را باور نمی‌کرد و با چند بار پرس‌وجو سرانجام به صحت برتری رقیب در بازی همزمان پی برد.
استقلال برد و قهرمان نشد/ پیکان به دسته یک سقوط کرد
هفته سی‌ام لیگ برتر؛

استقلال برد و قهرمان نشد/ پیکان به دسته یک سقوط کرد

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پیکان در هفته پایانی لیگ برتر با پیروزی استقلال به پایان رسید.

عکس| تصمیم جنجالی داور در صحنه گل استقلال؛ توپ از خط رد شده بود؟

دو تیم استقلال و پیکان آخرین بازی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را در شرایطی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که دو تیم با اهداف و انگیزه‌های متفاوتی پای به زمین مسابقه گذاشته‌اند؛ یکی از دو تیم برای قهرمانی تلاش می کند و دیگری برای بقا در لیگ. اما در این تقابل استقلال موفق شد در دقیقه ۲۱ اولین گل خود را توسط مهرداد محمدی وارد دروازه پیکان کند که البته این گل صحنه‌ای مشکوک بود. در این صحنه حرکت ماشاریپوف از سمت چپ و ارسال این بازیکن به روی دروازه با ضربه رضاوند همراه شد که پس از برخورد توپ به مدافعان پیکان، نصیب مهرداد محمدی شد و او ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ او پس از برخورد به یکی دیگر از مدافعان، وارد دروازه شد و گلر پیکان سعی کرد توپ را قبل از عبور از خط مهار کند. بازیکنان پیکان عقیده داشتند در این صحنه توپ کاملا از خط عبور نکرده است.
۹۶ دقیقه‌ای که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد
هفته سی‌ام لیگ برتر؛

۹۶ دقیقه‌ای که منجر به قهرمانی پرسپولیس شد

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس با تساوی به پایان رسید.

فیلم | گل دوم استقلال به پیکان با حرکت تکنیکی مهرداد محمدی

مهرداد محمدی در دقیقه ۲۲ دیدار استقلال مقابل پیکان موفق شد دبل کند.

عکس| گل استقلال مقابل پیکان سوخت؟

یک صحنه عجیب و جنجالی در بازی پیکان - استقلال رخ داد. در دقایق ابتدایی بازی پیکان - استقلال، یک صحنه جنجالی روی دروازه شاگردان رضا عنایتی به وجود آمد. مهرداد محمدی روی یک توپ برگشتی به سمت دروازه پیکان شوت زد که محمدرضا دیناورند، دروازه‌بان این تیم توپ را در شرایطی مهار کرد که به نظر می‌رسید از خط رده شده بود.

فیلم | گل رونالدویی رامین رضاییان با یک ضربه کاشته

رامین رضاییان در دیدار سپاهان و شمس آذر یک گل زیبا را از روی ضربه کاشته به ثمر رساند.

برخورد یگان ویژه با هواداران استقلال/ تدابیر شدید برای جلوگیری از حضور آبی‌ها

گروهی از هواداران استقلال با وجود برگزاری بازی بدون تماشاگر آبی‌ها با پیکان، در اطراف ورزشگاه پاس قوامین حضور یافته بودند.
۵